- 1 Akcja ratunkowa nurka przy Westerplatte (73 opinie)
- 2 15 mln zł wygrane w Eurojackpot w Gdańsku (87 opinii)
- 3 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (358 opinii)
- 4 Kosiorek i Dulkiewicz chcą współpracować (221 opinii)
- 5 Paraliż drogowy na północy Gdyni (145 opinii)
- 6 Martwe dziki z Karwin miały ASF (105 opinii)
Prawie milion zł za promocję Gdańska w komedii romantycznej
Ponoć prawdziwej miłości nie można kupić. Można ją jednak traktować jako motyw przewodni filmu, do którego produkcji Gdańsk zwiększył dofinansowanie z pół miliona do prawie 1 mln zł. Zawarta właśnie umowa obejmuje promocję miasta na płytach z filmem "Miłość jest wszystkim", które zostaną wydane w marcu 2019 r.
Jak czytamy w opisie filmu, opowiada on o romansie pomiędzy piłkarzem a kobietą, która nie jest fanką futbolu, w okresie tuż przed świętami Bożego Narodzenia, gdy do miasta przypływa Święty Mikołaj. Akcja będzie obfitować w zdrady i tajemnice, których zwieńczeniem będzie dopracowany w każdym szczególe ślub z zaskakującym finałem.
Pół miliona na promocję miasta
Gdańsk dotychczas za promocję miasta w formie tła do scen filmu zapłacił pół miliona złotych.
Czytaj także: Od Klossa do Boskich - te seriale kręcono w Trójmieście.
- Turyści chętnie przyjeżdżają do miejsc, w których toczą się akcje oglądanych przez nich filmów i chętnie podążają śladami swoich ulubionych bohaterów. Osadzenie fabuły w całości w Gdańsku stanowi ogromny potencjał dla promocji atrakcji turystycznych miasta, szczególnie poza sezonem turystycznym. Miasto będzie miało również wpływ na sposób, w jaki przedstawiony zostanie gród Neptuna - mówiła w październiku 2017 r. Anna Iwanowska z Referatu Prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
492 tys. zł za logotyp i film promocyjny na płytach
Teraz okazuje się, że miasto chce dołożyć do produkcji filmu jeszcze 492 tys. zł. Za taką kwotę Akson Studio umieści na 53 tys. płyt DVD i Blue Ray logotyp Gdańska oraz film promocyjny w menu każdej płyty, który "wzmocni przekaz promocyjny miasta Gdańska".
- Będzie to minutowy film promujący zimowy, bajkowy Gdańsk. Materiał zostanie przygotowany i zmontowany przez Akson Studio. Film nie został jeszcze nigdzie opublikowany - dodaje Jędrzej Sieliwończyk z Referatu Prasowego UMG.
Czy w dobie serwisów oferujących filmy na żądanie (VOD) warto promować miasto na tradycyjnych nośnikach i płacić ponad 9 zł za reklamę na każdej płycie?
- Uznaliśmy, że promocja Gdańska na "twardych" nośnikach ma wymierną korzyść promocyjną dla miasta. Płyta ukaże się w marcu, podczas gdy na obecność filmu w płatnych serwisach przyjdzie nam czekać znacznie dłużej - przekonuje Sieliwończyk. - Przekaz [promocyjny] jest skierowany zatem do tych, którzy nie korzystają z serwisów internetowych i tych, dla których DVD i Blue Ray to przedmiot kolekcjonerski czy idealny prezent.
Premiera filmu w kinach 23 listopada
Premiera filmu na ekranach kin planowana jest 23 listopada br. Dzień wcześniej przewidziano przedpremierowy pokaz dla publiczności w Gdańsku (nie są jeszcze znane szczegóły tego wydarzenia).
Opinie (239) ponad 10 zablokowanych
-
2018-11-03 22:05
Kargul
W sumie to dofinansowanie tvenu z naszych podatków i bez pytania o zgodę.
- 3 3
-
2018-11-03 22:10
Studio NOS
Następna komedia to "Kupa niespodzianek w Motławie".
- 6 1
-
2018-11-04 21:31
Kpina
Milion złotych przeznaczony na tandetną promocje Gdańska, żeby ściągnąć jeszcze więcej turystów i bardziej utrudnić życie mieszkańcom. Szkoda bo za te pieniądze śmiało możnaby było kupić choć jeden nowy autobus. :(
- 1 2
-
2018-11-18 13:51
Brawo Gdańsk
My tworzymy historie. Tu sie zyje.
- 0 0
-
2018-11-19 10:53
Słaba oj słaba ta komedia
Zmarnowany czas i gdańszczan i filmowców . Typowy kinowy gniot nie porwał mnie nawet na minutę w kinie .
- 0 0
-
2018-11-21 07:29
TVN ,Gazet.Wyb.I Trójmiasto.pl = Chór wzajemnej adoracji
Media siebie warte
- 0 1
-
2018-11-21 13:28
Pomyślcie...
Wydaje ie pieniądze nie myśląc w jakich warunkach żyją starsi mieszkańcy często samotni lub w domach,, opiekil skontrolujcie np w Rumi
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.