- 1 Ojciec i syn na lotnisku przepracowali 60 lat (102 opinie)
- 2 Dlaczego tak łatwo puszczają nam hamulce? (407 opinii)
- 3 Tramwaj śmiertelnie potrącił mężczyznę (137 opinii)
- 4 Pas rowerowy bez szkody dla kierowców (168 opinii)
- 5 Nowa odsłona Bastionu Królik. Wizualizacje (35 opinii)
- 6 Kandydat na prezydenta Gdańska odchodzi z partii Hołowni (182 opinie)
Parkują w polu kapusty, by oszczędzić 9 zł
Zaledwie 9 zł kosztuje doba parkowania na najtańszym parkingu przy gdańskim lotnisku. Mimo to wielu kierowców każdego dnia rozjeżdża chodniki i zieleń, by za darmo zaparkować w "polu kapusty". Tymczasem wokół portu lotniczego jest sporo innych możliwości parkowania, a pod same drzwi terminala kursują pociągi PKM i autobusy.
- Po waszym ostatnim artykule na temat parkowania przy lotnisku straż miejska wykazała krótkotrwałą aktywność, która polegała na pojawianiu się w tym miejscu przez dwa tygodnie. Dzisiaj już tam nie zagląda, a sytuacja z parkowaniem na dziko nie uległa poprawie. Zaskakujące od niedawna jest natomiast parkowanie na dziko zaraz za ogrodzeniem terenu parkingu lotniskowego P7 - napisał pan Tomasz.
Tablica przylotów i odlotów w Twoim telefonie
Parkują w polu, by oszczędzić 9 zł
Artykuł, na który powołuje się nasz czytelnik, powstał jesienią 2022 r. Od tamtej pory znacząco powiększono największy i najtańszy parking P7. Choć dwa lata temu rozbudowano go z 460 do 900 miejsc postojowych, to wciąż wielu kierowców, lecąc na wakacje, woli zaoszczędzić kilkadziesiąt złotych i zostawić samochód w "polu kapusty".
Warto przy tym wspomnieć, że parkowanie samochodu przy lotnisku w Gdańsku wciąż należy do najtańszych w kraju. Tydzień postoju to koszt 65 zł, co daje średnio 9,30 zł dziennie. W Warszawie za tygodniowy postój na najtańszym parkingu zapłacimy 310 zł, w Krakowie 150 zł, w Katowicach - 180 zł, a w Poznaniu - 220 zł.
Warto wcześniej zarezerwować miejsce
Dlaczego kierowcy zamiast na parkingu wolą parkować za jego płotem? Jedną z przyczyn może być... brak wolnych miejsc.
Ale i na to jest sposób.
Wystarczy skorzystać z opcji rezerwacji miejsca postojowego. Sama procedura trwa chwilę i sprawia, że tuż przed wylotem unikamy niepotrzebnych nerwów w poszukiwaniu wolnego miejsca parkingowego.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Oferty pracy na lotnisku i w jego pobliżu
Inne opcje? Sporo innych parkingów i komunikacja miejska
Alternatywą pozostaje też szeroka oferta prywatnych parkingów rozsianych wokół lotniska. Kierowców kuszą tam nie tylko atrakcyjne ceny za parkowanie, ale też usługi wliczone w cenę, np. transfer na lotnisko i odbiór po przylocie.
Parkingi wokół lotniska w Gdańsku
W końcu - być może najkorzystniejszą, najszybszą i najwygodniejszą opcją - pozostaje komunikacja miejska. Pod sam terminal kursuje Pomorska Kolej Metropolitalna, a tuż obok na autobusowym dworcu lotniskowym zatrzymują się autobusy linii 110, 120, 122, 210 i nocnej N3.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2024-06-27 12:06
(53)
Niestety w Polsce mamy ciągle mentalność taką, że skoro "mam auto" to i MUSZĘ za darmo parkować.
Ludzie nie rozumieją, że miasta nie z są z gumy, jest coraz więcej aut na drodze, niektóre rodziny mają po 2-3 a nawet 4 auta.
Nie da się tego normalnie zmieścić. I mamy to co mamy. Najbardziej dziwi mnie to, że ludzie parkują na klepiskachNiestety w Polsce mamy ciągle mentalność taką, że skoro "mam auto" to i MUSZĘ za darmo parkować.
Ludzie nie rozumieją, że miasta nie z są z gumy, jest coraz więcej aut na drodze, niektóre rodziny mają po 2-3 a nawet 4 auta.
Nie da się tego normalnie zmieścić. I mamy to co mamy. Najbardziej dziwi mnie to, że ludzie parkują na klepiskach albo na dziwnych terenach autami dość drogimi, nawet wartymi ponad 200-300 tysięcy złotych. Przecież to łatwo coś uszkodzić, porysować itp.
Uważam, że miasto jednak powinno iść coraz bardziej w montaż słupków (niestety kierowców trzeba traktować jak bydło), skoro straż miejska / policja nie ma możliwości przestrzegania tych przepisów.
I mówię to jako kierowca z kilkunastoletnim doświadczeniem. Nauczyłem się, że jak jadę do różnych miast, to parkowanie kosztuje i tyle.- 452 202
-
2024-06-29 09:43
zbig
W sumie masz rację.. .. jakby wszędzie poustawiać słupki, nie było by problemu. i to tak w promieniu lotniska 15km np z zakazem ruchu. Budując lotnisko, chyba też trzeba dostosować zaplecze typu odpowiednią ilość miejsca na parkingi... to aż takie trudne? a nie, że celowo ich jest mało, żeby Ci co mają tam płatne parkingi, czuli sie ważni, bo
W sumie masz rację.. .. jakby wszędzie poustawiać słupki, nie było by problemu. i to tak w promieniu lotniska 15km np z zakazem ruchu. Budując lotnisko, chyba też trzeba dostosować zaplecze typu odpowiednią ilość miejsca na parkingi... to aż takie trudne? a nie, że celowo ich jest mało, żeby Ci co mają tam płatne parkingi, czuli sie ważni, bo klienci sami się pchają oknami i drzwiami. no i kasa leci. i chyba właśnie dlatego tak mało jest miejsc.... gdyby było ich dość, i darmowych, to kto by zarobił? reasumując, to świadoma polityka, tylko czemu potem jakieś dziwne wątki, że auta stoją wszędzie? gdzieś stać muszą poprostu...
- 1 1
-
2024-06-28 07:17
Napisał koleś kolesi, producent słupków. (1)
- 6 8
-
2024-06-28 11:14
Napisal
Piesiwciz
- 1 0
-
2024-06-27 22:14
(4)
Tyto masz wiedzę. Pełen szacun.
- 5 8
-
2024-06-28 05:16
(1)
Wiedza wiedzą, ale niestety napisał prawdę, tak wygląda mentalność niestety znacznej większości polskich kierowców.
- 13 0
-
2024-06-28 06:56
bład,nie kazdy posiadacz auta jet kierowca,duza czesc to furmani!
- 2 4
-
2024-06-27 22:20
Hehehe (1)
Wyborcy tuska z bolkowego lotniska dali by się w d PO całować za 9 zł
- 5 18
-
2024-06-28 10:50
jo jooo , widzę mówisz za siebie
- 0 0
-
2024-06-27 19:53
Stop dopłatom do komunikacji miejskej! (3)
Podobne myślenie mają antysamochodowcy... skoro jadę zbiorkomem albo pedałuje na rowerze to mam mieć wszystko za darmo... komunikacja miejska nie może być dotowana z budżetu, a rowery powinny płacić podatek na budowę i utrzymanie dróg rowerowych tak jak inni!
- 12 16
-
2024-06-29 09:48
zbig
Komunikacja zbiorowa to usługa.... korzystasz? płacisz Nie korzystasz? nic cie to nie kosztuje. a drogi rowerowe, chodniki ulice? przecież za to juz płacimy,... słyszałeś o podatkach? Chyba logiczne ze jak zbudują drogę, załóżmy dla rowerów, z pieniędzy podatników, to taki podatnik, ma prawo z tej drogi korzystać i to za darmo, bo to z naszych, czyli podatników pieniędzy
- 0 0
-
2024-06-28 07:01
Przecież ty dokładasz do infrastruktury miejskiej dokładnie 0zł0gr więcej niż pieszy i rowerzysta.
Wszystkie opłaty wynikające z faktu posiadania samochodu lądują w Budżecie Państwa i z tego są budowane, remontowane i utrzymywane Drogi Krajowe i Autostrady.
- 6 3
-
2024-06-28 04:31
Hahahahahahahhahahhah
Ty się marnujesz, z taką głową wróżę Ci karierę naczelnego eksperta gospodarczego przy RWPG.
- 3 4
-
2024-06-27 15:55
Problemem jest kompletny brak planowania miasta i wolna amerykanka dla deweloperki (1)
która tu rodzaje karty i promocje na naste mieszkania. Niech zaczną planować przy każdej inwestycji miejsca parkingowe tak jak należy albo komunikację to nie będzie problemów. To co się dzieje na nowych osiedlach to już całkiem patologia bo liczba miejsc jest na styk dla mieszkańców i nawet jako gość nie masz gdzie auta zostawiać.
- 17 10
-
2024-06-28 07:03
Nowe inwestycje mają parkingi podziemne, tylko trzeba sobie miejsce wykupić.
Więc polska cebula dalej będzie parkować gdzie popadnie, byle za darmo.
- 6 3
-
2024-06-27 15:45
Jak bydło totrzeba traktować rowerzystów co chcą a nie płacą (1)
Za auta sienplaci podatki
- 8 19
-
2024-06-28 04:34
A Ja bym poszedł o krok dalej,
płacić podatki od masy własnej pojazdu, co Ty na to Misiu?? Jak ktoś ma hulajnogę to płaci tylko troszkę ale jak jeździ SUV-em to płaci w ch.j.
- 10 1
-
2024-06-27 15:22
Jak chcesz płacić to płać, nie zmuszaj innych (2)
I nie wyzywaj ludzi od bydła ośle
- 8 21
-
2024-06-28 10:51
bydło w polu , ludzie na parkingach ... ośle
- 0 0
-
2024-06-28 05:18
O pierwszy parkujący w polu kapusty się odezwał
- 7 0
-
2024-06-27 15:15
Jak na tą chwilę, czyli 15:15 to te 78 łapek w dół powinno stracić prawko.
- 9 4
-
2024-06-27 13:29
(3)
Codziennie jeżdżę ul. Spadochroniarzy. Auta zaparkowane "na dziko" często wystają na ulicę na tyle, że nie ma możliwości minięcia się z autem jadacym z przeciwka. Co więcej jedno z tych zaparkowanych w ostatnim czasie miało urwany zderzak.
- 21 1
-
2024-06-27 14:37
każdy z nich powinien mieć urwany zderzak to by się nauczyli parkować... (1)
Nie dość ze ulica wąska to z autobusem cięzko się minąć, z jednej strony dziurowe pobocze z drugiej wystające auta. Straż miejska powinna stać tam codziennie od rana do wieczora i wlepiać mandaty albo miasto powinno postawić słupki......
- 22 2
-
2024-06-29 09:50
Zbig
Lepiej zaorać ulice i nikt nie wjedzie. i taniej dla kierowców. a i strasz miejska miała by lżej....
- 0 0
-
2024-06-27 13:48
co więcej - coraz więcej osób o tym wie i traktuje ten parking jako magazyn części zamienny - nikt nie pilnuje , monitoringu nie ma - bardzo ryzykowne tam auto zostawić
- 14 0
-
2024-06-27 13:25
Polskiemu kierowcy się wydaje (o myślenie nawet nie podejrzewam), że darmowe miejsce parkingowe zakupił w komplecie z autem. (2)
A najlepsze, że ten sam polski kierowca kiedy tylko minie zachodnią granicę, to w magiczny sposób potrafi zapłacić za legalny parking, przepuścić pieszych na przejściu i nie przekraczać dozwolonej prędkości. Magia!
- 36 10
-
2024-06-28 10:04
Tak to wygląda
- 0 1
-
2024-06-27 19:04
Lepiej obejrzyj parkingi lotniskowe za zachodnią granicą
Nie ma opcji żeby zabrakło miejsca
- 1 3
-
2024-06-27 13:06
nie Polacy tylko wolni gdańszczanie i gdańszczanki ewentualnie z Pomorza (10)
reszty do tej słomy z butów nie mieszać,
pozdrawiam was wyborców dyktatoory- 9 29
-
2024-06-27 15:17
To najlepiej wyp****dalaj z Gdańska.
- 6 5
-
2024-06-27 15:16
Co za burak, a sam tak parkuje na Oruni.
- 3 2
-
2024-06-27 14:38
uderz
Uderz w stół a jakiś dzban zawsze się odezwie
- 6 0
-
2024-06-27 13:23
Dyktatura Kaczyszenki skończyła się 15 października PiSowiecki szczurze. (4)
- 11 11
-
2024-06-27 13:35
(3)
Zapanowała bodnar..enki i tuskaszen..ki
- 9 8
-
2024-06-27 14:38
oo drugi dzban się odezwał (2)
- 6 1
-
2024-06-27 23:24
On ma szczurzą obsesję. (1)
Bez szczura nie zamieści komentarza.
- 2 2
-
2024-06-28 10:53
leczenie fobi .. taniej niż leki od psychiatry
- 0 0
-
2024-06-27 13:14
Ze wsian przyjechałeś i myślisz, że stałeś się wielkim, wolnym gdańszczaniniem? Wracaj do swojej wiochy na wschodzie gn ój (1)
przerzucać.
- 15 4
-
2024-06-27 14:35
Odezwał się użytkownik dzikiego parkingu
- 4 3
-
2024-06-27 13:01
Dlaczego lotnisko buduje biurowce a nie parkingi wielopoziomowe? (5)
Czy wynajem przestrzeni biurowych to ich zajęcie?
- 11 15
-
2024-06-27 14:54
Bo lotnisko to nie parking (a i tak zapewnia kilka tysięcy miejsc parkingowych) (2)
Kurde, trzeba być niezły patałachem żeby nie zarezerwować sobie parkingu przed lotem. Tym bardziej że ten parking kosztuje wielokrotnie taniej niż kurs taksą w jedną stroną a porównywalnie z biletem na PKM dla całej rodziny.
- 11 3
-
2024-06-27 16:43
psi obowiązek zapewnić normalne użytkowanie (1)
nie płacę podatków na biurowce na wynajem
- 4 13
-
2024-06-28 04:38
Weź sobie przelicz ile można dobrodziejstw z twojego podatku wybudować:
- ile km dróg ile m2 parkingów, ile km odśnieżyć zimą, załatać na wiosnę itp, itd, wtedy zobaczysz jakim wielkodusznym fundatorem jesteś.
- 5 1
-
2024-06-27 13:24
Bo lepiej na tym zarabia. (1)
Biznes jest po to żeby zarabiać.
- 12 3
-
2024-06-27 16:41
wyłozyli pieniądze na ten biznes? kupili pas startowy etc.?
to dzialalnosc publiczna
- 3 3
-
2024-06-27 12:37
A ja się nie zgadzam na budowanie kolejnych klocowisk w mieście. (8)
Betonuje się każdy skrawek zieleni w mieście, Stawia kolejne osiedla gdzie tylko da się wcisnąć. Wokół miasta to jeszcze gorsza masakra. Ludzi w trójmieście coraz więcej to i aut coraz więcej. Tylko nie ma dróg i parkingów. I wszystko się robi przeciwko kierowcom, nie dając nic w zamian.
- 11 33
-
2024-06-27 15:19
Ha ha ha to sprzedaj swoje auto a najlepiej oddaj na szrot póki jeszcze jakieś są, bo inaczej zabulisz sporo na eutanazję swego auta.
- 5 4
-
2024-06-27 14:55
Właśnie na tym polega miasto, że są w nim budynki a nie ugory.
- 7 1
-
2024-06-27 12:55
I oczywiście swój komentarz napisałeś z lepianki w lesie? (5)
Dla mnie ważniejsze jest to żeby ludzie mieli gdzie mieszkać, a swojego gruza trzymaj na balkonie jak ci nie pasuje.
- 19 9
-
2024-06-27 22:09
A ja bym wolał żeby takich jak ty było jak najmniej
- 0 2
-
2024-06-27 14:29
Polak Polakowi Polakiem, jak widać (1)
- 3 4
-
2024-06-27 15:21
zmarszcz sobie na tym parkingu
- 4 0
-
2024-06-27 13:30
A dla mnie nie, bo przez to pogarsza się mój komfort życia. (1)
A wiem co mówię, bo mieszkam tu od urodzenia.
- 3 8
-
2024-06-27 14:32
Więc sobie wykup kawałek gruntu od Miasta i sobie zrób parking.
- 9 1
-
2024-06-27 12:16
Problemem jest dostępność parkingu (48)
2-3dni przed odlotem nie ma wolnych miejsc na parkingu lotniskowych, to też jest problem.
- 274 141
-
2024-06-30 14:20
Adi
Podjezdzasz taxi za 30zl i po problemie. Później podatki Amiast na remonty idą na nową trawę
- 2 0
-
2024-06-29 13:11
Wylot planujesz z wyprzedzeniem 3 dniowym??? (1)
Rezerwujesz wylot i do głowy ci nie przychodzi, żeby dojazd zorganizować???!!!! Normalnie jesteś taki głupi, czy robiłeś specjalne szkolenia z głupoty???!!!!! Typowy Polak - Janusz. Stać go na samolot +/- 500zł od łba, nie stać już na parking za 9zł. Po drodze na lotnisko, zapewne wyrzuciłeś psa przez okno, bo też tego nie zdążyłeś ogarnąć!!!!
- 2 4
-
2024-06-29 19:48
Parking nie jest z gumy i rezerwacja wcześniejsza nie wpłynie na zwiększenie liczby miejsc parkingowych
tylko po prostu zamiast problemu z rezerwacją 2-3 dniową będzie problem żeby zarezerwować miesiąc wcześniej. Jak parking jest pełny to zawsze będzie pełny tylko kto inny nie zaparkuje.
- 3 0
-
2024-06-28 23:13
Parkowanie
Jest kolejka miejska lub autobus sam kozystam wygodne i bez nerwow
- 1 2
-
2024-06-28 11:31
Glupoty piszesz
- 2 4
-
2024-06-27 15:23
(3)
To sobie zarezerwuj na 4 dni przed odlotem, to będą. Najlepiej pojedź 210, 120 i jeszcze jakimś z Jelitkowa i Sopotu, Gdynia też pewnie ma jakiś numer busa na lotnisko.
- 32 14
-
2024-06-27 19:01
Z Gdyni już nie ma autobusu na lotnisko (2)
Kilka lat temu skasowano bo przecież powstała PKM.
Co z tego że nie każdy mieszka pod przystankiem kolejki, a nawet jeśli mieszka to PKM jeździ za rzadko- 6 5
-
2024-06-29 13:12
PKM
- 1 0
-
2024-06-27 22:23
Peowska kolejka
Jeździ tak rzadko jak struk ma we łbie
- 4 11
-
2024-06-27 14:16
Co trzeba mieć w głowie aby pchac się autem na lotnisko? (6)
Przecież są taxi, ubery fri nały itp. Naprawde szkoda wam Jany 50pln na dojazd taksówką na lotnisko?
- 43 15
-
2024-06-28 10:27
Co trzeba mieć w głowie żeby jechać taxi na lotnisko?
Parking długoterminowy wypada sporo taniej niż 2 przejazdy taxi - tam i z powrotem. Wystarczy wcześniej dokonać rezerwacji i problem z głowy. Bilety na samolot potrafią kupić 3 miesiące przed podróżą - logiczne, że wtedy można już zarezerwować parking...
- 3 0
-
2024-06-27 18:55
50 PLN? (2)
To chyba od CH Matarnia złotówa weźmie.
- 11 10
-
2024-06-28 12:37
W nocy z Wrzeszcza na lotnisko nigdy nie płaciłem więcej niż z 15zł
- 1 5
-
2024-06-28 10:48
właśnie że nie - do centrum tyle kosztuj
- 0 1
-
2024-06-27 16:04
Jako osoba która dojeżdża na lotnisko PKM
(Jeśli się da, bo ładowanie po 22 to brak transportu),
powiem Ci, że chętnie zapłacę nawet 200zl za parking a nie wezmę taksówki:) i nie, za 50zl to chyba tylko do ikei:)
Nie cierpię cwanych taksiarzy. Powinni wyginąć śmiercią naturalną- 16 6
-
2024-06-27 15:14
Tak, a o co chodzi
- 4 4
-
2024-06-27 13:54
Zgadzam się (6)
Tutaj mamy błędne koło. Niby jak się rezerwuje wcześniej, to można sobie zarezerwować dostępność na parkingu. Tylko że nie wszyscy rezerwują z dużym wyprzedzeniem z różnych powodów. I dla nich brakuje miejsca. Lotnisko powinno zainwestować w parkingi kubaturowe (czyli piętrowe) tak jak to ma miejsce przy większości międzynarodowych lotnisk i
Tutaj mamy błędne koło. Niby jak się rezerwuje wcześniej, to można sobie zarezerwować dostępność na parkingu. Tylko że nie wszyscy rezerwują z dużym wyprzedzeniem z różnych powodów. I dla nich brakuje miejsca. Lotnisko powinno zainwestować w parkingi kubaturowe (czyli piętrowe) tak jak to ma miejsce przy większości międzynarodowych lotnisk i zwiększyć tym samym liczbę miejsc. Ceny są naprawdę korzystne.
Inną kwestią jest brak obsługi na tych parkingach. Są duże i wiele osób, będąc typowymi leniami nie pofatyguje się aby pojechać dalej i dojść do lotniska, tylko stara się parkować możliwie jak najbliżej wejścia (standard) blokując przejazd innym. Dodatkowo są łosie, które tak parkują, że zajmują po 2 a nawet 4 miejsca. Przy 100% rezerwacji miejsc, szlaban z rezerwacją wpuści na teren, ale miejsca zabraknie.- 24 12
-
2024-06-28 07:34
Miejsca na parkingach jest tyle, że pół Trójmiasta by mogło zaparkować. Jeśli nie na tych najbliżej lotniska, to na tych prywatnych nieco dalej - ale stamtąd dowożą klientów własnymi samochodami, więc odległość nie stanowi problemu.
- 3 3
-
2024-06-27 15:59
Potrafisz kupić z wyprzedzeniem bilet na samolot (3)
To i parking dasz radę zarezerwować
- 23 2
-
2024-06-27 18:38
Wyobraź sobie (2)
Że nie wszyscy latają tanimi liniami u kupują bilety pół roku wcześniej. Są osoby, które latają z dnia na dzień i jakoś na lotnisko dostać się muszą. Mieszkańcy Trójmiasta sprawę mają prostą, ale spoza zostaje im już tylko auto.
- 12 6
-
2024-06-28 09:09
tak, tak, i tych najbardziej nie stać na droższy parking albo na taryfę mimo że na najdroższy bilet na samolot ich stać (1)
klasyka
- 9 2
-
2024-06-29 19:50
nie mierz wszystkich swoją miarą
Firma mnie często wysyła na serwisy z dnia na dzień i niestety muszę często o różnych porach dotrzeć na lotnisko prywatnym samochodem i prawie zawsze mam problem żeby zaparkować.
- 1 1
-
2024-06-27 15:24
Bo im wszystkim szkoda kasy na rezerwację bo 7 zł więcej.
- 2 7
-
2024-06-27 13:19
(6)
wystarczy zarezerwowac wczesniej,korzystam z parkingow lotniskowych od dawna i bez problemu,miejsce oplacone wczesniej i masz pewnosc ze wpusci cie na konkretny parking
- 20 13
-
2024-06-27 13:45
(5)
To nie zmienia faktu, że wszyscy chętni się nie zmieszczą i to jest problem. Jeśli wszyscy zaczną rezerwować z rocznym wyprzedzeniem, to dla Ciebie nie będzie miejsca.
- 15 9
-
2024-06-28 10:33
(1)
Masz rację , same problemy - "nie da się, co będzie gdy, wszyscy się nie zmieszczą"... Parkuj dalej w kapuście, podobna do twojej głowy.
- 3 1
-
2024-06-28 10:48
oj chyba koła ktoś odkręca ....
- 0 0
-
2024-06-27 15:29
Z rocznym ? Czyli na 26.06.2025. Niemoto a ja sobie zarezerwuje na kilka dni przed Tobą i tam zaparkuje nawet na Twoim miejscu. Po prostu będę miał miejscówkę od 22 do 25.06 i co Ty na to ? Da się? Da. Nie wprowadzaj wszystkich w błąd.
- 2 4
-
2024-06-27 14:16
Nie używaj słowa wszyscy i nikt na daremno.
- 7 5
-
2024-06-27 13:49
tam jest sporo parkingów prywatnych i lotniskowych ...a ty szukasz pretekstu czemu się nie da ... znajdź rozwiązanie a nie , nie da się ... może nie umiesz ?
- 16 2
-
2024-06-27 12:43
Loty i noclegi też rezerwujesz 3 dni wcześniej? (4)
- 32 25
-
2024-06-28 13:55
Nawet dwa albo dzień
To nie czasy, że urlop-wczasy planuje się pół roku wcześniej albo jeszcze więcej.
- 1 0
-
2024-06-27 15:51
(1)
biznesowo tak
- 8 1
-
2024-06-27 16:00
Biznesowo to się jeździ taxi
- 8 4
-
2024-06-27 14:00
Zdarza się i tak.
W tym miesiącu miałem taką sytuację.
Wylot na tydzień.
Kilka dni przed wylotem nie udało mi się zarezerwować parkingu przy lotnisku, bo sobota miała 100% obłożenia.
Ostatecznie skorzystałem z taksówki.- 7 3
-
2024-06-27 12:36
(3)
,,pije bo mnie koledzy namowili",oni nawet pod dome za szlabanem miejsca parkingowego nie opłaca!,tylko na petli Swietokrzyska,Adamowicza,na chodniku parkuja!!
- 14 12
-
2024-06-27 15:31
i takie właśnie auta powinny być spalone lub wcześniej odholowane szczególnie z parkingu przy pętli przy lawendowym
- 4 2
-
2024-06-27 14:36
(1)
bełkot
- 2 4
-
2024-06-27 18:57
odstaw mamrota moze pojmiesz.
- 0 0
-
2024-06-27 12:30
I dlatego to uprawnia tych ludzi aby wjechać komuś na działkę?
Nastepnym razem jak w Pana okolicy nie znajdę miejsca naparkingu to zaparkuję na Pana działce. :-)
- 43 10
-
2024-06-27 12:23
nie ma miejsca? (7)
nie jedziesz, naucz sie planować logistykę. Jest zbiorkom, są taksówki. Można łączyć - zostawić samochód na innym parkingu długoterminowym dalej od lotniska i na lotnisko dojechać taksówkę - no ale to jest mental ludzi w drogim leasingowanym autku, których przerasta sparowanie auta z bluetooth i jeżdżą z telefonem przy uchu
- 44 18
-
2024-06-27 12:39
jakie drogie auto? (6)
Tam na zdjęciu to 3/4 to stare złomy, warte niewiele więcej aniżeli półroczne parkowanie na P7
- 7 14
-
2024-06-27 13:12
(5)
nie kolego , dziś stoi kilka nowych mercedesów i bmw - tam na zdjęciu to nic w porównaniu z tym ile dzis ich parkuje - biedadzbany w autach na leasing - biedota ala zastaw się a postaw się a prawda wychodzi przy parkowaniu że to totalny biedak co ciuła 9 ZŁ
- 11 6
-
2024-06-27 14:18
Nie żadna bieda 9zł tylko mentalna bieda. (1)
Otóż tam parkują goscie co wożą się autami za kilkaset k, mają iphone najnowszy, ciuchy markowe w tym koszulki za 300pln ale mieszkają w wynajetym i parkują na dziko.
- 11 2
-
2024-06-27 15:32
ale za 9 zeta mają 3 specjale
- 3 0
-
2024-06-27 13:27
(2)
Dlatego ich stać na takie auta, a Ciebie nie. Nie wydają pieniędzy tam gdzie nie muszą. Proste.
- 5 20
-
2024-06-27 13:50
nowe koła chyba więcej kosztują niż 9 zł ?
- 5 3
-
2024-06-27 13:49
to się nazywa ciułanie biedaka
bida w portfelu bida w głowie ... 9 zł ... odłożę na mercedesa ...
- 12 0
-
2024-06-27 19:07
(8)
Oczywiście na pewno redaktor zweryfikował czy nie są to pojazdy pracowników? 9 zł za dzień, razy 21 dni pracy to zaledwie niecałe 200 zł które leżą na ulicy w Gdańsku przy wsiuńskim lotnisku, szkoda że Port Gdańsk zrobił wszystko żeby nie pozwolić się na otwarcie Gdyni.
- 85 56
-
2024-07-01 09:16
gdyńscy pracownicy byliby inni! ;)
- 0 0
-
2024-06-28 09:37
Dokładnie tak! (1)
Pan Maciej który napisał ten artykuł a raczej wypociny zapewne lata zawsze na jeden dzień bo 9zł jest za DOBE w najtańszej opcji której nigdy właściwie nie ma dostępnej. No ale szumnie brzmiący nagłówek oszczędność 9zł na parkingu robi swoje. Uczył się chyba z TVNu. Panie Macieju życzę dłuższych wyjazdów wakacyjnych niż na jeden dzień lub zmianę techniki przekazywania informacji bo to co pan tu przedstawił z rzetelnością niewiele ma wspólnego.
- 13 6
-
2024-07-01 22:57
nawet jakby to było 500zł, lecąc na wakacje samolotem, raczej powinno być cię stać na więcej niż pole kapusty
- 0 0
-
2024-06-28 06:53
W Gdyni, nikt by stamtąd nie latał (1)
Byłoby gorzej niż w Radomiu
- 6 7
-
2024-06-28 10:01
Ja bym latała
- 8 0
-
2024-06-27 21:16
Jak nie pasuje lataj ze stolicy
- 10 10
-
2024-06-27 19:53
(1)
To nie są pojazdy pracowników, tam do tych samochodów codziennie chodzą pielgrzymki turystów z torbami.
- 8 3
-
2024-06-28 10:47
jedni widzą bo jadą tamtędy codziennie do biura ..ale jeszcze inni wiedzą lepiej choć nic nie widzieli ...pracownicy ... tak ale przy płocie od strony budowy
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.