• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z opłatą za lotniskowy parking

Olga
15 lipca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł. Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł.

Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.



Czy kiedykolwiek miałeś problem z wyjazdem z płatnego parkingu?

Poniżej publikujemy treść listu pani Olgi.

W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.

Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.

Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.

Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.

W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.

Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".

W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.

Komentarz Magdaleny Śmigielskiej, specjalisty ds. marketingu firmy Interparking, która jest operatorem parkingu przy gdańskim lotnisku

Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł. 

W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.

Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.

Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.

Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Olga

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (261) 6 zablokowanych

  • A Ile panie za parkowanie Airbusa 340 na lotnisku (5)

    • 84 28

    • Dostałeś minusa za wspomnienie Utyska

      • 7 12

    • 100 mln

      • 11 6

    • 7zl za każdą tone/doba

      • 10 2

    • Cztery Zdrowaski ale w Toruniu

      • 6 2

    • Kto nie skacze

      ten za Pułtuskiem

      • 4 4

  • (13)

    Jak jechalam odebrac męża z lotniska to wczesniej w internecie poczytalam na który parking wjechac aby nie zabulić nie wiadomo ile.Ale i tak sie czułam jakbym na minę wjeżdżala

    • 252 13

    • Wielki świat...

      • 22 10

    • (4)

      Bywa Halinko, bywa. Dlatego Ty tam na wsi siedź i kury macaj, a nie do miasta się wybieraj!

      • 34 59

      • od kiedy lotnisko jest w mieście , zanim coś napiszesz pomyśl (2)

        • 23 19

        • Jest w granicach miasta

          To znaczy że jest w mieście.

          • 25 11

        • nie wymgasz za wiele?

          • 6 1

      • Se siedze,pośród kaszubskich łąk i lasów,mam widok na jezioro,kur nie mam bo lisów pełno ale mam internet prosto ze światłowoda więc czuję się światowa babka

        • 42 6

    • zawsze jadę na parking płatny (4)

      4zł za godzinę i nie ma problemu.
      kiss and fak mnie nie interesuje

      • 53 4

      • hehe

        SUPER :-)

        • 12 1

      • kuraś :) i wszystko w temacie

        • 6 2

      • Praktiker (1)

        Czytałeś? Odwoziła siostrę nie tylko z bagażem, ale i brzuszkiem, więc najbliżej wejścia.

        • 10 1

        • i na takich oni właśnie polują

          na najbardziej odsłoniętych i najmniej zdolnych do obrony,

          witamy w Polsce gdzie atakuje się ciężarne kobiety

          • 8 4

    • Polska, tu każdy cię chce zrobić w kija

      i wszystko jest problemem,

      wyjechałem i wszystkie problemy zniknęły
      w momencie postawienia stopy poza granicami
      tego kurkistanu

      • 6 2

    • Następnym razem zapytaj Kurskiego, on wie gdzie stawiać auto bez płacenia

      G0 BMWX5

      • 11 2

  • Lotnisko jedynie potrafi pójść na rękę liniom lotniczym..pozostali muszą być ostro krojeni. .parking, woda w sklepie itp! (9)

    • 225 25

    • Hahahahaha dobre (2)

      • 11 8

      • (1)

        Haha haha ale Hahaha

        • 10 2

        • albo po hrabiowsku ha haha

          • 2 0

    • Są odpowiednio krojeni bo linie lotnicze maja prowizję od (2)

      Rzeczy zakupionych w sklepach lotniskowych. Przy każdych zakupach skanuja bilet żeby wiadomo było który przewoźnik i ile ma dostać.

      • 12 6

      • Nie ktory przewoznik ma dostać tylko jesteś na strefie WOC w zw. Z czym (1)

        Zgodnie z ustawą na sprzedawcę nakładany jest obowiązek skanowania biletu.
        Zresztą nie wyedukowany Zenek który leci samolotem i w dodatku tanimi liniami nie wie co znaczy WOC jakie panują w świecie obyczaje itd itd.

        • 1 3

        • zenek, który powyższe pisze i lata drogimi liniami, nie wie co znaczy WOC, a zwłaszcza, że coś takiego już nie istnieje

          • 0 1

    • No co ty,

      na tym lotnisku, wszystko gra jak w zegarku!

      Jak tam perfumy dla Piotrka?

      • 1 0

    • tak samo jest z taksowkami!!! (1)

      Dlatego ja jeżdżę taksówką na lotnisko ale jakie moje zdziwienie było w zeszłą środę jak Pan taksówkarz powiedział że nie wjedzie na lotnisko bo już dzisiaj miał 3 kursy na lotnisko i więcej nie może, bo wszystkie korporację mają limit oprócz TYCH ZŁODZIEI co stoją pod lotniskiem.musiałem wyjść na rondzie i z tym ciężkim bagażem zasuwać.Ogólnie masakra jest lato jest sezon a wszystkie korporacje mają tylko 3 wjazdy na dzień!!!

      • 4 1

      • Racja

        A ja jestem taksówkarzem i czasami jak chcę pomóc z bagażem to 1/3 kwoty za kurs muszę płacić za parking...

        • 0 0

  • (8)

    Miałem podobny problem w Luton. Dodatkowo pomyliłem parking i wjechałem na długoterminowy. Zadzwoniłem do obsługi. Zdalnie otworzyli szlaban i nie poniosłem żadnej dodatkowej opłaty. Podejście do klienta diametralnie różne.

    • 290 11

    • Bo to PRL , teraz już prawdziwy. (2)

      • 39 3

      • taki piSSowski żywcem wyjęty z Bareji (1)

        • 21 21

        • BOLEK AIRPORT...i wszystko jasne

          • 4 5

    • Kiss&Fly (1)

      Bo to było prawdziwe Kiss&Fly a nie pocałuj i leć w polskim wykonaniu !!!

      • 16 1

      • raczej "pocałuj nas w d..." - mam na myśli obsługę

        • 3 0

    • (2)

      Akurat w Luton w ogóle nie ma parkingu na lotnisku za darmo. Za każdy wjazd trzeba płacić. Brytyjczycy sami na to narzekają.

      • 9 3

      • już nie pitol (1)

        nigdzie w UK nie ma parkingu na lotnisku za darmo
        i nikt nie narzeka, wszyscy to rozumieją i akceptują,
        po co zmyślasz?

        • 3 2

        • Bzdury piszesz. Wszystkie duże porty lotnicze na polnocy Anglii mają bezpłatna opcje podejmowania podróżnych. W Doncaster jest 10 minut, w Leeds chyba 15 bylo, Manchester ma pasy pod samymi terminala gdzie można się zatrzymać i wysadzić ludzi. A za pierwsze pół godziny płaci się grosze. I to tak jakby w Polsce był parking za 2 zł.

          • 8 0

  • Trzeba było pomyśleć przed przyjazdem na lotnisko, żeby pojechać na parking gdzie na dłużej można się zatrzymać. (16)

    Przy wejściu na przystanek PKM jest parking gdzie opłata wynosi bodajże 6zł/godz. Bezproblemowa płatność u ciecia w budce. Parking znajduje się może 50m od kissandfly, także daleko byście kobity nie miały na terminal.

    • 115 67

    • (3)

      Chciały przyoszczędzić 6 zeta. Chytry traci 2 razy.

      • 35 21

      • W tym przypadku 3,3333333333333 razy traci (20/6 = 3,3333...) (1)

        A jak odrzucą odwołanie to 6,66666666667 razy (bo 40/6 = 6,6666...)

        • 13 5

        • Kup se gnata i jedz do syrii

          • 10 9

      • Rozumiem ze winisz tą panią, że w ogóle zajechała na kiss&fly . Z Twojej wypowiedI wynika że wszyscy ktorzy chca z tej strefy skorzystac to złodzieje i oszuści bo chcieli przyoszczedzic ? Bzdura. Wielokrotnie korzystałem z tego postoju jak i innych a że mnie stać, to co to za roznica czy zaplace za postoj 4,50 czy 20 zl i tak trzeba zaplacic. Nie rozumiem tutaj Twojej logiki.

        • 4 0

    • Mi sie podoba fragment: (7)

      "Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się."
      Kurde, siostra w 6 miesiącu, a "myślałam, że tylko ją wysadzę"?!
      Za samo myślenie, że nie odprowadzę ciężarnej pasażerki powinni wlepić opłatę karną.

      • 56 19

      • (4)

        Ja się nie dziwie, a jakby byla sama ?Przyjechala do odprawy to obsluga powinna pomóc z wrzuceniem bagazu. W naszym kraju nie ma na co liczyc ja juz
        widziałem jak kobiety stoją w kolejce i też nikt ich nie przepuści...

        • 22 7

        • Chodzi o to, ze chyba dowiedziała się o tym (3)

          6 miesiącu dopiero po wjechaniu w kiss& fly. Zresztą była na lotnisku 1 raz i myslala że wrzucenie bagażu na taśmę trwa 3.5 minuty.

          • 29 4

          • (1)

            Bo kobiety ktore są w ciąży powinny mieć pierwszeństwo w kolejce ?

            • 9 22

            • Zastanawiam się, kto minusuje. Chyba mizogini i bezpłodne frustratki.

              • 2 7

          • Akurat poranne loty na niektorych trasach nie są oblegane...

            • 0 0

      • A z taksowki tez wyrzucaja ! I co maja czekac az odprawi bagaz ??!

        • 11 4

      • Prawdopodobnie jak wyjezdzala z domu to siostra jeszcze nie byla w ciazy. Dopiero przwed samym wjazdem na parking sie zorientowala. No i trzeba bylo pomoc.

        • 27 1

    • Trzeba było powiedzieć wcześniej to wszyscy by wiedzieli a nie tylko ty i cieć z budki...

      • 5 2

    • Ten P2 przy PKM to tylko 4zł za 1/2h

      a do terminalu bliziutko.

      • 18 0

    • znajdz lotnisko na świecie z parkingiem kiss fly 10 minut ;pozdrawiam na kilometr to wajcha lotów jak na lekarstwo a problemy jak na JFK proponuje 3 minuty i wyrzut ludzi w przejeżdzie

      • 4 4

    • Ludzie, jesteście szczury.

      Polacy zawsze bedą szczurami Europy i świata, bo dla siebie wzajemnie sa szczurami.
      Smutna prawda, ale prawda.

      • 0 0

  • (4)

    Czyje te parkingi? Osoby prywatnej?

    • 80 18

    • Moje, a co?

      • 11 5

    • znam takich co płacili ponad 100zł
      tak cwany system tylko w pl, w normalnych krajach np DE jest 15 minut free

      • 8 9

    • obojętnie czyje, bo wiadomo, że (1)

      złodzieje !

      • 13 0

      • maja wlasciwego patrona

        • 7 6

  • (2)

    Też miałem problem z odczytaniem biletu po dłuższym postoju na długoterminowym P5. Chyba z 10 minut próbowałem wyjechać, zmieniając co chwilę bramki.

    • 82 5

    • P5 to parking cudów

      Więcej aut niż miejsc

      • 16 0

    • P4

      Miałam ten sam problem z P4. Biletu online bramka nie odczytała, wzięłam nowy, a na bramce już przed P4 odczytała tylko ten elektroniczny bilet, mimo że powinna ten z bramy głównej. Po powrocie nie mogłam wyjechać to w biurze pracownik wymienił oba bilety na jeden.

      • 8 1

  • Pomijając całą sytuację związaną z opłatą... (1)

    To śmieszne jest to: ... specjalista ds. marketingu... że kto?

    • 137 15

    • Serio nie słyszałeś o takim stanowisku?

      • 9 11

  • a najbliższy czynny taras widokowy dla odprowadzających we Wrocławiu :) (1)

    tam gdzie leciała siostra tez jej bagaż zabrali z taśmy?

    • 94 13

    • tam już był lżejszy

      bo cześć rzeczy zginęła...

      • 17 3

  • Tyle razy tam podjeżdżałem i nie było żadnego problemu (9)

    Paniusia coś kombinuje, 40 zika jej szkoda.

    • 53 191

    • (1)

      Tak i było od niej czuć woń narkotykow. ;)

      • 20 3

      • Krawata nie miała, to się awanturuje

        • 24 0

    • nie podjeżdżałeś tylko przejeżdżałeś wąchnąć wielkiego świata i w 10 minut ci stykło

      • 8 5

    • A Ty to głupi jak but

      • 2 1

    • Bo to cebula (1)

      • 1 2

      • Kuźniar, to ty?

        • 0 0

    • Potwierdzam, ja też tyle razy parkowałem na lotnisku swoim Bentleyem Bentaygą z ciemnymi szybami i nigdy nie miałem problemu... (2)

      • 1 2

      • Członek z pewnością, żeby nie powiedzieć dosadniej

        • 0 0

      • czlonek

        yba tylko marny czlonek

        • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane