- 1 Nie wiedzą, kto leży w tych grobach (47 opinii)
- 2 Był senator skazany na więzienie (209 opinii)
- 3 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (482 opinie)
- 4 Mała uliczka, duży problem (217 opinii)
- 5 Zbiórka na leczenie psów z pseudohodowli (106 opinii)
- 6 Nowe podziemne zbiorniki w Akwarium (132 opinie)
Parkowanie w Gdyni. Kierowcy mylą strefy, urzędnicy proszą o koncentrację
Od kilkunastu dni w Strefie Płatnego Parkowania w Gdyni nie można płacić poprzez aplikację City Park App. Urzędnicy tłumaczą to problemami technicznymi i zachęcają do korzystania z innych aplikacji. Kierowcy za to regularnie proszą o to, by strefy były lepiej oznakowane. Zdarzają się bowiem mandaty za to, że ktoś co prawda opłacił parkowanie, ale w strefie oznaczonej innym kolorem.
- Kierowcy narzekają na organizację płatnego parkowania
- Jedna z aplikacji wyłączona
- Zapłacisz więcej? I tak dostaniesz mandat
- Reklamacje na parkingach pozastrefowych do prywatnego operatora
- Lepsze oznakowanie? Urzędnicy: jest bardzo dobrze
Przypomnijmy:
- Od 1 lipca obowiązują nowe strefy parkowania w Gdyni.
- Podwyższono ceny za parkowanie w Śródmieściu.
- Płacić trzeba również na dziewięciu parkingach poza strefą śródmiejską.
- Opłaty od lipca wprowadziła też Galeria Klif.
- Nieco ponad 4 mln zł wpływów z opłat od kierowców i 500 tys. zł z kar za nieopłacone parkowanie - to bilans pierwszych dwóch miesięcy działania strefy
- Ok. 500 tys. zł to zysk wakacyjny z dziewięciu uruchomionych parkingów poza-strefowych, którymi miasto dzieli się z wybranym w przetargu operatorem parkomatów.
Płatne parkowanie w Gdyni: strefy, ceny, opłaty, abonamenty, opinie, komentarze
Kierowcy narzekają na organizację płatnego parkowania
Za kilka dni minie czwarty miesiąc od uruchomienia strefy płatnego parkowania. Cały czas słychać pretensje wielu mieszkańców dotyczące wysokości opłat. Pojawiają się też jednak inne. Wielu kierowców narzeka na organizację stref płatnego parkowania.
Przypomnijmy, że Gdynia jest obecnie podzielona na cztery strefy:
- strefa śródmiejska (niebieska),
- strefa A na Wzgórzu św. Maksymiliana (pomarańczowa),
- strefa B na Działkach Leśnych (żółta)
- strefa C w Orłowie (zielona).
Do tego trzeba jeszcze płacić na dziewięciu parkingach pozastrefowych.
Kierowcy zwracają uwagę na dane, jakie pojawiają się w aplikacjach, dzięki którymi można płacić za postój. Okazuje się, że część zmotoryzowanych wnosi opłaty za inną strefę niż ta, w której się znajduje. Tak ma podpowiadać aplikacja, z której korzystają. Niejasne bywa przypisanie kolorów do nazw stref oznaczonych literami.
Jedna z aplikacji wyłączona
Zarzuty mogły nie być bezpodstawne. Od 1 października nie można płacić za parkowanie w Gdyni w aplikacji City Park PPP. Oficjalnie urzędnicy tłumaczą, że chodzi o problemy techniczne.
- Aplikacja CPA nie funkcjonuje, ponieważ jej właściciel nie zintegrował jej z naszym systemem. W efekcie kontroler nie był w stanie sprawdzić, czy opłata została wniesiona. Warto jednak zauważyć, że w Gdyni działają trzy aplikacje parkingowe: Skycash, Mobilet oraz FlowbirdAPP - wylicza Karol Kozak, kierownik Strefy Płatnego Parkowania w Gdyni.
Zapłacisz więcej? I tak dostaniesz mandat
Wśród problemów miały pojawiać się problemy z organizacją stref. Zdaniem urzędników problem nie jest duży, a parkowanie według innej stawki niż obowiązująca w strefie, nie jest częste.
- Pomiędzy lipcem, a wrześniem tego roku na prawie 12 tys. wystawionych zawiadomień było 250 takich przypadków - informuje Karol Kozak.
Przy okazji przypomina, że wezwanie do zapłaty dodatkowej pojawia się, nawet jeśli opłata uiszczana przez kierowcę jest wyższa od nominalnej, obowiązującej w strefie.
- Opłata podstawowa musi być wniesiona na daną strefę, a bilet parkingowy obowiązuje tylko w jej granicach. Strefy są wyraźnie oznakowane, a w aplikacjach funkcjonują jasne i czytelne komunikaty. Przepisy stanowią, iż w przypadku braku opłaty (a tu mamy z tym do czynienia) wystawiane jest zawiadomienie. System sprawdzający funkcjonuje tak, iż kontroler patrolując daną strefę widzi tylko i wyłącznie opłaty wniesione i obowiązujące w danej strefie. W związku z czym, jeśli opłata została wniesiona w innej strefie, to jest ona niewidoczna dla kontrolera - wskazuje.
Informuje, że od lipca do końca września pojawiło się w tej sprawie ok. 250 odwołań.
Reklamacje na parkingach pozastrefowych do prywatnego operatora
Wśród nich jest pan Patryk. Gdy pewnego dnia we wrześniu zaparkował samochód na parkingu przy bulwarze, aplikacja podpowiedziała mu opłatę jak za strefę śródmiejską. Skutkowało to wezwaniem do wniesienia opłaty dodatkowej, czyli mandatem. Reklamację na początku skierował do firmy obsługującej parking.
Warto bowiem wiedzieć, że dziewięć parkingów pozastrefowych w Gdyni obsługuje prywatny operator - wybrana w przetargu firma Indigo Polska, która zyskami dzieli się z miastem.
- Dokładnie przeanalizowaliśmy kwestie księgowe i operacyjne. Zlecenie obsługi i windykacji parkingów pozastrefowych zewnętrznemu operatorowi jest dla nas optymalnym rozwiązaniem - przekonywał w maju Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni.
W odpowiedzi na reklamację nasz czytelnik otrzymał informację o odmowie uznania reklamacji z wyróżnieniem, że bilet wykupiony w Strefie Płatnego Parkowania jest nieważny na terenie miejskich parkingów.
Lepsze oznakowanie? Urzędnicy: jest bardzo dobrze
- Postój pojazdu miał miejsce na stanowisku postojowym oznakowanym znakiem pionowym oraz poziomym. Przy wjeździe na Parking (za skrzyżowaniem) po prawej stronie, znajduje się znak kończący Strefę. Na wjeździe na Parking Miejski widnieje oznaczenie Parkingu Miejskiego (czerwonego) oraz Regulamin Parkingu, na którym zawarta jest informacja, w jakich godzinach oraz dniach należy uiścić opłatę postojową. Na Parkingu Miejskim ww. znajdują się również dwa oznakowane parkomaty (kolor czerwony), na których również widnieje informacja o godzinach i dniach obowiązujących opłat - czytamy w piśmie od firmy Indigo Polska.
Pan Patryk przekonuje, że pomyłka była niezamierzona, a opłaty podpowiedziała mu aplikacja.
- Co ciekawe, mandat został wystawiony przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, więc skierowałem się tam po wyjaśnienia, ale niezbyt chciano ze mną rozmawiać i przyjmować wyjaśnienia. Na razie nie opłaciłem mandatu, będę próbował dalej coś z tym zrobić. Uważam, że strefy i pozostałe parkingi nie są prawidłowo oznakowane, więc takich pomyłek jak moja może być dalej sporo - wyjaśnia.
Urzędnicy jednak w kwestii oznaczeń stref nie mają sobie zbyt wiele do zarzucenia.
- Strefy są bardzo dobrze oznakowane, a poza oznakowaniem tekstowym funkcjonuje w Gdyni oznakowanie wizualne - tzn. każda strefa posiada odmienny, unikalny kolor identyfikacyjny, który pojawia się nie tylko na parkomacie, ale też pod znakiem wjazdowym (D44) do danej strefy. Rozumiemy, że Śródmiejska strefa płatnego parkowania, oraz strefy A/B/C wymagają od osób parkujących na ich obszarze pewnego skupienia i koncentracji przy wyborze odpowiedniej opcji w aplikacji, dlatego nieustannie zbieramy informację od kierowców i na bieżąco uwagi przekazujemy do operatorów aplikacji celem wdrażania nowych udogodnień - kończy Karol Kozak.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2021-10-27 09:07
Zapłacił? Zapłacił! (15)
Uważam, że tego typu odwołania powinny być rozpatrzone na korzyść kierowcy. Zapłacił tyle ile trzeba, temu komu trzeba, tyle że z innego "źródła". Jeśli chcą mandat - niech oddadzą mu pieniądze za parkowanie!
- 329 8
-
2021-10-29 18:06
Mandat
Badanie na kardiologii trudno przewidzieć czas.
Przekroczony limit czasowy i co.
150zł za 1h
będą premie a idą święta- 1 0
-
2021-10-28 08:07
w ogóle po co robić jakieś strefy?
załóżmy, że chcę pojechać w 3 miejsca w ciągu 2 godzin. za każdym razem płacić, to nie tylko strata czasu i kłopot dla kierowcy, ale i mniej pieniędzy dla miasta, które zarobiłoby więcej, gdyby ktoś wykupił kilka godzin z góry
- 5 0
-
2021-10-27 15:24
Reklamowałem oczywiście nie uwzględnili
- 3 1
-
2021-10-27 15:18
Bo UM przeszkadza nam żyć w Gdyni.Zmieniłem bank. sklepy i dbam aby tu złotówki nie wydać
- 19 1
-
2021-10-27 13:12
no nie zapłacił (5)
raty też spłacasz jak Ci się podoba? a nie sorry wszystko gotówką szanowny pan
- 3 29
-
2021-10-27 13:17
Zapłacił! (4)
Raty jeśli spłacam na to samo konto, to są uznane jako zapłacone.
- 22 2
-
2021-10-27 14:29
A tu akurat nie jest ten sam odbiorca (3)
Bo strefy to miasto, parkingi są obsługiwane przez partnera biznesowego. Jak zapłacisz PKP intercity za bilet a jedziesz Przewozami Regionalnymi to też się dziwisz, że kontroler nosem kręci?
- 1 16
-
2021-10-27 17:00
Akurat średni przykład (2)
Na kolei funkcjonuje coś takiego jak Wspólny bilet, a do tego jest jeszcze kilka dodatkowych przypadków wzajemnego honorowania biletów
- 11 1
-
2021-10-27 17:14
Intercity nie honoruje PR (1)
- 0 4
-
2021-10-28 10:17
Ale Regio honoruje miesieczne SKM! Poza tym co to obchodzi obywatela, kto parkingiem zarzadza, jesli nalezy on do miasta??? System powinien byc prosty, a nie skomplikowany! Dziecko powinno byc w stanie obsluzyc cos tak elementarnego jak oplata za parkowanie. Moze trzeba bylo stawiac parkomaty na monety, jezeli system elektroniczny miasto przerasta...
- 5 0
-
2021-10-27 12:53
Opisano tu dokładnie mój problem
Parkowałem w Orłowie tuż po objęciu Orłowa płatnym parkowaniem. Przez pomyłkę zapłaciłem przez SkyCash jakbym parkował w Śródmieściu (czyli drożej!). Dostałem mandat. Odwołałem się już 2 razy - za drugim razem pismo podpisał Wiceprezydent Łucyk. Krew się w człowieku gotuje, gdy ma zapłacić karę za opłaconą usługę tylko dlatego, że oni mają takie
Parkowałem w Orłowie tuż po objęciu Orłowa płatnym parkowaniem. Przez pomyłkę zapłaciłem przez SkyCash jakbym parkował w Śródmieściu (czyli drożej!). Dostałem mandat. Odwołałem się już 2 razy - za drugim razem pismo podpisał Wiceprezydent Łucyk. Krew się w człowieku gotuje, gdy ma zapłacić karę za opłaconą usługę tylko dlatego, że oni mają takie widzimisię, że tego nie uznają. Przecież moja opłata trafiła na konto ZDiZ!!!
Ciekawe jest to, że na stronie FAQ dotyczącej zasad parkowania widniał zapis, że nawet grubsze pomyłki będą przez nich uznawane (jako przykład podano, że osoba zapłaciła za parkowanie w Gdańsku a parowała faktycznie w Gdyni). Bardzo szybko jednak przeredagowano tę stronę. Zobaczyli jaka kasa trafi do budżetu z tego naciągania i tego będą się trzymać.
Najgorsze jest to, że oni są opłacanymi przez nas urzędnikami. Mają pracować DLA nas, po to by nam żyło się dobrze. Ja mam ich dość. Mam głęboką nadzieję, że to ich ostatnia kadencja.- 60 2
-
2021-10-27 09:13
Gdynia to stan umysłu (3)
Tego potworka stworzyli z myślą o ułatwieniu życia mieszkańcom i turytom.
W efekcie mamy totalny bałagan, kolorowe strefy, oznaczenia, znaki poziome, pionowe, tablice informacyjne i Bóg wie co jeszcze, których kieorwca musi wpierw poszukać, później jak już zapłaci, to się zastanawia jeszcze czy mandat do niego jednak nie przyjdzie, bo możeTego potworka stworzyli z myślą o ułatwieniu życia mieszkańcom i turytom.
W efekcie mamy totalny bałagan, kolorowe strefy, oznaczenia, znaki poziome, pionowe, tablice informacyjne i Bóg wie co jeszcze, których kieorwca musi wpierw poszukać, później jak już zapłaci, to się zastanawia jeszcze czy mandat do niego jednak nie przyjdzie, bo może źle spojrzał, albo aplikaja źle mu podpowiedziała.
Tego, co to wymyślił powinni ozłocić :-)
Bycie urzędnikiem, oznacza koniecznośc myślenia i przewidywania. Tu tego ewidentnie zabrakło.- 67 7
-
2021-10-27 15:20
Zagłosuję nawet na diabła, jak ten odwoła ten cyrk
- 25 1
-
2021-10-27 10:25
(1)
Bezpieczniej jest tam nie jezdzic. Nie zagladam do Gdyni w ogole. Jesli musialbym tam jezdzic do pracy to tylko do czasu znalezienia pracy w bardziej przyjaznym miejscu.
- 36 5
-
2021-10-28 10:36
czyli jeden sfrustrowany mniej - to dobrze :)
Gdynia stała się bez ciebie piękniejsza :)
- 1 7
-
2021-10-27 07:16
Urząd Miasta (65)
Zaparkowałam pod Urzędem Miasta w Gdyni, nie wiedziałam jaką strefę wybrać więc wysiadłam i chodziłam wokół, żeby zobaczyć jakiś kolorowy pasek na parkometrze (np. zielone widziałam na parkometrach w Orłowie), szukałam jakiegoś znaku i nie znalazłam. SkyCash podpowiedział pomarańczową to ja wybrałam bo nie miałam jak tęgo zweryfikować.
Zaparkowałam pod Urzędem Miasta w Gdyni, nie wiedziałam jaką strefę wybrać więc wysiadłam i chodziłam wokół, żeby zobaczyć jakiś kolorowy pasek na parkometrze (np. zielone widziałam na parkometrach w Orłowie), szukałam jakiegoś znaku i nie znalazłam. SkyCash podpowiedział pomarańczową to ja wybrałam bo nie miałam jak tęgo zweryfikować.
Oczekiwanie od kierowcy nieznającego miasta, że zauważy kolorowy paseczek na znaku przy wjeździe do strefy to jakiś absurd. Takie informacje jak rodzaj strefy obowiązkowo powinien być na i wokół każdego parkometru.- 635 11
-
2021-10-28 10:11
i jeszcze na czole
jak ktoś chce oszukiwać to i tak będzie próbował, a straż miejska jest od wyłapywania cwaniaczków.
- 0 0
-
2021-10-27 23:37
Tez tak mialam
I dostalam mandat, wybralam dobra ulice ale w zlej strefie - ul batirego strefa srodmiejska, a powinna byc jakas inna, cholera wie jaka eh szkoda slow na d**ili, nerwy i 200zl w d*pie
- 0 0
-
2021-10-27 21:28
Jest XXI wiek i zamiast upraszczać to utrudniają
To jest bez sensu!
- 2 0
-
2021-10-27 20:49
Tęgo to zapłacisz jak nie opłacisz!
- 0 0
-
2021-10-27 13:43
Blondynka?
- 3 1
-
2021-10-27 10:55
(2)
dokladnie, a co jeżeli ktoś jest daltonistą? na parkomentrach powinno być wyraźnie napisane strefa niebieska a nie oznaczenie kolorem bo to nic nie mowi
- 14 2
-
2021-10-27 14:49
I jest
- 2 1
-
2021-10-27 11:10
Powinien stać milicjant przy każdym parko-aWtomacie
- 4 2
-
2021-10-27 10:19
przecież na parkometrach są - nie uzywam samochodu, ale mijam wiele parkometrów (1)
i widzę, ze są oznakowane, nawet po zmianach przy paru czytałem informacje, bo mają absurdalne oznaczenia czasowe (np. parking przy prokuraturze, który obecnie jest całkowicie pusty)
- 4 8
-
2021-10-27 11:41
2 daltonistów minusuje?
- 3 3
-
2021-10-27 10:14
Urząd wymógł na twórcach SkyCash, żeby strefa śródmiejska nie pokazywała się w aplikacji. (2)
To czyste świństwo i dążenie z premedytacją do utrudnienia życia mieszkańcom i turystom.
Jak ci ludzie (urzędnicza wierchuszka) mogą spać po nocach...- 25 3
-
2021-10-27 21:23
ślepy?
Ja tam widzę strefe sródmiejska w aplikacji
- 0 1
-
2021-10-27 12:41
Jak się zgadza kasa, to śpią, że aż miło
no i nie ierz swoją miarą tych wypranych z ludzkich uczuć decydentów.
- 7 3
-
2021-10-27 09:59
(5)
Miałem taką sama sytuacje, przed UM, opłaciłem przez aplikacje kolor strefy pomaranczowy, co potem okazało sie ze parking nalezy do strefy srodmiejskiej. Mimo napisanego odwołania, bo przeciez za parking zapłaciłem, po 3 miesiacach dostałem odpowiedź negatywna i cyk, 200 zł jestem szczuplejszy
- 19 4
-
2021-10-27 10:12
(4)
Poszlabym do sadu, bo to jest ku***two. Nie dosc, ze zajeli ci czas, to jeszcze de facto okradli.
- 22 3
-
2021-10-27 17:30
(1)
Przeciez im tylko o to chodzi,ponad miliardzik dlugu narobili to trzeba oszukiwać jak się da .To trzeba określić w gorszych słowach niż napisałaś........
- 4 0
-
2021-10-27 18:34
tak....
samo fakt kasowania za parkowanie przy cmentarzu, naprawdę ciężkie słowa się na usta cisną ,szczególnie że większości przypadków chodzenie na groby to domena ludzi starszych, schorowanych i u schyłku życia ,a te ku....z um ciach
- 4 0
-
2021-10-27 14:48
I byłyby dodatkowe koszty, bo strefa pomarańczowa ma niższe stawki
To tak jakby kupić bilet ulgowy na autobus i pozywać ZKM, bo przecież bilet był ;)
- 3 3
-
2021-10-27 11:53
A czas to pieniądz.
- 5 3
-
2021-10-27 09:52
(1)
To jesteś mało rozgarnięta!
- 5 8
-
2021-10-27 11:08
Z innej beczki ; można skasować bilet SKM na peronie lub w pociągu ? Komunistyczne i SB-ckie podejście
do tematu ,podobnie jak Limit wyypisanych mandatów + wiele jeszcze bolszewickich zagrywek .
- 2 6
-
2021-10-27 09:43
Znalezienie internetowej mapy stref płatnego parkowania w Gdyni zajęło mi 10 sekund. (3)
Trochę samodzielności i myślenia.
- 6 33
-
2021-10-27 10:13
(2)
System powinien byc tak zaprojektowany, zeby mogly z niego korzystac nie tylko osoby ponadprzecietnie inteligentne. Tak to sie robi na swiecie.
- 27 4
-
2021-10-27 11:53
To prostota w przekazywaniu treści świadczy o inteligencji autora (1)
Po to kierowca przemieszcza się autem, by oszczędzić swoj czas. Traci go na łamanie zaszyfrowanych treści na parkometrze, które wykluła głowa jakiegoś ćwierćineligenta.
- 18 4
-
2021-10-27 12:24
Jeżeli kierowca oszczędza czas jadąc autem
To albo mieszka daleko za miastem i wszystko mu jedno, albo wcale nie oszczędza czasu :D
- 3 7
-
2021-10-27 08:58
Kolorowe paski na parkometrach są zbyt mało kolorowe, aby można było zrozumieć, którego koloru dotyczą (8)
Proponuję wymalować jezdnie w odpowiednim kolorze i tak np. w śródmieściu jezdnie powinny być koloru niebieskiego, na wzgórzu żółte itp
- 24 11
-
2021-10-28 10:14
Ale skąd mam wiedzieć, że kolor tła naklejek, to kolor strefy
Może gdyby obok siebie było kila parkometrów z naklejkami różnej barwy, to bym się domyślił, że żółte tło naklejki to strefa żółta.
Poza tym, aplikacja jest mało intuicyjna (SkyCash).
Jeśli ma włączona lokalizację w smartfonie, powinna mi automatycznie pokazać miejsce postoju i wybrać odpowiednią strefę. A tak się nie dzieje.- 3 0
-
2021-10-27 10:09
(2)
Wystarczyloby, zeby na parkometrze byl tylko jeden kolor naklejki (sa dwa) i napis "to jest strefa zolta".
- 13 3
-
2021-10-27 11:50
Ale po co ma być łatwo, kiedy gdynian można upupić (1)
I walnąć wiele słów małą czcionką. Brawo autor IQ jak u bonobo.
- 11 3
-
2021-10-27 17:27
Przecież im o to chodzi żeby ludzie się mylili i placili kary.To jakiś absurd żeby nie można było napisać jaki kolor w danej strefie obowiązuje.Ta sprawa nadaje się do sądu.Ta gdynia to naprawdę spadla już na psy totalne,gdzie się da szukają jeleni do płacenia.
- 7 0
-
2021-10-27 09:24
jezdnie malować na jakiś kolor...hahah:) dobrze się czujesz ? bierzesz jakieś leki ? (3)
- 6 19
-
2021-10-27 09:37
biorę leki, ale dobrze się czuję
Wymalowane jezdnie na pewno pomogłyby tym, którzy nie potrafią zorientować się w której strefie się znajdują
- 6 4
-
2021-10-27 09:33
Ironii nie zlapiesz (1)
Nawet jak już Ciebie rozjedzie
- 29 0
-
2021-10-27 10:20
niestety na tym portalu to norma
- 8 0
-
2021-10-27 08:56
Urząd Miasta jest w Śródmieściu, więc logicznie jest zapłacić za parkowanie jak w ORłowie
- 3 26
-
2021-10-27 08:37
(6)
Jesli kontroler nie widzi wyzszej oplaty, to jest to szczyt d**ilizmu odpowiedzialnych za system. Po za tym w cywilizowanych krajach oznaczeniami w strefie publicznej (tzw. signage) zajmuja sie wyspecjalizowani w tym ludzie, to jest dziedzina wiedzy wrecz. U nas pierwszy lepszy grafik projektuje oznaczenia na parkomacie czy na lotnisku i dlatego to jest wiecznie nieefektywne.
- 35 4
-
2021-10-27 10:22
nie wiem jak na świecie... ale w Phoenix kontroler jest już przy autku z minutę po zaparkowaniu (5)
lepiej - autko bez opłaty czy nieprawidłowo zaparkowane potrafi być już po kwadransie ładowane na lawetę ... i wtedy już nie ma zmiłuj. klienta czeka jazda taksówką na zad***ie za miasto, gdzie jest parking miejski.
- 4 12
-
2021-10-27 11:48
W Phoenix jak i w innych miastach tego miłego ktaju (1)
Są parkinki wielopoziomowe w obrębie miasta.
- 6 2
-
2021-10-27 11:52
Owszem, bo jest suburbia, a w Europie nie za bardzo.
- 4 0
-
2021-10-27 10:27
(2)
Nie wiem jak tam problemy ze "strefa" w Phoenix, ale PHX jest swietnie oznaczone, jak kazde amerykanskie lotnisko, stad podejrzewam, ze i z obsluga parkomatu nawet osoba nieinteligentna nie ma problemu?
- 10 3
-
2021-10-27 14:02
Tu jest, Białoruś a nie Ameryka
- 5 3
-
2021-10-27 10:48
oznaczenie jest też czasem dziwaczne
np. tabliczka, że miejsca park. wzdłuż ulicy są "miejskie" - wisi sobie na ścianie budynku :))))
- 8 1
-
2021-10-27 08:34
czyli nie da się
- 6 2
-
2021-10-27 08:33
bareja by tego nie wymyślił a Szczurek tego dokonał
- 39 5
-
2021-10-27 08:27
Dzień bez artykułu o parkowaniu (6)
jest dniem straconym
- 10 19
-
2021-10-27 11:46
Bo to jest kryminalna sprawa, a winych trzeba znaleźć
że też ludzie ludziom zgotowali ten los
- 6 3
-
2021-10-27 11:08
Bo to wciąż ważny temat (2)
Tak samo jak Piramowicza czy przejście przy Bramie Wyżynnej. Podczas kolejnych wyborów nie zapomnimy o tym.
- 7 3
-
2021-10-27 12:23
Oczywiście że nie zapomnimy.
Dzięki takim akcjom widzę, że jednak warto głosować na obecną władzę, bo dba o mieszkańców miasta, a nie okolicznych wiosek...
- 4 2
-
2021-10-27 11:50
serio nie ma ważniejszych tematów?
tylko co tydzień albo nawet kilka razy w tygodniu pisać o parkowaniu
- 4 10
-
2021-10-27 09:32
Jak zdarta płyta (1)
I coraz mniej frustraci kogokolwiek ruszają
- 7 14
-
2021-10-27 11:46
I vice versa
- 7 3
-
2021-10-27 08:22
czy szczurek potrafi zrobić coś dobrze??? (13)
- 69 8
-
2021-10-28 08:42
Podwyżki!
- 0 0
-
2021-10-27 10:33
Potrafi - zabezpieczyć sobie przyszłość. (2)
- 18 0
-
2021-10-27 10:52
mowa oczywiście o Obajtku. (1)
co mu matka nakupowała ze środków z renty akcje na miliony.
- 12 9
-
2021-10-27 11:54
Mowa o Szczurku co mu żona domów nabudowała.
- 20 2
-
2021-10-27 09:18
szczurek to mocarz kompetencji i dobrej roboty przy takich kaczyńskich sasinach matooluszach (3)
im to nawet zdrowe jak koń klacze padają ...
- 9 21
-
2021-10-27 11:03
Może to celowo , w zgodzie z talmudem ? (2)
- 4 3
-
2021-10-27 12:31
w zgodzie z talmudem, to bylo za Franki (1)
- 2 1
-
2021-10-28 08:43
Od Franki to się odczep.
- 1 0
-
2021-10-27 08:35
(4)
wybieracie go od dwudziestu kilku lat więc o co chodzi?
- 49 3
-
2021-10-27 11:43
Od 23 lat. Niebawem minie ćwierćwiecze
Z lenistwago wybierają.
- 17 0
-
2021-10-27 09:11
O to że robi wszystko w miarę dobrze (2)
Dlatego te trollowe wpisy śmieszą niesamowicie :D
- 11 41
-
2021-10-28 08:42
Za malo
- 0 0
-
2021-10-27 09:29
jacyś niespełnieni i słabo ogarnięci
- 12 2
-
2021-10-27 08:06
Autobus nie może dojechac (24)
Na naszej ulicy tak zorganizowali parking, że autokary do szkoły już nie dojadą. Dzieci muszą zasuwać przez las i cmentarz, żeby dojść do autokaru. Widoczność w tym slalomie miejsc to jakaś porażka! To skrajny przykład, jak można uprzykrzyć życie mieszkańcom. Ulica obok: miejsca wymalowali na wyjazdach z garaży! No durnie, bo innych słów brakuje.
- 226 10
-
2021-10-28 12:36
Oj durnie to wymyślili !
- 0 0
-
2021-10-27 17:25
(1)
No właśnie, biedne dzieciaki, żeby dojechać do szkół w Trojmiescie również z Chwaszczyna czy Karczemek trzeba krążyć wkoło i się przesiadać, może by miasto zorganizowało jakiś szkolny transport, żeby dzieciaki nie jeździły z dorosłymi !!! Bezpośredni , podobno to nie zależy od zkm tylko od pieniędzy z urzędu miasta Gdyni, która nie chce dać. Po co
No właśnie, biedne dzieciaki, żeby dojechać do szkół w Trojmiescie również z Chwaszczyna czy Karczemek trzeba krążyć wkoło i się przesiadać, może by miasto zorganizowało jakiś szkolny transport, żeby dzieciaki nie jeździły z dorosłymi !!! Bezpośredni , podobno to nie zależy od zkm tylko od pieniędzy z urzędu miasta Gdyni, która nie chce dać. Po co korki dodatkowe podwozeniem dzieci do szkoły? Znam rodzine która mieszka w Karczemkach i ojciec odwozi ich najpierw na Witomino a potem jedzie do Gdańska. Szok, na ilu skrzyżowaniach się stoi, ile czasu to zabiera i ile pieniędzy jak benzyna zdrożała. Może można wytyczyć proste bezpośrednie połączenia ze szkołami i byłoby polowe mniej samochodow na ulicach w godzinach szczytu
- 1 1
-
2021-10-28 10:26
To nie przejdzie
Bo rodzic będzie się bał aby jego dziecko jechało autobusem. Bo...coś mu się stanie. Czasami na prawdę zastanawiam się jak my z roczników 1970 -1980 egzystowaliśmy? I o dziwo - żyjemy!
- 1 0
-
2021-10-27 10:27
Na Zabiance przy skrzyzowaniu Gospody z Pomorska widzialem niedawno wymalowane miejsce dla inwalidy na wprost schodow z podjazdem. To miejsce powinno byc w ogole wylaczone z parkowania ale jakis niepelnosprytny wymyslil, ze bedzie idealne zeby zastawic schody.
- 3 0
-
2021-10-27 09:47
I bardzo dobrze
Las dla zdrowia, cmentarz dla przypomnienia o tym, że wszystko przemija.
- 6 0
-
2021-10-27 09:46
Wjazd do tych garaży macie z drogi serwisowej
Którą zawlaszczyliście wbrew przepisom i planowi na dodatkowy parking
- 5 2
-
2021-10-27 09:34
Idźcie na wybory ! I Zmieńcie w końcu tę hołotę z UM !
- 13 1
-
2021-10-27 09:24
kto wpadł na tak głupi pomysł aby robić tam miejsca parkingowe (1)
- 15 0
-
2021-10-27 11:08
Zapytaj w UM.
- 4 0
-
2021-10-27 08:58
olać dzieci
co to za wydumane problemy
- 4 11
-
2021-10-27 08:40
(10)
A co to za szkola, ze niby dzieci ida kilometrami w celu codziennego wydostania sie z niej? ;) Wycieczka to chyba nie codziennosc, wiec nie przesadzaj.
- 8 20
-
2021-10-27 08:45
szkoła (9)
Zapewne chodzi o szkołę SP 26 na Tatrzańskiej.
Faktycznie dojazd do szkoły dla autokaru jest raczej niemożliwy.
I faktycznie jest to pewnego rodzaju utrudnienie dla organizatorów i szkoły w przypadku wycieczek autokarowych. Tu już nie chodzi o wygodę, albo trud bo dzieci muszą drałować.
Tu chodzi o organizację i ewentualne BHP. BoZapewne chodzi o szkołę SP 26 na Tatrzańskiej.
Faktycznie dojazd do szkoły dla autokaru jest raczej niemożliwy.
I faktycznie jest to pewnego rodzaju utrudnienie dla organizatorów i szkoły w przypadku wycieczek autokarowych. Tu już nie chodzi o wygodę, albo trud bo dzieci muszą drałować.
Tu chodzi o organizację i ewentualne BHP. Bo odcinek jaki pokonują i teren to nie chodniczek.
Zawsze było tak, że autokar podjeżdżał pod dany budynek i kropka.
Pomijając autokar, ciekaw jestem jak dostanie się szybko straż pożarna.
Zapraszam na rekonesans Tatrzańską i wyciągnięcie wniosków.- 40 4
-
2021-10-27 11:28
A dlaczego przed ta szkola, miedzy ulica a boiskiem, jest nonsensownie obmurowany i obarierkowany teren? Akurat dla autokaru.
- 5 0
-
2021-10-27 11:14
Jesli straz sie nie dostanie, to chyba jakies przepisy sa zlamane? Nie sadze natomiast, zeby brak mozliwosci dojazdu autokaru do szkoly to byl powazny problem. Zapewne w promieniu kilometra jest jednak jakies miejsce, gdzie dzieci ten raz w roku moglyby wsiasc...
- 2 1
-
2021-10-27 10:43
(2)
chodziłem dzień w dzień z ul. Sląskiej do SP26 (jeszcze wówczas imienia Hanki Sawickiej) za dzieciaka. Klasa 1-3 bo potem przeprowadziliśmy się na Dąbrowę. Tam dopiero z buta się szło przez las i pola do autobusu by nim dojechać do szkoły nr 42 na Karwiny (klasa4-8). Często po zmroku zarówno w jednej jak i w drugiej szkole, bo byłem z wyżu
chodziłem dzień w dzień z ul. Sląskiej do SP26 (jeszcze wówczas imienia Hanki Sawickiej) za dzieciaka. Klasa 1-3 bo potem przeprowadziliśmy się na Dąbrowę. Tam dopiero z buta się szło przez las i pola do autobusu by nim dojechać do szkoły nr 42 na Karwiny (klasa4-8). Często po zmroku zarówno w jednej jak i w drugiej szkole, bo byłem z wyżu demograficznego więc za mało miejsc w szołach wymuszała zmiany w planach lekcji.
Dzisiaj jak jest 10m od bramy szkolenej do przejścia to wyprawa i skandal. Nie dal dziecka tylko dla rodzica.- 9 3
-
2021-10-27 11:07
(1)
A ja do II LO na Wolności zawsze miałem pod górkę.
- 7 0
-
2021-10-27 11:46
Ale po lekcjach to już z górki.
- 3 0
-
2021-10-27 09:49
Bo jak autokar stał tam na włączonym silniku (3)
I blokował przejazd przez dzielnicę to już było ok?
- 8 8
-
2021-10-27 10:27
brajanek lat 10 i 70kg wagi ... padał skonany ze zmęczenia po przejściu 50m (2)
trzeba było karetkę wzywać i dzieci nie mogły na wycieczkę odjechać
- 9 10
-
2021-10-27 10:41
Brajanek o IQ 70 się wypowiedział. (1)
- 11 4
-
2021-10-27 11:06
Nie. to była Jessica.
- 5 2
-
2021-10-27 08:34
ciekawe co Szczurek wymyśli za rok
- 19 2
-
2021-10-27 08:28
powinni natychmiast zlikwidować te miejsca parkingowe
- 14 7
-
2021-10-27 08:23
chorzy ludzie rządzą miastem
- 40 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.