- 1 Akcja ratunkowa nurka przy Westerplatte (154 opinie)
- 2 Dwóch 29-latków z narkotykami (44 opinie)
- 3 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (405 opinii)
- 4 Martwe dziki z Karwin miały ASF (228 opinii)
- 5 15 mln zł wygrane w Eurojackpot w Gdańsku (107 opinii)
- 6 Paraliż drogowy na północy Gdyni (170 opinii)
Pierwsze przęsło kładki prowadzącej na Ołowiankę
Budowana na Motławie zwodzona kładka na Ołowiankę doczekała się pierwszego betonowego przęsła. Kolejne elementy konstrukcji będą sukcesywnie montowane w pierwszej połowie tego roku.
Mimo zimy, na terenie budowy kładki na Ołowiankę trwają prace konstrukcyjne i montażowe. Od strony ul. Wartkiej właśnie pojawiło się pierwsze stałe betonowe przęsło. Na razie łączy ono stały ląd z palami wbitymi w dno Motławy kilka metrów od brzegu.
Równocześnie z pracami konstrukcyjnymi prowadzone będą prace instalacyjne układu hydraulicznego, który zadba o otwieranie i zamykanie przeprawy. Kontynuowane będą również roboty związane z budową sterowni, zawiadującej mechanizmem zwodzenia. Wykonywane będą również nawierzchnie nabrzeża zarówno od strony ul. Wartkiej jak i wyspy Ołowianki.
Natomiast na terenie hal produkcyjnych w Zawierciu na Śląsku, wytwarzana jest stalowa konstrukcja kładki. Zostanie ona przywieziona do Gdańska w sześciu segmentach, następnie zostanie zespawana na zapleczu budowy i zamontowana w całości. Te prace odbędą się wiosną.
Budowa kładki ma kosztować 7,65 mln zł. Połączy ona tzw. Zamczysko w okolicy ul. Grodzkiej z nabrzeżem Ołowianki, nieopodal gmachu Polskiej Filharmonii Bałtyckiej. Nowa przeprawa ma nie tylko ułatwić dostęp do tej instytucji, ale także usprawnić mieszkańcom rejonu Angielskiej Grobli i Długich Ogrodów dojście do centrum miasta.
Opinie (143) ponad 20 zablokowanych
-
2017-01-24 07:02
wizualizacja kłamie w żywe oczy...
...gdzie tam te koszmarne kierownice, potrzebne tu ja świni siodło?!! No ale im ten miś jest droższy tym... Koniaczek, podwójny, stać ich.... Żenada.
- 10 0
-
2017-01-24 07:53
Czemu projekt pokqzuje cos zupelnie innego?
- 5 0
-
2017-01-24 08:15
To w Gdańsku nie ma nikogo kto może
zbudować konstrukcje stalowe. Tyle stoczni, a Gdańsk zamawia w Zawierciu.
Urzędasie żyjesz z podatków. Kupując poza Gdańskiem uszczupliłeś dochody miast o jakieś kilkaset tysięcy.- 7 0
-
2017-01-24 08:56
Wygląda ohydnie.
Ciekawe, czy w jakimkolwiek stopniu będzie podobne do tego pięknego projektu, który był sprzedawany ludziom.
- 4 0
-
2017-01-24 09:18
Byłem zwolennikiem tej kładki, ale jak widzę to szkaradztwo
to zdecydowanie zmieniam zdanie. Przykro na to patrzyć.
- 6 2
-
2017-01-24 09:34
pomoc deweloperom
Ta kładka ma tylko jedno uzasadnienie - pomoc dla działek deweloperów w tym rejonie. Dziękujemy tobie prezydencie za ten dar - teraz będziemy budować więcej mieszkań i apartamentowców na naszych działkach.
- 5 0
-
2017-01-24 09:36
Okropne pale i kierownice
Na projekcie ich nie ma . Czy będą zdemontowane ?
- 5 0
-
2017-01-24 09:56
Konstrukcję
Konstrukcję na Śląsku? Mało w trójmieście firm co takie konstrukcje robią? Offshory stocznie itd......
- 3 0
-
2017-01-24 10:31
konstrukcja
przęsło nie jest betonowe, ale żelbetowe. Gdyby było betonowe, od razu by się złamało.
- 1 0
-
2017-01-24 10:48
Droga redakcjo...
... przed pisaniem artykulu, należałoby zaczerpnąc odrobinę wiedzy branzowej. Tak tylko do wiadomosci, przesło mostowe składa się z wielu elementów, między innymi z dzwigarów, które widoczne są na zdjęciach. Dlatego też, mozemy tutaj mowić o ułożeniu pierwszych dzwigarów nośnych, a nie o ułożeniu ccałego przesla.
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.