• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z opłatą za lotniskowy parking

Olga
15 lipca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł. Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł.

Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.



Czy kiedykolwiek miałeś problem z wyjazdem z płatnego parkingu?

Poniżej publikujemy treść listu pani Olgi.

W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.

Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.

Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.

Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.

W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.

Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".

W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.

Komentarz Magdaleny Śmigielskiej, specjalisty ds. marketingu firmy Interparking, która jest operatorem parkingu przy gdańskim lotnisku

Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł. 

W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.

Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.

Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.

Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Olga

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (261) 6 zablokowanych

  • (4)

    Ciekawe czy siostra będzie równocześnie ciagnąć na angielskim socjalu i pobierac 500+ ?

    • 20 23

    • A co zazdroscisz, że ktoś może robić dzieci a ty juz nie? Jej sprawa. Haha burak

      • 3 9

    • Typowy Polak

      • 2 1

    • (1)

      siostra wyszła za angola. U nas nikt nie chciał grubej z krzywymi nogami.

      • 0 2

      • Oby, bo z takimi tekstami polskim kobietom współczuję że trafiają na takich typów jak ty. Nie dziwię się że większość teraz wyjechała . Jak kobieta by nie wyglądała...

        • 2 0

  • Mina (2)

    Ten parking to mina, kto nie wie ten buli jak za zboże.

    • 29 5

    • (1)

      System jak na całym świecie. A przed wjazdem wielkie tablice.

      • 6 5

      • System tak, ale wykonanie i obsługa made in Gdańsk

        • 7 2

  • Działania celowe

    To tak specjalnie zrobiono, żeby poszła szukac czynnego automatu, im dluzej go szuka tym wiecej zapłaci, za każde 10 minut 20 zł, żenada! Zwykłe wyłudzanie kasy! Mają większe przychody jeśli najbliższe sa nieczynne, wstyd po prostu, takie coś nie powinno mieć miejsca!

    • 37 4

  • (1)

    Jak ktoś twierdzi że nie ma problemu z wyjazdem przez bramki na lotnisku to znaczy że nie był wogole na lotnisku. Już nie raz miałam problem z czynnikami kart. I nie tylko ja. Jak stoją 4 samochody na awaryjnych i nie mogą wyjechać bo oplaconych biletów kasy też nie czytają to czyja wina? Jak z obsługi nikt się nie zgłasza to co ? Za takie opłaty jakie pobierają za parking nie powinno być takich sytuacji. Za granicą to byłoby nie do pomyślenia.! Nie wystarczy tylko zainstalować automatycznych kas . Ale po co skoro działają na korzyść lotniska.

    • 47 4

    • Za granicą są głównie kasy automatyczne.

      • 2 3

  • Nigdy w życiu... (6)

    Lotnisko imieniem konfidenta to najgorsze lotnisko w Polsce...jeździmy do Bydgoszczy o wiele milej!!!

    • 21 34

    • (1)

      To se jeździj pisiorku. Możesz nawet z Torunia latać.

      • 12 4

      • Do Bydgoszczy będę jeździł a tu nie będę kupował

        Pewnie tam obsługują w krawatach, a wiadomo w krawacie to mniej się awanturują

        • 5 3

    • Gdynia (1)

      A co lata z Bydgoszczy nie obrażając nikogo.

      • 7 0

      • Nie będzie kupował ..... A nie latał z Bydgoszczy

        To był cytat z filmu

        • 0 0

    • Do pisiora

      spadaj na Miesięcznicę kaczy przykurczu

      • 8 5

    • lepiej jeździj do Elbląga, tam..

      przekop ci zrobią... na świat !
      Przekop im. Poległego Św. Lecha K.

      • 5 2

  • Parking

    Wiecznie coś się dzieje z automatami, to nie czyta przy wyjeździe numerów z tego co pamiętam bramki miały otwierać się automatycznie , jeżeli mieścisz się w czasie po to są zainstalowane kamery to nie podnosi szlabanu na wjeździe. Wiecznie postawiony pachołek przed jedną z bramek a obsługa to parodia. Pracują chyba za karę Panie Prezesi czas zmienić dzierżawcę.

    • 38 1

  • (1)

    Moja pierwsza myśl: 10minut i kobieta zdarzyła :D

    • 2 12

    • Zdarzyć to się może jakaś sytuacja, a kobieta nie zdążyła - ty analfabeto.

      • 0 0

  • Raz bylem i nigdy więcej, uszkodzone drzwi w które zaparkowany sąsiad z impetem przywalił mi. Mam numery blach golfika z sopotu, bo zawsze w takich miejscach robię zdjęcia, doświadczyłem już kilka razy brak cywilnej odwagi - lepiej uciec niż zostawić karteczkę z numerem telefonu. Na pewno nie odpuszczę i pofatyguje się na policje żeby sprawdzić monitoring...

    • 14 3

  • cała obsługa lotniska to złodzieje i amatorzy

    • 20 6

  • (2)

    Ludzie połowa z was chyba nie rozumie tego artykułu ale swoje 2 grosze dorzuca. Babka wcale nie jest cwaniarą i oszustką jak ją nazywacie. Byłem tam wtedy. Nie mowila ze nie zaplaci tylko czemu z kazda próbą zaplaty wzrastala jej cena ?! Gdyby kasa dzialala to by zaplacila i nie bylo by problemu. Te czytniki sa porysowane jakby bylo to celowe ! I darujcie sobie te denne komentarze. Wjechala na kiss &fly to wjechala po co drazyc. Miala zaplacic 20zl a musiala 40 zl to jest roznica !

    • 48 6

    • Nic tak nie cieszy frustratów, jak fakt, że ktoś musi wyskoczyć z kasy.

      • 6 0

    • To jest zlodziejski kraj
      Juz ta sama opłata 20 zł powyżej 10 minut jest absurdalna, wprost z d...y wyjęta!
      Wszystko powinno mieć jakąś miarę...przyzwoitości

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane