- 1 Przestępca seksualny wpadł w porcie (55 opinii)
- 2 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (58 opinii)
- 3 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (272 opinie)
- 4 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (195 opinii)
- 5 Działkowcy będą mieli przez to problemy? (147 opinii)
- 6 Nowi lokatorzy zburzyli spokój w kamienicy (255 opinii)
Sąsiedzkie groźby za parkowanie pod własnym blokiem
"Jak będziesz tu parkował, to paczki będziesz rozwoził rowerem" - takie ostrzeżenie od mieszkańców bloków przy ul. Tytusa Chałubińskiego 5 i 7 na Chełmie otrzymał pan Michał, pracujący jako kurier. Sęk w tym, że nasz czytelnik sam tam mieszka, a auto parkuje nie służbowo, a prywatnie, nie łamiąc przy tym żadnych przepisów.
Ta zaciętość bywa czasem tak wielka, że zdarzają się nawet groźby. Przekonał się o tym pan Michał, parkujący swoje auto przed blokami przy ul. Tytusa Chałubińskiego 5 i 7 na Chełmie. Ktoś zostawił mu kartkę z informacją, że jeśli nadal będzie w tym miejscu parkował, to paczki będzie rozwoził rowerem.
Na złość sąsiadowi odmrożę sobie uszy
Pan Michał faktycznie jest kurierem i jeździ autem obklejonym logotypami swojego pracodawcy. Jest też jednak mieszkańcem jednego z tych bloków, a samochód parkuje pod swoją klatką nie służbowo, a prywatnie, nie łamiąc przy tym żadnych przepisów.
- Co jest takiego z moim autem, że wszystkim przeszkadza? - zastanawia się pan Michał. - Taką karteczkę znalazłem po raz pierwszy, ale w przeszłości często wzywano straż miejską. Jak widać obszar monitoringu wzrokowego został naruszony - śmieje się.
Czy - zgodnie z prognozą autora wiadomości - asekuracyjnie kupił rower?
- Jeszcze nie, ale się rozglądam - odpowiedział Michał.
Na jednej z osiedlowych grup na Facebooku rozgorzała na ten temat dyskusja. Sąsiedzi tym razem stanęli po stronie naszego czytelnika, nie identyfikując się z autorem listu.
- Normalnie wstyd, że ludzie takie rzeczy piszą - komentowała jedna z grupowiczek. - Ponadto, jeśli komuś to tak przeszkadza i jest z niego taki kozak, to niech przyjdzie porozmawiać twarzą w twarz, a nie kieruje groźby i podpisuje się "Mieszkańcy", bo podejrzewam, że duża część osób pod taką formą komunikacji by się nie podpisała.
Uzurpowanie wyłącznego prawa do użytkowania osiedlowych parkingów jest w Trójmieście praktyką dość częstą. Przekonał się o tym inny uczestnik wspomnianej dyskusji.
- Ja na Witosa po dwóch latach mieszkania dostałem info od jakiegoś pana, że to nie parking dla turystów i mam tu nie parkować (auto na rejestracji SC) - opowiadał Jakub. - Typ się mocno zdziwił, jak mu powiedziałem, że tu mieszkam na stałe i wiem, jakim jeździ autem.
Sąsiad sąsiadowi... Co się dzieje na osiedlowych forach dyskusyjnych?
Inna sprawa, że fora sąsiedzkie pełne są skarg nie tylko na parkowanie.
- Na tym Chełmie to ostatnio wszystko wszystkim przeszkadza - komentuje Bożena. - Moi sąsiedzi wywiesili ostatnio kartkę z napisem "Nie otwierać okien na klatce". Zachodzę w głowę, dlaczego nie można czasami otworzyć okna i przewietrzyć. Tym bardziej że jedna z sąsiadek pije sok z cebuli i jak przejdzie po klatce, to śmierdzi pół dnia. Ludzie dziwaczeją i dziczeją, a na pisanie "liścików" do sąsiadów chyba ostatnia zwyczajnie zapanowała moda.
Opinie (613) ponad 50 zablokowanych
-
2022-11-03 08:17
Opinia wyróżniona
Chamstwo parkingowe (14)
Dwa razy mi zniszczono lusterka boczne, pewnie tylko dlatego, że auto nie stało w środku miejsca parkingowego. Staram się zawsze tak samochód ustawiać, ale nie zawsze jest to możliwe, choćby gdy samochód obok stanie na krawędzi. Ale, o tym taki chamuś już nie pomyśli , ponieważ zapewne to jest ponad jego (a może jej) możliwości intelektualne.
- 341 32
-
2022-11-07 06:54
Chamstwo
Co za sąsiedzi głupie przecież auto musi gdzieś stać do piwnicy nie wystawi sąsiedzi trochę oleju w głowie
- 0 0
-
2022-11-03 21:38
(1)
To zastaw tego coźle stanął a nie powielasz błędy
- 0 2
-
2022-11-04 04:24
Za zastawianie
Jest mandacik - tak a pro pos
- 1 0
-
2022-11-03 13:21
No niestety (2)
Auto to zmora w dzisiejszych czasach
- 4 9
-
2022-11-03 17:47
i nie pracować, nie rozwozić chleba, paczek, przesyłek, tylko siedzieć jak w średniowieczu na dpie we własnej wsi, brawo!
- 6 3
-
2022-11-03 16:25
Tak i popylac w sandałach po sniegu
- 6 4
-
2022-11-03 12:52
Powiem tak, sam również nie stawiam auta obok auta, które nie zmieściło się w "kopercie" (1)
Bo właśnie może przyjść jakiś psychopata porobi zdjęcia typu "łoś parkingowy" (d**ilny dział na Trójmiasto.pl, nie pochwalam złego parkowania, ale często jest tak, że ktoś inny do tego zmusza przez swoje parkowanie), albo wręcz uszkodzi auto. W takich sytuacjach wolę zaparkować gdzieś dalej.
- 17 1
-
2022-11-03 17:48
A ja powiem inaczej.
Kiedyś na osiedlach nie wydzielano liniami miejsc parkingowych i był jako taki porządek i spokój. A dzisiaj za miejsce pod blokiem często się płaci. Komercja zżera dobre obyczaje.
- 8 1
-
2022-11-03 11:12
Współczuje Panu
Może niech Pan ukryje wideorejestrator i ustali tego "Mieszkancy"?
- 26 1
-
2022-11-03 09:54
Anonim w realu. Żenada. (4)
Sposób załatwienia problemu jak z podstawówki..
- 20 1
-
2022-11-03 17:55
Pewien jesteś?
Zapytaj starych jak często pisali na sąsiadów do komisariatów MO
- 4 4
-
2022-11-03 17:46
I po co mi to?
Dzisiaj ludzie często są chamscy i aroganccy. Nawet grzeczne zwrócenie takiemu uwagi może się skończyć akcją "na solo".
- 9 1
-
2022-11-03 10:00
Myślę, (1)
że dużo gorzej. Zdecydowano większość dzieci z podstawówek tak się nie zachowuje.
- 16 2
-
2022-11-03 14:51
no nie wiem, przeczytaj artykuł o halloweenowych wandalach!
- 5 4
-
2022-11-03 07:22
Opinia wyróżniona
Kurier na własnej działalności gospodarczej? (20)
Mam kumpla który jest kurierem. Taka osoba musi posiadać własne auto i swoją działalność gospodarczą wówczas dostanie "zatrudnienie". Jak mówi na rękę wychodzi jakieś po opłaceniu ZUS, podatków, odliczenia paliwa itd jakieś 4 tysiące. Mało bo przecież ten samochód jest jego a opony, oleje naprawy kosztują.
- 336 26
-
2022-11-07 08:35
Ale co ma do tego ile zarabia i na jakich zasadach ten artykuł?
- 0 0
-
2022-11-04 18:14
To ludzie którzy poruszają się firmowymi ale osobowymi autami też nie powinni parkować??
- 3 0
-
2022-11-03 20:57
Guzik mnie to obchodzi. Auta dostawcze / ciężarowe nie powinny stać przed blokiem. (2)
Jakby Twój kumpel był kierowcą ciężarówek, to też miałby stawiać TIR-a pod blokiem ?
- 7 25
-
2023-02-25 20:37
Parkowanie pojazdów ciężarowych opisane jest w ustawie (Artykuł 49 ust 2 pkt 5 Ustawy PoRD). Auto ze zdjęcia
nie podlega pod tą ustawę, bo jest do 3,5t.
Swoją drogą, gdzie kierowca busa miałby parkować swój pojazd? Wg ww. logiki
dostarczając przesyłkę, również nie powinien parkować pod blokiem? Więc gdzie?- 0 0
-
2022-11-03 22:26
Nie powinny stać pod blokami bo?
Przecież bus jest o 3,5 tony więc jest samochodem osobowym. Poza tym mieszkam tam i jakoś nie widzę problemu z miejscami parkingowymi. Pewnie stare dziadki, które uważają że parking należy do nich przez zasiedzenie, się czepiają.
- 18 3
-
2022-11-03 15:30
Usługi kurierskie to często uzupełnienie zarobków. Świadczysz inne usługi transportowe i jak ci podpasi bierzesz zlecenia. (1)
Jeśli firma próbuje wymusić wyłączność, to trzymasz się z daleka, chyba, że faktycznie oferta jest atrakcyjna i nie zmusza do dorabiania. Niektóre takie klauzule na wyłączność są nielegalne.
- 7 0
-
2022-11-03 18:53
W inposcie na jdg jest zakaz konkurencji, dlatego kto moze ma spolke, albo zakladaja jdg na wszystkie osoby w rodzinie
- 1 0
-
2022-11-03 11:08
Prominentny polityk PO mówił: zmień pracę weź kredyt (3)
- 18 13
-
2022-11-03 14:21
I prawdę mówił.
- 3 2
-
2022-11-03 11:44
teraz wystarczy się tylko do naszej przewodniej partii zaPiSać - a synekury czekają .... (1)
nie trzeba pracować ...inwestować ... a kasa leci
/króliczkiNBP+ dostają do łapki każda 65tys/mies, a jeszcze są nagrody i premie ... z kompetencjami zawodowymi typu rusyfistyczka z socjolożką/- 24 13
-
2022-11-03 18:12
Ja też chcę być króliczkiem
Może być za 30 tysi, bo jestem trochę przechodzona ;) PiSlamisto, powiedz, co mam zrobić? Gdzie pukać ;)
- 6 4
-
2022-11-03 09:30
Malo wiesz
Idzir zarobić gruby hajc tylko trzeba mieć łeb na karku
- 8 3
-
2022-11-03 08:59
moze kupic przyczepke
- 13 3
-
2022-11-03 08:54
Przeciez nikt go nie zmusza (6)
Do tej pracy. Skoro im to odpowiada to nic nam do tego.
- 41 86
-
2022-11-03 09:14
Haha id to nie zmusza więc wyzysk czarnego luda w kolonialnym bantustanie przez korporacje obracające dziesiątkami czy setkami mld zł jest ok
- 17 3
-
2022-11-03 09:07
Donald! Siatka już poprzecierana. Śmigaj po nową do Biedry!
- 22 35
-
2022-11-03 09:04
Uczciwy chłpo pracuje i masz z tym problem. (3)
Patola nie pracuje i dostaje nasze pieniądze za nic i Cię popiera.
- 139 20
-
2022-11-03 15:49
No ale jak pod blokiem można służbowe auto parkować prywatnie? (1)
- 12 24
-
2022-11-03 16:06
pod blokiem ....
... każde auto możesz parkować, i wyobraź sobie, że ja mogę przyjechać tam do koleżanki i zaparkować auto służbowe mojej matki.
- 45 5
-
2022-11-03 09:23
uczciwy?
a dorabia na uzywkach.
- 6 61
-
2022-11-03 07:22
Opinia wyróżniona
Taka prawda (139)
A ja się z tym Panem nie zgadzam. Pojazd, na co wskazują oznaczenia jest własnością Inpostu. Nie jest to firma charytatywna tylko zwykły przedsiębiorca, który powinien za korzystanie z miejsca parkingowego należącego do wspólnoty płacić i tu nie ma żadnego znaczenia czy faktycznie jeździ nim mieszkaniec budynku, bo to nadal jest wykorzystywanie
A ja się z tym Panem nie zgadzam. Pojazd, na co wskazują oznaczenia jest własnością Inpostu. Nie jest to firma charytatywna tylko zwykły przedsiębiorca, który powinien za korzystanie z miejsca parkingowego należącego do wspólnoty płacić i tu nie ma żadnego znaczenia czy faktycznie jeździ nim mieszkaniec budynku, bo to nadal jest wykorzystywanie miejsca do prowadzenia działalności gospodarczej. Podejrzewam, że cwaniak na tym samym parkingu parkuje też swój prywatny pojazd a do roboty jeździ samochodem Inpostu, bo szkoda mu na benzynę.
- 203 1323
-
2022-12-06 11:20
InPost I inne firmy chętnie daha auto pod dom bo sami mają kłopot z parkowaniem. Ot cala tajemnica.
- 0 0
-
2022-11-06 06:49
Wlasnosc
Jesteś głupi, jak nie jesteś w temacie nie komentuj gamoniu
- 0 0
-
2022-11-05 13:37
Naklejki
A jak by miał naklejki nasa to by był własnością Nasa dzbanie?
- 1 0
-
2022-11-05 13:19
Jak ktoś pracuje, to dla ciebie jest cwaniakiem? Lepiej być nierobem?
- 1 0
-
2022-11-04 22:01
???
Co ty pier....samochody kurierskie są orywatney, a oklejone no tak jest jest w umowie. Sam byłem 8 lat kurierem i znam to, oklejenie i ciuchy firmowe trzeba za swoje pieniądze odkleić i kupić, a za reklamę ci nic nie płacą.
- 0 0
-
2022-11-04 18:06
Nieprawda
Pojazd jest własnością mieszkańca. Jest również jego narzędziem pracy. Takie uroki umów B2B.
- 0 0
-
2022-11-04 16:30
Żadna prawda
Polecam zapoznać się z komentarzem wyżej. Firmy kurierskie zazwyczaj wymagają jeżdżenia prywatnym samochodem.
- 0 0
-
2022-11-04 15:01
a od kiedy
gdy masz czyjąś reklamę na samochodzie - to jest to auto tej firmy ???? - to jest działalność tego Pana a więc tak samo powinien płacić wspólnocie za parkowanie jak Ty za swój samochód.
- 1 0
-
2022-11-04 14:38
Porażająca niewiedza...
Kurierzy w większości działają na swoich działalnościach i pojazdy są ich własnością. To w jakie kolory jest oklejony nie definiuje czyją pojazd jest własnością. Równie dobrze może to być DPD lub UPS. Czasami warto okazać trochę empatii, nawet jeśli w ten sposób miałby oszczędzić na paliwie to co w tym złego?
- 0 0
-
2022-11-04 14:13
Beka
Hahnahaha
- 0 0
-
2022-11-04 12:24
Typowe polactwo.
- 0 0
-
2022-11-04 10:05
Pojazdy są prywatne, najpierw sprawdź a potem mędrkuj.
- 0 0
-
2022-11-04 09:59
taka prawda?
Czyli jeśli na autobusie MPK jest reklama sokołowa to autobus należy do firmy sokołów? A co z pojazdami w leasingu którego właścicielem jest firma leasingowa a nie użytkownik czy kierowca? Przecież to jak jest opisane auto nie ma nic wspólnego z właścicielem pojazdu. Ktoś tu chyba nie wie jak funkcjonuje świat i że większość kurierki jest robiona prywatnymi samochodami z logo przewoźnika.
- 1 0
-
2022-11-04 07:42
nie ma to nic do rzeczy.
A ty co po naklejkach wiesz kto jest właścicielem? jak ci ktoś naklei karnego katange za ch.. parkowanie tzn że auto jest własnoscią katangi...;)
- 3 0
-
2022-11-04 07:31
co za ludzka durnota przebija się w komentarzach...
W takim razie Twoim tokiem myślenia wszystkie cwaniaki, którzy mają auta służbowe powinni zostawiać pod firmą i zapier.... swoim albo piechotą :)
I mam nadzieje, że paczek żadnych nie zamawiasz skoro tak Ci przeszkadza :)- 0 0
-
2022-11-04 03:59
Geniusz
A taksówkarze?też prowadzą działalność gospodarczą i co z ich parkowaniem wtedy?
- 0 0
-
2022-11-04 06:04
Większość auta w firmach kurierskich są prywatne, mało tego za oklejenie aut podwykonawca czyli właściciel samochodów musi wyłożyć z władnej kieszeni a yo nie dą małe pieniądze. Jeśli ktoś nie wie, to niech się nie wypowiada.
- 0 0
-
2022-11-03 21:55
Wydawać by się mogło,
że czytanie ze zrozumieniem nie jest takie trudne, a jednak ....
- 0 0
-
2022-11-03 21:25
Mało doinformowani jesteś człowieku. Nie wiesz jak działa in post to się nie wypowiadaj
- 0 0
-
2022-11-03 21:10
idac dalej tym tokiem myslenia
placic powinien kazdy kto ma DG i parkuje tam auto, bo przeciez wykorzystuje swoj pojaz w biznesie, nie ma znaczenia czy osobowy czy dosawczy, prawnik, lekarz, ratownik miedyczny..... a teraz wejsc sobie na cedig - wpisz ulice i policz ile osob ma dzialalnosc - pod 5 i 7 sa zarejestrowane 22 firmy.....
- 5 0
-
2022-11-03 20:49
Taka prawda
Jajo wiem, ale się wypowiem ..
- 0 0
-
2022-11-03 20:52
Bzdury
Ogólnie widać że miał Pan ciężkie życie i teraz siedzi Pan tutaj i tylko komentuje posty takimi bredniami. Skoro mieszkam w tym bloku to chyba też mam prawo postawić auto obok mojego bloku. Czy to że pracuje dla Inpostu odsuwa mnie od możliwości zaparkowania?
- 6 0
-
2022-11-03 20:49
To nie jest własność Inpostu.
Nie masz pojęcia jak ten system działa. Tyle w temacie
- 0 0
-
2022-11-03 20:21
Odezwał się autor tego listu
- 1 0
-
2022-11-03 20:16
Sensei
Nie masz człowieku pojęcia o czym piszesz.
- 0 0
-
2022-11-03 20:09
Podejrzewam ze masz nie równo pod sufitem
Podejrzewam ze masz nie równo pod sufitem bo to jest prywatny samochód tego gościa a nie in postu (tylko oklejony naklejkami in postu)
- 2 0
-
2022-11-03 19:43
Bingo!
Chyba odnalazł się autor tej głupiej groźby
- 1 0
-
2022-11-03 17:46
:(
Firmy kurierskie nie mają swoich samochodów.
- 1 0
-
2022-11-03 17:29
Powiem Ci więcej, myślę, że ten cwaniak, jak go określasz, na urlop jeździ tez tym samochodem oklejonym
Prywatne auto parkuje na tym parkingu tylko po to żeby wkurzać takich jak TY. Taki jest złośliwy
- 3 4
-
2022-11-03 17:22
Ludzie to jednak tumany (1)
sami sobie gotują ten los jakby nie można było autobusem do roboty dojechać w końcu nie mieszkamy na pustyni. Samochodów ciągle przybywa ciekawe co będzie jak w każdej rodzinie będzie po 5 aut jak w Grecji, w Atenach przez 4 godziny jeździłem żeby zaparkować busa, ksiądz z polskiego kościoła mnie przegnał bo u niego chciałem przycupnąć za plebanią a na parkingu strzeżonym za dobę mi zawołali 200 dolarów tam są dopiero cyrki.
- 0 6
-
2022-11-03 17:56
Powodzenia w dojeździe z Chełmu do Pruszcza na 6 rano
Zróbmy porównanie ile czasu on jedzie autem z Chełmu na bazę na Zastawnej, a ile by jechał komunikacją miejską. Przekonaj mnie, że o 5 rano facet będzie miał dogodny dojazd autobusem...
- 5 0
-
2022-11-03 16:51
O tym czyją własnością jest pojazd, świadczy umowa kupna/darowizny, a nie oklejenie.
- 6 0
-
2022-11-03 16:44
A jak sobie okleisz samochód naklejkami Alpine to auto będzie własnością Alpine? Tacy właśnie ludzie chodzą do wyborów...
- 9 1
-
2022-11-03 16:28
Oj odezwali się znawcy. ,,Zatrudnij się" do inposu, dhl lub innej firmy kurierskiej na asadach B2B na własnej działalności z własnym samochodem i zobaczymy czy pozwolą Ci jeździć nie oklejonym samochodem.
- 4 0
-
2022-11-03 15:51
Idąc tą drogą można postawić sobie na terenie wspólnoty prywatną przyczepę z kebabem
- 2 2
-
2022-11-03 15:30
Do przychodni chyba nie masz daleko, porozmawiaj ze specjalistą.
- 2 0
-
2022-11-03 14:33
A jak w mieszkaniu 40 m2 mieszka 4 kierowców? (1)
Każdy ma po ,,tylko" po jednym aucie, to jak? W innym mieszka rodzina 5 osobowa bez żadnego samochodu.
- 2 3
-
2022-11-03 17:51
czy jest zakaz posiadania auta? czy jest zakaz mieszkania w 4 typków w jednym mieszkaniu?
- 3 0
-
2022-11-03 14:31
Mam prywatny autobus...
...mieszkam w bloku np na Chełmie, jeżdżę nim codziennie, czyli mogę parkować pod blokiem np na Chełmie? ludzie trochę zwykłej kultury pod blokami nauliczkack parkujemy Tylko sam. osobowymi ten człowiek z w/w artykułu to zwyczajnie trochę pomyśleć o ile mu to nie sprawia kłopotu.....
- 3 10
-
2022-11-03 12:51
Ciekawe spostrzeżenie
A jak sąsiad będzie jeździł taksówką to też ma ja zostawić gdzie indziej?
- 8 1
-
2022-11-03 12:34
Zrobiłeś mi dzień swoim odkryciem
Tak, facet pracuje w InPost i jest kurierem. Nie chce używać prywatnego pojazdu na dojazd do pracy dlatego jeździ oklejonym busem. Zaraz z tej pracy wraca , parkuje i znowu wsiada do vana żeby rozwieźć paczki. A nie , zaraz przecież ten van to jego narzędzie pracy to po co ma nim dojeżdżać zamiast prywatnym? Jest w tym jakaś logika ? Chyba się komentującemu coś w główce popi...
- 0 4
-
2022-11-03 11:47
Nie ma najmniejszego znaczenia kto jest właścicielem auta i jak jest oklejone. Użytkuje je ten człowiek z artykułu, do tego regularnie. Parkuje tam gdzie mieszka. Auto mieści się w limicie 3.5 tony - parkuje w pełni legalnie. Koniec tematu. Jakiekolwiek dąsy i pretensje mogą mieć tylko jakieś osoby z kompleksami, zaburzeniami albo syndromem oblężonej twierdzy. Nie ma żadnego racjonalnego wytłumaczenia dla takiego zachowania poza chorobą psychiczną.
- 22 4
-
2022-11-03 11:46
Raczej samochód jest kuriera, tylko oklejony jako inpost. Taka praktyka
- 6 0
-
2022-11-03 11:44
Cie już leczyć nie warto
Współczuje twojej rodzinie.
- 6 0
-
2022-11-03 11:32
(1)
Nie mierz wszystkich swoją miarą. Nic Ci do tego, ile ten Pan ma samochodów - w wielu rodzinach są dwa auta i jakoś wszyscy mogą stać. Gdyby nie było napisu InPost, to byłoby już ok, prawda? Nie byłoby do czego się przyczepić? Puknij się w czambuł.
- 10 3
-
2022-11-03 17:11
Nie jest ok też bez napisu. I nie jest ok kilka ayt na jeden lokal. Szanujmy wspólną przestrzeń.
- 1 5
-
2022-11-03 11:24
I niby tylko,, ja się z panem nie zgadzam ,, Ale wyrok wydany, w podsumowaniu i w domyśle, na bank ma drugie auto czyli burżuj. To stać gona płatny parking. Proszę zostać kurierem i posmakować tego bogactwa.
- 9 1
-
2022-11-03 11:14
Własność czy nie
To dowozi on Pana Michała do domu. Takze osobniku T, sam sobie pomykaj z buta, tylko uwazaj żeby ci słoma nóg nie poobcierała.
- 13 3
-
2022-11-03 11:13
(2)
Jeżeli nie masz własnego pojazdu to pracy w Inpost nie dostaniesz.
- 4 0
-
2022-11-03 17:10
(1)
I to jest patologia. Pracodawca ma obowiązek zapewnić narzędzia pracy. I je przechowywać na swoim terenie.
- 1 2
-
2022-11-04 21:29
I tak i nie
W przypadku firm kurierskich musisz mieć zarejestrowaną DG. Co za tym idzie jesteś sam dla siebie pracodawcą. Dla InPost jesteś podwykonawcą. To tak jak z budową dróg. Wygrywa przetarg firma X która nawet może nie mieć zakupionej łopaty, a zleca pracę podwykonawcy z całym sprzętem.
- 1 0
-
2022-11-03 11:02
A ja się też nie zgadzam ze stanowiskiem portalu... (9)
Nie ma co popierać takiego zachowania... równie dobrze można mieszkanie wynająć trzem kierowcom i każdy postawi swojego tir-a, bo chce mieć go pod klatką. Akurat kultura na drodze, wyższa jest w Niemczech niż w krajach na wschód , a w Niemczech nie widziałem, aby na osiedlowych uliczkach ktoś parkował vanem, autobusem czy tir-em. Organizujmy specjalne parkingi w okolicy, a nie równajmy do ruskich.
- 7 23
-
2022-11-03 16:16
Też nie popieram tego że niektóre rodziny mieszkające w bloku mają po trzy samochody osobowe - po jednym dla rodziców i jedno dla dorosłego dziecka.
Widziałeś gdzieś żeby na osiedlowych uliczkach ktoś parkował ciągniki siodłowe z naczepami?- 6 0
-
2022-11-03 11:36
(7)
Na osiedlowych uliczkach i w Polsce najczęściej nie zaparkujesz przepisowo autobusu, czy tira, więc porównanie jest mało szczęśliwe. Gdyby Pan Michał jeździł taksówką, która zajmuje podobną ilość miejsca na parkingu krzyku pewnie by nie było, a że ktos nie lubi kurierów, to robi mu na złość.
- 21 5
-
2022-11-03 11:57
(6)
nie ma problemów z taksówką, są problemy z autami ciężarowymi gdzie są martwe strefy i potem tłumaczy się taki że nie widział staruszki czy dziecka na drodze osiedlowej jak cofał ile już takich artykułów było tutaj.
- 5 10
-
2022-11-03 16:14
(3)
Ale w artykule nie ma mowy o samochodzie ciężarowym.
- 7 1
-
2022-11-04 08:06
Taki Pro Tip... (2)
to weź dowód rejestracyjny tego dostawczaka i sprawdź co ma napisane w rubryce "rodzaj pojazdu"
- 1 1
-
2022-11-04 08:26
Seicento "z kratką" to też ciężarówka, więc wypad z parkingu (1)
- 3 0
-
2022-11-04 10:06
A i owszem jeżeli się cwaniakuje i chce się mieć profity z posiadania auta ciężarowego mimo zakupu osobówki to też trzeba się liczyć z konsekwencjami w drugą stronę.
- 0 1
-
2022-11-03 12:11
(1)
co sie ormowcu tak o kogos troszczysz i o jego martwe strefy
- 7 3
-
2022-11-03 12:49
bo nie chodzę z głową we własnym zadku jak ty ;D
- 3 4
-
2022-11-03 10:39
Jeżeli jest to, zgodne z prawem to może parkować.
I kropka.
- 13 1
-
2022-11-03 10:32
Przepraszamy za naszego pacjenta! (1)
Proszę Pana udać się po kolejną receptę ponieważ widzę że Panu skończyły się leki!
A tak na poważnie, gościu czy poza tym wszystko ok?
Ma auto a jeździ InPost 'em bo szkoda na paliwo. A co Ci do tego? Żeby nawet miał Ferrari w garażu i śmigłowiec na dachu bloku. Facet pracuje, zarabia na życie i w tych trudnych czasach nie poddaje sięProszę Pana udać się po kolejną receptę ponieważ widzę że Panu skończyły się leki!
A tak na poważnie, gościu czy poza tym wszystko ok?
Ma auto a jeździ InPost 'em bo szkoda na paliwo. A co Ci do tego? Żeby nawet miał Ferrari w garażu i śmigłowiec na dachu bloku. Facet pracuje, zarabia na życie i w tych trudnych czasach nie poddaje się tylko zap....La . Ale znajdzie się jakiś fajfus co wkłada kartki i reszta zamiast tego żeby zrozumieć i i nie robić kłopotów z byle czego to szczekają o jakieś opłaty i walą kocopoły. Zamiast wyrozumiałości i stawienia się na miejscu tego faceta to zrobiło się tyle hałasu gdyby tam codziennie TIR 'em parkował.
Jednak idź po tą receptę na leki bo każdy zauważył że się skończyły.
Miłego dnia niedobruchu️- 28 2
-
2022-11-03 17:08
No to mu do tego że parkuje na publicznym miejscu. Mentalność kierowców-auto tylko moje, ale będę parkować go na wspólnym gruncie.
- 2 9
-
2022-11-03 10:24
(9)
w myśl tego co napisałeś to wszystkie samochody służbowe, obklejone znakami firmowymi lub nie, powinny być parkowane pod firmą. Bo wiele firm daje do użytkowania swoje samochody i pracownik jak ma dogadane z firmą to może z niego korzystać w drodze do domu. Widać ból cię zżera że ty tak nie masz. to wszystko bierze się z tego że jak ja nie mam
w myśl tego co napisałeś to wszystkie samochody służbowe, obklejone znakami firmowymi lub nie, powinny być parkowane pod firmą. Bo wiele firm daje do użytkowania swoje samochody i pracownik jak ma dogadane z firmą to może z niego korzystać w drodze do domu. Widać ból cię zżera że ty tak nie masz. to wszystko bierze się z tego że jak ja nie mam samochodu służbowego to niech też sąsiad też nie ma.
A co z samochodami wynajmowanymi na minuty? czy powinny być parkowane po czyimiś blokami?
za uszkodzenie auta są na to paragrafy!- 20 3
-
2022-11-03 11:48
(8)
nie pod firmą, a na specjalnych placach, parkingach , drogi osiedlowe nie są miejscem do parkowania takich pojazdów w których jest mnóstwo tzw martwych pól - potem czytamy że cofał i nie widział dziecka , czy jakiejś staruszki, to że jest to teraz dozwolone nie znaczy że nie trzeba tego zmienić i razem ze znakiem droga osiedlowa stawiać znak dla pojazdów do 2 ton
- 4 29
-
2022-11-04 07:43
to trzeba uczyć że nie wchodzi się pod busa który cofa :D i nie będzie wypadków.. a nie jak święte krowy się pchać centralnie pod koła..
- 3 0
-
2022-11-03 19:43
dla pojazdów do dwóch ton, a co z posiadaczami bmw x5, x7 czy tez innymi dużymi suvami które obecnie często ważą 2,5 tony lub więcej, a są samochodami osobowymi, też maja robić wypad, chyba kogoś tu delikatnie ból d.... cisnie, po za tym duże auta często wyposażane są w czujniki parkowani i kamery dla bezpiecznych manewrów.
- 4 1
-
2022-11-03 12:29
Odklejka level hard. (1)
Znak ograniczenia do 2 ton? To niektóre osobówki nie będą mogły parkować. Naprawdę to co dzieje się z ludźmi w dzisiejszych czasach to jest dramat.
- 11 3
-
2022-11-03 13:03
czas zacząć się odchudzać , jak ci ludzie potrafią się zapuścić w dzisiejszych czasach to jest dramat.
- 3 1
-
2022-11-03 12:10
(3)
ludzie pracuja spoleczniaku i guzik ci do tego
- 12 3
-
2022-11-03 12:44
(2)
przecież nikt im pracować nie zabrania, chciał mieć więcej niż to na co go stać nabrał kredytów to niech teraz na to pracuje, ale to nie upoważnia aby innych mieć w du**e , jak sąsiad pracuje przy wzbogacaniu uranu to też nie chciałbyś/chciałabyś, aby robotę do domu zabierał.
- 1 16
-
2022-11-03 17:50
(1)
wielki pan burżuj co na kurierce robi :D ty to chyba tylko kiepy spod smietnika zbierasz i drobne z mopsu
- 5 2
-
2022-11-04 08:02
żyłka ci pękła trzymająca uszy na miejscu i straciłeś wątek komu i na co odpowiadasz ?
- 0 0
-
2022-11-03 10:13
(6)
Ja się również po części nie zgadzam z tym Panem - możliwe, że oprócz samochodu służbowego, którym jeździ do pracy, to ma samochód prywatny, który stoi nieużywany w tygodniu. U mnie na osiedlu jest Pan, który posiada 2 takie busy i zajmuje 3 łącznie miejsca (2 samochody dostawcze, którymi jeździ do pracy (jeden z nich obecnie jest wrakiem z
Ja się również po części nie zgadzam z tym Panem - możliwe, że oprócz samochodu służbowego, którym jeździ do pracy, to ma samochód prywatny, który stoi nieużywany w tygodniu. U mnie na osiedlu jest Pan, który posiada 2 takie busy i zajmuje 3 łącznie miejsca (2 samochody dostawcze, którymi jeździ do pracy (jeden z nich obecnie jest wrakiem z przebitymi oponami), jeden prywatny osobowy na niedziele z żonką). I teraz co może wszyscy parkujmy samochody dostawcze/tiry/lawety/koparki/autobusy i inne wielkogabarytowe pojazdy pod blokiem, bo parking jest publiczny i dla mieszkańców.
- 10 26
-
2022-11-03 11:50
A czym się taki bus różni od zwykłego samochodu? (5)
Niczym - oba ważą do 3.5T. Znam takich co mają po 2 albo i 3 auta pod blokiem, bo lubią.
- 17 6
-
2022-11-03 12:16
Z punktu widzenia PoRD istotną granicą jest 2,5 tony DMC (4)
Wtedy nie można parkować na chodniku. Niemniej ten dostawczak stoi na jezdni, więc parkuje w zupełności legalnie.
- 12 1
-
2022-11-03 17:06
(3)
Jeśli to osiedle, to najpewniej jest tam strefa zamieszkania I parkuje nielegalnie.
- 1 11
-
2022-11-03 19:39
W strefie zamieszkania, jeśli parkuje na wyznaczonym miejscu (jak każdy inny) (1)
to i ciągnik siodłowy parkuje legalnie. Jakiego generatora przepisów wy używacie to ja nie wiem, ale prawo o ruchu drogowym jest dostępne pod pierwszym linkiem wyszukiwania google'a - i mogę tylko zachęcić do lektury
- 9 0
-
2022-11-04 08:23
Znawcy prawa po uczelniach "facet w barze mi powiedział" i "przecież na chłopski rozum tak musi być"
- 1 0
-
2022-11-03 17:49
jesli jest strefa zamieszkania to muszą być miejsca wyznaczone a tego tam nie ma
- 9 0
-
2022-11-03 09:29
Ty głupi jesteś,czy tylko udajesz?
- 5 0
-
2022-11-03 09:25
mało ze nie jest to włąsność firmy kurierskiej, to jeszcze na włąsny koszt musisz auto okleić miły Panie ;]
- 20 0
-
2022-11-03 09:18
Cały model biznesowy korporacji kurierskich nawet tych globalnych typu dhl ups gls polega na tym że wynajmują firmy podwykonawców którzy mają auta swoje i tylko rozwożą ich paczki często jeden taki podwykonawca ma kilka wozów i zatrudnia kurierów a czasem to kurier aby jeździć dla danej firmy sam musi mieć furgonetkę odpowiednio oznakowaną. Mam znajomego który ma kilka furgonów w barwach UPS jak odbierał nowe auta z salonu to martwił go odcień brązu który zrobili lakiernicy czy przyjmą w tym UPS
- 14 1
-
2022-11-03 09:21
a jak miałeś naklejkę "dzięki tej reklamie zarabiam 888 zł" to właścicielem był pier-gio
- 21 1
-
2022-11-03 09:13
Liczy się prawo a nie twoje widzimisię. Ktory przepis?
- 15 0
-
2022-11-03 09:06
Wspólnoty
Najczęściej nie mają parkingów. Często parkingi, które są pod blokami nawet nie należą do wspólnot, pomimo że stoją "w ramach" osiedla.
- 28 1
-
2022-11-03 09:07
ja (2)
Czyli idac tym tokiem "rozumowania" trzeba sprawdzic wszystkie auta na parkingu. Te ktore sa na leasingu wywalic i wyslac na parkingi pod bankiem! Bo przeciez one nie sa wlasnoscia mieszkancow i zeby przypadkiem miejsce nie bylo wykozystane do "prowadzenia dzialalnosci gospodarczej" :D Grubo widze tam macie...
- 94 3
-
2022-11-03 17:04
Dostawczaki? Oczywiście!
- 1 6
-
2022-11-03 10:23
Kierowcy kierowcom kierowcami
- 18 0
-
2022-11-03 09:02
Parking publiczny ,każdy może parkować a jak ci nie pasuje to wykup miejsce i daj ludziom spokój ,ORMO zostaje w genach.
- 67 5
-
2022-11-03 08:55
Ty szkołę kończyłeś jakąś?? (3)
Jak cię ktoś zobaczy że chodzisz w dresie Adidasa to będzie to znaczyło że dla nich pracujesz.
Gorzej jak będziesz miał do tego buty Nike to wtedy klops bo obie firmy do sądu pracy cię podadzą o złamanie zakazu konkurencji.
Weź sobie chlopie urlop, rzuć interenety i wyjedź w Bieszczady pogadać z misiem- 103 3
-
2023-01-20 12:31
Nie ma za co pojechać do miasta a co dopiero w Bieszczady.
- 1 0
-
2022-11-03 14:59
Dres Adidasa nie blokuję miejsca pod blokiem (1)
A samochód korporacji blokuję!
- 3 24
-
2022-11-04 07:39
Wykup prywatne miejsce na strzeżonym parkingu = nie będzie problemu :) a i miejsca zostawisz dla auta kuriera :D
- 4 1
-
2022-11-03 08:35
Cwaniak? Co za narod. Masakra
- 27 1
-
2022-11-03 08:24
(7)
Tym bardziej ze zza takiego auta może wybiec dziecko i tragedia murowana!
- 5 85
-
2022-11-03 10:17
"sprawdzić czy nie ksiądz" (1)
- 19 1
-
2022-11-04 13:34
sprawdzić czy nie ksiądz
A matka siedzi z tyłu
- 0 0
-
2022-11-03 09:51
(2)
To naucz dziecko, żeby nie wybiegało na ulice!
- 43 7
-
2022-11-03 17:04
To nie jest ulica, na osiedlu dziecko ma prawo biegać po takiej ulicy.
- 5 7
-
2022-11-03 12:58
zza auta
- 8 1
-
2022-11-03 08:27
a gdzie byli rodzice ! (1)
- 60 6
-
2022-11-03 17:03
W domu.
- 3 1
-
2022-11-03 08:20
(2)
Inpost nie ma floty. Auta sa kurierow. Ich wlasne, prywatne. Jak wiekszosci np dostawcow pizzy.
- 88 1
-
2022-11-03 09:57
Inpost
Inpost ma flotę, ale większość należy do przewoźników.
- 9 1
-
2022-11-03 08:58
To jest bezsens. Kupujesz dostawczaka, żeby móc pracować jako kurier inpost a zarabiasz jak dostawca pizzy jeżdżący normalnym, wygodnym, nieoklejonym samochodem.
- 8 24
-
2022-11-03 08:15
Na mioim damochodzie było oznaczenie Ford.
wskazywało, że należał częściowo do firmy Ford.
Była również naklejka dilera - wskazywała, że należał do dilera.
O naklejce "Baba za kierownicą" nie wspomnę.
Na szczęście szybko się zepsuł - jak to Ford.- 133 9
-
2022-11-03 07:35
Patryk (17)
Auto jest własnością przedsiębiorcy, nie inpostu. Okleinie samochodu nie oznacza ze jest własnością inpostu. Nawet jeżeli parkuje tam 20 swoich samochodów to co to pana interesuje skoro parking jest publiczny?
- 264 16
-
2022-11-03 21:31
Bo sąsiad jest maszynistą i nie może dojechać, żeby ciuchcię zaparkować.
- 3 2
-
2022-11-03 10:38
Może teraz zaparkuję tam ciągnik z naczepą 16 metrów? (3)
Samochody służące do zarobkowania powinny parkować na parkingach strzeżonych.
- 6 66
-
2022-11-04 07:35
Ktoś tu chyba, żyje ponad stan i nie ma pojęcia o zarobkach kurierów hahah..
Ciekawe z czego ten kurier ma opłacić prywatny parking.. :D- 4 1
-
2022-11-03 21:33
To jest w ogóle śmieszne, bo InPost na parkingach dla zestawów też dziaduje. Pracowałem w Poczcie Polskiej na WER w Pruszczu Gdańskim, InPost był po sąsiedzku. I nasze ciężarówki stały na terenie WER, a InPostowe... obok WER, na zatoczkach dla osobówek. InPost swojego parkingu dla ciężarówek nie miał. Już pomijam, że ci kierowcy tam spali, totalnie bez żadnego socjalu. Ble.
- 6 0
-
2022-11-03 11:00
Samochody DMC 3,5 tony są traktowane na równi wg przepisów prawa.
- 33 2
-
2022-11-03 09:50
(2)
Kij, czyją własnością, zarabia dla Inpostu, to niech Inpost płaci za parking.
- 5 78
-
2022-11-03 12:34
A jak ty pracujesz dla zakładu oczyszczania miasta i samochodem dojeżdżasz do pracy to niech zakład oczyszczania płaci za twoje miejsce
- 21 2
-
2022-11-03 11:04
Zarabia dla siebie jeżdżąc dla inpostu mała różnica. To co robimy za miastem parking dla wszystkich taksiarzy, hydraulików, elektryków czy serwisów różnego sprzętu którzy pracują na własnej działalności korzystając z prywatnych aut?? jest to jakiś pomysł... parkingi stałby puste.
- 37 5
-
2022-11-03 09:24
komu to potrzebne? (1)
to niech sie nie okelaja
- 3 45
-
2022-11-06 20:16
Janina i Elżunia
A komu to potrzebne wycofać to na co to komu?
- 0 0
-
2022-11-03 08:04
I tyle (2)
Jeżeli parking jest publiczny a samochód prywatny to faktycznie nie ma problemu. No, ale w artykule o tym nie ma.
- 19 16
-
2022-11-03 12:33
Lekcje czytania ze zrozumieniem spędziłeś na wagarach? Dokładnie to jest napisane w artykule - parking jest publiczny a samochód jest prywatny, tylko oklejony logotypami zleceniodawcy.
- 22 1
-
2022-11-03 08:11
Mowy.
W artykule nie ma o tym mowy. Piszmy pełnymi zdaniami.
- 15 17
-
2022-11-03 07:49
(3)
Dokładnie. Czy samochody jeżdżące w korporacji np free now defacto oklejone są własnością free now? NIE
- 120 3
-
2022-11-03 09:24
to niech sie nie okelaja (2)
komu to potrzebne?
- 7 143
-
2022-11-03 10:52
A co ciebie to obchodzi? Zajmij się swoim życiem a nie szukasz problemów u innych ludzi. Takie paranoje się leczy.
- 39 3
-
2022-11-03 10:04
a komu ty jestes potrzebny?
- 95 10
-
2022-11-03 07:26
(11)
To jest droga pożarowa i jest zakaz zatrzymywania, a nie parking wspólnoty.
- 35 14
-
2022-11-03 13:21
to nie jest żadna wspólnota, tylko teren spółdzielni mieszkaniowej (2)
a auto ma swoje prywatne, tylko w umowie pewnie z InPostem jest aby je okleić
- 64 1
-
2022-11-03 19:35
To w końcu pewnie, czy nie pewnie ? (1)
Niema informacji, czy to auto jest prywatną własnością czy pracodawcy.
- 1 19
-
2022-11-03 21:29
Jedyne auta, jakie są własnością InPostu to elektryczne NV200. Reszta należy do kurierów.
- 23 0
-
2022-11-03 11:38
A u nas w środku starego osiedla wstawiono paczkomat 2,5 roku temu (7)
3 razy dziennie samochód |npostu blokuje jednokierunkową uliczkę wewnątrzosiedlową, na której początku jest zakaz zatrzymywania się! Po prostu jednym kołem parkują na chodniku. No to zostawiają miejsce na przejazd najmniejszych samochodów osobowych. Coś większe musi przeciwnymi kołami wjeżdżać na trawnik (już od tego "łysy") dla ominięcia. Poza tym
3 razy dziennie samochód |npostu blokuje jednokierunkową uliczkę wewnątrzosiedlową, na której początku jest zakaz zatrzymywania się! Po prostu jednym kołem parkują na chodniku. No to zostawiają miejsce na przejazd najmniejszych samochodów osobowych. Coś większe musi przeciwnymi kołami wjeżdżać na trawnik (już od tego "łysy") dla ominięcia. Poza tym parkowanie na chodnikach jest dla pojazdów do 2,5 tony. |npostowce parkują maszyny kategorii 3,5t. Aha, jak on tak stanie, ludzie muszę obchodzić samochód dostawczy obok trawnikiem, bo na tym wąziutkim chodniczku miejsca już nie ma. Zarząd naszej wspólnoty nie protestował do urzędu dzielnicy, a można było. 4 miesiące przed pojawieniem się paczkomatu latarnie w pobliżu dzielnica "przypadkiem" wymieniła na 3 razy mocniejsze, mieszkańcom zbędne przy nikłym ruchu.
- 8 44
-
2023-01-20 12:26
Pieniaczysz i tyle w temacie.
- 1 0
-
2022-11-03 19:45
A to wina kuriera, że spółdzielnia zgodziła się postawić tam paczkomat?
- 34 1
-
2022-11-03 15:59
(1)
Lubię takie teorie spiskowe. A z paczkomatu to pewnie korzystają mieszkańcy sąsiednich dzielnic ;)
- 39 6
-
2022-11-04 06:06
I wspólnota bierze kasę za miejsce
I jeszcze sama wskazała miejsce gdzie ma stać.
- 16 1
-
2022-11-03 14:53
(2)
a paczki do tego paczkomatu kto zamawia? gołębie?
- 64 6
-
2022-11-03 19:33
A co to ma do rzeczy? (1)
Chodzi o to , że niszczony jest chodnik należący do wspólnoty tego terenu choć korzystają z paczkomatu wszyscy mieszkańcy danego terenu. Wcale się nie dziwię, że to może wkurzać.
- 5 25
-
2022-11-03 22:24
Człowieku ten kogo jest chodnik i teren zezwolił na paczkomat a także bierze za niego co miesiąc kasę.
- 34 1
-
2022-11-03 07:29
nie oceniaj po sobie
- 33 4
Wszystkie opinie
-
2022-11-03 07:02
Nie ma nic bardziej roszczeniowego niż kierowca (25)
To zaraza niszcząca miasto. Tu mamy na to dowód
- 57 149
-
2022-11-03 07:04
Polecam się udać do lekarza specjalisty
- 30 8
-
2022-11-03 07:05
(5)
No widzisz, a leśnicy twierdzą że najbardziej roszczeniowa grupa to rowerzyści. Tak samo twierdzą kierowcy i część pieszych. Jednak rowerzyści wygrywają.
- 23 10
-
2022-11-03 07:23
(2)
szczególnie na parkingach, co nie?
- 3 13
-
2022-11-03 07:31
(1)
Np. wnosząc swój rowerek do domu i kołami brudząc ściany klatki!!!!!
- 20 6
-
2022-11-03 09:09
Samochodzik który rozjechał trawnik, bo Janusza nie stać na parking już jest ok, prawda?
- 6 4
-
2022-11-03 09:54
nie znam takich sytuacji żeby rowerzyści się kłócili o miejsce postojowe
- 4 4
-
2022-11-03 15:01
A jak kierowca wiezie na dachu rower, bo jedzie na trening?
- 0 1
-
2022-11-03 07:05
Nie ma nic bardziej roszczeniowego niż rowerzysta. (5)
To zaraza która się wszędzie panoszy i wszędzie chce być ważna.
- 23 14
-
2022-11-03 07:41
rowerzyści
Rowerzyści również.
- 3 4
-
2022-11-03 09:55
bo? (1)
ci nic nie mają więc ich roszczenia są uzasadnione. kierowcy zajmują 90% przestrzeni, a i tak im ciągle mało.
- 3 5
-
2022-11-03 15:35
No to fakt
Do tego hałas, smród, stwarzanie zagrożenia i blokowanie miasta korkami.
- 0 0
-
2022-11-03 15:02
A hulajnoganie? (1)
- 2 1
-
2022-11-05 17:05
To zaraza! Wszędzie gdzie się nie ruszysz,leży porzucona hulajnoga! Wychodzisz,z klatki, potykasz się o hulajnogę,
Przechodzisz chodnikiem w poprzek stoi hulajnoga, idziesz schodami, w poprzek porzucona hulajnoga! Szok!
- 0 0
-
2022-11-03 07:08
(1)
Ehhh..zanim powstał internet to tylko rodzina wiedziała żeś d**il. A tak to...
- 16 4
-
2022-11-03 07:32
To już jakaś epidemia....ludzie chwalą się swoją głupotą!!!!!
- 3 4
-
2022-11-03 07:41
Rowerzyści również.
- 4 3
-
2022-11-03 07:42
Ciekawe, bo ja zauważyłem inną tendencję w komentarzach do artykułów okołodrogowych. (6)
Utarczki słowne dzielą się na :
Kierowcy vs piesi.
Kierowcy vs rowerzyści.
Piesi vs kierowcy.
Piesi vs rowerzyści.
Rowerzyści vs kierowcy.
Rowerzyści vs piesi.
Rowerzyści vs inni rowerzyści.
Rowerzyści vs rikszarze.
Rowerzyści vs rolkarze.
Rowerzyści vs biegacze.
Rowerzyści vs osoby na hulajnogach.
Rowerzyści vs matki z wózkiem.
Rowerzyści vs psy na smyczy i bez.
Rowerzyści vs ...- 10 2
-
2022-11-03 09:10
(4)
Chciałbym zobaczyć minę kierowców gdyby rikszarz, biegacz, rolkarz, osoba na hulajnodze, matka z wózkiem albo pies na smyczy lub bez szedł środkiem drogi :D
Przecież Janusze nie są w stanie wytrzymać jednego maratonu rocznie w niedzielę :D- 5 7
-
2022-11-03 09:23
(1)
Bo drogi są dla samochodów. Jakby raz do roku odbywał się oficjalny rajd samochodowy po ścieżkach rowerowych i chodnikach Trójmiasta to może niektórzy by zrozumieli o co chodzi. Róbcie sobie maratony po Parku krajobrazowym. Z korzyścią dla wszystkich.
- 6 4
-
2022-11-03 10:12
A chodniki dla pieszych.
O czym kierowcy w ogóle nie myślą.
- 3 4
-
2022-11-03 12:16
Zorganizujmy rajd samochodowy po Parku Regana w jakaś niedziele. Może być? (1)
- 5 1
-
2022-11-03 12:30
Co roku oczywiście
- 5 0
-
2022-11-03 10:37
bo najgorsze co może byc to dać komuś jakieś prawa.
mamy 21 wiek i jakoś w Azji wszyscy na drogach i sobie radzą, riksze rowery skutery piesi i wszystko co ma nogi i koła. A u naz każdy chce swojej drogi i strzelał by do intruzów. Co chwile jakiś dodatkowy przepis i kary. ....
- 2 0
-
2022-11-03 08:10
Odwal się od Pana Michała.
- 3 2
-
2022-11-03 12:13
Najbardziej rozczeniowi się ekolodzy
- 1 3
-
2022-11-03 07:05
Miasto miłości i tolerancji... (3)
- 82 10
-
2022-11-03 08:19
Nie zawężaj geograficznie... typowa polska zawiść. (2)
Od Bałtyku po Tatry.
- 7 7
-
2022-11-03 10:27
(1)
Gdzie tu masz zawiść? Bezradność.
- 2 4
-
2022-11-03 12:03
Groźby to bezradność? Typowa agresja niczym nie usprawiedliwiona
- 9 1
-
2022-11-03 07:05
(2)
Typowy polski anonimowy "somsiad".
Jak ma jakiś znany tylko sobie ból czterech liter to jaki problem, żeby porozmawiać i rozwiązać problem, jeżeli ten w ogóle istnieje?
Odważny zza kartki papieru.- 153 16
-
2022-11-03 08:03
U mnie to samo, somsiadkom przeszkadzają nasze dzieci (1)
ale kompletnie im nie przeszkadza penerski składzik na klatce i w garażu, wyjście z klatki zastawione rowerami czy smród moczu i szczekanie ich kundli.
- 19 2
-
2022-11-04 07:51
u mnie to samo
stara niechciana przez nikogo baba na dąbrowie wypisuje chamskie kartki z podpisem mieszkancy... tępe góvvno
- 0 0
-
2022-11-03 07:05
Typowe... (5)
Typowe dla Polaka... Moje miejsce parkingowe, moje miejsce przed drzwiami na klatce schodowej, moje miejsce w tramwaju czy autobusie.
- 118 18
-
2022-11-03 07:47
Masz problemy z polskością? (4)
Takie rzeczy dzieją się wszędzie!
Wszędzie tam gdzie gospodarz tj.np. spółdzielnia ma wywalone na potrzeby mieszkańców!- 11 14
-
2022-11-03 09:12
(2)
Uzurpowanie sobie wyłącznego prawa używania wspólnego terenu to właśnie polska przypadłość.
Nigdzie indziej nie widziałem żeby ktoś postanowił "ten kawałek wspólnego jest mój i wara"...- 10 6
-
2022-11-03 11:33
Uzurpowanie... (1)
To działa w obie strony, facet postawił sobie przed mieszkaniem dostawczaka bo tak mu pasuje, inni go nie obchodzą! Spaliny ,hałas, zajęcie miejsca, brak możliwości manewru innych aut...ale kto by się tym przejmował - ja pan!
- 2 8
-
2022-11-06 11:49
ooo polactvvo z krwi i kości i jego wypociny
klasyka belkotu jakim nas częstuja takie odpady ludzkie
- 0 0
-
2022-11-03 09:44
a ty z czlowieczeństwem?
- 1 3
-
2022-11-03 07:07
Hmmm (66)
Miejsce takich aut jest chyba na firmowym parkingu. Taka kabaryna zabiera 3 miejsca postojowe... Jak jestem z zawodu czołgistą, to mogę zaparkować pod swoim blokiem Abramsa albo T-72?
- 118 356
-
2022-11-03 07:14
Parking jest dla wszystkich
Jak masz zarejestrowany i dopuszczony do ruchu czołg, to możesz sobie spokojnie parkować pod blokiem. Parking jest dla wszystkich.
- 92 18
-
2022-11-03 07:18
nie ma zawodu czolgista ale sa przepisy o pojazdach gasienicowych, ale tego tez nie wiesz... (7)
- 51 8
-
2022-11-03 07:24
Ciekawski (6)
A taki Rosomak jest na kołach, waży tyle co czołg i jest tak samo duży... I co wtedy omnibusie?
- 13 29
-
2022-11-03 07:31
a co to zmienia w kwestii wpisu o czolgu i czolgiscie?
- 20 1
-
2022-11-03 07:34
Poczytaj kodeks drogowy bombirusie
Tam jest okreslone do ilu ton jak parkowac
- 26 2
-
2022-11-03 08:05
Skoro Rosomak jest tak ciężki, to nie możesz go parkować na chodniku
chyba że Rosomak ma napis "Budżet Obywatelski", to wtedy możesz go parkować na chodniku
- 7 0
-
2022-11-03 08:13
to nie możesz nim parkować na chodniku (bo powyzej 3,5 tony) i nie możesz utrudniać ruchu innym pojazdom, wiec parkuj sobie do w (1)
- 5 1
-
2022-11-03 21:35
Nie wolno parkować pojazdów powyżej 16 ton poza miejscami wyznaczonymi do tego celu. ;)
- 0 0
-
2022-11-06 11:52
taki rosomak jest tak samo wielki
jak twoja tepota umyslowa - w koncu sam przyznajesz ześ trep nie od myslenia tylko od "wykonac"! wiec wypier..aj od monitora raz! to rozkaz!
- 0 0
-
2022-11-03 07:20
Tak!!
Jak dasz radę czemu nie !! Dlaczego na parkingu firmowym ?nie łamie prZepisow niech parkuje .
- 16 2
-
2022-11-03 07:21
Tak ogólnie to wszystko u Ciebie w porządku?, dowcip rodem z głębokiej prowincji. (14)
- 13 4
-
2022-11-03 07:28
Z głębokiej prowincji to jest zachowanie tego kuriera! (13)
Każdy cywilizowany pracownik nie przynosi pracy do domu. Miejsce tej landary jest na firmowym parkingu, tylko pewnie pupa za ciężka żeby się przesiąść do prywatnego auta po skończonej pracy.
- 15 64
-
2022-11-03 07:36
(4)
To jest jego prywatne auto w momencie gdy kończy pracę.
- 33 7
-
2022-11-03 09:13
Rozumiem że w takim razie płaci VAT od paliwa, nie odlicza go od dochodu itp? (3)
Czy na stacji magicznie przestaje być prywatne?
- 6 6
-
2022-11-03 09:49
(1)
Obecnie odlicza się tylko 50% od paliwa
- 6 0
-
2022-11-03 12:31
To zależy
Jeśli auto jest w 100% użytkowane służbowo, a mowa o dostawczaku nie o osobówce, to odliczasz cały VAT.
- 5 1
-
2022-11-04 16:32
A jak będę jeździł osobówka w leasingu to co ? Jak to sprawdzisz ?
- 0 0
-
2022-11-03 07:38
Jeśli to nie jest prywatny teren, to tam może nawet papież Franciszek swój papamobile parkować.
- 23 1
-
2022-11-03 07:48
a pozniej, odstawiajac swoje weganskie pudelko, pojdziesz protestowac przeciwko ilosci samochodow w miescie?
- 14 1
-
2022-11-03 07:56
to JEST jego prywatne auto (4)
- 25 4
-
2022-11-03 10:02
(3)
Każde auto poza rządowymi, czy gminnymi jest prywatne, to bez znaczenia. To nie są parkingi do parkowania samochodów innych niż osobowe.
- 3 9
-
2022-11-03 12:33
Ciekawe (2)
Podasz jakiś przepis na poparcie swojej tezy?
- 8 0
-
2022-11-03 17:17
(1)
Zasady współżycia społecznego. To są bloki mieszkalne i nie powinno się ns terenie osiedli parkować samochodów innych niż osobowe. Nie te rozmiary. Firma transportowa ma swój teren, z bazą samochodową i tam jest miejsce jej samochodów.
- 2 7
-
2022-11-03 17:55
zasady współżycia społecznego ze starymi komuchami rencistami, nie rozśmieszaj nas tutaj, jest Kodeks Drogowy i wg KD te auto może tam parkować, nie jest to teren prywatny, płatny itd a taki bus zajmuje tyle samo miejsca co obecny przeciętny suv, to jest zwykły krótki Transit a nie Iveco w longu a tobie nic do tego społeczniaku, zniknij za swoją firaną i idź oglądać swoje ulubione TVx
- 6 0
-
2022-11-03 09:56
Chyba mamy autora tego chamskiego listu! ;)
- 11 1
-
2022-11-03 07:22
(2)
A jeżeli to jest jego miejsce firmowe bo firma zarejestrowana jest pod adresem zamieszkania ?
- 33 3
-
2022-11-03 10:10
(1)
To nieistotne.
- 0 9
-
2022-11-03 10:54
To jest bardzo istotne.
- 7 1
-
2022-11-03 07:28
Najlepiej postaw pojazd którym jeździłeś zanim tu przyjechałeś, czyli kombajn. Często nawet małym autem zajmują dwa miejsca bo nie potrafią parkować. Auto nie koniecznie musi być firmowe nawet jak jest obklejone. Większość kurierów jest na działalności i jeżdżą swoimi autami.
- 29 4
-
2022-11-03 07:32
Możesz,jeżeli jest to zgodne z przepisami.
- 9 0
-
2022-11-03 07:33
(1)
Wszystko zależy od ludzi. U mnie na podwórku sąsiad parkuje swojego dużego busa i jakoś nikomu to nie przeszkadza.
- 13 1
-
2022-11-03 10:09
Ludzie są wyrozumiali, życzliwi, tolerancyjni, co nie zmienia faktu, że taka praktyka (firmy, nie tego biednego kuriera) jest bezczelnym chamstwem.
- 5 3
-
2022-11-03 07:34
hmm
Maciek, puknij się w czoło
- 2 0
-
2022-11-03 07:39
Ta kabaryna zajmuje tylko pół metra więcej niż SUV
A jak służbowe na parking firmowy to pogadaj najpierw z sąsiadami handlowcami, żeby Skody poodstawiali
- 37 2
-
2022-11-03 07:43
Ale tok myślenia żal.pl !!!
- 3 0
-
2022-11-03 07:47
moze podaj swoj adres, firmy kurierskie wsadza ciebie na liste osob o ktore nalezy szczegolnie zadbac. (3)
Ale weganskie pudelka chcesz, aby kurier ci pod drzwi dowozil?
- 16 8
-
2022-11-03 08:03
Oooo (2)
To są jakieś mafie kurierskie i mają swoje czarne listy? I jak się trafi na taką listę, to co, czekać na wybuchową przesyłkę? Odstaw to co palisz, albo chociaż zmień dilera...
- 4 7
-
2022-11-03 08:41
(1)
Możesz być teraz w lekkim szoku, ale nieoficjalnie takie listy naprawdę istnieją. Po znalezieniu się na niej napewno nie doczekasz się żadnej bomby. Niczego się nie doczekasz. Awizo to max co możesz od tej pory otrzymać.
- 6 1
-
2022-11-03 09:08
Pracowałem w trzech dużych firmach kurierskich i takie praktyki nie są niczym nadzwyczajnym. Usługa "wieczne awizo" jest całkiem popularna. Wystarczy podjechać pod adres żeby GPS w skanerze zapisał lokalizację i kurier ma czyste ręce. Potem przychodzi mailowa skarga z której wszyscy razem się śmieją w biurze, klient dostaje odpowiedź że oczywiście firma się tym zajmie i tyle. Kurier wsiada w busa i jedzie do gościa doręczyć siedemnaste awizo w tym miesiącu. Są tysiące sposobów na odgryzanie się klientom i nie trzeba zbyt mocno kombinować żeby wyglądało to na zgodne z firmowymi procedurami. Nie zamierzam tego oceniać bo czasami człowiek na to po prostu zasłużył, a czasami kurier jest złośliwy i powinien już się rozglądać za nową robotą. Po prostu tak jest i tyle. Jak ktoś nie wierzy w istnienie "zakazanych" adresów to nie musi. Oby sam nigdy się takim nie stał.
- 9 1
-
2022-11-03 07:56
To prywatny samochód! (1)
każdy może sobie obkleić auto jak chce i nic Ci do tego. To legalny, zwykły dostawczak. A czołgami po drogach publicznych nie wolno jeździć.
- 13 2
-
2022-11-06 11:54
dokladnie
a szczekacze i chamy jedyne co moga zrobic to pomaszerowac sobie z flaga we wlasnym pokoju dopóki z liscia nie dostaną od starej
- 0 0
-
2022-11-03 08:00
ale to jest prywatny samochód mieszkanca bloku (3)
jak okleję sobie samochód logotypami "SHELL" w zamian za jakąś opłatę za reklamę, to samochód stanie się nagle własnością firmy Shell?
- 18 2
-
2022-11-03 10:08
(2)
Ale to jest dostawczak, oklejenie nie ma nic fo tego. Takie samochody służą do prowadzenia działalności przewozowej. A firma przewozową powinna na własnym terenie zapewnić parkingi dla swojej floty. Inaczej mamy do czynienia z prywatyzacji zysków, uspołecznieniem kosztów. Firma ma zysk z działalności, a koszty parkowania przerzuca na społeczeństwo.
- 3 9
-
2022-11-03 10:56
Ale samochody dostawcze oprócz działalności gospodarczej służą również do celów prywatnych! (1)
Jeśli ktoś kupił sobie dostawczaka jako osoba prywatna do celów prywatnych (np. do wożenia materiałów na budowę swojego domu) to już masz sprzeczność z twoim światopoglądem. "Firma przewozowa" to jednoosobowa działalność gospodarcza należąca prawdopodobnie do tego kierowcy, więc ma pełne prawo zostawiać auto pod siedzibą swojej działalności. Czego jeszcze nie rozumiesz?
- 9 1
-
2022-11-06 11:55
on nie rozumie ze jest złosliwym pol.aczkiem
- 0 0
-
2022-11-03 08:08
to zależy od kilku czynników jakie miasto bo to jak filmie akcji bat na złodziei murowany
- 1 0
-
2022-11-03 08:10
Najdłuższy transit (pomijając wersje specjalne) ma ok 6,7 m. Skoda Octavia ma 4,7. (2)
wiec zostawiając +/- metr przed i metr za autem Transit zajmuje ok 9 metrów, Octavia poniżej 7. Twoja teza o zajmowaniu miejsc postojowych jest inwalidą.
- 6 4
-
2022-11-03 17:57
kto zostawia metr w obie strony :)
- 3 0
-
2022-11-06 11:59
jego mózg jest ograniczony jadem
zlosliwoscią i zawiscia... prawdziwym powodem jego nerwów jest na 95% slabo płatna praca, brzydka zona, glupie dzieci i kiepskiej jakosci geny... osoba parkujaca tam legalnie cokolwiek co mu sie nie spodoba po prostu jest tylko ofiarą tego zfrustrowwnego bialo czerwonego karła który odwraca uwage od siebie w ten sposob - bo gdybysmy czytali o nim wiadomosci to byśmy piali ze smiechu i wymiotowali jednocześnie :)
- 0 0
-
2022-11-03 08:11
weź centymetr do ręki i sprawdź jak długi jest taki samochód a potem zmierz swój (2)
3 miejsca to zajmuje ale na maluchy - 126p
- 8 2
-
2022-11-03 17:58
nawet mniej, jesli ten Transit ma 5,2 m to maluch miał 3,1 metra więc nawet nie 2x
- 3 0
-
2022-11-06 12:00
no ale ja mam wlasnie malucha
- 0 0
-
2022-11-03 08:16
to by sie nawet zgadzalo
ze Ty jestes z zawodu czołgistą... :)
- 2 0
-
2022-11-03 08:16
(3)
Przeciez kurierzy sa na dzialalnosci i to sa ich prywatne auta.
- 6 2
-
2022-11-03 10:04
(2)
No i co z tego? Jak ktoś będzie miał autobus to ma go parkować pod domem, na osiedlu?
- 3 4
-
2022-11-03 12:37
Jeśli przepisy to dopuszczają to jak najbardziej.
- 6 1
-
2022-11-06 12:01
tak
w twoim pokoju z wydechem na twój ryj :)
- 0 0
-
2022-11-03 09:59
xD (3)
Byłem kurierem i taki bus zajmuje jakieś 1,25 miejsca i to wystaje tylko po długości.
- 3 2
-
2022-11-03 10:58
Na szerokość. (2)
- 0 3
-
2022-11-03 17:18
(1)
I wysokość. Pogarsza widoczność.
- 0 3
-
2022-11-03 17:58
widoczność czego?
- 3 0
-
2022-11-03 16:39
Najpierw kup ten czołg i zarejestrój firmę na własne nazwisko,potem szukaj parkingu we firmie. InPost ,poczta, DHL i inni przewoźnicy muszą mieć własne pojazdy panie kolego. W tych czasach aby pracować w takich firmach jest się związany na piśmie i na procentach. Właściciele dużych firm przewozowych mają kłopot z głowy e przypadku awarii auta.
- 1 0
-
2022-11-04 07:26
Nie stać Cię.
- 1 0
-
2022-11-04 16:28
(1)
Tak, na pewno zajmuje 3 miejsca. Takie komentarze i karteczki to najczęściej zostawiają ci co nie mają prawka albo jeżdżą Tico i jak parkują to zajmują więcej miejsca niż taki transit czy Sprinter:o
- 0 0
-
2022-11-06 12:02
dokładnie
tak jak ja swojego matiza
- 0 0
-
2022-11-06 11:51
trzy miejsca parkingowe buhahaha
to chyba tyle twoja matka zajmuje i to po kuracji odchudzajacej... jak stawia smarta tak krzywo ze zajmuje wlasnie trzy miejsca... tez polka jak ty pewnie
- 0 0
-
2022-11-03 07:07
masakra jakie jest teraz społeczeństwo (6)
- 91 10
-
2022-11-03 09:20
Rysowanie aut czy przebijanie opon to teraz normalka, ja raz w miesiącu jestem u wulkanizatora, policja nic na to nie poradzi.
- 3 0
-
2022-11-03 09:22
lata indoktrynacji na lekcjach religii robią swoje (2)
judzenie PISowców także
- 7 5
-
2022-11-03 10:10
a moze w PZPR? (1)
na religii uczono mnie kochaj bliźniego jak siebie samego. A ciebie czego w PZPR bo jak byś na religię chodził to byś wiedział.
- 2 3
-
2022-11-03 11:05
Wyobraz sobie analfabeto, za religia była w szkołach
do roku szkolnego 1955/56 włącznie. Nikt nikomu nie robił problemów, jeżeli uczęszczał na religie do salek katechetycznych.
- 4 1
-
2022-11-04 07:52
dobre bo polskie
- 0 0
-
2022-11-06 12:02
bialo czerwone
- 0 0
-
2022-11-03 07:08
Jak to dobrze, że mam garaż.
- 53 2
-
2022-11-03 07:08
Po co ten bus? Na zachodzie paczki rozwożą rowerem. (3)
- 17 105
-
2022-11-03 07:14
tak, tam gdzie jezdza po deptakach, nawet w Sopocie jedna firma korzysta z kuriera na rowerze
a ty czym jezdzisz do pracy?
- 18 1
-
2022-11-03 07:19
Na zachodzie paczki rozwożą rowerem... (1)
A w Ameryce biją murzynów... A w Rosji piją samogon... No i co w związku z tym chcesz nam przekazać???
- 36 0
-
2022-11-03 08:05
firm dużo konkurencji pełno przy najmniej dużo pracy to święta będą milsze i sylwester inny bo październik mnie dowalił za ciężko ja już jak w lutym tyle nadrabiam zwalniam się często jak nękają
- 0 0
-
2022-11-03 07:10
(5)
Niech zostawia auto służbowe pod firmą
- 51 107
-
2022-11-03 07:22
(1)
Ale przecież kurierzy nie są zatrudnieni przez firmy kurierskie. Są na działalności z adresem siedziby zazwyczaj właśnie u siebie w mieszkaniach. Więc facet parkuje pod swoim lokalem firmowym. Dosłownie.
- 38 3
-
2022-11-03 07:38
To mają szczęście zenie ma firmy budowlanej
i nie parkuje koparki , dźwigu i trzech betoniarek.
- 11 11
-
2022-11-03 08:38
Dobra rada dla kierowcy pługa śnieżnego
- 1 3
-
2022-11-03 09:10
Zostawia. Ma jednoosobowa dzialalnosc
- 4 1
-
2022-11-04 21:38
I prawdopodobnie tak robi
Jeśli jest kurierem to ma zarejestrowaną DG. Zapewne pod adresem pod którym mieszka. W takim układzie zostawia auto pod firmą.
- 0 0
-
2022-11-03 07:13
w Juesej jest bezwzględny zakaz parkowania samochodów służbowych pod domami i w miejscach zamieszkiwania !!! -do tego (10)
powinien być przeznaczony wydzielony {!} plac {parking} firmowy ! .logiczne !. no bo gdyby to był np. operator dużej maszyny budowlannej , [koparki, spychacza itd. } a nie daj Boże maszynista podmiejskiej kolejki ...ha ha - no w myśl wyżej opisanej zasady też mógł by parkować pod domem !... niemce mówią - porządek musi być !
- 59 129
-
2022-11-03 07:22
Mógłby to być jeszcze...
Czołgista, traktorzysta, kombajnista, a na upartego to i pilot helikoptera...
- 17 2
-
2022-11-03 08:17
mama ci nie mowila za dziecka
zebys sie publicznie nie wypowiadał?!
- 9 2
-
2022-11-03 08:26
To nie wypadek
Komentujacy wypadl z kolyski
- 6 2
-
2022-11-03 08:27
Tu jest Polska
Nie juesej ani niemcy
- 4 3
-
2022-11-03 10:32
to jedż
to jedz do juesej albo do niemiec-będziesz miał porzadek
- 4 1
-
2022-11-03 10:39
to wiekszość by musiała na parkingi firmowe pojechać.
co drugie auto firmowe w lizingu.
- 10 0
-
2022-11-03 10:59
Auto dostawcze jest wg przepisów dokładnie takim samym pojazdem jak auto osobowe do 3,5 tony!
Zaskoczę cię, ale największe SUV-y czyli auta osobowe potrafią ważyć więcej niż taki zwykły Transit. Jeżeli jest to auto DMC 3,5t to ma pełne prawo tam parkować jeśli robi to zgodnie z przepisami.
- 13 0
-
2022-11-03 17:51
w juesej przyklejenie plasterka kosztuje kilkaset jak nie kilka tysiecy dolców, ściągamy wzorce?
- 1 0
-
2022-11-03 19:35
Bzdura.
- 1 0
-
2022-11-05 00:21
Dziecinada
Głowno wiesz i stolec widziałeś. Taksówkarze w USA ciągle używają samochodów służbowych prywatnie. Dlatego, bo są na wlasnej dzialalnosci co powoduje że auto jest ich z logami firmy. Tutaj też tak jest i facet ma prawo parkować gdzie mu się podoba. A ty wieśniaku powinieneś chyba stawać w stodole.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.