• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Prawie milion zł za promocję Gdańska w komedii romantycznej

Krzysztof Koprowski
2 listopada 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Film opowiada o romansie w okresie przygotowań do świąt Bożego Narodzenia. Film opowiada o romansie w okresie przygotowań do świąt Bożego Narodzenia.

Ponoć prawdziwej miłości nie można kupić. Można ją jednak traktować jako motyw przewodni filmu, do którego produkcji Gdańsk zwiększył dofinansowanie z pół miliona do prawie 1 mln zł. Zawarta właśnie umowa obejmuje promocję miasta na płytach z filmem "Miłość jest wszystkim", które zostaną wydane w marcu 2019 r.



Czy Gdańsk powinien promować się poprzez produkcje kinowe?

"Miłość jest wszystkim" - taki tytuł nosi komedia romantyczna produkcji Akson Studio oraz TVN, która była kręcona na przełomie 2017 i 2018 r. na terenie Gdańska.

Jak czytamy w opisie filmu, opowiada on o romansie pomiędzy piłkarzem a kobietą, która nie jest fanką futbolu, w okresie tuż przed świętami Bożego Narodzenia, gdy do miasta przypływa Święty Mikołaj. Akcja będzie obfitować w zdrady i tajemnice, których zwieńczeniem będzie dopracowany w każdym szczególe ślub z zaskakującym finałem.

Pół miliona na promocję miasta



Gdańsk dotychczas za promocję miasta w formie tła do scen filmu zapłacił pół miliona złotych.

Czytaj także: Od Klossa do Boskich - te seriale kręcono w Trójmieście.

- Turyści chętnie przyjeżdżają do miejsc, w których toczą się akcje oglądanych przez nich filmów i chętnie podążają śladami swoich ulubionych bohaterów. Osadzenie fabuły w całości w Gdańsku stanowi ogromny potencjał dla promocji atrakcji turystycznych miasta, szczególnie poza sezonem turystycznym. Miasto będzie miało również wpływ na sposób, w jaki przedstawiony zostanie gród Neptuna - mówiła w październiku 2017 r. Anna Iwanowska z Referatu Prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Ubiegłoroczna promocja filmu na Długim Targu. Na scenie aktorzy filmu, reżyser Michał Kwieciński oraz prezydent Gdańska Paweł Adamowicz. Ubiegłoroczna promocja filmu na Długim Targu. Na scenie aktorzy filmu, reżyser Michał Kwieciński oraz prezydent Gdańska Paweł Adamowicz.

492 tys. zł za logotyp i film promocyjny na płytach



Teraz okazuje się, że miasto chce dołożyć do produkcji filmu jeszcze 492 tys. zł. Za taką kwotę Akson Studio umieści na 53 tys. płyt DVD i Blue Ray logotyp Gdańska oraz film promocyjny w menu każdej płyty, który "wzmocni przekaz promocyjny miasta Gdańska".

- Będzie to minutowy film promujący zimowy, bajkowy Gdańsk. Materiał zostanie przygotowany i zmontowany przez Akson Studio. Film nie został jeszcze nigdzie opublikowany - dodaje Jędrzej Sieliwończyk z Referatu Prasowego UMG.
Czy w dobie serwisów oferujących filmy na żądanie (VOD) warto promować miasto na tradycyjnych nośnikach i płacić ponad 9 zł za reklamę na każdej płycie?

- Uznaliśmy, że promocja Gdańska na "twardych" nośnikach ma wymierną korzyść promocyjną dla miasta. Płyta ukaże się w marcu, podczas gdy na obecność filmu w płatnych serwisach przyjdzie nam czekać znacznie dłużej - przekonuje Sieliwończyk. - Przekaz [promocyjny] jest skierowany zatem do tych, którzy nie korzystają z serwisów internetowych i tych, dla których DVD i Blue Ray to przedmiot kolekcjonerski czy idealny prezent.

Premiera filmu w kinach 23 listopada



Premiera filmu na ekranach kin planowana jest 23 listopada br. Dzień wcześniej przewidziano przedpremierowy pokaz dla publiczności w Gdańsku (nie są jeszcze znane szczegóły tego wydarzenia).

Repertuar kin w Trójmieście znajdziesz na stronie kino.trojmiasto.pl oraz naszej aplikacji na telefon komórkowy.

Zobacz plan zdjęciowy filmu na Długim Targu. Materiał z listopada 2017 r.

Opinie (239) ponad 10 zablokowanych

  • Jawny wałek Budynia i TVN

    Adamowicz płaci TVN milion złotych za promocję w jakimś nędznym filmie, który w marcu pewnie będą dołączać za darmo na DVD do jakiejś Vivy. Zero przejrzystości, wszystko na układach. Tak się kupuje media za pieniądze podatników. A później mamy w TVN obrońcę demokracji Budynia.

    • 43 3

  • Milion dla tvn

    A rodzice na toner i papier placa do gdańskich szkół.
    Promocja ze hoho normalnie za pochlebne opinie dla Adamowicza i PO.
    Gdańsk to trucizny z portservice gaz wysypiskowy nad całym miastem trucizny z hałdy i z rafinerii a do tego pyły z elektrociepłowni w centrum miasta. Adamowiczowi tylko kopniaka zasadzic w imieniu pacjentów onkologicznych

    • 38 1

  • Fajnie

    Gdańsk się promuje szczytny cel? Za granicą też obejrzą?

    • 19 5

  • Mignął mi tam Pan Nosiadek

    Pewnie najlepszy aktor występujący w tym dziele. Szkoda, że w nic nie znaczącej roli.

    • 16 0

  • Złodziejstwo w biały dzień

    Poprzednia promocja dla tvnu przeszła to chca wiecej. Tych z gazety wyborczej zatrudnili w wwwgdanskpl za 9 000000 zł rocznie teraz pora na polsat radio tokfm i komu tam Adamowicz z kolesiami z PO sa winni za przychylnosc.

    • 28 1

  • Komedia romantyczna o tym jak prezydenci miasta sprzedali.

    A mieszkańców się nie słuchali.
    I tak kolejną kadencję na stołku przetrwali.
    Cud!

    • 29 2

  • 1 duża bańka to raptem (2)

    1/3 tego co idzie na ochronę Małego Naczelnika.

    • 6 24

    • Nie pitol UBikacjo z kod

      Co mnie obchodzą twoje fetysze jak kradna moje podatki.

      • 10 4

    • A ile płacą za ochronę Bolka?

      • 7 0

  • A statystom płacili 50PLN za cały dzień. :D

    • 12 1

  • Jprdl

    Budyń rozdaj może drożdżówki pod Dworem Fischera w Nowym Porcie zanim się rozpadnie. Zaproś też tam tych filmowców, tak tam romantycznie.

    • 30 0

  • Budyń i TVN (2)

    Mam scenariusz na komedie dla Adamowicza i tvn. w poniedziałek rano spóźniłem się godzinę do pracy. Nie jeździły tramwaje z pętli na Świętokrzyskiej na Chełm. Puszczone w zastępstwie po 20 minutach autobusy nie były w stanie zabrać wszystkich chętnych. Taka komediowa sytuacja, praktycznie do zobaczenia co tydzień w Gdańsku. Za takie sytuacje jak powyżej, za rozkradanie miasta, Adamowicz dla mnie nie istnieje.

    • 45 2

    • Bareja wiecznie żywy!

      • 9 0

    • I tak go wybierzecie, nie marudź!

      • 2 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane