• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Tanie przejazdy na aplikację już nie takie tanie

Piotr Weltrowski
26 czerwca 2022 (artykuł sprzed 1 roku) 
Za przejazd podczas godzin szczytu zwykłą taksówką (cena 2,40 zł za kilometr) - nie na aplikację - zapłaciliśmy podczas naszych testów praktycznie tyle samo, co za przejazdy taksówkami zamawianymi przez aplikacje. Za przejazd podczas godzin szczytu zwykłą taksówką (cena 2,40 zł za kilometr) - nie na aplikację - zapłaciliśmy podczas naszych testów praktycznie tyle samo, co za przejazdy taksówkami zamawianymi przez aplikacje.

Czy ceny przejazdów Boltem, Uberem czy Free Now wciąż są niższe od kursów standardowych taksówek? Sprawdziliśmy. Okazuje się, że zaoszczędzić można, ale raczej nie podczas godzin szczytu czy w nocy. Poza tym na tani przejazd trzeba często poczekać sporo dłużej niż na taki, gdy cenę wskazuje taksometr.



  • Podczas godzin szczytu różnice w cenach były (dosłownie) groszowe.
  • Po godzinach szczytu można trafić na tani kurs, ale często trzeba na niego dłużej poczekać.
  • W nocy zamówienie taniego przejazdu graniczy z cudem.
  • Kierowcy często czekają na bardziej opłacalne przejazdy i nie przyjmują tanich zleceń.

Z jakich przejazdów najczęściej korzystasz?

Jeszcze kilka miesięcy temu korzystając z przejazdów na aplikację (głównie Uber, BoltFree Now w opcji "Lite"), było wyraźnie tańsze od usług tradycyjnych taksówek korporacyjnych.

Przykładowo w dzień powszedni, na trasie liczącej około 7 km, za przejazd zwykłą taksówką zapłacić trzeba było nieco powyżej 25 zł, a za przejazd taksówką na aplikację - często mniej niż 20 zł.

Rosnące ceny paliwa sprawiły jednak, że praktycznie wszyscy gracze na rynku aplikacji przewozowych podnieśli ceny. Uber i Bolt już w marcu, oficjalnie. Free Now - jak twierdzą sami kierowcy jeżdżący w tej korporacji - później, ale też w większym zakresie.

Przy czym wszystkie trzy firmy nie podają do publicznej wiadomości konkretnych stawek. Także dlatego, że są to tylko stawki bazowe, a ostateczna cena (widoczna jednak przed zamówieniem przejazdu) zależy od natężenia ruchu, liczby samochodów w okolicy i kilku innych zmiennych. Krótko mówiąc - może ona być różna w zależności od okoliczności.

W godzinach szczytu różnicy praktycznie nie ma



Postanowiliśmy więc przetestować, czy faktycznie korzystanie z taksówek na aplikację wciąż jest tańsze. Przykładem niech będzie tu wspomniany powyżej odcinek o długości ok. 7 km - trasa z obrzeży Gdyni do jej centrum.

Zamawiając zwykłe korporacyjne taksówki, zapłaciliśmy za przejazd w godzinach szczytu odpowiednio 26 zł (standardowa u wielu taksówkarzy stawka 2,40 zł za kilometr) i 30 zł (nieco wyższa stawka 3 zł za kilometr w innej korporacji).

Gdy testowaliśmy, która aplikacja najszybciej zmniejszy ceny za przejazd po porannym szczycie, "wygrał" Bolt, choć na samą taksówkę czekaliśmy kilkanaście minut. Gdy testowaliśmy, która aplikacja najszybciej zmniejszy ceny za przejazd po porannym szczycie, "wygrał" Bolt, choć na samą taksówkę czekaliśmy kilkanaście minut.
Wpisując tę samą trasę w aplikacje Bolt, Uber i Free Now, otrzymaliśmy informację, że kurs (tuż przed godz. 9 rano w dzień powszedni) kosztować będzie nas odpowiednio ok. 25 zł (Uber i Bolt) oraz - i tu zaskoczenie - ok. 23 zł (Free Now).

Wybraliśmy więc podróż z tą trzecią korporacją... ale pojawił się problem. Przez kilka minut żaden kierowca zgłoszenia nie przyjął, a kolejne wyszukiwanie wskazywało już wyższą cenę - ok. 27 zł.

Zaoszczędzić można, ale nie czas



Postanowiliśmy więc sprawdzić, czy odczekując na koniec godzin szczytu pojedziemy taniej. I faktycznie, jako pierwsza cena za kurs spadła w aplikacji Bolt, ale było to dopiero tuż przed godz. 9:30.

I faktycznie udało nam się zamówić przejazd, choć wielu kierowców odrzuciło zlecenie i na przyjazd samochodu trzeba było poczekać kilkanaście minut. Zapłaciliśmy nieco powyżej 22 zł*. Zaoszczędziliśmy więc 4 zł... ale straciliśmy ok. 45 minut.

Znikające taksówki w nocy



Kolejny test - zamówienie taniej taksówki w weekend o godz. 3 w nocy. Zamówić próbowaliśmy ją niemal w centrum Gdyni. W teorii aplikacje pokazywały, że na przyjazd kierowcy poczekać będzie trzeba tylko chwilę - np. 3 minuty.

W rzeczywistości nie udało nam się zamówić taniego przejazdu przez blisko 30 minut.

Trójmiejskie firmy taksówkarskie



Dlaczego? Niektórzy kierowcy mówią wprost, gdy pytamy ich o takie "zawirowania" związane z zamawianiem kursów, że coraz częściej tanie kursy nie są przez nich w ogóle przyjmowane, szczególnie właśnie w nocy oraz podczas godzin szczytu.

Kierowcy nie przyjmują tanich kursów



Większość kierowców jeżdżących "na aplikacjach" łapie też zwykłych klientów na postojach albo czeka (aplikacja Free Now umożliwia zamówienie taksówki w opcji "cena zgodna ze wskazaniem taksometru") na bardziej opłacalne zlecenia.

- Przy obecnych cenach paliwa tzw. tanie kursy są praktycznie na granicy jakiejkolwiek opłacalności. Za kurs, za który jadąc z taksometrem skasuję 25 zł, w opcji taniego przejazdu dostanę 14 zł i jeszcze będę musiał zapłacić prowizję firmie. Proszę się nie dziwić, że wolę poczekać, aż ktoś zamówi taksówkę, a nie tani przejazd - mówi nam jeden z kierowców.
Free Now oferuje zarówno przejazdy w teorii tańszej opcji "Lite" oraz w opcji z ceną zgodną ze wskazaniem taksometru. Jak się okazuje, kierowcy często nie przyjmują zleceń w pierwszej z tych opcji. Free Now oferuje zarówno przejazdy w teorii tańszej opcji "Lite" oraz w opcji z ceną zgodną ze wskazaniem taksometru. Jak się okazuje, kierowcy często nie przyjmują zleceń w pierwszej z tych opcji.
Podobnie wypowiadają się i inni kierowcy.

- Gdy ma pan problem z zamówieniem taniego przejazdu, proszę spróbować zamówić przejazd z opcją ceny jak z taksometrem - mówi.
I to sprawdzamy. Tym razem północne dzielnice Gdyni, późne godziny wieczorne. Przez kilkanaście minut żaden kierowca nie zgłasza się na kurs w opcji "Lite" w aplikacji Free Now. Wybieramy więc opcję ceny zgodnej z taksometrem. Na taksówkę czekamy 3 minuty.

Przy aktualnych kosztach paliwa trudno się zresztą dziwić takim praktykom kierowców taksówek. To wciąż znacznie bardziej uczciwe podejście do klienta niż np. ustalanie sobie maksymalnych stawek za trzaśnięcie drzwiami i przejazd i czekanie na osobę, która nie spojrzy na cennik i zapłaci 50 zł za przejazd trasą o długości 1,6 km. Warto jednak wiedzieć, jak korzystanie z tanich przejazdów na aplikację aktualnie wygląda.

*Podając ceny przejazdów uwzględnialiśmy ceny bazowe - bez czasowych promocji (np. zniżka w wysokości 8 zł na dwa kolejne przejazdy), którymi firmy przewozowe czasem kuszą klientów.
10:07 27 CZERWCA 22

Niskie ceny taksówek (34 opinie)

W nawiązaniu do weekendowego artykułu o cenach taksówek i głosów w komrntarzach, że się nie da. Aktualny przykład niskich cen taksówek aplikacyjnych z Moreny do centrum Gdańska. Używam codziennie i płacę zawsze poniżej 14 złotych
W nawiązaniu do weekendowego artykułu o cenach taksówek i głosów w komrntarzach, że się nie da. Aktualny przykład niskich cen taksówek aplikacyjnych z Moreny do centrum Gdańska. Używam codziennie i płacę zawsze poniżej 14 złotych

Opinie (297) ponad 10 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • (3)

    Bolt, Uber i freenow jedna wielka ukraińsko-gruzinska pralnia pieniędzy z samochodów na kredyty!
    Dlaczego nikt w Polsce nie prześwietla takich biznesów?

    • 78 60

    • I jeszcze OPTI ....

      • 11 1

    • Tak samo powinni się zabrać za wasze kanty, taksówkowa mafio.

      W czym jesteście lepsi? W tym, że jawnie dymacie Skandynawów na setki złotych? Wykorzystujecie sytuacje, jak klient "niedysponowany" i wozicie go po całym mieście? O wielokrotnych płatnościach kartą za ten sam kurs nie wspomnę ;-)

      • 30 20

    • Za to o waszych mafiach januszów taksówkarskich pod dworcami i lotniskami to już nawet w norweskich poradnikach dla turystów przestrzegają.

      • 23 5

  • (8)

    Tanie czy drogie to kwestia względna. Przynajmniej cena za kurs jest znana i ryzyko wyj...bki w zasadzie zerowe. Czysty, klarowny dla obu stron umowy układ.

    • 83 15

    • Chyba, ze jestes ladna dziewczyna ... (5)

      • 13 10

      • Ryzyko w zwyklej taxi nie mniejszr niz uberze czy innej taxi z aplikacji (2)

        • 10 13

        • W korporacyjnej? Bez porównania niższe.

          • 6 5

        • Szczególnie kiedy stosują przelicznik

          Wtedy taxi prawdziwe to prawdziwy ratunek

          • 1 0

      • (1)

        Artykuł jest o cenie usługi a nie poziomie zagrożenia utratą zdrowia czy życia. Nie popadajmy w absurdy.

        • 5 6

        • No nie wiem czy 2 złote oszczędności ma sens

          Pojedziesz z mohamedem w nieoznakowanym aucie z będziesz miał wypadek i nigdy tego człowieka nikt nie zobaczy na oczy. Proceder wklejania w Photoshopie pieczarki taxi do dowodu rejestracyjnego albo karty pobytu na lewe nazwisko to na bolcie standard.... Ale zawsze 2 złote w kieszeni. sam czasem odpalę Ubera i wstyd mi za "kolegów po fachu"

          • 0 0

    • Bzdura. Mnie oszukali dwa razy. (1)

      Raz uber 150zl za pranie kanapy oblanej kawą po tygodniu od kursu a nie miałem przy sobie nic prócz telefonu a drugi raz kurs zamiast 33zl nagle na końcu trasy zamienił się w 55 bo kierowca wjechał w korek i jechaliśmy 15 minut dłużej...
      Także takie to twoje zerowe ryzyko.

      • 15 14

      • Nie kłam, stawka ustalona jest z góry, obojętnie czy stoisz w korku czy nie. Wybrudziłaś kanapę i uważasz, że kierowca ma ponieść koszty czyszczenia tapicerki?no nie ,to może jeszcze zrób kupę na siedzeniu i bądź zdziwiona, że kierowca nie chce tego sprzątnąć.Pewnie jeszcze powinien ci dopłacić, że zaszczyciłaś go wezwaniem taxi.

        • 15 8

  • (6)

    Wolę jechać hulajnogami niż taksówką

    • 20 41

    • Z Gdyni do Gdańska?

      Ja wole free now.

      • 13 5

    • No najlepiej to pijany.

      Gratulacje.

      • 7 2

    • Z walizką na lotnisko, aha (1)

      • 16 3

      • I dwójką dzieci.

        • 6 0

    • O 4 rano z imprezy też wracasz hulają?

      • 2 0

    • Zobaczymy czy zimą pojeździsz

      Ha ha ha do zobaczenia zimą

      • 2 0

  • Ale przezycia bezcenne ...

    ostatnio na Onecie pisali.
    W sumie politycznie niepoprawnie, bo wiadomo ktobtam jezdzi.

    • 30 10

  • tylko przewozy na apkę (18)

    cena sprawa drugorzędna - sami piszecie, że nadal jest taniej. Ponadto, zamawiam przejazd przez aplikację siedząc w knajpie przy stoliku, widzę gdzie jest kierowca, kiedy przyjedzie i ile zapłacę za kurs. Wiem, że nikt mnie nie oszuka, nie powie "Panie za tyle to nie jadę" na postoju, widzę ocenę kierowcy i znam jego dane. Jeśli z jakiegokolwiek powodu obawiam się przejazdu, mogę udostępnić przejazd bliskiej osobie i poinformować o tym kierowcę.

    W obcym mieście widzę trasę jaką jedzie kierowca i wiem, że nie przewiezie mnie przez całe miasto czy nie oszuka na stawkę.

    Tradycyjna taksówka to relikt przeszłości.

    • 106 46

    • Taxi (8)

      Przy stawkach maksymalnych jakie mam każdy kurs realizuje najkrótszą trasą, na koniec wydaje paragon, drogo być może, nikt nie powiedział że taksówka ma być tania za to rzetelnie bez kombinowania z taryfami. No i podatki płacę w Polsce. Wybór należy do klienta. Nic co dobre nie jest tanie.

      • 18 25

      • W aplikacji wszystko jest dostepne (1)

        Jak idę do bankomatu to nie biorę potwierdzenia bo wszystko widzę w aplikacji..

        • 9 7

        • Nawet

          Molestowanie, a pretensje do Pana Boga.

          • 6 13

      • Chyba że ktoś wczorajszy się trafi ;-) (1)

        Takie bzdury dzieciom opowiadaj, milicjancie emerycie.

        • 10 4

        • jesteś

          człowiekiem małej wiary i wszystkich traktujesz podłóg siebie, a to błędne podejście, nie każdy jest taki jak ty.

          • 5 3

      • Dlaczego nie podasz kwoty za przejazd, przed rozpoczęciem podróży? (1)

        W XXI wieku wyznaczenie trasy i obliczenie stawki za kurs zajmie minutę, może 2, jak ktoś nie ogarnia techniki?

        • 14 3

        • Zatem pasażer powinien sobie łatwo z tym zadaniem poradzić, czyż nie?

          • 0 4

      • (1)

        "Podatki płace w Polsce" xD a ci co jeżdżą na apkach to gdzie? Oni kupują paliwo i nie tylko w Polsce i też płacą podatki, VAT itd. Janusz,.nie rozmieszaj mnie.

        • 19 5

        • Zysk z prowizji kierowcy idzie do Holandii. Cześć kasy którą zarobił kierowca idzie na Ukrainę.

          • 1 0

    • Taka prawda

      • 1 2

    • A nie miałeś nigdy tak, że pięciu kierowców odrzuciło kurs

      Dopiero szósty się zdecydował? To jest właśnie to twoje 'za tyle nie jadę'.
      Do tego nie zawsze kierowcy jadą optymalną trasą. Zdarza się, przynajmniej ja tak miałem kilka razy, że z kierowcą prawie po polsku nie dało się dogadać i wjechał prosto w największy korek rano na Kartuskiej zamiast jechać armii krajowej górą bo właściciele tych korporacji mają ustalone im w smartfonach trasy nie najszybsze a najkrótsze. Więc kolejnym twoim argumentem można się podetrzeć.

      • 10 8

    • Uberem z Osowej do Bieszkowic 50 zł, powrót już taksówką 125 zł. Rachunek jest prosty! (1)

      Tak było właśnie wczoraj... Wyjazd o 15, powrót o 20. Taxówka już tylko w ostateczności! Nie stać mnie jeździć taksówką. Za to Uberem kilka razy w tygodniu!

      • 5 0

      • Ty to tylko z kapcia dajesz więc nie fisiuj

        • 0 0

    • Ale tylko w Polsce, gdzie indziej jeżdżą i nieźle się mają . Polaków nie stać na taksówkę i za to ze ich nie stać winią taksówkarzy . Nigdy więcej żadnej pracy w usługach gdzie jest bezpośredni kontakt z wiecznie niezadowolonym Polakiem

      • 2 1

    • Dokładnie, a kombinatorów czekających na to aż ktoś kliknie w/g taksometru to pozbawić dostępu do aplikacji. Odrzucasz 3x pod rząd klienta, aplikacja odrzuca taksiarza, niech sam sobie czeka na klienta na postoju.

      • 3 0

    • Ile ci płacą za ten tekst

      • 0 0

    • Lewi ludzie, lewe papiery, ludzie widmo

      Dzisiaj Uber nieoznakowany (oznakowany czasami też) jako obcokrajowcy to ludzie widmo. Zablokowali vitalijowi konto za prędkość, to za tydzień u innego partnera jest Siergiejem. Będzie wypadek, to nikt nigdy nie znajdzie tego olehandra. Takie masz bezpieczeństwo. ale co 2 złote w kieszeni to twoje. Ja przyszłość z pochuchaj na szczęście.

      • 0 0

    • " widzę gdzie jest kierowca" xD

      Ktoś jeszcze wierzy w lokalizację pojazdów? Przecież to fake, i nie mówię o sytuacji przed zamówieniem, tylko gdy pojazd już jedzie. To fikcja! :D

      • 0 0

  • (6)

    To Amerykę odkryliście.
    Tanie i nastawione na straty miały być na początku działalności. Bogaci inwestorzy wiedzieli, że będą dopłacać do interesu aby wyeliminować klasyczne taxi.
    Pandemia tylko przyspieszyła ich biznes plan. Mamy teraz ...zbieraninę ludzi podpiętych do jednego płatnika ZUS którzy tyrają za grosze bez prawa do urlopu i ubezpieczenia... noo ale oni są tu tylko tranzytem do Niemiec.
    ...a kasa z przewozów płynie strumieniami za granicę, czy ktoś dostał kiedyś paragon po przejeździe?

    • 65 28

    • Dostajesz fakturę na maila (1)

      Wiec nie bij piany. Pod przymusem tez nikt tam nie pracuje, a ponieważ jeżdżę bardzo często, to z moich obserwacji jeździ tam bardzo dużo Polaków, wiec argument o ludziach w tranzycie tez cokolwiek nietrafiony.

      • 27 14

      • Nie zapominajmy o Polkach

        Nie tak dawno Boltem wiozła mnie przemiła i bardzo atrakcyjna Pani z długimi ciemnymi włosami :) Przyznam, że nigdy wcześniej nie spotkałem taksiarza płci żeńskiej (fakt, rzadko jeżdżę), więc zdziwiony byłem dość mocno :)

        • 0 0

    • jak taksiarze zaczną płacić normalne podatki to pogadamy (1)

      • 6 8

      • ŻE CO?? Czyś Ty z konia spadł człowieku?? Normalny taksiarz ma działalność założoną, i płaci i zus i podatek!! jest kontrolowany przez miasto Gdańsk, musi legalizować taksometr co roku i wieleeeee innych rzeczy o których chłopcze pojęcia nie masz! mój mąż jest taksówkarzem w gdańskiej korporacji bez aplikacji i od lat płaci sam na siebie!! ogarnij się zanim chlapniesz tekst z d...py!!

        • 4 0

    • I dobrze

      Im szybciej korporacje splajtują tym lepiej

      • 5 9

    • Paragon, prywatnie mi on nie potrzebny, szkoda czasu.
      A zamawiając na firmę przez aplikację to potem dostajemy fakturę.

      • 0 0

  • nie uwzględniliście najważniejszego

    Oszczędności w kontakcie z kierowcami taksówek korporacyjnych.

    • 23 9

  • Mercedesem Panka za 200 tys. wychodzi (4)

    Tyle samo co 20 letnia taryfa.

    • 25 6

    • Niestety jedyny minus , że gdy jest potrzebny to go niema

      • 11 0

    • (1)

      Panek wychodzi zwykle drożej niż Bolt

      • 6 0

      • Nie dla pijanych

        No i wypada być trzeźwym

        • 3 0

    • To proponuje wypić kilka piwek i wtedy po co Mercedes za 200 tys skoro po to nie bierzemy własnego auta idac wieczorem na miasto. A w dzień to przecież najtaniej wychodzi komunikacja.

      • 0 0

  • Ja nie korzystam ponieważ nie mają koncesji. Jak to jest że w tym Kraju jedni mają obowiązek fiskalny i koncesję (11)

    a inni nie muszą. Dodatkowo są często drożsi od korporacji taksówkowych a ewentualną skargę można złożyć jedynie u Pana Boga :)

    • 52 45

    • O TO,TO.

      • 9 5

    • Od 01.01.2021 (3)

      Wszyscy jeżdżą na tych samych zasadach. Jak nie wiesz to nie pisz głupot. Obowiązkowe jest oznakowanie pojazdu taxi, licencja, badania psychotech.samochód z bitym w dowodzie taxi Itd....

      • 9 11

      • (2)

        a czy oni mają chociażby obowiązkowy (!) taryfikator w widocznym miejscu? NIE! a czy mają obowiązkowy taksometr? NIE! a czy mają kontrolę z UM? NIE! wymieniać dalej??? nie jesteś w tym, to nie gadaj głupot!

        • 2 2

        • Ale po co mają mieć taksometr (1)

          Skoro cena za przejazd jest znana z góry, a faktura automatycznie przychodzi mailem?

          • 2 0

          • Nie w każdej aplikacja jest znana. Cześto wyskakuje cena sugerowana i jak kierowca wjedzie w korek to też jest wiecej. Tak to było z 5 lat temu

            • 0 0

    • Przecież w Braniewie nie ma zwykłych taryf, co dopiero bolta czy ubera! Konia z woźnicą możesz se wynająć.

      • 1 1

    • wczoraj za przejazd Uberem zapłaciłam połowę tego, co w korporacji. To jakie "drożsi"?

      • 4 3

    • Licencja (3)

      Misiu kolorowy ale żeby jeździć czy to dowolną taxi czy taxi z logo Uber, Bolt musi być licencja taxi, samochód musi mieć w dowodzie wbite taxi, kasa fiskalna jest wirtualna więc nie musisz mieć jej fizycznie w samochodzie co jest zgodne z ustawą. Do tego kierowca Polak musi być niekarany (ukrainiec u siebie morderca, a u nas jak nie był karany to dostaje zaświadczenie o niekaralności), badania i psychotesty. Powinno się zabronić zatrudniania osób z poza UE bo nie można ich zweryfikować od strony karalności. Do tego prawo jazdy Ukraińcy powinni zdawać w PL chcąc się poruszać samochodem bo ich jazda to zło.. I jeszcze jedno misiu pluszowy.. koncesje to może mieć TV na nadawanie lub sklep na sprzedaż alkoholu. W taxi nazywa się to licencja taxi na przewóz osób samochodem osobowym.

      • 9 2

      • To prawda,ale nikt nad tym nie panuje

        • 3 0

      • (1)

        Samochód wbite taxi ma, licencja też jest, ale na jednym samochodzie jeździ po 5 gości ze wschodu, mieszkających na jednym pokoju 10m2, układ zabetonowany z właścicielem który nie jeździ wcale tylko pobiera dolę od nich i co im pan zrobisz?

        • 4 0

        • Dodatkowo ta licencja jest przewoźnika a nie kierowcy. Dlatego tak zostało skonstruowane prawo żeby tania siła robocza ze wschodu mogła jeździć.

          • 2 0

  • Czas by taksowkowe korporache dostosowały sie do nowych czasow (14)

    Czasy się zmieniają i lepiej tworzyć swoje aplikacje dostosowując się do tego czego chce rynek albo pogodzić się z coraz mniejsza liczba klientów i bankructwem

    • 45 25

    • to już za dużo hahaha

      • 3 2

    • Jak siedzę gdzies na miescie (7)

      To nie mam czasu szukać adresu i się umawiać z dyspozytorka. Jak normalne taxi wprowadza apke to jak najbardziej będę nimi jeździł aby nie pakować kasy uberowi do kieszeni.

      • 10 6

      • Każda korpo ma swoje apki już od lat (2)

        Pod kamieniem siedzieliście?

        • 22 8

        • Nie ma

          • 7 8

        • zwracam honor

          dzisiaj przetestuje

          • 0 0

      • (3)

        Mi tam bardziej się podoba opcja ceny znanej z góry. No i w gda rzadko korzystam z taxi, a w obcym mieście wolę apkę bo przynajmniej wiem, że mnie taksiarz nie obwiezie po jakiejś trasie z tyłka, a jak się weźmie jeszcze spod dworca czy coś to w ogóle proszenie się o problemy.
        Więc zamiast szukać numerów do korporacji wolę pstryknąć sobie we freenow - nawet jak kosztuje mnie to tyle samo.

        • 8 0

        • To wpisz adres w google maps i tez widzisz trasę po której powinieneś jechać (2)

          Widzę że czepialstwo do potęgi...jak ktoś jest ofiara i nie umie o swoje zadbać to go i u fryzjera źle ogolą....

          • 2 4

          • (1)

            Aha, zamiast pilnowac taksówkarza wolę mieć ten problem z głowy ;-) btw. Właśnie tak dbam o swoje, wybierając cenę znaną z góry ;-) wiec tez zachęcamy korporacje do takich rozwiązań, nawet jak będą droższe to jak zagwarantują jakość kierowcy/samochodu to mogę nawet ciut wiecej zapłacić - poki co to jest dla mnie tylko ryzyko, a społeczne akceptowanie oszukiwania bo ktos nie patrzy non stop innym na rękę przyprawia mnie o wymioty.

            • 2 0

            • 100/100 w Polsce zawsze tłumaczy się oszustów i złodziei.

              Wina? Wina leży po stronie poszkodowanego.

              • 1 0

    • (4)

      ale na czym ma polegać to dostosowanie?

      • 0 3

      • (3)

        Za oferowaniem usług które oferuje konkurencja, a najlepiej to robienie tego samego lepiej ;-)

        • 0 0

        • ale jak skoro konkurencja tez jest wg was zła ?

          • 0 0

        • (1)

          ja wiem , tobie chodzi o to żeby było super tanio , super szybko ale czy to przyniesie taksówkarzowi zysk to ciebie już nie interesuje . ja panisko chcem i jusz!

          • 1 0

          • Ubawiłem się :)

            To chyba zupełnie normalne, że każdy ciągnie w swoją stronę? Zamawiając kurs mam rozmyślać nad zyskiem taksówkarza i płacić drożej niz to konieczne? Naprawdę? xD

            • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane