- 1 Stracił pół mln zł, bo zainwestował w kryptowalutę przez oszusta (131 opinii)
- 2 Ktoś zostawił dokumenty na przystanku (52 opinie)
- 3 Oszuści podszywają się pod system Fala (46 opinii)
- 4 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (318 opinii)
- 5 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (226 opinii)
- 6 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (100 opinii)
PKP PLK sprawdzi przejazdy kolejowe na Oruni
Dobra wiadomość dla mieszkańców Oruni, którzy narzekają na zbyt długie zamknięcia zapór na przejazdach kolejowych w ciągu ul. Smętnej i ul. Sandomierskiej . Kolejarze z PKP PLK dokonają przeglądu urządzeń odpowiedzialnych za sterowanie rogatkami. Możliwe są zmiany.
Karetka na sygnale oczekująca na przejazd przez tory na Oruni.
Nowe zasady zamykania i otwierania szlabanów wynikają z tego, że po modernizacji linii kolejowej, prędkość maksymalną pociągów podniesiono tu do 160 km/h.
Lekarstwem na problemy - zdaniem mieszkańców - mogły być wiadukty, ale od realizacji tego zadania podczas planowania przebudowy linii dalekobieżnej odstąpiono. Potrzeba na nie 30 mln zł i w całości ich budowę musiałoby sfinansować miasto.
Czytaj też: Przebudowa kolei utrudni życie mieszkańcom kolejnej dzielnicy?
Ponadto władze PKP PLK podkreślają, że wszelkie zaproponowane zmiany, jeśli okażą się możliwe, będą musiały bezwarunkowo uwzględniać obowiązujące zasady bezpieczeństwa, mające swoje odbicie w regulaminach dotyczących czasu zamknięcia przejazdów kolejowych.
Po zakończeniu prac zespół będzie w stanie określić ewentualny czas, jaki minie do momentu wprowadzenia nowych rozwiązań. O ustaleniach komisji kolejarze będą informować mieszkańców na bieżąco.
Miejsca
Opinie (94) 2 zablokowane
-
2014-04-03 16:30
160 km/h dla pociągu
i przejazdy ze szlabanami Polak potrafi.
- 16 1
-
2014-04-03 16:34
moje trzy grosze
To nie moga tego sprawdzic bez napisania o tym na portalu?
- 11 1
-
2014-04-03 16:40
a nie wystarczyło by pismo mieszkańca i sprawdzenie - tak jest w normalnym kraju (1)
u nas zaraz musi być awantura bo inaczej urzędnicy czy osoby na państwowych posadkach nawet palcem nie rusza a będzie jeszcze gorzej bo
w 2005 było ich 100 000
w 2013 jest ich 300 000- 10 0
-
2014-04-04 10:25
Więcej ich mamy niż żołnierzy mających bronic nasz kraj :-)
- 2 0
-
2014-04-03 16:47
dla osob, ktore twierdzą, że można jeździc naokoło (1)
jasne, kilka km w te, lub tamtą, tymbardziej, gdy czlowiek jedzie np do kościoła lub domu kultury, ktore są doslownie 100m od szlabanu.
Ale nawet na piechote trzeba kawal nadrobić.
Debile w naszym mieście decydują o wszystkim i już...................- 22 1
-
2014-04-04 13:04
To zostaw samochód po wschodniej stronie torów i przejdź się te 100m.
Na pewno wyjdzie Ci na zdrowie.
- 1 1
-
2014-04-03 17:06
To może (2)
wystarczy obniżyć z powrotem dopuszczalną prędkość pociągów i po kłopocie, w koncu jadą przez miasto więc może nie muszą w tym miejscu tak szybko jechać.
- 6 6
-
2014-04-03 17:10
Jasne - zatrzymać pociąg aby samochody mogły przejechać (1)
W końcu nos dla tabakiery?
Czy tabakiera dla nosa?- 4 2
-
2014-04-04 10:38
nie wyszło tym półmózgom z PKP to pendolino prędkość homologacyjna 160 km/h śmiech na sali z tych debili
- 1 0
-
2014-04-03 17:09
Szkoda że nie zablokowali przejazdu
Jakaś pikieta z transparentami.
I oczywiście żądanie przyjazdu Tuska - bo to teraz na topie.
Dodatkowo głodówka.
List do papieża.
A swoją drogą PKP PLK też mądrymi nie grzeszy.
A i magistrat jak zwykle dał dipy.
Ot takie polskie piekiełko.
Nic to - grunt że 10. się zbliża.- 15 2
-
2014-04-03 17:15
(3)
Proponuje przemyśleć i zastanowić się który z pociągów bedzie jechał przez Orunię 160km na godz. skoro zaraz będzie musiał raptownie hamowac. Dlaczego nie zrobi sie osobnych szlabanów dla pieszych, którzy w chwili obecnej musza stac tyle samo co samochody. Co będzie zimą, przy mrozach??
- 14 2
-
2014-04-03 18:31
przy mrozach będą stali jeszcze dłużej bo szlabany zamarzną :)
- 0 0
-
2014-04-03 19:27
Ano nie trza szlabanów dla pieszych, bo...
100 metrów dalej w stronę Tczewa jest dla nich nowy i ładny (jeszcze) tunel. Już tu o nim napisałem (drugi komentarz). Ciekawym tylko, kiedy miejscowi spece od recyklingu metali wszelkich zutylizują te śliczne rynny z kwasówki, które są zejściach do nich. Jadąc do roboty codziennie patrzę se z pociągu - jeszcze są, czy już ich nie ma? Dzisiaj rano były :-)
- 4 1
-
2014-04-03 20:29
dosiądą się do podróżujących samochodami i się ogrzeją
- 0 0
-
2014-04-03 17:34
dobra wiadomość ?
na razie nic konkretnego tylko zapowiedź sprawdzenia przejazdów przez PKP. Chyba za wcześnie na jednoznaczną ocenę czy to już jest dobra wiadomość.
- 6 1
-
2014-04-03 17:40
160 ? (2)
gdyby jakiś pociąg na tym odcinku przejechał 160 km/h to te okoliczne rudery zawaliłyby się same z siebie , nie wiem kto wymyślił taką bzdurę , pociągi w tym miejscu jadą najczęściej z prędkością żółwia , jeśli autor tego artykułu wie kiedy można zobaczyć pociąg jadący w tym miejscu z prędkością 160 km/h to proszę o taką informację , obiecuję przyjechać żeby to zobaczyć bez względu na godzinę tego przejazdu. Jadę codziennie do pracy przez te przejazdy (Dworcowa i Sandomierska) i pociągi jadą dokładnie tak samo jak od lat tyle, że teraz czeka się na otwarcie przejazdu dwa razy dłużej i jeszcze jakiś bzdurny system otwierania przejazdu gdy podnoszą się najpierw te zapory po drugiej stronie (zjazdowe) a dopiero po nich te przed którymi się stoi , czemu to ma służyć nie mam pojęcia .
- 9 2
-
2014-04-04 13:06
Ale wkrótce to się zmieni. (1)
Dociera to do Ciebie?
- 1 2
-
2014-04-04 21:12
bzdura , nigdy na tym odcinku pociągi nie pojadą nawet 100 km/h , nie ma takiej opcji .
- 1 1
-
2014-04-03 17:54
Dziwne, że nieco dalej pobudowali wiadukty, mosty koło pruszcza (3)
a tu w tak ważnym miejscu nadal jest zwykłe przejście. Ile ludzi już tam zginęło i ile jeszcze zginie, żeby ktoś się zajął tą sprawą.
- 10 0
-
2014-04-03 18:01
Trza zaprosić Papieża.
Medialność gwarantowana.
- 1 0
-
2014-04-03 18:28
ekipa Budynia nie wnosiła żadnych potrzeb ani uwag to poszli po najmniejszej linii oporu
a teraz Budyń odsyła mieszkańców do PKP - jak chcecie to sami się postarajcie
- 3 0
-
2014-04-04 07:59
Gdzie ty tam masz wiadukty?
Masz na myśli obwodnicę Pruszcza, której miasto nigdy nie spłaci?
- 0 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.