- 1 Niepozorny budynek, a tak wiele historii (40 opinii)
- 2 Jakie są najwyższe budynki w Gdyni? (99 opinii)
- 3 Jakie rejsy na mierzeję byłyby atrakcyjne? (184 opinie)
- 4 Zamiast w dziesiątkę, trafili kulą w płot (151 opinii)
- 5 Tłumy na Trójmiejskim Marszu Równości (881 opinii)
- 6 Uważajmy, kogo wpuszczamy na klatkę (169 opinii)
Sąd w Gdańsku: furgonetki pro-life zniesławiały osoby LGBT. Prezes fundacji skazany
Gdańskie stowarzyszenie Tolerado wygrało przed sądem proces przeciwko Mariuszowi D., prezesowi fundacji Pro - Prawo do życia, a także autorowi kampanii "Stop pedofilii", w ramach której po ulicach polskich miast, w tym też Trójmiasta, jeździły furgonetki z hasłami wzbudzającymi nieufność i poniżającymi osoby LGBT.
Chodzi o kontrowersyjną kampanię "Stop pedofilii", w ramach której fundacja wypuściła na ulice wielu polskich miast furgonetki, na których umieszczono hasła wzywające do obrony dzieci i obwiniające osoby homoseksualne o czyny pedofilskie.
Prywatny akt oskarżenia w tej sprawie złożyły cztery osoby - członkowie trójmiejskiej fundacji Tolerado. Zarzuciły one zarządowi fundacji zniesławienie.
Choć na ławie oskarżonych zasiadło trzech członków zarządu fundacji, to ostatecznie skazana została jedna - jej prezes, Mariusz D.
Wszystko dlatego, że przed sądem zeznał, że jako jedyny koordynował kampanię "Stop pedofilii" i nią kierował.
Sąd: to była mowa nienawiści
Sąd Rejonowy Gdańsk-Południe wymierzył mu karę roku ograniczenia wolności w formie 20 godzin prac społecznych w miesiącu. Dodatkowo zasądził wypłacenie nawiązki w wysokości 15 tys. zł na Polską Akcję Humanitarną. Zobowiązał też fundację Pro - Prawo do życia do publikacji przeprosin na swojej stronie internetowej.
W uzasadnieniu wyroku sędzia Małgorzata Uszacka stwierdziła, że rzeczywistym celem kampanii było przede wszystkim poniżenie osób LGBT oraz wywołanie względem nich niechęci w społeczeństwie. Samą kampanię zaś nazwała mową nienawiści wymierzoną w orientację seksualną.
Tolerado: to przełomowy wyrok
- To przełomowy wyrok, bardzo cieszymy się, że sąd w ustnym uzasadnieniu wyraźnie powiedział, że działalność furgonetek na ulicach polskich miast była formą mowy nienawiści - powiedziała nam Katarzyna Warecka, adwokatka reprezentująca przed sądem pokrzywdzonych.
W podobnym tonie wypowiedzieli się przedstawiciele fundacji Tolerado.
- Należy bardzo wyraźnie zaznaczyć, że w ten sposób wykuwana jest linia orzecznicza, która powoli i konsekwentnie odmienia świadomość sądów i w szerszym kontekście - społeczeństwa - i prędzej czy później doprowadzi do kluczowych zmian prawnych i pełnoskalowego powstrzymania systemowej mowy nienawiści wymierzonej w nasze społeczności - napisali w mediach społecznościowych.
Fundacja Pro - Prawo do życia: to mechanizmy totalitarne
Sam Mariusz D. zapowiedział wniesienie apelacji, porównał też wyrok gdańskiego sądu do "mechanizmów z czasów totalitarnych" oraz "cenzury prewencyjnej.
Trudno się więc raczej spodziewać w najbliższym czasie przeprosin opublikowanych na stronie fundacji.
- Dzisiejszy wyrok przypomina mechanizmy z czasów totalitarnych. Rzekomo zniesławiające treści, które nasza fundacja upowszechnia w Polsce, to nic innego jak prawda na temat społecznych i medycznych konsekwencji praktyk homoseksualnych oraz planów lobby LGBT wobec polskich dzieci. Wszystkie informacje, które upowszechniamy w ramach naszej akcji, opierają się na dostępnych publicznie badaniach naukowych, a także publikacjach medialnych" - stwierdził Mariusz D. w rozmowie z portalem Goniec.pl.
Wydany w środę wyrok jest nieprawomocny.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2023-03-22 20:04
I bardzo dobrze (56)
Można z kimś się nie zgadzać. Ale jakiś minimalny poziom szacunku względem drugiej osoby musi być. Inaczej się wszscy nazwajem pozagryzamy
- 513 431
-
2023-03-22 20:09
(26)
Ale hasła ze strajku kobiet są spoko? Przebieranie się facetów za kobiety i paradowanie po mieście też?
- 114 81
-
2023-03-22 20:11
(2)
To była ustawka Lempart, 90% nastolatek nie wiedziało co tam robi...
- 38 66
-
2023-03-23 07:45
Lempart została przecież tam wysłana przez PiS żeby ośmieszyć strajkujące kobiety. (1)
Czemu niby za każdym razem kiedy jest o tym mowa, jakiś troll zawsze musi wcisnąć na siłę jej nazwisko?
- 9 12
-
2023-03-23 20:25
A ty się dobrze czujesz? :D
- 0 0
-
2023-03-22 20:15
sr*jtk kobiet odbywał się w słyszeć sprawie. a czy przebieranie się za płeć przeciwną jest złe? - niesądze (12)
Jak facet przebierze się za babę i przejdzie przez miasto to dla ciebie jakieś wielkie halo które wyrządza komukolwiek krzywdę i niewieści się w twoim małym rozumku? - jak ktoś lubi to niech się przebiera, dla mnie kto chce może chodzić w szpilkach nawet jak ja wolę adidasy. Nikomu krzywda się nie dzieje
- 58 72
-
2023-03-22 21:48
zgadzam się z Tobą
- 11 25
-
2023-03-22 22:05
***** pseudo strajki kobiet i lgbt (4)
Chodzili z hasłami wulgarnymi znieważając mnóstwo osób.
- 54 32
-
2023-03-23 01:23
Kaczor to nie osoba (2)
- 20 28
-
2023-03-23 01:52
(1)
Donald? Fakt.
- 21 13
-
2023-03-23 06:43
Naszczalnik. Fakt.
- 8 8
-
2023-03-23 09:39
ich nie można obrażać ale wszystkich innych tak ... taka juz wolność słowa i tolerancja
- 4 1
-
2023-03-22 22:34
xxx
No widzisz, jak ktoś się przebiera za płeć przeciwną, to jest złe. Ale tobie juz tak sprali mózg, ze tego nie widzisz;)
- 17 27
-
2023-03-23 02:36
Strajk kobiet w słusznej sprawie? (4)
Od kiedy słuszne jest pozbawianie życia człowieka?
- 32 30
-
2023-03-23 04:37
A jajko jest kurą.
- 19 11
-
2023-03-23 09:47
ochrona życia kobiet to jest słuszna sprawa!
- 8 0
-
2023-03-23 10:56
Od momentu, w którym lekarze boją się (1)
ratować życie matki żeby nie mieć na głowie Ziobrowej prokuratury. Za trudne dla wąskich pisowskich zwojów
- 9 4
-
2023-03-23 12:24
Gdyby nie bicie piany, waszej piany, to by nie było tematu
- 3 0
-
2023-03-22 20:49
Trzeba było pozwać do sądu i byśmy się przekonali.
- 7 9
-
2023-03-22 21:29
(6)
Masz na mysli facetow w sukienkach, czyli przedstawicieli kleru?
- 32 24
-
2023-03-22 22:07
Idoota (5)
To właśnie typowa wypowiedz i**oty. 0 argumentów i to jest właśnie ta równość i wolność na lewactwo nie można powiedzieć nic a na kler ładuje się wszystko bez zastanowienia i skrupułów.
- 29 33
-
2023-03-22 22:42
(4)
Jak nie można powiedzieć nic? Przecież właśnie to robisz. Poza tym stwierdzenie faktu, że w klerze są mężczyźni w sukienkach to jakaś obraza? Jedynym "idootą" jesteś tu ty.
- 26 17
-
2023-03-23 06:15
Słuchaj dziecko bo nie będę dwa razy powtarzał (3)
Księża noszą sutanny i podczas mszy szaty liturgiczne.
- 17 21
-
2023-03-23 07:14
to dla Ciebie - bo ty wiesz jak to się nazywa - noszą sutanny czy inne szaty liturgiczne. (1)
Dla osoby z kręgu zainteresowań - nie wszyscy są i musza byc katolikami - to jest sukienka, tyle ze czarna.
I to nie jest zadna obraza tylko fakt.- 17 10
-
2023-03-23 10:40
potwierdzam. W języku polskim nawet mówi sie o sukience duchownej.
- 6 2
-
2023-03-23 07:47
Cóż, bóbr to ryba, ryba to nie mięso, a sukienka to nie sukienka :)
Jeżeli fakty mówią inaczej, tym gorzej dla faktów.
Możesz sobie nazywać tą sukienkę jak chcesz, nie zmienia to ani faktu że to nie jest ubranie normalnego mężczyzny, ani tego jaką jest częścią garderoby.- 6 3
-
2023-03-23 03:40
Jak porównujesz hasła ze strajku kobiet do haseł homo to pedofil to chyba masz problem z myśleniem.
- 18 5
-
2023-03-23 10:54
Część haseł nie była spoko
Przebieranie - nikomu nie przeszkadza. Furgonetka której nie możesz odzobaczyć, czasem z megafonem- przegięcie katotalibów . Brawo sąd.
- 6 2
-
2023-03-22 20:38
(4)
Błąd.Dla kogoś o poglądach konserwatywnych homoseksualizm będzie brakiem szacunku.Dkatego wolniscslowa i poglądów to podstawa demokracji.
- 21 35
-
2023-03-22 21:45
nie masz pojęcia o niczym o czym napisałeś
- 8 8
-
2023-03-22 22:08
Rozumu życzę
Tak tylko wonności słowa działa w jedna stronę na lewactwo nie można powiedzieć nic złego nawet jak to prawda ale na normalnych ludzi można wrzucić wszystko
- 25 12
-
2023-03-22 22:43
(1)
Jak coś wrodzonego ma być brakiem szacunku? Leworęczni też cię obrażają?
- 17 6
-
2023-03-23 02:24
Jak się ten wrodzony gen przenosi? In vitro czy wiatropylnie?
- 4 13
-
2023-03-22 20:44
jak to co piszesz ma sie do uniewinnienia osób które wtargnęły na msze by zakłócić jej przebieg ? (6)
niech zgadnę, co wolno lewej nodze to nie prawej ?
- 44 22
-
2023-03-22 20:49
Brawo.
- 6 15
-
2023-03-22 21:50
To w kościołach zbierano podpisy by kobiety rodziły cierpiące potworki dlatego kobiety tam były (2)
- 18 20
-
2023-03-22 22:09
Jesteś idotą (1)
Jestem katolikiem i pierwsze słyszę takie głupoty dodatkowo śmiecie z marszu niszczyły fasady budynków przystanki itp to rozumiem ze budynki tez były winne ? Rozumu życzę
- 23 17
-
2023-03-23 01:29
to mało wiesz , plakaty były w kościołach z dziewczynką co miała zespół Downa i pod spodem napis (oni chcą mnie zabić )
i mocherowi składali podpisy przeciw aborcji , Godek podpisy zebrała i pod obrady , nie wiesz to nie bredz . Godek chciała usunąć z netu zdjęcia uszkodzonych płodów ale jej się nie udało , zobacz te cierpiące , przerażające potworki , bo dziećmi ich nazwać nie można i kobiety muszą je rodzić , bo najważniejsze jak to jarek powiedział by były ochrzczone
- 20 8
-
2023-03-22 23:10
inny czyn, inna kwalifikacja prawna
zero punktów stycznych, ciemny ludu
- 7 3
-
2023-03-25 16:40
A tam to akurat była inna kwestia. Przepis mówi, że musi to być "zlośliwe". I sąd uznał (nie bez powodów), że skoro KK wykorzystuje kazania politycznie, staje się stroną sporów politycznych to zakłócanie mszy nie ma charakter "złośliwości" (jak zakładam rozumianej jako działanie z błahego powodu)
- 1 0
-
2023-03-22 21:06
Prawda jest prawdą
Gdzie tam była obraza, gdzie mowa nienawiści
Sąd zobaczył co zamierzał - durnowate lewactwo.- 37 23
-
2023-03-22 22:04
Mieli racje oklejając tak auta (1)
Jak były hasła z gwiazdkami na różne tematy to jakoś się nikt nie przejmował . Kolejny tendencyjny wyrok sądu. Mieli racje z tymi autami. Teraz takie czasy ze ja lewactwo nie można powiedzieć złego słowa pedofilia
- 25 20
-
2023-03-23 01:30
o krechę wziałeś za dużo pseudo patrioto
- 11 7
-
2023-03-22 22:32
XXX
A jaki szacunek mieliście wy, gdy bandy szalonych kobiet łaziły po ulicach, wyzywając ludzi, niszcząc kościoły i zakłócając msze św? Sąd potwierdził, ze jest stronniczy.
- 22 24
-
2023-03-22 22:43
czyłowieku, ty widziałeś co julki i stare UBeczki robią z furgonetkami i kierowcą takiego wozu?
- 12 7
-
2023-03-22 23:39
Czyli "nie ma tolerancji dla wrogów tolerancji"
Tym sposobem gdański wolny sad pięknie wpisał się w dekret o tolerancji wg lgbt.
- 22 4
-
2023-03-23 06:12
Jakiej osoby?
To nie była sprawa o zniesławienie osoby.
- 2 2
-
2023-03-23 06:30
ja się z toba nie zgadzam - wsadzisz mnie za to do ancla?
- 0 0
-
2023-03-23 06:30
takie wyroki tylko zostrzają sprawę
dodatkowo z tego co widzę to furgonetka nikogo nie zniesławiła, nie ma napisu typu "tolerado to .. coś tam", nikt personalnie nie został zaatakowany, dziwie się, że sąd w ogóle sprawą się zajął
- 11 10
-
2023-03-23 06:30
wolne sady
- 6 1
-
2023-03-23 08:23
G
Szacunek dla zabójców ?Obyś raka dostała "dostał"
- 0 4
-
2023-03-23 08:29
(3)
Obrażanie uczuć religijnych jest ok. Przerywanie mszy jest ok. Wypisywanie i oskarżanie o tuszowanie pedofilii bez dowodów opierając się tylko na cudzych słowach i to względem osoby która już się nie może bronić jest ok. Tutaj problemu nie ma. To jest tylko krytyka albo satyra publiczna. Sztuka albo happening i nie ma mowy o jakiejkolwiek
Obrażanie uczuć religijnych jest ok. Przerywanie mszy jest ok. Wypisywanie i oskarżanie o tuszowanie pedofilii bez dowodów opierając się tylko na cudzych słowach i to względem osoby która już się nie może bronić jest ok. Tutaj problemu nie ma. To jest tylko krytyka albo satyra publiczna. Sztuka albo happening i nie ma mowy o jakiejkolwiek nienawiści, pomówieniach itd. Od całego tego LGBT to ja już wolę skinheadów bo oni przynajmniej są szczerzy a nie krzyczą o tolerancji a za plecami tworzą listę osób które by pozabijali.
- 6 8
-
2023-03-23 10:59
Krwawy płód to wg ciebie
sztuka albo happening który na sile trzeba pokazać wszystkim tak? Co jeszcze? Film z egzekucji ? Sekcja zwłok? Skąd was biorą ? Zamknijcie się w jakiejs bożnicy i oglądajcie sobie do woli a nie narzucacie swoją prymitywną wolę reszcie. Kto nie z nami to wróg, co? Wasza religia tak uczy ?
- 5 1
-
2023-03-25 13:27
Ale poważnie "oskarżanie o tuszowanie pedofilii bez dowodów"? W dobie licznych raportów, nawet sporządzonych przez kościół katolicki w innych krajach? Po tym jak polski KK stwierdził w stosunku do paru biskupów, że tuszowali? Po tym jak inni biskupi rzucali teksty o dzieciach co to ściagały uczciwych księży na manowce?
Dodajmy - tutajAle poważnie "oskarżanie o tuszowanie pedofilii bez dowodów"? W dobie licznych raportów, nawet sporządzonych przez kościół katolicki w innych krajach? Po tym jak polski KK stwierdził w stosunku do paru biskupów, że tuszowali? Po tym jak inni biskupi rzucali teksty o dzieciach co to ściagały uczciwych księży na manowce?
Dodajmy - tutaj były kłamliwe teksty, z którymi jeżdzono po mieście napieprzając głośnikami, przeciwko grupie mniejszościowej.
Odpowiednikiem byłoby jakby furgonetki jeździły z kłamliwmymi tekstami o KK np, że porywa się dzieci z kościelnych sierocińców na komórki macierzyste by utrzymać papieża przy życiu (albo inna bzdura) i puszczanie tego w jakimś kraju, gdzie katolicy to dyskryminowana mniejszość.- 3 0
-
2023-03-26 17:09
Spytaj dziwisza
Przecież on wie, czy za 10 lat znowu to powiesz
- 0 0
-
2023-03-23 13:46
Napisy na furgonetce były kulturalne.
I potwierdzone statystykami. Wyrok sądu to gwałt na wolności słowa.
- 2 3
-
2023-05-15 13:28
skandaliczny wyrok, posłuzenie się w sentencji nowomową w rodzju mowy nienawiści to kompromitacja
jak mozna kogoś karac za wzbudzanie nieufnosci do amoralnosci i nieobyczajnego zachowania, naruszającego normy społeczne
- 0 0
-
2023-03-22 20:04
Brawo sąd. (14)
- 412 547
-
2023-03-22 20:12
(5)
brawo sad nie sprawiedliwosc
- 25 47
-
2023-03-22 20:21
Sprawiedliwosc zna tylko sekta watykanska? (3)
- 33 43
-
2023-03-22 20:31
(2)
nie obrazaj Watykanu ba ta sedzina cie skaze
- 11 24
-
2023-03-22 20:45
Co w tym obrazliwego..? (1)
- 6 8
-
2023-03-22 22:14
Lgbt tylko na tym straci
- 15 6
-
2023-03-22 20:45
Oczywiście, że to nie jest sprawiedliwość, bo wyrok jest za niski.
No ale jak się facet odwoła, to mu może sąd drugiej instancji jeszcze dołoży.- 25 34
-
2023-03-22 21:08
Za co brawo? (4)
Za przekręcanie faktów, kłamstwo i propagowanie lewackiej ideologii?
- 43 27
-
2023-03-22 22:17
Propagowanie lgbt? Chce byc za wszelką cene gejem ale nie moge sie przemóc. (2)
Od zawsze ulegałem modzie, ale jakoś nie potrafie zostać gejem, moze pomozesz?
- 18 12
-
2023-03-22 22:41
Zapytaj biedronia
Pupilka tuska
- 13 13
-
2023-03-23 06:48
Zapytaj Jarosława
zwanego Balbiną
- 11 8
-
2023-03-23 06:55
Czarny katabas się odezwał.
- 1 4
-
2023-03-22 22:42
w gdansku sądy nigdy nie (1)
wyrokuja za obywatelami ida zgodnie z prundem
- 21 11
-
2023-03-22 23:11
pisze się "prawem"
nie mylić z pisowską prymitywną wykładnią na partyjne potrzeby
- 7 19
-
2023-03-23 01:48
miałam to samo napisac. brawo sąd! wygrała sprwiedliwość, oszczercze furgonetki won!
- 14 17
-
2023-03-22 20:08
Każdy ma prawo wyrażac swoją opinię (60)
Żyjemy w suwerennym państwie. Orzeczenie sądu to nic innego jak zamykanie usta jednej ze stron, co jest godne potępienia. Ciekawe gdzie był Sąd gdy odbyła się parada Bożego Ciała prowadzona przez osoby LGBT?
- 613 376
-
2023-03-22 20:19
Jak to gdzie, na paradzie! (24)
- 92 11
-
2023-03-22 20:40
Ile razy słyszę, że księża to pedofile (21)
tyle razy oczekiwany jest wyrok skazania za zniesławianie osób duchownych. Ale żyjemy w czasach postkomuny. Sędzie postkomuchy zataczają się ze śmiechu, gdy nas kopią.
- 80 43
-
2023-03-22 20:45
To można to też zgłosić do sadu (6)
- 25 6
-
2023-03-22 22:15
Tego samego???
- 26 2
-
2023-03-22 22:44
Niestety nie ma tyle pieniędzy, zeby (4)
Sobie kupić wyrok w gdańskim sądzie. PO 25 tys miesięcznie taka flanelka w todze zarabia i jeszcze jej mało. Poza tym nic jej zrobią, bo Tusk dał immunitety
- 24 29
-
2023-03-23 07:43
25 tys? prosze podaj podstawe prawna twojego twierzenia. (1)
- 11 7
-
2023-03-23 10:32
Pit a nie podstawa prawna
- 5 0
-
2023-03-23 10:43
immunitety sedziowskie były od Ii Rzeczypospolitej , nawet za PRL-u. Tak więc nei Tusk je wymyślił.
- 7 1
-
2023-03-23 11:06
Podziel to na dwa a będziesz blisko.
25 to mają pisowscy nominaci w TK, gdzie nic nie muszą robić tylko czekać na prikaz komitetu centralnego
- 9 3
-
2023-03-22 20:51
Jak Tolerado albo jakaś inna organizacja zacznie jeździć busem oklejonym takimi hasłami to też bym się takiego wyroku spodziewał. Jeśli urodziłeś się po 89 to sam jesteś postkomuchem, a jeśli wcześniej to zrzędliwym ramolem xD
- 17 44
-
2023-03-22 21:16
(9)
"Sędzie postkomuchy"- po peirwsze naucz siępolskiego, po drugie jakie postkomuchy, skonćż bredzić pisowskie brednie.
- 17 30
-
2023-03-22 22:16
Brak ci edukacji (4)
Dla gamonia jakim jesteś postkomuniści startują z listy i siedzą w szeregach PO : Miller, rzepliński, olechowski, Nowak, konopa, jałowiecki, kurz, boni i tak można wymieniać wiec zanim zaczniesz coś gadać to najpierw odstaw TVN otwórz oczy i sprawdź fakty
- 28 7
-
2023-03-22 23:14
wygugluj piotrowicze
to się zdziwisz ilu ich w pisuarowej wierchuszce. w tvp nie było?
- 19 20
-
2023-03-23 05:08
(1)
Miller, rzepliński, olechowski, Nowak, konopa, jałowiecki, kurz, boni to są sędziowie? I jeszcze to "startująz listy i siedzą w szeregach PO"XDD Sędziowie startują do parlamentu? Naucz się najpierw czytać ze zrozumieniem.
- 13 4
-
2023-03-23 10:35
Pisz wolniej i bez błędów.
Rzepliński to nie sędzia ?
- 1 0
-
2023-03-25 13:28
Ej, ale Rzepliński to przecież był prokościelny do tego stopnia, że mu Watykan ordery dawał.
- 1 0
-
2023-03-22 22:38
(1)
siępolskiego, skonćż xD i Ty mówisz o tym, żeby ktoś się nauczył polskiego. XD
- 7 3
-
2023-03-23 05:07
Dorośnij i naucz się co to jest literówka nie mająca nic wspólnego z niewiedzą, a czym jest nieuctwo- "sędzie"?
- 3 2
-
2023-03-22 23:13
sam słyszałem, jak adrian się groteskowo bulwersował, że jeszcze tacy powołani przed 89 orzekają
...po czym sam ich awansował. komunisci dzielą się na złych i pisowskich
- 8 7
-
2023-03-23 10:22
po peirwsze naucz siępolskiego
Samo się skomentowało.
- 2 1
-
2023-03-22 21:55
Nie dobrze mi sie sie robi (2)
Jak slysze slowa zniewazenie, obraza, lże i tego rypu gie warte frazesy. Dzisiaj ogladalem film na youtubie gdzie gosc powiedzial do grubasa milicjanta ze jest gruby. Odpowiedz pajaca pan mnie obraza. Zenada. Czyli juz nie mozna powiedziec ze tluscioch jest tlusciochem? Nic juz nie mozna powiedziec.
- 13 16
-
2023-03-22 22:21
Tylko po co?
Kij w mrowisko, tylko o to chodzi. Po co grubemu mówić, że jest gruby? On nie wie? Ja wiem.
Po prostu chodzi kopa, poniżenie. Nie udawaj.
Policjant chce Cię ukarać, to ty, mały Jasio, mówisz "a moja mam jest sędzią" albo "co i zrobisz grubasie"? No brawo!
PS. "Niedobrze"- to jedno słowo. Może jesteś fit, ale....masz inne braki ;)- 11 7
-
2023-03-23 01:55
Głupiemu hipokrycie tez można duzo powiedzieć. Tylko ze on o tym nie wie ;)
- 3 0
-
2023-03-22 22:15
Sądy =lgbt, w sumie masz rację (1)
- 16 8
-
2023-03-22 22:48
Poza rozprawa powinni chodzic
W teczowych togach. Na rozprawie normalnie, bo wtedy musi naszego orzełka założyć. A nie można to hanbić na tęczowej todze
- 10 13
-
2023-03-22 20:46
Wiara przysłania wzrok i pozbawia tolerancji (9)
wymiotować się chce gdy pseudokatolicy podważają wyroki sądów.
Już jesteśmy zaściankiem Europy a chcesz wrócić do średniowiecza ?- 34 47
-
2023-03-22 22:18
To Ty masz przysłonięty wzrok
To Ty masz przysłonięty wzrok bo właśnie obrażasz katolików. Masz wyprany mózg jak każdy lewak domagasz się równości i tolerancji a zachowujesz się jak bydło na ulicach niszczące fasady budynków, zakłócające i profanujące lewactwo TFU
- 27 21
-
2023-03-22 22:24
(5)
Nie masz pojęcia o KK a się wypowiadasz. Nasza wiara toleruje każdego. To wy sobie dopowiadacie i wykorzystujecie pismo święte ( którego nie rozumiecie ), do własnej wojny o No właśnie, o co? Czego oczekujecie od kościoła ? Pewnie sami nie wiecie ! Twoja odp.to, niczego, bo nie wierzymy. To po co mieszasz do tego kościół ? Nie było organizacji z
Nie masz pojęcia o KK a się wypowiadasz. Nasza wiara toleruje każdego. To wy sobie dopowiadacie i wykorzystujecie pismo święte ( którego nie rozumiecie ), do własnej wojny o No właśnie, o co? Czego oczekujecie od kościoła ? Pewnie sami nie wiecie ! Twoja odp.to, niczego, bo nie wierzymy. To po co mieszasz do tego kościół ? Nie było organizacji z d, to nie było problemu w kościele ! A oczekujecie od ludzi czego? Tolerancje macie od zawsze. To o co wam chodzi? Mamy was kochać ? Na miłość trzeba sobie zasłużyć, a nie walczyć o nią tanimi sztuczkami dzieci z przedszkola !
- 21 14
-
2023-03-23 10:23
Mam wiedzę na temat KK a oczu nie mam zasłoniętych bielmem (4)
Ilu z tych pseudokatolików nie zna nawet prawd wiary,przykazań kościelnych , grzechów głównych, 10 przykazań !!!
Ilu z nich ma Biblię w domu, czy kiedykolwiek ją otworzyło? Ten sączący się jad pokazuje jak pracujesz w obronie KK a nie wiary.
Motto polskiego katolika : może i kradnę ale inni kradną więcej.
Gdyby wprowadzono rozbrat KK z Państwem a wierni mieli by utrzymywać świątynie, klechów ich samochody oraz mieszkania z gosposiami to byś zaraz przestał być ich stronnikiem.- 8 3
-
2023-03-23 13:25
(3)
Ty mi powiedz ilu jest pseudokatolików, bo chyba masz większa wiedzę ode mnie. Jad ? Nie mierz wszystkich swoją miara :) nic do rozmowy nie wnosisz. Jedynie oskarżasz pseudokatolikow i zazdrościsz majątku. Oczywiście trzeba trochę mieć oleju w głowie, żeby zrozumieć dlaczego KK potrzebuje takiego majątku. Tak, bronię kościoła i bede bronił, bo jest
Ty mi powiedz ilu jest pseudokatolików, bo chyba masz większa wiedzę ode mnie. Jad ? Nie mierz wszystkich swoją miara :) nic do rozmowy nie wnosisz. Jedynie oskarżasz pseudokatolikow i zazdrościsz majątku. Oczywiście trzeba trochę mieć oleju w głowie, żeby zrozumieć dlaczego KK potrzebuje takiego majątku. Tak, bronię kościoła i bede bronił, bo jest ważny dla mnie i społeczeństwa, czego ty nawet nie próbowałaś zrozumieć :( prościej jest powtarzać ateistyczny bełkot internetowy. Zwyczajnie nam zazdrościcie i tyle. Wolności nam zazdrościcie, której nigdy nie poczujecie, bo jesteście niewolnikami siebie. I dobrze wiesz o czym pisze.
- 0 6
-
2023-03-23 14:08
(2)
Wierzysz w gościa, który Cię ukarze jeśli zrobisz coś nie po jego myśli i nazywasz to wolnością? W dodatku ten brodacz w chmurach decyduje co się z Tobą ma stać po śmierci na wieczność... to nawet w Korei Północnej dyktatura tak daleko nie sięga. To co uważasz za "wolność" świadczy tylko o tym jak bardzo masz sprany mózg, tak jak chce tego KK - po
Wierzysz w gościa, który Cię ukarze jeśli zrobisz coś nie po jego myśli i nazywasz to wolnością? W dodatku ten brodacz w chmurach decyduje co się z Tobą ma stać po śmierci na wieczność... to nawet w Korei Północnej dyktatura tak daleko nie sięga. To co uważasz za "wolność" świadczy tylko o tym jak bardzo masz sprany mózg, tak jak chce tego KK - po to proces indoktrynacji rozpoczynają od kiedy jest się dzieckiem. Także sorry koleś, ale to Ty powtarzasz bełkot z ambony i katechetycznych sal i to Ty zazdrościsz wolności ludziom, którzy nie muszą płacić haraczu kk za sprzedawanie bajek.
- 3 0
-
2023-03-23 14:49
(1)
Dziękuje za ten wpis. Jesteś przykladem na mój wpis wyżej. Nie wiesz co głosi pismo święte i nie wiesz co to znaczy wolność. Wyżej osoba opisała pseudokatolika nawiazując do kościoła. Wy naprawdę macie problem z racjonalnym myśleniem, czytaniem i pisaniem. Jeszcze raz ci powtórzę. Nie wiesz co głosi pismo święte i ten facet z brodą, to się nie odzywaj, bo się ośmieszasz.
- 0 5
-
2023-03-24 19:44
Dobrze, przestanę się ośmieszać - od czego zacząć wierzyć? Że świat powstał w 7 dni? Że miliony gatunków zwierząt zmieściły się i żyły zgodnie na drewnianej łódce w czasie potopu (i oczywiście były w promieniu 5km od Noego)? Że dziewica urodziła mesjasza, który jest też swoim ojcem (czyli zapłodnił własną matkę pod postacią ducha świętego)?
- 4 0
-
2023-03-22 22:41
z Bogiem podyskutujesz (1)
nawet nie masz pewności czy nie jutro
- 7 12
-
2023-03-23 07:16
Hehe ale bzdura
Ty pewnie codziennie gadasz
- 4 4
-
2023-03-22 20:48
(4)
Jesteś głupi i krzywdzisz innych. To moja opinia. Mam do niej prawo. Nie mam prawa insynuować ci niczego na podstawie cech na które nie masz wpływu (rasa, narodowość, orientacja seksualna itd.).
- 16 9
-
2023-03-22 22:41
Dlaczego insynuować ? (1)
Skoro takie są fakty. około połowy dzieci molestowanych to chłopcy gdy homoseksualiści stanowią kilka procent społeczeństwa. Jak więc nazwać taki wynik ?
- 7 9
-
2023-03-23 07:49
Nie wiem, może zapytaj kogoś kto się na tym zna, na przykład seksuologa albo doktora Googla?
- 2 0
-
2023-03-23 02:34
Skąd ta bajka o braku wpływu? (1)
- 2 5
-
2023-03-23 07:46
lol, uważaj bo wpłynę na ciebie i zostaniesz homo którego tak nienawidzisz
- 2 0
-
2023-03-22 21:06
(3)
każdy ma prawo wyrażać swoje opinie, to fakt. Ale musi też ponosić odpowiedzialność, gdy przekracza granice dobrego smaku lub zniesławia drugą osobę. Takie właśnie jest dorosłe życie, czasem trzeba brać na klatę konsekwencje swoich czynów
- 22 10
-
2023-03-22 22:20
***** lgbt (2)
W takim razie rozumiem ze hasła z gwiazdkami niszczenie fasad, ataki słowne i fizyczne to było Ok tak ? Lewactwo to choroba i stan umysłu . Domaganie się tolerancji samemu zachowując się jak ściek
- 23 24
-
2023-03-22 23:06
jeśli jakieś mienie zostało zniszczone, to mam nadzieję, że sprawca poniósł odpowiedzialność. Jeśli ktoś poczuł się urażony, mam nadzieję, że wystąpił z pozwem. Mam również nadzieję, że, w przeciwieństwie do sprawy bąkiewicza zrzucającego kobiety ze schodów, do tematu nie został oddelegowany jeden z klakierów ministra zero.
- 20 4
-
2023-03-23 05:09
Używanie słowa lewactwo na prawo i lewo na wszystko czego sięnei rozumie, albo nie popiera to choroba i stan umysłu.
- 18 4
-
2023-03-22 22:10
Dokładnie tak ! (1)
Wolność słowa działa w jedna stronę na lewactwo nie można nic złego powiedzieć a na wszystkich innych już tak. Wyśmiewać, niszczyć, zakłócać, profanować
- 17 18
-
2023-03-25 13:29
Ależ można. Nie można tylko robić zorganizowanej nagonki polegającej na kłamliwych zarzutach. Jakby jeździla furgonetka z napisem "nie zgadzamy się z postulatami organizacji lewicowych" to by nie bylo problemu (jakby napieradalała głośnikami to problem z zakłócaniem ciszy by mógł być ale to inna kwestia)
- 3 0
-
2023-03-22 23:12
sąd nie działa z urzędu, geniuszu
- 5 0
-
2023-03-23 05:17
szczucie i pomawianie
to nie opinia
- 10 1
-
2023-03-23 06:53
Jasne mistrzu
Zjednoczona Prawica zaostrza Kodeks karny forsując nowelizację okrzykniętą Obroną chrześcijan. Marcin Warchoł wiceminister sprawiedliwości w rozmowie z Radiem ZET przyznaje, że nowe brzmienie dokumentu przygotował jego komitet. 2 lata więzienia za lżenie lub wyszydzanie kościoła i 3 za przerwanie mszy.
- 6 1
-
2023-03-23 06:56
Nie myl wolności słowa z chamstwem
- 14 2
-
2023-03-23 07:25
Opinia, a publiczne obrażanie, to jednak duża różnica.
- 9 0
-
2023-03-23 08:34
oczywiście że może, nie ma cenzury prewencyjnej, ale nie oznacza też, że nie możesz ponieść konsekwencji
to jest właśnie wolność słowa, nie oznacza bezkarności za nie, jeśli kogoś atakujesz, obrażasz czy wzywasz do ataków. Chciałbyś, by przykładowo sąsiad chodził po osiedlu i mówił wszystkim, że jesteś złodziejem? Czy to wolność słowa?
- 5 0
-
2023-03-23 09:02
Aha czyli wg ciebie "każdy ma prawo wyrażać swoją opinie" aleeee... ta opinia musi się mieścić w ramach komunistyczno-pisowsko-kościelnych ? Taki z ciebie trochę hipokryta, trochę głąb
- 2 0
-
2023-03-23 10:06
Bzdura.
Głoszenie kłamstw szkalujących określoną grupę społeczną zawsze powinno być karalne. Wiązanie pedofilii z homoseksualizmem ma tyle wspólnego, co powiązanie koloru sierści myszy z występowaniem bławatka na terytorium Antarktydy. A - co dość ciekawe - najwyższy współczynnik pedofilii homoseksualnej występuje w pewnym zawodzie związanym z długim, czarnym ubiorem z dużą liczbą guzików.
- 3 0
-
2023-03-23 10:22
procesje na Boże Ciało
Procesje na Boże Ciało często są prowadzone przez osoby LGBT. Nie ma w tym nic złego. Orientacja seksualna każdej osoby, w tym duchownych, nie powinn amieć żadnego znaczenia dla nikogo.
- 3 1
-
2023-03-23 10:36
Każdy
Każdy powinien przede wszystkim szanować drugiego człowieka. Jeżdżenie po polsce z takimi hasłami to niestety obrażanie drugiego. Masz swoje poglądy to wrażaj je w inny sposób. Szacunek należy się komu? obrażającemu czy, obrażanemu?. A której stronie sąd zamyka usta?
- 4 1
-
2023-03-23 11:05
Swoją Opinię ? Nie bredź
Wg mnie zoofilia jest Ok, to moja opinia. Co powiesz na furgon ze zdjęciem kobiety z koniem? Nie będzie ci przeszkadzał, idąc tym prymitywnym tokiem rozumowania i nieumiejętnością odróżniania opinii od zmuszania innych do oglądania czegoś, czego nie chcą
- 1 1
-
2023-03-23 11:10
jak wygląda sprawa marszu w Gdańsku z udziałem okularnicy
gdy profanowali symbole religijne ?
- 1 1
-
2023-03-23 11:22
Wyrażanie opinii?
Wyrażanie opinii to jedno, ale tutaj mamy przypadek odpowiedzialności za wypowiadanie kłamstw i oszczerstw.
- 2 0
-
2023-03-23 14:01
jak widac d**ilu nie znasz faktow a zaslaniasz sie "suwerennoscia" panstwa
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.