- 1 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (273 opinie)
- 2 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (216 opinii)
- 3 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (75 opinii)
- 4 Ugaszono pożar na budowie osiedla (184 opinie)
- 5 Podsuwają pomysły na kary dla śmieciarzy (112 opinii)
- 6 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (195 opinii)
Prawie milion zł za promocję Gdańska w komedii romantycznej
Ponoć prawdziwej miłości nie można kupić. Można ją jednak traktować jako motyw przewodni filmu, do którego produkcji Gdańsk zwiększył dofinansowanie z pół miliona do prawie 1 mln zł. Zawarta właśnie umowa obejmuje promocję miasta na płytach z filmem "Miłość jest wszystkim", które zostaną wydane w marcu 2019 r.
Jak czytamy w opisie filmu, opowiada on o romansie pomiędzy piłkarzem a kobietą, która nie jest fanką futbolu, w okresie tuż przed świętami Bożego Narodzenia, gdy do miasta przypływa Święty Mikołaj. Akcja będzie obfitować w zdrady i tajemnice, których zwieńczeniem będzie dopracowany w każdym szczególe ślub z zaskakującym finałem.
Pół miliona na promocję miasta
Gdańsk dotychczas za promocję miasta w formie tła do scen filmu zapłacił pół miliona złotych.
Czytaj także: Od Klossa do Boskich - te seriale kręcono w Trójmieście.
- Turyści chętnie przyjeżdżają do miejsc, w których toczą się akcje oglądanych przez nich filmów i chętnie podążają śladami swoich ulubionych bohaterów. Osadzenie fabuły w całości w Gdańsku stanowi ogromny potencjał dla promocji atrakcji turystycznych miasta, szczególnie poza sezonem turystycznym. Miasto będzie miało również wpływ na sposób, w jaki przedstawiony zostanie gród Neptuna - mówiła w październiku 2017 r. Anna Iwanowska z Referatu Prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
492 tys. zł za logotyp i film promocyjny na płytach
Teraz okazuje się, że miasto chce dołożyć do produkcji filmu jeszcze 492 tys. zł. Za taką kwotę Akson Studio umieści na 53 tys. płyt DVD i Blue Ray logotyp Gdańska oraz film promocyjny w menu każdej płyty, który "wzmocni przekaz promocyjny miasta Gdańska".
- Będzie to minutowy film promujący zimowy, bajkowy Gdańsk. Materiał zostanie przygotowany i zmontowany przez Akson Studio. Film nie został jeszcze nigdzie opublikowany - dodaje Jędrzej Sieliwończyk z Referatu Prasowego UMG.
Czy w dobie serwisów oferujących filmy na żądanie (VOD) warto promować miasto na tradycyjnych nośnikach i płacić ponad 9 zł za reklamę na każdej płycie?
- Uznaliśmy, że promocja Gdańska na "twardych" nośnikach ma wymierną korzyść promocyjną dla miasta. Płyta ukaże się w marcu, podczas gdy na obecność filmu w płatnych serwisach przyjdzie nam czekać znacznie dłużej - przekonuje Sieliwończyk. - Przekaz [promocyjny] jest skierowany zatem do tych, którzy nie korzystają z serwisów internetowych i tych, dla których DVD i Blue Ray to przedmiot kolekcjonerski czy idealny prezent.
Premiera filmu w kinach 23 listopada
Premiera filmu na ekranach kin planowana jest 23 listopada br. Dzień wcześniej przewidziano przedpremierowy pokaz dla publiczności w Gdańsku (nie są jeszcze znane szczegóły tego wydarzenia).
Opinie (239) ponad 10 zablokowanych
-
2018-11-02 16:54
tvn, gazeta Wyborcza, a potem mamy okładki z Adamowiczem w roli mesjasza i materiały o cudownie zarządzanym mieście.
- 66 8
-
2018-11-02 16:55
Budyń jeszcze nie wygrał, a już wszystko wróciło do normy... hehe, 500 baniek...
- 59 15
-
2018-11-02 16:55
Zero przejrzystość co do zasad refundowania
No ale przeciez to tylko 1 mln PLN.
- 53 9
-
2018-11-02 17:07
Zwróci się każda złotówka
W końcu ile jest komedii romantycznych poruszających temat zakochania się podczas Świąt - Heloł
- 30 17
-
2018-11-02 17:07
(2)
Po co komu plyta dvd ze świątecznym filmem w marcu?!?!?!
- 57 4
-
2018-11-02 17:35
beneficjentom tej kasy co miasto ją marnotrawi
- 9 1
-
2018-11-02 20:12
Za 45 z)ł
- 1 0
-
2018-11-02 17:16
Za okrągłą bańkę można by negocjować zmianę tytułu ... (2)
"Miłość w Gdańsku jest wszystkim" albo "Miłość do Gdańska jest wszystkim"
- 47 1
-
2018-11-03 10:02
Lub zakochaj sie w Pawle
- 5 1
-
2018-11-03 13:32
tak jak np. "Vicky , Cristina, Barcelona, "Kevin sam w Nowym Yorku" "Ostatnie tango w Paryżu", Rzymskie wakacje" itp.
Ja proponuję "Gdańska miłość"
- 1 0
-
2018-11-02 17:16
A kto lansuje budynia??? Czy nie przypadkiem tvn ?
Następny sPOsób na wydanie pieniędzy podatników na prywatną kampanię wyborcza.
Coś jak zapłacenie urzędnikom "nagród" a POtem odebraniu ich w POstaci "dobrowolnych datków" POd grożbą utraty stanowiska, wpływów, chodów i pleców. Mafia sycylijska lepszych wałów nie robi.- 53 3
-
2018-11-02 17:16
Gdzie by filmowcy robili filmy gdyby miasta im nie płaciły? (3)
Czyżby się skończyło wtedy tak, że to miasto dostawałoby od filmowców pieniądze za możliwość nagrywania w danym mieście?
- 41 3
-
2018-11-02 17:49
Przychodzi TVN do Budynia i mówi: "dajesz bańke, albo zrobimy film o miłości na Oruni" (1)
- 9 0
-
2018-11-02 20:13
Hee
- 0 0
-
2018-11-03 00:38
Cały Gdańsk zalany budyniem, a to dobre podłoże do miłości .
- 1 0
-
2018-11-02 17:17
W Wejherowie była także kręcona komedia TVN "Całe szczęście" - ale miasto nie zapłaciło ani złotówki na to
Więc dziwna sprawa z tym milionem pod koniec kampanii wyborczej Pawła Budynia Adamowicza.
- 60 2
-
2018-11-02 17:24
Wiecie już teraz czemu media typu TVN czy Wyborcza są murem za Pawłem
One o Pawle tylko dobrze a on w zamian "kupuje" w tych mediach "promocję miasta" za nasze pieniażki. Wszyscyc są zadowoleni. I tak od 20 lat
- 61 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.