- 1 Czytelnik: wyniki BO w Gdyni są wypaczone (66 opinii)
- 2 Gedania: poseł żąda wywłaszczenia terenu (194 opinie)
- 3 Rowerem po obwodnicy. 5 tys. zł mandatu (211 opinii)
- 4 Uciekał przed policją. Wiózł roczne dziecko (110 opinii)
- 5 Znikają zielone strzałki na Karwinach (252 opinie)
- 6 Libacji nie było, był złodziej (17 opinii)
Słowackiego dłuższa
Do końca 2002 r. ma zakończyć się remont równoległej, starej części jezdni z której będzie można swobodnie korzystać przez całą zimę. W ten sposób zostanie zakończony II etap prac związanych z przebudową Słowackiego. Dotychczas miasto wydało na ten cel 22,4 mln zł.
- Mam nadzieję, że zostaniemy zapamiętani jako "rada od dróg" - powiedział podczas otwarcia prezydent Paweł Adamowicz.
Adamowicz wyraził również nadzieję, że w przyszłym roku rozpocznie się przebudowa ulicy Słowackiego w Matarni. Miasto prowadzi negocjacje z IKEA POLSKA SA, która miałaby partycypować w kosztach inwestycji.
Plany przebudowy ul. Słowackiego pojawiły się już 20 lat temu. Decyzję o inwestycji Zarząd Miasta Gdańska przyjął dopiero w styczniu 1996 r. Dotychczas udostępniono do użytku 3,2 km przebudowanej ulicy Słowackiego. W kolejnych etapach ma zostać oddanych kolejne 6,4 km.
Opinie (5)
-
2001-10-29 13:56
Hard cross country
Trudno bedzie trzeba sie przebijać przez ogrodzenie albo tunelem dla zwierząt.
Prawdziwy kolarz nie traci ducha i się cofa:-)- 0 0
-
2001-10-29 10:41
Zarząd od dróg...
Drogi Panie Prezydencie. Obawiam się, że zostaniecie zapamiętani jako "zarząd od powodzi".
- 0 0
-
2001-10-29 10:30
do GT ridera
Pytanie wcale nie jest zlosliwe, sam mialem z tym problemy jakis miesiac po remoncie.
Teraz jezdze tam ze dwa razy w tygodniu i jade ulica. Przed remontem bylo tam ciasno a pomino to mozna bylo rowerem jechac,
wiec nie widze powodow by zakazywac tego jak zrobilo sie wiecej miejsca.
Co do obowiazujacego tam zakazu mozna go potraktowac dwojako. Mozna go po prostu olac.
Z drugiej strony przy jednym z zakazow jazdy rowerem jest tam taka informacja:
dotyczy rowniez utwardzonego pobocza (chodnika ??). Skoro wiec i tak skazany jestem na lamanie przepisow wybieram
forme mniej uciazliwa dla mnie. Niedlugo zreszta bedzie to prawie droga osiedlowa, przy dalszej rozbudowie Zlotej Karczmy.
To tak, jakby z Moreny do centrum mozna bylo sie dostac tylko droga szybkiego ruchu., albo w walonkach po lesie.
Czy na tym ma polegac realizacja uchwaly Gdansk przyjazny rowerom, czy ostatnio ogloszonej 30-40-30
(99.30% samochody 0.40% komunikacja 0.30% piesi i rowery)
PS. Dziekuje wszystkim kierowcom, ktorzy toleruja/akceptuja moja obecnosc na ww. drodze.
One jest potrzebna takze rowerzystom i naprawde trudno znalezc inna.- 0 0
-
2001-10-29 01:54
Odp. ww. zapytania
Troche słabo było z tym myśleniem :( Na odcinku - do lasu jest wszystko OK ale dalej (czyt. odcinek leśny)... powiedzmy sobie szczerze nie jest za wesoło :(
Tak pozatym lepiej niech szybciutko powstaje odcinek na Matarni bo tam zaczyna się korkować, przy okazji, ktoś też nie pomyślał :( podczas remontu obwodnicy można już było poszerzyć most nad obwodnicą, a tak znowu będą kopać, ograniczać prędkość itp. No ale starczy biadolenia i tak jest super bo coś robią a nie tylko martwe plany i założenia.- 0 1
-
2001-10-29 00:26
uu yeaH!
złośliwie zapytam: którędy mam tam przejechać rowerem ? :)))))) czy o tym pomyślano?
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.