- 1 Zakłócenia GPS w Trójmieście przybierają na sile (186 opinii)
- 2 Skandynawska awantura. Był klub i napad (246 opinii)
- 3 Tego mandatu lepiej nie płacić (19 opinii)
- 4 Prognoza pogody: burza, deszcz i porywisty wiatr (29 opinii)
- 5 Czy Dar Młodzieży pozostanie w Gdyni? (54 opinie)
- 6 Mld zł za nowe tramwaje to za drogo (60 opinii)
"Polska za pokojem" i Grzegorz Braun przed Muzeum II Wojny Światowej
Przez centrum Gdańska przeszedł marsz "Polska za pokojem" organizowany przez Konfederację Korony Polskiej z udziałem jej lidera, Grzegorza Brauna. Uczestnicy zebrali się w pobliżu Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, co wzbudziło sprzeciw dyrekcji tej instytucji.
Aktualizacja, godz. 15:35
Marsz przebiegał spokojnie - bez incydentów. Uczestnicy mieli ze sobą flagi Polski i sztandary z nazwą partii Brauna. Skandowano hasła m.in. "To nie nasza wojna!", "Tu jest Polska, a nie Polin!", "Polska tylko katolicka". Wydarzenie zakończyły wystąpienia organizatorów.
Grzegorz Braun krytykował zaangażowanie Polski w wojnę Rosja-Ukraina. Padło też stwierdzenie, że "Żydzi są narodem, który na sumieniu ma miliony ofiar żydokomuny".
Herb Bałtyku Gdynia na marszu Grzegorza Brauna. Były prezes klubu protestuje
Braun zapowiedział, że w najbliższych wyborach parlamentarnych jego partia "sięgnie po udział we władzy i będzie mniejszością blokującą w Sejmie".
Po zakończeniu zgromadzenia, do mediów trafiło oświadczenie prof. Rafała Wnuka, dyrektora Muzeum II WŚ, który podkreślił, że uczestnicy marszu byli nieco oddaleni od miejsca, w którym początkowo zapowiadali się spotkać.
Poniżej oświadczenie dyrektora Muzeum II WŚ:
"Dzisiaj (11 kwietnia) pod Muzeum II WŚ w Gdańsku odbył się marsz "Polska za pokojem" zwolenników europosła Grzegorza Brauna.
Wyrażamy satysfakcję, że marsz europosła Grzegorza Brauna, znanego z podtrzymywania kłamstwa oświęcimskiego, wbrew zapowiedziom nie odbył się na Placu Bartoszewskiego
Podczas konferencji przed marszem padł szereg nieprawdziwych stwierdzeń antyukraińskich, antyżydowskich, uderzano również w państwa NATO. Najmocniej jednak wybrzmiewa to, co nie zostało podczas tego wiecu wypowiedziane. Poseł Braun nie powiedział, że to Putin zaczął wojnę w Ukrainie, nie wskazał Rosji jako agresora. Putinowska Rosja jest jedynym państwem, którego nie atakuje europoseł Braun. Milczał on o cywilnych ofiarach Buczy i Mariupola. Jego przemowa zawierała wszystkie elementy, jakich życzyłoby sobie przywództwo Rosji i propaganda rosyjska. Był to atak na wszystkie antyrosyjskie siły w Europie.
Nie trudno dostrzec tu analogię do historii II wojny światowej. Najwięksi zbrodniarze jak Stalin czy Hitler (a teraz Putin), maskowali swoje nienawistne uprzedzenia i zbrodnicze zamiary frazesami o pokoju.
Na naszej wystawie stałej rzetelnie i szczegółowo pokazujemy II wojnę światową jako największą katastrofę w dziejach ludzkości. Jako dopełnienie historii o prawdziwym obliczu wojny, pokazujemy również zniszczony Mariupol i krwawiącą Gazę. Nasze muzeum jest uczciwym głosem na rzecz pokoju".
Jak informują czytelnicy za pośrednictwem Raportu z Trójmiasta, za co bardzo dziękujemy, na miejscu jest obecnie kilkadziesiąt osób wyposażonych m.in. we flagi organizacji oraz - w zdecydowanej mniejszości - flagi polskie.
Raport: Przygotowania do marszu Polska dla Wolności
Przygotowania do marszu Polska dla Wolności (60 opinii)
Muzeum II Wojny Światowej jest bowiem przestrzenią o silnej symbolice historycznej, natomiast sam Braun był w przeszłości krytykowany za wypowiedzi podważające ustalenia historyków dotyczące II wojny światowej.
W przestrzeni publicznej zwracano uwagę m.in. na jego kwestionowanie istnienia komór gazowych w niemieckim obozie Auschwitz, co dodatkowo zaostrza spór wokół wydarzenia i jego lokalizacji.
Dyrektor muzeum, prof. Rafał Wnuk, odniósł się do sprawy w oświadczeniu . Podkreślił w nim sprzeciw wobec organizacji marszu w tej przestrzeni, wskazując na jej znaczenie symboliczne i historyczne. Zaznaczył również, że jego zdaniem nie powinno się wykorzystywać tego miejsca do celów politycznych, a w przypadku naruszenia prawa oczekuje reakcji właściwych służb.
Wydarzenia
Miejsca
Zobacz także
Opinie wybrane
-
2026-04-11 14:27
Na Westerplatte mamy napis "Nigdy Więcej Wojny" (20)
Tego się trzymajmy, nie dajmy się wciągać w wojny obcych państw.
- 201 36
-
2026-04-12 10:24
(6)
Braun robi robotę ,tyle komentarzy dawno nie było ,jedyny propolski polityk wzburzył elektorat Wyborczej iTVN24,żydowskich mediów dla Polaków.
- 20 26
-
2026-04-13 16:09
Wrzucisz g...o w wentylator i cieszysz się, że coś się dzieje...
faktycznie - robi robotę.
Ilość komentarzy wynika z licznej, jasnej dezaprobaty dla takiego psychicznie chorego człowieka, który powinine być zamknięty w zakładzie psychiatrycznym - i tam między pobieraniem leków, a chłostą może głosić swoje szowinistyczne hasła.
takim jak on i jego wyborcom życzę żeby skończyli w obozach jak Żydzi, których to ponoć nie było jak twierdiz braun - to życzę byście doświadczyli.- 2 0
-
2026-04-13 00:13
'robo robotę '? Masło maślane gimbazo
- 0 6
-
2026-04-12 11:22
X-D (3)
W czym ta propolskość się przejawia?
- 13 8
-
2026-04-12 18:49
w zwalczaniu wplywow panstw mordujacch bezkarnie cywili czyli issraela oraz banderostanu (1)
- 9 4
-
2026-04-12 19:48
a o USA zapomniałeś?
- 4 0
-
2026-04-12 14:40
Żeby ojcowie,mężowie i synowie nie szły na wojnę dla interesów anglo-sasów.
Mało?- 10 6
-
2026-04-11 14:32
Te od holocaustu zabijają ze starannością i dbałością , a mają To we krwi ! (12)
- 22 12
-
2026-04-13 16:10
Nie myl pojęć dyletancie.
Nikt nie broni działań Izreala. I nie o to chodzi w tych wiecach.
- 0 0
-
2026-04-12 00:27
(10)
Jest już dużo Ukraińców przybyłych do Polski z zamiarem wciągnięcia Polaków do ich wojny i sprowokowania w Polsce działan militarnych w celu zniszczenia naszego pięknego kraju.Właśnie po to zorganizowano marsz przeciwko wojnie i przeciwko tym Ukraińcom którzy do tej wojny dążą i ją wywołują.
- 27 36
-
2026-04-12 19:19
Transcendentny nieistniejący bycie, ratuj nas przed tłuszczą omamioną ksenofobią i nienawiścią jak ten osobnik powyżej i jego piracki idol.
- 4 4
-
2026-04-12 06:58
to Polacy za więcej niż chlebem ruszają do Niemiec , Holandii itd. chcą wciągnąć Polskę w wojnę , coś masz z glacą (8)
- 20 17
-
2026-04-12 18:50
i tam dostaja za kase niemieckiego podatnika bezplatny transport, opieke zdrowotna , 800+ i inne przywileje?
- 4 1
-
2026-04-12 13:56
Chyba co innego jest (3)
Dobrowolnie pojechać legalnie do pracy zagranice, a co innego zebrac o pieniądze itp bo niby wojna jest.
- 7 6
-
2026-04-12 14:22
(2)
fakt - co innego uciekać za granice w czasie komuny a co innego jeździć legalnie póki(jeszcze) w unii jesteśmy
- 2 2
-
2026-04-12 15:26
Co to ma do rzeczy? (1)
Ludzie uciekali przed komuna i ciężko charowali na lepsze jutro a nie daj daj pod biedronka świetna logika, współczuję
- 4 2
-
2026-04-12 19:46
zdziwiłbyś się gdybyś wiedział ilu bezdomnych z Polski przebywa w Niemczech
- 2 2
-
2026-04-12 07:07
Czekaj (2)
A Polacy w holandii dokonuja aktów sabotażu i dywersji?
- 17 9
-
2026-04-12 14:20
zdziwiłbyś się ile potrafili zrobić Polacy za komuny byleby dostać się na zachód
- 0 1
-
2026-04-12 10:01
W Polsce nie ma wojny
- 0 6
-
2026-04-11 21:47
Dzisiaj propaganda jest gorsza niż w prl-u. (13)
Jak widać z komentarzy ludzie stracili już zdolność myślenia i przewidywania. Są jak owce prowadzone na rzeź lecz tego nie widzą. Naiwnie wierzą, że to co słyszą w mediach jest prawdą. Będą wariować gdy wojna się zacznie.
- 156 30
-
2026-04-15 12:24
Tak, nie to co ty :)))
- 0 0
-
2026-04-13 09:06
No objaśnij nam tę prawdę, najlepiej z żółtymi napisami.
- 3 3
-
2026-04-12 14:51
Wszystkich zwolenników wojny należy wysłać na front do Donbasu. (2)
Tam na pewno chłopcy z Azova zatroszczą się o nich i ich rodziny.
- 12 4
-
2026-04-12 17:41
takze tych, ktorzy tak ochoczo sluza i klecza przed banderowcami na polskim terenie (1)
- 7 7
-
2026-04-12 20:45
Ale fałszowanie historii zbrodni w Katyniu przez Rossję to Ci ani odrobinę nie przeszkadza?
- 5 5
-
2026-04-12 10:20
Szczepionki? (2)
Przypominam dziurę VAT za PO rocznie 30-50 miliardów.
- 11 8
-
2026-04-12 19:47
(1)
ciekawe jaka była dziura VAT w latach 2005-2007
- 3 6
-
2026-04-12 20:44
on tego nie wie... w tv rePISblika tego nie mowia a prezes z kotem zabronil mowic na glos.
- 3 9
-
2026-04-12 01:31
(1)
taa, gorsza, COVIDu nie było, ci co zmarli to tak im się zachciało, kaprys mieli. Alboś taki młody że g.... wiesz o PRLu albo taki stary że już nie pamietasz
- 27 13
-
2026-04-12 09:11
A jak leczono np zawał serca? Patykiem do nosa?
- 7 2
-
2026-04-12 07:19
Naiwość i brak myślenia (2)
Media kłamią i Braun też kłamie. Każdy sprzedaje swój punkt widzenia, mocno spolaryzowany. Tak ma każda grupa polityczna i dlatego musi być Demokracja. Z pewnymi sprawami Brauna się zgadzam z wieloma nie zgadzam się. Na pewno na niego nie bede glosował
- 20 11
-
2026-04-12 17:41
tyle ze media pchaja nas do wojny aby ologarchowie z ukrainy mogli dalej kase trzepac (1)
- 6 2
-
2026-04-13 09:43
Nie zauważyłem żeby ktokolwiek pchał do wojny.
Natomiast trzeba się szykować, że jak tylko ruskie sku*wiele fikną to dostaną srogi wpitol. Czy to jest pchanie do wojny ? Dla mnie nie, to zdrowa reakcja w stosunku do prawdziwego wroga.
- 1 2
-
2026-04-11 13:07
O ironio (34)
Popierający Putina są za pokojem...
- 289 182
-
2026-04-12 18:22
Tak, bo oni, jak już tu putina zaproszą
to chcą, żebyśmy się bez wojny ruzkom poddali. O to w tym wszystkim chodzi.
- 10 6
-
2026-04-12 17:42
a co moze banderowcy czy inni azowcy tak ochoczo mordujacy rosyjskojezycznych cywili sa aniolami pokoju? (5)
- 13 11
-
2026-04-12 19:22
(4)
Mmm na pewno prymitywnemu Januszowi jak ty zależy na losie rosyjskojęzycznych tysiąc kilometrów stąd. Przerażające jak prymitywny przekaz putinowskiego brauna dochodzi do Januszy i Grażyn.
- 8 10
-
2026-04-12 21:25
Najlepiej zacząć komentarz od obelgi... (3)
Przedmówca nie powiedział żadnej nieprawdy. Polecam zapoznać się z faktami. Nikt tu nie neguje agresji zbrojnej na Ukrainę. Ale nie można być ślepym na faszystowskie zapędy na Ukrainie. Uczą w szkole historii starożytności, a niestety mamy jako naród duże braki w znajomości naszej współczesnej historii XX wieku.
- 9 3
-
2026-04-15 10:26
Poza tym walcząca Ukraina chroni nasze tyłki i uniemołżiwia Rosji zaatakowanei Polski . Na Ukrianie Putin połamał sobei zęby i dobrze dla nas
- 0 1
-
2026-04-15 10:25
A imperialne zapędy Putina to już ci nie przeszkadzają ?
- 0 0
-
2026-04-13 09:08
ale my o czym innym, faktycznie prymitywny ten przekaz wasz
- 1 2
-
2026-04-12 14:52
I ironio następny doklejający komuś gębę
- 2 6
-
2026-04-12 11:47
Braun jest mniej pro RU niż większość polityków DE (1)
Polecam materiał innego gościa z Ekipy Brauna - Leszek Szumowski na swoim kanale YT przestrzega że USA odchodząc z NATO może oddać Europe w ręce pootina
- 14 13
-
2026-04-12 14:52
Zrobią to na pewno. Już raz to zrobili. Zresztą wielokrotnie Amerykanie zdradzili Kurdów.
- 6 0
-
2026-04-12 02:58
A kto putina nie popiera ....wszyscy obsr*ni ze strachu....ci czy tamci ...
- 6 15
-
2026-04-11 14:55
Odstaw TVN
Manipulacja za mocno weszła.
- 42 57
-
2026-04-11 14:45
W jakim momęcie Braun popiera Putina ? (19)
To że prawdę mówi o Ukrainie i niechce ukranizacji Polski ani oddawać im kase to nie znaczy że popiera Putina , jak byś go posłuchał to byś się coś dowiedział ale nie wiem czy coś byś zrozumiał.
- 59 73
-
2026-04-15 10:27
Występowanie przeciw wlaczącej z Rosją Ukrainei jest pooieraniem Putina
- 0 1
-
2026-04-11 19:57
z ambasady ruskiej piszesz? nie nauczyli was jeszcze ortografii? (3)
- 47 33
-
2026-04-12 14:55
Braun prorosyjski?
Reżyser, który jako jeden z pierwszych nakręcił filmy dokumentalne o zbrodniach sowieckich? Dokumenty o rosyjskiej agenturze i tajnych współpracownikach PRL? Dobry żart.
- 15 10
-
2026-04-12 01:38
Widzisz gdzies tutaj cyrylice -specjalisto od ortografi? (1)
Zdanie zaczynamy z wielkiej litery smutasie.
- 23 24
-
2026-04-12 09:55
Odezwał się specjalista od ortografii.
Ortografii z dwa i na końcu, nie z jednym, mądralo. A po dywizie dajemy spację. A polskie znaki gdzie? Pouczać możesz innych wtedy, kiedy sam piszesz poprawnie.
- 7 6
-
2026-04-11 15:26
W momęcie to chyba żadnym, raczej w momencie.
- 28 7
-
2026-04-11 14:51
(12)
Gada o oddaniu Ukrainy ruskim i o wyjściu z unii. Każdy kto cokolwiek ogarnia wie że to to samo co rzyucrnie się w ramiona Putina.
- 60 36
-
2026-04-12 17:44
byc moze to rozwiazanie uchroni nas przed zmuszeniem nas przez polski rzad do bycia miesem armatnim w wojnie z rosja (1)
- 7 7
-
2026-04-15 10:29
Pomyśl tylko dobrze czy gdyby Rosja zagarnęła całą Ukrainę to nei zabrałaby się potem za Polskę Ruscy propagandziści ju ż to otwarcie mówią
- 0 0
-
2026-04-12 09:13
(9)
Ty serio czubie chcesz dalej tkwić w tej neo bolszewii? Żeby byle śmieć brukselski narzucił ci już dosłownie wszystko? Jakie masz korzyści z tkwienia w tym komunistycznym brukselskim syfie?
- 13 25
-
2026-04-12 10:26
Tak. UE to nie jest bolszewia, kłamco (8)
UE to największy wspólny rynek i organizacja międzynarodowa (licząc też wcześniejsze Wspólnoty, z których UE wyrosła), dzięki której w rdzeniu Europy nie było wojny od czasów nazistów. Polska, Ukraina, Białoruś czy rosja były na podobnym poziomie gospodarczym w 1990. Gdzie jest dziś Polska, a gdzie kraje, które uznały, że lepiej jest poza UE. To
UE to największy wspólny rynek i organizacja międzynarodowa (licząc też wcześniejsze Wspólnoty, z których UE wyrosła), dzięki której w rdzeniu Europy nie było wojny od czasów nazistów. Polska, Ukraina, Białoruś czy rosja były na podobnym poziomie gospodarczym w 1990. Gdzie jest dziś Polska, a gdzie kraje, które uznały, że lepiej jest poza UE. To putin płacze za ZSRR, to putin jest dyktatorem mordującym opozycję. I to putin wam nie przeszkadza, a demokratyczna dostatnia i pokojowa UE. Jesteście zaślepieni tandetną propagandą kremla
- 23 11
-
2026-04-12 17:45
zeby ktos cos dostal, trzeba to innemu w jakis sposob ukrasc. Tak dziela unia
- 6 6
-
2026-04-12 11:10
(2)
Wspólny rynek? Sterowany komuszymi dyrektywami które dziwnym trafem są korzystne dla tych którzy rozdają w tej bolszewii karty? Ciekawe pojęcie wolnego rynku
- 14 17
-
2026-04-12 11:56
Niczego prócz bredzenia nie prezentujesz swoim pisaniem. Bolszewię to ty masz we łbie, potrafisz rzucać tylko wyuczonymi propagandą hasełkami, plując się przy tym.
- 8 9
-
2026-04-12 11:28
ciekawe, że prawakowi - tumanowi nie przeszkadzają pisowskie komunistyczne deformy
prymitywne podporządkowywanie sobie wszystkiego, przez media, prokuratury, sądy, samorządy, obsadzanie stołków proletariatem na posyłki i pociotkami, tępa propaganda, indoktrynacja w szkołach. głupie zarządzanie, megalomania, analfabetyzm ekonomiczny, wszystko podlane bogoojczyźnianym sosem, ku uciesze gawiedzi i plebsu. pis, brauny, mentzeny-jeden pies.
- 14 4
-
2026-04-12 11:12
(3)
Mam wrażenie że zupełnie człowieczku nie rozumiesz że korporacje które wyniszczyły w tej śmiesznej polsce mnóstwo firm i branż to nie jest miara rozwoju gospodarczego z modelu centralnie planowanego wpadliśmy w model centralnie planowany tylko zmienił się zarządca
- 7 6
-
2026-04-12 15:00
Wtedy przynajmniej był polski eksport. (2)
Obecnie 65% polskiego eksportu to firmy zagraniczne. To oznacza, że nie mamy prawie nic polskiego. Cały handel, skupy rolne, są w obcych rękach. Mamy za to ponad 430 tysięcy urzędników przy 130-160 tysiącach z początku lat 90 XX wieku.
- 7 5
-
2026-04-15 10:32
Ciebie to trzeba byy przeniesć do lat 80-tych przyznajmniej na tydzień to po dwóch dniach miałbyś dosyć.
- 0 0
-
2026-04-15 10:31
A ile wynosił PKB per capita w latach 90-tych a ile teraz
- 0 0
-
2026-04-11 13:39
Najlepiej jak by były dwa pokoje i jasna kuchnia.
- 19 5
-
2026-04-11 13:18
No Stalin też był za pokojem przecież
- 47 12
-
2026-04-11 16:56
Widziełem ten marsz, więcej było policji niż maszerujących. (24)
- 195 64
-
2026-04-12 23:10
no i bardzo dobrze :)
- 2 1
-
2026-04-11 22:54
To że ta faszystowska ksenofobiczna patologia odłamu konfy nie siedzi w pudle to skandal brakuje tu Piłsudskiego i Berezy (7)
Jawnie popieranie ruskich i zohydzanie Ukraińców to zdrada !Każdy zabity rusek przez Ukraińców na froncie to o jednego mniejsze zagrożenie w przyszłosci dla nas!
- 34 32
-
2026-04-12 09:18
heh... (1)
...pierwszy byś zadyndał jak i reszta folkskojczy i sawieckich onuc ;)
- 8 9
-
2026-04-12 13:38
Z uśmiechem patrol takich jak ty zdrajców by rozstrzeliwał na wojnie
- 1 1
-
2026-04-12 07:10
Czemu rozkoszujesz się morderstwami?
Nieważne kto ginie, ty jako normalny człowiek powinieneś czuć do tego odrazę, a nie to pochwalać
- 9 4
-
2026-04-11 23:27
W 1921r. to kraincy usiłowali skrytobójczo za b ić Piłsudskiego, a nie ZSRR (3)
Tylko od iluś lat jest zakaz przypominania o tym w Polsce.
- 14 14
-
2026-04-12 11:59
(2)
Jak jest zakaz to jakim cudem niby pierdzielisz te swoje dyrdymały tu? Syndrom oblężonej twierdzy, ruscy propagandziści lubią to, łatwo się takim człowiekiem steruje i jeszcze myśli, że myśli samodzielnie xD Paradne
- 5 3
-
2026-04-12 21:28
Odstaw TVN i się dokształć na temat własnej historii (1)
- 2 2
-
2026-04-13 09:10
ale co z tym zakazem, odpowiesz?
- 1 0
-
2026-04-11 21:38
Żałosny facet
robi co chce i śmieje się ludziom w twarz
- 20 20
-
2026-04-11 20:56
to jest artykuł o wiecu sympatyków Brauna? (9)
Czy artykuł o tym co powiedział jakiś Wnuk? Bo mam wrażenie, że autor artykułu nawet się nie zająknął o tym co było na wiecu tylko skupił się na oświadczeniach Wnuka.
Co to jest za dziennikarstwo? Macie relacjonować fakty żeby ludzie sobie sami wyciągnęli wnioski a nie tworzyć tendecyjne i opiniotwórcze notatki na zlecenie.- 35 15
-
2026-04-11 22:03
Jeżeli, jak piszesz, dziennikarz ma relacjonować fakty, (2)
to właśnie tak zrobił. Oświadczenie Wnuka jest faktem.
- 20 17
-
2026-04-12 09:15
(1)
To wysryw dęb.la facet jest głupkiem i jeszcze chwali się tym?
- 4 1
-
2026-04-12 14:26
To, że nie zrozumiałeś nie znaczy, że ktoś jest d**ilem
Widząc twoją wiadomość sądzę, że fakt, abyś nie zrozumiał wypowiedzi jest warunkiem koniecznym uznania jej za wartościową.
- 1 0
-
2026-04-11 21:51
Bzdura (2)
To, co odpisujesz nazywa się słownik lub rocznik statystyczny. Dziennikarze jak najbardziej mają prawo wskazać, że ktoś kłamie i weryfikować podawane informacje. Dziennikarz to nie stojak na mikrofon, a walidator. Bycie stojakiem na mikrofon dla ruskich onuc to zdrada, nawet jeśli owe onuce robią dobrze Putinowi za darmo ze szczerej wiary, że tak trzeba.
- 13 9
-
2026-04-11 22:17
tyle że to nawet nie jest jakaś relacja dziennikarza z własnym komentarzem (1)
Tylko komentarz jeszcze innej osoby (Wnuka)
To jest tak jakby dziennikarz poszedł na festyn Dulkiewicz i zamiast opisać co tam było zrobił artykuł będacy relacją jakiegoś widza tego festynu i to widza niezbyt przychylnego Dulkiewicz.- 11 7
-
2026-04-12 14:29
Opinia profesora historii, dyrektora Muzeum II Wojny Światowej
Czyli autorytetu w swojej dziedzinie - II Wojny Światowej. Wojny, którą instrumentalnie chciał wykorzystać Braun (czy to polskie nazwisko?! XD) w swoim marszu poparcia dla putina. Yyy miałem na myśli antywojennym. Trzeba być po lobotomii, aby nie rozumieć, dlaczego Braun zaczął pod tym muzeum. I trzeba być po lobotomii, aby w tym marszu iść.
- 3 2
-
2026-04-11 21:48
Co było? (2)
Szuria, pożyteczni idioci Kremla i być może agenci. Choć wierzę, że są intelektualnie na poziomie, który pozwala im robić to co robią wierzac, że to patriotyzm. A Grzesiu nazywa swoją partię tychże indywiduów "konfederacją" na część tej targowickiej i śmieje się, że te pokemony (cytuję Sosnierza ze "starej" konfederacji) wszystko to akceptują.
- 14 13
-
2026-04-11 22:18
No właśnie nie wiem co było bo dziennikarz nic o tym nie napisał (1)
Za to wiem jak to skomentował Wnuk.
- 10 5
-
2026-04-12 14:34
Przypadkiem widzą miałem ten pochód
Co mnie najbardziej zdziwiło to ilość nienawiści wywrzeszczanej w słowach "Bóg, honor, ojczyzna". Mam nadzieję, że nikt, kto mnie kocha nigdy nie będzie mojego imienia w taki sposób wrzeszczał
- 2 1
-
2026-04-11 20:08
To tak samo jak demonstracje prorzadowe tych emerytow (1)
- 3 7
-
2026-04-11 22:36
a kto organizował marsze kobiet albo tysiąca czy miliona serc?
- 8 5
-
2026-04-11 19:17
Nieprawda.
- 6 6
-
2026-04-11 18:59
Hitler przed wojną też organizował `pokojowe` marsze ((((((((((((((
- 26 19
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

