- 1 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (100 opinii)
- 2 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (206 opinii)
- 3 Ugaszono pożar na budowie osiedla (176 opinii)
- 4 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (37 opinii)
- 5 Podsuwają pomysły na kary dla śmieciarzy (82 opinie)
- 6 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (173 opinie)
Śmiertelny wypadek motocyklisty w Gdańsku
W czwartek po godz. 20 na ulicy Nowatorów w Gdańsku zginął 48-letni motocyklista po tym, jak wjechał pod samochód.
O zdarzeniu poinformowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta.
Wypadek na skrzyżowaniu Nowatorów i Słonecznej (44 opinie)
- 48-letni mężczyzna kierował motocyklem i z niewiadomych przyczyn zjechał na przeciwległy pas, wywrócił się i wjechał ślizgiem pod samochód marki Mazda. Pomimo długiej reanimacji, zmarł. Kierujący mazdą był trzeźwy - informuje Magdalena Ciska, rzecznik KMP w Gdańsku.
Na miejscu, oprócz ratowników medycznych i policjantów pojawili się też strażacy.
Droga prowadząca w kierunku Banina była zablokowana przez kilkadziesiąt minut.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2021-05-21 07:42
Nie rozumie,,,, (7)
Czytając relacje z wypadków drogowych, odnoszę wrażenie, że u nas jeździ się tylko i wyłącznie w stanie nietrzeźwym, jeżeli ktoś jest w innym stanie należy to podkreślić, chciałbym żeby było inaczej.
Zginał człowiek i łączę się z Rodziną w głębokim smutku.- 128 4
-
2021-05-21 12:28
Nie mogę z tymi d**ilami na ulicach - na trzeźwo nie da się jechać.
- 1 1
-
2021-05-21 10:46
Żart
To taki żarcik motocyklistów. To miało być do Pytanie w sprawie napisu motocykle są wszędzie
- 0 0
-
2021-05-21 09:37
Kup słownik i zrozuM
- 4 2
-
2021-05-21 07:58
Taa (3)
albo zignorował znak stop wjechał pod skład relacji...maszynista był trzeźwy ,ale o sprawcy że był pijany ani słowa!
- 10 1
-
2021-05-21 09:40
Skoro gość nie żyje, to jak ustalisz na miejscu jego trzeźwość? (2)
- 0 5
-
2021-05-21 12:31
no normalnie sytuacja bez wyjścia, maszynista przeżył, więc trzeba go oskarżyć
Tak żeby znaleźć winnego, bo opinia publiczna domaga się igrzysk.
- 1 1
-
2021-05-21 09:45
wystarczy mu nadmuchać
- 1 2
-
2021-05-21 10:43
Kierowca (9)
Szkoda chłopa nie oceniam tej sytuacji ale w większości wypadków motocyklista jest sam sobie winny bo przekracza dozwoloną prędkość gdyby miał 50 na liczniku to by żył
- 86 36
-
2021-05-26 14:54
Nie wiem jak bylo , nie oceniam
W zdecydowanej większości winni są kierowcy samochodów przyjacielu.
- 1 0
-
2021-05-22 22:44
Ciekawe czy pan,Panie kierowca jeździ 50h/h zawsze włącza kierunkowskazy itd
- 0 0
-
2021-05-21 23:29
th
a mnie tam nie szkoda
- 0 2
-
2021-05-21 15:34
No nie koniecznie...
Nigdy nie masz pewności, ale zakładając nawet, że obaj kierowcy jechali przepisowo, czyli po 50, to sumaryczna prędkość to 100 km/h. Motocyklista musiałby mieć mnóstwo szczęścia, żeby to przeżyć. Co innego, gdyby motocyklista w nic nie uderzył, to bardzo prawdopodobne, że wstałby i prawdopodobnie pojechałby dalej. Oczywiście zakładając, że miał solidny kombinezon.
- 0 1
-
2021-05-21 14:50
Nie doszlo by do wypadku na motorze jakby nie jezdzili na motorach
A dla madralinskich - TAK, samochody tez ulegaja wypadkom ale czy nie masz lepszej szansy przezycia, niz wyrzucony z motoru jak worek ziemniakow?
Motocykle sa dla ludzi co nie szanuja wlasnego zycia. Tyle w temacie.- 7 0
-
2021-05-21 13:30
No bałwanku, popisałeś się.
Jakoś jak autem chcę jechać 50 na 50 to wszyscy mnie wyprzedzają nawet na podwójnej ciągłej albo siedzą mi w bagażniku. Mowa o kierofczykach samochodów. Sami powodujecie najwuięcej niebezpiecznych sytuacji, sami przeginacie ostro na każdym możliwym ograniczeniu, a winy szukacie tylko u innych. Spójrzcie w lustro (albo lusterka bo ten temat też leży).- 8 4
-
2021-05-21 12:41
do Kierowca (2)
rozumiem, że Ty masz 50 liczniku? Ciekawe
Oczywistym jest że przestrzeganie przepisów jest bardzo ważne ale ważniejsze jest mieć tzw. "oczy z tyłu głowy" i to każdy, niezależnie czym się porusza po drodze, a już na pewno używać kierunkowskazów i lusterek. Jednak rzeczywistość niestety wygląda inaczej...- 3 14
-
2021-05-23 10:22
(1)
ten @Kierowca to widać wszystko wie, powinien zgłosić się na policję, bo jak widać wg niego motocyklista przekroczył prędkość... kolejny Sherlock :D
- 0 2
-
2021-05-23 11:48
nie trzeba być Sherlockiem by podejrzewać jak jechał ten motocyklista. wystarczy codzienna obserwacja tych i**otow na ulicy.
- 2 0
-
2021-05-21 08:30
Pytanie (51)
Zginął człowiek. Tragedia. Moje kondolencje. Jednak mam pytanie, dlaczego wszędzie widzę naklejki: uważaj, motocykle są wszędzie, a nigdy nie widziałem hasła odwrotnego: uważaj, samochody są wszędzie? Dlaczego tylko jedna grupa ma uwazac na drodze a druga już nie?
- 272 89
-
2021-06-02 23:47
To proste
Obie grupy muszą uważać ale jedna z nich jest wyraźnie słabsza i bardziej narażona więc przez zwyczajne człowieczeństwa, żeby nie powiedzieć - dobroć, warto o tym pamiętać.
- 0 0
-
2021-05-22 19:34
Odpowiedź
A to dlatego ta naklejka, że motocykl jest trudniej dostrzec na drodze niż samochód, jest trudniej ocenić prędkość z jaką się ten motocykl porusza dlatego ta naklejka aby kierowcy samochodów zwracali większą uwagę na drodze na motocykle które mogą wystrzelić jak rakieta w każdej chwili.
- 0 0
-
2021-05-21 17:16
(1)
Te naklejki są warte tyle co zawieszka Zuzia w Aucie. Szpetna pseudo akcja edukacyjna, zamiast porządnego bata na piratów drogowych. Bez względu na to czym się porusza po jezdni.
- 2 0
-
2021-05-21 18:17
Te wszystkie imiona dzieci na przyssawke powinny byc przyczepiane tylko kiedy dziecko jest w samochodzie, jest to informacja dla sluzb ratunkowych (w razie wypadku) ze dziecko powinno byc w aucie
- 0 0
-
2021-05-21 15:30
Motocyklista (1)
A o ilu zabitych kierowcach samochodów potrąconych przez motocyklistę słyszałeś?
- 1 0
-
2021-05-21 17:23
Pytanie jest inne. Ilu kierowców samochodów ma chcąc nie chcąc problemy z prawem przez brawurę i głupotę motocyklistów. Zap......ał motorem jak dziki, ale miał pierwszeństwo :P
- 2 0
-
2021-05-21 12:27
To by nie było głupie, faktycznie kierowczyki są już wszędzie
Na trawnikach, na chodnikach, na ścieżkach rowerowych... Byle bliżej klatki zaparkować, bo do środka się nie da (jeszcze)
- 2 2
-
2021-05-21 12:11
... może dlatego
że podobnie jak piesi i rowerzyści, motocykliści to niechronieni uczestnicy ruchu drogowego.
- 1 1
-
2021-05-21 11:57
Pytanie zrozumiałem, odpowiadam heh
Może dlatego że motocyklisty nie zawsze widać, nie mówię o takich co lecą szybko środkiem ulicy. Ale o takich np jak ja. Gdzie jeżdżę normalnie swoim pasem nie latam środkiem ulicy, ale nie raz miałem sytulacje że kierowca mnie nie widział zmieniając pas, na lewy, lub prawy. Sawsze odbijaja z po chwili widząc że jednak tam jestem. Oczywiście też kierowcy motocyki powinni uważać działa to w obie strony, ale nas mniej widać.
- 2 0
-
2021-05-21 11:57
Naklejka na aucie a kierowca niestety często na lewym i nie widzi innych aut (1)
Niestety kierowcy z tymi naklejkami to często takie same dzbany jak reszta kierowców. Jadę lewym i ch.. Ci do tego.
- 3 3
-
2021-05-21 14:03
no, ale za 20 kilometrów będę skręcała w lewo
dlatego jadę lewym
- 1 2
-
2021-05-21 11:21
to tak jak z babami, tez równouprawnienie tylko w jedna strone...
- 6 4
-
2021-05-21 11:15
Odpowiedź
Statystyki. Najwięcej wypadków motocyklowych jest z winy kierującego samochodem. Najczęściej jest to wymuszenie pierwszeństwa...
- 4 6
-
2021-05-21 11:12
jakby samochody jezdzily tak jak motocyklisci to pewnie by tak bylo jak piszesz
- 0 0
-
2021-05-21 11:10
jeśli pytasz to dlatego jest ta naklejka tylko na samochody
- 0 0
-
2021-05-21 10:32
Rozum
Najlejki maja charakter informacyjny, maja nas wyczulic na obecnosc jednosladow ktorych w lusterkach nie widac tak dobrze jak samochody, widzac naklejke na zdezaku samochodu najczesciej, zaczynasz o tym myslec i to znaczy ze spelnia swoja role. A Twoj komentarz i ponad sto lapek w gore swiadczy tylko o logice myslenia czesci kierowcow i podejsciu do sprawy. ( d**ili za kolkiem tez nie brakuje ) Tyle w temacie.
- 9 6
-
2021-05-21 10:24
Dlatego ze jak choćby potrącisz podczas jazdy motocyklistę i ten się wywróci, moze tego nie przeżyć (1)
a tobie poza zadrapaniami na lakierze, kompletnie nic się nie stanie. Po drugie, polscy kierowcy samochodów nienawidzą motocyklistów i wszelkiej maści cyklistów, mimo że ci nikogo poza sobą nie zabijają, w przeciwieństwie do kierowców samochodów. Pomijam fakt, ze wymuszanie pierwszeństwa przez samochody jest nagminne i często walą w co popadnie a
a tobie poza zadrapaniami na lakierze, kompletnie nic się nie stanie. Po drugie, polscy kierowcy samochodów nienawidzą motocyklistów i wszelkiej maści cyklistów, mimo że ci nikogo poza sobą nie zabijają, w przeciwieństwie do kierowców samochodów. Pomijam fakt, ze wymuszanie pierwszeństwa przez samochody jest nagminne i często walą w co popadnie a motocykliści muszą bardziej się pilnować. Akurat jestem kierowca i samochodu i motocykla. Widzę co wyprawiają złośliwie kierowcy samochodów i wielokrotnie zanosiłem na policję nagranie z kamerki, którą mam przy kasku. Niektórzy motocykliści przesadzają z prędkością czy jazdą na tylnym kole ale to oni giną za własna głupotę.
- 12 6
-
2021-05-21 18:45
Jadąc na motorze czy rowerze
też można kogoś zabić!
- 2 0
-
2021-05-21 10:04
(1)
Nie przepadam za Anglikami ale u nich zamiast głupiego napisu "motocykle są wszędzie" popularny jest "motocykl- pomyśl o motocykliście" i to jest w sam punkt.
- 13 4
-
2021-05-21 13:37
Jako motocyklista proszę o przetłumaczenie z polskawego na Polski.
Z dwojga beznadziejnych tekstów, ten angielski jest głupszy.- 3 0
-
2021-05-21 09:03
Chociaż jestem kierowcą samochodu , wyjaśnię to (1)
Otóż to samochody wymuszają pierwszeństwo przejazdu na motocyklach i jest to najczęściej spotykany rodzaj kolizji. Kierujący samochodami z jakiegoś powodu nie widzą motocykli nawet jeżeli te poruszają się z dozwoloną prędkością, weźmy na ten przykład skutery 50cm3 które legną w ten sam sposób jak ścigacze.
- 22 13
-
2021-05-21 14:01
po pierwsze motocykle są gorzej widoczne niż samochód
po drugie mózg przez całą zimę odzwyczaja się od motocykli i zwraca na nie mniejszą uwagę
- 3 1
-
2021-05-21 08:46
Odpowiedź jest dosyć prosta... (14)
na drodze jest jakieś 60% normlanych motocyklistów, a aby zobaczyć pozostałych 40 trzeba szczególnie monitorować lusterka wsteczne, bo można spojrzeć, wykonać manewr, a w trakcie tej sekundy pojawia się ktoś znikąd...
- 49 2
-
2021-05-21 11:28
skąd masz takie dane?
Prawdziwe dane - 97 % motocyklistów to poprawni kierowcy, a tylko 3% to element drogowy.- 4 7
-
2021-05-21 09:08
normalnych? (12)
nie znam ani jednego motocyklisty który by regularnie nie łamał przepisów - szczególnie w wymijaniu i prędkości.
- 32 20
-
2021-05-21 09:47
(2)
jaki przepis można złamać w wymijaniu?
Rozumiesz podstawowe pojęcia, które powinieneś znać mając prawo jazdy?- 12 2
-
2021-05-21 10:17
Xxc (1)
Wymija sie innym pasem, a motor zawsze tym samym, wiec to nie jest wymijanie.Nie piszac o braku zachowania odleglosci podczas owego "wymijania"
- 14 5
-
2021-05-21 10:22
Chodzi o omijanie na tym samym pasie ruchu, nie o wyprzedzanie z użyciem sąsiedniego pasa ruchu.
- 6 4
-
2021-05-21 09:29
(5)
na każdym skrzyżowaniu to się dzieje - jadą środkiem, pomiędzy żeby wystartować na pierwszego.
- 25 12
-
2021-05-21 13:35
I z tym masz problem? Musisz zajechać drogę, wymusić pierwszeństwo, zepchnąć z drogi i potencjalnie zabić człowieka, bo ty nie startujesz pierwszy? Niemalże dowolny motocykl startuje szybciej niż 99% samochodów, dzięki temu nawet nie odczuwasz tego, że drogą porusza się więcej ludzi niż jest samochodów = mniejsze korki.
Ale jaśnie Pan Janusz musi wąsa wycierać sobie motocyklistami, strasznymi bandziorami wyprzedzającymi jego mocarne TDI- 4 12
-
2021-05-21 09:48
(3)
a wiesz, że to jest legalne? - żyłka w pupce pęka, że Ty musisz stać, a ktoś może jechać?
- 21 20
-
2021-05-21 12:12
To nie jest legalne (2)
Nie możesz jechać jednocześnie po dwóch pasach ruchu (pojazd lub jego elementy nie mogą wystawać na drugi pas) - a tak jest własnie robione.
- 8 7
-
2021-05-21 13:59
aż się głupio czuję, jak w przedszkolu, ale .... to jest legalne (1)
jest to dopuszczone w przepisach, przykro mi, ale twój wpis wprowadza w błąd. Powtórzę: sytuacja dojeżdżania do świateł na moto jest zgodna z przepisami.
- 2 5
-
2021-05-21 19:15
Dokladnie
Pod warunkiem że inne pojazdy w tym momencie stoją
- 3 0
-
2021-05-21 09:18
to samo możesz powiedzieć o kierowcach osobówek (1)
i teraz sam sobie odpowiedz czy sam spełanisaz swoją definicję normalności
- 19 15
-
2021-05-21 09:27
No dobra tylko szaleniec w samochodzie nie przyspiesza z 70 do 200 km. To dość duża różnica. Samochód jako by nie był jest cięższy i przez to wolniej się rozpędza dając czas na reakcje. Gdy motor wyskakuje zza samochodu i zaczyna się błyskawicznie rozpędzac czasu jest naprawdę mało.
- 21 8
-
2021-05-21 09:16
sam jesteś takim motocyklistą?
czy powtarzasz historyjki zasłyszane na mieście?
- 16 22
-
2021-05-21 08:43
Prawda jest taka. (3)
Bo kierowcy samochodów muszą uważać na ludzi którzy niestety nie myślą.Jak co roku tacy sami się eliminują.
- 44 15
-
2021-05-21 13:32
(1)
Jakimś cudem najwięcej niemyślących użytkowników pojazdów można spotkać w samochodach. Przypadek?
- 1 12
-
2021-05-22 10:39
Statystycznie użytkownicy aut stanowią przeważającą cześć użytkowników zmotoryzowanych, tak ze twój argument jest od czapy
- 3 0
-
2021-05-21 11:10
uwazaj żębyś się nie wyeliminował sam nieprzyjacielu
- 7 17
-
2021-05-21 08:39
(9)
pomijam cala tematykę przestrzegania przepisów ale jeżeli pytasz serio to głównie chodzi o to ze jak motocyklista się zagapi i przeoczy samochód to kończy się tak jak w tym artykule... a jak Ty nie zauważysz motocyklisty to zapewne skonczy się to tragicznie dla niego a nie dla Ciebie. po drugie duzo łatwiej przeoczyc motocykl niz auto... to tak na szybko
- 43 18
-
2021-05-21 09:55
tak, szybko to słowo klucz
- 16 0
-
2021-05-21 09:07
Motocykl łatwiej przeoczyć bo (4)
często jeżdżą za szybko, nagle zmieniają pas ruchu, przeciskają się na trzeciego itd.
- 55 13
-
2021-05-21 15:50
po to wlasnie jest motocykl - i nasze ryzyko (1)
- 2 7
-
2021-05-22 10:37
Ok, tylko potem nie marudzicie jacy to kierowcy aut są beee
- 4 0
-
2021-05-21 13:55
to jest ten sam problem co z samochodami - jeżdżąc na codzień przyzwyczajasz się, że pojazdy poruszają się z jakąś tam dozwoloną
dlatego jeśli nagle ktoś jedzie 200 km/h robi się problem, bo pozostali uczestnicy dróg nie są do tego przyzwyczajeni i np. spojrzą w prawo czy coś jedzie, zobaczą że daleko, ale już nie zarejestrują że porusza się 200km/h i zaraz będzie bardzo blisko - wyjeżdżają z bocznej i....bum.
A na dodatek motocykl jest znacznie gorzej widoczny dla innych niż samochód.- 9 3
-
2021-05-21 11:10
to oddaj prawko ;)
- 4 13
-
2021-05-21 09:02
w cisowej chłopaczek na motorku miał do domu ostatnie 200m (2)
więc rozpędził się do 150km/h ... i wtedy z bocznej uliczki wyjechała, pani która nawet nie miała szans kandydata na denata zauważyć.
- 46 3
-
2021-05-21 09:06
(1)
Zgadza się, ale jak napisał ktoś wcześniej, pomijamy tu temat przestrzegania przepisów.
- 15 2
-
2021-05-22 10:32
czyli rozmawiajmy o nieśmiertelności
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.