- 1 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (63 opinie)
- 2 Nowa siedziba gdańskich policjantów (63 opinie)
- 3 Ruszają rozmowy ws. stanowisk w Gdyni (468 opinii)
- 4 Kim jest Aleksandra Kosiorek? (703 opinie)
- 5 Te zabytki otwierają się po remontach (58 opinii)
- 6 Nowi lokatorzy zburzyli spokój w kamienicy (246 opinii)
Policjantka po alkoholu wiozła dziecko autem
Nie była trzeźwa, a mimo to wsiadła za kierownicę samochodu, wioząc ze sobą kilkuletnie dziecko. Jakby tego było mało - na co dzień pełniła służbę w policji. Funkcjonariuszka z Gdańska została przyłapana na jeździe na podwójnym gazie. Przełożeni wszczęli wobec niej postępowanie dyscyplinarne i procedurę zmierzającą do zwolnienia ze służby.
- Kobieta została zatrzymana do kontroli i zbadana alkomatem. Badanie wykazało 0,7 promila alkoholu - mówi prok. Grażyna Wawryniuk z Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
Jakby tego było mało, prokurator potwierdziła, że w samochodzie znajdowało się kilkuletnie dziecko. Okazało się też, że przyłapana "na podwójnym gazie" na co dzień pracuje w policji (w chwili zdarzenia nie była jednak na służbie).
Postępowanie dyscyplinarne i procedura zwolnienia
Wszystko wskazuje na to, że nieodpowiedzialny wybryk oznacza koniec kariery w policji.
- Komendant Miejski Policji w Gdańsku bezpośrednio po zdarzeniu zawiesił policjantkę w wykonywaniu obowiązków służbowych, wszczął również postępowanie dyscyplinarne, a także wszczęta została procedura zwolnienia funkcjonariuszki ze służby - mówi podinsp. Magdalena Ciska z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Opinie wybrane
-
2022-01-11 14:07
co to jest 0.7 promila? (72)
W normalnych krajach w takiej sytuacji policjant dziękuje za bezpieczną jazdę i przestrzeganie limitów.
A w Polsce wielkie przestępstwo.
W normalnych krajach nie ma problemu żeby normalnie do obiadu nawet w pracy wypić sobie dwa czy nawet trzy piwa albo lampki wina (normalna sprawa).
Potem się jedzie samochodem i nic się nie dzieje.
U nas zbrodnia, wyrzucenie z pracy itd.
Absurd- 184 436
-
2022-01-20 08:27
no bo umówmy się
dla polaka 0.7 to jak szklanka wody XD
- 0 0
-
2022-01-14 10:28
Ale alkohol jest szkodliwy, więc u nas mógłby np. być nielegalny, jestem fanem tego rozwiązania. Zalegalizować należy dużo zdrowsze narkotyki: antydepresyjne psychedeliki i ketaminę zamiaast alkoholu no i marihuanę, która już jest lekarstwem w Polsce.
- 0 0
-
2022-01-14 07:28
prawda
bo jestesmy narodem pijaków i złodzieji
- 1 0
-
2022-01-12 15:36
absurdalna to jest twoja moralność. Człowiek po alkoholu to potencjalny morderca.
Inaczej byś gadał jak ktoś po kielichu przejechał by po tobie lub członku twojej rodziny.
- 1 0
-
2022-01-12 13:40
Absurd ???
Wszyscy tacy alkoholicy jak ty zawsze znajdują wymówkę i wytłumaczenie że to im i innym nie szkodzi a wręcz 3,4 piwa to dla zdrowotności !!
- 2 0
-
2022-01-12 08:24
Odp
W jakich to krajach możesz sobie legalnie wypić 2 czy 3 piwa?? 1 piwo to się zgadzam z Tobą, ale nie pisz tu bzdur
- 2 0
-
2022-01-12 06:32
Polacy nie umieją żyć w normalnym kraju. Trzeba przestrzegać zasad żeby każdy mógł żyć normalnie, a u nas z tym słabo. Pandemia to pokazała.
- 3 1
-
2022-01-12 05:43
Przepis jest
Jest
Więc cisza- 2 1
-
2022-01-12 00:17
Rosja (1)
Rosja - kraj największych pijaków, a dopuszczalny poziom alkoholu we krwi to 0,0 promila. Podobnie jak Słowacja, Czechy, Estonia. I prawidłowo. Wsiadając do samochodu masz być trzeźwy i wypoczęty, nie wczorajszy. Z takich bierz przykład.
- 7 3
-
2022-01-12 09:04
Jednoczesnie w tych krajach jezdzi najwiecej pijanych kierowcow, wiec lepiej nie brac z nich przykladu.
- 0 1
-
2022-01-11 23:00
A może 1 promil 1 punkt karny?
- 0 1
-
2022-01-11 21:30
a gdzie byłeś jak mózgi rozdawano.. ? bo takie brednie piszesz...
puknij się w ten pusty łeb. prowadzisz nie pobierasz ciężko to pojąć czy za daleko masz do mózgu ? pytanie drugie czy ty w ogóle masz mózg czy tam jest pustostan...obstawiam ze to drugie...chcesz być na rauszu to nie wsiadaj do pojazdu...proste.
- 5 1
-
2022-01-11 21:09
Oburzenie alkoholika (2)
Każdy prowadzący jakikolwiek pojazd powinien być w 100% trzeźwy i nie ma opcji, że chociaż pół piwa wypije przed podróżą.
- 19 3
-
2022-01-12 09:39
Po pol piwa jestes nietrzezwy? To faktycznie nie mozesz pic, slusznie. (1)
Ale sugeruje tez udac sie do lekarza, bo nietrzezwosc po tak minimalnej dawce alkoholu moze swiadczyc o chorobie.
- 1 5
-
2022-01-12 13:35
Chyba źle zrozumiałeś
Nie, nie jestem pijany po tak niewielkiej ilości alkoholu ale za kierownicą nie usiądę. Alkohol to alkohol. Nie zależnie od spożytej ilości.
- 3 0
-
2022-01-11 17:56
To won do normalnego kraju pijaku
- 6 0
-
2022-01-11 16:59
To jest prowokacja:( (1)
- 2 1
-
2022-01-11 16:52
Po 3 piwach to jestem narąbany.
- 6 2
-
2022-01-11 16:27
Do wiezienia i kara smierci tylko i wyłacznie . Bezczelna baba. (1)
- 0 5
-
2022-01-11 16:29
Zabrać dziecko i oddać Nergalowi
- 4 1
-
2022-01-11 16:21
Takie są najgorsze
- 0 1
-
2022-01-11 16:02
0,7 promila
A czy my jesteśmy normalnym krajem?
- 6 0
-
2022-01-11 15:52
w jakim kraju ?
- 3 1
-
2022-01-11 15:41
Wiesz dlaczego??? tam jest demokracja!!! i aby Cię zatrzymać musisz popełnić wykroczenie drogowe!!!
- 6 5
-
2022-01-11 15:23
Uuuuu Pan pewnie alkoholik ,że takie komentarze wstawia co ?
- 15 2
-
2022-01-11 15:10
Zawsze mozesz sie przynieść do normalnego kraju. Byloby to z pozytkiem dla nas jak widać (1)
- 12 11
-
2022-01-11 18:41
zawsze możemy też zmienić prawo i to ty się wtedy będziesz przenosił
- 6 5
-
2022-01-11 15:01
heh (4)
czyli w Europie jedynymi krajami które są wg Pana normalne to Anglia, Walia, Irlandia Płn, Irlandia, Lichtenstein, Luksemburg i Malta bo tylko w tych krajach limit to 0.8 promila, w całej reszcie Europy to 0.5 lub mniej.
- 17 1
-
2022-01-12 09:03
Czyli w calej reszcie Europy, a tym bardziej w wymienionych krajach, mozna smialo wypic piwo lub wino do obiadu. (1)
Nie wplywa to niekorzystnie na zdolnosc prowadzenia pojazdow, wiec nie ma obiektywnych podstaw do utrzymywania takiego stanu rzeczy, przynajmniej innych niz zamordyzm.
- 0 1
-
2022-01-12 11:30
tyle że jak w Polsce pozwolisz ... troszku i ciut ciut /np. mieć te 0.8prom/
to zamiast jazdy na 0.7" ... to zaraz będą masowo jeździć napruci na 2.5" !!!!
natura POLAkA- 0 0
-
2022-01-12 09:01
Dokładnie.
Przy czym te kraje są normalniejsze... bo szczerze nie widzę powodu, by w ogóle był w przepisach jakikolwiek limit.
- 0 1
-
2022-01-11 23:33
Luksemburg
W Luksemburgu limit to 0.5 promila
- 1 0
-
2022-01-11 14:57
Z pozoru wydaje się że powinniśmy mieć większe limity co do promili. (8)
Tylko, że w tym kraju oznaczałoby jeszcze większe ochlajstwo za kółkiem, skoro teraz wielu ma za nic obowiązujące przepisy. Przykro to pisać, ale taka u nas rzeczywistość.
- 42 8
-
2022-01-12 08:45
Nie moze juz byc wiekszego ochlejstwa, przestan sie wyglupiac.
- 0 1
-
2022-01-11 15:42
Wypowiadaj się za siebie!!!!!
- 7 15
-
2022-01-11 15:44
nie prawda, w Polsce pije się statystycznie mniej alkoholu niż w krajach zachodnich (5)
to są nieduże różnice bo u nas średnio rocznie pije się około 11,7 litra alkoholu, a zachodniej europie 12,3. Tak więc nie ma co tak krytycznie na siebie patrzeć. Zaraz wyjedziesz z argumentem że u nas pije się do upadłego, ale to żaden argument bo u nich też mają sporo alkoholików, a po drugie alkoholik i tak się nawali, nie ważne jaki będzie miał limit.
- 16 9
-
2022-01-12 11:28
jest różnica zasadnicza !!!!
jak Czech Szwed Niemiec się napije - to nie rozrabia nie urządza awantur i bójek, nie niszczy mienia ...
a Polak na promilach to musi coś zaraz odp... lić+- 1 2
-
2022-01-12 10:37
wliczając w te statystyki również muzułmanów (którzy nie piją - podobno )
- 0 0
-
2022-01-12 09:07
Kiedyś trzeźwy był kuń i to on prowadził do chaty.
Po prostu potomkowie chłopów pańszczyźnianych muszą się napić.
- 3 0
-
2022-01-11 17:38
(1)
Statystycznie rzecz biorąc, mylisz się. O błędach ortograficznych nie wspominając. Poprawne pisanie po polsku nie jest takie nieważne.
- 6 10
-
2022-01-11 18:40
a ty jesteś i**otą zupełnie niestatystycznie. Owszem popełniłem błąd ortograficzny, przyznaję się, ale ty komentujesz tekst jakbyś był analfabetą który nie zrozumiał tekstu i nie potrafi odnieść się do kontekstu.
- 15 4
-
2022-01-11 14:51
To jedź do "normalnych krajów" (28)
U nas nie wolno i basta. Co to za wybielanie i licytacja? Miała tego świadomość i powinna ponieść karę. Dyscyplinarka należy jej się chociaż z tego powodu, że utraci możliwość prowadzenia pojazdów, co w służbie jest podstawowym uprawnieniem do wykonywania pracy.
- 78 26
-
2022-01-12 10:25
chyba nie wiesz o czym piszesz
w policji nie wystarczy mieć "cywilne" prawo jazdy by kierować radiowozem do tego potrzebna jest tzw. "wkładka"(jest to dokument wewnętrzny - trzeba przejść szkolenie i egzamin by prowadzić radiowóz i na koniec dostaje się ww. "wkładkę" która jest terminowa . Poza tym z artykułu nie wynika by ww. policjantka pracowała w "terenie" ,gdzie jest potrzeba prowadzenia radiowozu , może pracowała w dochodzeniówce a tych patrol wozi na miejsce zdarzenia Z resztą się zgadzam jest to zabronione i basta .
- 1 1
-
2022-01-12 09:00
Wolno do 0,2 promila. Jedz z nim.
- 0 0
-
2022-01-11 17:01
wczoraj złapano 10 kierujących, którzy nie posiadali uprawnień bo je utracili:(
- 8 1
-
2022-01-11 16:28
Za PO by awansowała (2)
- 5 32
-
2022-01-12 02:02
No niewiesz jaka teraz patolka jest w tej instytucji.
- 1 2
-
2022-01-11 21:49
za po nosilbys kaftan, niestety za pis podobni tobie urzadzaja nam kraj
- 17 3
-
2022-01-11 16:22
Zgaduje
Tatuś były Policjant?
- 9 4
-
2022-01-11 15:41
nie pojadę a zrobię coś innego (8)
będę głosował na tych którzy postulują podniesienie progu do 0,5. Jak wygram (bardzo możliwe że nie) to czy ty wtedy też wyjedziesz do innego kraju? Czy zrobisz to co ja i będziesz głosował przeciwko?
- 12 2
-
2022-01-11 17:03
Gdzie byłe(a)ś jak ustalano normy? (2)
- 1 6
-
2022-01-12 02:00
W ZK, za 0,6 rowerem...haha
- 3 1
-
2022-01-11 18:35
normy można zawsze zmienić
- 7 1
-
2022-01-11 15:54
0,5 to nadal nie 0,7, więc w dalszym ciągu naraziłbyś się na konsekwencje (4)
- 10 6
-
2022-01-11 18:35
ale nie o to mi chodzi tylko że nie zamierzam jeździć po pijaku i się narażać (3)
0,5 jest rozsądne, ważąc 100 kg możesz walnąć browara i nikt ci nic nie zrobi
- 11 2
-
2022-01-12 10:35
chyba po 30 - 45 minutach
- 0 0
-
2022-01-12 10:33
ale równie dobrze możesz ważyć 55 kilo
i jeden powoduje helikopter
Prawo ma być równe :)- 3 0
-
2022-01-12 08:44
!00 kg? To predzej ze trzy browary.
- 1 0
-
2022-01-11 15:18
Jedno pytanie do rozsądnie myślących... (11)
Dlaczego w całej Unii nie ma tego samego prawa odnośnie zawartości alkoholu.... Większość starej Unii ma do 0.5 promila, Wielka Brytania, wiem już nie w unii ma do 0.8 promila.. Są równi i równiejsi...i nie chodzi mi o tą policjantkę....
- 38 18
-
2022-01-14 10:29
A dlaczego w Holandii możesz kupić marihuanę, a u nas nie, mimo że to u nas jest ona produktem leczniczym (ale brak jest dostaw + kosztuje 2x więcej niż na czarnym rynku XD )
- 1 1
-
2022-01-12 10:27
Czesi i Słowacy mają limit 0 , ciekawe dlaczego ?
- 1 1
-
2022-01-12 05:57
a wiesz że w Angli (2)
nawet jak masz 0.01 a spowodujesz stłuczkę to masz przes*ane, bo tam przy incydencie obowiązek jest 0.0(a przy śmiertelnym traktowanie jak zabójstwo) trzeba poznać przepisy by stwierdzić równych i równiejszych
- 10 6
-
2022-01-12 08:42
A wiesz, ze w artykule mowa o prawidlowo jadacej kobiecie, ktora podkablowal ktos, z kim pila? (1)
- 9 3
-
2022-01-12 10:33
to że nie jechała wężykiem to nie znaczy że jechała prawidłowo , nie wolno jezdzić "po pijaku" i tyle w temacie. Dla ciebie 0,7 promila to może stan codzienny(normalny) a dla innych to już może być "krok chwiejny , wzrok mętny i mowa bełkotliwa". dziękuję za uwagę
- 4 3
-
2022-01-11 21:03
są też kraje, które mają 0,0 (3)
- 16 5
-
2022-01-12 23:13
W Rosji tak jest. kto ma 0,0 to siup na Kołyme, bo mocno podejrzany!
- 0 0
-
2022-01-11 23:01
I są takie gdzie nie trzeba prawa jazdy by jeździć (1)
- 9 5
-
2022-01-12 10:28
chyba po polu traktorem
- 2 1
-
2022-01-11 16:23
Sędziego by nic nie spotkało (1)
- 12 12
-
2022-01-11 21:44
biskupa tym bardziej
- 19 3
-
2022-01-11 14:53
W Czechach też?
- 5 5
-
2022-01-11 13:16
Policjanci, adwokaci, sędziowie, itd. (31)
wykonuja zawody zaufania publicznego. Powinni być na świeczniku i powinni być traktowani ostrzej niż przeciętny Kowalski.
- 408 68
-
2022-01-11 17:21
O ile się orientuje jazda po pijaku to nie wykroczenie a przestępstwo
Sprawca wykroczenia może zostać policjantem
Kwestię karalności a pracy w Policji rozwiązano zastępując słowo "niekarany" stwierdzeniem, że policjantem może zostać obywatel który "nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe".- 1 1
-
2022-01-11 15:52
Ani sędzia, ani policjant nie są zawodami zaufania publicznego, a co powinni, to nie twoja sprawa.
- 2 1
-
2022-01-11 15:48
Policjant zawodem zaufania publicznego? Po pierwsze, od kiedy, a po drugie nie używaj pojęć, których nie rozumiesz, bo się ośmieszasz.
- 3 1
-
2022-01-11 14:53
Dokładnie tak (1)
obecny Rząd bardzo chciał uzdrowić cały aparat policji oraz wymiar sprawiedliwości jednak nie do końca udało sie ponieważ ciemna czenść społeczeństwa oraz zdradzieckiepieski łańuchowe brukseli wcionż blokujął dobrą zmianę. nie chcecie po dobronci to Dlatego trzeba będzie was wzionć za mordy
- 3 7
-
2022-01-11 15:20
Wróć do szkoły
Patopatrioto.
- 4 1
-
2022-01-11 14:09
mieszkaniec
Jednym słowem ci co mają pilnować prawa to najbardziej je łamią - to jedna banda itp. !!!!!
- 6 1
-
2022-01-11 14:00
Sędziowie (kasta uprzywilejowana) zwłaszcza.
- 2 2
-
2022-01-11 13:58
Tak samo
jak czarni, a co oni robia?
- 3 0
-
2022-01-11 13:45
(9)
Dobrze jak mam być ostrzej traktowany to muszę zarabiać więcej niż przeciętny janusz, za darmo nie będę podlegał innym rygorom.
- 10 7
-
2022-01-12 15:50
a może zacznij pracować jak normalny Janusz do 65 roku życia w celu uzyskania emerytury i miej ją na tym samym poziomie
co Ty na to?
- 0 0
-
2022-01-11 13:59
(1)
Nikt cię nie zmusza do wykonywania takiego zawodu.
- 7 1
-
2022-01-11 18:40
nikt nie zmusza ciebie do bycia zwykłym januszem za 2500-3000 netto ;)
- 0 2
-
2022-01-11 13:59
(5)
A no tak , kolega broni. Przecież jesteś lepiej traktowany niż janusz. Szybka emerytura, zwolnienia płatne 100%, nie placisz składek i wysokość emerytury nie jest zalezna od wysokości wypracowanych składek. I milion dodatków, mieszaniowy itp . Zwykli Janusze tego nie mają
- 13 4
-
2022-01-11 15:44
Wykonuję zawód zaufania publicznego - nie mam szybszej emerytury, nikt mi nie płaci ani 1% za zwolnienia, składki płacę ponad 1450 ZUS, od tego roku pewnie ponad 1700 zł, utrzymując tym nierobów, bo ja emeryturę dostanę minimalną, nie przysługuje mi żaden "dodatek", ani "mieszkaniowy".
- 4 0
-
2022-01-11 14:02
(3)
Emerytura już prawie zrównana ze zwykłymi, zwolnienia płatne 80%, dorastali mieszkaniowe po stawkach z lat 90
- 9 0
-
2022-01-11 14:09
(2)
PiS znów wprowadził 100% bo było wiadomo, że im się resorty siłowe przydadzą.
- 3 7
-
2022-01-11 14:44
Masz 100%
Jeśli coś Ci się stanie w trakcie służby, inaczej 80% jak wszyscy, nic się nie zmieniło.
- 3 0
-
2022-01-11 14:17
Haha.
Jasne...teraz za l4 płacą 120 procent.
Bzdury.- 7 0
-
2022-01-11 13:39
0,7
- 4 2
-
2022-01-11 13:28
Pozbawienie kogoś środków do życia to ma być rozwiązanie? (11)
Kobieta pracuje, nie była na służbie, coś musiało się wydarzyć, ponieważ jest policjantem to wie, co ją może spotkać. Kara powinna być adekwatna do przewinienia, a nie robia teraz kozła ofiarnego.
- 24 50
-
2022-01-11 15:50
a jak ma wykonywać swoją pracę skoro nie ma prawka?
co jest warunkiem przyjęcia do policji. Poza tym policjant służy, a nie pracuje a to zobowiązuje do pewnej etyki zawodowej którą ona zgwałciła. Środków do życia nie straci, w biedronce zarobi tyle samo. Środki do życia straci dopiero wtedy jak ją do pierdla wsadzą.
- 5 1
-
2022-01-11 14:20
(2)
Okropne jest takie relatywizowanie, usprawiedliwianie , rajonalizowanie, że cos się musiało wydarzyć, że wsiadła. NIC nie usprawiedliwia jeźdzenia po alkoholu. NIC.
- 22 3
-
2022-01-12 09:02
Ale ona nic nikomu złego nie zrobiła.... więc za co ta kara?!
- 0 2
-
2022-01-11 23:42
Stary ja napuścił
- 1 0
-
2022-01-11 14:15
Jakby Ci... (2)
dziecko zabiła to byś tak nie pisała...
To młoda dziewczyna 34 lata. Znajdzie inną pracę. Nie musi być policjantka.- 25 2
-
2022-01-11 15:11
W ochronie się odnajdzie (1)
- 7 1
-
2022-01-11 15:19
Nic z tego
Jako karana nie ma szans.
- 6 0
-
2022-01-11 14:01
To może księży pedofilii nie odsuwajmy od pracy z dziećmi, od nauczania religii , od przygotowywania do komuniii.. toż to też byłoby pozbawienie źródła zarobkowania...
- 26 2
-
2022-01-11 13:55
Niech zapyta kolegów z drogówki, jak wygladają ofiary pijanych kierowców wyskrobywane z aut po wypadkach.... niech spotka się z bliskimi, ktoremu osoba po alkoholu zabrala córkę, żonę, siostrę, mamę.... niech spedzi tydzien z kims kto po wypadku spowodowanym przez osobę po alkoholu jest warzywem, robi pod siebie, jest karmiony sondą i bedzie taki do konca dni swoich
- 33 4
-
2022-01-11 13:49
Nikt nie powinien wozić dzieci po alkoholu.
Nikt nie powinien w ogóle wsiadać za kółko po alkoholu. Masz gorsze reakcje i możesz kogoś zabić lub zrobić inwalidą na cale zycie. Akurat policjantka powinna być szczegolnie tego świadoma, ze to wykroczenie/przestepstwo.- 38 4
-
2022-01-11 13:42
moze zmienic robote. berobocie jest niskie. jezeli kobieta chce lamac prawo to nikt nie przymusza jej do pracy w policji
- 37 4
-
2022-01-11 13:09
Jestem przeciwnikiem zwalniania ludzi ze służy w taki sposób (85)
Skoro policjant wsiada za kółko pod wpływem alkoholu, to znaczy, że coś się dzieje w jego życiu i należy mu pomóc, owszem odsunąć na jakiś czas od wykonywania obowiązków ale na pewno nie zwalniać dyscyplinarnie. Jesteśmy ludźmi i powinniśmy rozumieć, że każdy może wpaść w różne tarapaty.
- 321 405
-
2022-01-11 22:00
Jeśli to ma być jeden z zawodów ogólnego zaufania, to należy tak surowo postępować.
- 1 0
-
2022-01-11 21:53
mi się wódka skończyła w domu. Wiesz jaki przez to stres mam, że dzisiaj nie wypiję?
- 0 0
-
2022-01-11 17:40
Możesz być przeciwnikiem ale pani wchodząc do służby składała ślubowanie + ten zawód ma swój regulamin. Twoje sprzeciwianie się i "bycie ludzkim" nie ma tu nic do gadania.
- 1 0
-
2022-01-11 15:12
Hehe aie ubawiłem
- 0 0
-
2022-01-11 14:58
(1)
Kazdy moze miec klopoty ale w kazdym zakladzie produkcyjnym za bycie pod wplywem jest dyscyplinarka dlatego policja powinna byc jeszcze surowiej karana!
- 4 0
-
2022-01-11 23:01
No tyle, że za bycie pod wpływem w trakcie pracy. tu policjantka nie była na służbie. Mimo wszystko wypłynęło a ciężko ufać policjantom, którzy dają taki przykład.
- 1 0
-
2022-01-11 14:56
Halo, świrze!
Jej nie zwalniają za nieprzepisową gumkę do włosów.
- 4 0
-
2022-01-11 14:55
Jak posiadasz takie tok myślenia to znaczy, że również potrzebujesz pomocy
Nie żartuję
- 2 0
-
2022-01-11 14:48
Ty masz problemy z elementarnym rozumowaniem. (1)
"Różnymi taraparami" nazywasz próbę mordu? To nie to samo, co z powodu - dajmy na to - depresji zacząć się spóźniać do pracy, czy zalegać z wypełnianiem dokumentacji! Choć za to też zwalniają a dzieci dostają złe oceny.... Ta policjantka uruchamia i rusza pojazdem! Ma dostęp do broni! Samochodem przewozi dziecko! To skrajnie niebezpieczne
"Różnymi taraparami" nazywasz próbę mordu? To nie to samo, co z powodu - dajmy na to - depresji zacząć się spóźniać do pracy, czy zalegać z wypełnianiem dokumentacji! Choć za to też zwalniają a dzieci dostają złe oceny.... Ta policjantka uruchamia i rusza pojazdem! Ma dostęp do broni! Samochodem przewozi dziecko! To skrajnie niebezpieczne zachowanie, grożące śmiercią każdemu. O randze służby i zaufaniu społecznym już nie wspominam.
A tak w ogóle, świra który grozi podpaleniem sąsiadom też byś wypuścił/a?
Tak ogólnie, to uważam że ty masz jakiś bardzo poważny problem i niewłaściwie się z niego leczysz. Degeneracja mózgu na skutek choroby alkoholowej?- 5 1
-
2022-01-11 16:19
Jak samobójca z powodu depresji wskakuje pod pociąg to też jest próba mordu
Może wykoleić pociąg i zabić jadących.
- 1 0
-
2022-01-11 14:36
Co za bzdury. Oczywiście ktoś może by na tzw życiowym zakręcie i nie potrafiąc inaczej - topić swoje smutki w alkoholu ale niczym nie usprawiedliwione jest prowadzenie pojazdu pod wpływem! Tym samym naraża innych ludzi na niebezpieczeństwo! Nieważne jaka tragedia by się za tym kryła po co prowokować kolejną!
- 4 1
-
2022-01-11 14:35
(1)
Ten komentarz tak zrozumiałem, że jak osoba, która pełni służbę i chleje w dzień w dzień, przykładowo zabije osobę na pasach. To powinno ją odsunąć od służby, dać nagrodę i na drugi dzień niech zabiję kolejną osobę.
- 5 0
-
2022-01-11 16:18
Głupek
Adekwatnie do czynu... A nie każdego tak samo bez znaczenia co zrobił.
- 0 0
-
2022-01-11 14:35
Idąc tym tropem
Każdy policjant może chociaż raz, jechać pijany. Wprowadźmy żółtą kartkę, dwie żółte i wtedy dopiero czerwona. Nie wylewam za kołnierz ale czytając takie wypowiedzi ma odruch wymiotny.
- 5 1
-
2022-01-11 14:24
dokladnie zamiast rozmowa i wsparcie jakis psycholog to dziekuje do widzenia, ludzie sobie do k..nedzy nie radza z zyciem, natlok obowiazkow , marne pensje, wywieranie presji publicznej, myslicie ze to takie proste? wspolczuje tej kobiecie, na pewno w piciu jej to nie pomoze
- 1 8
-
2022-01-11 14:10
zgadzam się. (4)
Niech poniesie karę jak każdy kierowca - odebranie prawka, mandat..... Czy jak nauczyciela po pracy złapią pijanego za kierownicą to też zwalniają z pracy? Albo kasjerkę z Biedry?
- 1 5
-
2022-01-11 16:21
A oni tez mają testy psychologiczne? (1)
Bo policjant musi takie zdawać regularnie.
- 0 1
-
2022-01-11 16:58
Co ty nie powiesz :)
Pomyliło Ci się z testami sprawności fizycznej. Psychotesty są tylko przed przyjęciem do służby.
- 3 0
-
2022-01-11 15:47
nauczyciel pedofil dostanie zakaz pracy z dziećmi
nie dostanie samej odsiadki. To są kwestie związane z wykonywaniem zawodu. Taki nauczyciel nie może go wykonywać tak samo jak ta policjantka nie może swojego. Nie mówiąc już o tym że nie ma prawka co jest warunkiem pracy w policji.
- 6 0
-
2022-01-11 14:25
Porównanie z d..py
Nauczycielka za dwa dni nie będzie, sprawdzała twojej trzeźwości.
- 7 0
-
2022-01-11 14:09
Władziu, to my mamy pilnować porządku w tym kraju (2)
Za bezpieczny weekend.
- 5 1
-
2022-01-12 13:01
Chłopaki nie płaczą
- 0 0
-
2022-01-11 14:22
Nalej jednego, bo samochodem jestem.
- 1 0
-
2022-01-11 14:07
policjant nie może być karanym przestępcą
- 4 0
-
2022-01-11 13:55
Piszesz bzdury kakołach
- 2 0
-
2022-01-11 13:38
w zyciu każdego pijaka coś (3)
się dzieje ale z tego powodu nie powinni cierpieć inni a niestety ludzie ponoszą śmierć i rany Jestesmy ludżmi i nie chcemy tego dlatego pijaków trzeba karać karać i jeszcze raz karać
- 17 0
-
2022-01-11 13:58
Po alkohol siega sie bo sie tego samemu chce. Nikt nie wlewa go sila do gardla. Wiec nikt inny za to odpowiedzialnosci nie ponosi.
- 9 0
-
2022-01-11 13:45
ja tez jestem za karaniem tej calej trzezwej patologi za kierownica, ktora jezdzic nie umie (1)
ale jest za to slodka i mila ...
- 1 5
-
2022-01-11 15:52
no i ona jest już karana
nie musisz nic zmieniać
- 1 0
-
2022-01-11 13:31
coś się dzieje w jego życiu?
dzieje się imprezka i bezmóżdże
- 9 0
-
2022-01-11 13:26
(2)
Tak, to rozsadna mysl. Mysle, ze rozwiazaniem byloby przymusowe skierowanie na leczenie. Podobnie w przypadku narkotykow. Bylem na terapii i spotkalem sie z osobami, ktore byly kierowane przez sad. Nie byla to najlepsa motywacja, ale po kilku miesiacach bylo widac u nich postepy. Jesli wracaliby to nalogu i tego typu wykroczen - owszem,
Tak, to rozsadna mysl. Mysle, ze rozwiazaniem byloby przymusowe skierowanie na leczenie. Podobnie w przypadku narkotykow. Bylem na terapii i spotkalem sie z osobami, ktore byly kierowane przez sad. Nie byla to najlepsa motywacja, ale po kilku miesiacach bylo widac u nich postepy. Jesli wracaliby to nalogu i tego typu wykroczen - owszem, dyscyplinarka jest na miejscu. Dostali szanse, ale jej nie wykorzystali.
Z tego, co kojarze, dzis przymusowe kierowanie na leczenie nie jest praktykowane. Nie wiem jednak, czy wynika to z prawa, czy ze zwyczaju sadow. Szkoda.- 5 2
-
2022-01-11 14:57
(1)
Szansę to można dać komuś kto na kacu wydmucha 0,21, a nie 0,7. Sorry.
- 4 0
-
2022-01-11 15:13
A jak wydmucha 0,22? ;)
- 0 0
-
2022-01-11 13:26
Dziecko... (18)
Jakby pierdyknela i zabiła to swoje dziecko to też byś tak pisał?
Policja ma być przykładem...widocznie Pani nie prosiła o pomoc tylko twierdziła, że jej się uda...
Cholera wie czy już nie pierwszy raz tak jeździła...- 34 3
-
2022-01-11 13:43
jesli wiele razy by tak juz jedzila, to jezdzic umiala w kazdej sytuacji (4)
- 1 8
-
2022-01-11 14:50
Musiałaby mieć zapasowy mózg.
- 1 1
-
2022-01-11 14:09
Jezdzic umiala. (2)
Przeczytaj artykuł to dowiesz się, że ktoś na nią doniósł, a nie że sama w padla przy zwykłej kontroli...
- 3 0
-
2022-01-11 15:16
Nie doniósł, tylko powiadomił odpowednie sluzby, że na drodze, za kółkiem, jest osoba po alkoholu, ktora zagraża swojemu bezpieczeństwiu, życiu swojego dziecka i innym ludziom
- 7 1
-
2022-01-11 14:16
A to zmienia postać rzeczy - mogła prowadzic.
- 0 0
-
2022-01-11 13:36
Ale nie perdyknęła i nie zabiła... (4)
Skąd wiesz dlaczego tak się stało? Co z wami jest ludzie nie tak, że lubicie tak zgnoić? A ludziom na wysokich stanowiskach tak pobłażacie?
- 6 17
-
2022-01-11 14:54
Jakie gnoic??
Zasady są jasne i powszechnie znane: jazda po pijaku = wylot ze służby. Teraz to i tak relatywnie rzadkie zjawisko. Zaczynałem służbę we wczesnych latach 90., kiedy zaczęła się prawdziwa walka z pijaństwem wśród funkcjonariuszy, a wierzcie mi, że naprawdę było z czym walczyć. Normalnie nie było tygodnia, żeby ktoś nie poleciał za wódę w pracy albo jazdę po pijaku.
- 12 1
-
2022-01-11 14:21
(1)
Lepiej zapobiegac niż leczyć. Znając życie jakby spowodowała kraksę z kimś z Twoich bliskich to wnioskowałabys o najcięższa kare. Rozumiem że ludzie miewają różne problemy w życiu, ale nie oznacza to że ktoś ma przez to zginąć lub zostać kaleką lub sierota. Pomyśl o tym czasem, przyda się.
- 13 2
-
2022-01-11 16:17
Durne społeczeństwo...
- 1 3
-
2022-01-11 14:22
Ale nastepnym razem może...
- 4 0
-
2022-01-11 13:36
A jakby prowadziła w Wielkiej Brytani to nawet nie byłaby pijana (7)
bo limit 0,8 oo/o
- 8 14
-
2022-01-11 21:26
0,35 znawco, 0,8 jest we Włoszech
- 0 0
-
2022-01-11 14:51
A jakby prowadziła w Wielkiej Brytani (2)
To by jechała lewą stroną
- 5 0
-
2022-01-11 19:36
teraz też jechała nawet obiema stronami (1)
przeczytaj
- 1 0
-
2022-01-12 09:43
A gdzie tak jest napisane? Chcialbym przeczytac.
- 0 0
-
2022-01-11 14:14
no właśnie, co kraj to obyczaj :D (2)
ja nie rozumiem, z jakiej paki postępowanie dyscyplinarne w pracy ma......
przecież nie była na służbie tylko prywatnie!
mandat i tyle- 3 12
-
2022-01-11 17:46
Z takiej, że tu nie chodzi o to czy była na służbie czy nie, tylko jakiemu regulaminowi podlega. bez względu na to czy jest czy nie jest na służbie. Podpisujesz, przyjmujesz do wiadomiści i zgadzasz się z nim, to się nie dziw konsekwencjom, gdy strzelisz sobie w kolano siadając za kółko po pijaku - bez względu czy to jest 0,7 promila czy 2 promile
Z takiej, że tu nie chodzi o to czy była na służbie czy nie, tylko jakiemu regulaminowi podlega. bez względu na to czy jest czy nie jest na służbie. Podpisujesz, przyjmujesz do wiadomiści i zgadzasz się z nim, to się nie dziw konsekwencjom, gdy strzelisz sobie w kolano siadając za kółko po pijaku - bez względu czy to jest 0,7 promila czy 2 promile - prawo jest takie a nie inne i nie ma tu gadania czy był mniej lub bardziej pijana. Wg prawa była i koniec i kropka. A wg regulaminu wypad dyscyplinarny z szeregu policjantów.
- 4 1
-
2022-01-11 14:19
Zwykły obywatel za jazdę po pijaku straci prawko i dostanie mandat, a nawet grozi mu postępowanie sądowe. Nie rozumiem w czym tutaj lepsza jest policjantka? Znaczy że służby można karać łagodniej? Ciekawe.
- 8 1
-
2022-01-11 13:17
(32)
Nie , lepiej jej darować. Ona jedna ma problemy. Idąc tą myślą to wszystkim pijanym kierowcą trzeba darować bo mogą powiedzieć że wypili bo mają problemy. Znajdź dziś kogoś bez problemów. Surowo ukarać dodatkowo za narażenie zdrowia i życia swojego dziecka. Mam nadzieję że mąż ją w domu przywita odpowiednio.
- 66 20
-
2022-01-11 13:30
To nie jest ten tok myślenia (3)
Tylko kara adekwatna do czynu. Pozbawienie środków do życia to nie jest sposób na rozwiązanie problemu, tylko na jego pogłębienie. Nie mogą wypić. Takie podejście to nie jest przyzwolenie. Tej Pani i wielu innym ludziom należy się pomoc i wsparcie.
- 9 25
-
2022-01-11 22:45
Ta Pani może spokojnie usiąść na kasie w Lidlu czy Biedronce i zarobić na życie. Może się przekwalifikować.
- 2 0
-
2022-01-11 14:37
Jeśli sugerujesz ze ta osoba jest alkoholikiem, to powinieneś wiedzieć, ze najlepszą formą pomocy - jedyną skuteczną - dla osób uzależnionych jest niestety czasami pozwolić się stoczyć, dotknąć dna, a przede wszystkim - doświadczyc surowych konsekwencji. Jak dlugo wszyscy wokół- rodzina, bliscy, wspolpracownicy będą udawali ze jest ok, jak dlugo
Jeśli sugerujesz ze ta osoba jest alkoholikiem, to powinieneś wiedzieć, ze najlepszą formą pomocy - jedyną skuteczną - dla osób uzależnionych jest niestety czasami pozwolić się stoczyć, dotknąć dna, a przede wszystkim - doświadczyc surowych konsekwencji. Jak dlugo wszyscy wokół- rodzina, bliscy, wspolpracownicy będą udawali ze jest ok, jak dlugo będą zamiatali pod dywan wybryki, pudrowali to tak długo taka osoba bedzie sobie bezpiecznie i spokojnie w swoim nałogu siedzieć. Nie bedzie miała potrzeby niczego zmieniać. Po co wychodzić ze strefy komfortu jak tu i teraz tak mi wygodnie , a wszystko dzieki pomocy lub bierności otoczenia jakoś i tak zawsze się układa?
- 9 1
-
2022-01-11 14:23
A picie i stwarzanie zagrożenia na drodze dla niewinnych osób to jest sposób na rozwiązanie problemu?
- 20 0
-
2022-01-11 13:26
Jacuś (27)
Ok, a jeśli jest samotna matką? Co teraz? Jak się utrzymają? Najpierw pomyślałam - mas zrację, potem jednak....Niekoniecznie to takie proste, jak piszesz...
- 13 61
-
2022-01-12 13:02
Ewa
Rozumiem tok Twojego rozumowania, ale jak to mówią każdy jest kowalem swojego losu. Pracy jest dużo tylko trzeba chcieć pracować. Nikt nie mówił że pani całe życie będzie policjantką. Jak będzie chciała to pracę sobie znajdzie a że w innym charakterze - trudno. Szkoda dziecka, bo to nie jego wina że ma taką mamusię. A ona sama musi ponieść konsekwencję swojego zachowania.
- 0 0
-
2022-01-12 10:22
Jak sie utrzyma?
Z 500+ na ktore place miedzy innymi JA - podatnik.
- 0 0
-
2022-01-11 22:43
Trzebaby było myśleć przed wyczynem! Idąc Twoim tokiem rozumowania, gdy ktoś jest jedynym żywicielem rodziny to powinien móc wszystko?
- 1 0
-
2022-01-11 20:46
Jak jesteś samotną matką to masz obowiązek być (1)
trzeźwa w każdym momencie, gdy dziecko znajduje się pod Twoją opieką. Koniec i kropka.
Polską policję cechuje bardzo wysoki poziom patologii i argumenty w stylu samotna matka nie są wymówką.- 6 0
-
2022-01-12 11:33
samotna matka - to już wiadomo patuska i patologia
gdyby była normalna ... nie była by samotna
- no kto normalną kobietę by zostawił?- 1 1
-
2022-01-11 16:17
Policjant to zawód zaufania publicznego (2)
To nie majster na budowie, gdzie nie trzeba kwalifikacji. po to mają regularnie robione badania psychologiczne.
- 5 1
-
2022-01-11 16:55
Pierwsza część prawdziwa (1)
Druga to bzdura - psychotesty są tylko przy przyjęciu do służby.
- 1 1
-
2022-01-11 17:42
Chyba u ciebie.
- 1 0
-
2022-01-11 15:20
Ewciu (1)
Jeśli Policjantka jest samotną matką i alkoholiczką, to dziecko powinno się jej odebrać.
- 14 3
-
2022-01-11 18:50
Oczywiście, rozumiem
Ja bym tak nigdy nie wsiadła i do tej pory nigdy tego nie zrobiłam, tylko dywagowałam. Jednak za bycie samotną matką bym jej prawka nie zabierała....;)Dziekuję za Ewcia ;) Mam 50 latek :D Ale to słodkie!
- 1 1
-
2022-01-11 13:59
ja (1)
W Biedronce znajdzie zatrudnienie... a tak, jak jeźdżi nachlana to naraża życie swoje , dziecka i innych..
- 13 1
-
2022-01-12 08:40
Guma w berecie
Co wy kurna macie do ludzi pracujących w Biedronce. To jakiś rodzaj kary?
Jesteście bobkami wielkomiejskimi z przyciasnym beretem.- 2 0
-
2022-01-11 13:42
zabrac jej bombelka i nie bedzie samotna matka. wtedy znajdzie sobie robote
- 20 0
-
2022-01-11 13:38
samotna madka i chleje?
A co z Bombelkiem?
- 32 2
-
2022-01-11 13:32
Trzeba było pomyśleć przed wsiadaniem pijanej (8)
Mogła wziąć taksówkę, pojechać autobusem, ale nie Polak ja ma autko to musi jechać, to jego prawo. Niech idzie na kasę do marketu, pełno ofert pracy
- 55 5
-
2022-01-11 14:17
0.7 to nie jest pijana... (4)
- 1 15
-
2022-01-11 17:42
(2)
Taaa a 15 kg powyżej wagi normalnej, to nie jest otyłość. A otyłość, to nie jest choroba. I tak w kółko.
- 6 1
-
2022-01-12 09:05
Brednie. (1)
0.7 to nie pijany człowiek!
Zauważcie, ze nikomu nic złego nie zrobiła...więc prowadzić była w stanie.- 0 2
-
2022-01-12 13:06
Brednie
No jeszcze jej medal daj. Masakra.
- 1 0
-
2022-01-11 16:53
No raczej
Tylko napita.
- 7 1
-
2022-01-11 13:42
niektorzy pijani jezdza lepiej od wiekszosci alkoholowo trzezwych (2)
- 10 37
-
2022-01-11 14:04
(1)
O tak, to doskonałe usprawiedliwienie...
- 20 0
-
2022-01-12 09:41
Dla tych niektorych to powinno byc usprawiedliwienie.
Jesli faktycznie jezdza lepiej od wiekszosci trzezwych.
- 0 0
-
2022-01-11 13:31
(3)
znajdzie inną pracę
- 46 5
-
2022-01-11 23:08
I
weźmie
- 1 0
-
2022-01-11 15:20
Gorzelnia Starogard (1)
zatrudni do działu kontroli jakości
- 26 2
-
2022-01-11 21:56
tam jest ponad tysiąc osób na jedno stanowisko chętnych! to już trzeba mieć na prawdę mega umiejętności, aby tam się załapać. Wódkę to po samym zapachu i kolorze trzeba umieć odróżnić od siebie haha
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.