- 1 Ktoś zostawił dokumenty na przystanku (42 opinie)
- 2 Stracił pół mln zł, bo zainwestował w kryptowalutę przez oszusta (70 opinii)
- 3 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (293 opinie)
- 4 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (221 opinii)
- 5 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (87 opinii)
- 6 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (213 opinii)
- Ważne jest, że tymczasowy most ma udźwig 42 tony, czyli mogą nim przejeżdżać wszystkie samochody dopuszczone do ruchu na drodze. Dzięki temu nie musieliśmy wyznaczać objazdu dla najcięższych pojazdów, czego tak obawiali się włodarze Malborka. Niestety objazd wydłuża czas podróży o 15-20 minut. Kierowcy wiedząc o tym, sami mogą wybrać inną drogę, czego nikt im nie zabroni - powiedział "Głosowi" Włodzimierz Bilski zastępca dyrektora generalnego dróg i autostrad.
Modernizacja mostu ma potrwać do 7 listopada. Cały remont pomorskiego odcinka trasy warszawskiej powinien się zakończyć w 2006 r.: do 8 grudnia 2004 r. powinien zostać zakończony odcinek Gdańsk-Kiezmark-Stróża, a 29 września 2006 r. - Stróża-Jazowa. Inwestycję w 75 proc. finansuje fundusz ISPA ze środków dostosowawczych Unii Europejskiej. Pozostałe 25 proc. dokłada rząd Polski. Kontraktowa wartość remontu wynosi 3 mld euro. W wyniku remontu droga zostanie dostosowana do standardów unijnych: zostanie wzmocniona jej nawierzchnia, zostaną wyremontowane mosty i przepusty pod drogą, wreszcie powstanie przejście podziemne na wysokości szkoły w Jazowej.
Rozpoczęcie prac na moście uczczono uroczystością na prawym brzegu Wisły, w Stróży. Przybyli przedstawiciele władz z wicewojewodą Krystyną Gozdawą-Nocoń i starostą nowodworskim Mirosławem Molskim, inwestorzy z Generalnej Dyrekcji Dróg i Autostrad, wykonawcy z hiszpańskiej firmy Nesco Entrecanales Cubieras i przedstawiciele brytyjskiej firmy Mott MacDonald, która nadzoruje inwestycję.
Zdjęcia pochodzą ze stron Urzędu Gminy Cedry Wielkie |
Opinie (93)
-
2003-05-09 07:51
No jeszcze nigdy nie zaczynano od bankietu i przecięcia to co bedzie na koniec remontu
- 0 0
-
2003-05-09 07:57
jaja se robią...
dlaczego nikt nie przypomina, że ten wiadukt był w kapitalnym remoncie raptem 6-7 lat temu. Czy to nie jest za krótki czas na ponowną degradację drogi? Jak tak będziemy budować na przykład autostrady, to nigdy ich nie skończymy, bo będą w ciąglych remontach.
I weź płać bracie podatki w tym kraju! Jaja se robią...- 0 0
-
2003-05-09 08:00
kombatant
nie wiedzą pewnie czy skończą
a impreza musi przecież być ;)- 0 0
-
2003-05-09 08:04
Czy to już autostrada?
Czy to już pierwszy odcinek autostrady,czy nie?
A może niedługo będzie kolejny "remont" tzn.właśnie budowa autostrady.Bo jeżeli obecne prace nie są początkiem budowy autostrady północ-południe to są to pieniądze wyrzucone w błoto!- 0 0
-
2003-05-09 08:05
tem bardziej że za kase hiszpana - a jak na krzywy ryj to od razu dzielnie stawają różne oficjały Kilka lat temu tez byl w remoncie pamietam .
- 0 0
-
2003-05-09 08:20
a w sprawie A1 wojewoda pojechał do wawy bo cóś z kaską kiepsko:(((
amerykanie poskarżyli się premierowi że tutaj bałagan samowola zniechęcają do interesów
a to oni są w konsorcjum do budowy A1
to jeżeli kapitał zagraniczny chce wybudowac austostrade czerpiąc później zyski a POLSKI urzędnik przeszkadza
białoruś a nie UE- 0 0
-
2003-05-09 08:23
pierwotny termin ruszenia odcinka zakładał właśnie MAJ 2003
a tu nawet umowy nie mają zdaje się podpisanej
i sie pracuje wesoło i ochoczo
roboty starczy na lata
póki co wycieli kilka sosen wzniesli toast i pojechali
a za nimi odjechały maszyny- 0 0
-
2003-05-09 09:14
3 mld euro ?????
to chyba jakies nieporozumienie albo blad w tekscie ??
Przeciez to jest wiecej jak 12 mld zl .- 0 0
-
2003-05-09 09:20
nie bądźmy tacy szczególaści
ważne, że wstęga przecięta:))- 1 0
-
2003-05-09 09:21
taaa wstęga autostrad...
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.