- 1 Nagły zwrot ws. wypadku w stoczni. To było zabójstwo (95 opinii)
- 2 Mężczyzna spadł z klifu w Orłowie (159 opinii)
- 3 Podejrzany o zabójstwo żony zatrzymany (168 opinii)
- 4 Nocna akcja SAR na Bałtyku (27 opinii)
- 5 Gedania, Danziger Hof - problemy do rozwiązania (163 opinie)
- 6 Studenci z nową wizją al. Niepodległości (147 opinii)
Od środy podwyżka cen biletów komunikacji miejskiej w Gdańsku
Od środy, 1 kwietnia, wchodzi w życie uchwalona w styczniu podwyżka cen biletów na komunikację miejską w Gdańsku. Cena jednoprzejazdowego biletu wzrośnie z 3,20 zł na 3,80 zł, a godzinnego z 3,80 zł na 4,40 zł. Wzrosną też ceny biletów okresowych. Biletów nie kupimy już u kierowców i motorniczych. Miały zastąpić je karnety, ale ich sprzedaż z powodu epidemii koronawirusa do odwołania jest zawieszona. Podwyżka w Gdyni wchodzi w życie pod koniec kwietnia.
Podwyżka cen biletów została przegłosowana jeszcze na styczniowej sesji rady miasta. Władze Gdańska tłumaczyły ją rosnącymi kosztami utrzymania transportu publicznego: od ostatniej podwyżki w 2016 r. wzrosły ceny energii, paliw oraz wynagrodzenia.
- Nowy kontrakt z Gdańskimi Autobusami i Tramwajami zakłada zwiększenie nakładów o 48 mln zł. Na zwiększenie wozokilometrów wydamy 10 mln zł, zaś na podwyższenie wynagrodzeń motorniczych i kierowców 30 mln zł. Pozostałe wydatki to przede wszystkim wyższe ceny paliwa i energii elektrycznej. Ta podwyżka cen biletów w minimalnym stopniu rekompensuje wzrost kosztów, a szacowane ich pokrycie z biletów wyniesie ok. 34 proc. - tłumaczył przed kilkoma miesiącami Sebastian Zomkowski, dyrektor ZTM Gdańsk.
Od środy, 1 kwietnia, więcej zapłacimy zarówno za bilety jednorazowe, jak i okresowe.
- bilet jednorazowy na linie zwykłe zdrożeje z 3,20 zł do 3,80 zł
- jednogodzinny bilet zdrożeje z 3,80 zł do 4,40 zł
- 24-godzinny bilet zdrożeje z 13 zł do 14 zł
- bilet miesięczny (lub 30-dniowy) ważny od poniedziałku do piątku ZTM Gdańsk zdrożeje z 82 zł do 90 zł
- bilet miesięczny (30-dniowy) ważny przez cały tydzień ZTM Gdańsk zdrożeje z 90 zł do 99 zł
Wiosną miała zmienić się także dotychczasowa sprzedaż biletów w autobusach i tramwajach. Pojedyncze bilety miały zastąpić karnety składające się z dwóch biletów jednoprzejazdowych i jednego jednogodzinnego. Na razie jednak - ze względu na zawieszenie sprzedaży w pojazdach - także i ich sprzedaż jest do odwołania zawieszona. Docelowo system karnetowy będzie obowiązywał tylko do momentu wdrożenia biletu elektronicznego "Fala".
Od kilku dni posiadacze imiennych biletów okresowych oraz karty mieszkańca mogą korzystać na terenie Gdańska ze wspólnego biletu na komunikację i transport kolejowy (SKM, PKM, PolRegio). Pierwotnie miał on obowiązywać także od 1 kwietnia, ale ze względu na trudną sytuację związaną z koronawirusem władze województwa i miasta Gdańska umożliwiły mieszkańcom korzystanie z nowej taryfy już od poprzedniego tygodnia.
W Gdyni podwyżka cen biletów wejdzie w życie 30 kwietnia.
Nowe zasady przewozu rowerów
Także od środy, 1 kwietnia, zaczną obowiązywać nowe zasady przewozu rowerów w autobusach i tramwajach. Pierwszeństwo przy wsiadaniu do pojazdu przed pasażerami przewożącymi rowery będą miały osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich oraz pasażerowie z wózkami dziecięcymi.
Rowery będą mogły być przewożone wyłącznie w pojazdach wyposażonych w zabezpieczające pasy mocujące, stojaki lub wieszaki - po to, by ograniczyć do minimum ryzyko jakichkolwiek zagrożeń dla współpasażerów. Liczba rowerów przewożonych w danym pojeździe będzie uzależniona od liczby pasów/wieszaków/stojaków w pojeździe. Wartość ta znajdzie się na piktogramie przy wejściu do pojazdu - po to, by pasażer z rowerem miał czytelną informację, zanim wsiądzie do autobusu lub tramwaju.
- W świetle nowych zasad pasażer z rowerem będzie zobowiązany właściwie zabezpieczyć przewożony rower i sprawować nad nim nadzór podczas jazdy. Poniesie on również odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikające z niewłaściwego przewozu roweru. Jeśli chodzi o inne urządzenia transportu osobistego, jak m.in. hulajnogi, ich przewóz będzie możliwy wyłącznie po ich złożeniu i będą wówczas traktowane jak każdy bagaż. Przypominamy, że rowery elektryczne oraz rowery i inne urządzenia transportu osobistego, np. hulajnogi, które stanowią własność systemu wypożyczalni, nie mogą być przewożone w pojazdach komunikacji miejskiej w Gdańsku - przypomina Zygmunt Gołąb, rzecznik prasowy ZTM.
Opinie (806) ponad 20 zablokowanych
-
2020-03-31 07:32
Opinia wyróżniona
Zabierzcie darmowe przejazdy dla młodzieży (26)
Skoro rodzice dostają 500+ to chyba stać ich na to żeby kupić bilet ulgowy. Ktoś musi finansować te przejazdy i może nie byłoby żadnych podwyżek.
- 376 94
-
2020-04-02 01:13
Dlaczego post anty pisowski został przez szanowną redakcję wyróżniony ?
Nik, ale to nikt w redakcji trojmiasta.pl nie odbiera 500+ na swoje dzieci ?? Wszyscy szlachetnie i solidarnie odmówili przyjęcia tej "socjalistycznej rozpustnej daniny" ?
- 0 0
-
2020-04-01 18:15
tak
tak, nie byłoby , naiwnośc jest cudowna
- 0 0
-
2020-04-01 13:43
.
Nie każdy rodzic dostaje 500+ ️
- 0 2
-
2020-04-01 11:37
Tam gdzie mieszkam
ruch w godzinach dojazdów do szkół (7-9) i powrotów (14-17) spadł znacznie po wprowadzeniu darmowej komunikacji.
- 0 2
-
2020-03-31 23:10
popieram (1)
ale...raczej chociaz jestem beneficjentem 500+ chetnie zrezygnuje z tego dodatku
- 2 0
-
2020-04-01 09:29
Hipokryzja w najczystszej postaci
- 0 1
-
2020-03-31 13:18
(2)
Co ma 500+ do podwyżek? Dzieci i młodzież z kartą miejską mają darmowe przejazdy.
- 4 17
-
2020-03-31 13:51
Skoro mają 500+ to powinni zlikwidować darmowe przejazdy dla dzieci i młodzieży (1)
Czas najwyższy skończyć z rozdawnictwem na prawo i lewo.
- 28 4
-
2020-04-01 08:08
Przecież to twój były pryncypał wymyślił.
- 0 2
-
2020-03-31 12:53
Dokładnie tak!! Żenujące!! Musimy za to dopłacać!! Jest gorzej niż w PRLu. (2)
- 11 5
-
2020-03-31 13:15
Chyba nie żyłeś w prl
I nie pisz więcej takich głupot. Stare, śmierdzące, lecz nie spóźnione lub odwołane. Kierowcy Panowie. Masz teraz prawie PRL tylko idź na wybory jak twój wódz każe
- 5 5
-
2020-03-31 13:15
witamy w UE ;P
- 2 6
-
2020-03-31 12:04
ludzie co maja dzieci tez płacą podatki (5)
ja nie chce placic na kosciol pedofilski a musze .... z moich podatkow .
- 15 28
-
2020-03-31 12:29
ludzie co nie mają dzieci też płacą podatki (4)
ja nie chcę płacić na twoje dzieci a muszę... z moich podatków
- 44 3
-
2020-03-31 14:42
Te nasze dzieci będą pracować na Twoją emeryurę. (2)
Więc ciesz się, że dostaniesz coś jak już nie będziesz pracować.
Jak nie masz dzieci to nie wiesz jaki jest trud ich wychowania i ile trzeba w nie zainwestować, żeby później z ich pracy opłacać Twoją starość- 7 21
-
2020-03-31 23:04
(1)
Ok. Skoro As tak stawia sprawę, to rozumiem, że: jeżeli dziecko, w które inwestowało całe społeczeństwo okaże się głupie, leniwe, rozmnoży się jako nieletnie, będzie miało kłopoty z prawem, tudzież w jakikolwiek
sposób będzie pasożytem - to elokwentny rodzic odda cała kasę i jeszcze przeprosi. A jeżeli chodzi o emeryturę, to ten kto uczciwie pracuje, zasługuje na emeryturę! A starszym nie pomagano i nie dopłacano za posiadanie dzieci!- 12 3
-
2020-04-01 09:27
Na ciebie też ktoś płacił podatki i jak widać za bystry nie jesteś
- 2 5
-
2020-03-31 12:45
Płać na moje dzieci i nie pieprz głupot
- 5 34
-
2020-03-31 11:39
Ch ci do tego co dostają inni i dlaczego komuś mają zabierać?? (2)
Gdańsk jest bogaty, sprzedał niedawno kilka działek za dobry hajs, poradzić sobie powinien sam a nie do ludzi łapę wyciągać po więcej. Skoro mniej jeździ autobusów i kierowcy gait nie chcą jeździć to powinna się Dulska wycofać w podwyżek
- 17 35
-
2020-03-31 13:59
(1)
Nie chcą jeździć???ogarnij się człowieku!
- 4 4
-
2020-04-01 08:06
co wy tam palicie w tym urzędzie?
Urzędnik zabrał głos?
- 3 0
-
2020-03-31 11:17
(4)
500+ jest ze Skarbu Państwa .Co ma 500+do podwyżek cen biletów
- 17 46
-
2020-03-31 11:25
(3)
A państwo pieniądze to skąd ma? Z kosmosu? Wszystkie pieniądze pochodzą z naszych podatków zrozumcie to w końcu ludzie. Nie ma nic za darmo. Służba zdrowia darmowa? Nic bardziej mylnego.
- 64 3
-
2020-03-31 13:58
Z jakich twoich jak Ty wiecznie siedzisz na internecie
- 8 3
-
2020-03-31 13:51
tylko że pieniądze z podatków trafia
- 1 0
-
2020-03-31 12:31
Państwo pieniądze ma z banku
- 4 13
-
2020-03-31 08:00
Opinia wyróżniona
(49)
Rozumiem głosy niezadowolenia z powodu podwyżki bo jedyną podwyżkę jaką akceptujemy to podwyżka naszych pensji . Mnie razi forma wyrażania tego niezadowolenia , pisanie o rydwanach, złodziejach ,dulskiej jest przynajmniej nie na miejscu . Krytycy naszego samorządu wierzę że stać was na dyskusję w sposób ogólnie przyjęty za kulturalny i merytoryczny
Rozumiem głosy niezadowolenia z powodu podwyżki bo jedyną podwyżkę jaką akceptujemy to podwyżka naszych pensji . Mnie razi forma wyrażania tego niezadowolenia , pisanie o rydwanach, złodziejach ,dulskiej jest przynajmniej nie na miejscu . Krytycy naszego samorządu wierzę że stać was na dyskusję w sposób ogólnie przyjęty za kulturalny i merytoryczny . Myślę że podwyżka acz znacząca ma jakieś podstawy ekonomiczne bo chyba wszystkim wiadomo ze komunikacja miejska jest deficytowa i trzeba dopłacać do niej z budżetu miasta . Ani prezydent Dulkiewicz ani żaden z jej zastępców nie schowa pieniędzy z podwyżek do kieszeni ale przeznaczy je na bieżące działanie tej ważnej dziedziny naszego życia oraz na zakup nowych albo niestety tylko nowszych ale używanych autobusów czy tramwai . Trzeba powstrzymać emocje i wyważyć co można napisać a czego napisac nie przystoi. Ja też płacę za bilety ..
- 66 347
-
2020-04-29 16:33
Podwyżka biletów w komunikacji ZTM w Gdańsku
Mam uzasadnione pretensje do Władz Miasta Gdańska za wyrażenie zgody na podwyżkę cen biletów w tak wysokiej kwocie. W dobie rekordowo niskiej ceny paliwa, braku podwyżek
w sektorze państwowym oraz braku istotnych zmian w wyposażeniu autobusów i komfortu jazdy. Proszę mi wyjaśnić dlaczego podwyższono bilety aż tak znacznie, ponieważ nie mogę tego zrozumieć ???? Co na to Pani Prezydent Gdańska?- 0 0
-
2020-04-01 12:58
Ale numer ! Opinia wyróżniona !
Pewnie któryś z urzędników na specjalnym etacie. Mają to opracowane na podstawie Inowrocławia.
- 0 0
-
2020-04-01 12:03
papuga UM ?
Gdyby było tak jak mówisz, miasto dbało by o budżet i nie wywalało kasy na głupoty, które są zbędne lub tworzone pod kogoś, bo ktoś stawia tam osiedle za x lat......W Gdańsku tak nie jest, generalnie jest syf, pełno śmieci, dziurawe drogi, rozwalone chodniki, brak miejsc parkingowych itp. Chwalą się na zdjęciach zabytkami, gdy w tym samym czasie
Gdyby było tak jak mówisz, miasto dbało by o budżet i nie wywalało kasy na głupoty, które są zbędne lub tworzone pod kogoś, bo ktoś stawia tam osiedle za x lat......W Gdańsku tak nie jest, generalnie jest syf, pełno śmieci, dziurawe drogi, rozwalone chodniki, brak miejsc parkingowych itp. Chwalą się na zdjęciach zabytkami, gdy w tym samym czasie rozwalają zabytki w dobrym stanie. Opchnęli żabojadom i Niemcom firmy, które przynosiły by zysk miastu - a potem oooooo nie ma kasy na nic.....dalej niech jeszcze ZTM opchną....może wogóle zlikwidować UM i oddajmy władze do Lipska, oni lepiej będą zarządzać......
- 0 0
-
2020-04-01 11:53
Boszeeeee są jescze tacy kr..........ni, naiwny/a czy coś bierze?
- 0 0
-
2020-04-01 11:11
Grzelak, to ty? Nie da się już poprawić wizerunku, ani Panny Dulkiewicz, ani twojego niestety
- 0 0
-
2020-04-01 10:54
A w Krakowie mogli zlikwidować wszelkie opłaty na czas pandemii.
- 0 0
-
2020-04-01 09:12
WOW !!! Trojmjasto.pl wyróznia opinie broniace jak zwykle ratusz !!!
Propaganda i postkomusze układy !
- 1 0
-
2020-04-01 09:05
Za podwyżka nic nie idzie. Gdańska komunikacja funkcjonuje po prostu słabo, w godzinach szczytu pojazdy są przepełnione (czasem, np linia 227 nie można nawet wejść), nie mówiąc już o punktualności i łączeniu kilku linii. Po prostu mamy kwitnąc na tych przystankach i cierpliwie czekać. A przyglądając się aktualnej sytuacji. Mamy stan epidemii i ma
Za podwyżka nic nie idzie. Gdańska komunikacja funkcjonuje po prostu słabo, w godzinach szczytu pojazdy są przepełnione (czasem, np linia 227 nie można nawet wejść), nie mówiąc już o punktualności i łączeniu kilku linii. Po prostu mamy kwitnąc na tych przystankach i cierpliwie czekać. A przyglądając się aktualnej sytuacji. Mamy stan epidemii i ma być mniej ludzi w pojazdach komunikacji a GAiT wprowadza rozkład weekendowy (+kilka kursów). A teraz wykupiłem bilet na miesiąc (karta miejska) i co ja płacę 100% a nie mam nawet dostępności do komunikacji jak w dni robocze. Jak to nazwać?
- 1 0
-
2020-03-31 17:28
oportunista
Nie filozofuj ,kup sobie wazelinę ,co za ludzie, inteligencja pochodząca z motłochu, gdyby rządzili faszyści też byś właził im wiadomo gdzie.
- 1 0
-
2020-03-31 16:21
Do Suma
to podziel się zarobkami z emerytami to zrozumiesz
- 2 0
-
2020-03-31 16:08
On poprostu dorabia w UM na umowę zlecenie - pisanie opinii na trojmiasto.pl, popatrzcie pod innymi tekstami same podobne teksty
- 2 0
-
2020-03-31 15:20
SUM= Stażysta z Urzędu Miasta
- 1 1
-
2020-03-31 15:14
Sumie, nie ma sensu, tutaj liczy się nie logika i fakty tylko rozemocjonowany, infantylny subiektywizm i egoizm. Nie wytłumaczysz rozzłoszczonej tłuszczy, że po prostu nie ma pojęcia jak działa rzeczywistość, bo to ją jeszcze bardziej wkurzy. Pozdrawiam i życzę zdrowia.
- 1 2
-
2020-03-31 14:17
Zgadzam sie
Tylko jaka dyskusja merytoryczna. W Gdansku jest wiele glupot , i braku myslenia urzędników. Np. Dlaczego nie mozna sprawdzic waznosci biletu miesiecznego w kasowniku, dlaczego 227 po wyjezdzie z przystanku warnenska przy wyjezdzie ze skrzyzowania kolejny raz stoi aby wlaczyc sie do ruchu. Dlaczego wydaliscie kupę pieniedzy na wiadukt tramwajowy bretowo PKM, kiedy garstka podroznych sie tam przesiada, itp. ..
- 5 0
-
2020-03-31 11:42
Tłuku pancerny zamiast podwyzki powinno sie ceny biletów obnizac by wiecej chciało zniej korzystac (1)
i Powinno się inwestować w komunikacje miejską a nie w transport spalinowy prywatny.
Np. marnowanie kasy na poprawienie przyczepności na Słowackiego by pirat drogowy mógł szybciej bezkarnie jeżdzic i mniej wypadków robił przy łamamaniu przepisów .zamiast marnować kase na piratów drogowych powinni inwestować w transpiort publiczny ekologiczny.- 9 1
-
2020-03-31 12:45
Popieram.
- 2 1
-
2020-03-31 11:41
Widocznie spojrzałeś tylko na kilka opinii. Zaczytaj się mocniej, dalej poniżej ludzie piszą konkrety
Z jakich powodów są niezadowoleni. Już teraz wyjaśniło się dla Ciebie?
- 2 1
-
2020-03-31 11:26
podwyżka za kursy "wspaniałą" Pesą - wylęgarnią chorób? 179 osób na stojąco w tłoku, z klimatyzacją w obiegu zamkniętym?
o grypie niedawno było głośno, wszędzie trąbili o statystykach, a jak ma nie być chorych ? Będziecie wozić powietrze zamiast sardynek, bo ludzie w końcu zrozumieją, że potrzebują samochodu... Na osłodę 28 miejsc siedzących. Super, można posadzić tych, co zemdleją...
- 8 3
-
2020-03-31 10:35
A kto z plebsem dyskutuje?
- 6 0
-
2020-03-31 10:04
Trudno powstrzymać emocje jak wszystko jest poprzestawiane:/ i nie oszukujmy sie- czeka nas podwyzka cen. Skonczmy juz tę izolację.
- 2 4
-
2020-03-31 09:58
Łubu dubu, Łubudubu niech nam żyje prezes naszego klubu... (1)
... będzie premia.
Podstawy ekonomiczne - ropa naftowa osiągnęła kilkunastoletnie minima i wszystko wskazuje na to, że ceny będą spadać dalej. Ze względu na obecną sytuację związaną z koronawirusem w najbliższym czasie wynagrodzenia kierowców nie będą podwyższane (większość osób będzie pilnowała pracy przy podwyższonym bezrobociu i nie będzie się upominała o podwyżki).- 13 2
-
2020-04-01 09:51
Nasz rząd, to stabilna władza!
Nasz rząd wyrówna tę cenę podatkami!
- 0 0
-
2020-03-31 09:41
twoja sprawa
A kogo obchodzi za co płacisz?
- 1 0
-
2020-03-31 08:11
(7)
Sytuacja jest nadzwyczajna, mogli sobie darować te podwyżki w tej chwili, zobacz aktualne ceny diesla. Co mają powiedzieć ludzie którzy nie mogą pracować z powodu zamknięcia ich miejsc pracy. W ich budżetach będzie mniej pieniędzy i kolejne podwyżki.
- 34 2
-
2020-04-01 13:05
To jest właśnie pełne poświęcenie władzy
dla mieszkańców. Tyle się bidaki namęczyli opracowując podwyżki i teraz jednym ruchem zniweczyć ich ciężką pracę ?
- 0 0
-
2020-03-31 09:27
(5)
Tramwaje na ropę ? Głównym środkiem komunikacji w Gdańsku są tramwaje i SKM a Ty piszesz o chwilowym spadku cen z powodu spadku popytu na paliwa . Ten spadek jest chwilowy bo kiedy popyt był duży to pomimo rekordowych spadków cen surowca ceny paliw oscylowały koło 5 i więcej zł. Wróci popyt ,wrócą poprzednie ceny paliw.
- 4 22
-
2020-03-31 09:55
(3)
Ha ha ha ha ha. Czy Skm podnosi ceny biletów ???.Nie pisz bzdur żeby podtrzymać swoją tezę.Mowa jest o podwyżkach cen komunikacji, które podnosi miasto Gdańsk.Jak ceny diesla wrócą do 5pln to podwyżka jest jak najbardziej uzasadniona,ale nie w tej chwili.Jak się żyje na kredyt i nie ma pieniędzy na spłatę zobowiązań to wszędzie szuka sie pieniążka,nawet tam gdzie w danej chwili jest to nieuzasadnione.Autor sum- u-urzad m-miasta?.
- 15 3
-
2020-03-31 10:34
(2)
Autor sum to człowiek na emeryturze po 52 latach pracy w przemyśle ciężkim bo takim był przemysł stoczniowy . Autor sum to człowiek który całe życie myślał o starości i dziś w jej obliczu przynajmniej pod względem finansowym nie ma obaw. Reszta będzie jak los zdecyduje.
- 5 7
-
2020-03-31 12:19
Kadlubowniany efekt palmy umysłowej. (1)
Trudne schorzenie do wyleczenia.
- 4 3
-
2020-03-31 13:50
Na trzy zdrowaśki do pieca i jest wyleczony.
- 2 1
-
2020-03-31 09:32
Pofantazjuj jeszcze. Pośmiejemy się wszyscy:)
- 19 1
-
2020-03-31 08:07
(4)
oj tak. Autobus to towar deficytowy w tym mieście. Masz rację. Biorąc pod uwagę cenę za usługę przewozu to rzekłabym nawet, że luksusowy. Czy prezydentka konsultowała ze mną zakup rydwanu z moich podatków? Nie? Więc o jakiej kulturalnej i merytorycznej dyskusji Ty piszesz?
- 34 6
-
2020-04-01 13:01
Nie ! Rydwan dostała w spadku.
- 0 0
-
2020-03-31 08:18
(2)
Ciebie tez pozdrawiam.
- 2 24
-
2020-03-31 09:42
tak wygląda ta Twoja merytoryczna i kulturalna dyskusja?
- 10 0
-
2020-03-31 09:38
barani
I to załatwia całą sprawę?
- 9 1
-
2020-03-31 08:03
(12)
Napisał to wierny pracownik UM
- 48 11
-
2020-03-31 08:44
(4)
A merytorycznie ? Co byś mu odpowiedział , z czym co napisał się nie zgadzasz?
- 1 14
-
2020-03-31 12:02
(1)
ja bym napisal ze skoro cena ropy spadla o 300% i paliwo na stacjach tez stanialo to ceny biletow powinny zostac obnizone, zawsze podwyzki tlumacza ze cena ropy wysoka a teraz?
- 17 2
-
2020-04-01 09:47
I to najmniej o 30, a nawet 50%
też to chciałem napisać, bo to zdroworozsądkowa kalkulacja.
Jednak paliwo w dół, a ceny w górę!- 0 0
-
2020-03-31 09:47
nie warto (1)
Należałoby zastosować taki sam mechanizm propagandy propagandy, jakim posługuje się rzeczony osobnik.
- 14 0
-
2020-03-31 10:26
zrób to
- 0 2
-
2020-03-31 08:06
(6)
Własnie do takich jak Ty napisałem , pozdrawiam .
- 9 34
-
2020-03-31 14:17
mierny, bierny
ale wierny!
- 5 0
-
2020-03-31 09:37
(4)
Kłopot z tobą jest taki, że prawie każdym swoim wpisem uprawiasz propagandę. I to taką dość aspołeczną. Ma to swoją nazwę w branżowych podręcznikach. A najbardziej wkurza permanentne nadużywanie słowa "pozdrawiam". Nie znasz ludzi, a używasz osobistego zwrotu, zamiast powszechnie przyjętych form grzecznościowych.
- 22 8
-
2020-03-31 10:19
(3)
A merytorycznie.Z czym co napisałem się nie zgadzasz ? Rozumiem twoje oburzenie skoro twój jedyny punkt widzenia został podważony, rozumiem ze tobie odpowiada forma z jaką zwracają się do siebie internauci , rozumiem ze tobie podobają się obelgi i wyzwiska w stosunku do legalnie wybranych przedstawicieli samorządu . Mnie taka formuła dyskusji
A merytorycznie.Z czym co napisałem się nie zgadzasz ? Rozumiem twoje oburzenie skoro twój jedyny punkt widzenia został podważony, rozumiem ze tobie odpowiada forma z jaką zwracają się do siebie internauci , rozumiem ze tobie podobają się obelgi i wyzwiska w stosunku do legalnie wybranych przedstawicieli samorządu . Mnie taka formuła dyskusji nie odpowiada , nie odpowiada mi opluwanie innych a i kłamstwa czy półprawdy zawarte w wielu wypowiedziach. Tym się różnimy. Zawsze krytykuję to co mi się nie podoba i staram się pisać o tym w sposób wyważony żeby kogoś nie obrazić i nie odbierać innemu człowiekowi jego człowieczeństwa. Na inny sposób dyskusji się nie zgadzam i tego uczyłem swoje dzieci . Co do form grzecznościowych które Ciebie tak drażnią , każdą rozmowę telefoniczną kończę pozdrowieniem i jesteś pierwszą osoba która z użycia tego zwrotu czyni zarzut. Ale rozumiem w stosunku do Ciebie nie użyje zwrotu pozdrawiam bo sobie tego nie życzysz. Dużo zdrowia .
- 10 16
-
2020-03-31 12:43
Ze wszystkim.
- 0 0
-
2020-03-31 12:12
Powiedz o kultorze wypowiedzi (1)
Kaczyńskiemu. Swoim wykrzykiwaniem obelg, obraził wszystkich obywateli, a nikogo nie przeprosił. Więc przestań uragac na innych, skoro mają przykład wątpliwej inteligencji idący z góry.
- 6 9
-
2020-03-31 16:05
...wlasnie a jego brat lech obrazil mnie jako obywatela..
... dlatego ze tak marnego czlowieka bez zadnych zaslug dla spoleczenstwa w dodatku najgorszego prezydenta jakiegokolwiek mial ten kraj pochowali w swietym miejscu Wawelu siedzibie igrobowcu polskich Krolow.. Jeden Krol, drugi Krol a obok takie cos... Mam nadzieje ze ktos kiedys odpowie za to zbeszczeszczenie miejsca pochowku..
- 6 4
Wszystkie opinie
-
2020-03-31 07:01
Brawo!!!!!!!!!! Przechodzimy na rydwany!!! (50)
- 563 39
-
2020-03-31 08:15
(6)
baryłka ropy za bezcen, a tu się ceny podnosi - to jest polska, tu się ciężko oddycha
- 51 6
-
2020-03-31 08:44
(5)
Autobus ma 100 miejsc, przewozi się 15. Niskie ceny ropy tego nie pokryją.
- 7 29
-
2020-03-31 09:34
(4)
niskie ceny ropy nie, ale koszty pogrzebowe to miasta już nie obchodzą bo to koszty rodziny i ZUS-u
- 11 3
-
2020-03-31 10:28
(3)
Państwa też nie obchodzą koszty samorządów, dlatego je okradają z subwencji. W całym kraju prezydenci miast pozywają skarb miasta.
- 1 17
-
2020-03-31 10:33
,,okradają,, to pomówienie , uważaj (2)
- 12 1
-
2020-03-31 11:08
Złe zarządzanie się kłania
,,wybitni fachowcy ,, z chowu ruskiego
- 7 1
-
2020-03-31 11:40
Pani Dulkiewicz , obniżyć o połowę wynagrodzenia 100 000 pani pracowników
- 10 1
-
2020-03-31 08:42
Cena paliwa spada 4,3 zł (18)
Co za bzdura miejskiej władzy, kogo to zachęci do zmiany samochodu na autobus!
- 38 4
-
2020-03-31 09:14
Napisz jeszcze że to zasługa tzw rządu. (15)
A nie wyjątkowo niskiej ceny baryłki ropy na świecie. Bo kopiejki z Nowogrodzkiej na konto nie wpłyną.
- 3 17
-
2020-03-31 09:27
Wyborcza już praktycznie nie istnieje (4)
- 17 4
-
2020-03-31 09:58
Gdańsk tonie w długach (3)
- 17 3
-
2020-03-31 10:26
(1)
Jak całe państwo, solidarnie haha
- 1 15
-
2020-03-31 10:57
POznasz głupiego po śmiechu jego
- 8 2
-
2020-03-31 10:57
A może zacząć zamykać pokolei budynki UM?
Kiedyś był jeden za PRLu teraz jest 11 !!! Cały były Komitet Centralny to ,,zamek,, Dulkiewicz , we Wrzeszczu , dawny Żak ...na ch tyle urzędasow ???
- 13 2
-
2020-03-31 09:59
Tzw rzond był 5 lat temu i dalej odczuwamy skutki (9)
- 13 8
-
2020-03-31 10:22
Ile lat jeszcze będziecie porażki na PO zrzucać? (8)
Rok? Pięć lat? Już zawsze?
- 5 11
-
2020-03-31 10:25
(2)
Zawsze :) Nawet jak będzie kryzys teraz t i tak wina Tuska, a nie słabych rządów pisu i rozdawnictwa. Oj nie nie
- 5 12
-
2020-03-31 10:36
A kogo jak nie Tuska ? (1)
- 7 2
-
2020-03-31 11:02
Tuska i jego ekipy , cygara , sukienki , ośmiorniczki , wino za 1200...
- 8 3
-
2020-03-31 10:35
8 lat a ile strat na dekady... (1)
270 miliardów z VAT , 180 miliardów z OFE...trzeba naprawiać po złodziejach
- 11 3
-
2020-03-31 11:10
Tusk zrobił nas kolonia rusko niemiecka
- 5 4
-
2020-03-31 10:35
Zawsze, żebyś pamiętał
- 4 2
-
2020-03-31 11:09
Póki ostatnia Dulkiewicz ie odejdzie ! (1)
- 9 3
-
2020-03-31 11:11
Odwołajmy ja na wyborach
Dosyć psucia miasta
- 6 2
-
2020-03-31 09:26
Znowu nieudolność PO wyszła na jaw
- 20 6
-
2020-03-31 14:27
No właśnie ma zniechęcić w tej chwili do komunikacji miejskiej.
- 2 2
-
2020-03-31 09:16
A czego się spodziewaliście? (18)
Że przy tak wysokiej inflacji ceny towarów i usług staną w miejscu? Takie cuda tylko w TVPiS.
- 10 26
-
2020-03-31 09:28
Tłumacz tłumacz tych nieudaczników (12)
Inflacja prawie 0 a oni tłumaczą POdwyzki czym? Cena ropy ? Blachacha!
- 20 5
-
2020-03-31 09:40
Ale za to rydwany POtanialy , sztuka już nie za 150 000 a w promocji za 100 000 (3)
- 23 5
-
2020-03-31 11:00
Gdańsk planuje zakup kolejnych?
Panno , więcej rozumu . Za cenę tego rydwanu , mozna by teraz kupić kilka tysięcy gumowych rękawiczek ...fajnie się bawiliście , co?
- 12 3
-
2020-03-31 11:12
Dziś międzynarodowy dzień Budyniu ...
Budyń wracaj...!!!
- 5 2
-
2020-03-31 11:42
A może Lisickiemu obniżyć pensje o 50%?
- 8 1
-
2020-03-31 10:23
Sprawdź sobie tę zerową inflację w sklepach opłacony trolu. (5)
- 4 10
-
2020-03-31 10:37
Paliwo na dół o 20% (4)
,,wasza,, pietruszka 12 złotych na 3 złote ...dalej?
- 7 1
-
2020-03-31 11:03
Masło -12% (3)
- 2 3
-
2020-03-31 11:13
Jajka -10% (2)
- 1 2
-
2020-03-31 11:43
Jabłka tyle co rok temu
- 2 0
-
2020-03-31 11:43
No Mercedesy i brylanty POdrożaly
- 4 2
-
2020-03-31 10:27
(1)
Inflacja 0 % ooho, ktoś kociej miętki się nawąchał.
- 4 8
-
2020-03-31 10:37
Za PO była 12%
- 7 3
-
2020-03-31 09:39
Inflacja 2% (4)
- 2 5
-
2020-03-31 10:00
POdwyzki 20% !!!???
- 7 2
-
2020-03-31 10:27
(2)
2%? W jakim sektorze?
- 1 2
-
2020-03-31 10:38
W paliwowym -20% (1)
- 2 1
-
2020-03-31 11:04
A Tusk podwyżki tłumaczył cena ropy...
Podatki tez podnosił a obiecał obniżyć ...nigdy więcej PO
- 8 2
-
2020-03-31 11:07
Borys Budka wzywa do nie posluszenstwa. Nie placmy za bilety ! (1)
- 13 2
-
2020-03-31 11:45
Wyłączmy światło w Gdańsku !
Budka łysiejący człowieku jak Lenin , prowadź nas !
- 7 2
-
2020-03-31 11:12
o jest pisowy trol z chcicą na rydwan a myślałem że już korona cię wzięła
- 2 5
-
2020-03-31 12:54
Firmowe z parafi im. i pod wezwaniem ,firmowe watykańskie ?
- 0 0
-
2020-03-31 14:42
ognia
:)
- 0 0
-
2020-03-31 07:01
Gdynianie oszukani przez władze (12)
Dlaczego mieszkańcy Gdyni nie będą mogli korzystać z SKM na terenie miasta na zwykłym bilecie miesięcznym tak jak od tygodnia mogą gdańszczanie tylko zmusza się nas do droższych metropolitalnych za 150 zł.
- 125 16
-
2020-03-31 07:59
Dlatego, (8)
że nie ma czegoś takiego jak "Trójmiasto" ;)
Jest Gdańsk.
Jest wioska rybacka na północy.
I jest Mielno dla dresiarzy pośrodku.- 35 29
-
2020-03-31 08:38
zryty beret stadionowymi kopaninami, ciepłym specjalem i zielonym szalikiem za ciasno zawiązanym (4)
- 27 9
-
2020-03-31 09:37
pięknie napisane
- 7 4
-
2020-03-31 11:42
Błąd ;) (2)
Jestem informatykiem akurat, mecze piłki nożnej nic mnie nie interesują ;)
- 3 4
-
2020-03-31 12:23
Jesteś głąbem internetowym.
- 4 4
-
2020-03-31 12:38
taki z ciebie informatyk, jak ze mnie dziewica.
- 5 2
-
2020-03-31 08:58
a
dramat
- 3 0
-
2020-03-31 08:58
Mielno leży w zachodniopomorskiem tłuku
- 15 2
-
2020-03-31 09:30
I Wejherowo dla tych co rodzą się ślepe i z czarnym podniebieniem
I są skrzyżowaniem szczotki ryżowej z diabłem
- 3 6
-
2020-03-31 08:56
Dlatego że Gdańsk ma beznadziejną komunikację autobusową szczególnie tam gdzie blisko SKM.
- 5 2
-
2020-03-31 09:36
Bo Szczurek oklaskiwany przez mieszkańców przewalił kase na imprezki i wizualizacje i głupie pomniki.
To teraz kasy na przydatne rzeczy nie ma. Ale Gdynianie i tak go kochają więc niech płacą dodatkowo i osobno za SKM
- 9 4
-
2020-03-31 10:50
wybraliscie sobie wlodarzy to macie to co wybraliscie!!!
A teraz mordy w kubel!!!
- 1 5
-
2020-03-31 07:02
(20)
Hahahah, miasto z kartonu..
- 329 36
-
2020-03-31 07:32
(4)
Ty masz leb z kartonu, puknij sie
- 7 31
-
2020-03-31 10:04
(1)
Nie jesteśmy na ty.
- 7 3
-
2020-03-31 11:46
Towarzyszu...
- 0 1
-
2020-03-31 10:37
państwo ze starej, brudnej i dzirawej szmaty. Kasa rozdana na nierobó i troli i teraz na ciężkie (1)
czasy nie ma nic. Został tylko druk i inflacja. Zaczyna się to co obiecał PIS czyli "Polska w ruinie"
- 5 3
-
2020-03-31 11:05
Polska nigdy nie była tak silna jak teraz
Samorządy sobie nie radzą , szczególnie zarządzane przez PO. Ludzie to widzą . I twój skowyt nic nie zmieni
- 6 2
-
2020-03-31 08:24
(4)
Jedyne co jest fajne w 3miescie to morze i las. Bez niego to bylby taki duzy Radomio-Sosnowiec, z ktorego ludzie by wiali gdzie pieprz rosnie. Tylko dzieki temu, ze dobry wypoczynek jest tutaj na wyciagniecie reki ludzie toleruja wybryki lokalnych wladz.
- 31 9
-
2020-03-31 09:41
patrząc na komfort jazdy to i tak mała podwyżka (1)
14 osób w dużym tramwaju to duży komfort i spory wybór miejsc siedzących. Koszty takiej wygody muszą być duże
- 3 3
-
2020-03-31 11:07
Mają być kuszetki za kierowcą
- 0 0
-
2020-03-31 11:02
Gdansk w tatym czasie jeszcze był przyjaznym dla ludzi miastem
- 1 0
-
2020-03-31 11:06
Zacofany Gdańsk opanowany przez developerów
- 3 2
-
2020-03-31 09:23
Hahaha 3,8 za bilet
A za tyle kupię litr ropy na której moim passatem przejadę 20 km
I zabiorę jeszcze moją Grażynę i Pjotera.
Bilet dla mnie i mojej małżonki 2 x 3,8 zł + dla Piotera pewnie 2 zł to prawie 10 zł w jedną stronę a w dwie to już 20 zł.. Passacik spali w tym czasie jeden litr ropy za 3,8 zł
Nie jestem frajerem i nie będę przepłacał- 15 5
-
2020-03-31 09:28
żaden koronawirus nie przeszkodzi nam w normalnym funkcjonowaniu miasta (1)
czyli we wprowadzaniu podwyżek różnego rodzaju
- 15 3
-
2020-03-31 11:07
I co nam zrobicie?
- 4 1
-
2020-03-31 10:24
Jeśli miasto z kartonu, to państwo z czego? Z papieru? (1)
- 3 4
-
2020-03-31 10:41
Państwo silne jak nigdy
Precz z PO !
- 5 4
-
2020-03-31 11:01
Gdansk tez jest przeludniony od dobrych 15 lat. (1)
- 0 1
-
2020-03-31 11:47
Struk okaz zdrowia
- 2 0
-
2020-03-31 11:21
Czy
kontrolerzy jeszcze jeżdzą autobusami skoro nie mogą chodzić trójkami ? :)
- 3 0
-
2020-03-31 14:03
Po co kasujecie w czasie pandemi i tak nie ma kanarów...
- 2 0
-
2020-04-01 10:08
masz problem?
to się powieś albo wyprowadź
- 1 1
-
2020-03-31 07:03
Trzeba płacić za ECS i Stadion (31)
- 458 56
-
2020-03-31 07:04
Mamy super samorząd i prezydenta (6)
jest super, jest super więc o Co ci chodzi....
- 56 12
-
2020-03-31 07:32
I bardzo inteligentnego Marszałka Województwa. (5)
wszyscy z PO
- 40 7
-
2020-03-31 07:37
Milczący Wojewoda (1)
Mamy też milczącego wojewodę
- 15 22
-
2020-03-31 10:42
Wojewoda zdrowy i nie zaraża
- 8 1
-
2020-03-31 07:37
(2)
A o inteligencji wojewody zapomniałeś..?
- 10 18
-
2020-03-31 11:48
Ma studia wyższe (1)
Jarosław Wałęsa tylko mature
- 3 1
-
2020-03-31 16:25
A Bolek tylko Szkkołę Przysposobienia Rolniczego
- 2 1
-
2020-03-31 07:24
Czyli sugerujesz aby zburzyć stadion i ECS (16)
Podaj jak jesteś taki mądry instytucję kultury i stadion w Polsce który w 100 % sam się utrzymuje bez sponsorów i jeszcze do tego zarabia dla miasta
- 11 35
-
2020-03-31 07:36
Podaj przykład a nie dajesz łapkę w dół (3)
- 3 18
-
2020-03-31 09:32
Jak przynosi straty to zamykamy (2)
- 14 0
-
2020-03-31 11:13
(1)
siedź w domu sam się zamknij i nie wychodź
- 0 4
-
2020-03-31 11:21
Ty pierwszy!
- 1 0
-
2020-03-31 07:55
(4)
Zburzenie też kosztuje. Przedmówcy zapewne chodziło o to, że były to dwie inwestycje obarczone już w fazie koncepcji (nawet pomysłu) brakiem finansowania.
- 21 3
-
2020-03-31 09:25
Kolor sugieruje sposób utylizacji. (3)
Dajcie wolną rękę złomiarzom - może kolor ich zmyli i się rzucą na ten unijny prezent za likwidację stoczni!
- 9 3
-
2020-03-31 09:35
podziękuj Kaczorowi za sprzedaż stoczni ukrińcom (2)
- 3 10
-
2020-03-31 09:46
a zasadzil ci ktos kopa w d*pe? sam podziękuj POpaprańcom za zniszczene przemysłu i handlu
- 11 3
-
2020-03-31 10:43
Kaczor Donald sprzedał , niedobry Kaczor !
- 5 1
-
2020-03-31 08:16
Dokladnie tak jak mowisz. Zburzyc i zasiac trawe. Kase wydamy raz i nie bedziemy juz mieli pasozyta wymagajacego milionow co roku.
- 21 2
-
2020-03-31 08:29
kiedys to chociaz mielismy kulturE w gdansku. byly takze kina oraz zak na Wałach.
turystyczne uciechy i wszystko pod konsumpcje to nie kultura wiec za co placic?
- 6 3
-
2020-03-31 09:32
Za ECS niech Niemcy płacą (1)
- 11 3
-
2020-03-31 09:37
z jakiej racji ??
czy chcesz powiedzieć że Niemcy najpierw zburzyli Mur Berliński i dlatego potem u nas powstała Solidarność ?
- 2 8
-
2020-03-31 11:12
Sugeruje że ECS zbudowal złodziej Adamowicz zeby miec posadke na starosc ale ilosc mieszkan nie przeklada sie na lata zycia. (1)
- 6 2
-
2020-03-31 11:49
I biuro dla TW Bolka
- 4 2
-
2020-03-31 11:45
Matole stadion narodowy w Warszawie sam sie utrzymuje to jeszcze przynosi zyski
ale ty jak typowy głupek nie masz zielonego pojęcia bo zanim cos napiszesz to nie myslisz nie potrafisz.
- 1 1
-
2020-03-31 08:08
Podziękuj PIS (2)
Podziękuj PIS
- 4 20
-
2020-03-31 08:30
Jak ktos to jeste chory lub głuchy to u niego niewiele sie zmienia.
- 7 2
-
2020-03-31 11:51
Dziękujemy PiS za przywrócenie godności Polski
Walić zdrajców z PO
- 3 2
-
2020-03-31 09:18
trzeba
i również należy
- 1 1
-
2020-03-31 10:38
wolę na to niż na pińćsetplusy (1)
na 500+ wydajesz nieporównywanie więcej więc nie marudź
- 1 7
-
2020-03-31 11:52
Ty jesteś z domu dziecka
- 0 1
-
2020-03-31 11:44
dokladnie kilkadziesiat milionów strat rocznie mieszkancy musza placic
- 1 1
-
2020-03-31 07:03
No i fajnie. Za dobry produkt trzeba zapłacić więcej. (7)
- 45 262
-
2020-03-31 07:53
1 kwietnia jest jutro.
- 23 1
-
2020-03-31 07:54
d**il przykład kliniczny
- 9 1
-
2020-03-31 08:44
Dobry produkt to żart, a podwyżka ceny biletu to jak splunięcie mieszkańcom w twarz
Co 2 autobus i tramwaj nie jeździ, codziennie awarie.
- 21 2
-
2020-03-31 10:39
to, że ludzie nie wydaja juz na zbytki nie znaczy ze to kryzys.. Kryzys to byl w Berlinie w latach 30-stych.
teraz poki co nie ma zadnego kryzysu, to wymówka
Co wy mozecie wiedziec o kryzysie? Zobaczie jak zyja ludziew Syrii. Albo w okupowanych Afganistanie i Iraku. A papiez mowil zeby sie wycofac z dzialna wojskowych. Rzad i prezydent duda nie posluchal. Nadal miliardy ida na poslkie misje okupacyjne.- 4 1
-
2020-03-31 11:04
Ooo!
A pan/pani urzędnik już na stanowisku! Nie ma co robić to trolować w komentarzach kazano?
- 1 0
-
2020-03-31 13:06
A Gdańsk to dobry punkt?
aż oplułem monitor ze śmiechu xD
- 1 1
-
2020-03-31 14:33
a gdzie ten produkt?????
- 2 1
-
2020-03-31 07:04
Cena biletów absolutnie nie adekwatna do stanu gdańskiej komunikacji (6)
Podwyższając ceny wypada dać coś w zamian a dzisiaj przejazd to loteria. Można wygrać spacer z rana po kolejnej awarii, kolejnego tramwaju.
Można płacić nawet więcej za przejazdy ale niech to będzie pewne i komfortowe.- 444 35
-
2020-03-31 08:17
W zamian dostaniemy strefy parkowania.
- 16 0
-
2020-03-31 08:18
(2)
Przyjdź mądralo na jeden miesiąc do komunikacji do pracy, wtedy pogadamy sobie.
- 6 16
-
2020-03-31 08:30
jakby od pracodawcy wymagano jakiejkolwiek jakości to by was szanował. A tymczasem ceny w górę, jakość w dół, a wasze wynagrodzenia w miejscu. Gdzie idzie kasa z biletów w takim razie?
- 17 0
-
2020-03-31 08:32
praca
a kto Ci kaźe, pracę trzeba wykonywać a nie musisz jej lubić jeżeli jesteś zmuszony
- 2 3
-
2020-03-31 10:56
Nie jest tak źle. (1)
W tym roku pojawiły się nowe tramwaje, tabor jest wymieniany. Są nawet ładowarki USB, panuje porządek. Moim zdaniem idzie ku lepszemu. Mając do wyboru samochód i jazda do centrum do pracy kontra tramwaj często wybieram tramwaj (mimo, że w zależności od natężenia ruchu tramwajem jadę do 10 minut wolniej)
- 2 3
-
2020-03-31 15:11
No tak bo ładowarka to akurat najważniejsza rzecz w komunikacji.
- 3 1
-
2020-03-31 07:04
Okradaja nas w biały dzień... (25)
Ja rozumiem podwyżka biletu o 20 groszy, ale teraz to przegieliscie..... Gdańsk, tu się żyje!!!
- 479 31
-
2020-03-31 07:20
500 plus i inne socjalne poraktyki (6)
powodują podwyższenie cen produktów..
- 30 37
-
2020-03-31 08:13
(2)
to moze trzeba zrezygnowac z socjalnych praktyk:
- zlotego rydwanu
- prywatnej ochrony dla prezydenciny
- zlotow instagramerek
- lóż dla urzednikow na stadionach- 45 3
-
2020-03-31 10:05
A to czubek góry lodowej (1)
Było jeszcze opracowanie oprawy graficznej dla budżetu obywatelskiego (jakby ten stary był zły) na bodaj 70 000 zl bez przetargu oddane zaprzyjaźnionemu studiu
- 17 2
-
2020-03-31 10:07
byly tez faktury z trojmiasto.pl
- 8 0
-
2020-03-31 08:43
Miasto nie płaci 500 plus (1)
Miasto rozdało bezpłatne przejazdy młodzieży do 24 roku życia i teraz inni pasażerowie muszą za to płacić
- 35 3
-
2020-03-31 10:05
Dokładnie, nagle 1/3 (jeśli odejmie się emerytów to moze i 1/2) klientów przestała płacić i co
- 9 1
-
2020-03-31 10:58
myślisz, że ludzie to idioci i w to uwierzą? Czasy ciemnogrodu minęły.
- 1 0
-
2020-03-31 08:02
(8)
Skoro sądzisz że jesteś okradany, to na drugi raz nie głosuj na złodziei!
- 18 2
-
2020-03-31 08:10
Obojętnie kto będzie u władzy (3)
Będzie kradł. Polityka to stan umysłu
- 16 3
-
2020-03-31 09:01
Typowe zlodziejskie myślenie (2)
Kradnie dlatego że wszyscy kradną
- 5 3
-
2020-03-31 10:51
no niestety u nas uczciwych polityków usadzają zanim dojdą do władzy
- 4 0
-
2020-03-31 10:57
Ma rację, to politycy przyzwyczaili nas do stwierdzenia, że kradną - faktami!
- 3 0
-
2020-03-31 10:40
Nigdy nie głosowałem na Adamowicza. (3)
A Dulkiewicz wręcz nienawidzę...
- 9 1
-
2020-03-31 10:47
(2)
ale to się leczy , dobry specjalista ci pomoże
- 1 8
-
2020-03-31 10:55
(1)
co niby ma leczyć??? niezadowolenie z władzy??? pomyśl to nie boli!
- 6 0
-
2020-04-28 17:33
Nienawiść.
- 0 0
-
2020-03-31 08:11
(2)
Kto cie okrada?Tak z imienia i nazwiska kto?
- 0 20
-
2020-03-31 10:41
Nie mogę napisać bo
RODO
- 11 0
-
2020-03-31 10:52
Miasto jeło..e a nazwisko sobie wybierz.
- 5 1
-
2020-03-31 08:36
(1)
Koedy ostatnio byla podwyzka? Nie pamietam
- 2 14
-
2020-03-31 10:59
mniej pij.
- 5 0
-
2020-03-31 08:48
T (1)
To dla Was drogie gdańszczanki i gdanszczanie
- 16 0
-
2020-03-31 09:33
Gdańsk dzieli się dobrem
- 10 0
-
2020-03-31 10:52
Wiedziały gały co brały
Ale przecież wybraliście to towarzystwo......nie rozumiem lamentu
- 4 0
-
2020-03-31 11:05
Trzeba to zmienić. Obywatelskie nieposłuszeństwo wobec Dulkiewicz !
- 2 0
-
2020-03-31 07:04
(9)
To może skoro przechodzimy na warszawskie ceny, to doczekamy się też biletów 20 minutowych?
- 275 9
-
2020-03-31 07:33
Pieszo dalej zajdziesz przez 20min. niż zajedziesz komunikacją w Gdańsku!
- 34 1
-
2020-03-31 08:15
(1)
A da się gdziekolwiek dojechać w 20 minut?
- 3 10
-
2020-03-31 19:46
W dużo większej Warszawie się da, to czemu nie w takim zapyziałym Gdańsku?
- 4 0
-
2020-03-31 09:08
odpowiedź (1)
w gdansku bilet 20-minutowy nie zda egzaminu...ponieważ nie ma szybkiego srodka komunikacji jakim jest np. metro...autobus stanie w korku i czas waznosci minie (bo pewnie zabezpieczą sie w ten sposob, że nie bedzie mial na ważność biletu zator drogowy), tramwajem w 20 minut tez nie za daleko bysmy dojechali...watpliwy ten 20-minutowy bilet
- 5 3
-
2020-03-31 11:42
Ja akurat jeśli już muszę jeździć tramwajem, to tylko dwie dzielnice dalej. 4,5 km, czyli troszkę za daleko na piesze wędrówki. Natomiast wg. rozkładu tramwaj pokonuje tę odległość w 15 min. Bilet 20-minutowy sprawdziłby się idealnie.
- 3 0
-
2020-03-31 09:24
w Warszawie bilety są tańsze...
- 4 1
-
2020-03-31 10:15
W Warszawie za 4,40 zł masz bilet 75 minutowy.
- 7 0
-
2020-03-31 22:26
Ja się (1)
smieje z tego burdlu biletowego. Bylem we Wrocku tam jest jest sztos. Kupujesz bilecik w automacie w srodku pojazdu (duzo opcji czasowych) pezykladasz kartę platnicza. Podczas kontroli sczytują bilet z karty. U nas ciagle Gierek
- 2 0
-
2020-04-01 02:06
Nie porownujmy tej prowincji na końcu kraju do Wrocławia.
- 2 0
-
2020-03-31 07:04
Ceny paliw na najniższym poziomie od lat (18)
Kiedy obniżka cen biletów?
- 461 19
-
2020-03-31 07:19
a wypłaty kierowców i motoriczych rosną (1)
kredyty zaciągnięte na nowe autobusy tez trzeba spłacać
- 14 39
-
2020-03-31 14:03
Rosną???skąd te info?zatrudnij się to zobaczysz.
- 5 0
-
2020-03-31 07:21
jak zlikiwdujemy 500+ (4)
- 23 29
-
2020-03-31 09:51
zabiora 500 + ,ale nie dadza nikomu nierozumiesz? (3)
- 12 5
-
2020-03-31 10:17
(1)
Po co kopiesz się z koniem? Gość nie może zrozumieć, że 500+ większości ludzi po prostu pomogło.
- 7 8
-
2020-03-31 11:24
bo to zwykly zawistnik. lepiej sie czuje jak wokol niego ludzie maja gorzej
- 3 4
-
2020-03-31 10:32
Na razie to nikt nikomu nie dał 500+
Tylko zabrał jednym i przerzucił te środki na socjalnych darmozjadów, żeby sobie głosy wyborcze kupić za nasze pieniądze. Więc przestań pisać nieprawdę, że ktoś komuś coś dał. Siedemnaście nowych podatków, zwanych dla niepoznaki opłatami i daninami, też się z powietrza nie wzięło. A kradzież pieniędzy dla niepełnosprawnych, żeby dać trzynaste emerytury to już totalne chamstwo.
- 14 4
-
2020-03-31 08:13
(3)
pamiętajmy, że baryłka spadła z 62$ na 25$ a na stacjach z 5.20 do 4.20 - ot polska matematyka
- 23 2
-
2020-03-31 08:20
Cena baryłki wplyw na benzyne (1)
Ale wiesz, że koszt surowca to tylko mały procent kosztu paliwa. Przez lata wzrosły ceny energii oraz pracy stąd też cena benzyny jest taka wysoka + ponad 2 zł podatkow
- 8 7
-
2020-03-31 13:44
mały procent, bo są podatki dla państwa
- 0 0
-
2020-03-31 09:18
Przeciez to w 100% spekulacja. Ceny barylki ropy (jak i wielu innych surowcow czy produktow) sa ustalane odgornie przez waska grupe wladzy. Zwykli ludzie i tzw "rzady" nie maja niczego do powiedzenia.
- 2 3
-
2020-03-31 09:20
Najwyższe place od lat (1)
Kiedy obniżka???
- 8 1
-
2020-04-01 08:51
gdzie te najwyższe płace ??? Jako elektryk z chęcią się tam zatrudnie
- 2 0
-
2020-03-31 09:51
"Władze Gdańska tłumaczyły ją rosnącymi kosztami utrzymania transportu publicznego" (3)
gdzie znajdę szczegóły?
- 10 1
-
2020-03-31 11:34
W pewnej żoliborskiej willi. (2)
Ciężko zrozumieć, że rozdawnictwo socjalne, podwyższanie minimalnej pensji, kolejne 500 plusy, krowy i świnie plusy, 14-te emerytury i 15-ki górników powodują, że wszystko drożeje? Pieniądz traci na wartości, koszty pracodawcy i firm idą w górę. Przecież to absurd, bo rozdawane nasze pieniądze zwracane nam z taką pompą mają niższą wartość niż ich nominały!
- 3 5
-
2020-03-31 13:47
W tej willi wszystko rozumieją i robią to celowo
Tylko elektorat nie rozumie
- 1 0
-
2020-04-01 08:32
Niestety, mówiąc ogólnie, nie uczono nas ekonomii. Rodak nie rozumie ekonomii i niestety efekty tego zobaczymy już wkrótce.
- 0 0
-
2020-04-28 17:36
Nigdy. Będzie pretekst do podwyzki jak paliwo zdtozeje
- 0 0
-
2020-03-31 07:07
Czy warto płacić podatki w Gdyni? (4)
Zastanawiam się czy władze Gdyni dobrze inwestują nasze miejskie pieniądze od podatników skoro nie potrafią nam mieszkańcom Gdyni ułatwić na co dzień życie chociażby w postaci możliwości podróżowania SKM na terenie miasta na zwykłym bilecie miejskim jak to mają teraz gdańszczanie.
- 82 14
-
2020-03-31 08:15
ja bym oczekiwał chociaż pozamiatania chodników ze szkła
- 5 0
-
2020-03-31 08:31
zawsze możesz kupić klitkę w Gdańsku
- 3 2
-
2020-03-31 09:07
Z Orłowa dojedziesz trajtkiem na Cisową, z kaczych buków do rumii itp...w Gdyni jesteś w stanie przejechać jednym transportem na koniec miasta. Za to w Gdańsku z Jelitkowa dojedziesz do oliwy PKP, z grunwaldzkiej przy intermarche dojedziesz do Jelitkowa, albo na lotnisko 122 aż raz na godzinę jeździ. Ciut lepiej to wygląda z tramwajami, tylko że te są daleko od SKM.
- 2 2
-
2020-03-31 09:40
Oczywiście że nie ma sensu ich płacić w Gdyni
ale większość nie jest rozumna i wieczór sylwestrowy z Marylą i samolociki będą ważniejsze niż bilet wspólny na całość komunikacji, albo lepsze drogi w dzielnicach
- 6 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.