Śmiertelne potrącenie 27-latki w Gdańsku
Tuż przed północą 27-letnia kobieta wbiegła na ulicę i poniosła śmierć na miejscu. Kierowca był trzeźwy, kobieta przebiegała w niedozwolonym miejscu.
W nocy nasi czytelnicy poinformowali nas o tragicznym zdarzeniu na Grunwaldzkiej w Gdańsku, gdzie doszło do śmiertelnego potrącenia.
Wypadek na Grunwaldzkiej w Gdańsku (47 opinii)
Policja dostała zgłoszenie o godz. 23:45. Do wypadku doszło na wysokości ul. Grunwaldzkiej 211.

- W tym miejscu, jak wstępnie ustalili policjanci, 27-letnia piesza przebiegała przez jezdnię w miejscu zabronionym i wtargnęła pod nadjeżdżający samochód. 27-latka została potrącona przez jadący środkowym pasem ruchu w kierunku Sopotu samochód marki Volkswagen. Kobieta poniosła śmierć na miejscu. Kierowca samochodu był trzeźwy - wyjaśnia asp. Karina Kamińska, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Zwłoki kobiety decyzją obecnego na miejscu prokuratora zostały zabezpieczone do badań sekcyjnych. Policjanci, którzy pracowali na miejscu wypadku, wykonali oględziny, zabezpieczyli ślady, sporządzono dokumentację fotograficzną, rozpytano wstępnie świadków tego zdarzenia, ustalane jest, czy znajduje się w okolicy monitoring, by dokładnie wyjaśnić przebieg oraz okoliczności tego tragicznego zdarzenia.
Opinie (664) ponad 100 zablokowanych
-
2018-07-14 09:35
(47)
Szkoda kierowcy. Współczuje tego, co musi teraz przeżywać.
- 1304 38
-
2018-07-14 10:11
czemu szkoda kierowcy,jakby jechał wolniej w miescie,toby nie zabił człowieka... (30)
- 25 460
-
2018-07-14 10:16
Debil (4)
I Dureń z powyższego wpisu. Powinien przed północną jechać 30 na 70 na trzypasmówce
- 218 11
-
2018-07-17 08:34
(3)
Zastanawia mnie, co kierowca o tej godzinie robił na środkowym pasie? I czym był zajęty, że kobieta mu " nagle wtargnęła" i przebiegła ponad 4 metry, a on biedak z 60 km/ h nie wyhamował... Zgodnie z ustawą " Prawo o ruchu drogowym" jeszcze obowiązuje prawostronny ruch i zasada ograniczonego zaufania na drodze!
- 1 8
-
2018-07-17 09:26
(2)
Jak to co robił.. nudziło mu się w domu to sobie jeździł bez konkretnego powodu.
A środkowym pasem jechał bo pewnie wpadł na pomysł aby namierzyć sobie jakiegoś pieszego i pozbawić go życia.
Po co piszesz takie wypociny? Chcesz tylko zaistnieć ze swoim bezsensownym postem?
Człowiek będzie żył teraz z świadomością, że wprawdzie nie z swojej winy, ale zabił drugiego człowieka.
Zastanów się lepiej dlaczego ta kobieta przebiegała w tym miejscu prze bardzo ruchliwą ulicę. Przecież są przejścia na których jest zdecydowanie bezpieczniej. A i to nie zwalnia od ostrożności.- 7 0
-
2018-07-17 12:12
Nastepny co byl, widzial i decyduje o winie (1)
Przeciez mogą być oboje winni, czy to wykracza poza możliwości Twojej wyobraźni?
- 0 3
-
2018-07-17 15:00
oboje a czemu?To auto wjechało na chodnik?Czy tępa dzida mając przejścia dla pieszych ze światłami wybiera się na przechadzkę po głównej ulicy i to jeszcze prosto pod jadące auto trzeba być naprawdę mega debilem i mega idiotą by w nocy gdzie ruch jest dużo mniejszy wleźć prosto pod koła
- 3 0
-
2018-07-14 11:03
Dokładnie, szkoda samochodu. (1)
Teraz same problemy.
- 70 18
-
2018-07-14 20:18
Szkoda samochodu sukin...u ? Kierowcy tak, ale przede wszystkich mimo winy tej
kobiety.
- 15 26
-
2018-07-14 11:13
(1)
nie zabił człowieka, a najwyżej dopomógł w samobójstwie.
- 76 8
-
2018-07-15 17:50
Jakiego człowieka ? to była kobieta
- 3 24
-
2018-07-14 11:42
A jak twój ojciec by uważał to by nie było takiego palanta
- 34 20
-
2018-07-14 14:48
Nie szkoda mi kierowcy (16)
Nie szkoda mi kierowcy. Wprawdzie nie jest nic napisane o prędkości, ale zawsze można jechać wolniej. A nawet powinno się.
A że kobieta przechodziła w miejscu niedozwolonym... W tym kraju przepisy są bardzo krzywdzące dla pieszych. Do tego stopnia, że przechodzenie na czerwonym czy bez pasów jest nie tylko normalne, ale nawet czasami wskazane, żeby nie dać się zwariować.
W ogóle nie wiem, dlaczego w tym kraju faworyzuje się kierowców w ruchu drogowym. Powinno się dbać jak najbardziej o pieszych i rowerzystów (można by dodać jeszcze motorzystów), bo oni są najbardziej narażeni na urazy, nierzadko śmiertelne.
W Wielkiej Brytanii w większych miastach piesi chodzą sobie jak chcą nawet przed policyjnymi samochodami. I nikt sobie z tego nic nie robi, bo oni są grupą najbardziej narażoną, czyli mają w pewnym sensie pewne przywileje. W takiej Szwecji prawo i ogólnie nastawienie ludzi jest jeszcze bardziej przychylne dla pieszych.- 15 183
-
2018-07-14 14:58
o ty głupi debily. jak tak wychowasz dzieci to długo nie pożyją.
- 64 8
-
2018-07-14 15:06
motorzysta? mówimy o ruchu lądowym, nie o statkach.
- 33 3
-
2018-07-14 15:12
Tak, chodzą. Ale tylko wtedy kiedy pozwala na to ruch na drodze, a wtargnięcie wprost przed nadjeżdżający pojazd jest tak samo (1)
Karane
- 41 2
-
2018-07-17 08:38
Tłumacz się tak przed swoją starą... na środkowy pas wtargnąć nagle nie sposób! Zwłaszcza jak jedziesz przepisowe 60km/ h
- 0 0
-
2018-07-14 18:48
(1)
Szkoda i kierowcy i kobiety, która zapewne wracała z imprezy i była pod wpływem. Szkoda życia 2 osób. Bo i kierowca pewnie będzie miał problem z pozbieraniem się po tym tragicznym w skutkach wypadku.
- 39 3
-
2018-07-17 15:08
a te piesze k..wy to mają jakieś zakazy jakieś przepisy ich obowiązują?Czy wolna amerykanka?
- 0 0
-
2018-07-14 18:56
Coraz częściej spotykam na drodze
dzieci, które wprost wchodzą na jezdnie, nie patrzą ani w lewo ani w prawo (dorośli również), te same przypadki tylko oczy wbite w komórkę i słuchawki na uszach.
Jestem kierowcą, który zachowuje szczególną ostrożność widząc pieszego na horyzoncie, szczególnie dzieci nawet jeśli są z rodzicami.
Jestem za edukacją i pieszych i kierowców.
W każdej z tych grup są ludzie, którzy nie szanują życia.
To jest smutne.- 53 3
-
2018-07-15 09:40
Kolejny kretyn który tworzy swoje teorie bo go nie stać na samochód
- 8 10
-
2018-07-15 09:48
Co za głupoty piszesz (1)
W Wielkiej Brytanii czy w Szwecji piesi na drodze trójpasmowej muszą przechodzić w wyznaczonym miejscu. Co innego jest na jednopasmowej drodze.
- 15 2
-
2018-07-15 15:58
A najednopasmowej to mogą chodzić jak chcą ?
???
- 3 0
-
2018-07-15 12:48
piesi chodzą sobie jak chcą nawet przed policyjnymi samochodami (2)
doczytaj przepisy , a nie tylko z obserwacji wnioskujesz jak jest - napisano "iż wchodzą na własną odpowiedzialność" kierowca ma prawo ich obtrąbić i "zignorować" a wtedy spierdzielaja z pasa ruchu, tak dla jasności to święte krowy są w Indiach i tam nawet nie wolno na nie trąbić...
- 6 0
-
2018-07-17 08:41
(1)
Może masz kartę wędkarską, a nie dokument " Prawo Jazdy". To, że piesza łamie przepisy nie zmienia sytuacji kierowcy- zachować czujność!
- 0 0
-
2018-07-17 12:11
a prawa fizyki zmienia kołku?Bo ci którzy uruchomili tym pieszym idiotom opcję nieśmiertelności zrobili im krzywdę
- 0 0
-
2018-07-15 17:58
(1)
Przebiegała przez trzy pasy w nocy, może jeszcze ubrana w ciemny strój a ty winisz od razu kierowce , człowieku albo jesteś debilem albo nie niedorozwinięty umysłowo.
- 8 0
-
2018-07-16 08:55
Do trzeciego pasa już nie dobiegła...
- 0 0
-
2018-07-15 22:09
bzdura, to pieszemu powinno bardziej zależeć na tym by nie został potrącony
prawo do chodzenia na czerwonym bym im dał, warunkowe, czyli gdy nic nie jedzie. Niemniej sprecyzuj co to znaczy "jeździć wolno" bo prawo to definiuje w taki sposób żeby nie przekraczać prędkości dozwolonej w tym obszarze. To wszystko. Jeśli jej nie przekroczył to nie ma mowy o współwinie.
- 8 0
-
2018-07-15 06:51
To było samobójstwo wsiunie
No jak inaczej można to nazwać
- 8 3
-
2018-07-15 12:37
I
Jakbys chodzil do szkoly to bys nie pisal "toby" dzbanir
- 2 0
-
2018-07-17 09:25
rąbniety jesteś, skąd wiesz ile jechał to raz a dwa nawet jakby jechał przepisowo mógłby zabić. Jak kurka miał się zatrzymać dęba stanąć, to ona wpadła na ulicę a on napewno był w szoku i jemu współczuję. Szkoda kobiety również, Nie zastanowił się i tak się stało. Ludzie różne głupoty robią, jadnak nie wszyscy płacą za to najwyższa cenę..
- 1 0
-
2018-07-14 10:12
ciekawe czy kobieta (4)
była pijana.
- 60 6
-
2018-07-14 10:19
Na 99% (3)
Była
- 55 8
-
2018-07-14 17:10
jesteś idiota tak nłatwo oceniać kobite (2)
uważaj bo niedawno jeden sie na hayabusa zabił, kozaczył i zakończył pod naczepą, ciebie tez to czeka
- 2 18
-
2018-07-14 18:02
Przecież wracała z imprezy, musiała być pod wpływem...
- 12 2
-
2018-07-15 09:41
A może Ciebie?
- 2 3
-
2018-07-14 12:08
Albo jakby nie jechał
- 9 2
-
2018-07-14 12:59
Poczekajmy.. (6)
A jeśli jechał za szybko? to co wtedy?
- 5 34
-
2018-07-14 13:05
nic.
- 29 3
-
2018-07-14 17:12
Poczekajmy.. (1)
A gdyby przeszła przejściem? to co wtedy?
- 22 2
-
2018-07-15 11:36
To by żyła
- 14 1
-
2018-07-14 19:26
Nikt nie bedzie tego sprawdzac, za duzo zachodu. (2)
Denatka nie skorzystala z przejscia, czym sprawila niewypowiedziana radosc policjantom - nie msuza sie glowic nad ustalaniem winy, okolicznosci etc. Ot, glupia i pijana wteleportowala sie znikad na srodkowy pas, kierowca nie mial szans niczego zauwazyc nawet.
- 18 2
-
2018-07-14 23:13
Z doświadczenia wiem (1)
Że w piątek, sobotę około północy trzeba jeździć wolno. Ludzie nawet na czerwonym świetle na pasach przebiegają wprost pod koła jadących samochodów, na ulicach zaś jeździ dużo "niestandardowych" kierowców robiących dziwne manewry...
Także uważajcie w porze nocnej.- 12 2
-
2018-07-14 23:23
Kto mysli, ten uwaza
Ja pisalem bardziej o kwestii praktyki - w tak wielu tysiacach (z lenistwa/braku srodkow sledczych) spraw wspolwinni nie zostali pociagnieci do odpowiedizalnosci, ze doprowadzilo to do powstania masowego przekonania o braku odpowiedzialnosci wspolsprawcow w takich sytuacjach. Przeciez wieksozsc komentujacych bedzie blednie twierdzic, ze niewazne ile na liczniku mial motocykl, ktoremu ktos wyjechal z podporzadkowanej, ich zdaniem winny jest wylacznie ten wyjezdzajacy z podporzadkowanej itp.
- 6 2
-
2018-07-15 04:49
Pieszy
Bierzmy przyklad ze starszych co niedziele do kosciola a po kosciele hulaj dusza piekla nie ma
- 4 2
-
2018-07-17 14:08
Może się kogoś przestraszyła. Szkoda.
- 1 0
-
2018-07-17 14:09
Ja współczuje jej chłopakowi, który to wszystko widział....
- 0 0
-
2018-07-14 09:36
(20)
W tej okolicy chyba dość często ludzie przechodzą w niedozwolonym miejscu. Szkoda dziewczyny...
- 383 38
-
2018-07-14 09:37
Szkoda? W nocy ruch jest minimalny, można by bezpiecznie przejść (12)
Ale nie, po co czekać 30 sekund aby samochody przyjechały.
- 84 18
-
2018-07-14 09:44
Ciekawe z jaka prędkością jechał kierowca ? (10)
Może się okazać że depnal ostro
Szkoda młodej kobiety- 24 82
-
2018-07-14 09:58
Juz wyszukujesz dziury w calym? (3)
- 52 12
-
2018-07-14 11:07
sąd odpowie na te pytania (1)
- 18 0
-
2018-07-14 19:40
Niezależny sąd
- 5 3
-
2018-07-15 09:33
A to Twoim zdaniem bez znaczenia?
- 1 0
-
2018-07-14 11:29
Nawet gdyby depnął, to ona głucha i ślepa była?
Przed pendolino też się pchasz na tory?
- 42 6
-
2018-07-14 14:53
(3)
Nie ma to znaczenia, noc światła wyłączone , 300 km/h nie jechał by go nie widziała, a tak zapłaciła za to najwyższą cenę.
- 11 3
-
2018-07-15 09:36
Jak najbardziej ma to znaczenie (1)
i tylko czlowiek wyjatkowo ograniczony moze twierdzic inaczej. Przeciez od tych okoliczonsci zalezy czy kierowca jest wspolwinny, to jak moga byc bez znaczenia?
- 1 4
-
2018-07-15 22:10
zgadza się, ale co najwyżej może być współwinny
prędkość określą +-15 km/h
- 0 0
-
2018-07-16 18:46
tam chyba zawsze sa czynne światła.
- 0 0
-
2018-07-14 14:56
Tu nawet jak się Dębnie ostro, to z daleka widać, ze coś się zbliża i z jak mniej więcej prędkością...
- 4 0
-
2018-07-14 11:24
"Można bezpiecznie przejść"
Chyba, że chce się popełnić samobójstwo.
- 24 3
-
2018-07-14 13:19
(3)
Szkoda to kierowcy....
- 27 5
-
2018-07-14 20:18
wypowiedź typowej polskiej gnidy bez kręgosłupa moralnego (2)
polska świnia dała dowód czym jest na świecie
- 6 17
-
2018-07-15 06:43
(1)
Kto ci dał prawo wyzywać ludzi od polskich świń! Ten wpis powinno się gdzieś zgłosić.
- 8 0
-
2018-07-15 15:54
do zarządcy chlewu
bo świnie w internetach grasują, zamiast grzecznie w kojcach tyć.
- 0 0
-
2018-07-15 22:12
oczywiście że szkoda, nawet jeśli była winna
przecież chwilowa głupota nie przekreśla wartości człowieka. Kierowcy też mi szkoda.
- 3 0
-
2018-07-16 01:43
Co ma zrobic policja jak 20 lat miastem i ulicami zarzadza budyn. policja moze tylko kontrolowac ten stan. ale stanie sie on
nie stanie sie on przez to mniej patologiczny.
- 0 2
-
2018-07-16 19:27
Jeżeli ludzie przełażą jak dzika zwierzyna to trzeba ustawić utrudniacze jak na dziką i sprytną zwierzynę.
Płot plus drut kolczasty może powtrzyma tych co 500m lub nawet 1000m spaceru w lecie zamieniają na umieranie na jezdni pod samochodem.
- 2 0
-
2018-07-14 09:36
przykre :( (10)
wiadomo, głupota, ale szkoda życia. miejmy rozum, ale też pomyślmy o jej rodzinie zanim skomentujemy.
- 324 21
-
2018-07-14 09:40
Masz racje, wstrzymajmy się z hejtem na dziewczynę. Głupota, za ktorą się zapłaciło się najwyższą, możliwą cenę i ocena jej postępowania nic tutaj nie zmieni.
- 47 8
-
2018-07-14 09:40
(5)
A ktos mysli i rodzinie kierowcy?
- 46 6
-
2018-07-14 10:36
Rodzina kierowcy nie poniosła straty, on żyje i jest zdrowy. (3)
- 7 45
-
2018-07-14 11:30
Żebyś się nie zdziwił. (2)
Taka trauma potrafi się odbić na psychice kierowcy, a psychika kierowcy może się odbić na jego rodzinie.
- 39 5
-
2018-07-14 20:19
zabił bo jechał bez opamiętania (1)
zabił bo nie myślał i innych
tylko o sobie samym- 3 31
-
2018-07-15 22:12
bzdura
- 2 1
-
2018-07-15 22:13
o nim też myślimy
- 2 1
-
2018-07-14 11:05
(2)
A ona pomyślała o swojej rodzinie? Pomyślała ze zaoszczedzi 2minuty? Niech glupcy giną. Niestety taka prawda... żeby żyć trzeba uważac a nie biegać jak małpa po drzewach...
- 37 15
-
2018-07-15 22:14
masz ograniczone horyzonty, działasz zero jedynkowo (1)
głupota prowadzi czasem do śmierci ale życzyć tego komuś jest kolejną głupotą. Dam głowę że sam w życiu też popełniłeś kilka błędów. Palant z ciebie
- 4 2
-
2018-07-17 12:18
nie wiem kim trzeba być by wleźć w nocy pod auto które widać z kilometra
- 0 0
-
2018-07-14 09:41
Kierowcy szkoda (25)
- 382 27
-
2018-07-14 09:51
VW? Niekoniecznie... możliwe, ze pruł tym środkowym pasem przy braku ruchu... (11)
Nie znamy okoliczności, nie wiemy jak daleko się zatrzymał... nic nie wiemy.
- 17 67
-
2018-07-14 09:54
Możliwe, ze jesteś mało rozumny, ... możliwe ! (6)
Jak sam pisałeś, ze nie znasz okoliczności to dlaczego zakładasz, że jechał za szybko?Nic nie wiesz a zakładasz.
- 48 8
-
2018-07-14 11:17
Możliwe, ze Ty bardziej.. mozliwe. (5)
Przepisujesz to, co napisałem i kwestionujesz, a potem piszesz to samo, ze nic nie wiemy.
No idiota.- 4 20
-
2018-07-14 11:35
Świetnie się podpisałeś na końcu.
- 15 3
-
2018-07-14 12:56
(3)
Możliwe czy niemożliwe..trzeba być skończonym debilem, żeby przechodzić w takim miejscu przez ulicę, w nocy, i wpakować się pod samochód. Nie jest tak, że nic nie wiemy. Laska przechodziła w niedozwolonym miejscu przez drogę, to chyba mówi samo za siebie?
- 25 0
-
2018-07-14 15:00
3 pasy w jedna trzy pasy w drugą
przegrodzone barierą, dwudziestoletni nieśmiertelni
- 21 1
-
2018-07-14 22:02
Oczywiscie, ze trzeba byc (1)
debilem / pijanym / w szoku / chorym etc. etc. zeby przechodzic w takim miejscu, zwlaszcza wbiegac wprost przed nadjezdzajace samochody. Jednoczesnie opis w artykule pozostawia wiele miejsca na domysly i kiedy czytasz, ze kobieta wtargnela na srodkowy z trzech pasow ruchu (o polnocy) to nie sposob nie zadac sobie pytania, czy kierujacy pojazdem rowniez nie popelnil w tej sytuacji bledu. Gdyby popelnil, to jakas czesc odpowiedzialnosci za smierc tej kobiety spada na niego, co do tego akurat nie mozna miec watpliwosci.
- 2 2
-
2018-07-17 15:11
a jaki błąd można popełnić jadąc ulicą?Wmówiono tym pieszym poj.****om że wszystko im wolno i są efekty
- 0 0
-
2018-07-14 10:27
No koments
Chyba z pisu jesteś z takimi założeniami. Na trzypasmowce 50 m za wyznaczonym przejściem wyrosła brzoza która z racji wiosny i lata niespodziewanie zasłoniła widok.
- 11 18
-
2018-07-14 11:34
VW? Niekoniecznie... możliwe, że jechał zgodnie z przepisami tym środkowym pasem, zmęczony po pracy... (1)
Ale jakaś pijana idiotka stwierdziła, że jest dzisiaj nieśmiertelna i ma pierwszeństwo wszędzie i nad każdym, nawet w niedozwolonym do przejścia miejscu.
- 20 2
-
2018-07-14 22:05
Ta wzmianka o zmeczeniu to aluzja?
Ze niby mogl jej zmeczony nie zauwazyc, kiedy "przefruwala" przez sasiedni pas ruchu?I ze byloby to wowczas usprawiedliwione?
- 0 2
-
2018-07-14 21:18
jakby jechał jeszcze szybciej
to też by żyła
- 4 1
-
2018-07-14 11:35
A człowieka, który zginął nie szkoda? (11)
100% z nas robi błędy. Wy nigdy w życiu nie złamaliście żadnego przepisu na ulicy?! Jesteście skończonymi debilami.
- 12 24
-
2018-07-14 11:42
Debilem to trzeba być, żeby wleźć komuś pod koła na pustej ulicy.. (1)
- 30 7
-
2018-07-15 22:15
nie trzeba być debilem żeby czasem popełnić głupotę
- 1 1
-
2018-07-14 12:00
to są zwykli zboczeńcy z 3 miasta, dlatego wypisują takie rzeczy
pochodzą z patologicznych rodzin i zostali spłodzeni przez moralne zera!
- 4 16
-
2018-07-14 12:58
(7)
Nie szkoda człowieka, który zginął, bo dlaczego? Jeżeli ktoś celowo i z pełną świadomością łamie przepisy, pakuje się komuś pod koła i ginie, narażając jednocześnie kierowce na duże "nieprzyjemności" to dlaczego ma nam być jej szkoda? Bo była głupia? Serio? Mam nadzieję, że kierowca sobie z tym poradzi i nie poniesie żadnych konsekwencji przez tą laske.
- 21 8
-
2018-07-14 14:14
Nigdy nie przechodzlies przez ulice poza przejsiem dla pieszych? (6)
Udajesz przed sobą?
- 4 11
-
2018-07-14 14:34
kazdy przechodzil (5)
ale ja przechodzac w miejscu niedozwolonym zawsze sie rozgladam
i nie wiem jakim trzeba byc idiota zeby wpasc pod kola samochodu na pustej ulicy
poczekac 3 sekundy nie mogla? az tak k...a duzo te 3 sekundy ze lepiej ryzykowac zycie?- 15 4
-
2018-07-14 15:05
ta ulica
ma 6 pasów ruchu przegrodzonych barierą, 100m w lewo lub w prawo ma przejście dla pieszych, jakim trzeba być bezmózgiem żeby się pchać prosto przez jezdnię.
Jak chciała sobie skrócić drogę to sobie ją skróciła.
Wylądowała w kostnicy.- 19 1
-
2018-07-14 22:09
Nie rozpedzaj sie (1)
Generalnie masz racje, ale ta pusta ulica to akurat okolicznosc, ktora KAZE zakladac wspolodpowiedzialnosc kierowcy. Oczywiscie biorac pod uwage ograniczony opis z artykulu, bo jesli np. hamowal i sa tego slady, to ciezko mu cos zarzucic. Ale jesli jechal tam sam (pusta droga) i nie zauwazyl (nie hamowal awaryjnie) kobiety wbiegajacej na sasiedni pas ruchu...No coz, pozostaje tylko ustalic procent jego winy.
- 0 7
-
2018-07-17 15:15
weź ty się facet nie ośmieszaj prawda jest taka jezdnia jest dla pojazdów pieszy ma swoje przejścia i koniec dyskusji porobili tym idiotom światła na każdym przejściu światła działają także nocą co jeszcze można zrobić żeby to piesze ok..wiałe bydło przestało wchodzić na drogę i ginąć?Pies jest bardziej inteligentny bo wiele razy widziałem że się obejrzał czy może wejść na jezdnię z jakie myślenie ma zwierzę a jakie powinien mieć człowiek
- 1 0
-
2018-07-15 22:21
nie wiesz jakim? wystarczy być takim samym idiotą jak ty (1)
ona pewnie też spojrzała, coś odwróciło jej uwagę, nie zauważyła i tyle. Popełniła ten sam błąd co ty tylko ty byłeś uważniejszy, nie mądrzejszy, uważniejszy. Gwarantuję ci że nie wpakowała się pod koła specjalnie. Oczywiście jest winna, co nie zmienia faktu że może jej być szkoda. Ale ty masz mentalność szeryfa, dla ciebie ktoś kto popełnił błąd to debil i powinien zdechnąć.
- 1 0
-
2018-07-17 15:20
Biedactwo przez prawie 30 lat nie nauczyła się przepisów nawet jednego prostego banału o przejściu dla pieszych i oglądaniu w prawo i w lewo
- 1 0
-
2018-07-16 01:28
Dobrze tyle, ze sie nie meczyla. Zycie w rakowej zabudowie obecnego miasta to meczarnia dla inteligentych osób.. Mlodzi uciekajcie z budyniogrodu i wroccie jak bedzie w pasiakach.
- 0 0
-
2018-07-14 09:41
(7)
A teraz niech wszyscy się zastanowią, po co się spieszyć ?
Samochodem, z pracy, do domu 5 minut nikogo nie zbawi !- 220 46
-
2018-07-14 09:43
200 metrów blizdj też
- 51 2
-
2018-07-14 11:16
Takich głupców jest mnóstwo! Codziennie czy to pieszy lub kierowca innego samochodu! Gdybym nie miał refleksu to nie jeden byłby trupem wymuszając pierwszeństwo lub przechodząc na czerwonym lub niedozwolonym miejscu. Później tylko kierowca ma traumę bo kogoś zabije przez nie swoja głupotę
- 25 1
-
2018-07-14 14:51
(3)
Byłam świadkiem tego zdarzenia. To był taksówkarz, który akurat miał kurs i przeowził ludzi więc ze zbytnią dużą prędkością na pewno nie jechał. Nie zapominajmy jakie wczoraj panowały warunki, deszcz, ślisko, ciemno i ograniczona widoczność. Kobieta niestety sama jest sobie winna. Reanimacja trwa ponad pół godziny. Nogi połamane, twarz zmasakrowana itd, taksówkarz pół przedniego samochodu ma rozwalone.
- 17 1
-
2018-07-14 18:36
(1)
Czy to Pani była żółtym seatem ?
- 0 6
-
2018-07-15 21:04
Tak, to ja ;)
- 0 0
-
2018-07-14 19:39
Jeśli tak to zagadałem Cię przy rondzie
- 0 0
-
2018-07-17 13:13
dotyczy to wszystkich
- 0 0
-
2018-07-14 09:41
Nie potrącił jej rowerzysta? (77)
Kierowca nie był pod wpływem, ale pominięto w artykule jaką prędkością jechał.
Jak znam te odcinki, to mógł to być uczestnik wyścigu lub tradycyjnie przekraczający prędkość w tych miejscach.- 100 421
-
2018-07-14 09:42
Paweł do domu. (1)
Zupy zjedz. Ciepła jest. Dobrze Ci zrobi na brzuszek
- 54 16
-
2018-07-15 08:03
o ci chodzi w twojej wypowiedzi ?
Jest kompletnie oderwana od kontekstu ?
- 4 6
-
2018-07-14 09:43
(9)
Z tego co się orientuje, to tam dozwolona jest 70, więc nawet jeśli jechał 2 km szybciej niż dopuszczalna prędkość- dziewczyna nie miała najmniejszych szans.
- 54 8
-
2018-07-14 09:49
Hahaha jak jadę 70/h (2)
To jestem tam wyprzedzany przez prawie wszystkich. Tam się jedzie koło 100
- 39 38
-
2018-07-14 11:35
Twój rower tyle wyciąga? (1)
- 19 14
-
2018-07-14 20:26
To rowerzysta wyciąga
- 2 1
-
2018-07-14 22:34
Ale jesli jechal nawet 1 km/h szybciej (5)
Niz jest tam dopuszczone, to jest wspolodpowiedzialny za jej smierc.
- 4 20
-
2018-07-14 22:45
(4)
Po zmroku jest tam 80km/h a do 89 policja nie ma prawa się przyczepić że względu na błąd pomiarowy. Więc bez konsekwencji mógł jechać prawie 90 i to w zasadzie legalnie
- 4 6
-
2018-07-14 23:45
Raczysz kompletnie mylic pojecia (2)
To, ze czegos nie jestesmy w stanie komus udowodnic bynajmniej nie oznacza, ze ten czyn nie podlega odpowiedzialnosci.
- 5 1
-
2018-07-15 11:31
(1)
A wydawało mi się ze winę należy udowodnić.
- 5 2
-
2018-07-17 12:22
Rozumiesz po polsku?
Bo chyba niezbyt dobrze.
- 1 0
-
2018-07-16 18:47
skąd wziałeś 80 pacanie
Od godziny 23 do 6 rano na „pięćdziesiątce” dopuszczalna prędkość zwiększa się do 60 km/h. i tylko z 50 do 60.
- 0 0
-
2018-07-14 10:23
Powyżej 50 km/h pieszy. Ie ma szansy na przeżycie
- 26 2
-
2018-07-14 10:23
Powyżej 50 km/h pieszy nie ma szans na przeżycie (11)
A tam jest 70 km/h
- 33 4
-
2018-07-14 13:07
Ale są szanse na wyhamowanie (9)
- 5 14
-
2018-07-14 13:10
(8)
jak miał hamować jak mu wtargnęła na drogę? przecież chyba nie stała na środku jezdni?
- 23 2
-
2018-07-14 22:41
Wlasnie w tym cala rzecz, ze nie stanela (7)
tylko musiala pokonac sasiedni pas jezdni, zanim "wtargnela" przed ten pojazd. Jesli nie bylo innych pojazdow na sasiednich pasach, ktore utrudnialy obserwowanie okolicy (albo innych okolicznosci, jak chocby odpowiedniej dlugosci slady awaryjnego hamowania), to chyba trzeba mowic o samobojstwie, albo wlasnie doszukiwac sie wspolwiny kierujacego.
- 3 4
-
2018-07-14 23:26
"Inne okoliczności" były (6)
Jak mówią świadkowie było ciemno, padał deszcz i była ograniczona widoczność
- 5 0
-
2018-07-14 23:43
Akurat te okolicznosci, ktore wskazales (5)
moga co najwyzej obciazac kierujacego, a z kontekstu mojej poprzedniej wypowiedzi chodzilo raczej o okolicznosci, ktore mogly kierujacego oczyscic z podejrzen o wspolwine. Mimo to dzieki za wklad w dyskusje, choc nie do konca jest jasne co chciales(as) nam przekazac :)
- 3 9
-
2018-07-15 11:33
(4)
Dlaczegoż to okoliczności miały by obciążać tylko kierowcę? Chyba piesi zapominają że przepisy ruchu drogowego dotyczą także ich.
- 8 1
-
2018-07-17 08:47
(1)
Bo podczas deszczu i przy ograniczonym wpływie na pojazd masz zwolnić!
- 0 0
-
2018-07-17 15:26
a pieszy co gnoju nadal nic nie musi?Nic przepisy nie mówią o jego obowiązkach nim wejdzie na jezdnię?Przepisy dotyczą tylko kierujących pojazdami ćwoku?To chcesz powiedzieć?
- 0 0
-
2018-07-17 12:15
Faktycznie (1)
Przeciez zgodnie z kodeksem piesi zobowiązani sa zmniejszyć predkosc, gdy jest slaba widoczność, a podczas mgly maja obowiazek wlaczyc swiatla.
- 0 1
-
2018-07-17 15:24
mają obowiązek przekraczać jezdnię na pasach ćwoku jeżeli ulicę odgradzają jakieś bariery łańcuchy itd nie ma przechodzenia nawet jeśli do przejścia jest dalej niż100 m, poza przejściem samochód ma 100% pierwszeństwo coś jeszcze chcesz powiedzieć?
- 0 0
-
2018-07-14 20:27
dlatego czas już ograniczyć tam prędkość
- 4 14
-
2018-07-14 10:25
To nie prędkość zabija (42)
Mamy ograniczenia prędkości z czasów gdy jeździło się maluchami na małych oponach technologia poszła do przodu i jedziemy co raz szybciej kierowca musi uważać zawsze ale są miejsca w których powinien zwolnić i zachować szczególną ostrożność jak skrzyżowania i przejścia dla pieszych na których nie bez powodu są światła pani sobie wybiegła na ulicę nawet jeżeli kierowca jechał 140 to samochód ma światła i pieszy dużo szybciej widzi kierowcę niż kierowca pieszego i po raz kolejny powtarzam ze zza kierownicy wszystko się dzieje 20 razy szybciej auto przy tej pogodzie nie ma szans na wychamowanie bo waży 2 tony osoba nawet bignaca jest w stanie się zatrzymać praktycznie natychmiast ale warunek trzeba się rozejrzeć a tego uczą juz 5 latków szkoda zarówno dziewczyny jak i kierowcy moje kondolencje dla rodziny
- 54 19
-
2018-07-14 10:42
Zgadzam się z tą tyradą poza jedną sprawą... (3)
wyhamował przez "ch".
litości- 28 5
-
2018-07-14 11:55
to, że ludziska popełniają błędy w wyrazach trudnych i rzadko stosowanych, to ok (2)
ale spece od aut pisują 'wychamować', spece od wódek pisują 'alkochol', zaś spece od polityki piszą 'mochery'. Nie można paru podstawowych słów po prostu wykuć i "optycznie" trzymać w ryzach? Zresztą błędy są podkreślane i co? Leją na to?
- 14 1
-
2018-07-14 12:41
Tak
- 5 0
-
2018-07-14 23:31
Wy-chamować
Czyli zrobić na chama analogicznie do wy-laszczyć
- 1 0
-
2018-07-14 11:17
Brednie powielane na użytek psychopatów przyrośniętych tyłkami do foteli pseudokierowców (35)
Jakie 140? To nie była autostrada! Pieszy ma pełne prawo zakładać, że kierowca stosuje się do przepisów. Cała reszta o widzeniu przez kierowcę w terenie zabudowanym, to zwykłe przerzucanie odpowiedzialności za własną nieuwagę na innych uczestników RD.
Jeżeli kierowca przekroczył tam prędkość powinien zgnić w pierdlu bez dwóch zdań, na tym właśnie polega sprawiedliwość, której cenę poniosła również piesza. Niby dlaczego kierowca miałby uniknąć odpowiedzialności w takiej sytuacji? Nie ma najmniejszego powodu. Jeżeli biegli wykażą, że jechał szybciej, to powinien zgnić w pudle i tak uważam jako kierowca!
Nie jest prawdą, że wykroczenie pieszego ma tu wyższy priorytet, bo to jest typowo bandycki sposób podejścia do własnej przestępczości!
Kierowca ma w terenie zabudowanym jeździć tak, żeby się orientował co dzieje się wokół niego. Przykładem może być jazda na oślep pod słońce, przy założeniu, że na poboczu nie stoi czasem inny pojazd itd. Tak często giną pasażerowie owych mitomanów i królów szos!- 20 70
-
2018-07-14 11:24
Grubo pojechałeś... (2)
Na szczęście Frustracie jest tam monitoring który potwierdzi sprawstwo pieszej w 100 %
- 35 7
-
2018-07-14 11:48
Frustrat cię wykroplił mitomanie w 100%
- 6 29
-
2018-07-14 21:11
Monitoring wykluczy przekroczenie predkosci?
Nie to, zebym takie przekroczenie komus tu zarzucal, ale gdyby owo przekroczenie mialo miejsce, to kierowca bezdyskusyjnie w jakims tam procencie, moze niewielkim, ale bylby odpowidzialny za zdarzenie.
- 2 6
-
2018-07-14 11:26
TeorI am prawidłowa,ale... jeśli obydwoje popełnili przestępstwo to obydwoje powinni zapłacić. Kierowca kilka lat w więzieniu za przekroczenie prędkości i tylko to, spadkobiercy zmarłej natomiast rentę dla rodziny uczestnika - chyba, że zmarla nie pozostawiła majątku i nie była ubezpieczona.
- 3 18
-
2018-07-14 11:30
Napisz jej na grobie, że ma prawo zakładać że jechał 70 (6)
- 22 7
-
2018-07-14 11:36
I że miała pierwszeństwo. (4)
- 14 4
-
2018-07-14 11:43
aż potrącisz członka rodziny takiej osoby (3)
która się z tobą rozliczy jak należy
- 2 20
-
2018-07-14 11:50
znane są takie
osoby?
- 3 0
-
2018-07-14 11:57
Rozliczy jak należy? Zapłaci za blacharza? (1)
To fajnie, mój ubezpieczyciel się ucieszy :-)
- 17 3
-
2018-07-14 12:08
oczywiście
nie będzie miał komu oddać kasy
- 1 4
-
2018-07-14 22:29
Owszem, mozna tak napisac
Za to trzeba wreszcie zaczac dowodzic i karac za wspolodpowiedzialnosc za zdarzenie (a takm jest chocby przekroczenie dopuszczalnej predkosci o 1 km/h).
- 1 7
-
2018-07-14 11:44
(10)
Kierowca ma pełne prawo zakładać że pieszy również będzie się stosował do przepisów przechodząc przez jezdnię w wyznaczonym miejscu ...
- 39 4
-
2018-07-14 12:52
(9)
Tak dla ścisłości to pieszy ma prawo przechodzić przez jezdnię poza przejściem dla pieszych. Nie w tym miejscu akurat, ale to że pieszy może korzystać tylko z przejść do bzdura. Art. 13. ust. 2 się kłania
- 7 18
-
2018-07-14 17:04
To dla ścisłości trzymajmy się tego konkretnego wypadku a nie uogólniać.
- 11 3
-
2018-07-14 17:14
(3)
Czemu przytoczyłeś art 13 ust 2 a o ustawie 3 zapomniało się już, pewnie było niewygodne ...
To przytoczę art 13 ust 3
"Przechodzenie przez jezdnię poza przejściem dla pieszych, o którym mowa w ust. 2, jest dozwolone tylko pod warunkiem, że nie spowoduje zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub utrudnienia ruchu pojazdów. Pieszy jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdom i do przeciwległej krawędzi jezdni iść drogą najkrótszą, prostopadle do osi jezdni. "- 15 1
-
2018-07-14 17:20
(2)
Zgadza się. Tyle, ze pieszy przechodząc przez jezdnię drogi na której jest ograniczenie np 50 (tam było chyba 70) to może zakładać że jadą tam pojazdy z taką właśnie prędkością, a nie dwukrotnie większa.
- 7 12
-
2018-07-15 09:04
Czemu zakładasz że jechał z podwójną prędkością narazie nikt tego nie wie prócz policji....
- 3 1
-
2018-07-15 11:55
Dwukrotnie większa? Za chwile ktoś napisze ze jechał 200 km/h
- 3 1
-
2018-07-14 17:16
Zapomniałeś o Art. 14 (1)
Całkowicie niedozwolone i skrajnie niebezpieczne jest natomiast przechodzenie przez jezdnię, która posiada pasy ruchu rozdzielone barierkami. Przeskakiwanie przez nie jest nielegalne w każdym przypadku. Nie ma tutaj znaczenia odległość od przejścia dla pieszych – nawet jeśli jest bardzo duża.
- 16 3
-
2018-07-14 17:21
Nie zapomniałem, napisałem przeciez ze w tym miejscu było to zabronione.
- 5 4
-
2018-07-14 20:48
Akurat! (1)
Załóżmy, że zdążyłaby przebiec, to jeszcze miałaby do pokonania barierkę plus następne trzy pasy w przeciwną stronę. Nie bredź.
- 4 1
-
2018-07-14 21:05
To musisz miec ciezko w zyciu
Bo ona Cie nie opusci nigdy :)
- 1 3
-
2018-07-14 11:49
"Pieszy ma pełne prawo zakładać, że kierowca stosuje się do przepisów" (6)
nieprawda - pieszy powinien założyć, że kierowca może nie stosować się do przepisów lub że może mieć zawał lub tp. gdyby pani tak założyła, to by żyła.
- 20 4
-
2018-07-14 12:43
(4)
Kierowca tez powinien założyć, że nagle mu pieszy wyskoczy w niedozwolony miejscu i jechać zgodnie z przepisami.
- 5 10
-
2018-07-14 13:43
Załóżmy że jechał zgodnie z przepisami (3)
Kobieta byłaby tak samo martwa. Ludzie, to nie jest strefa zamieszkania.
- 19 3
-
2018-07-14 19:59
A dlaczego zakładać, że jechał zgodnie?
Teren jest zabudowany
- 1 3
-
2018-07-14 22:25
Coz za absurdalne zalozenie (1)
Przeciez ta kobieta nie zginela od samego wejscia na ulice, tylko od uderzenia przez pojazd...Skoro zakladamy, ze jechal nieprzepisowo, to musi byc w jakims procencie odpowiedzialny za jej smierc, to przeciez jest niepodwazalne.
- 2 6
-
2018-07-15 11:13
Nie liczą się założenia kanapowych śledczych. Niepodważalne są fakty, a nie czyjeś bezpodstawne supozycje.
- 2 1
-
2018-07-14 12:53
Art. 4 PoRD akurat mówi co innego
- 2 3
-
2018-07-14 11:51
"Kierowca ma w terenie zabudowanym jeździć tak, żeby się orientował co dzieje się wokół niego" (2)
za brak tej orientacji ile proponujesz lat dla tego kierowcy?
- 3 13
-
2018-07-14 11:58
Nie masz prawka, co? (1)
- 13 3