• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Odnowiony dom towarowy Bryza na Monciaku

Jowita Kiwnik
30 czerwca 2008 (artykuł sprzed 15 lat) 
aktualizacja: godz. 10:25 (30 czerwca 2008)
W domu towarowym na Monte Cassino znajdzie się trzypiętrowy sklep z odzieżą marki Reserved. W domu towarowym na Monte Cassino znajdzie się trzypiętrowy sklep z odzieżą marki Reserved.

Po miesiącu remontu, sopocki dom towarowy otwiera podwoje dla klientów. - Zamiast bazaru pod dachem, nareszcie mamy porządne centrum handlowe - mówi nowy właściciel obiektu.



W marcu największy sklep w kurorcie - położony przy ul. Monte Cassino 61 zobacz na mapie Sopotu dawny Dom Handlowy Bryza (dzisiaj Laura) - zmienił właściciela. Dotychczasowi najemcy musieli się wyprowadzić do końca maja, zaś po Sopocie szybko zaczęły krążyć plotki o tym, kto teraz wprowadzi się do obiektu. Ponoć trzypiętrowy sklep otworzyć tu miała hiszpańska firma odzieżowa Zara albo niemiecka Peek & Cloppenburg.

Tymczasem okazuje się, że do świeżo wyremontowanego budynku (Laura ma nową elewację i odświeżone wnętrza) już w najbliższą środę wprowadzi się trójmiejska spółka LPP. Sklep z ubraniami i dodatkami marki Reserved zajmie parter, pierwsze i drugie piętro budynku.

- Rzeczywiście prowadziliśmy negocjacje ze znanymi, światowymi markami - przyznaje Sławomir Julke, prezes spółki Laura, nowego właściciela obiektu. - W końcu jednak przeważył... patriotyzm lokalny. LPP to dobra, solidna firma, a do tego trójmiejska. Od początku się tutaj rozwijali, nie dziwię się, że teraz chcą mieć sklep w tak prestiżowej lokalizacji.

Oprócz Reserved, w budynku pozostanie sklep obuwniczy Gino Rossi oraz kawiarnia. Z tą różnicą, że istniejącą obecnie Nescafe zastąpi w październiku i coffe, czyli sieć kawiarni Ruchu. Aktualne pozostają też plany rozbudowy obiektu. - Nie zmienia się pomysł zagospodarowania - zapewnia Julke. - Nadal planujemy, żeby na dachu budynku powstała restauracja z widokiem na panoramę miasta. Specjalnie po to na narożniku budynku zbudujemy przeszkloną windę. To ma być lokal stylowy, oryginalny i... na kieszeń przeciętnych ludzi.

Restauracja prawdopodobnie zacznie działać w przyszłym roku. Tuż po wakacjach zostanie ogłoszony konkurs architektoniczny na aranżację obiektu. Dodatkowo nowy właściciel chce dom towarowy trochę powiększyć. - Budynek nie zajmuje całkowitej powierzchni działki, tylko jakieś 65 proc. - mówi Julke. - Możemy go jeszcze rozbudować.

Dzięki temu więcej przestrzeni miałby otrzymać min. klub Soho. Wbrew wcześniejszym pogłoskom o wyprowadzce, lokal zostaje w budynku. - Soho ma problemy z przestrzenią na organizowanie choćby koncertów - mówi Julke. - Chcemy zadbać o to, żeby tego miejsca było więcej.
Gazeta WyborczaJowita Kiwnik

Opinie (106) 2 zablokowane

  • 100% anty sopoćkowo!!

    • 0 0

  • Firma LPP ma swoje salony w KAŻDYM centrum handlowym w większych miastach Polski, z wyjątkiem Złotych Tarasów w Warszawie...

    • 0 0

  • Julke PO ? (1)

    czy to ten sam działacz PO ? ciekawe czyja jest spółka Laura ? Karnowski & company ?

    • 0 0

    • taaa to ten sam działacz ... w kręgach samorządowych zwany żartobliwie "wielkim restauratorem" ... bauaha

      • 0 0

  • duzo te zmiany nie dadza i tak pewnie bedzie drogo jak nigdzie indziej :D a co do ogolu to sie dziwie ludzia przyjezdzajacym do "kurortu"- niestety juz tylko na papierku bo nasz piekny Sopot juz niedlugo stanie sie centrum ale nie leczenia tylko centrum Handlowym .A aktualnie Monciak wyglada jak pobojowisko i w sumie o nie weim co ci ludzie tam widza .ja Sopotu to jak najdalej uciekalam bo jest tam nic tyklo brud smrod i pijani malolaci

    • 0 0

  • lpp rosnie w sile heheheh

    • 0 0

  • lokalny patriotyzm - dobre sobie - po prostu nie byli zainteresowani (2)

    być może dlatego, że uważają, że potrzeba dobrego dostępu ludzi z samochodami

    a dodatkowo - fakt że w lecie Sopot jest w centrum wszystkiego

    ale poza sezonem jest tam pusto przecież

    • 0 0

    • poza sezonem liczymy dutki

      • 0 0

    • znane marki muszą mieć obroty

      a to znaczy stały dopływ klientów (kupujacych) a nie przechodniów

      • 0 0

  • ech. (3)

    sklepy Reserved są: Madison, Galeria, Manhattan, Alfa, Batory, Fashion House... wiec nie wiem po co jeszcze...

    • 0 0

    • No to żeś walnął (1)

      Bo w Fasion House (Outlet) to akurat Reserved nie ma. Mają swój outlet gdzieś w centralnej Polsce.

      Zapomniałeś o Klifie dodać.

      A swoją drogą, to co Was obchodzi gdzie LPP stawia swoje sklepy? Jak uważają że to się im opłaci, to niech stawiają. W Sztokholmie, mieście marki H&M, to ich sklepy są na każdym rogu.

      • 0 0

      • a to nas obchodzi, ze to my jestesmy klientami i wolelibysmy inna marke.

        • 0 0

    • reserved jest też na Morenie

      • 0 0

  • swietnie

    ten poprzedni sklep przypominal jeszcze klimatem handel z poczatku lat 90 tych- czyli lozko polowe jako lada przeniesione pod staly dach. Poziom polski post-sowieckiej - bez lady i skladu. Jarmark w domu towarowym.

    Dobrze, ze Sopot sie zmienia na lepsze.

    • 0 0

  • (4)

    jeden mądry:-) czyli belfast
    w przyszłym roku, o tej porze, sopot będzie prawdziwą Perłą Bałtyku
    nie rozumiem osób utyskujących na drożyznę w sopocie
    każe wam ktoś kupować w miejscach, które fumkcjonują głównie dla robienia kasy na stonce?
    jednych stać na urlop w sopocie, innych na mazurach, a wiekszość i tak siedzi w domu i ogryza ze złości pazury
    każe wam w ogóle ktoś do sopotu przyjeżdżać? i po co? żeby stwierdzić, że z tym dorszem za 8,16 to była POpelina? a 20 nie łacha? hahahahahaha
    nikt chyba nie policzył ile jest miejsc w ogródkach na deptaku, na plaży, w pubach, ale na mój gust bedzie z pare tysięcy
    i tych pare tysięcy "klientów" (dziennie) nie narzeka, ba często zadaje sobie dużo trudu żeby znaleźć jakieś wolne miejsce
    i na koniec - przecież tego wszystkiego nie buduje się za "wasze" pieniądze, więc o co ten rejwach i giewałt?

    • 0 0

    • (3)

      Jeżeli mówimy już o drożyźnie, to powiedziałbym, że nie Sopot, ale po prostu Trójmiasto jest drogie, a Sopot przereklamowany.
      Za te same pieniądze można jechać na wczasy za granicą.
      Przyjeżdżamy do Sopotu latem i co zastajemy? 1.Tłum na Monciaku, który sprawia, że spacer tą ulicą nie jest przyjemny, wręcz przeciwnie.
      2.To o czym pisałem wyżej - zakwaterowanie i wyżywienie, cenowo bardzo drogo
      3.Konsumpcja/rozrywki na mieście - ceny jak wszędzie
      4.Boczne uliczki od Monciaka to już syf i malaria.
      5.Wychodząc z pociągu na dworzec i idąc przejściem podziemnym można puścić pawia od smrodu szczochów
      6. Zasyfione plaże i morze, móstwo śmieci. A przede wszystkim właśnie nasze trójmiejskie plaże i nasze morze powinno przyciągać turystów

      • 0 0

      • zatoka chciales powiedziec (2)

        do morza jest 50km

        • 0 0

        • (1)

          a zatoka to niby co? jezioro? czy jednak część morza?:)

          • 0 0

          • moze i morze

            Zeby zobaczyc roznice wystarczy pojechac na polwysep helski i pojsc sobie nad zatoke i za chwile na pelne morze, bez porownania...

            • 0 0

  • krecenie lodów ciąg dalszy

    kiedy ci tepi ludzie wreszcie zrozumieją ? hehe

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane