- 1 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (106 opinii)
- 2 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (206 opinii)
- 3 Ugaszono pożar na budowie osiedla (178 opinii)
- 4 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (38 opinii)
- 5 Podsuwają pomysły na kary dla śmieciarzy (82 opinie)
- 6 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (173 opinie)
Śmiertelnie potrącony przez śmieciarkę
Działania służb na miejscu zdarzenia
W poniedziałek doszło do śmiertelnego wypadku przy ul. Morskiej 215 na Chyloni. Starszy mężczyzna poniósł śmierć pod kołami śmieciarki, której kierowca wykonywał manewr cofania.
Do zdarzenia doszło na wysokości skrzyżowania ulic Morskiej i Chylońskiej. Wszystko wskazuje na to, że kierowca śmieciarki nie zauważył mężczyzny, który znajdował się za pojazdem w trakcie wykonywania manewru cofania. Niestety, poszkodowany nie przeżył.
- Zgłoszenie w tej sprawie otrzymaliśmy godz. 9:50. Ofiara to 83-letni mieszkaniec Gdyni. W wyniku odniesionych obrażeń poniósł śmierć na miejscu. Nasi funkcjonariusze są już na miejscu zdarzenia i wyjaśniają jego okoliczności pod nadzorem prokuratora - informuje asp. sztab. Jarosław Biały, naczelnik wydziału prewencji Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
Kierowca został już przebadany alkomatem - był trzeźwy. Niewykluczone, że obecny na miejscu prokurator podejmie decyzję także o pobraniu od kierowcy krwi do badań na obecność narkotyków.
Wypadek z udziałem śmieciarki (50 opinii)
Miejsca
Opinie wybrane
-
2021-09-13 11:54
Ludzi, którzy walczą z bezczelnymi kierowcami na chodnikach (76)
wyzywa się od oszołomów i społów. Tymczasem rocznie w ten sposób na chodnikach ginie prawie 300 osób. Ten pan miał pełne prawo być na chodniku za śmieciarką. A kierowca przy cofaniu ma obowiązek zapewnić sobie widoczność przy pomocy innej osoby.
Jazda po chodniku jest zabroniona.
Kto pisze że ofiara sama jest sobie winna powinien się udać na leczenie.- 508 137
-
2021-09-14 06:47
ten Pan miał również prawo wykonać swoją prace która polega na oczyszczaniu miasta. Ludzie też powinni sobie zdawać sprawę że widoczność w takim samochodzie jest ograniczona, ale bezmyślnie pchają się pod koła. To samo dotyczy i**otycznego przepisu że pieszy ma bezwzględne pierwszeństwo na pasach wchodząc raptownie pod samochód bo on jest święta krowa. Trochę wyobraźni trzeba do życia w społeczeństwie a nie zachowywać się jak Pan i Władca
- 2 6
-
2021-09-13 21:32
LOL (1)
Jakbyś mniej dramatyzował a przyjrzał się zdjęciu to byś zobaczył, że przy śmieciarce stoją zaparkowane samochody. Poza tym cofająca śmieciarka wydaje wyraźny dźwięk ostrzegawczy. Starszy Pan wlazł bezpośrednio pod cofający pojazd i narobił tylko problemu młodej osobie.
- 1 7
-
2021-09-13 22:36
Kogo to obchodzi skąd on wyszedł? Miał prawo tam się znajdować, bo to chodnik. Wyraźny dźwięk dla Ciebie nie musi być wyraźny dla mnie, a tym bardziej dla 83-letniego człowieka. Mógł też słuchać muzyki przez słuchawki, gdyby chciał - czyżby na chodniku było to zabronione?
- 6 1
-
2021-09-13 18:55
... (2)
W tym wypadku pojazd jest zaopatrzony w "koguty" pomarańczowe światła ostrzegawcze i ma prawo wjechać na chodnik by wykonać pracę. Piesi powinni zachować szczególną ostrożność zbliżając sie do pojazdu.
- 0 9
-
2021-09-13 22:33
"Piesi powinni zachować szczególną ostrożność zbliżając sie do pojazdu."
I co jeszcze? Mają obowiązek ustępować pojazdom na chodnikach? Każdą głupotę można napisać, nawet jeśli nie ma ona żadnej podstawy prawnej. Niektórzy nawet próbują udowadniać, że pieszy, owszem, ma pierwszeństwo na przejściu dla pieszych, ale tylko pod warunkiem, że akurat nie nadjeżdża żaden pojazd. Bo nawet jak pieszy ma pierwszeństwo, to przecież powinien ustąpić baranowi w samochodzie.- 3 0
-
2021-09-13 19:34
Nie masz racji
Art 54 nakłada obowiązek używania takich świateł jeśli pojazd jest przeznaczony do sprzątania/remontu drogi. Smieciarka nie sprząta drogi. A samo używanie takich świateł nie daje ci przywileju jeżdżenia po chodniku. Tak jak używanie niebieskiego światła nie zrobi z ciebie policjanta. Pieszy na chodniku nie musi zachowywac szczególnej ostroznosci.
- 6 0
-
2021-09-13 17:01
Pomyśl (1)
Gdyby każdy miał tak robić jak mówisz, to wywóz śmieci byłby dwa razy droższy. Masz pełne prawo stać pod drzewem podczas burzy, ale chyba tego nie robisz. Ludzie powinni myśleć nad każdym swoim krokiem, a nie myśleć tylko o swoich prawach. Tym bardziej starszy człowiek powinien zwracać na siebie uwagę, a nie pchać się pod ciężarówkę. Szkoda człowieka, ale zginął niestety przez swoją głupotę.
- 2 10
-
2021-09-13 22:28
Co ma cena wywozu śmieci do zabicia człowieka na chodniku?
Z tego co przeczytałem, to nie pan się wepchnął pod ciężarówkę, lecz ciężarówka najechała na pana przebywającego na chodniku (o ile komentujemy ten sam artykuł). Szkoda kierowcy, ale niestety odpowie za swoją głupotę. Powinien był myśleć nad każdym swoim krokiem, a nie myśleć tylko o swoich prawach.- 2 1
-
2021-09-13 16:23
Jesli ofiara wyszla spomiedzy pojazdow wprost przed smieciarke, to jest sama sobie winna i niczego do leczenia tu nie ma. (4)
- 2 13
-
2021-09-14 10:40
Ani tych pojazdów, ani śmieciarki nie miało prawa tam być
- 1 0
-
2021-09-13 18:48
To może pojazdy winne, bo zasłoniły widok?
- 0 0
-
2021-09-13 16:30
I jeszcze z pyskiem że przez takiego nie można spokojnie z trawnika przed chodnik wyjechać bo muszą ciało spakować, no nie?
- 1 0
-
2021-09-13 16:25
I jak to zakwalifikujemy? Wtargnięcie na chodnik?
- 15 0
-
2021-09-13 14:58
max (1)
mieszkancy musza i maja prawo dojezdzac do domow
- 0 9
-
2021-09-13 16:32
Nie chodnikiem
- 8 1
-
2021-09-13 14:59
Kukla to Ty chłopaku z deptaku ?
- 3 1
-
2021-09-13 14:46
samochodoza - polecam kanalik :)
- 6 2
-
2021-09-13 14:17
Jazda po chodniku jest dozwolona w określonych przypadkach - art 54 ustawa o prawie ruchu drogowym (1)
Zanim zaczniesz pisać głupoty najpierw sprawdz. Oczywiscie nie zmienia to faktu ze niestety kierowca jest winny bo nie zachował szczegolnej ostrożnosci
- 3 10
-
2021-09-13 16:32
I śmieciarka nie spełnia kryteriów wprost podanych w tym artykule
- 11 0
-
2021-09-13 14:03
(2)
Tylko jak tam wjechąć jak jest i**otyczne rozwiązanie. Nie ma dojazdu do parkingu Ani do wiat.
- 3 2
-
2021-09-13 14:04
(1)
Odpowiedź jest zawarta w Twoim pytaniu: nie ma dojazdu więc nie wjeżdżać wcale.
- 8 1
-
2021-09-13 17:03
no i super dziś powinien być ostatni dzień kiedy podjęto tam próbę odebrtamia śmieci nie ma dojazdu niech toną w syfie
- 5 2
-
2021-09-13 13:35
Środki zapobiegawcze (1)
W takich warunkach i takiej widoczności trzeba conajmniej 4 osoby do asekuracji albo mieszkańcy muszą wynosić śmieci poza tę ciasnotę, gdzie nie ma pieszych a może "gospodarz domu" będzie asekurował wywóz. A gdzie tam można jechać po chodniku? co sygnalizował ktoś? a inny oczekuje asekuracji, tylko kiedy naliczą mu koszty, to się zdziwi.
- 5 0
-
2021-09-13 14:54
Oczywiście! Gospodarz domu!
Nad wszystkim czuwa gospodarz domu.
Nie da on krzywdy zrobić nikomu.
Wszystkim pomoże, o każdej porze.
O mój Boże!- 4 2
-
2021-09-13 12:52
Przydałby sie taki Kiril z rosyjskiego SpB (stop cham).
- 6 2
-
2021-09-13 12:25
Ofiara sama jest sobie winna (7)
Śmieciarki to nie Formuła 1. Cofają powoli i podczas cofania wydają dźwięk. To nie jest tak że nagle zaatakowała niewinnego pieszego. Trzeba wykazywać się rozwagą. Wejście pod wielki pojazd gdzie kierowca nie ma kamery z tyłu i nie widzi co się dzieje nigdy nie jest dobrym pomysłem. Dlatego podczas cofania są sygnały dźwiękowe żeby pieszy mógł
Śmieciarki to nie Formuła 1. Cofają powoli i podczas cofania wydają dźwięk. To nie jest tak że nagle zaatakowała niewinnego pieszego. Trzeba wykazywać się rozwagą. Wejście pod wielki pojazd gdzie kierowca nie ma kamery z tyłu i nie widzi co się dzieje nigdy nie jest dobrym pomysłem. Dlatego podczas cofania są sygnały dźwiękowe żeby pieszy mógł ustąpić wolno cofającemu pojazdowi. Kierowca nie jest w stanie kontrolować sytuacji za pojazdem bo jej po prostu nie widzi. Należy zachować odstęp od pojazdu taki żeby był czas zareagować i się usunąć. Jest to niewątpliwie tragedia i przykro że do niej doszło, ale to nie kierowcę należy winić ale niestety zabrakło rozwagi pieszemu.
- 22 78
-
2021-09-13 22:20
Dobrze, że głupota nie boli, bo cały ibuprom tego świata by Ci nie pomógł
Nie widzisz -> nie ruszaj.
NIe jesteś w stanie kontrolować -> zrezygnuj z kierowania pojazdem.
Potrzebujesz kamery -> zamontuj sobie, co nam do tego?
Pieszy nie ma na chodniku ustępować żadnemu cofającemu pojazdowi. On tam może sobie stać ile chce i czytać gazetę. Może być niesłyszący - tacy też mają prawo przebywać naNie widzisz -> nie ruszaj.
NIe jesteś w stanie kontrolować -> zrezygnuj z kierowania pojazdem.
Potrzebujesz kamery -> zamontuj sobie, co nam do tego?
Pieszy nie ma na chodniku ustępować żadnemu cofającemu pojazdowi. On tam może sobie stać ile chce i czytać gazetę. Może być niesłyszący - tacy też mają prawo przebywać na chodniku. Może być niewidomy - tacy też mają prawo przebywać na chodniku. Może być niepełnosprawny, może to być dziecko w wózku niezdolne do ucieszki - oni też mają prawo tam się znajdować.- 5 1
-
2021-09-13 16:43
ta śmieciarka kamery ma, to nowy sprzęt.
- 4 0
-
2021-09-13 14:49
Czyli według ciebie jak nic nie widać ale jest piszczałka można wrzucić wsteczny i się niczym nie przejmować, bo przecież wszyscy uciekną?
- 20 2
-
2021-09-13 12:34
Czyżby odezwał się kolejny kierowca śmieciarki który nie zapewniając sobie pomocy osoby trzeciej cofa pojazd z dużą prędkością? A może szanowny 83 latek był głuchy? Zdarza się w tym wieku, poza tym postrzeganie otoczenia zmienia się z wiekiem. Kiedy i jeśli dożyjesz tych lat to może zmienisz swoje zdanie. Wydrukuj sobie swój komentarz i przeczytaj go w wieku zmarłego tragicznie pieszego.
- 42 7
-
2021-09-13 12:30
Na szczęście to nie ty decydujesz, kto jest winny (2)
Sąd oceni czy ofiara jest "sama sobie winna".
- 27 5
-
2021-09-13 12:32
(1)
Współczuje kierowcy śmieciarki, nie wiem w jakich okolicznościach pracuje, ale podejrzewam, że nie na luzie. Natomiast w mojej (podkreślam: mojej) opini wyrok powinien być taki, żeby inni kierowcy bali się wjeżdżać na chodnik i odmawiali pracy w takich warunkach.
- 18 5
-
2021-09-13 13:57
takie było jego przeznaczenie
Pewien bogaty arab ujrzał we śnie "Anioła śmierci". Jutro po Ciebie przyjdę - mówi. Budzi się,. Służbie każe siodłać najlepsze wielbłądy i rusza prosto jaknajdalej od tego miejsca. Rano zatrzymuje się nad oazą i zadowolony mówi: "teraz jestem bezpieczny". Patrzy, a przy cembrowinie siedzi ten sa anioł i mówi do niego: "całą noc myślałem, jak Cię tu sprowadzić bo stąd miałe Cię zabrać. Allah tak chciał. Od przeznaczenia uciec nie sposób.
- 9 1
-
2021-09-13 12:10
(42)
Z drugiej strony jak mają te śmieci zabierać? Winowajcą jest projektant tych rejonów i spółdzielnia. Kierowca tira ma ograniczone pole widzenia, nie trzeba nimi jeździć by wiedzieć.
- 54 36
-
2021-09-13 12:35
W miejscu gdzie zginął ten człowiek nie ma wiaty śmietnikowej (28)
Jest chodnik, który biegnie równolegle do Morskiej. Wiata jest pomiędzy numerami 205 i 207. Pomiędzy blokami. Jazda po chodniku jest zabroniona. A pojazdy o DMC większej niż 2,5 tony mają nie tylko zakaz wjeżdżania ale również zatrzymywania/postoju na chodniku.
Winowajcą jest kierowca, który cofał po chodniku i zabił człowieka bo nie upewnił się czy ktoś nie znajduje się za pojazdem.- 52 12
-
2021-09-13 13:14
(27)
Jest do tej wiaty zapewniony dojazd do śmieciarki?
- 6 12
-
2021-09-13 13:41
Dojazd nie musi być zapewniony (6)
Nigdzie w przepisach nie ma mowy o tym, że śmieciarka ma prawo jeździć po chodniku.
- 16 4
-
2021-09-13 15:06
max (4)
ma prawo a jak ma wywiesc smieci
- 1 9
-
2021-09-13 15:13
kubły mają kółka (3)
- 9 1
-
2021-09-14 00:09
(1)
Kolejny geniusz się odezwał.
Pełny pojemnik 1100l waży pół tony i lepiej.
Jak widzisz targanie takiego pudła kilkadziesiąt lub ponad sto metrów między ciasno zaparkowanymi samochodami po nierównej nawierzchni?
Jakieś wzniosłe porady?
Śmieciarka miała donośny przerywany sygnał dźwiękowy cofania, jechała powoli - bo inaczejKolejny geniusz się odezwał.
Pełny pojemnik 1100l waży pół tony i lepiej.
Jak widzisz targanie takiego pudła kilkadziesiąt lub ponad sto metrów między ciasno zaparkowanymi samochodami po nierównej nawierzchni?
Jakieś wzniosłe porady?
Śmieciarka miała donośny przerywany sygnał dźwiękowy cofania, jechała powoli - bo inaczej się nie da. Tamtędy śmigają też rowery i elektryczne hulajnogi.
Starszy pan być może nie usłyszał zagrożenia i wystarczyła sekunda, dwie do tragedii- 4 4
-
2021-09-14 08:00
Nie widzę targania takiego pojemnika między samochodami po nierównych chodniku. Więc samochody wywalić, chodnik wyrównać i wtedy targać, albo ustawić pojemnik przy ulicy.
- 5 0
-
2021-09-13 23:19
kółka ciągnąłes kiedyś taki duży kibel pełen śmieci po chodniku który przypomina poligon czołgowy?Nie wiec po co pierd..lisz głupoty?
- 5 4
-
2021-09-13 14:15
Ma prawo art 54 ustawa o prawie ruchu drogowym
Pojazd wysyłający zółte sygnały błyskowe przy zachowaniu szczegolnej strożnosci moze poruszać sie po chodniku. czyli moze ale oczywiscie nie było zachowania szczegolnej ostrożnosci
- 4 12
-
2021-09-13 13:32
(19)
nie ma, jedynie wjazd przez chodnik jest możliwy
- 7 9
-
2021-09-13 13:39
Wjazd przez chodnik nie jest możliwy (18)
Ponieważ jazda po chodniku jest zabroniona prawem.
- 36 3
-
2021-09-13 15:04
max (11)
Jazda po chodniku nie jest zabroniona dla mieszkancow i sluzb porzadkowych kazdy mieszkaniec ma prawo dojechac do bloku jak ktos nie ma wiedzy to poco sie udziela
- 2 21
-
2021-09-13 16:56
maxiu, oddaj prawko, jeśli masz, bo prędzej czy później zabijesz
- 4 0
-
2021-09-13 15:18
To po co się udzielasz? (3)
Każdy mieszkaniec ma prawo dojechać do działki na której stoi blok. Nie pod klatkę, nie pod drzwi, do granicy działki.
- 3 9
-
2021-09-14 10:37
legalnie wytyczonym i zbudowanym dojazdem, nie po chodniku
Wyjazd macie wytyczony z drugiej strony
- 0 0
-
2021-09-13 15:27
prawo zabrania jazdy po chodniku (1)
Tu prawo zostało złamane a skutki tego zdarzenia są tragiczne. Pieszy miał prawo tam być. Pojazd nie miał prawa.
- 13 4
-
2021-09-13 17:00
pojazd dojeżdżał do pergoli śmietnikowej wepchniętej między dwa bloki tam nie ma dojazdu
- 2 0
-
2021-09-13 15:17
Art 26 ust 3 (5)
3. Kierującemu pojazdem zabrania się:
c) jazdy wzdłuż po chodniku lub przejściu dla pieszych, z zastrzeżeniem art. 33 obowiązki i zakazy dotyczące kierującego rowerem lub hulajnogą elektryczną ust. 6, art. 33a obowiązki kierującego hulajnogą elektryczną ust. 2 oraz art. 33b obowiązki kierującego urządzeniem transportu osobistego ust. 2.
Nic o mieszkańcach i służbach porządkowych....- 11 2
-
2021-09-13 16:56
(3)
teraz dzbanie pytanko po co śmieciarka ma takie żółte oczojb..ne koguty?A pług jadący po chodniku i odgarniający śnieg łamie przepisy albo furgon opróżniający miejskie małe kosze ustawione co kilkaset metrów na chodniku łamie przepisy?Bo codziennie taki pojazd jeździ a zamiatarka chodnika łamie przepisy?
- 2 8
-
2021-09-13 18:08
Pług i furgon nie łamie przepiu (2)
Pojazd wykonujący na drodze prace porządkowe, remontowe lub modernizacyjne ma do tego prawo.
I jest obowiązany używać żółtego koguta. W drugą stronę to nie działa tzn zamontowanie koguta nie sprawi że możesz łamać przepis i jeździć po chodniku innym pojazdem niż ten wymieniony w przepisie np śmieciarką, która nie służy do zamiatania jezdni lecz do wywozu odpadow komunalnych- 8 0
-
2021-09-13 23:18
(1)
no to wynieś sobie odpady gabarytowe 200 czy 300 m i pierd..nij na jezdni ulicy morskiej bo przeciez śmieciarka nie może dojechac pod smietnik panie mądry inaczej
- 3 8
-
2021-09-14 07:59
200 czy 300m? Może jeszcze w śnieżycy i po kolana w lodowatej wodzie? Masz 15 metrów do ulicy to raz. Dwa - przepisy zabraniające jazdy po chodniku nie robią wyjątku dla odpadów gabarytowych. Poproś sąsiadów i wynieście tam gdzie śmieciarka może dojechać.
- 4 1
-
2021-09-13 15:18
Może i w prawie nic nie ma ale to chyba oczywiste że właściciel samochodu może zaparkować pod oknem na trawniku i dojechać po chodniku ;-)
- 2 19
-
2021-09-13 14:14
nie dla pojazdów wykonujących czynnosci zobacz art .54 ustawy o prawie drogowym (5)
- 12 10
-
2021-09-13 14:31
Art 54 nie dotyczy śmieciarek (4)
1. Pojazd wykonujący na drodze prace porządkowe, remontowe lub modernizacyjne powinien wysyłać żółte sygnały błyskowe.
Śmieciarka nie jest pojazdem, który wykonuje prace porządkowe na drodze. Takim pojazdem jest pojazd sprzątający jezdnię lub usuwający śmieci z pasa drogowego albo koszący pobocze.- 14 3
-
2021-09-13 16:54
(1)
a czym id..to jest?
- 2 4
-
2021-09-13 17:54
Śmieciarka nie jest pojazdem wykonującym prace porządkowe na drodze
- 8 1
-
2021-09-13 15:57
lecz się człowieku (1)
Śmieciarka jest pojazdem specjalnym wykonująca prace porządkowe.
- 8 16
-
2021-09-13 17:57
Nie jest
Przepis dotyczy pojazdów sprzątajacych drogę, odśnieżajacych drogę czyli także chodniki, koszących trawę, czyszczących znaki drogowe, malujaca znaki na jezdni itp. Śmieciarka nie sprząta drogi lecz wywozi odpady komunalne z posesji. Taki pojazd nie ma prawa poruszać się po chodniku.
- 16 0
-
2021-09-13 12:18
tam, gdzie nie ma dojazdu, tam idą panowie z ekipy tej śmieciarki i przesuwaja ręcznie pojemniki pod śmieciarkę (1)
U nas też nie ma dojazdu, śmieciarka stoi ok.100 metrów od śmietnika, nigdy nie wjeżdża na chodnik. każdy pojemnik ma kółka.
- 33 4
-
2021-09-13 14:02
W Norwegii
pojemniki wystawia wlasciciel.Maksymalnie 6 metrow od jezdni.
- 11 2
-
2021-09-13 12:17
A skąd. (10)
Pojemniki mają kółka, obsługa smieciarki powinna wyprowadzić pojemnik pod smieciarkę. Osobna historia to parkowanie samochodow w sposob blokujacy dostep do altan.
- 57 8
-
2021-09-13 21:18
super pomysł (1)
to niech śmieciarki stają i blokują ruch na morskiej, ale przynajmniej nie będą jeździć po chodniku
- 3 1
-
2021-09-14 10:35
I dokładnie tak ma być
Ruch pieszych to też ruch w rozumieniu PoRD - czemu akurat ten ma być blokowany. Miejsce pojazdów jest na jezdni.
- 3 0
-
2021-09-13 16:53
(2)
pojemniki mają koła tak i ile z tym pojemnikiem jechać 400m?O czymś takim jak BHP dzbanie słyszałeś?
- 10 13
-
2021-09-14 10:34
Bo rozjeżdżanie pieszych na chodniku jest idealnie zgodne z BHP, nieprawdaż>
- 7 0
-
2021-09-14 09:07
nie, fafnaście kilometrów
- 4 1
-
2021-09-13 13:40
bzdura, mieszkańcy muszą wywozić pojemniki popza obręb zabudowy albo płacić kilka razy więcej (4)
zastanów się co wypisujesz
- 7 15
-
2021-09-13 15:17
Skoro spółdzielnia nie zapewnia dojazdu śmieciarce, to skąd zdziwienie? (3)
Jak postawię sobie śmietniki za domem, to śmieciarze nie będą przechodzili mi przez ogródek żeby je zabrać.
- 17 1
-
2021-09-14 10:55
naprawdę w śmieciarce jest tylko kierowca? Co za bzdury wypisujesz? Do każdego cofania w takich miejscach zawsze wychodzi ktoś z załogi, informuje kierowcę i zabezpiecza.
Tak było nawet za komuny. Teraz płacimy 10X więcej za śmieci i co? Cynicznie okrada się ludzi tworząc biznesy od zera, finansując w całości z pieniędzy podatników i jeszcze rozjeżdża się płacących za wywóz.- 3 1
-
2021-09-13 15:19
(1)
Nie, wtedy nie odbiorą śmieci i tyle. W tym przypadku dokładnie tak powinni zrobić.
- 12 0
-
2021-09-13 15:55
taaaak
a potem kary od Urzędu Miasta dla przedsiębiorstwa wywożącego śmieci, że odpady nie zabrane. Pomyśl co piszesz.
- 4 13
-
2021-09-15 22:21
A gdzie jest parking dla mieszkańców bloków ??? (3)
Przecież gdzieś trzeba auta zaparkować. Skoro jest taka potrzeba to dlaczego zamiast pseudotrawników nie zrobi się tam miejsc postojowych dla aut mieszkańców ?
- 8 16
-
2022-01-17 21:17
wracaj
na wieś
- 0 0
-
2021-09-22 18:06
Nie ma parkingu, ale przecież on ma samochód, więc mu się należy! Jak nie ma, to sobie sam zrobi parking z chodnika, z trawnika, z przystanku, z deptaka...
- 1 0
-
2021-09-21 00:00
masz od tego automubs seba
nie musisz wszedzie jezdzic swoimb ,mv za 1000 złotych co ma 20 lat seba, autobus seba rozumiesz, seba jestes tam?
- 1 0
-
2021-09-13 14:09
Zobaczcie zdjęcia (20)
W tym miejscu mieszkańcy zrobili sobie dziki parking. Nie ma tam wjazdu więc samochodami wjeżdżają przez przejście dla pieszych i jadą wzdłuż chodnika. Tak samo śmieciarka wjechała przez przejście dla pieszych i jechała wzdłuż chodnika.
- 163 22
-
2021-09-22 18:07
Tak, mieszkańcy zrobili sobie ten dziki parking gdzieś w okolicach 1983 roku - i zarówno policja, straż miejska, jak i władze miasta mają to w nosie.
- 0 0
-
2021-09-15 22:23
(1)
... A gdzie mieszkańcy mają parkować swoje samochody ?
- 0 2
-
2021-09-22 18:11
"Nie, nie mam miejsca parkingowego pod domem, ale i tak sobie kupię samochód. A co?!"
- 0 2
-
2021-09-14 03:36
Normalny Warszawiak
Wina miasta że nie zapewnia wystarczającej ilości miejsc parkingowych i samobójcy który nie widział wielkiej śmieciary błyskającej i pipczącej podczas cofania do tyłu
- 3 6
-
2021-09-13 21:00
a co miał się teleportować ciężarówką do śmietnika????
- 5 4
-
2021-09-13 18:03
I to jest bardzo istotne, czy Leszczynki czy Chylonia, Człowiek zginął
- 1 0
-
2021-09-13 16:49
(1)
Pomiędzy blokami jest wiata śmietnikowa. Jak maj inaczej wyqiesc śmieci?
- 6 3
-
2021-09-22 18:10
Zatrzymać się na ul. Morskiej i pójść po pojemniki, a później je przetoczyć do śmieciarki.
- 1 0
-
2021-09-13 15:10
MAX (1)
nie dziki parking tylko kazdy mieszkaniec ma prawo dojechac do domu i sluzby porzadkowe pomysl bo rozumu ci zabraklo
- 6 25
-
2021-09-22 18:09
Do dużego pokoju ma prawo dojechać?
- 1 0
-
2021-09-13 14:38
Arek (2)
A od kiedy dojazd nie moze byc wylozony plytkami chodnikowymi?... albo chodnik jest dzielony z droga dojazdowa? Wazne jest oznakowanie, tym bardziej ze to teren prywatny!
- 7 17
-
2021-09-14 10:49
To jest publiczny chodnik (1)
Nie ma tam żadnego dojazdu do posesji.
- 1 0
-
2021-09-15 22:25
A powinien być dojazd !!!
- 0 2
-
2021-09-13 14:13
art 54 ustawy o prawie ruchu drogowym (6)
"kierujący pojazdem wysyłający zółte sygnały błyskowe ma prawo z zachowaniem szczególnej ostrożności poruszać się chodnikiem" Czyli mógł ale nie zachował szczególnej ostrożnosci. To samo mówi ustawa o manewrze cofania że podczas wykonywania manewru cofania nalezy zachować szczegolną ostrożnośc.
- 17 13
-
2021-09-13 16:35
Przeczytaj ustęp pierwszy i przestań wklejać ciągle tę samą głupotę (5)
"Pojazd wykonujący na drodze prace porządkowe, remontowe lub modernizacyjne powinien wysyłać żółte sygnały błyskowe"
Śmieciarka nie wykonuje ani prac porządkowych na drodze, ani remontowych, ani modernizacyjnych.- 10 9
-
2021-09-13 20:52
Zbieranie śmieci jest wykonywaniem prac porządkowych. Odbywa się na drodze. (4)
Problem ze zrozumieniem?
- 15 7
-
2021-09-14 10:48
Nie. Odbiera je z prywatnych posesji
a śmieci nie dotyczą samego pasa drogowego.
- 3 0
-
2021-09-13 22:42
(2)
Odbiór śmieci nie jest pracą porządkową, lecz usługą transportową. Ci panowie niczego nie porządkują (czasem wręcz przeciwnie - rozrzucają śmieci i zostawiają po sobie bałagan).
- 8 8
-
2021-09-13 23:02
(1)
a czym jest wywóz śmieci dzbanie?Nikt nie będzie targał kontenerów ze śmieciami kilkaset metrów bo śmietnik jest na chodniku pora pomyśleć o czyms więcej niż moja j..na d..pa
- 11 4
-
2021-09-14 10:49
umiesz mniej prymitywnie?
Napisał(a) Ci: usługą transportową. Jesteś ślepy jak ten kierowca?
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.