- 1 Pożar statku w gdańskim porcie (20 opinii)
- 2 "Jak dziecko chce siku, to musi w krzaki" (143 opinie)
- 3 Latem długotrwałe zaćmienie Słońca (52 opinie)
- 4 Jak się mieszka w Matemblewie? (41 opinii)
- 5 Tajemnicze ruiny powiązane ze słynnym zamkiem (65 opinii)
- 6 Samolot "wyląduje" na rondzie przy terminalu (21 opinii)
Skutki pożaru hali na Przeróbce. Co się spaliło? Pierwsze szacowanie strat
Strażacy opanowali pożar hali przy ul. Siennickiej na Przeróbce w środę późnym wieczorem. Udało się uratować połowę zabytkowego obiektu. Ogień strawił dobytek wielu przedsiębiorców, m.in. sprzęt medyczny, nagłośnieniowy, wóz transmisyjny, quady i rowery Mevo.
Pożar udało się opanować w środę późnym wieczorem. W sumie z ogniem walczyło ponad 300 strażaków, którzy poza gaszeniem samej hali zabezpieczali też sąsiednie obiekty. W tym celu poprowadzono m.in. trzy linie gaśnicze magistrali wodnej z Martwej Wisły.
Strażacy nie mogąc wejść do środka, użyli m.in. robotów gaśniczych, kamer termowizyjnych i trzech dronów, które pomogły ratownikom w lokalizacji zarzewi ognia i oszacowaniu skali pożaru. Strażacy za pomocą specjalnego systemu monitorowali też stale uwalniane do atmosfery substancje chemiczne. Przekroczeń nie stwierdzono.
Jak mówili strażacy, akcja gaśnicza była utrudniona z uwagi na szybko zmieniający się kierunek i siłę wiatru.
-
Lubię to 3
-
Super 4
-
Trzymaj się 1
-
Ha ha 3
-
Wow
-
Przykro mi 7
-
Wrr 65
- Wszystkie 83
W czwartek, 6 lutego rano, byliśmy z kamerą na pogorzelisku. Ogrom strat jest przerażający. Spaliła się połowa ogromnej hali o łącznej powierzchni 25 tys. m kw.
Nad ranem dogaszanie pogorzeliska
Przez całą noc trwało dogaszanie pogorzeliska i zarzewi ognia. W czwartek wczesnym rankiem na miejscu wciąż było 17 zastępów strażaków, w tym 3 jednostki gaśnicze oraz 1 podnośnik.
Straty są ogromne. Zabytkowa hala dawnych Zakładów Naprawy Taboru Kolejowego o powierzchni 25 tys. m. kw. spłonęła w połowie.
Hala ZNTK. Spotkanie z prezydent (25 opinii)
Poza dużymi stratami materialnymi nikomu nic się nie stało. Niewielkiej pomocy medycznej wymagała tylko jedna osoba. Dwie inne (druhowie z OSP) zgłosiły złe samopoczucie, ale po krótkim odpoczynku mogły wrócić do działań.
Nad ranem na miejscu oprócz straży pożarnej i policji mają się też pojawić inne służby, m.in. inspektorzy z ochrony środowiska, sztab zarządzania kryzysowego i nadzór budowlany.
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Spłonęły rowery, sprzęt medyczny i nagłośnieniowy
Poza 1500 rowerami Mevo wraz z 1 tys. baterii ogień pochłonął też sprzęt medyczny zespołu specjalizującego się w transporcie medycznym i szkoleniach z pierwszej pomocy dla dzieci i pracowników firm. Spłonął m.in. quad z przyczepą ratowniczą, defibrylatory, kardiomonitory, namioty medyczne z wyposażeniem, torby medyczne, deski ortopedyczne i radiostacje. Straty tylko tej jednej firmy oszacowano na 300 tys. zł.
W pożarze hali ucierpiało też wielu innych przedsiębiorców. Właściciel firmy nagłośnieniowej obsługujący m.in. imprezę Literacki Sopot swoje straty wycenił na 400 tys. zł. W pożarze stracił sprzęt oświetleniowy, nagłośnieniowy, komputery, samochód i wiele rzeczy osobistych.
Ogień pozbawił też stację TVN24 parkowanego w hali wozu transmisyjnego. Pozostali najemcy w trakcie akcji gaśniczej wywozili z płonącej hali swój dobytek wózkami widłowymi.
Pożar pod lupą policji i ABW
Przyczyny pożaru będzie wyjaśniać policja, która już zapowiedziała powołanie w Komendzie Wojewódzkiej Policji specjalnego zespołu operacyjno-dochodzeniowego. Ma on pod nadzorem prokuratury okręgowej w Gdańsku prowadzić śledztwo w tej sprawie.
Z uwagi na strategiczne położenie hali i bliskie sąsiedztwo z portem, podobnie jak w przypadku lipcowego pożaru w Nowym Porcie, okoliczności pożaru badają też agenci Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
- Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego pozostaje w kontakcie z ww. służbami. ABW rozpoznaje i monitoruje zagrożenia, które mogą godzić w bezpieczeństwo Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z właściwością i zadaniami określonymi w art. 5 ustawy o ABW oraz AW. Informacje dotyczące wyników prowadzonego rozpoznania przekazywane są właściwym organom administracji rządowej, w trybie i na zasadach określonych w obowiązujących przepisach - poinformowało biuro prasowe ABW.
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Raport: Pożar hali w moim obiektywie
Opinie wybrane
-
2025-02-06 08:05
Szkoda wszystkich, którzy stracili ciężko wypracowany dobytek (66)
Miną miesiące albo nawet i lata zanim ubezpieczenie zostanie uruchomione. Które i tak nie pokryje wszystkich strat.
Brawo dzielni strażacy!- 850 18
-
2025-02-06 23:18
(1)
Cześć właścicieli chciało zaoszczędzić parę stówek na ubezpieczenie mienia, a teraz płacz i zrzutki haha.
- 2 3
-
2025-02-07 08:02
Tak powiedzieli?
- 0 0
-
2025-02-06 20:27
Miesiace albo i lata? Dlaczegoz? (1)
- 2 1
-
2025-02-07 08:05
wypłata ubezpieczenia
Wypłacą po zakończeniu śledztwa w sprawie przyczyn pozaru. IOszacowanie indywidualnych strat to inna rzecz.
- 1 1
-
2025-02-06 15:51
To prawda (3)
Ale wozu transmisyjnego to mi akurat nie szkoda.
- 13 24
-
2025-02-06 17:54
Podobno karma wraca. (2)
Nie boisz się, że kiedyś, ktoś tak powie o tobie ?
Kiedy karma tobie coś spali ?- 11 4
-
2025-02-07 02:22
Tak.
Karma właśnie wróciła. Między innymi do tvn
- 4 5
-
2025-02-06 22:28
Nie
Nie nie boje się bo jestem ubezpieczony, a poza tym jak coś mi się spali to co mi po tym,że komuś będzie żal czy nie żal? Co będę miał zrobić z taką informacją?
- 4 3
-
2025-02-06 14:26
Szkoda rowerow MEVO.
Na ich miejscu mogly stać hulajnogi na wypozyczanie.Przynajmniej było by mniej tych zawalidróg na ulicach miast.
- 20 5
-
2025-02-06 13:31
Jak byli ubezpieczeni w TU Uniqa to nic nie dostną. (2)
Uniqa nie wypłaca odszkodowań, tylko inkasuje składki
- 8 3
-
2025-02-06 19:56
Jak sie nie czyta owu w polisie to mozna sie
zdziwić.
- 2 0
-
2025-02-06 18:06
Tylko kto kupuje tam ubezpieczenia, jeśli nawet w nazwie firmy wyraźnie stoi, że unika...
- 14 0
-
2025-02-06 12:45
Ja na zdjęciach nie widze 1500 rowerów !!!! (1)
Nie widzę rowerów!!!!
- 0 12
-
2025-02-06 13:45
A co chcesz widzieć? Aluminium się elegancko pali.
- 7 2
-
2025-02-06 12:08
Po pierwsze zacznijmy czy masz ubecpiecznie oplacone od pozaru bo ci z Mewo nie mieli!!! OC nie jest od pozaru (4)
- 9 2
-
2025-02-07 14:32
ale co ma OC do pozaru
OC to ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej a nie szkód wlasnych
- 1 0
-
2025-02-06 13:45
Co Ty w kółko z tym OC? (2)
Czemu firma zajmująca się rowerami w ogóle miałaby mieć OC?
- 1 8
-
2025-02-06 20:26
Temu samemu co kazdy inny, jesli o to chodzi.
- 1 0
-
2025-02-06 19:24
Bo dzbanku to jest pojazd ktory jest wynajmowany i musza miec ubezpieczenie gdyby byłyszkody przez te rowerki spowodowane
- 4 0
-
2025-02-06 10:44
Nie piernicz jak niespełna rozumu.
- 4 19
-
2025-02-06 10:14
Jaka tam szkoda -pkt widzenia dewelopera ? Już w przyszłym roku będą tam apartamenty, może szybciej. (12)
Jaka tam szkoda -pkt widzenia dewelopera ? Już w przyszłym roku będą tam apartamenty, może szybciej czas to pieniądz.
- 7 34
-
2025-02-06 11:04
(8)
Tak, bo deweloper tylko marzy o tym, aby postawić apartamentowiec w środku obszaru przemysłowego, tuż obok linii kolejowej z widokiem na zakład karny. Weźcie się już zastanówcie nad sobą, bo cały czas powtarzacie jak papugi głupoty o deweloperce.
- 52 7
-
2025-02-07 11:22
Deweloperzy zacierają ręce jak będzie potrzeba to zakład karny na księżyc wyślą.
- 0 1
-
2025-02-06 23:24
Poważnie to wjedź no nowego portu, nowe budynki przy torach czy stocznia.
Deweloper upchnie wszędzie , a ludziska i tak kupią........- 1 3
-
2025-02-06 11:46
Poczekamy,zobaczymy
- 8 13
-
2025-02-06 11:10
Niedawno był reportaż jak to deweloper w innym mieście wybudował osiedle blisko zakładu karnego, dużo blizej niż tutaj (4)
Mieszkania tak samo się spzredały jak w innych miejscach. Są tam bloki, gdzie kilka metrów od balkonów jest mur otaczający więzenie. ,,Za to" dobry doazjd komunikacją miejską.
- 14 4
-
2025-02-06 11:15
(3)
O jakie miasto chodziło? Chętnie o tym poczytam
- 5 1
-
2025-02-06 12:44
W Starogardzie Gdańskim też
- 1 0
-
2025-02-06 11:32
Wpisz w wyszukiwarke
Białystok blok obok wiezienia
- 7 0
-
2025-02-06 11:30
Białystok
Wujek Google przychodzi z pomocą.
- 2 1
-
2025-02-06 10:21
Rozumiem, że jesteś tym deweloperem (2)
I dobrowolnie zgłaszasz się do prokuratury?
- 8 8
-
2025-02-06 10:42
powodzianie mogą liczyć na "pełne wsparcie" to może i tutaj "POmogą" (1)
ironia na maxa, orlen bierze kredyt bo rudy im ukradł 15mld...
- 6 22
-
2025-02-06 10:47
Ten terrorysta z Hezbollahu któremu Obajtek dał 15 miliardów był rudy? Nie wiedziałem.
Powodzianie dostali całą kasę. Słodkie jak TV Republika ścigała się z urzędnikami żeby zdążyć z materiałem zanim pieniądze przyjdą.
- 23 10
-
2025-02-06 09:55
Druga Marywilska , ludzie tam i tu wszystko potracili. Bardzo szkoda sprzetu medycznego. Normalnie ten pozar przypominał ten z Marywilskiej.
- 17 0
-
2025-02-06 09:53
(1)
Co Ty piszesz nie widząc umów ubezpieczenia , zawsze były podpalenia pod ubezpieczenie, szczególnie Mevo wsiąść pod lupę i sprawdzić od podszewki ,jakoś nie ufam takiej działalności ,już raz ten interes okazał się nieopłacalny.
- 21 10
-
2025-02-06 11:14
Wątpię, by ubezpieczenie tam zostało dobrze zawarte
Wysoka palność tych ścianek działowych, materiały łatrwo zapalne typu baterie..- to wymaga zgód centrali ubezpieczycieli i są za to pobierane wysokie składki plus w polisie zapisane rekomendacje ppoż. do zrealizowania.
Kto jest właścicielem budynku ? Miasto? Jeżeli tak, to pytać brokera obsługującego UM Gdańska.- 3 2
-
2025-02-06 09:45
Szkoda wszystkich oprócz tvn-u (1)
- 23 59
-
2025-02-06 11:08
Jad za rublika nawet tu się wylewa.
- 27 12
-
2025-02-06 09:26
ubezpieczalnie nie są od wypłat odszkodowania, a od pobierania składek (15)
Umowa bezpieczeniowa jest tak napisana, że gdyby ubezpieczony spełniał wszystkie zawarte tam warunki, to ubezpieczenie nie będzie mu już potrzebne
- 25 12
-
2025-02-06 11:57
(1)
Owszem to tak działa ale wtedy gdy ubezpieczający na każde pytanie agenta odpowiada: "Jak najtaniej"
- 7 3
-
2025-02-06 20:30
I jeszcze musi podpisac sie pod roznymi oswiadczeniami, ktorych nawet nie przeczytal :)
A potem placz, ze znowu biedaczkow oszukali :D
- 2 1
-
2025-02-06 10:13
jeśli korzystasz z pośrednictwa amatora tak zapewne będzie (3)
profesjonalny broker ubezpieczeniowy potrafi zadbać aby umowa była szczelna a w razie szkody pomoże wyegzekwować jej zapisy
- 9 5
-
2025-02-06 11:15
Pytanie czy tutaj zostały zrealizowane rekomendacje ppoż.od ubezpieczyciela? (2)
Czy ubezpieczyciele mieli wiedzę jakie materiały, urządzenia są tam składowane ? (np.te baterie łatwo zapalne)
- 6 1
-
2025-02-06 20:34
Nie martw sie, to przeciez piorun, zupelnie jak w porcie :)
- 0 2
-
2025-02-06 15:15
Sam jesteś baterią łatwo zapalna , na dodatek pusta ...
- 2 4
-
2025-02-06 09:30
ciekawe (8)
Mi spalił się dom, ubezpieczony - wypłacili 100% należnego odszkodowania. Wszystkie warunki zostały spełnione przeze mnie.
- 23 11
-
2025-02-06 12:06
Dzbanie powiedz to mieszkancom co w powodzi stracili domy a firmuy ubezpieczneiowy wyplacaja im tylko 30% wartosci (3)
albo wcale
- 3 18
-
2025-02-06 13:01
(2)
Ale pobudowali sie na terenie zalewowym.
- 8 2
-
2025-02-06 18:05
co nie przeszkadzało im w zawarciu umowy i płaceniu składek ubezpieczeniowych (1)
- 1 1
-
2025-02-06 20:01
Ale co dzielni powodzianie ubezpieczyli domy na te 30% wartości, aby tylko było najtaniej, najtaniej, najtaniej.
I dom przykładowo o wartości 3 mln ubezpieczony na 1 mln. A po powodzi płacz i pretensje, że wypłacają 30% wartości. litości.- 8 0
-
2025-02-06 09:54
Hahaha dobre bajki opowiadacie (3)
Przecież ty żyjesz z matką w dwupokojowym mieszkaniu i z barłogu wychodzisz tylko żeby wyczyścić lodówkę
- 12 23
-
2025-02-06 11:34
Nie mierz swoją miarką, dorośli naprawdę potrafią żyć bez rodziców.
- 9 5
-
2025-02-06 10:06
(1)
Ciekawe, że właśnie taka historia przyszła ci do głowy.
- 13 1
-
2025-02-06 11:54
mieszka pewnie ze starym upierdliwym tatuśkiem.
- 0 1
-
2025-02-06 09:25
Problemem dzisiejszych "przedsiębiorców" jest to, że się nie ubezpieczają (3)
Niestety, ale już większość z poszkodowanych pisze, ze stracili wszystko i nic nie dostaną.
Jakim trzeba być ignorantem i Januszem biznesu, aby nie mieć ubezpieczenia ???
To podstawa działalności - ludzie, to jak powodzianie, którzy nie ubezpieczają domów bo im szkoda kasy i co tam, powódź? Przecież to trzeba cudu, aby wystąpiła.
I ten cud nastąpił ... To samo z pożarem.- 30 6
-
2025-02-06 10:06
(2)
Spróbuj być Januszem Biznesu w dzisiejszych czasach. Nie każdy jeździ w Alpy i na Teneryfy. Niektórzy ledwo uciułają na ZUS-y i podatki. Ile firm się zamyka, bo nie dają rady.
- 10 7
-
2025-02-06 20:37
I oszczedzaja na ubezpieczeniu? Zamiast ubezpieczyc i podpalic? Mistrzowie intelektu, pewnie dlatego sie utozsamiasz.
- 1 0
-
2025-02-06 11:25
Serio??
Firmy które się zamykają nie wynajmują magazynów i nie trzymają w nich towaru na setki tysięcy złotych
- 7 2
-
2025-02-06 09:17
Co ty piszesz za bzdury
- 4 6
-
2025-02-06 08:58
Zapewne nie zosanie uruchomione (2)
bo upezpieczyciel dopatrzy się czynnika, który go zwalnia z wypłaty odszkodowania. Swoją drogą ciekawe, czy tam był jakikolwiek system ppoż. Pewnie nie.
- 12 5
-
2025-02-06 10:09
(1)
Zawierając ubezpieczenie trzeba sprawdzić od czego się ubezpieczyłeś .
- 5 0
-
2025-02-06 11:16
I czy masz wszytskie przeglądy/kontrole instalacji, czy masz ppoż.zgodnie z przepisami,
- 4 0
-
2025-02-06 08:57
Zawsze muszą trafić się jakieś miernoty (1)
co będą "minusować" choćby nie wiem co.
- 11 7
-
2025-02-06 09:19
Totylko
Zgorzkniali empotęci
- 4 2
-
2025-02-06 08:55
No, może z jednym wyjątkiem. (1)
- 6 4
-
2025-02-06 09:46
Co masz na myśli?
- 0 0
-
2025-02-06 08:50
Smutek (11)
Ogromne wyrazy współczucia dla osób, ludzi, grup, przedsiębiorstw. Ogień to żywioł.
Jeszcze nikt z nim nie wygrał..
Przykro mi.- 374 10
-
2025-02-06 20:50
z ubezpieczycielem...
tym bardziej...
No chyba ze ustalone.- 0 1
-
2025-02-06 15:43
Mi też ich żal. Ale jest i dobra wiadomość. Wrak jednego wozu
- 2 6
-
2025-02-06 10:47
To był piorun deweloperski i wszystko jasne powietrze tez jest super nawet masek nie zakładajcie :)
- 3 7
-
2025-02-06 09:57
To tylko partyjna propaganda wladz spaliła się wiekszosc rowerów mevo a oni pisza ze maja OC które nie jest od pozaru!!
OC auta tez nie jest od pożaru!!To Odpowiedzialność Cywilna gdy wyrządzisz komuś szkodę !!
Musieli je miec wrazie gdy bałwanki jadac rowerem jak szalony spowoduje rowerem wypadek .
Tak samo z przekroczeniem zanieczyszczenie powietrza alarmy na smsy by nie otwierać okien i w mediach bo oste zanieczyszczenie powietrza ,smród na kasa a oni ze normy nie przekroczone :)- 5 6
-
2025-02-06 09:41
Pół dnia peowczyki waliły czarny dym w atmosfere (6)
I żadnych przekroczeń. Buahaha
- 10 16
-
2025-02-06 10:01
lecz
sie
- 9 4
-
2025-02-06 09:55
komentarz level pis (4)
- 14 9
-
2025-02-06 10:45
Słychac wycie znakomicie trolu prawda boli najbardziej co (3)
- 1 10
-
2025-02-06 11:58
Ale to ty dzwonisz.
- 6 0
-
2025-02-06 11:07
"Prawda" z TV Republika ? hehe (1)
- 7 5
-
2025-02-06 12:10
ty masz klamstwa z TVPZpr hahahaha
gdy ktos ma rozum nie potrzebuje zadnej z tych stacji mi tvp republika nie odbiera
- 2 6
-
2025-02-06 08:31
Brawo dla strażaków! (21)
Bardzo szkoda tego zabytkowego budynku i ludzi, którzy wszystko stracili. W takim miejscu nie powinno składować się rzeczy typu baterie, elektryki i innych łatwopalnych substancji. Tyle lat stało, a w dobie tak rozwiniętej siatki zabezpieczeń, paradoksalnie zostały zgliszcza.
- 463 23
-
2025-02-07 07:09
Baterie i elektryki (1)
Gdzie według ciebie powinny być składowane elektryczne rowery baterie i ładowarki? Cz idąc spać wynosisz telefony ,piloty i perfumy na trawnik bo to wybuchowa mieszanka? A w całym domu wyłączasz zasilanie elektryczne?
- 3 1
-
2025-02-09 18:24
Na pewno nie w zabytkach
w których nie ma odpowiednich zabezpieczeń ppoż. Muszą to być hale przystosowane do bezpiecznego składowania łatwopalnych rzeczy. A nie, że do każdego garażu / namiotu / zabytku wsadza się wszystko i to w takiej ilości, że potem pożaru nie można opanować. Perfumy, piloty i urządzenia elektryczne w domu są z d.... porównaniem.
- 0 1
-
2025-02-06 20:11
A w jakim miejscu powinno? (1)
Ha ha ha
- 2 0
-
2025-02-06 23:30
W magazynach
przystosowanych w odpowiedni sposób przeciwpożarowo. Nie szanuje się zabytków, robi w środku jakieś boksy to potem tak wygląda w razie katastrofy.
- 4 3
-
2025-02-06 13:41
Straż po pożarze tylko działa.
Szkoda to taka, że takich obiektów z materiałami.i niebezpiecznymi nie kontrolują.
- 7 1
-
2025-02-06 10:47
A konkretnie, jacy to "ludzie wszystko stracili"? Błaznujesz!
- 1 23
-
2025-02-06 10:40
No i wlasnie z tego tytulu ubezpieczyciel moze nie wypłacić ubezpieczenia
- 11 0
-
2025-02-06 10:07
Jak coś ma się spalić to się spali... (5)
A co tam miało być w tych budynkach? Kwiaciarnie? To są przemysłowe pomieszczenia i od zarania dziejów krzesano tam iskry, używano paliw, smarów, oleju i składowano silniki. Są restrykcyjne przepisy Ppoż.. i jak coś zaczyna się fajczyć w ciągu dnia jak jest kupa ludzi aby to zauważyć i w porę zareagować to chyba coś jest nie tak...
- 17 8
-
2025-02-06 18:36
Widocznie nie było tam wystarczających zabezpieczeń ppoż dla tego typu składowanych rzeczy. Jeśli to zabytek to tak - powinny być kwiaciarnie jak to napisałeś, bo spalane kwiaty nie narobiłyby takich szkód. A dawniej krzesano iskry, ale nie mieli tyle plastiku i baterii Mevo.
- 3 2
-
2025-02-06 10:11
Nie składowano rowerów z samozapalajacymi sie bateriami (3)
- 9 9
-
2025-02-06 12:36
No nie składowano, bo takich w Mevo nie ma.
Jak coś się pali, to chińskie ulepy na bafangach, albo podrutowane samoróbki.
- 8 3
-
2025-02-06 10:23
(1)
Ogień pojawił się w innej części budynku niż było składowane Mevo.
- 16 2
-
2025-02-06 13:37
Co niby mevo miało napisać?
Przecież nikt nie sprawdzi jak było.
- 2 4
-
2025-02-06 09:50
(4)
To gdzie w takim razie składować takie rzeczy? Wszystko i wszędzie może spłonąć
- 14 3
-
2025-02-06 18:40
Nie w zabytkach. Hale powinny być dostosowane ppoż.
- 3 2
-
2025-02-06 10:11
Jak to gdzie ? W specjalnie do tego przeznaczonych magazynach. (2)
Jak to gdzie ? W specjalnie do tego przeznaczonych magazynach. Z materiałami niebezpiecznymi. Jak każde inne materiały pirotechniczne. Przecież od początku wiadomo że ludzkość sobie na ten moment nie radzi z tą formą energii.
- 19 11
-
2025-02-06 18:39
Dokładnie
A nie w zabytkach.
- 1 1
-
2025-02-06 12:01
To nie są materiały pirotechniczne.
- 5 2
-
2025-02-06 09:53
Trzeba było udostępnić swoją piwnicę
By przechować rowery i sprzęt do niego
- 4 6
-
2025-02-06 09:20
Iznowu (1)
Gimbaza dała w dól
- 3 8
-
2025-02-06 09:58
no
bo składować powinno się na Księżycu.
- 4 7
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
