- 1 Pożar na budowie osiedla "Lewego" (136 opinii)
- 2 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (134 opinie)
- 3 Na lotnisku pojawił się kwiatomat (74 opinie)
- 4 Wzięli pod lupę punktualność SKM (49 opinii)
- 5 Cztery opcje do wyboru w pytaniu o płeć (394 opinie)
- 6 Remont "trybun" nad Motławą w ramach PPP (129 opinii)
Kierowcy pojazdów na minuty pod lupą policji
Pomorscy policjanci wzięli pod lupę kierowców tzw. pojazdów współdzielonych, czyli wypożyczanych na minuty. - Niestety coraz częściej dochodzi do łamania przepisów przez kierujących tego typu pojazdami - słyszymy od funkcjonariuszy. Tak też zdarzyło się 21 czerwca, kiedy to mający ponad promil alkoholu kierowca "auta na minuty" czołowo zderzył się na ul. Spacerowej z autem dostawczym.
Okazało się, że sprawca kolizji był nietrzeźwy. 35-letni kierowca osobówki w chwili zdarzenia miał ponad 1 promil alkoholu. Drugi z kierowców był trzeźwy.
Policjanci zapowiadają, że będą dokładnie przyglądać się kierowcom korzystającym nie tylko z wypożyczanych na minuty aut, ale też innych, działających w podobnym systemie środków transportu - np. skuterów czy coraz popularniejszych - nie tylko w Trójmieście - hulajnóg.
Do wypadku przy ul. Spacerowej z udziałem "samochodu na minuty" doszło 21 czerwca
Funkcjonariusze już 26 kwietnia przeprowadzili jednodniowe działania, które - jak sami wskazują - mają ograniczyć zjawisko łamania przepisów przez użytkowników pojazdów wypożyczanych "na minuty". Wówczas jednak skupili się wyłącznie na samochodach.
- Na terenie Trójmiasta policjanci ruchu drogowego kontroli poddali 33 kierujących takimi pojazdami. Wszyscy zostali przebadani na zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu. W wyniku przeprowadzonych działań nie ujawniono osób poruszających się bez uprawnień do kierowania pojazdami - informuje podkom. Joanna Skrent z wydziału Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku.
Policjantka zapowiada, że takie akcje będą przeprowadzane cyklicznie. Można spodziewać się ich jeszcze podczas tych wakacji, z prostego powodu: latem nie tylko Trójmiasto, ale i całe Pomorze tłumnie odwiedzają turyści, również spoza granic naszego kraju. Dla nich pojazdy "na minuty" są nierzadko wygodniejszą alternatywą, np. od komunikacji miejskiej czy własnego środka lokomocji.
Przypadek zderzenia z ul. Spacerowej
Tymczasem kierowca, który wziął udział w czerwcowym wypadku, korzystał z auta floty Traficar. Przedstawiciel firmy, w odpowiedzi na nasze pytania, podkreślił, że znają tę sprawę, są w stałym kontakcie z policją i analizują incydent.
- Wszelkie naruszenia zarówno regulaminu Traficara, jak i zasad ruchu drogowego, skutkują pełną odpowiedzialnością użytkownika w wymiarze prawnym i finansowym. W związku z zaistniałą sytuacją w Trójmieście udzieliliśmy służbom wyjaśniającym wszelkich niezbędnych informacji, które mogą przyczynić się do odkrycia powodów zaistnienia wypadku - mówi Konrad Karpiński, dyrektor operacyjny w firmie Traficar. - Jako Traficar do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie i dokładnie analizujemy sprawę. Użytkownicy, którzy dopuścili się rażących błędów i złamali zasady regulaminu są wykluczani z usługi i nie mogą z niej skorzystać w przyszłości - zastrzega.
Czołowe zderzenie na Spacerowej (55 opinii)
Jak mówią policjanci, kierowca auta na minuty był nietrzeźwy. Miał w organizmie ok. 1 promila alkoholu.
Na pozostałych trasach bez korków. Wakacje w pełni.
Jak mówią policjanci, kierowca auta na minuty był nietrzeźwy. Miał w organizmie ok. 1 promila alkoholu.
Na pozostałych trasach bez korków. Wakacje w pełni. Zobacz więcej
Zapytaliśmy, czy w autach Traficara zamontowane są tzw. alkolocki, czyli urządzenia, które mogłyby uniemożliwić jazdę osobom po spożyciu alkoholu.
- W autach nie są zamontowane alkolocki. Każdy użytkownik niezależnie czy porusza się własnym czy wypożyczonym pojazdem, musi respektować zasady ruchu drogowego i podlega sankcjom za niewłaściwe zachowanie. W przypadku pojazdów na minuty mamy informację, kto wypożyczył pojazd i w przypadku złamania prawa możemy wskazać odpowiednim służbom daną osobę. Dodatkowo pojazdy wyposażone są w urządzenia, które rejestrują przejazd i wszelkiego typu zdarzenia - wskazuje Konrad Karpiński.
Dodaje, że w przypadku uszkodzenia pojazdu, mają od razu informację o zdarzeniu i podejmują odpowiednie kroki: kontakt z klientem, wysłanie pracowników technicznych czy wezwanie policji.
- Również każdy kto zauważy niewłaściwe zachowanie użytkownika, może zgłosić taką sprawę do nas lub do odpowiednich służb, nasza całodobowa infolinia zajmuje się wszystkimi zgłoszeniami - podkreśla.
Program Safe Driving
Konrad Karpiński tłumaczy, że 1 kwietnia wprowadzono program Safe Driving, który ocenia każdy przejazd w trzech kategoriach: "prędkość", "technika jazdy" oraz "hamowanie". Po każdym przejeździe użytkownik Traficar otrzymuje ocenę oraz wskazówki, jak poprawić w przyszłości swój przejazd.
- Program ma na celu edukację klientów i zmianę ich nawyków za kierownicą, aby realnie wpływać na bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Użytkownicy, którzy znacząco przekraczają prędkość, użytkują pojazd w sposób zagrażający sobie, otoczeniu i pojazdom są indywidualnie pouczani, a w przypadku niedostosowania się do zaleceń, blokowani w systemie. W przypadku pojazdu prywatnego, kierowca nie otrzymuje wskazówek, co zrobił źle i dopóki nie popełni wykroczenia drogowego, nie poniesie konsekwencji. W naszej usłudze użytkownicy otrzymują informację na bieżąco, a ci, którzy nie chcą dostosować się do zasad i praw panujących na drodze, nie będą naszymi użytkownikami - zaznacza.
Podkreśla również, że Traficar to usługa współdzielonych pojazdów, której od początku przyświeca "idea odpowiedzialnego użytkowania i pozostawienia pojazdu w stanie, w jakim go wzięliśmy".
- Ponieważ służy on potem innym. Program Safe Driving idealnie wpisuje się w tę ideę - uczymy odpowiedzialnego użytkowania przekazując informację zwrotną każdemu kierowcy - podsumowuje nasz rozmówca.
Opinie (221) 7 zablokowanych
-
2019-06-25 16:36
Opinia wyróżniona
(19)
dla przypomnienia, płaci się za kilometry i za CZAS, więc nic dziwnego, że dzicz ciśnie bo chce złotówkę zaoszczędzić;
zakłamanie w Trafikarze - znieście czasową opłatę to będzie bezpieczniej- 175 24
-
2019-06-26 13:03
(1)
całe szczęście że chociaż właściciele aut swoimi samochodami jeżdżą bezpiecznie i zgodnie z przepisami.. bo jakby wszyscy cisnęli jak dzicz to byłby strach wyjść na miasto.
- 1 0
-
2019-08-04 19:30
Ironia?
Przecież w większości przypadków wypadków kierującymi pojazdami są ich właściciele.
- 0 0
-
2019-06-26 07:57
Jest jeszcze jedna zmienna (1)
Za rozwalone auta (trafic+dostawczak) płaci pacjent co jechał po pijaku. Mógłby za to mieszkanie kupić. Wystarczająca kara i przestroga.
- 5 0
-
2019-06-26 20:14
Doprecyzowując...
Odszkodowanie dla dostawczaka wypłaci Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (bo to z OC) a potem regresem ściągnie od sprawcy. Za uszkodzenie auta Traficara ścigać go będzie sam Traficar z Kodeksu Cywilnego, bo polisa AC zapewne nie obejmuje wypłaty odszkodowania w sytuacji nietrzeźwości kierowcy.
- 1 0
-
2019-06-25 19:21
Najlepiej niech zrobią za darmo.
- 0 1
-
2019-06-25 18:51
jak cie nie stać to nie wypożyczasz proste
- 0 1
-
2019-06-25 18:17
zapraszamy pod lotnisko (3)
- 1 3
-
2019-06-25 19:42
(1)
A co pod lotniskiem macie jakąś tajemniczą grotę?
- 10 0
-
2019-06-26 07:04
tak - dla takich kmiotków jak ty
- 0 3
-
2019-06-25 18:35
a co? będziesz bić czy tylko użyjesz gazu jak twoi koledzy taksiarze?
- 7 3
-
2019-06-25 17:22
...
...
- 0 1
-
2019-06-25 17:05
Auta na minuty to samochody testowe dla młodych kierowców.
Młody swojego auta jeszcze nie ma, a tatuś nie da pojeździć, bo się boi o swoje cudo na czterech kołach. Więc młodzież ruszyła po auta na minuty. I horror na drodach zapewniony. Dziwię się tylko, ze Policja tak poźno za to towarzystowo się bierze.
- 48 7
-
2019-06-25 17:06
(6)
nie porownuj kazdego do siebie, złotówo
- 10 24
-
2019-06-25 17:10
(5)
A do kogo ma porównać do Adriana?
- 11 7
-
2019-06-25 19:24
Do Szydło. (2)
Dowody znikają.
- 7 5
-
2019-06-25 20:00
ona teraz już europejka... (1)
co prawda po angielsku nie gawarit ale za to euro chętnie "zarobi"
- 10 2
-
2019-06-26 08:44
... bo się należy
- 2 1
-
2019-06-25 18:59
do Seby... ;)
- 0 0
-
2019-06-25 17:34
odczep się od Zandberga
- 6 2
-
2019-06-25 15:52
Opinia wyróżniona
powinny mieć zainstalowane alkomaty. (11)
są takie urzadzenia, dopiero po dmuchnieciu możesz uruchomić.
- 150 87
-
2019-06-26 11:53
można użyć gumowej gruszki do glutów
oszukuje te alkomaty jak ta lala...
- 0 1
-
2019-06-25 20:30
dmuchnie ktos inny
problem?
- 5 0
-
2019-06-25 20:24
Bzdura.
- 6 0
-
2019-06-25 19:34
Dlaczego znów chcecie obciążać przedsiębiorcę poprzez montowanie alkolocka. W takim razie równie dobrze powinny być i w prywatnych samochodach i najlepiej w ogóle w każdym wyprodukowanym
- 18 3
-
2019-06-25 17:35
(2)
a co jeśli kierowca pierdnie w alkomat?
- 21 0
-
2019-06-25 17:48
Ty będziesz musiał później
wziąć ten ustnik i włożyć to sobie do ust.
- 10 1
-
2019-06-25 17:48
Wtedy włączy się turbo.
- 18 0
-
2019-06-25 16:10
To nic nie da , dmuchnąć może zawsze kto inny! (1)
A pijany tak czy siak odpali auto- na nich nie ma żadnej siły.
- 37 6
-
2019-06-26 09:56
małą masz wyobraźnie
Da dużo.. wystarczy że pijany by dmuchnął i auto by się zablokowało razem z kontem dla gościa. Mały procent by się skumał by zawsze dać drugiej osobie trzeźwej do dmuchnięcia.. oj mocno by to ograniczyło pijanych, śmiem twierdzić że 99%.
- 1 2
-
2019-06-25 16:10
alkomaty to powinny byc na wejsciu na stacje benzynowa (1)
- 26 2
-
2019-06-25 23:08
nooo a szczególnie to w hulajnodze
;)))
- 4 0
Wszystkie opinie
-
2019-06-25 15:52
Opinia wyróżniona
powinny mieć zainstalowane alkomaty. (11)
są takie urzadzenia, dopiero po dmuchnieciu możesz uruchomić.
- 150 87
-
2019-06-25 16:10
alkomaty to powinny byc na wejsciu na stacje benzynowa (1)
- 26 2
-
2019-06-25 23:08
nooo a szczególnie to w hulajnodze
;)))
- 4 0
-
2019-06-25 16:10
To nic nie da , dmuchnąć może zawsze kto inny! (1)
A pijany tak czy siak odpali auto- na nich nie ma żadnej siły.
- 37 6
-
2019-06-26 09:56
małą masz wyobraźnie
Da dużo.. wystarczy że pijany by dmuchnął i auto by się zablokowało razem z kontem dla gościa. Mały procent by się skumał by zawsze dać drugiej osobie trzeźwej do dmuchnięcia.. oj mocno by to ograniczyło pijanych, śmiem twierdzić że 99%.
- 1 2
-
2019-06-25 17:35
(2)
a co jeśli kierowca pierdnie w alkomat?
- 21 0
-
2019-06-25 17:48
Ty będziesz musiał później
wziąć ten ustnik i włożyć to sobie do ust.
- 10 1
-
2019-06-25 17:48
Wtedy włączy się turbo.
- 18 0
-
2019-06-25 19:34
Dlaczego znów chcecie obciążać przedsiębiorcę poprzez montowanie alkolocka. W takim razie równie dobrze powinny być i w prywatnych samochodach i najlepiej w ogóle w każdym wyprodukowanym
- 18 3
-
2019-06-25 20:24
Bzdura.
- 6 0
-
2019-06-25 20:30
dmuchnie ktos inny
problem?
- 5 0
-
2019-06-26 11:53
można użyć gumowej gruszki do glutów
oszukuje te alkomaty jak ta lala...
- 0 1
-
2019-06-25 15:53
(14)
pare dni temu gościu hulajnogą jechal sobie ul. Abrahama w Gdańku i nic sobie z tego nie robił . Wszystko jest dla ludzi , ale zaczyna przekraczac to pewne normy .
- 121 21
-
2019-06-25 16:03
rower (5)
mi codziennie na pasach przejedzie jakiś rowerzysta na czerwonym świetle - to jest patologia powinni przestać pozwalać jeździć rowerami!
- 35 10
-
2019-06-25 16:13
(2)
Jak masz czerwone to grzecznie stój i nie marudź!! :)
- 21 16
-
2019-06-25 16:34
Dzban (1)
- 7 7
-
2019-06-25 17:31
Czajnik Edward
miło mi.
- 9 1
-
2019-06-25 17:45
Oliwa (1)
W Oliwie pi 7 rano deskorolkarz zaiwanial co rano Cystersów w poprzek, slalomem między samochodami, bez kasku. Chlop ok 35 letni.
- 14 0
-
2019-06-25 18:06
to deskorolkarz czy chłop? bo to zasadnicza różnica. poczytaj chłopów, to będziesz wiedział
o co kaman
- 6 11
-
2019-06-25 16:59
(4)
No i co z tego, że jechał? Stało się coś? Czy zazdrościsz tak po prostu?
- 9 23
-
2019-06-25 17:22
(3)
Tak, zazdroszczę jazdy na hulajnodze... naprawdę. A jakby się stało coś, to co wtedy? To że jednego i**oty mniej to mniejsza, ale taki głupek obciążyłby sumienie przyzwoitemu człowiekowi. I to jest problem.
- 13 3
-
2019-06-25 17:48
nie przesadzaj
a dybys to ty go potracil?
meczyloby cie sumienie?
czy moze nie jestes porzadnym czlowiekiem?- 2 9
-
2019-06-25 18:00
W świetle opracowywanych rozwiązań prawnych (1)
to on będzie musiał, a nie mógł jechać ulicą
- 4 0
-
2019-06-25 20:20
W świetle opracowanych już rozwiązań prawnych
rowerzyści mają obowiązek poruszania się po ścieżkach rowerowych lub ulicach ( 3 wyjątki) i przeprowadzać rowery przez przejścia dla pieszych.
- 9 1
-
2019-06-25 18:41
A jak mial jechac? Na chwile obecna hulejnogami elektrycznymi nalezy jezdzic po ulicy
- 2 9
-
2019-06-26 16:45
Hulajnoga elektryczna to wg prawa skuter wiec technicznie powinien jechać ulica xD durnota
- 0 1
-
2019-06-27 10:55
Hulajnoga traktowana jest jako pieszy, a pieszy może mieć wypite
- 0 0
-
2019-06-25 15:54
nie róbcie afery przez jedego młodego człowieka który zbłądził. (12)
no co, specjalnie spowodował wypadek??
- 40 211
-
2019-06-25 15:59
przecież to stary chłop był. co ty ściemniasz (1)
- 19 5
-
2019-06-25 16:11
stary to jest dziadek co ma 90 lat
- 5 8
-
2019-06-25 16:10
Jak na gazie to specjalnie
Samo przez sie
- 23 0
-
2019-06-25 16:28
Czyli powinniśmy robić aferę tylko o tych, którzy specjalnie spowodowali wypadki?
- 11 3
-
2019-06-25 16:33
(3)
Tak! Uważam że specjalnie spowodował wypadek. Powinien teraz oddać (odkupić) nowe auto. Ppowinien pokryć wszystkie szkody tego drugiego auta. Powinien zapłacić karę jakieś 30 tyś i powinno mu się odebrać dożywotnio uprawnienia. A na koniec powinno się takiego kierowcę skierować na leczenie zamknięte do psychiatryka!!!
- 39 1
-
2019-06-25 17:20
Jasne wszystko oprócz tego psychaitryka
Raczej na czole wytatuować że jechał po pijaku i sprawdzać co miesiąc czy nie usunął. To wystarczy. Płacić za więzienie lub psychiatryk dla takich to szkoda kasy.
- 11 0
-
2019-06-25 17:50
a kto powiedzial ze tak sioe nie stanie? (1)
za wypadek ktorego sprawca jest pijany oc nie pokrywa
znaczy oc placi ale potem, regresem od sprawcy sciaga
wsyzskie te traficcarary maja tez ac
i tu ta sama sytuacja
AC zostanie wyplacone a potem sciagniete z sprawcy pijaka- 9 0
-
2019-06-25 18:46
Dobrze może będzie jak zmienią przepisy i winny
na skutek naruszania przepisów będzie płacił NFZowi koszty leczenia swoje i sprawcy. Szybko się zrobi bezpiecznie na drogach.
- 8 0
-
2019-06-25 16:56
Pił, czyli specjalnie spowodował wypadek
Każdy kto pod wpływem alkoholu prowadzi auto jest potencjalnym mordercą.
- 20 0
-
2019-06-25 18:17
tak
- 3 0
-
2019-06-25 19:09
Jednego?? Gdzie ty masz oczy? Pewnie boisz się że ci zabawkę zabiorą?!
Przyjrzyj się co wyprawiają Trafikarze.
- 2 0
-
2019-06-25 21:59
Tak
A nie? Wsiadajac za kółko po % to nie chcacy? Wlącz swoj mozg do myślenia.. Kij z nim co by mu się tam stalo ale mogl zabic innich!!
- 2 0
-
2019-06-25 15:54
niech się wezmę za każdy przypadek ... a nie tylko za określone pojazdy .... (2)
bo łatwiej je namierzyć ze względu na barwy
- 76 12
-
2019-06-25 17:40
i dobra nazwa, Traficar.
Trafi albo nie trafi, a jak trafi to płaci, gorzej jak ten trafiony ucierpi.
- 3 0
-
2019-06-25 19:30
Bo to jest typowe polskie pozorowanie działań
Rozwalił się Trafficar? Olaboga, huzia wszystkie patrole do kontroli traficarów.
Bus przywalił? No to kontrolujemy busy.
I to wszystko na maks jeden dzień, wystarczy żeby zrobić fotki do prasy.
I do tego ten skowyt żeby alkolocki wprowadzić, blokować za prędkość.... kochani moi, jestem jak nabardziej za - w każdym samochodzie :)
Traficara nie dostają ludzie bez prawa jazdy a jak sobie g*wniarz chce "potestować" to bez problemu kupi sobie za tysiaka jakiegoś gruza. I co zrobisz?- 10 0
-
2019-06-25 15:55
Dopiero po takim czasie i po tylu kolizjach i wypadkach .Dlaczego tyle czekali? (1)
- 60 25
-
2019-06-25 23:12
bo pewnie wypożyczalnię ma kto mocno ustawiony z plecami
były Sbek lub siostrzeniec dyr. sądu... ew. itp
- 0 4
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2019-06-25 15:56
Traffic car (25)
Jeśli monitoruja prędkości pojazdów to od razu komuś kto jechał za szybko powinni blokować dostęp do konta. Na początek na 30 dni, potem 60 aż to całkowitego zablokowania. Takie dawanie ocen niczego nie zmieni.
- 204 26
-
2019-06-25 16:00
Tak powinno być w każdym aucie. Prywatnym także (13)
- 18 21
-
2019-06-25 16:06
Glupota tym bardziej..
- 5 1
-
2019-06-25 17:11
ale jak w prywatnym? (11)
Zablokują mi konto do wypożyczania mojego własnego vw? Dobrze się czujesz?
- 16 1
-
2019-06-25 17:45
Nie, zatrzymają ci PJ przy pierwszej okazji (8)
lub dostaniesz wezwanie do złożenia go we właściwym urzędzie.
- 3 5
-
2019-06-25 18:04
i to będzie monitorował kto? (4)
policja? ubezpieczyciel? Czy prywatna komercyjna firma typu trafiłkał?
A co z RODO? Może mi nie pasuje, że każdy wie dokąd jeżdżę po pracy? Jestem całym sercem za dojeżdżaniem piratów drogowych, ale proponujesz świat z sędziego dredda...- 9 4
-
2019-06-25 18:30
(3)
Nie. Wystarczy system? Przecież w odrębie miasta wiadomo gdzie jaka prędkość obowiązuje.
Ja widzę dwie drogi:
- system samodzielnie ściąga środki za każdorazowe złamanie przepisów.
lub
- system przekazuje wszystkie dane do policji i to ta wystawia mandacik + punkciki.
Drugi sposób o tyle fajny że można do prywatnych samochodów wdrożyć.- 3 10
-
2019-06-25 19:23
System ma błąd aktualizacji i autonomiczna śmieciara zabiera ciebie a nie śmieci do utylizacji. System to, system tamto. Ludzie obudźcie się z tego matrixa.
Jesteśmy straceni. Ludzie wierzą już tylko w system i ryjoksiążkę- 15 2
-
2019-06-25 20:08
idea szlachetna, ale tego nie widzę. (1)
Raz, że system oparty np o gps będzie się krzaczył, nawet te nasze rowerki miejskie miały problemy ze znalezieniem bazy i naliczały kary.
Dwa, że w tym kraju nie da się nawet wprowadzić fotoradarów, bo banda przymułów je od razu poniszczy albo będzie jakieś biedne copypasty serwować przed sądem, ze nie ma homologacji wiec nie da się ustalić, czy w zabudowanym jechał 120 czy 121km/h. Z takim automatycznym stróżem pójdzie prościej?
Jedyna ścieżka jaką widzę, to dobrowolne montowanie, za które dostajesz grubą zniżkę na ubezpieczenie. Wtedy może Polak przeliczy i zacznie jeździć sensownie.- 2 1
-
2019-06-25 22:13
Nie. Wystarczy info do ubezpieczalni o mandacie i zwyzka w tejze. Brak ubezpieczenia = laweta. Odholowanie 500pln, kazda doba 250pln, a odbior tylko po uprzednim ubezpieczeniu. To wystarczy i to dziala w tej znienawidzonej zachodniej EU. Nie trzeba GPS, ani ksiedza.
- 1 0
-
2019-06-25 19:19
(1)
I kamera w kuchni. jak smażysz bekon to płacisz więcej składki zdrowotnej.
Czujnik gazu w sypialni. Jak walisz dużo bontów to kara za ocieplanie klimatu.
Sedes z wagą. Walisz za dużo, kara. Blokada sedesu na tydzień- 21 2
-
2019-06-25 21:34
podoba mi sie :D
IKS DE
- 3 0
-
2019-06-26 08:21
zmykaj synku do chin
tam maja juz system z Twoich snow i marzen - ze np jak przejdziesz na czerwonym swietle na przejsciu to nie kupisz biletu na pociag czy samolot. Lec tam - byle predzej!!
- 3 1
-
2019-06-25 18:03
taaaa. nie odpali ci np. przez miesiac.
- 1 0
-
2019-06-26 16:47
W nocy zamki ci wymienia i blokady na koła założą.
- 0 0
-
2019-06-25 16:04
Etyczne ale raczej mało biznesowe rozwiązanie. Niestety kasa rządzi wszystkim..
- 14 1
-
2019-06-25 16:05
Glupota..
- 0 3
-
2019-06-25 16:17
(3)
Ale dlaczego wyróżniasz tak tylko kierowców samochodów na minuty? W każdym samochodzie, dla każdego kierowcy tak powinno być. Wtedy będzie sprawiedliwie.
Ludzie burzyli się, że za dużo fotoradarów było? A ja mówię, żeby stawiać je co 500 m nawet w miastach. I z każdego niezależny mandat za przekroczenie prędkości.- 18 17
-
2019-06-25 16:23
(1)
Może dlatego, że artykuł jest o kierowcach na minuty....
- 11 6
-
2019-06-26 11:54
To znaczy, że nie można podyskutować bardziej ogólnie?
Przecież wypadki powodują nie tylko kierowcy wypożyczonych samochodów. Ci z samochodów prywatnych nie jeżdżą po pijaku, albo nie przekraczają prędkości?
- 0 0
-
2019-06-25 17:39
Na czole se postaw.
- 5 7
-
2019-06-25 17:10
moim zdaniem powinni mu blokować koła skrętne oraz pedał hamulca (1)
Tylko fizyka pomoże na drogowych morderców. Lepiej oni niż niewinne dziecko.
- 5 1
-
2019-06-26 11:54
Gorzej jak takie "wspomaganie" doprowadzi właśnie do śmierci niewinnych osób...
- 0 0
-
2019-06-25 18:06
hahaha blokada konta hahahahah blokada dostępu do auta hahahahah
wpływy na koncie muszą się zgadzać
- 4 0
-
2019-06-25 21:49
No wiesz
Te auta muszą też zarabiać. Blokowanie użytkowników na 30 dni bo przekroczyli prędkość ni nie jest za bardzo w interesie firmy. Zwłaszcza że z pewnością nie kupili aut za gotówkę tylko są w leasingu więc trzeba spłacać raty
- 2 1
-
2019-06-26 17:39
Tak, bo tylko kierowcy aut na minuty przekraczają dozwolona prędkość :D
Poza tym odkąd trafi wprowadził to ocenianie nawet jak jadę super przepisowo to mam czasem ten komentarz o prędkości więc nie wiem jaka jest logika generowania tego raportu, może dane, GPSa są źle interpretowane. W pierwszej chwili kiedy mnie zablokują apka out i zobaczę innych dostawców (w sumie chyba jest ten drugi w automacie co ma flotę)
- 0 0
-
2019-06-25 15:56
nie pamiętam kiedy ostatnio miałem kontrolę trzeźwości a jeżdże codziennie po Trójmieście. (17)
- 111 15
-
2019-06-25 16:06
To nie ryzykuj
Raz wsiadziesz i ....wpadka...ten pierwszy raz. Takie szczęście.
- 0 8
-
2019-06-25 16:06
Dlaczego miałbyś mieć kontrole trzeźwości ?
A kontrolę w domu na wypadek kontrabandy kiedy ostatnio miałeś ???
- 15 13
-
2019-06-25 16:07
(2)
Nie pamietam, kiedy ostatni raz jechalem trzezwy...
- 19 5
-
2019-06-25 17:12
bo jeździsz skm w ostatnim wagonie (1)
miejsce przy podłodze
- 25 0
-
2019-06-26 07:05
Kuszetka
- 3 0
-
2019-06-25 16:34
W czerwcu 2 razy miałem i dwa razy widziałem jak z kolejki zwracał samochód. (1)
Wtedy policjanci do samochodu i w pościg za zabłąkanym.
- 15 0
-
2019-06-26 08:04
Jeden trzeźwy podstawiony
zawrócił, a koledzy pijani pojechali
- 4 0
-
2019-06-25 17:03
Dokładnie. (1)
Powinni codziennie stać z jednej i drugiej strony i tylko brać kierowców na dmuchanie.
- 6 1
-
2019-06-26 11:56
Jak będą atrakcyjne policjantki to mogę dmuchać codziennie.
- 0 1
-
2019-06-25 17:33
bo zamiast kontrolować kierowców i samochody, to znaleźli sobie łatwiejszy łup i teraz obstawiają ścieżki rowerowe i każą dmuchać
- 4 2
-
2019-06-25 18:08
przyjechałem do gdanska w 39 i od tego czasu nie miałem żadnej kontroli trzezwosci
- 12 0
-
2019-06-25 19:06
12 lat nie miałem kontroli trzeźwości (1)
dla hejterów ;) - nie piję ;) ale to pokazuje ilu pijanych umyka prawu ;)
- 4 1
-
2019-06-25 19:18
Ok
Ale ty nie masz samochodu- 2 2
-
2019-06-25 20:25
Ja jeżdzę 30 lat i miałem kontrolę tzw rutynową RAZ.
- 1 0
-
2019-06-25 21:23
(1)
Moja koleżanka ostatnio miała kontrolę trzeźwości i mówiła zadowolona, że było " dmuchanko" (-:
- 2 0
-
2019-06-25 22:51
A może jednak żona?
- 1 0
-
2019-06-26 11:57
ja też nie pamiętam
przez ostatnie 20 lat miałem może ze 3 kontrole drogowe i choć regularnie jeżdżę po 1 czy dwóch piwach nic wielkiego się nie dzieje. Co ciekawsze, po jednym czy dwóch piwach jeżdżę często po Niemczech, gdzie to jest w 100% legalne, bo tam jest limit 0,5 anie 0,2. Kiedyś się stresowałem, jak po piwie przejeżdżałem z Niemec do Polski, teraz mam to w d. Co innego jazda po browarze wypitym do obiadu, a co innego narąbanie się tak, ze nie idzie stać, ale łatwiej jechać.
- 0 1
-
2019-06-25 15:57
(10)
Teraz przyjdzie zapłacić głupkowi za nowego trafika, dostawczaka oraz resztę, to będzie mieć nauczkę na całe życie.
- 164 4
-
2019-06-25 17:12
Jak dobrze przykombinuje to komornik nic nie ściągnie (8)
- 3 13
-
2019-06-25 17:27
Do czasu (1)
- 2 2
-
2019-06-26 13:00
Może wnioskować o upadłość konsumencką i papa długi ;)
- 0 1
-
2019-06-25 17:55
i bedzie kombinowal cale zycie (4)
jak ma zone to komornik z zony sciagnie
intercyza podpisana na szybko juz nic nie zmieni
gosciu bedzie musial do konca zycia kombinowac
raz ze musi robic na czarno wiec pozegnaj sie z emerytura urlopem czy renta
a nawet jak dostanie emeryture to i tak mu komornik zabierze
duza zawodow odpada
w porzadnej firmie nikt nie bawi sie w minimalna krjaowa na umowie reszta pod stolem
wiec jedyna robota jaka mu zostaje to u janusza prywaciarza
warto?
warto do konca zycia bujac sie po gown....ych robotach?- 23 2
-
2019-06-25 18:48
Będzie robił na czarno to pracodawca go może (1)
wydy....
- 2 2
-
2019-06-26 10:30
I zero jakichkolwiek świadczeń- nawet leczenie , zero emerytury
- 1 0
-
2019-06-25 19:53
Znam takiego co nie płaci alimentów, robił na czarno dorywczo, bo nigdzie nie mógł sie zatrudnić za umowę, bo komornik mu siedział. Dzisiaj jest szczęśliwym człowiekiem, ma sporo kumpli koło dworca, a gębę jak by z pół roku dyktę walił, lat około 36.
- 11 0
-
2019-06-25 20:10
w bajki wierzysz?
Spadkobiercy Kulczyka nie mieli głupich 10 kilozłotych na koszty procesowe, komornik rozłożył bezradnie ręce...
W naszym kraju kombinuje każdy a system jest totalnie nieskuteczny- 0 1
-
2019-06-26 10:30
Kiedys odziedziczy mieszkanie po rodzicach,albo ma pół mieszkania we wspólnocie majątkowej
jeśli nic nie ma,
to nie będzie mógł być legalnie zatrudniony, bo komornik go namierzy ( prędzej czy później, także za granicą),
a wtedy zero emerytury.- 1 0
-
2019-06-26 02:06
Jestem za a nawet przeciw
Dodatkowo trzeba tymbardziej naglosnic sprawę żeby wnioski wyciągnęli też inni
- 2 1
-
2019-06-25 15:57
I bardzo dobrze sam korzystam Ale to co się teraz dzieje moi drodzy i kochani (1)
To masakra ,żeby jak najszybciej dostać się A w głowie pustka
- 30 26
-
2019-06-25 22:33
Jedyne z czego korzystasz to apka Trójmiasto pl
- 7 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.