- 1 Nowa nazwa dla dzielnicy Gdańska? (116 opinii)
- 2 23-latek stalkował 14-latkę (51 opinii)
- 3 Nowy basen w Gdyni coraz bliżej (40 opinii)
- 4 Nowy McDonald's w Gdyni otwarty (110 opinii)
- 5 14-latka od 4 dni nie wróciła do domu (88 opinii)
- 6 Polskie myśliwce przechwyciły rosyjskiego Iła (72 opinie)
Śmiertelne potrącenie przez pendolino. "Osoba leżała na torach"
-
Lubię to 2
-
Super 3
-
Trzymaj się
-
Ha ha 8
-
Wow 7
-
Przykro mi 67
-
Wrr 155
- Wszystkie 242
Na wysokości stacji kolejowej na Oruni doszło do śmiertelnego potrącenia. Z relacji świadków wynika, że osoba miała położyć się na torach. Ruch pociągów został wstrzymany.
O wypadku poinformowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Dziękujemy.
Raport: Wypadek pendolino na Oruni
Wypadek pendolino na Oruni (45 opinii)
Potrącenie, czekamy na prokuratora. Szacowane opóźnienie 2h. Pasażerów oczywiście nie wypuszczą.
Od redakcji: strażacy informują, że pociąg potrącił osobę leżącą na torach.
Potrącenie, czekamy na prokuratora. Szacowane opóźnienie 2h. Pasażerów oczywiście nie wypuszczą.
Od redakcji: strażacy informują, że pociąg potrącił osobę leżącą na torach.
Informację potwierdzili strażacy. Ze wstępnych ustaleń wynika, że osoba poszkodowana (na razie nie wiadomo czy kobieta, czy mężczyzna) miała położyć się i czekać na torach.
- O godz. 20:30 oficer dyżurny odebrał zgłoszenie, że na torach w rejonie stacji PKP Orunia doszło do śmiertelnego potrącenia osoby przez pociąg. Teren został zabezpieczony przez policjantów. Na miejsce jedzie prokurator oraz funkcjonariusze z grupy dochodzeniowo-śledczej, którzy wykonają oględziny i zabezpieczą ślady. Czynności zostaną wykonane z udziałem biegłego sądowego z zakresu medycyny - informuje Mariusz Chrzanowski, rzecznik KMP Gdańsk.
Opinie wybrane
-
2026-02-16 22:05
Ostatnio często na tym przejeździe dochodzi do potrąceń pieszych (27)
Ile osób ma zginąć aby PKP zabezpieczyło to miejsce przed wejściem osób, które chcą odebrać sobie życie
- 64 271
-
2026-02-17 17:47
A ta osoba zginęła pod tym pociągiem ?
- 1 1
-
2026-02-17 16:24
czytałeś artykuł? Czy tylko nagłówek?
Jak w tym kraju ma być dobrze, jak do urn idą takie nieogary...
- 4 1
-
2026-02-17 12:42
umiesz czytać? jakie potrącenie? ktoś położył się na torach bo miał dość
- 13 1
-
2026-02-17 11:42
(2)
w jaki sposób chcialbyś zabezpieczyć tory aby powstrzymać dorosłą, zdeterminowaną osobę przed wtargnięciem na nie?
- 23 1
-
2026-02-17 18:20
ekrany...
Dzwiekochlonne...
I od dziesiatkow lat wyczekiwany tam tunel.
Powiesz jest peron...
Zobacz jak sobie z tym metro poradzilo...- 0 0
-
2026-02-17 14:03
to już Anglicy rozwiązali pod koniec w XIXw
"przed pojazdem będzie biegł piechur z gwizdkiem i czerwoną flagą"
- 6 1
-
2026-02-17 11:04
Nich sobie odbierają życie (2)
ale z tego powodu nie należy zatrzymywać ruchu na tak długi czas.
- 16 3
-
2026-02-17 11:25
(1)
Tacy jak ty powinni nie istniec bez empati zła osoba
- 3 14
-
2026-02-17 12:43
no, to niedobra tak mówić
- 4 1
-
2026-02-17 10:37
(2)
Umiesz czytać .....ktoś się położył popełniając szybkie bezbolesne samobujstwo.
- 8 2
-
2026-02-17 16:24
a co to jest "samobujstwo"? (1)
- 1 1
-
2026-02-18 09:08
To samo ...co samobójstwo.Brzmi tak samo ,chyba że masz coś ze słuchem
- 1 1
-
2026-02-17 10:09
niby jak. Na całej długości torów przez całą Polskę postawic mur chinski? (1)
- 28 0
-
2026-02-17 10:13
Zlikwidować kolej
- 11 4
-
2026-02-17 09:08
to nie było potrącenie, tylko samobójstwo (1)
skoro położył się na torach
- 32 0
-
2026-02-17 10:17
może się poślizgnął i legł na torach
- 1 6
-
2026-02-17 08:45
(1)
Samobójcy nic nie przeszkodzi, najwyżej wejdzie na tory 100m obok albo z peronu skoczy.
- 44 1
-
2026-02-17 18:24
ale moze sie tez zmeczyc i odpuscic...
To jest wejscie prosto z chodnika i jednoczesnie miejsce od lat wyczekiwanego tunelu. Pewnie nie jest to glowna motywacja ale na pewno ograniczenie dostepu do torow pomoze...
A przy okazji skomunikuje Olszynke...- 0 0
-
2026-02-17 08:41
(6)
A co ma do tego pkp, że ludzie to debi.le
- 21 11
-
2026-02-17 09:00
Człowiek w kryzysie życiowym... (5)
A tym ich jeszcze wyzywasz? Weź się zastanów zanim coś napiszesz.
- 21 10
-
2026-02-17 16:26
to niech popełnia samobójstwo tak, żeby nie cierpieli inni. Wiesz co przezywa maszynista? Teraz on będzie miał kryzys !
- 2 2
-
2026-02-17 11:12
A pomyślałeś o kierowcy pociągu, człowiek będzie miał wyrzuty sumienia do końca życia (3)
Bo ktoś miał "kryzys"
- 10 2
-
2026-02-17 12:19
(2)
Kierowca to jest samochodu a pociągu to maszynista.
- 3 0
-
2026-02-17 15:30
To była osoba prowadząca pociąg, czyli maszynista lub maszynistka (nie mylić z kobietą piszącą na maszynie). (1)
- 0 1
-
2026-02-17 16:26
a ten komentarz napisała osoba beznadziejnie głuupia.
- 0 0
-
2026-02-16 22:18
(1)
A jak niby zabezpieczyć, zamurować? Jak ktoś chce odebrać sobie życie, to choćby pociągów nie było, nic nie pomoże, tu potrzebna jest profilaktyka zdrowia psychicznego.
- 154 2
-
2026-02-17 18:27
profilaktyka "terytorialna" tez nie zaszkodzi...
Tym bardziej, ze to miejsce planowanego od bardzo wielu lat tunelu. Niewatpliwie by pomogl...
Bo nie byloby latwej okazji dla niestabilnego czlowieka.- 0 0
-
2026-02-17 08:04
(3)
w niektorych krajach juz widzialam super zabezpieczone perony tylko Polska kuleje w tym przypadku :/
- 11 94
-
2026-02-17 15:32
(1)
Po pierwsze, zdecyduj się, czy "tylko Polska", czy "w niektórych krajach".
Po drugie, zajmij się czymś przydatnym zamiast wypisywać bzdury.- 1 1
-
2026-02-17 18:30
tak, kuleje Polska...
Na swiecie podejmuje sie proby rozwiazania problemu, w Polsce sie to olewa...
Tak latwiej i taniej...
Choc koszty, to zalezy jak i kto policzy...- 0 0
-
2026-02-17 08:08
Tak, na wiadukcie.. Bo to TGV haha
- 7 2
-
2026-02-16 22:22
Czekamy na wiadukt (24)
Ile jeszcze lat? Jak to możliwe, że jedna z głównych ulic w dzielnicy krzyżuje się w jednym poziomie z ruchliwa linia kolejowa. Wiadomo, samobójcom wiadukt nie przeszkodzi, ale jednak choć trochę utrudni, a na pewno zapobiegnie przypadkowym ofiarom i ułatwi życie mieszkańcom.
- 176 51
-
2026-02-17 09:36
na wiadukt obecnie nie ma szans skoro są plany PKM na południe - pewnie powstanie tunel a ulicę zamkną tak jak np Reja
- 1 0
-
2026-02-17 08:46
Tunel. Gdzie tam wiadukt?
- 4 0
-
2026-02-17 08:09
Zapłacisz to będą
- 0 1
-
2026-02-17 07:49
A jak bèdzie wiadukt to znikną samobójcy?
A moze zaczną skakać z wiaduktu?
- 23 3
-
2026-02-17 07:33
(1)
Na pewno nie będzie pkp plk nie może dogadać się z miastem
- 1 4
-
2026-02-17 18:35
zapraszam na korepetycje do Rumi i innych miast "malego Trojmiasta"
Gdzie takie przejazdy powstaja jak grzyby po deszczu. W tym zakresie Szczurek spiewal jednym glosem z Adamowiczem, "niedasie" bo to brzydkie PLK...
Rumia zbudowala wezel integracyjny z tunelem za kase mniejsza, niz Szczurek wsadzil w park(ing) centralny... Za to zaplacil stolkiem i odeslaniem w niebyt... Tak ku przestrodze gdanskim "wybrancom"... Im tez sie zbiera...- 2 0
-
2026-02-17 06:46
Radna Agnieszka Bartków ma to już gdzieś (3)
Dostała się do rady, kasuje diety i ma teraz mieszkańców w wielkim poważaniu. Agnieszka Bartków nie będzie już walczyć o wiadukt/tunel.
- 9 4
-
2026-02-17 18:39
los gdynskiego Szczurka nie przemawia do wyobrazni??!
On byl nie do ruszenia a wlasnie tunele i wiadukty go pograzyly... Wiadukty na Karwinach i tunel na Puckiej...
A raczej tunel zbudowany w Rumi Janowie, ktory obnazyl jego klamstwa i brak kompetencji...- 2 0
-
2026-02-17 08:47
Co raz mniej jej na socjalłach po dostaniu się do rady.
- 3 0
-
2026-02-17 07:58
Ja tez miałbym mieszkańcow oruni gdzieś. Nie dziwię się radnej.
- 1 7
-
2026-02-16 22:59
Wejherowo ma 2 tunele pod torami (3)
Rumia Janowo ma 1 tunel pod torami...
- 18 1
-
2026-02-17 18:41
a trzeci w drodze
Swoja czesc miasto zbudowalo, PLK ruszylo z modernizacja linii 202.
Da sie?- 2 0
-
2026-02-17 07:59
(1)
Przeprowadź sie dotych metropolii :)))
- 5 7
-
2026-02-17 18:46
wielu to zrobilo...
Gdyby nie migracja sloi z Wamaru, Gdansk bylby w demograficznym dolku.
Na szczescie Kaszubi uparcie sie mnoza, bo inaczej Pomorze by opustoszalo.- 2 0
-
2026-02-16 22:28
Orunia ghetto (5)
Nie dosc ze nas izoluja coraz mocniej (bo nowa sandomierska starej oruni za torami nie ulatwi komunikacji z miastem) to jeszcze chca min. na przy torzu pobudowac piersyliard mieszkan. A droznosc przejazdow? A Dolna Brama? Gdzie wiadukty? Obudujcie nas murem z drutem kolczastym najlepiej jeszcze.
- 19 4
-
2026-02-17 09:38
(1)
spokojnie będzie jeszcze gorzej - są plany budowy PKM na południe, dodatkowe tory do Pruszcza już nie mówiąc o wizjach nowej linii kolejowej z Elbląga do Gdańska przez Nowy Dwór Gdański
- 2 0
-
2026-02-17 12:03
Tory do Pruszcza będą od Tczewa
Więc to nic nie zmieni
- 2 0
-
2026-02-17 07:59
A po co przesiedlać? Przegonić i już
- 4 2
-
2026-02-16 23:04
Spokojnie (1)
Jeszcze chwila i beda was przesiedlac bo deweloperka juz zaciera tluste raczki
- 17 0
-
2026-02-17 16:12
i nie będziecie mieli tych luksusów jak w Monte Carlo. A autor niech tam może zamieszka jak mu przeszkadza, że ludzi wyprowadzą w cywilizowane warunki, i niech się okopie
- 0 1
-
2026-02-16 22:26
Jedną z głównych? Żartujesz? (3)
Orunia dolna i ten przejazd to jakieś peryferia i tam nikt o zdrowych zmysłach się nie zapuszcza. Więc wiaduktu nie będzie.
- 14 25
-
2026-02-17 18:43
perspektywa z okien urzedu miast??!
Zza biurka nie widac??!
- 1 0
-
2026-02-17 07:08
Polecam spacer
Polecam spacer, a najlepiej Mevo - bo aby objechać "to za torami" trzeba przepedalować sporo kilometrów. Stara Orunia to dziś może 1/10 zabudowy i mieszkańców korzystających z tego przejazdu, nie licząc licznych zakładów często z bazą transportową, ciężkim sprzętem. Zabudowania ciągną się aż do Sucharskiego i Południówki. Wszystko to połączone 2
Polecam spacer, a najlepiej Mevo - bo aby objechać "to za torami" trzeba przepedalować sporo kilometrów. Stara Orunia to dziś może 1/10 zabudowy i mieszkańców korzystających z tego przejazdu, nie licząc licznych zakładów często z bazą transportową, ciężkim sprzętem. Zabudowania ciągną się aż do Sucharskiego i Południówki. Wszystko to połączone 2 słabo przepustowymi przejazdami oraz dziurawym przepustem przez Bramę Nizinną.
To realny problem. Już 15 lat temu, kiedy tamtędy jeździłem do pracy - były tam korki, a ograniczało się to do kilkudziesięcu domów - na Olszynce i kilku zakładów. Dziś jest tam wielokrotnie więcej chętnych a nowe inwestycje (w tym deweloperskie) powstają.
Generalnie jest to przekleństwo całej rozbudowy Gdańska. Najpierw zabudowa, a potem się pomyśli. Patologia Południa - jak zbudowane z płyt prowizorki (np. Człuchowska, czy Kampinowska), które niemal 20 lat służą jako "tymczasowe" drogi dojazdów do wielotysięcznych osiedli (które wokół wciąż powstają, dobijając układ, któy był niewydolny już w chwili powstania) - to pomnik tej "strategii". Miasto, które działa!- 16 2
-
2026-02-16 22:32
codziennie jeździ tamtędy kilkaset aut do pracy, szkoły w okolicy, ludzie na basen i mieszkańcy. Dosyć ruchliwy przejazd.
- 22 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
