- 1 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (205 opinii)
- 2 Ugaszono pożar na budowie osiedla (173 opinie)
- 3 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (50 opinii)
- 4 Podsuwają pomysły na kary dla śmieciarzy (67 opinii)
- 5 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (163 opinie)
- 6 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (22 opinie)
Prawie milion zł za promocję Gdańska w komedii romantycznej
Ponoć prawdziwej miłości nie można kupić. Można ją jednak traktować jako motyw przewodni filmu, do którego produkcji Gdańsk zwiększył dofinansowanie z pół miliona do prawie 1 mln zł. Zawarta właśnie umowa obejmuje promocję miasta na płytach z filmem "Miłość jest wszystkim", które zostaną wydane w marcu 2019 r.
Jak czytamy w opisie filmu, opowiada on o romansie pomiędzy piłkarzem a kobietą, która nie jest fanką futbolu, w okresie tuż przed świętami Bożego Narodzenia, gdy do miasta przypływa Święty Mikołaj. Akcja będzie obfitować w zdrady i tajemnice, których zwieńczeniem będzie dopracowany w każdym szczególe ślub z zaskakującym finałem.
Pół miliona na promocję miasta
Gdańsk dotychczas za promocję miasta w formie tła do scen filmu zapłacił pół miliona złotych.
Czytaj także: Od Klossa do Boskich - te seriale kręcono w Trójmieście.
- Turyści chętnie przyjeżdżają do miejsc, w których toczą się akcje oglądanych przez nich filmów i chętnie podążają śladami swoich ulubionych bohaterów. Osadzenie fabuły w całości w Gdańsku stanowi ogromny potencjał dla promocji atrakcji turystycznych miasta, szczególnie poza sezonem turystycznym. Miasto będzie miało również wpływ na sposób, w jaki przedstawiony zostanie gród Neptuna - mówiła w październiku 2017 r. Anna Iwanowska z Referatu Prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
492 tys. zł za logotyp i film promocyjny na płytach
Teraz okazuje się, że miasto chce dołożyć do produkcji filmu jeszcze 492 tys. zł. Za taką kwotę Akson Studio umieści na 53 tys. płyt DVD i Blue Ray logotyp Gdańska oraz film promocyjny w menu każdej płyty, który "wzmocni przekaz promocyjny miasta Gdańska".
- Będzie to minutowy film promujący zimowy, bajkowy Gdańsk. Materiał zostanie przygotowany i zmontowany przez Akson Studio. Film nie został jeszcze nigdzie opublikowany - dodaje Jędrzej Sieliwończyk z Referatu Prasowego UMG.
Czy w dobie serwisów oferujących filmy na żądanie (VOD) warto promować miasto na tradycyjnych nośnikach i płacić ponad 9 zł za reklamę na każdej płycie?
- Uznaliśmy, że promocja Gdańska na "twardych" nośnikach ma wymierną korzyść promocyjną dla miasta. Płyta ukaże się w marcu, podczas gdy na obecność filmu w płatnych serwisach przyjdzie nam czekać znacznie dłużej - przekonuje Sieliwończyk. - Przekaz [promocyjny] jest skierowany zatem do tych, którzy nie korzystają z serwisów internetowych i tych, dla których DVD i Blue Ray to przedmiot kolekcjonerski czy idealny prezent.
Premiera filmu w kinach 23 listopada
Premiera filmu na ekranach kin planowana jest 23 listopada br. Dzień wcześniej przewidziano przedpremierowy pokaz dla publiczności w Gdańsku (nie są jeszcze znane szczegóły tego wydarzenia).
Opinie (239) ponad 10 zablokowanych
-
2018-11-02 19:07
Lubie takie filmowe dzieła bo trzymają w napięciu do samego końca
nigdy nie wiem co się wydarzy :)
- 19 3
-
2018-11-02 19:07
(1)
No to ładnie, teraz nawet ostatni mohikanie którzy na Adamowicza chcieli głosować po zobaczeniu że przekazał milion złotych pieniędzy mieszkańców na TVN chyba zrezygnują z głosowania na niego.
- 30 2
-
2018-11-03 13:21
Nie było to żadną tajemnicą
Film był kręcony w zeszłym roku o tej porze. Bardzo wielu Gdańszczan zarobiło przy tym filmie min. jako tło
- 1 2
-
2018-11-02 19:14
39% odpowiadających na ankietę (1)
uznało taki sposób "promocji" za super pomysł,zapewne są to zwolennicy uwieczniania ślubów i innych na VHSach.
- 25 1
-
2018-11-03 15:58
Bo nie przeczytali jaki to film.
Ogolnie to ma sens, ale nie jakis wałek z TVN i filmem dołączanym do czego się da.- 3 1
-
2018-11-02 19:16
Okazja dla lansu dla adamowicza
czas pożegnać budynia
- 30 2
-
2018-11-02 19:22
W Gdansku moglby powstac film o romansie pilkarza i butelki, ktora nie byla pusta... (2)
A tak bardziej na serio - moze re-make "Sliding Door":
W pierwszej wersji tramwaj przyjezdza o czasie, bohaterka jest na czas w pracy, gdzie zdobywa uznanie szefostwa i awansuje. Kariera nabiera rozpedu.
W wersji drugiej (realistycznej) - sznur "dortmundow" blokuje tory, bohaterka czeka 30 minut na przystanku, po czym decyduje sie na SKMke. skmka przyjezdza spozniona i napakowana pasazerami jak biceps Schwarzenegera 40 lat temu. Oczywiscie krotki sklad. Zniechecona bohaterka wybiera taksowke. Wiezie ja przystojny Janusz w kamizelce - co prawda okrezna trasa przez Piecki-Migowo, Niedzwiednik, Wrzeszcz i Sopot Gorny ale dzieki temu kwitnie miedzy nimi uczucie.
Maja trojke dzieci, i za 1500+ zyja dlugo i szczesliwie.- 30 0
-
2018-11-02 20:18
:)
- 3 0
-
2018-11-03 02:15
W pierwszej wersji - zycie rodzinne w rozspce.
Wraz z awansami zaczyna mobbingowac pracownice i molestowac mlodszych pracownikow.
- 3 0
-
2018-11-02 19:22
adamowicz szasta pieniędzmi naszymi - gdańszczan!
Dziurawe ulice i zapomniane dzielnice takie jak stogi. orunia. nowy port to HAŃBA dla Pawła Adamowicza.Na budżet dzielnicy STOGI trafiło.....40 tyś. a na jakiś szmirowaty film, jak się okazało poszło milion złotych!Oczywiście Gdańszcznie pójdą głosować na swojego idola Pawła Adamowicza!?Bravo!
Radny Dzielnicy Stogi
sławomir ziembiński
czerwony korsarz- 35 4
-
2018-11-02 19:26
Czy jak Trąbki Wielkie albo Krzywe Kolano zapłacą 10 tys.
To też da się je promować? A ile musi zapłacić sołtys wsi Szymbark?
- 15 0
-
2018-11-02 19:41
Świetny pomysł na promocje
- 1 25
-
2018-11-02 19:45
(1)
Czyżby kolejny Miś ?
- 28 1
-
2018-11-02 20:20
Gruby miś
- 7 0
-
2018-11-02 20:58
W skrócie:
Adamowicz przelał bańkę na konto tvn. z naszych pieniędzy.
Pięknie. Dzięki, łaskawco.- 31 7
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.