• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Sprawdź, jak skuteczne w promocji sklepu internetowego jest pozycjonowanie stron

26 lipca 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 

Dla wielu przedsiębiorców rok 2021 wiąże się z wielkimi zmianami w modelu działania. Ogarniający sukcesywnie cały glob wirus zmusił wiele firm do przeniesienia się na stałe do internetu, co z kolei spowodowało zatrzęsienie na wirtualnym rynku i zwiększony popyt na usługi związane z SEO i pozycjonowaniem stron. W poniższym artykule wraz ze specjalistami z branży postaramy się przedstawić najważniejsze zagadnienia w dzisiejszym marketingu online.



Dobrze zidentyfikuj obszary, na których zawalczysz o klienta



Każde pozycjonowanie stron według specjalistów z afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ zaczyna się od głębokiej analizy pól, na których chcesz być aktywny w sieci. Specjaliści z agencji po przebadaniu Twojego sektora rynku wychodzą z propozycjami słów kluczowych, na których warto oprzeć promocję online. Przygotowana lista zawierać będzie wiele wariantów, z których każdy będzie opisany pod względem przewidywanego ruchu na stronie oraz ilości konwersji. Dobry wybór na tym etapie często z miejsca zagwarantuje Ci niesłabnącą ilość odwiedzin i rosnące słupki sprzedaży, dlatego najlepiej postawić na hasła jak najbliżej związane z produktami i dziedzinami, którymi planujesz się zająć.

Po nastawieniu się na konkretne frazy musimy jeszcze tylko wraz z ekspertami z agencji SEO zobaczyć na ile nasza strona dostosowana jest do wymogów Google. Za pomocą audytu On-Site przekonujemy się, jak wiele czynników wymaga jeszcze dostosowania, analiza Off-Site zaś powie nam, jak nasza strona jest obecnie widziana przez Google. Dopiero po tych procesach poznamy prawdziwy punkt wyjścia dla przyszłych określanych w kampanii zadań. Oczywiście wszystkie powyższe punkty możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy specjalistyczną wiedzę na temat prowadzenia walki o pozycje w Google. Z doświadczenia jednak wiemy, że zaoszczędzony przez zdanie się na agencję SEO czas zostanie lepiej spożytkowany w innych aspektach prowadzenia firmy.

Czynnik decydujący to stałe monitorowanie i raportowanie pozycji



Po opracowaniu i skonsultowaniu strategii stosowanej w kampanii Twoi partnerzy z agencji zajmą się opracowaniem struktury optymalizacyjnej pod wybrane wcześniej słowa kluczowe.

"Ważne jednak, aby wypełniony nimi tekst brzmiał naturalnie, tym bardziej że wraz z algorytmem o nazwie BERT Google zyskało znacznie większą zdolność w rozróżnianiu niuansów naszego języka."
źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Od teraz najzwyczajniej nie możemy w dowolny sposób sztucznie nasycać treści frazami i słowami, na które się pozycjonujemy. Oprócz tego zaczyna się liczyć ocena serwisu pod względem ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności (algorytm EAT), co sprawia, że jako właściciele biznesu sieciowego będziemy musieli jeszcze bardziej zadbać o jakościową treść.

Aby wszystkie nasze wysiłki były trafione, musimy przy pomocy specjalistycznych narzędzi programistycznych stale monitorować i raportować nasze wyniki. Często bowiem najlepszym wyjściem będzie skorygowanie niektórych poczynań i ruchów. Właśnie dlatego dobrze jest zdać się na pomoc fachowców, którzy z wielkich zbiorów danych będą w stanie odpowiednio szybko wyłuskać błędy i pomyłki.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie (1)

  • Jak tak czytam o "monitorowaniu" "korygowaniu" i ogólnie "algorytmach"

    to wygląda na to że to całe pozycjonowanie to takie rejestrowanie strony gdzie się, wsadzanie linków po stronach i ogólnie błądzenie po omacku a nóż się pojawi na pierwszej stronie. To takie polskie.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane