- 1 Działkowcy będą mieli przez to problemy? (112 opinii)
- 2 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (158 opinii)
- 3 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (94 opinie)
- 4 Uziemił się przez skradziony miernik (53 opinie)
- 5 Plany dla okolic Ergo Areny na ostatniej sesji obecnej rady (34 opinie)
- 6 Kim jest Aleksandra Kosiorek, nowa prezydent Gdyni? (743 opinie)
Awaria hamulców w przyczepie ciężarówki przyczyną śmiertelnego wypadku na Sucharskiego
Jedna osoba w stanie ciężkim trafiła do szpitala po wypadku na ul. Sucharskiego. W zdarzeniu uczestniczyła ciężarówka oraz auto osobowe. Sama droga na Westerplatte była zamknięta do godz. 14. Poszkodowany niestety zmarł w szpitalu.
Aktualizacja: 36-letni mężczyzna, kierowca samochodu marki volvo, który uderzył w przyczepę ciężarówki w sobotę rano, zmarł w szpitalu - przekazali policjanci.
Aktualizacja godz. 14:10 Jak poinformowała nas policja, ul. Sucharskiego jest już przejezdna. Dowiedzieliśmy się też więcej o samym wypadku. Jego przyczyną była prawdopodobnie awaria układu hamulcowego przyczepy ciężarówki. W pewnym momencie pojazd zahamował, a przyczepa stanęła w poprzek drogi. Samochód osobowy najpierw uderzył w przyczepę, a następnie wylądował w rowie.
O wypadku poinformowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Za zgłoszenie bardzo dziękujemy.
Informacje na temat zdarzenia przekazali też strażacy.
- Tuż przed godz. 11 otrzymaliśmy zgłoszenie o wypadku na Sucharskiego: samochód osobowy i ciężarówka. Kierowca samochodu osobowego już w szpitalu - nieprzytomny, w ciężkim stanie. Ruch na trasie zablokowany - poinformowała KM PSP w Gdańsku.
PILNE! Wypadek przy Westerplatte (46 opinii)
Nieco więcej informacji przekazała nam policja. Sam wypadek miał dość dziwny przebieg. Ciężarówka z nieznanego powodu przyhamowała, a auto osobowe wjechało w nią, po czym wylądowało na dachu w rowie.
- Na miejscu pracują funkcjonariusze ruchu drogowego oraz policyjny technik. Policjanci wyjaśniają okoliczności zdarzenia. Utrudnienia mogą potrwać do godz. 14 - mówi Mariusz Chrzanowski z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Aktualnie droga na Westerplatte jest zamknięta.
Opinie (230) ponad 20 zablokowanych
-
2023-05-20 13:32
Opinia wyróżniona
(28)
Podobno przyczepa się wypięła z ciężarówki
- 17 66
-
2023-05-20 22:28
Pamietaci ostatni wyrok w zawieszeniu gdzie pirat drogowy zabił kobiete tu bedzie identycznie a nawet lepiej bo zostanie (1)
dostanie co najwyzej mandacik od wolnych sadów powie ze to wina hamulców nie jego
- 4 6
-
2023-05-24 15:15
Ten co zabił starą to nie był żaden pirat, tylko porządny człowiek. Po prostu ten cwaniaczek z BMW się podstawił specjalnie.
Widział, że jest korek i gazował a potem hamował awaryjnie i ten z volvo po prostu nie wyhamował.
- 0 0
-
2023-05-20 17:13
Podobno???
Nie wiesz, nie widziałeś, to po ch.j się udzielasz i tworzysz alternatywną rzeczywistość?
- 7 1
-
2023-05-20 16:12
(10)
Teren zabudowany , jechał 50km/h , oczywiście przepisowy odstęp od przyczepy / ponad 50 m/ i nie wyhamował . No patrzcie ludzie , kto by pomyślał . I to wszystko zgodnie z przepisami o ruchu drogowym / akurat w to wierzę /.
- 22 15
-
2023-05-20 19:02
prawdopodobnie mijał się z ciężarówką i przyczepa znalazła się na jego pasie,
- 10 0
-
2023-05-20 17:19
Kolejny dzban, gdzie jest napisane, że jechali w tym samym kierunku? (4)
Sami eksperci, tu dzisiaj! Ci sami, którzy zapier.dalają w obszarze zabudowanym ile fabryka dała, a tu szerzą swoje mądrości. Możesz sobie wyobrazić taką sytuację, że pojazdy jechały w przeciwnych kierunkach? Ciężarówka będąc na łuku drogi zahamowała, a przyczepa (czy naczepa) nie i wyniosło ją bokiem na drugi pas, w momencie kiedy volvo ją mijało?
- 28 4
-
2023-05-20 18:30
Dzbanie, nie znasz Gdańska, a chcesz się popizdać. (3)
Tam są po 2 pasy w każdym kierunku przedzielone pasem zieleni.
- 2 26
-
2023-05-20 19:05
nie masz racji (1)
wypadek był na Sucharskiego na Westerplatte, przy dawnym Siarkopolu, zobacz zdjęcie, dz...
- 19 0
-
2023-05-20 19:23
zaraz za przejściem podziemnym pod torami kolejowymi. ulica po jednym pasie w każdą stronę, na zdj widać dokładnie,
- 15 0
-
2023-05-20 19:00
Gdzie są 2, to są dwa, gdzie nie ma to nie ma.
- 19 0
-
2023-05-20 16:31
Tam są 2 pasy, pewności nie mam.
Jeżeli są to auta mogły być blisko siebie na sąsiednich pasach. A wtedy brak czasu na reakcję.
- 10 6
-
2023-05-20 16:29
(2)
Przepisowy odstęp kolego uczony inaczej przy 50 km/h to 25 metrów jeśli już. To 50 m jest wcześniej gdzie jest dopuszczalna 100 km/h, a dalej do centrum tylko 70 km/h.
- 14 2
-
2023-05-21 12:45
Na pewno odstep byl za maly. Twoj wpis nic nie wnosi, za to wiele mowi o Tobie.
- 2 3
-
2023-05-21 12:31
A gdydy zachował odstęp 50m. to korona z głowy by mu nie spadła . A , że miał mniej niż 50m. . to właśnie korona mu spadła .
- 3 5
-
2023-05-20 14:38
Zaciski w naczepie (2)
złapały i zablokowały wszystkie koła. usterka do wykrycia podczas rutynowej kontroli itd , ale nie w sobotę. Współczuję wszystkim biorącym udział w tym wypadku.
- 16 4
-
2023-05-20 22:06
(1)
Prędzej uszkodził się przewód pneumatyczny od hamulców. W ciężarówkach podczas awarii układu hamulcowego i spadku ciśnienia hamulce automatycznie się załączają
- 10 1
-
2023-05-22 07:34
W osobowych też. Pod warunkiem
Że są sprawne
- 0 2
-
2023-05-20 13:36
Jestem ekspertem od aut i pierwszy raz mam problem z określeniem marki auta. (10)
Współczuje kierowcy, oby szybko doszedł do zdrowia. Skoro ciężarówka przyhamowała mogło również dojść do celowego zajechania drogi lub awarii hamulców.
- 9 32
-
2023-05-20 14:00
Słaby z ciebie ekspert, skoro nie dostrzegłes logo Volvo na felgach (3)
- 24 3
-
2023-05-20 17:50
Ale na tyle dobry, że określiłem przyczynę wypadku.
- 3 8
-
2023-05-20 14:40
Może (1)
to tata świnka, on jest ekspertem w każdej dziedzinie .
- 23 0
-
2023-05-20 15:26
to jest "tata Marcina" ;)
- 18 0
-
2023-05-20 13:46
(4)
Volvo widać na dekielkach od felg
- 23 0
-
2023-05-20 14:47
Dlatego kierowca prawdopodobnie wciąż żyje (3)
Jakaś Dacia, Toyota, Fiat, Renault pewnie już by się w całości złożyły przy zderzeniu z naczepą tira zanim miały by jeszcze dachować
- 8 23
-
2023-05-21 11:21
nie no poleciałeś, że inne auta to kicha (1)
to już nie te czasy. Swoją drogą pamietam jak BMW X5 wbiło się w tył mojego auta (fiat). Ja wróciłem na własnych kołach, on na lawecie i raczej miał całkę.
- 5 0
-
2023-05-21 12:42
Ty tez miales calke, tylko czteroslad Ci nie przeskadzal :)
- 2 4
-
2023-05-20 18:57
Już nie.
- 13 0
-
2023-05-20 13:41
I dlatego zachowuje się bezpieczną odległość.
- 45 10
-
2023-05-20 13:26
Opinia wyróżniona
Autko nieźle zmielone (21)
To cud że kierowca jeszcze żyje.
- 79 25
-
2023-05-22 10:03
No nie żyje właśnie.
- 0 0
-
2023-05-21 13:36
Jednak nie...
- 1 0
-
2023-05-21 09:29
zmarł.
- 1 0
-
2023-05-21 07:23
autko? co to za dziecinne słowo?
- 6 1
-
2023-05-21 06:08
Zmarł w szpitalu. Cudu nie ma
- 8 0
-
2023-05-20 14:58
Kierowca. (4)
Kierowca zmarl w szpitalu
- 18 4
-
2023-05-20 18:21
(3)
Jeśli to prawda, to niech ten wypadek będzie przestrogą dla innych uczestników. Jak widać awarie się zdarzają i na to nie mamy wpływu. Możemy jedynie minimalizować skutki ich wystąpienia. Podejrzewam, że SUV jechał dużo szybciej niż pozwalają na to przepisy i w obliczu tego co się stało miał ograniczone możliwości reakcji. Skąd pomysł, że jechał
Jeśli to prawda, to niech ten wypadek będzie przestrogą dla innych uczestników. Jak widać awarie się zdarzają i na to nie mamy wpływu. Możemy jedynie minimalizować skutki ich wystąpienia. Podejrzewam, że SUV jechał dużo szybciej niż pozwalają na to przepisy i w obliczu tego co się stało miał ograniczone możliwości reakcji. Skąd pomysł, że jechał szybciej, bo ja tamtą trasą jeżdżąc codziennie z prędkościami dozwolonymi jestem najwolniejszym uczestnikiem ruchu. Ludzie odpuście za wczasu bo potem jest tragedia.
- 30 4
-
2023-05-21 21:09
Slowo klucz "podejrzewam" i wiadomo, że to cretino.
- 1 1
-
2023-05-21 14:36
Widać że samochodem jeździłeś jedynie w grand turismo
- 2 0
-
2023-05-21 12:50
No i jaka niby przestroge wyciagniesz?
Zeby trzymac sie z dala od ciezarowek w momencie ich awarii? Super rada, wspaniala zasada, tylko moze sie to nie udac nawet wowczas, gdy postanowisz nie wychodzic juz nigdy z domu.
- 6 4
-
2023-05-20 14:01
Tak to jest jak sie znaki traktuje jako sugestie
- 13 6
-
2023-05-20 13:57
Bez przesady, zmielone to jest przez to że strażacy wyrywali drzwi, kabina jest cała, nawet pomimo lądowania na dachu nie jest zmiażdżona. A kierowca może być w ciężkim stanie chociażby przez niedociągnięte pasy i uderzenie głową o drzwi podczas dachowania.
- 12 5
-
2023-05-20 13:36
(8)
Volvo !
- 11 13
-
2023-05-21 21:25
Dobra chińska technologia :)
- 1 0
-
2023-05-20 14:21
Volvo to było kiedys a obcenie to jest Chinskie Volvo niewiel maja ce wspólnego z dawnym szweckim (4)
- 18 24
-
2023-05-20 16:42
Szwedzkim a nie szweckim.
- 12 0
-
2023-05-20 14:57
Szweckie
To są "kąserwy" Svena.
- 33 1
-
2023-05-20 14:40
(1)
Chinski jest kapitał, auta składane są w Europie ( Belgia np).
- 18 6
-
2023-05-20 22:22
co za brednie to jest w 100% chinska fima nie szwedzka
- 7 3
-
2023-05-20 13:44
(1)
Aż strach pomyśleć co zostało by z auta, które dzięki magicznym zdolnościom polskich złotych rączek zostało złożone z dwóch.
- 18 8
-
2023-05-20 14:54
Nie bój żaby, to też się wyklepie i pójdzie jako niebite ;)
- 16 4
-
2023-05-20 13:22
Opinia wyróżniona
(11)
Kurde to chyba volvo suv?! Zdrowia chłopu.
- 82 13
-
2023-05-20 18:29
Nie Suv
S60 to nie SUV. Do tego byl to ten pierwszy model
- 9 0
-
2023-05-20 16:54
to 14 latka byla
- 2 1
-
2023-05-20 15:12
ywaga (3)
jakby robili dalej je w szwecji a nie chinach to chlop byllby zdrow a tak....
- 5 18
-
2023-05-20 16:31
(2)
Akurat Volvo robią w Szwecji, tylko kapitał i zarząd firmy jest w większości z Chin.
- 8 8
-
2023-05-20 23:32
I cóż, że ze szwecji
- 5 0
-
2023-05-20 18:06
Nie wszystkie robią w Szwecji, np. S90 składany jest w Chinach
- 14 0
-
2023-05-20 13:42
(4)
Okazuje się, że bezpieczne auto jednak też podlega prawom fizyki tak samo jak każde inne.
- 33 0
-
2023-05-20 14:40
(2)
żaden suv nie jest bezpieczny, to auta najbardziej podatne na dachowanie
- 27 5
-
2023-05-20 16:28
Bezpieczny gdy kieruje się nim z głową. (1)
- 4 8
-
2023-05-20 18:27
Nie zawsze masz wpływ na wszystko - wystarczy, że ktoś zajedzie drogę albo spowoduje kolizję i wtedy SUV dachuje. Ostatnio widziałem skutki takiego zdarzenia - normalne auto raczej by się nie wywróciło, a lądowanie na dachu w rowie to jeden z najgorszych scenariuszy.
- 11 1
-
2023-05-20 13:56
A może dlatego, że to Volvo to jeszcze żyje
- 26 11
Wszystkie opinie
-
2023-05-20 13:22
Opinia wyróżniona
(11)
Kurde to chyba volvo suv?! Zdrowia chłopu.
- 82 13
-
2023-05-20 13:42
(4)
Okazuje się, że bezpieczne auto jednak też podlega prawom fizyki tak samo jak każde inne.
- 33 0
-
2023-05-20 13:56
A może dlatego, że to Volvo to jeszcze żyje
- 26 11
-
2023-05-20 14:40
(2)
żaden suv nie jest bezpieczny, to auta najbardziej podatne na dachowanie
- 27 5
-
2023-05-20 16:28
Bezpieczny gdy kieruje się nim z głową. (1)
- 4 8
-
2023-05-20 18:27
Nie zawsze masz wpływ na wszystko - wystarczy, że ktoś zajedzie drogę albo spowoduje kolizję i wtedy SUV dachuje. Ostatnio widziałem skutki takiego zdarzenia - normalne auto raczej by się nie wywróciło, a lądowanie na dachu w rowie to jeden z najgorszych scenariuszy.
- 11 1
-
2023-05-20 15:12
ywaga (3)
jakby robili dalej je w szwecji a nie chinach to chlop byllby zdrow a tak....
- 5 18
-
2023-05-20 16:31
(2)
Akurat Volvo robią w Szwecji, tylko kapitał i zarząd firmy jest w większości z Chin.
- 8 8
-
2023-05-20 18:06
Nie wszystkie robią w Szwecji, np. S90 składany jest w Chinach
- 14 0
-
2023-05-20 23:32
I cóż, że ze szwecji
- 5 0
-
2023-05-20 16:54
to 14 latka byla
- 2 1
-
2023-05-20 18:29
Nie Suv
S60 to nie SUV. Do tego byl to ten pierwszy model
- 9 0
-
2023-05-20 13:24
Szybki ale bezpieczny
A nie czekaj...
- 32 30
-
2023-05-20 13:25
nie ma opcji
- 5 6
-
2023-05-20 13:25
(9)
Czyli jazda na zderzak i niezachowanie odległości,klasyczny błąd.Bo muszę siedzieć 3 metry i to za ciężarówką.Pozostaje życzyć zdrowia temu kierowcy i oby nie popełniał takich prostych błędów w przyszłości.
- 51 68
-
2023-05-20 14:36
g*wno wiesz. Auto też ma swoją drogę hamowania, która nie ma jednego metra (4)
- 9 8
-
2023-05-20 14:39
Jakby nie jechal dwa razy szybciej od ciężarówki (3)
To by wyhamował
- 9 8
-
2023-05-20 19:11
w d... pie byłeś, g....no widziałeś (2)
- 8 5
-
2023-05-21 11:23
Noo, ja sobie siedze w internecie
A on do piachu. Ciekawe czy teraz żałuje, ze tak zapierdzielał
- 4 3
-
2023-05-21 13:39
Nie musisz się dzielić z publiką swoimi fetyszami
- 1 3
-
2023-05-20 16:47
Volvo jechal z przeciwnego kierunku.w naczepie zadzialaly awaryjne hamulce i postawilo ja bokiem.
- 19 0
-
2023-05-20 19:13
pitoisz jak zwykle, jechali z przeciwnych stron
- 9 1
-
2023-05-20 20:36
idz lepiej na ryby dziadku...
nie masz o tym pojęcia , nawet nie czytasz ze zrozumieniem , wyjdź z domu na spacer , zostaw komputer na trochę.
- 7 2
-
2023-05-22 09:51
Skąd się Pan bierze ze swoimi chorymi komentarzami ? Czy ma pan nagłe wybudzenia ze snu wariata i coś tu klepie?
,,Wszystko Pan wie", czyli nic, a mędrkuje na każdy temat.
proszę upewnić się jaki był przebieg wypadku, jechały w przeciwną stronę, naczepa stanęła bokiem tuż przed Volvo, które nadjeżdżało z przeciwnej strony, nikt nikomu nie siedział na ogonie.
To co Pan napisał to się nadaje do sądu jako obraza ofiary.- 1 0
-
2023-05-20 13:26
Pytanie podstawowe (9)
Czy była zachowana odpowiednia odległość i prędkość obydwu pojazdów?
- 55 34
-
2023-05-20 13:30
Raczej pytanie retoryczne
- 17 3
-
2023-05-20 13:39
Z wyglądu wraku 70 to on nie jechał. (1)
- 15 6
-
2023-05-20 14:55
Jechał - w momencie kontaktu z ciężarówką.
- 4 3
-
2023-05-20 13:41
(2)
Oczywiście. O ile tylko przyjmiemy, że bezpieczna odległość to dwukrotność prędkości w centymetrach, a bezpieczna prędkość to dwukrotność tej wynikającej z przepisów lub znaków.
- 13 3
-
2023-05-20 13:59
A nie jest tak?
Wciąż na drogach spotkam wyznawców tej zasady :D
Dodałbym jeszcze kolejny punkt - im większym autem taki miszcz jedzie, tym bliżej może podjechać do zderzaka.- 10 3
-
2023-05-20 19:16
volvo mijał się z ciężarówką, dla tych co nie rozumieją - jechali z przeciwnych stron
- 8 0
-
2023-05-20 16:47
Volvo jechal z przeciwnego kierunku (1)
- 6 0
-
2023-05-21 08:58
Zawsze, jak kierowcy rozjeżdżają pieszych na przejściach
coś tam mamrocą o zasadzie ograniczonego zaufania i przerzucają winę na poszkodowanego. No patrz, tutaj nie ;)
- 3 4
-
2023-05-20 19:51
podstawowe pytanie, to po co pitolisz jak nic nie rozumiesz
jechali z przeciwnych stron, droga na Westerplatte
- 5 0
-
2023-05-20 13:26
Opinia wyróżniona
Autko nieźle zmielone (21)
To cud że kierowca jeszcze żyje.
- 79 25
-
2023-05-20 13:36
(8)
Volvo !
- 11 13
-
2023-05-20 13:44
(1)
Aż strach pomyśleć co zostało by z auta, które dzięki magicznym zdolnościom polskich złotych rączek zostało złożone z dwóch.
- 18 8
-
2023-05-20 14:54
Nie bój żaby, to też się wyklepie i pójdzie jako niebite ;)
- 16 4
-
2023-05-20 14:21
Volvo to było kiedys a obcenie to jest Chinskie Volvo niewiel maja ce wspólnego z dawnym szweckim (4)
- 18 24
-
2023-05-20 14:40
(1)
Chinski jest kapitał, auta składane są w Europie ( Belgia np).
- 18 6
-
2023-05-20 22:22
co za brednie to jest w 100% chinska fima nie szwedzka
- 7 3
-
2023-05-20 14:57
Szweckie
To są "kąserwy" Svena.
- 33 1
-
2023-05-20 16:42
Szwedzkim a nie szweckim.
- 12 0
-
2023-05-21 21:25
Dobra chińska technologia :)
- 1 0
-
2023-05-20 13:57
Bez przesady, zmielone to jest przez to że strażacy wyrywali drzwi, kabina jest cała, nawet pomimo lądowania na dachu nie jest zmiażdżona. A kierowca może być w ciężkim stanie chociażby przez niedociągnięte pasy i uderzenie głową o drzwi podczas dachowania.
- 12 5
-
2023-05-20 14:01
Tak to jest jak sie znaki traktuje jako sugestie
- 13 6
-
2023-05-20 14:58
Kierowca. (4)
Kierowca zmarl w szpitalu
- 18 4
-
2023-05-20 18:21
(3)
Jeśli to prawda, to niech ten wypadek będzie przestrogą dla innych uczestników. Jak widać awarie się zdarzają i na to nie mamy wpływu. Możemy jedynie minimalizować skutki ich wystąpienia. Podejrzewam, że SUV jechał dużo szybciej niż pozwalają na to przepisy i w obliczu tego co się stało miał ograniczone możliwości reakcji. Skąd pomysł, że jechał szybciej, bo ja tamtą trasą jeżdżąc codziennie z prędkościami dozwolonymi jestem najwolniejszym uczestnikiem ruchu. Ludzie odpuście za wczasu bo potem jest tragedia.
- 30 4
-
2023-05-21 12:50
No i jaka niby przestroge wyciagniesz?
Zeby trzymac sie z dala od ciezarowek w momencie ich awarii? Super rada, wspaniala zasada, tylko moze sie to nie udac nawet wowczas, gdy postanowisz nie wychodzic juz nigdy z domu.
- 6 4
-
2023-05-21 14:36
Widać że samochodem jeździłeś jedynie w grand turismo
- 2 0
-
2023-05-21 21:09
Slowo klucz "podejrzewam" i wiadomo, że to cretino.
- 1 1
-
2023-05-21 06:08
Zmarł w szpitalu. Cudu nie ma
- 8 0
-
2023-05-21 07:23
autko? co to za dziecinne słowo?
- 6 1
-
2023-05-21 09:29
zmarł.
- 1 0
-
2023-05-21 13:36
Jednak nie...
- 1 0
-
2023-05-22 10:03
No nie żyje właśnie.
- 0 0
-
2023-05-20 13:32
Opinia wyróżniona
(28)
Podobno przyczepa się wypięła z ciężarówki
- 17 66
-
2023-05-20 13:36
Jestem ekspertem od aut i pierwszy raz mam problem z określeniem marki auta. (10)
Współczuje kierowcy, oby szybko doszedł do zdrowia. Skoro ciężarówka przyhamowała mogło również dojść do celowego zajechania drogi lub awarii hamulców.
- 9 32
-
2023-05-20 13:41
I dlatego zachowuje się bezpieczną odległość.
- 45 10
-
2023-05-20 13:46
(4)
Volvo widać na dekielkach od felg
- 23 0
-
2023-05-20 14:47
Dlatego kierowca prawdopodobnie wciąż żyje (3)
Jakaś Dacia, Toyota, Fiat, Renault pewnie już by się w całości złożyły przy zderzeniu z naczepą tira zanim miały by jeszcze dachować
- 8 23
-
2023-05-20 18:57
Już nie.
- 13 0
-
2023-05-21 11:21
nie no poleciałeś, że inne auta to kicha (1)
to już nie te czasy. Swoją drogą pamietam jak BMW X5 wbiło się w tył mojego auta (fiat). Ja wróciłem na własnych kołach, on na lawecie i raczej miał całkę.
- 5 0
-
2023-05-21 12:42
Ty tez miales calke, tylko czteroslad Ci nie przeskadzal :)
- 2 4
-
2023-05-20 14:00
Słaby z ciebie ekspert, skoro nie dostrzegłes logo Volvo na felgach (3)
- 24 3
-
2023-05-20 14:40
Może (1)
to tata świnka, on jest ekspertem w każdej dziedzinie .
- 23 0
-
2023-05-20 15:26
to jest "tata Marcina" ;)
- 18 0
-
2023-05-20 17:50
Ale na tyle dobry, że określiłem przyczynę wypadku.
- 3 8
-
2023-05-20 14:38
Zaciski w naczepie (2)
złapały i zablokowały wszystkie koła. usterka do wykrycia podczas rutynowej kontroli itd , ale nie w sobotę. Współczuję wszystkim biorącym udział w tym wypadku.
- 16 4
-
2023-05-20 22:06
(1)
Prędzej uszkodził się przewód pneumatyczny od hamulców. W ciężarówkach podczas awarii układu hamulcowego i spadku ciśnienia hamulce automatycznie się załączają
- 10 1
-
2023-05-22 07:34
W osobowych też. Pod warunkiem
Że są sprawne
- 0 2
-
2023-05-20 16:12
(10)
Teren zabudowany , jechał 50km/h , oczywiście przepisowy odstęp od przyczepy / ponad 50 m/ i nie wyhamował . No patrzcie ludzie , kto by pomyślał . I to wszystko zgodnie z przepisami o ruchu drogowym / akurat w to wierzę /.
- 22 15
-
2023-05-20 16:29
(2)
Przepisowy odstęp kolego uczony inaczej przy 50 km/h to 25 metrów jeśli już. To 50 m jest wcześniej gdzie jest dopuszczalna 100 km/h, a dalej do centrum tylko 70 km/h.
- 14 2
-
2023-05-21 12:31
A gdydy zachował odstęp 50m. to korona z głowy by mu nie spadła . A , że miał mniej niż 50m. . to właśnie korona mu spadła .
- 3 5
-
2023-05-21 12:45
Na pewno odstep byl za maly. Twoj wpis nic nie wnosi, za to wiele mowi o Tobie.
- 2 3
-
2023-05-20 16:31
Tam są 2 pasy, pewności nie mam.
Jeżeli są to auta mogły być blisko siebie na sąsiednich pasach. A wtedy brak czasu na reakcję.
- 10 6
-
2023-05-20 17:19
Kolejny dzban, gdzie jest napisane, że jechali w tym samym kierunku? (4)
Sami eksperci, tu dzisiaj! Ci sami, którzy zapier.dalają w obszarze zabudowanym ile fabryka dała, a tu szerzą swoje mądrości. Możesz sobie wyobrazić taką sytuację, że pojazdy jechały w przeciwnych kierunkach? Ciężarówka będąc na łuku drogi zahamowała, a przyczepa (czy naczepa) nie i wyniosło ją bokiem na drugi pas, w momencie kiedy volvo ją mijało?
- 28 4
-
2023-05-20 18:30
Dzbanie, nie znasz Gdańska, a chcesz się popizdać. (3)
Tam są po 2 pasy w każdym kierunku przedzielone pasem zieleni.
- 2 26
-
2023-05-20 19:00
Gdzie są 2, to są dwa, gdzie nie ma to nie ma.
- 19 0
-
2023-05-20 19:05
nie masz racji (1)
wypadek był na Sucharskiego na Westerplatte, przy dawnym Siarkopolu, zobacz zdjęcie, dz...
- 19 0
-
2023-05-20 19:23
zaraz za przejściem podziemnym pod torami kolejowymi. ulica po jednym pasie w każdą stronę, na zdj widać dokładnie,
- 15 0
-
2023-05-20 19:02
prawdopodobnie mijał się z ciężarówką i przyczepa znalazła się na jego pasie,
- 10 0
-
2023-05-20 17:13
Podobno???
Nie wiesz, nie widziałeś, to po ch.j się udzielasz i tworzysz alternatywną rzeczywistość?
- 7 1
-
2023-05-20 22:28
Pamietaci ostatni wyrok w zawieszeniu gdzie pirat drogowy zabił kobiete tu bedzie identycznie a nawet lepiej bo zostanie (1)
dostanie co najwyzej mandacik od wolnych sadów powie ze to wina hamulców nie jego
- 4 6
-
2023-05-24 15:15
Ten co zabił starą to nie był żaden pirat, tylko porządny człowiek. Po prostu ten cwaniaczek z BMW się podstawił specjalnie.
Widział, że jest korek i gazował a potem hamował awaryjnie i ten z volvo po prostu nie wyhamował.
- 0 0
-
2023-05-20 13:39
Szybko ale bezpiecznie
- 16 17
-
2023-05-20 13:44
Tiry wiozą śmierć (2)
Tiry na tory!
- 59 40
-
2023-05-20 14:25
Obywatel+
To po co tam na tory tiry wjechały?
- 2 2
-
2023-05-21 23:25
Osobówki na złom ! Wiesz ile towaru chociażby jedzenie codziennie przewożą tiry który pociągiem by nie dojechał bo nie ma taki tras Np jedzenie które masz na talerzu ciuchu itd
- 1 2
-
2023-05-20 13:49
No przecież Volvo mialy byc takie pancerne, zenada. (9)
- 16 62
-
2023-05-20 13:52
Nawet czołg nie będzie pancerny, jak za sterami usiądzie wyznawca kultu szybko ale bezpiecznie.
- 11 6
-
2023-05-20 13:52
Żenadą jest Twój komentarz
- 18 6
-
2023-05-20 13:53
(2)
Po 20 latach każde auto traci pancerność
- 7 4
-
2023-05-20 13:56
Nawet nowe nie ma szans przy starciu z ciężarówką. (1)
- 13 1
-
2023-05-20 13:59
Ale tutaj nie było starcia jako takiego racze, tylko poślizg i dachowanie.
- 2 6
-
2023-05-20 14:25
To nie szweckie volvo tylko juz Chinskie bo tamte przynosiło straty tak wysokie ze firma miała zbankrutowac ale chinczycy (1)
za grosze te firme i musieli grube miliony wpakowac w reklame by kto kolwiek chciał to cos kupować.
Z tej firmy juz tylko nazwa została nic wiecej- 5 10
-
2023-05-20 15:25
Szwedzkie
szwedzkie, nie "szweckie" barany kierowcz.ki
- 11 3
-
2023-05-20 14:32
A z Ciebie to totalny oszołom.
- 3 2
-
2023-05-20 15:43
Zobacz sobie film z Szwecji,
Volvo XC70 vs Scania...
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.