- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (209 opinii)
- 2 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (75 opinii)
- 3 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (187 opinii)
- 4 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (113 opinii)
- 5 "Lex deweloper" pomoże na Przymorzu? (114 opinii)
- 6 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (242 opinie)
Przystanek za 18 groszy
- Nie traktujemy tych linii jako konkurencyjnych - mówi Izabela Kozicka-Prus, rzecznik gdańskiego ZKM. - Częstotliwość ich kursowania jest niewielka, obsługują wybrane, pojedyncze trasy, poza tym nie zatrzymują się na wszystkich przystankach - tłumaczy. - Korzystają z nich głównie osoby zainteresowane dojazdem do hipermarketu.
- Posiadamy dwie bezpłatne linie autobusowe - informuje Marzena Jaworska, przedstawiciel Carrefoura. - Współpracujemy z prywatnym przewoźnikiem z Kartuz.
Carrefour raz na kwartał zleca przeprowadzenie badań marketingowych w swoich autobusach.
- Na ich podstawie mogę powiedzieć, że wielu klientów korzysta z darmowego transportu - informuje Marzena Jaworska.
Ile supermarket płaci za takie udogodnienia? Od kilku do kilkunastu groszy za kilometr - w zależności od charakteru linii. Najdroższe są linie, przebiegające przy trójmiejskiej obwodnicy.
Urzędnicy są zadowoleni z rozkwitu darmowego transportu.
- W ten sposób maleje liczba osób podróżujących samochodami - mówi Antoni Szczyt, zastępca dyrektora Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego. - Poza tym rozkwita też handel.
Prywatni przewoźnicy wnoszą opłaty za korzystanie z przystanków komunikacji zbiorowej. Jedno zatrzymanie się bezpłatnego autobusu na przystanku to 18 groszy, wędrujących do kasy miasta. Miesięcznie z tego tytułu otrzymujemy ok. 19 tysięcy złotych plus 22-procentowy podatek VAT - informuje Antoni Szczyt.
Opinie (63)
-
2004-02-01 10:54
popieram Nemo
A wy drapieżni kapitaliści obudzicie się z ręką w nocniku.
Jak wam tlenu zabraknie.- 0 0
-
2004-02-01 10:58
nie tylko warto, bo darmo
Znajomy wyjaśniał mi, że woli darmówkę Geanta z jakąś tam przesiadką bo tym sposobem z Oliwy na Karwiny dojeżdża w 30-40 minut a nie jak inaczej w 1,5 godziny.
- 0 0
-
2010-07-26 01:20
pomyślcie o tym jak inwestuje Gdańsk
ja aktualnie mieszkam w Pruszczu gdańskim ale pochodzę z niedzwiednika(koło moreny jak by ktoś nie wiedział).
a teraz do rzeczy porównajcie sobie jak inwestuje Gdańsk a jak inwestuje
Pruszcz Gdański to dojdziecie do wniosku że Pruszcz wie w co inwestować i jakie to będzie miało skutki a Gdańsk pomyśli zrobimy tak i tak a potem pojawiają się problemy związane z nie pomyśleniem przed zrobieniem
więc obojętnie co by się nie działo z komunikacją i np. wprowadzeniem darmowych linii to i tak autobusy będą się psuć a zysku z autobusów nie będzie więc darmowe linie nie wypalą do momentu aż Gdańsk nie nauczy się inwestować i zarządzać pieniędzmi- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.