- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (350 opinii)
- 2 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (263 opinie)
- 3 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (123 opinie)
- 4 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (296 opinii)
- 5 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (101 opinii)
- 6 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (34 opinie)
Pościg policyjny i wypadek na al. Armii Krajowej. Jedna osoba ranna
Tak wyglądał pościg za kierowcą vw transportera.
Jedna osoba została poszkodowana w wypadku, do którego doszło po pościgu policyjnym na wysokości skrzyżowania ulic Łostowickiej i Armii Krajowej. Wydarzenia rozegrały się w nocy z soboty na niedzielę 3.07.2022 r. Kierowca uciekał przed policjantami ok. 16 kilometrów. Akcja rozpoczęła się w Żukowie. Okazało się, że mężczyzna był pod wpływem narkotyków, miał przy sobie amfetaminę i nie miał prawa jazdy.
O incydencie poinformowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Dziękujemy za sygnał.
Aktualizacja, godz. 10:25. Miał amfetaminę i był pod wpływem narkotyków
Wiemy więcej na temat zatrzymanego 19-latka, który siedział za kierownicą vw transportera. To mieszkaniec powiatu kartuskiego.
- Podczas kontroli okazało się, że nie posiada on uprawnień do kierowania. Ponadto mężczyzna był pod wpływem narkotyków i miał przy sobie amfetaminę. 19-latek został zatrzymany i przewieziony do kartuskiej komendy. Świadkowie pościgu bądź ewentualni pokrzywdzeni proszeni są o kontakt z oficerem dyżurnym Komendy Powiatowej Policji w Kartuzach pod numerem 47 742 22 22 - mówi st. post. Aldona Domaszk.
Aktualizacja, godz. 9:55. Stłuczka z trzema samochodami
Od policjantów z Kartuz usłyszeliśmy, że pościg rozpoczął się na ul. Gdańskiej w Żukowie przed godziną 3, a działania prowadzili funkcjonariusze z tego miasta. Kierowca samochodu nie zatrzymał się do kontroli drogowej, mimo sygnałów świetlnych i dźwiękowych, jakie dawali mu funkcjonariusze.
Kierowca uciekał przed policjantami w kierunku Gdańska.
- Popełnił szereg wykroczeń, a w Gdańsku spowodował kolizję z trzema samochodami - powiedziała st. post. Aldona Domaszk z Komendy Powiatowej Policji w Kartuzach.
Za kierownicą ściganego auta (volkswagen transporter) siedział 19-letni mężczyzna, który został przewieziony do komendy policji w Kartuzach.
Funkcjonariusze z KPP Kartuzy proszą wszystkich świadków oraz osoby, które zostały poszkodowane o kontakt z komendą policji.
Z relacji internautów wynikało, że do wypadku dwóch pojazdów doszło na skrzyżowaniu trasy W-Z (alei Armii Krajowej) i ulicy Łostowickiej.
Wypadek na Łostowickiej z Armii Krajowej (36 opinii)
- Prawdopodobnie pojazd uciekający przed policją przejechał na czerwonym świetle i spowodował groźny wypadek, uderzając w bok innego pojazdu, który miał światło zielone - napisał nam czytelnik.
To, że doszło do incydentu potwierdzają strażacy, którzy dodają, że jedna osoba została poszkodowana.
Opinie (222) ponad 20 zablokowanych
-
2022-07-03 09:23
Opinia wyróżniona
Dokładniej (1)
Sprawca jechał pod prąd Armii Krajowej, uciekając przed policją, poszkodowana stała na skrzyżowaniu na czerwonym świetle. Zderzenie było czołowe, nie boczne.
- 86 2
-
2022-07-03 23:10
Pod prąd na AK, coraz lepsze te dragi robia
- 6 1
-
2022-07-03 08:38
Opinia wyróżniona
Najgorsze jest to ze taki truteń może zabic po drodze kogoś (26)
I nigdy za to (poza wakacjami w więzniu lub zawisami) nie odpowie
- 372 8
-
2022-07-04 08:28
chlopie, on trafil do kartuskiego aresztu. to gorsze niz pieklo (1)
- 0 1
-
2022-07-04 08:55
zasadniczo to chyba zasłużył co?
- 0 0
-
2022-07-03 19:44
oj tam oj tam, zgrzeszył to zgrzeszył, każdemu może się zdarzyć.
cholerni rowerzyści!
- 1 4
-
2022-07-03 11:51
Na tutaj to raczej nie będzie zawiasów. Będzie też bolesny regres
- 5 0
-
2022-07-03 11:14
kara finansowa 100 tys zł Minimum!! Ostatnio taki gimbus sie chwalił ze dostał kare z mandatów
łacznie 8tys zł niema prawka i jechał jak pirat.Wysokosc kary jest obecnie śmiesznie niska!
- 6 1
-
2022-07-03 11:09
Najgorsze to są działania policji (5)
Aby takim trupkiem z Żukowa do Gdańska dotarł w "asyście"policji...
Dramat!
Za tablicą Żukowo powinni już mu opony przestrzelić i sprawa byłaby załatwiona. A tak mają szczęście że nikogo nie zabił bo to policja miałaby na sumieniu ofiarę- 34 9
-
2022-07-04 08:05
odezwał się bohater roku co to wszystko wie najlepiej - całe szczęście że nie jesteś policjantem bo już byś siedział w celi i b
- 2 0
-
2022-07-03 17:48
Nie bredź bzdur koleś. Strzelanie w opony to jedynie gdy nie ma nikogo w pobliżu. Ani innych samochodów, ani pieszych, (1)
ani zabudowań. Tylko pole, na które ewentualnie by wyleciał z szosy z uszkodzonymi oponami.
- 7 1
-
2022-07-03 19:47
Przecież napisane że mogli za Żukowem przestrzelić opony
Tam prosta droga bez zabudowań, szczere pola wokół.
Ale to amatorzy a nie policjanci.... Znam tych z Żukowa w tej ciasnej Corsie...- 6 4
-
2022-07-03 13:08
Takie że czy to tylko w amerykańskich filmach. Policję obowiązuje prawo użycia broni. Najpierw ustawodawca musiałby je zmienić.
- 12 0
-
2022-07-03 11:26
Za dużo filmów za dużo
- 11 16
-
2022-07-03 10:48
(1)
No i co mu zrobią? Powinni to potraktować jak usiłowanie zabójstwa. Dożywocie i tyle!
PiS robi prawo na dojenie ludzi z forsy A nie bezpieczeństwo- 11 15
-
2022-07-04 08:03
o, oo, ooo , włączył się oficer polityczny do dyskusji -a co zrobiło PO w tej kwestii ???
- 3 0
-
2022-07-03 10:15
Pewnie, ze nie
Doktryna neumanna w trojmiescie działa
- 12 9
-
2022-07-03 09:06
Zdecydowanie powinniśmy dobudować więzień i dożywotnio wsadzać do nich takich ludzi. (11)
- 25 17
-
2022-07-03 09:12
(10)
Nie, Chyba, że za twoje pieniądze.
Sprawcy kolizji powinni ponosić pełną finansową odpowiedzialność, łącznie z np. kosztami leczenia ew. poszkodowanych. Co już jest w naszym prawie.
Natomiast zabójcy powinni dostawać karę śmierci.- 55 12
-
2022-07-03 21:14
(1)
Poczytaj co to jest odpowiedzialność cywilna. Już niejednego sprawcę wypadku drogowego na tej podstawie puszczono w skarpetkach. Wyrok i odsiadka to jest małe piwo. Jeśli rodzina poszkodowanego/ofiary wytoczy sprawcy proces z powództwa cywilnego, to może zostać zasądzone odszkodowanie/renta na łączną kwotę idącą w setki tysięcy złotych. W takiej sytuacji sprawca jest w zasadzie ugotowany do końca życia.
- 6 0
-
2022-07-04 08:00
wyjeżdża za granicę np. do UK kłaść kafelki i już ma "wylane" na spłatę długów
- 0 1
-
2022-07-03 17:45
Rozumiem, że nie słyszałeś koleś o Tomaszu Komendzie ? I ty chcesz KŚ ?
- 6 8
-
2022-07-03 13:46
(1)
A skąd ma zapłacić taki sprawca jak nic nie ma ? Hmmm
- 6 0
-
2022-07-03 21:30
A na paliwo i narkotyki ma?
Hmm?
- 5 0
-
2022-07-03 12:23
A po co na nich dawać pieniądze. Niech zdychają z głodu.
- 8 2
-
2022-07-03 09:58
No i wtedy płacimy wszyscy w podatkach (3)
Za d**ilstwo sprawcy i policji...
Wiadomo że taki nie spłaci kosztów wypadku bo żyje z renty babci. W związku z tym albo odsiedzi (koszty utrzymania więźnia ok. 3000 /m-c) albo koszty spłaci za niego tzw. Fundusz drogowy, na który składamy się wszyscy w podatkach.
To działa identycznie jak nie płacacy alimenciarze i Fundusz alimentacyjny- 20 2
-
2022-07-04 07:58
twoim zdaniem powinni go uniewinnić i pogłaskać po główce ?
- 0 0
-
2022-07-03 11:17
Spokojnie, komornik zlicytuje mieszkanie babci (1)
- 3 16
-
2022-07-03 11:40
Babcia nie spowodowała wypadku
Więc nie
- 18 1
-
2022-07-03 11:21
Opinia wyróżniona
(17)
Może trzeba było postawić blokadę zanim wjechał na dwupasmówkę
- 129 7
-
2022-07-04 11:08
Jaki ty jesteś mądry!
- 1 0
-
2022-07-04 09:25
A skąd mieli wiedzie?
Co Ty masz za mózg... Skąd mieli wiedzieć gdzie będzie uciekać?
- 2 0
-
2022-07-04 08:08
Policja Kartuzy i blokada drogi ha ha ha
- 0 1
-
2022-07-03 18:26
A ile czasu jedzie się z dużą prędkością z Żukowa do Kokoszek ? I skąd miała jechać policja z Gdańska postawić blokadę ? (1)
Zanim nawet szybko by się zebrali, to i tak by nie zdążyli.
- 3 0
-
2022-07-04 08:13
o 3 w nocy jedzie się 7 minut
- 1 0
-
2022-07-03 13:14
(4)
W USA policja z takimi się nie patyczkuje. Strzał i nie ma chwasta
- 16 6
-
2022-07-04 08:11
nie jesteśmy w USA
- 1 0
-
2022-07-03 17:52
Bzdury pleciesz. Robią akcję dopiero wtedy, gdy będzie to bezpieczne dla otoczenia. Widziałem wiele pościgów (1)
policyjnych w USA na kanałach typu Real TV i sporo z nich trwało długo - dopiero po 20, 30 minutach pościg znalazł się w odpowiednim terenie, to znaczy takim, że w razie czego delikwent uderzony przez radiowóz nie wypadnie z drogi i nie wjedzie do czyjegoś domu.
- 6 3
-
2022-07-03 20:02
A ja w TV widziałem film jak czterech pancernych i ich pies wygrali II wojnę światową.
- 8 3
-
2022-07-03 13:59
Najpierw pojedź, potem się wypowiedź.
- 8 6
-
2022-07-03 13:12
(6)
Jasne. Policjanci powinni stać przez całą noc na dojazdówkach z kolczykami i czekać kiedy je rozstawić. Przejazd z Żukowa do Gdańska w nocy zajmuje ok. 15-30 min. Jak niby policjanci mieliby zdążyć dojechać na rogatki i rozwinąć kolczatkę w tak krótkim czasie? Za dużo filmów amerykańskich.
- 14 27
-
2022-07-04 06:41
Oczywiście że powinni stać całą noc
Na wjazdach gka, gks i GWE
- 2 1
-
2022-07-03 15:01
a Ci z Gdańska czy bliższych trasie jego przejazdu nie mogli? (1)
brak współpracy i działania policji. Jak można pozwolić na przejechanie ponad 16 km. Gdyby nie wypadek, pewnie dojechał by do Tczewa....
Strach pomyśleć co by było gdyby to był dzień.- 24 6
-
2022-07-03 18:37
A uciekinier jechał 30 km/h te 16 km ? Chyba grubo ponad 100 km/h. Policz sobie czas przejazdu. Myślę, że na feralnym
skrzyżowaniu pojawił się po ok. 7 minutach, jeśli nie szybciej. Poza tym policjanci z Żukowa musieli wskoczyć do radiowozu, aby ruszyć w pogoń, więc koleś zyskał tu przewagę, którą funkcjonariusze musieli zniwelować. Pogoń zależna jest od ruchu - policjanci nie mogą wyprzedzać postronnych samochodów na wzniesieniach i czy zasłoniętych od
skrzyżowaniu pojawił się po ok. 7 minutach, jeśli nie szybciej. Poza tym policjanci z Żukowa musieli wskoczyć do radiowozu, aby ruszyć w pogoń, więc koleś zyskał tu przewagę, którą funkcjonariusze musieli zniwelować. Pogoń zależna jest od ruchu - policjanci nie mogą wyprzedzać postronnych samochodów na wzniesieniach i czy zasłoniętych od wewnętrznej strony zakrętach.
Zapewne drugi policjant - pasażer drogą radiową zaalarmował inne komendy, gdzie dyżurni oficerowie poinformowali gdańskie załogi radiowozów, które akurat nie musiały być blisko Łostowickiej i Armii Krajowej.- 5 2
-
2022-07-03 14:00
(2)
Normalnie, innymi radiowozami. W nocy też służbę się pełni a nie od 7 do 15
- 28 6
-
2022-07-04 08:10
ile radiowozów pełni nocną służbę w Kartuzach ??? , 1.5 radiowozu ??
- 0 0
-
2022-07-03 17:59
Zgadza się z tym że w nocy masz 1 radiowóz na rejon. Wielkość rejonu zależna od komendy. To masz mniej więcej odpowiedz ile jest samochodów na mieście. Ah i odejmij te które pojechały na bzdurne wezwania
- 12 0
Wszystkie opinie
-
2022-07-03 08:26
i kolejny chwast wyrwany (6)
bardzo dobrze!
- 63 8
-
2022-07-03 08:30
szkoda tylko, że chwast skrzywdził niewinną osobę, a nie rozwalił się na drzewie :(
- 33 0
-
2022-07-03 08:34
Tak tylko że za chwilę urośnie nastepny
- 4 3
-
2022-07-03 08:50
Nie wiadomo tylko
Ile ty wyprodukowałaś lub wyprodukujesz.
- 3 9
-
2022-07-03 10:35
Powinien być (1)
"zneutralizowany" dużo wcześniej, a nie ścigany od Żukowa do Gdańska. Ale co wtedy powiedziałby TVN? Działoby się...
- 4 0
-
2022-07-03 11:56
Albo szybka neutralizacja poza miastem, albo odstąpienie od pościgu (info do służb w Gdańsku).
To co robili spowodowało 3 kolizje, dobrze że tylko tyle- 4 0
-
2022-07-03 14:02
Chwast byłby wyrwany
przez policję w USA.
Po takim pościgu już dawno leżałby w lodówce i byłby spokój.
A u nas co - kolejny leser i lewus będzie na utrzymaniu za nasze podatki- 5 1
-
2022-07-03 08:35
Oby ten człowiek dostał surową karę bezwzględnego więzienia (6)
Lat 8
- 65 3
-
2022-07-03 10:18
Raczej nie
Sedzia z PO, on z PO, prokurator od ministra zero sobie może najwyżej w bucie pogrzebać.
- 7 6
-
2022-07-03 11:15
tak on zamiast pracowac my bedziemy go dzbanie utrzymywac!!Mimimalny mandat 100tys zł i bedzie to skuteczne (1)
- 2 0
-
2022-07-03 11:58
Jak wyegzekwować mandat 100 tysi od bezrobotnego handlarza amfą
- 2 0
-
2022-07-03 12:35
Myślisz, że gość co jeździ na amfie się czymś przejmie? Nie sądzę
- 5 0
-
2022-07-03 13:58
Raczej nie
Nie takie gnidy Adrian już ułaskawiał a pisowska dojna zmiana przyjmowała w swoje szeregi
- 3 2
-
2022-07-04 00:00
Oby śmigał wolny po wolności PDW!
- 0 0
-
2022-07-03 08:37
(48)
Gdyby policja go nie goniła to by nie uciekał i nie doszło by do wypadku. Może to zabrzmi absurdalnie ale pościgi policyjne i ich skutki są często kompletnie niewspółmierne do pierwotnego zagrożenia. W wielu krajach policja waży potencjalne skutki pościgu i zadaje pytanie czy warto ponosić ryzyko.
- 55 217
-
2022-07-03 08:43
(5)
Czyli co można kraść auta i szybko uciekać?:D widać że jakiś ekologista .. ..
Pijani też mogą jeździć ale bardzo szybko ?- 43 10
-
2022-07-03 08:46
(4)
W wielu krajach jest zakaz pościgów ze względu na to, że giną postronni ludzie. Proste. Takie jest prawo.
W wielu krajach policji nie wolno ścigać motocyklistów ze względu na zagrożenie. To nie są moje wymysły tylko rozwiązania prawne w wielu krajach.- 18 46
-
2022-07-03 08:59
Twoje rozumowanie przytaczane tutaj można wytłumaczyć, że jest przyzwolenie na łamanie prawa a policja i tak z tym (2)
nic nie zrobi. Pomyśl czasem jak coś napiszesz.
- 24 11
-
2022-07-03 09:37
ty tak na serio? (1)
Te brednie to na poważnie, czy po prostu nie pomyślałeś przed napisaniem? Serio sądzisz, że przerwanie pościgu oznacza odpuszczenie i nie kontynuowanie poszukiwań czy śledzenia?
- 9 18
-
2022-07-03 10:40
...."Puścić go. Kim jest i co czynił sprawdzi się później".
Tekst "klasyczki" z PO...
- 11 5
-
2022-07-03 10:54
Jasne
W których konkretnie krajach?
- 13 0
-
2022-07-03 08:43
Zaskoczę cię ale gdyby ale gdyby delikwent nie uciekał to też by nie doszło do wypadku
- 42 4
-
2022-07-03 08:44
(7)
W jakich krajach?
Konkretnie- 19 4
-
2022-07-03 08:53
(6)
W Wielkiej Brytanii, Niemczech i np w USA. Kalkuluje się ryzyko pościgu w mieście i często odpuszcza. Wypuszcza się drona, lub ustala adres kierowcy i tam się na niego czeka. Proste? Zrozumiałeś?
- 16 39
-
2022-07-03 09:00
masz racje (3)
nie powinni go gonić tylko od razu strzelać jak np. w Stanach
- 33 7
-
2022-07-03 09:38
(1)
Tak tak... w mieście strzelać. Spoko, weź tabletki, popij wodą, wyjdź na spacer
- 6 20
-
2022-07-03 09:41
On myśli że chybiony pocisk się dematerializuje i znika.
- 6 9
-
2022-07-03 18:10
Bredzisz koleś. Nie ma w USA strzelania od razu. Najpierw się ustala z kim mają do czynienia i czy nie ma pasażerów na
pokładzie, w tym dzieci.
Tobie się wydaje, że jedynie narkomanii czy złodzieje samochodów solo uciekają w USA ? Myślisz, że nie trafiają się tatuśkowie czy nawet mamuśki co nie raczyli się zatrzymać do kontroli ?
Za mało jak widać oglądałeś w Reality TV policyjnych pościgów w USA.- 2 1
-
2022-07-03 12:59
...
Brednia
- 0 0
-
2022-07-03 18:06
Nie ma w USA czekania pod adresem kierowcy. Jedynie dziecko na pokładzie może wydłużyć pościg, który wtedy jest
asystą - policja tu sprawdza jedynie jak delikwent jedzie. I oczywiście stawiają blokady, żeby szybciej go zatrzymać.
- 1 0
-
2022-07-03 08:44
(6)
Tak. Niepotrzebnie poszkodowana postronna osoba i zniszczony jej samochód, który np służył do celów zarobkowych. Psa to jednak nie obchodzi, jemu za nic nie robienie należy się micha z kieszeni podatników.
- 12 32
-
2022-07-03 08:52
gdyby go nie złapali (5)
to jutro powtórzyłby rajd i rozjechał Twoją starszą. Ciekawe czy wtedy też byłbyś taki wyszczekany
- 32 10
-
2022-07-03 08:56
(4)
Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem. Jedyną przyczyną przejazdu na czerwonym i kolizji był pościg, czego tu nie rozumiesz?
- 8 32
-
2022-07-03 09:02
Twojej głupoty nie rozumiem..
no chyba, że jesteś kumplem spod celi tego delikwenta to wtedy rozumiem.
- 13 7
-
2022-07-03 09:16
jedyną przyczyną była ucieczka i**oty. To nie ścigający spowodowali wypadek, a uciekający.
- 15 3
-
2022-07-03 09:24
(1)
cofnijmy sie jeszcze wstecz...przyczyna poscigu było złamanie prawa
- 10 0
-
2022-07-03 10:24
A teeraz do przodu się cofnij.
- 6 2
-
2022-07-03 08:45
(1)
Po części sie zgadzam. W wielu przypadkach, zamiast gonić powinni strzelać.
- 35 2
-
2022-07-03 08:58
Głównie do Ciebie
- 5 15
-
2022-07-03 08:46
Kilka tys mandatu też nie zachęca (1)
Większa motywacja, by spróbować uciec. Jak będę wracał po piwku hulajnogą to na bank spróbuję uciec, bez sensu tyle płacić.
- 6 9
-
2022-07-03 12:04
Wystarczy pokazać immuniuniu
- 4 2
-
2022-07-03 08:50
nie można myśleć w ten sposób, wiadomo jak wyglądało to po jakimś czasie - wolan amerykanka na drogach
- 8 4
-
2022-07-03 08:53
Zgadzam sie (2)
Do tego wszystkiego by nie doszło,systemy kamer w mieście spokojnie umożliwiają złapanie go poprzez zatrzymanie na kolejnych skrzyżowaniach ,przez nastepne patrole policyjne ,wiedząc w którą stronę porusza się uciekający.Sa też kolczatki,zablokowanie drogi którą ucieka.
- 9 15
-
2022-07-03 09:00
Tak, tak... W nocy na każdym skrzyżowaniu stoi radiowóz gotowy do natychmiastowej interwencji
- 11 4
-
2022-07-03 18:13
A kolczatki jakiej są długości ?
- 1 0
-
2022-07-03 08:55
Minusują, bo to ich przerasta. Nie rozumieją, więc się boją i dają minusa :)
Zaściankowych rodaków przerasta to, że cywilizowane kraje odpuszczają niebezpieczny pościg, który może przynieść więcej szkody niż pożytku.
- 11 24
-
2022-07-03 08:56
zgodze sie z przedmowca (3)
czy chodzi o to by szczuc i gonic ofiare jak pies kielbase czy raczej zadaniem policji powinno byc szybkie i skuteczne zatrzymanie bez stwarzania gigantycznego zagrozenia w ruchu. od 150 lat znane sa kolczatki a wspolczenie mamy kamery helikoptery nawet specjalna piane i gume zatrzymujaca polazdy. czy to jest dziki zachod ze cowboy bierze konia i ucieka pustynia? wystarczy poinformowac radiem drugi patrol ktory zajezdza droge i dokonuje skutecznego zatrzymania. ale tu mamy ZONG niewyszkolone sluzby potrafia tylko wy pis wac mandaty i naszczuwac jednych na drugich. kompletna ignorancja i brak profesjonalizmu znowu sie msci.
- 18 17
-
2022-07-03 09:01
za dużo filmów oglądasz ignorancie
- 9 9
-
2022-07-03 09:03
Szybkich i wściekłych sobie pooglądać możesz
Też jestem zdania że jak uciekasz to salwa z karabinu maszynowego z helikoptera by załatwiła sprawę, ewentualnie jakąś rakietą powietrze ziemia można zneutralizować takie auto z drona XD
- 8 7
-
2022-07-03 18:14
Jeden radiowóz starczy do zatrzymania na szerokiej arterii ?
- 1 0
-
2022-07-03 08:59
Gdyby nie kradł to by go nie goniła
Od taka zależność:-)
- 4 2
-
2022-07-03 08:59
Jak pijaka nie złapiesz to będzie nadal jeździł na %
Jak pirat nie dostanie 1500 i 3 miesiące bez prawa to nadal będzie uważał się za Kubicę- 11 0
-
2022-07-03 09:01
Warto, w końcu taki pojazd może kiedyś uderzy w ciebie.
- 5 1
-
2022-07-03 09:13
gdyby nie popełnił wykroczenia, przestępstwa ...
... policja również by go nie goniła baaa gdyby matka go nie urodziła, a ojciec nie spłodził, też policja by go nie goniła.
Bandyci powinni wiedzieć, że będą ścigani i poniosą odpowiedzialność za swoje czyny.- 5 3
-
2022-07-03 09:14
Święte słowa
gdyby nie było policji życie byłoby spokojniejsze
- 1 3
-
2022-07-03 09:17
W test drive 5 też gram radiowozem i ścigam uczestników wyścigu. Zabijają wszystkich na swojej drodze, byleby uciec, a niemal każdy ma ileś promili. Jakby policjanci go nie ścigali, zarzucalbyś że nic nie robią z piratami na drogach.
- 3 3
-
2022-07-03 09:19
Dlatego powinni od razu strzelać
- 5 4
-
2022-07-03 09:22
(1)
jak ci ukradna auto bedzie placz dlaczego nie scigali
- 3 2
-
2022-07-03 09:32
Jak mi ukradną auto to ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie. Wolę to niż dostać rozbity wrak
- 4 10
-
2022-07-03 09:39
to może bardziej od początku, gdyby nie myślał, że prawo go nie zobowiązuje, nie doszłoby do niczego. Reszta jest tylko logiczną konsekwencją
- 2 0
-
2022-07-03 10:41
Krótki pościg i "bezpieczna neutralizacja"...
- 4 1
-
2022-07-03 11:07
Ależ ty jasiu głupi jesteś...
Jakby uciekał twoim samochodem z dorobkiem twojego zycia ..hmmm ..to faktycznie mogliby nie gonic. IQ pelargonii ..w ogole pozwolmy na samowolke i niech kazdy robi co lubi w trosce o dobro innych;)
- 5 2
-
2022-07-03 18:04
Bzdury piszesz. Jedynie policjanci szukają miejsca do interwencji - zarzucenia pojazdu uciekiniera przez puknięcie
w tylni lewy bok - gdzie jeszcze przed tym przez radio robią wywiad (po ustaleniu danych z tablicy rejestracyjnej kontaktują się z jego rodziną), czy przypadkiem taki osobnik nie wiezie własnego dziecka (dzieci). Wtedy jadą długo, aż takiemu skończy się paliwo.
Widziałem na kanałach typu Reality TV parę pościgów za niesfornymi tatuśkami - alkoholikami, narkomanami lub bez uprawnień z ich dziećmi na pokładzie samochodu. Wtedy nie było mowy o zarzucaniu pojazdu uciekiniera, czy strzałach do niego - wpierw w opony, później w kabinę. Pościg trwał do momentu albo zastosowaniu skutecznej blokady albo do spalenia całego paliwa. Bo nie zawsze uciekinierzy mają pełny bak.- 0 1
-
2022-07-03 08:37
nie pierwszy (11)
i nie ostatni na sumieniu policji. nie mial pasow zapietych albo lamka przepalona moze brak przegladu a slaby psychicznie i zaszczuty uciekal. tym bardziej desperacko im bardziej go gonili. skonczylo sie tragedia. ten schemat powtarza sie nie tylko w polsce. zaczyna sie od jednego punktu skreta w kieszeni konczy grobem. psycholog potrzebny i kierowcom i policji. to ci ostatni powinni zachowac sie profesjonalnie i na nich spoczywa gross odpowiedzialnosci. moze i mieli pozytywne intencje ale zemscil sie brak wyszkolenia. smutne
- 17 151
-
2022-07-03 08:51
> slaby psychicznie i zaszczuty uciekal
Oj biedactwo... Może w takim stanie psychicznym nie powinien wsiadać po prostu za kierownicę?- 31 1
-
2022-07-03 08:52
A może groźny przestępca poszukiwany listem gończym ?
Lub złodziej który okradł mieszkanie chwilę temu?
Skoro ucieka to ma coś konkretnego na sumieniu.
Czego jeszcze nie rozumiesz?- 27 2
-
2022-07-03 08:52
smutne ale prawdziwe
Jedyne co prawdziwe w Twoim poście, to podpis
- 18 2
-
2022-07-03 08:53
Boi się mandatu za 100 czy 300 zł i ucieka... nie rozśmieszaj mnie (1)
1) nie mial pasow zapietych albo lamka przepalona moze brak przegladu - to dostaniesz mandat najwyżej
2) slaby psychicznie i zaszczuty - to w ogóle nie powinien mieć prawa jazdy
Jeśli uciekał to:
jechał po pijaku albo plus 50 albo złodziej- 18 0
-
2022-07-03 10:23
Pewnie z PO
To i tak nic mu sad nie zrobi
- 3 5
-
2022-07-03 09:14
Ale ty musisz mieć problemy emocjonalne i kompleksy...
- 1 0
-
2022-07-03 09:17
Zaczyna się od jednego skręta w kieszeni, a po 30-tce jest grz@nie marychy na całego (1)
3-4 razy dziennie. I czacha tym totalnie zryta. Popołudnie i wieczór takiego: papieroch, marycha, papieroch, marycha, papieroch - i tak pali coś co 45 minut. Czy co godzinę. Od 17-tej do 23.30.
- 4 2
-
2022-07-03 10:26
Widze, ze masz doświadczenie
Ja tez kiedyś paliłem, ale już nie jestem wyborcom tuska
- 0 7
-
2022-07-03 10:22
Prawda
Pomorska policja nigdy nie odpuści wyborcom tuska, zawsze będą ich nękać. I jeszcze niby po pijanemu jechali
- 0 2
-
2022-07-03 13:04
Ale perdoły piszesz.
Prawa jazdy nie miał, więc miałby w d. przepalone żarówki, brak przeglądu itp itd.
- 0 0
-
2022-07-03 14:22
niektore wypowiedzi podwojnie smutne
czy zadaniem policji jest gonienie za ofiara jak pies za kielbasa przy okazji stwarzajac smiertelne zagrozenie? a moze raszczaj maja za zadanie skutecznie zatrzymac kierowce? i tego zadania policja ewidentnie nie wypelnila bo ich ofiara rozbila sie na trzecim aucie. stad zarzut niekompetencji i braku wyszkolenia. juz w starych gansterskich filmach policja potrafila zajechac droge drugim radiowozem i skutecznie zakonczyc poscig. ale ci nie potrafia przeprowadzic zorganizowanej akcji uzyc posilkow technologii a mamy 21w. zenada. mozna oczywiscie sadzic ze to uzbrojona po zeby mafia nie dawla sie zlapac ale bardziej prawdopodobne jest ze policjanci zaszczuli nastolatka z jakims drobnym przewinieniem
- 0 7
-
2022-07-03 08:38
Opinia wyróżniona
Najgorsze jest to ze taki truteń może zabic po drodze kogoś (26)
I nigdy za to (poza wakacjami w więzniu lub zawisami) nie odpowie
- 372 8
-
2022-07-03 09:06
Zdecydowanie powinniśmy dobudować więzień i dożywotnio wsadzać do nich takich ludzi. (11)
- 25 17
-
2022-07-03 09:12
(10)
Nie, Chyba, że za twoje pieniądze.
Sprawcy kolizji powinni ponosić pełną finansową odpowiedzialność, łącznie z np. kosztami leczenia ew. poszkodowanych. Co już jest w naszym prawie.
Natomiast zabójcy powinni dostawać karę śmierci.- 55 12
-
2022-07-03 09:58
No i wtedy płacimy wszyscy w podatkach (3)
Za d**ilstwo sprawcy i policji...
Wiadomo że taki nie spłaci kosztów wypadku bo żyje z renty babci. W związku z tym albo odsiedzi (koszty utrzymania więźnia ok. 3000 /m-c) albo koszty spłaci za niego tzw. Fundusz drogowy, na który składamy się wszyscy w podatkach.
To działa identycznie jak nie płacacy alimenciarze i Fundusz alimentacyjny- 20 2
-
2022-07-03 11:17
Spokojnie, komornik zlicytuje mieszkanie babci (1)
- 3 16
-
2022-07-03 11:40
Babcia nie spowodowała wypadku
Więc nie
- 18 1
-
2022-07-04 07:58
twoim zdaniem powinni go uniewinnić i pogłaskać po główce ?
- 0 0
-
2022-07-03 12:23
A po co na nich dawać pieniądze. Niech zdychają z głodu.
- 8 2
-
2022-07-03 13:46
(1)
A skąd ma zapłacić taki sprawca jak nic nie ma ? Hmmm
- 6 0
-
2022-07-03 21:30
A na paliwo i narkotyki ma?
Hmm?
- 5 0
-
2022-07-03 17:45
Rozumiem, że nie słyszałeś koleś o Tomaszu Komendzie ? I ty chcesz KŚ ?
- 6 8
-
2022-07-03 21:14
(1)
Poczytaj co to jest odpowiedzialność cywilna. Już niejednego sprawcę wypadku drogowego na tej podstawie puszczono w skarpetkach. Wyrok i odsiadka to jest małe piwo. Jeśli rodzina poszkodowanego/ofiary wytoczy sprawcy proces z powództwa cywilnego, to może zostać zasądzone odszkodowanie/renta na łączną kwotę idącą w setki tysięcy złotych. W takiej sytuacji sprawca jest w zasadzie ugotowany do końca życia.
- 6 0
-
2022-07-04 08:00
wyjeżdża za granicę np. do UK kłaść kafelki i już ma "wylane" na spłatę długów
- 0 1
-
2022-07-03 10:15
Pewnie, ze nie
Doktryna neumanna w trojmiescie działa
- 12 9
-
2022-07-03 10:48
(1)
No i co mu zrobią? Powinni to potraktować jak usiłowanie zabójstwa. Dożywocie i tyle!
PiS robi prawo na dojenie ludzi z forsy A nie bezpieczeństwo- 11 15
-
2022-07-04 08:03
o, oo, ooo , włączył się oficer polityczny do dyskusji -a co zrobiło PO w tej kwestii ???
- 3 0
-
2022-07-03 11:09
Najgorsze to są działania policji (5)
Aby takim trupkiem z Żukowa do Gdańska dotarł w "asyście"policji...
Dramat!
Za tablicą Żukowo powinni już mu opony przestrzelić i sprawa byłaby załatwiona. A tak mają szczęście że nikogo nie zabił bo to policja miałaby na sumieniu ofiarę- 34 9
-
2022-07-03 11:26
Za dużo filmów za dużo
- 11 16
-
2022-07-03 13:08
Takie że czy to tylko w amerykańskich filmach. Policję obowiązuje prawo użycia broni. Najpierw ustawodawca musiałby je zmienić.
- 12 0
-
2022-07-03 17:48
Nie bredź bzdur koleś. Strzelanie w opony to jedynie gdy nie ma nikogo w pobliżu. Ani innych samochodów, ani pieszych, (1)
ani zabudowań. Tylko pole, na które ewentualnie by wyleciał z szosy z uszkodzonymi oponami.
- 7 1
-
2022-07-03 19:47
Przecież napisane że mogli za Żukowem przestrzelić opony
Tam prosta droga bez zabudowań, szczere pola wokół.
Ale to amatorzy a nie policjanci.... Znam tych z Żukowa w tej ciasnej Corsie...- 6 4
-
2022-07-04 08:05
odezwał się bohater roku co to wszystko wie najlepiej - całe szczęście że nie jesteś policjantem bo już byś siedział w celi i b
- 2 0
-
2022-07-03 11:14
kara finansowa 100 tys zł Minimum!! Ostatnio taki gimbus sie chwalił ze dostał kare z mandatów
łacznie 8tys zł niema prawka i jechał jak pirat.Wysokosc kary jest obecnie śmiesznie niska!
- 6 1
-
2022-07-03 11:51
Na tutaj to raczej nie będzie zawiasów. Będzie też bolesny regres
- 5 0
-
2022-07-03 19:44
oj tam oj tam, zgrzeszył to zgrzeszył, każdemu może się zdarzyć.
cholerni rowerzyści!
- 1 4
-
2022-07-04 08:28
chlopie, on trafil do kartuskiego aresztu. to gorsze niz pieklo (1)
- 0 1
-
2022-07-04 08:55
zasadniczo to chyba zasłużył co?
- 0 0
-
2022-07-03 08:51
Znowu traficar bral udzial w zderzeniu ?
- 8 9
-
2022-07-03 09:13
Zjarany jechał,na 100% (3)
- 9 8
-
2022-07-03 09:33
(1)
Głupi to pisał, na 100%
- 6 4
-
2022-07-03 10:23
Nooo,fakt,twój komentarz głupi,ty też głupi
- 1 3
-
2022-07-04 07:41
twoja stara jest zjarana
- 0 0
-
2022-07-03 09:23
Opinia wyróżniona
Dokładniej (1)
Sprawca jechał pod prąd Armii Krajowej, uciekając przed policją, poszkodowana stała na skrzyżowaniu na czerwonym świetle. Zderzenie było czołowe, nie boczne.
- 86 2
-
2022-07-03 23:10
Pod prąd na AK, coraz lepsze te dragi robia
- 6 1
-
2022-07-03 09:23
(6)
Najgorsi są gapie, którzy zamiast sprawnie jechać, to muszą zwolnić albo zatrzymać się żeby popatrzeć i zdjęcia porobić. A potem przez takich pajaców jeszcze większy zator się robi.
- 50 36
-
2022-07-03 09:27
Ślepy, że nie widzisz zablokowanego przejazdu na zdjęciach?
- 3 6
-
2022-07-03 10:19
(1)
Zator o 3 w nocy.....odstaw depresanty dziewczyno
- 13 3
-
2022-07-03 11:00
Rozumiem, że...
Opisany problem dotyczy zachowań kierowców przez całą dobę. Jeżdżę i widzę... Ale co tam, może za mało rozumiem...
- 1 0
-
2022-07-03 10:33
Oczywiście, najgorsi. Gorsi od ćpuna. Wiadomix.
- 2 1
-
2022-07-03 10:41
Proszę odstaw leki.
- 2 1
-
2022-07-03 10:48
Iduotyczne tłumaczenie że ludzie zwaljiaja ..
Skro bkyska pełno kogotow to trzeba zwolnić- 2 0
-
2022-07-03 09:33
Ja widzę 2 nieoznakowane (3)
Policyjne samochody na zdjęciach czyli to nie przepalona lampa czy nie zapięte pasy. Po prostu zobaczyli mordę złodzieja (lub ktoś go wystawil) i zaczął uciekać. Chyba ze zawsze przyjeżdzają tajniackie auta do wypadku radiowozu. Tego nie wiem
- 6 5
-
2022-07-03 10:39
Jak nie wiesz to po co się wypowiadasz
- 2 1
-
2022-07-03 13:17
To oznakowany z Kartuz albo Żukowa go gonił.
..
- 1 0
-
2022-07-04 07:42
to twoja stara nie oznakowana
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.