Fakty i opinie

Śmiertelny wypadek przy ul. Wielkopolskiej w Gdyni. Samochód wjechał w słup

Jedna osoba zginęła w tragicznym wypadku, do którego doszło w środę, 19.08., późnym wieczorem, przy ul. WielkopolskiejMapka w Gdyni. Jak wynika z relacji strażaków, samochód osobowy uderzył w słup trakcji trolejbusowej. 34-letni kierowca zmarł na miejscu, mimo reanimacji.



Aktualizacja, 20.08.2020, godz. 8:57



- Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że kierowca osobowego audi, podczas zmieniania pasa ruchu, stracił panowanie nad pojazdem, zjechał na lewe pobocze, a następnie uderzył w betonowy słup trakcji trolejbusowej - poinformowała w czwartek rano Jolanta Grunert, oficer prasowa Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
Prace przy wypadku trwały do późnych godzin nocnych ze środy na czwartek. Mundurowi ustalają okoliczności tego zdarzenia. Przesłuchani zostali m.in. świadkowie. Wiadomo, że 34-latek, który zginął w wypadku był mieszkańcem Gdyni.



O zdarzeniu poinformowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Z ich relacji wynikało, że do groźnego incydentu doszło na ul. Wielkopolskiej, przed skrzyżowaniem z ulicą Sopocką.Mapka

Auto jadące w  kierunku Karwin uderzyło w słup trakcji trolejbusowej. Samochód został praktycznie przecięty na pół. Czytelnicy informowali, że silnik auta po wypadku leżał kilkanaście metrów dalej, tuż przed światłami - co świadczy o sile z jaką samochód uderzył w przeszkodę.

Raport z Trójmiasta

Szanowni, to jest pozostałość po wczorajszym wypadku na Wielkopolskiej w Gdyni, czy te pozostałości po wraku samochodu nie powinny być zabrane zaraz po przeprowadzonych oględzinach przez odpowiednie służby? Zderzak wraz z tablicą rejestracyjna do chwili obecnej "dumnie" prezentuje się na poboczu.


Na miejscu wypadku pojawili się strażacy oraz służby ratunkowe. Kierowca, który jechał autem sam, był reanimowany. Niestety mimo udzielonej pomocy zmarł.

Auto uderzyło w słup. Kierowca samochodu nie przeżył - mimo reanimacji.
Auto uderzyło w słup. Kierowca samochodu nie przeżył - mimo reanimacji. czytelnik/trojmiasto.pl

Wypadek przy ul. Wielkopolskiej - policja wyjaśnia przyczyny



Dyżurny gdyńskiej policji poinformował, że mężczyzna, który siedział za kierownicą rozbitego auta, miał 34 lata. Wyjaśniane są obecnie przyczyny tragicznego wypadku.

Opinie (639)

  • Niestety prędkość go zabiła, (53)

    Dobrze że nikomu więcej nie zrobił krzywdy.

    • 549 17

    • (18)

      Bzdury. Prędkość nie zabija, a nagłe zatrzymanie w miejscu.

      • 46 82

      • (11)

        Powtarzasz jakies pie*doly uslyszane w tv. Wlasnie sie w miejscu zatrzymalem i zyje.

        • 56 22

        • (10)

          Dwóch kierowców jechało obwodnicą po 200 kmh. Jeden rozbił się, a drugi przejechał bez problemu. Dlaczego tego drugiego prędkość nie zabiła? Bo bredzisz. Prędkość nie zabija. Koniec tematu.

          • 24 131

          • długo nad tym myślałeś? :)

            • 93 8

          • sam napisałeś, że tego pierwszego zabiła (2)

            • 23 1

            • Nie, nie napisal tak. Pierwszego zabilo rozbicie sie przy duzej predkosci. (1)

              • 1 3

              • czyli jednak przy prędkości

                gdyby jechał 50 to by się nie rozbił, a jesli nawet to nic by mu się wielkiego nie stało - wniosek prosty - prędkość zabija

                • 3 0

          • samochód rozbity doszczętnie, ścięty słup (2)

            znaczna część czytelników domyśla się przyczyny, ja również.
            Inni muszą przekonać się organoleptycznie, że prędkość ma wpływ

            • 37 0

            • Baumgartner w samym kombinezonie osiagnal predkosc wyzsza od predkosci dzwieku. (1)

              Jak to możliwe, skoro rzekomo predkosc zabija?

              • 0 7

              • możesz sprawdzi na sobie, czy prędkość ma wpływ

                uderzając z prędkością 10km/h w drzewo i przy prędkości 100km/h
                A jeśli już przytoczyłeś nazwisko Bumgartner, to on miał spadochron, a nasz bohater nie.
                Mam nadzieję, że wieszc do czego służy spadochron

                • 4 0

          • Gdyby nie ten słup (2)

            • 0 12

            • i tu mamy odpowiedź!

              słup zabija!

              • 7 0

            • to by tobie z d zrobił garaź
              albo z garażu - pole bitwy Verdun

              • 0 1

      • (2)

        Niekoniecznie: Jej nagła utrata.

        • 2 14

        • Prawo fizyki go zabiło (1)

          • 14 1

          • A nie brak mózgu?

            • 10 0

      • (2)

        Gdyby nie było nadmiernej prędkości to nie byłoby jej nagłej utraty.

        • 22 0

        • Absurd, nie ma tu zadnego zwiazku. Choc pewnie we wlasnych uszach brzmisz niezwykle blyskotliwie. (1)

          • 0 10

          • W ogóle czytasz to co piszesz?

            • 4 0

    • zabiła go głupota (4)

      dobre to że już nie będzie pędził po mieście, jednego agresora mniej

      • 79 4

      • (3)

        Ja myślę że powodem śmierci były obrażenia powstałe w wyniku przywalenia samochodem w słup. Reszty nie ma co oceniać, bo nie znasz sytuacji. Zdarza się że osoba która nie ma zdiagnozowanej epilepsji dostaje ataku, przez co mógł zostać dociśnięty pedał gazu wraz z brakiem kontroli kierownicy z strony kierującego. Nie wiem czy było tak w tym wypadku ale pisanie że zabiła go głupota jest prostackie.

        • 9 14

        • Padaczka (2)

          Czy osoba chora na padaczkę może dostać prawo jazdy? Legalnie?

          • 10 0

          • Moze

            Tak, może dostać prawko

            • 0 4

          • Mówiłem o przypadku gdy ktoś nie miał zdiagnozowanej i pod wpływem jakiś czynników uaktywniła się. Są różne przypadki, to jedna z wielu możliwości. Ale w internecie łatwo kogoś oczernić. Zwłaszcza jak już nie może się bronić.

            • 4 5

    • to są Ci idioci co powtarzają, że to nie człowiek tylko broń zabija, a tak właściwie to pocisk

      Może wyłączają się z procesu decyzyjnego bo i tak nie mają ośrodka kontroli zwanego mózgiem?

      • 44 0

    • prędkość nie zabija (18)

      zabija nagłe zatrzymanie sie w miejscu :)

      • 2 42

      • Zatrzymałem się i jakoś żyję. (15)

        O patrz, chyba znalazłem przyczynę. Różnica prędkości w czasie. Myślisz, że to ma sens?

        • 26 2

        • Zabija nagłe zatrzymanie, ale (6)

          takie z przeciążeniem powyżej 1500g

          • 2 7

          • 1,5 kg? (5)

            To w windzie urywałoby głowy

            • 10 2

            • (4)

              g - czyli siła grawitacji = 9,81N/kg

              • 2 1

              • (1)

                g to gram
                G to siła grawitacji.

                • 1 0

              • G to giga.

                • 0 0

              • Nawet jeśli to 1500G jest nieosiągalne (1)

                No chyba że jechał jakieś 2500 km/h

                • 1 2

              • Predkosc jest niewazna, wazne jest przyspieszenie.

                • 0 0

        • przecież powtórzyłeś to co napisałem :) (7)

          nie prędkość, tylko zatrzymanie się w miejscu. Astronaucie podróżują z prędkością kilkunastu tys km / h i jakoś żyją ;)))

          • 1 5

          • Jak do ściany (6)

            Raczej nie zaprzeczysz, że poruszając się z dużą prędkością dajmy 200 km/h wyrżnąłbyś w jakiś inny obiekt to byś raczej zginął, ale inaczej byłoby w sytuacji, gdybyś wyrżnął w taki sam obiekt z prędkością 20 km/h. Co jest stałe, a co się zmienia? Podpowiem: w obu przypadkach jest nagle wytracana prędkość. W jednym z przypadków masz prędkość dużą, w innym masz małą. W jednym jest trup, w drugim prawdopodobnie nie. Teraz rozumiesz?

            • 8 2

            • Przyznasz w koncu, ze tylko i**ota moze uzyc stwierdzenia "predkosc zabija", czy moze bedziesz brnal w te pokretne tlumaczenia? (1)

              • 1 6

              • Ma racje, prędkość zabija

                widać to na zdjęciach załączonych do artykułu

                • 4 0

            • aha (3)

              dalej nie rozumiemy. Sam napisałeś, że wytracasz prędkość i siła wytracania prędkości decyduje o konsekwencjach, a nie prędkość początkowa Fizykę w szkole miałeś? :))))

              Wytłumacze łopatologicznie bo nie dociera. Jedziesz 400 km/h i zwalniasz z tej prędkości do 0 w 10s. Żyjesz dalej. Jedziesz 80 km/h i zatrzymujesz sie z tej prędkości w 0,05s do 0km/h. Zostają z Ciebie ścieki. Dalej twierdzisz, ze predkosc zabija? :)

              • 0 4

              • Co to za wielkość?

                "Siła wytracania prędkości"
                Widzę, ze Fizyka była przez wielkie "F" - na kursie korespondencyjnym?

                • 4 0

              • koniecznie chcesz się przekonać? (1)

                Dobra, to teraz zaprezentuj, jak bez rozwinięcia nadmiernej prędkości wytracić ją nagle i zginąć :-) skoro utrata to jedyna przyczyna. :-) Trzymam kciuki, że dopniesz swego :)

                • 2 0

              • Tylko nie wiem kto może zignorować takie coś jak energia kinetyczna, która jest połową iloczynu masy i prędkości podniesionej do kwadratu, a która to w momencie zderzenia zamienia się w inne rodzaje energii np odkształcenia lub prędkość organów wewnętrznych, które to uderzając o kościec zamieniają się w pewnym momencie w kisiel. Większa prędkość = większa energia, upraszczając w przypadku zderzenia to jednak prędkość zabija.

                • 2 0

      • Zabił go wypadek

        a przyczyną wypadku była nadmierna prędkość, nie nagłe zatrzymanie - ono było skutkiem wypadku.

        • 29 1

      • taaa

        papierosy nie zabijają, zabija rak płuc...

        • 17 1

    • Prędkość nie kieruje (2)

      On kierował sam się zabił, za szkody jeszcze winien zapłacić

      • 15 0

      • co za slowa nienawisci (1)

        puknij sie w glowe człowieku jak nie znasz zasad, polisa to pokryje...i zycz sobie tez tego samego

        • 0 6

        • Gdzie masz tu slowa nienawisci?

          Chyba ze żądanie brania odpowiedzialności za swoje decyzje to dla ciebie juz nienawisc?? XD

          • 7 0

    • Tam inne auto go puknęli w bok i poszedł na pas zieleni

      • 0 0

    • Heh

      Raczej jej szybka utrata

      • 0 2

    • głupota go zbiła

      i tyle w temacie

      • 6 0

    • Prędkość + gdyńskie dziury drogowe.

      • 1 1

    • To nie prędkość

      Hey, to nie prędkość a nagłe jej wytracanie.

      • 0 1

    • Jak silnik z a ósemki wypada to prędkość musi być nie mała

      Jak silnik z a ósemki wypada to prędkość musi być nie mała

      • 0 0

  • Tak się niestety kończy głupota (6)

    worek albo wózek. Warto?

    • 374 7

    • (4)

      Warto, ale i tak tego nie zrozumiesz.

      • 7 122

      • rozumiem, że jesteś biedakiem (1)

        i nie stać Cię na wynajęcie toru. Rozumiem także, że jesteś głupiutki. Ale i tak tego nie zrozumiesz...

        • 48 2

        • a po ile wynajęcie?

          toru

          • 0 5

      • (1)

        Głupiutki to jest mały szczeniaczek, który próbuje przejść z długim patykiem przez futrynę... Gość jest po prostu i**otą pisząc "warto ale i tak tego nie zrozumiesz"
        Czego nie zrozumiemy? Że jeździsz swoim rezklekotanym samochodem i w głowie wmówiłeś sobie, że jesteś pełnym pasji fanem benzyny? Następcą Schumachera? I powtarzasz sobie banialuki, że tylko ty tak kochasz samochody i może jeszcze jak vin diesel z filmu na 1/4 mili czujesz się wolny? Baranie zejdź na ziemię. Co było tego warte?
        że dziecko nie będzie miało ojca? Kobieta faceta? Rodzice już się z traumy nie otrząsną i dla nich życie już się skończyło? Może brat/ siostra nie ma już brata? Przyjaciele na 1 listopada będą mu zapalać znicz? Wytłumasz mi dlaczego warto??? Bo nie rozumiem

        • 40 1

        • A skąd wiemy o jego orientacji? Stop homofobii.

          • 3 11

    • król życia i szos przeszarżował ? no cóż bywa, ochotnik z niego, całe szczęście , że nikomu innemu nie zrobił krzywdy

      • 8 0

  • Tak po ludzku (7)

    Zwyczajnie smutno, ile jechał tyle jechał szkoda Człowieka..

    • 171 107

    • Nie szkoda, bo mógł swoją głupotą i brawurą zakończyć życie niewinnej istoty...

      • 79 9

    • a mnie nie szkoda (3)

      jak miał tak zawsze pędzić (widać po wraku) to lepiej, że już jeździć nie będzie.

      • 46 6

      • (2)

        Człowiek życie stracił, dzieci osierocił, a Ty mówisz ze dobrze?

        • 3 7

        • Tak, dobrze. Nikomu potrzebny nie był, a wielu przeszkadzał.

          Wuj z nim!

          • 7 4

        • tak właśnie mówię

          teraz reszta jest ciut bezpieczniejsza na drogach

          • 2 1

    • Dla mnie to był potencjalny zabójca

      O każdym tak można napisać, o gwałcicielu też, że szkoda człowieka.
      Dla mnie to co dzieje się na polskich drogach przeraża. Mieszkałam ostatnich parę lat zagranicą. Nikt tam nie przekracza ograniczeń. Wypadków prawie nie ma.
      U nas dziki Wschód.
      Ile % brawury kończy się wypadkiem?

      • 16 3

    • Smutno to moze byc tylko dlatego, ze ten drugi przezyl.

      • 5 1

  • Audi A8 D4? (1)

    • 36 13

    • czy miał naklejkę na tylnej szybie - "lubię zapie...lać' ?

      • 9 0

  • Dziwne, bo to quattro (84)

    Quattro powinno przejść taki zakret spokojnie 200km/h. Nie żebym popierał taka jazdę, ale taki napęd ogromnie poprawia trakcję.
    A trudno uwierzyć żeby w takim aucie ktoś nie miał opon premium.
    Może zajechanie drogi?

    • 46 339

    • (6)

      Uwaga uwaga! Quattro też traci przyczepność!!!!!!

      • 160 2

      • (5)

        Wiadomo, możliwe że kierowca popełnił jakiś koszmarny błąd - puszczenie gazu czy nawet naciśnięcie hamulca może spowodować taki wypadek.
        Każdy doswiadzony kierowca wie że wyciągnięcie z takiej sytuacji jest tylko gazem.

        • 22 45

        • na torze wyścigowym

          na torze gazem, ale w tym przypadku zaraz jest skrzyżowanie.. może nawet bylo czerwone i stało inne auto?

          • 48 1

        • Błędem było, że w ogóle jeździł samochodem.

          • 41 0

        • Ty sam jestes gazem.

          • 2 3

        • Napęd 4x4 daje przede wszystkim przewagę przy przyspieszaniu

          na torach wyścigowych takie auta z większymi prędkościami zakrętów nie przejeżdżają, jedynie mogą z większa prędkością z niego wyjść.

          • 8 1

        • Opony?

          Jak miał łyse albo bardzo słabe to nawet najlepszy system kontroli trakcji nie pomoże.

          • 2 0

    • Nie podpuszczaj

      A na marginesie, to Audi nawet z quattro potrafią na zakręcie pójść nosem w kartofle, na czele z RS6 ;)

      • 74 1

    • (8)

      po prostu quattro daje zarąbista stabilnosc, ale jak juz przegniesz to nie masz sie czyms ratowac bo jestes juz daleko poza przyczepnoscia i tam gdzie inne napedy maja jeszcze margines bledu to tu ten margines wykorzystany jest do granic mozliwosci... i jak przekroczysz cienka linie to nie ma zmiluj. a wystarczy nawet w takim aucie podbicie jakiegos kola np na studzience... a potem lapiesz pobocze albo kraweznik i lecisz bokiem , zero szans na wyprowadzenie...

      • 59 5

      • a które inne napędy (7)

        mają większy margines błędu niż quatro ? Chyba tylko Cinquecento

        • 6 16

        • (5)

          jak nie rozumiesz o czym mowa to sie nie wypowiadaj. quattro dalej sie trzyma kiedy inne napedy juz dawno kreca bączki po drodze.... ale tam jeszcze masz pole manewru bo predkosc przy pierwszych objawach utraty przyczepnosci jest mniejsza wiec pozwala jeszcze np zalozyc kontre, wyprowadzic gazem itp. .. quattro duzo stabilniej zachowa sie przy tej samej predkosci ale kiedy juz przegniesz to znaczy ze masz przej@#$#@!ne bo juz i tak jedziesz duzo szybciej niz jakimkolwiek innym napedem i a przyczepnosci opon nie poprawia zaden naped wiec obrazowo mowiac tlnym napedem juz dawno tracilbys przyczepnosc ale jechalbys wolniej wiec mialbys szanse cos zrobic, tu jadac na granicy po prostu przekraczasz ta granice i nie ma powrotu. bo jedziesz szyciej, przyczepnosc tracisz gwaltowniej i zaden naped nie zmienia praw fizyki. jezedze roznymi quattro od kiknastu lat, to mistrzowski naped ale usypia czujnosc.

          • 23 4

          • (1)

            Przy prędkości jaka jest dozwolona w terenie zabudowanym każdy samochód prowadzi się tak samo.

            • 29 1

            • nikt tu nie dyskutuje z tym ze predkosc byla odpowiednia tylko na niemiecka autostrade, ale nie o tym jest mowa...

              • 5 0

          • mistrzowski napęd, ale nie przeczący prawom fizyki, a w tym przypadku (1)

            widzimy że autko wyjechało przodem zapewne mając ciężki silnik, na który zadziałała wystarczająco duża siła odśrodkowa by pokonać napęd Quattro

            • 4 0

            • Mistrzowski naped, a Peugeot 205 (tez 4x4) objezdzal Audi bezlitosnie i bez wiekszego wysilku.

              • 2 5

          • sr*, nie trzyma. Trzeba umiec jezdzic, a tu sie tylko co najwyzej ludziom wydaje, ze umieja.

            • 3 0

        • subaru

          • 2 0

    • on pewnie tez tak myslal...

      • 38 1

    • (11)

      W tym miejscu jest zła nawierzchnia, żadne premium nie pomoże.

      • 19 31

      • (2)

        Co jeszcze było złe w tym miejscu ??? Złe ciśnienie atmosferyczne ??? Złe słupy ??? Złe fluidy ???? Oślepiająca zorza polarna ???? Złe moce ???

        • 93 6

        • (1)

          tory byly zle.... iiii.... podwozie tez było złe....

          • 14 0

          • I zła kobieta była...

            • 1 0

      • Na pięćdziesiątkę wystarczy

        W mieście nie trzeba kłaść nawierzchni jak na torze F1.

        • 58 2

      • S, ty to lepiej zamilcz.

        Tobie premium też nie pomogło.

        • 4 2

      • Jak się udaje rajdowca to na dobrej nawierzchni i dobrych oponach można tak samo skończyć. (1)

        • 13 1

        • Rajdowcy jezdza i po bezdrozach, gdynskie dziury nie powinny przysparzac im trudnosci.

          • 0 2

      • ...podwozie też było złe

        • 2 0

      • no fakt, to wina złej nawierzchni...

        • 1 1

      • Gadasz jak ,,kieroffca'' beęwu albo pierdzihądy, miszcz prostej

        • 2 2

      • Zła czy dobra nawierzchnia nie zwalnia od myślenia i spuszczenia nogi z gazu !!!!!!! Co trzeba mieć w głowie ,żeby nie szanować życia czyjegoś i swojego ??????

        • 1 0

    • (3)

      Miał napęd na cztery, ale zatrzymania na cztery już nie miał

      • 31 3

      • (2)

        Quattro - przyspiesza jak zaden, hamuje jak kazdy...

        • 11 0

        • Gdyby 4x4 przyspieszalo lepiej, to byloby wykorzystywane w wyscigach (torowych) samochodowych. (1)

          Tymczasem wyścigi to naped na tyl, a cztery kolka to do rajdow.

          • 2 2

          • Bo tak się pisze regulaminy zawodów

            w większości wyścigów jak była możliwość napędu 4x4 to minimalna masa takiego auta musiała być większa i to już się niekoniecznie opłacało. A przeważnie jest taki napęd zabroniony, jak np. w F1, a tam w deszczu na pewno dawał by przewagę, a na suchych na wyjściu z ciasnych zakrętów.

            • 2 0

    • (11)

      Jak nie zna się nawierzchni na tym odcinku drogi i nie wie się jak przez nią przejechać, to jak się zasuwa to się nawet do zakrętu nie dojedzie. Tak jak to Audi. a może nie jechał sam i się po prostu na drodze nie zmieścił i poleciał prosto na słup. No akurat ten kawałek Wielkopolskiej uczy pokory.

      • 10 18

      • Mówisz

        Że jechał przez środek miasta i nie przewidział, że ktoś może być przed nim na drodze?

        • 41 0

      • Uczy pokory? (9)

        Tam się jeździ 50 km/h a nie 150

        • 36 1

        • (7)

          Nie po to się kupuje quattro, żeby jeździć 50km/h...

          • 4 37

          • w miescie jezdzisz 50 nawet porsche

            bo znaczek porsche nie uratuje magicznie życia pieszego

            • 33 1

          • A po co?

            Po to żeby kosić betonowe słupy jak ten tutaj?

            • 10 1

          • nikogo nie obchodzi po co ktoś kupuje sr*tro

            w mieście obowiązuje cię 50km/h niezależni czy jedziesz Lambudzidzi, czy seicento

            • 16 0

          • (1)

            Jeśli to, co piszesz jest prawdą to sprzedaż takich aut powinna zostać zakazana, bo służą do łamania przepisów i powodowania zagrożenia. Myślę, że po prostu powinieneś dorosnąć. Jeśli nie metrykalnie to mentalnie.

            • 6 3

            • Noży i siekier też bo mogą (nie muszą) służyć do łamania prawa.

              • 2 2

          • no tak kupuje sie je po to zeby sie zabic

            • 3 1

          • to se giń, tylko nie zabijaj innych przy okazji

            • 5 0

        • jak już jesteście tacy mądrzy janusze to to tam po 23:00 (jak i wszędzie zresztą) magicznie 60kmh też jest bezpieczne.

          • 1 1

    • . (3)

      Ten zakręt nie należy do takich gdzie można zapier... Mam stałe 4x4 w bmw i przy 80 kmh potrafi wyrzucić więc jak jechał powyżej 140kmh a pewnie jechał to nie miał szans że slupem

      • 20 8

      • (1)

        Proszę jedź na warsztat tym swoim gratem. I przestań pier... że przy 80 tam wynosi z zakrętu. Poza godzinami szczytu wszyscy tam lecą 80 i więcej a ciebie wyrzuca.

        • 4 1

        • To prawda, oddaj swoj czteroslad ze stajni beemwe na zlom. Albo oddaj prawo jazdy do wlasciwego Wydzialu.

          • 1 0

      • nie myl proszę zabawkowego napędu z BMW, który służy wyłącznie do tego żebyście z tym swoim tylnym napędem nie musieli prosić o wypchnięcie zimą z parkingu, z prawdziwym Quattro

        • 3 0

    • Śmieszą mnie te teksty , miał quattro, asr, abs , sres, pierdes. Systemy nie zastąpią myślenia.
      Bezmózgi kupują sobie drogie fury i uważają, że samochód będzie myślał za nich.

      • 89 4

    • Z takim myśleniem

      Skończysz podobnie.

      • 10 3

    • (2)

      200 km/h ???? hahahaha .Człowieku idź spać . Może 300 km/h co?? Kolejny "znafca"

      • 9 9

      • a przy jakiej prędkości (1)

        słup przecina auto na pół ?? raczej nie przy 50 czy nawet 120 km/h

        • 20 1

        • Przy 120 zdecydowanie przetnie...

          • 0 0

    • Co z tego... (3)

      Jakie 200 km/h? Nie wiesz co piszesz. Quattro jest dobrym i pewnie najlepszym napędem, ale to nie jest gokart. Auto ciężkie i duża prędkość wiec tutaj ani napęd ani opony niczego nie dały.

      • 13 2

      • Jest swietnym napedem, ale kazdy producent ma taki. (2)

        • 1 1

        • tylko ze AUDI jako pierwsze wprowadzilo naped na cztery kola i ma najwieksze w tym temacie doswiadczenie (1)

          zaden inny naped 4x4 nie dorównuje quattro

          • 0 2

          • Co za brednie.

            • 0 0

    • Trakcja a przyczepność to nie to samo.

      • 10 0

    • Jakby jechał Porsche to by przeżył.

      • 1 13

    • Powodem bylo zajechanie drogi przez A7 (2)

      Z ktorym sie scigal a nie deficyt ze strony napedu Quattro

      • 4 3

      • Na zdjęciu widać jak A7 stoi obok

        Taki scenariusz mógł być Prawdopodobny

        • 3 0

      • Zajechanie albo nawet kolizja, A7 ma podniesioną/podbitą maskę. Raczej oleju na miejscu takiego wypadku sobie nie sprawdzał.

        • 3 0

    • a może problem z nawierzchnią? (3)

      przecież w całym trójmieście koleiny albo wyrwy

      • 5 9

      • Nie. Tam jest dobra nawierzchnia. (2)

        • 2 4

        • Nie jest. (1)

          Przejedz się zobacz...
          Koleiny i tarka jak w 90'
          W sumie jak połowa tego miasta...

          • 7 1

          • na 50km/h w zupełności wystarczy

            to nie jest tor F1

            • 7 0

    • Nic nie dziwne.

      Jak ma silnik w przednim zderzaku to nic dziwnego, że go wyrzuciło.

      • 3 0

    • Co do twojej opinii do qatro

      Zgadza się,że auta qatro,4 matic lepią się do drogi jak diabli, ale nie daj Boże jak zgubi trakcje to wtedy auto lata gorzej niż jednoosiowy napęd ...

      • 1 1

    • Fizyki nie oszukasz

      • 3 0

    • (2)

      ręce opadają jak się to czyta... 200km/h bo to quattro więc jak to możliwe ???!!! no tak to.
      Mamusie oszukasz, tatusia oszukasz, ale fizyki nie oszukasz.!!! Szczęście że nie wyleciał na skrzyżowaniu i nie zabił postronnej osoby... Teraz rodzice będą go odwiedzać na cmentarzu... Warto było? Powinni zostawić ten wrak w tym miejscu jako przestroga dla innych. Może inni pseudo rajdowcy w audi, bmw, vw itd czegoś by to nauczyło...
      Oczywiście szkoda go. Może był dobrym serdecznym facetem. Po co te wszystkie starania, realizowanie planów, studia, ciężka praca ... jeżeli to wszystko zaprzepaścił wciśnięciem gazu.... ehhhh

      • 21 1

      • (1)

        Dzieci, żona... tragedia

        • 1 0

        • No własnie. Myślał tylko o sobie, a nie o żonie i dzieciach

          • 4 0

    • Za dużo gier, za mało znajomości podstaw fizyki.

      • 5 1

    • następny szybki

      i bezpieczny

      • 6 1

    • może powypadkowy...

      • 0 0

    • Z tym, ze nie każde D4 posiada napęd Quattro

      • 1 0

    • Serio w mieście 200

      Głupoty piszesz widać ze nie znasz praw fizyki kolejna rzecz tam są koleiny myślisz że jak masz quattro to mozna wszystko. Całe życie jeżdzę tylko marką audud i wszystkie quattro i wiem co mówię owszem zwiększa klejenie do drogi ale to tylko przesówa granicę na co sobie możesz pozwolić.

      • 1 0

    • Nie pomoże Ci quattro, ESP , opony premium czy nawet wyścigowe i inne cuda na kiju jak nie chwycisz porządnie kierownicy w dwie dłonie i nie jeździsz płynnie z pełnym opanowaniem.

      Większość lata z jedną ręką na kierze przeważnie lewą ( bo praworęczność u większości ludzi) a w podbramkowych sytuacjach panika robi swoje.

      • 3 0

    • quatro

      Quatro tez trzeba umiec jezdzic. Niestety uczymy sie jezdzic samochodami z napedem na przod a specyfika jazdy autem z napedem na tyl lub jak w tym przypadku na dwie osie jest calkiem inna. Calkiem inaczej zachowa sie przy poslizgu auto z napedem na tyl czy quatro a calkiem inaczej z napedem na przod. quatro tez trzeba umiec jezdzic...
      Szkoda czlowieka. Mlody, pewnie zostawil zone, dzieci... zal chlopaka...
      Panie, swiec nad jego duszą...
      A Rodzinie wyrazy wspolczucia...

      • 2 1

    • Tak dla jasności

      to że ma napęd quattro nie pomaga mu w przeciążeniu bocznym, ma jedynie znaczenie przy wciśnięciu gazu. Dodatkowo taka subtelna podpowiedź, jesli interesuje Państwa temat to polecam poczytać o sposobach wchodzenia w zakrety ora, skutkach - hamowania w środkowej fazie zakrętu, hamowania i jednocześnie dodawania gazu w zakręcie. Na kursie nie uczą o przeniesieniu masy przy hamowaniu co skutkuje utratą nacisku tylnej osi i nadmiernej czułości przodu. Przeciętny kierowca nawet nie ma pojecia jak masa samochodu oraz jego wyważenie ma wpływ w trakcie manewrów a gdzie tu mówić o świadomym panowaniu nad tymi czynnikami. Niemniej jednak R.I.P

      • 0 0

    • Bez kozery powiem pińćset

      • 0 0

    • Raczej nie auto zawiniło

      Morko, nierówna droga, nagły manewr i abs, asr, cba i HBO nie pomogą. A z tym 200km/h to przesada, tyle to nawet na torze nie da rady.

      • 0 0

  • Wyjaśniam przyczynę wypadku. (9)

    Nadmierna prędkość.

    • 244 8

    • A nie jej nagły spadek? (3)

      • 6 31

      • to jest przyczyna zgonu nie wypadku... swoja droga to gdyby kolumna rzadowa skosila ta latarnie to by byla wina pofalowanej nawierzchni, warunkow ktore nie chcialy sie dostosowac do predkosci pojazdow itp itd

        • 33 11

      • i kolejny porąb piepszący to samo

        • 11 7

      • nie

        bredzisz

        • 5 0

    • Nieprawda , zajechanie drogi przez a7 (1)

      Z ktorym sie scigal

      • 1 7

      • No wlasnie

        Ścigał w środku miasta, raczej się nie ścigali 60/h ani nawet 80. Czyli nadmierna prędkość

        • 0 0

    • przeciąg między uszami

      • 4 0

    • Nadmierna prędkość nie była przyczyną, tylko skutkiem pustki między uszami.

      • 0 0

    • 60km/h nie łamie takich Audi w pół

      • 0 0

  • Szkoda chlopa (9)

    Życie jest nieprzewidywalne, oby nie osierocił dzieci i oby ten wypadek przyniósł chociaż roztropność ludziom z dużymi silnikami. Niby dobry wóz ale na prędkość nie ma mocnych.

    • 76 46

    • Masz rację, nikt tego nie przewidział, jak może się zakończyć 200 km/h na połatanej wlkp

      • 38 2

    • Tobie szkoda

      a ja od dziś czuję się na drogach trochę bezpieczniejszy.

      • 24 3

    • Nie wiem czy szkoda... Swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem mógł kogoś postronnego zabić!

      34 lata i bawi się w wyścigi samochodowe na mieście. Brawura i istna głupota go zabiła!

      • 14 0

    • Osierocił (2)

      Osierocił 2 dzieci i 1 jest ddrodze.

      • 1 1

      • To mógł o tym pomyśleć wcześniej!

        A nie, czekaj, nie mógł bo był na to za głupi! Dzieci każdy umie zrobić, być porządnym człowiekiem już niezbyt.

        • 12 1

      • 34 lata, rodzina, dobre auto, więc pewnie i dobra praca...

        warto było to wszystko stracić w oka mgnieniu dla kilku chwil szpanu i adrenaliny?

        • 7 0

    • Mój kolega (1)

      Osierocil 2 dzieci i kobieta w Ciąży..dramat.zarąbisty gość Z Marcina był...

      • 3 8

      • Zarabisty, tyle że kretyn

        • 16