• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Śmiertelny wypadek w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym

Patsz
17 października 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
aktualizacja: godz. 10:03 (17 października 2017)
Mimo podjętej akcji ratunkowej, znajdujący się w ciężarówce 55-letni mężczyzna zmarł. Mimo podjętej akcji ratunkowej, znajdujący się w ciężarówce 55-letni mężczyzna zmarł.

55-letni mężczyzna został w poniedziałek wieczorem przygnieciony przez kontener po tym, jak na stojącą ciężarówkę z ładunkiem najechała portowa suwnica, przewracając pojazd. Do wypadku doszło w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym zobacz na mapie Gdyni w Gdyni.





Aktualizacja, godz. 10 Prokuratura wszczyna śledztwo w sprawie wypadku. Już teraz wiadomo, że ciężarówka uderzona przez suwnicę stała w nieprzeznaczonym do tego miejscu.




Do tragicznego wypadku doszło ok. godz. 19.30. Jak informują policjanci z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni suwnica najechała na stojącą ciężarówkę z ładunkiem, przewracając ją.

Próbujący się wydostać z pojazdu 55-letni kierowca został częściowo przygnieciony.

Mimo podjętej reanimacji nie udało się go uratować.

- Według wstępnych ustaleń ciężarówka była nieprawidłowo zaparkowana. Wiadomo, że suwnicowy w momencie wypadku był trzeźwy. Na miejscu był prokurator, Państwowa Inspekcja Pracy i przedstawiciele zakładu - informuje Jarosław Biały z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.

Akcja ratownicza po wypadku w BTC

Patsz

Miejsca

Opinie (186) 10 zablokowanych

  • BCT WOLNA AMERYKANKA (5)

    Słabe a raczej prawie brak oświetlania w nocy
    Zero limitów prędkości dla kierowców W DCT postawili radary.
    W DCT jeździ ochrona i sprawdza i obserwuje kierowców. Nie zatrzymasz się na stop - upomnienie. Drugi raz - zakaz wjazdu do portu. W BCT coś takiego? Nie słyszałem.

    • 12 1

    • (2)

      Przeczytał byś regulamin Bct a potem się wypowiadal

      • 0 6

      • W BCT żaden regulamin nie jest ważniejszy od statusu przodownika pracy.

        • 4 0

      • I jeszcze jedno - "słabe oświetlenie" jak piszesz. Hmm ... przecież prąd kosztuje a w BCT kasy się nie trwoni.

        • 4 1

    • (1)

      w bct debilu jest ograniczenie predkosci

      • 0 5

      • To go buraku w końcu zacznij (wraz z kolegami operatorami) przestrzegać!

        • 3 0

  • Kierowca

    Stala w miejscu ciezarowka, I jej nie zobaczyl, to on nie wie ze na przejazdach trzeba zachowac szczegolna ostroznosc, pomimo pierszenstwa.

    • 6 0

  • (1)

    Suwnice w porcie mają pierwszeństwo ale w BCT operatorzy jeżdżą jak wściekli nie patrząc przejeżdża między seniorami z wcisnietym klaksonem. Sam jestem kierowcą zawodowym i w porcie jestem kilka razy dziennie nie tak powinno to wyglądać w DCT zanim suwnica przejedzie najpierw się zatrzyma i upewni kierokierowcy też nie są święci zatrzymują się w niedozwolonych miejscach ale gdybanie nic nie zmieni szkoda czlowieka i operatora

    • 14 0

    • Święta racja. Potwierdzasz to, o czym pisałem wcześniej.

      • 3 0

  • Zasuwaja na tych przejazdach suwnicowi I ciagle wypadki w BCT, wiekszosc sie zatrzyma I popatrzy, ale co niektore stare wygi maja to gdzies bo sie czuja zbyt pewnie tam.u gory

    • 7 1

  • (1)

    Szybko szybko

    • 4 1

    • Szybko, szybko to w BCT za wolno. Trzeba szybciej!

      • 3 0

  • Kierowca (1)

    Transport w Polsce to dno spedycje handlują robotą przechodzi to przez kilka rąk przewoźnicy biją się o każdy ładunek i zaniżają stawki sami siebie okradają jeszcze inni cwaniacy ładują 2x25t wml etm i inne czubki jednym kursem zapłacone mają za dwa frachty i gonią jak opętani z przyklejonym magnesem sami sobie szkodzicie i niszczycie rynek. W Polsce powinni wprowadzić podstawową stawkę za kilometr i bardziej przypatrzec spedycjom jak to wszystko funkcjonuje

    • 11 1

    • wml wci

      i na a1 taki cie bierze 110km/h wolna amerykanka oczywiscie 2x20

      • 1 0

  • Powinny być barierki aby suwnice nie wpadły na samochody

    • 1 3

  • Suwnica za grube peniądzę (3)

    Suwnica za grube pieniądz,bez czujników w martwych polach, które by zatrzymały przed przeszkodą a nie taranowały ją ?
    Szkoda że nie są na pedały

    • 8 1

    • A może i są czujniki ale powyłączane jakimiś mongolskimi sposobami, bo przeszkadzaja w pracy. (2)

      Tak jak niegdyś liderzy rankingów przeładunkowych wyłączali czujniki przeciążeniowe w suwnicach nabrzeżowych i dźwigali takie przeładowane pudła, że aż ramię trzeszczało (a te najnowsze suwnice nabrzeżowe też nie powyginały się na dzień dobry od wiatru).
      Wcale by mnie to nie zdziwiło, bo w BCT najważniejsze jest wyrobić 130% normy nawet, jeśli mieliby na sznurku ciągnąć te pudła.

      • 5 0

      • sugestywna opinia (1)

        Panie ekspercie z 26-szóstego przedmieścia Wygwizdowa Wielkiego...Jakie normy w obecnych uwarunkowaniach masz Pan na myśli? Jacy armatorzy mają serwisy z tym miejscem i co wpływa na ten terminal obecnie? MSC raz w tygodniu? Team Lines? Uni- Feeder? Nie współpracuje już bezpośrednio z terminalem, ale wiem, że jest tego zdecydowanie mniej, niż w przeszłości. Więc proszę o rzeczową informację, jakie normy miał Pan na myśli? Przygodę na Mariensztacie już nakręcono i chyba nie ma zapotrzebowania na drugą część....BCT to posucha i marazm....

        • 1 3

        • Ale mnie ubawiłeś tym swoim mętnym, pseudoanalitycznym wywodem.

          Jednak nie będę nawet próbował z tobą dyskutować i czegokolwiek ci tłumaczyć. Skoro nie zrozumiałeś prostego przekazu (oraz wcześniejszych wpisów), to znaczy, że dyskusja z tobą wyglądałaby mniej więcej tak, jak dyskusja z toruńskim radyjkiem.
          P.S.
          Pozdrowienia dla wszystkich z twojego eksperckiego - 25 przedmieścia - Wygwizdowa Małego.

          • 3 0

  • (1)

    Portowe suwnice w jakimś celu mają zamontowane kamery. Czyżby operator nie obserwował drogi? Tu stał duzy samochód, ktory nie miał prawa tam stać ale tam mógł również leżeć człowiek, ktory zasłabł. Tez usłyszy że powinien zasłabłnąć w innym miejscu do tego przeznaczonym?

    • 13 0

    • Mają kamery? Na pewno te dwie najnowsze reszta chyba nie?

      • 3 1

  • Bhp (2)

    W dct jest bezpiecznie bo dziala program MARIUSZ 2.0 (ver. Pudzilla) widzi wszystko i wykrywa wykroczenia szybciej niż sam operator.

    • 6 1

    • taka jego robota (1)

      Byly zmiany przepisów, jest już wersja MARIUSZ 3.0 oraz DARIUSZ w wersji beta.

      • 1 0

      • Brakuje Janusza 1.1 Alpha

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane