- 1 Tak znaleziono podejrzanego o morderstwo (100 opinii)
- 2 Śmierć w stoczni: zabójstwo, a nie wypadek (208 opinii)
- 3 Ostatnia sesja radnych w tym składzie (66 opinii)
- 4 Sondaż: Kosiorek prezydentem Gdyni (245 opinii)
- 5 Mężczyzna spadł z klifu w Orłowie (183 opinie)
- 6 Nabrzeże Hanzy na Wyspie Spichrzów (75 opinii)
Tramwaje wróciły na Błędnik
Dwie pierwsze linie nadjeżdżając al. Zwycięstwa wjeżdżają pod wiadukt i jadą świeżo wyremontowanym torowiskiem w ciągu ul. 3 Maja. Następnie zawracają na Okopowej i mijając Dworzec Główny PKP wjeżdżają na Błędnik, by wrócić na al. Zwycięstwa.
Z kolei 11,12 i 13 pokonują Błędnik zarówno przy wjeździe, jak i wyjeździe ze Śródmieścia w kierunku al. Zwycięstwa.
- Pasażerowie odczują poprawę komfortu podróży, a także dostaną się do Śródmieścia o kilka minut szybciej, niż w czasie trwania remontu - przekonuje Włodzimierz Popiołek, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.
Przed nami już tylko otwarcie linii tramwajowej na Chełm. Torowisko jest już gotowe, podobnie rzecz się ma z pętlą tramwajową na skrzyżowaniu al. Sikorskiego i ul. Witosa na Chełmie. Wieszana jest sieć trakcyjna. Prace zakończą się przed 30 listopada, ale w związku z odbiorami technicznymi tramwaje linii nr 1 pojadą na Chełm dopiero w połowie grudnia.
- modernizację ok. 19,9 km torowisk tramwajowych wraz z siecią trakcyjną i zasilaniem,
- budowę linii tramwajowej długości 2,9 km na Chełm, wraz z siecią trakcyjną, zasilaniem, węzłem autobusowo-tramwajowym,
- kupno trzech tramwajów Bombardier do obsługi nowej linii oraz 28 autobusów niskopodłogowych.
Opinie (70) 8 zablokowanych
-
2007-10-29 08:32
Buehehe
zachciało się Wam tramwaju na Morenę? A "wała mieszkańcom moreny" tak, parafrazując dziennik, zakrzyknie PAW.A. Tory wzdłuż Kartuskiej wołają o pomstę do nieba, połączenie między linią na chełm a liniami wzdłuż Kartuskiej by się przydało (właśnie w celu na przykład wyremontowania odcinka koło szpitala wojewódzkiego) - miejsce było przewidziane. Ale kto tam w Gdańsku myśli o takich pierdołach, jak logiczne rozplanowanie sieci tramwajowych. Odcinek na Morenę to chyba za 100 lat się doczekamy, nie mówiąc o jakże ważnej 2 nitce SKM po nasypie. Ech, marzenia ściętej głowy.
PAW - do roboty ciamajdo. Nawet doradców E2012 nie potrafisz wybrać.- 0 0
-
2007-10-29 08:50
tramwaje (1)
Dlaczego tramwaj nr 11 nie moze jechac w strone Wrzeszcza i spowrotem przy PKS tylko dubluje sie z 12stka. MOze byscie w tym MZK pomysleli o wygodzie pasazerow i poscili ta 11 stke prze 3maja i w godzinach kedy jest najbardziej potrzbna tj 7 do 9 rano i od 13 do 16 w tych godzinach tramwaje 12 i 10 w strone Gdanska sa zawsze zatloczone
- 0 0
-
2007-10-29 22:47
Bo 11-ka to międzyszczytowa wersja 12-ki!
Bo 11-ka to międzyszczytowa wersja 12-ki,skrócona do Abrahama (ze względów gł. ekonomicznych)!Więc nie oczekuj wielkich różnic w trasie.
- 0 0
-
2007-10-29 09:02
Wystarczyło że PO wygrało wybory
i znowu można normalnie poruszać się po mieście.
- 0 0
-
2007-10-29 09:03
Tramwaje Bomrardier
Bylem niedawno w fabryce Bombardiera pod Berlinem. Wszystkie tramwaje robione sa tam na specjalne zamowienie i skladane recznie. Na napewno beda wysokiej jakosci jak i ceny niestety.
- 0 0
-
2007-10-29 09:06
Baco, hej!
Loj cobyś siem nieprzeliczył (akcent na nie).
Jo se poczytał (akcent na po) i widze, że III etap GPKM to:
- budowa linii tramwajowej wzdłuż ul. Kartuskiej (od pętli tramwajowej „Siedlce”), ul. Nowolipie, ul. Rakoczego i ul. Bulońską do pętli końcowej w rejonie skrzyżowania ul. Bulońskiej i ul. Myśliwskiej.
Hej!- 0 0
-
2007-10-29 09:19
Dlaczego nie ma żadnego normalnego połączenia z dworcem PKS? Jedzie tam tylko 6 i to w jedna strone. Bez sensu. Czekam na zmiany.
- 0 0
-
2007-10-29 09:24
Hańba
Zazwyczaj staram sie nie krytykować poczynań w naszym mieście, ale długość trwania remontu Błędnika była porostu klęską. Ktoś może mi wytłumaczyć czemu to musiało trwać 2 LATA?! Toż to chore!
- 0 0
-
2007-10-29 09:32
a co byś chciał?
a co myślisz, ze to tak szybko cały wiadukt i siec tramwajowa wyremontować, przy tych problemach z pracownikami co obecnie i tak szybko sie uporali, no i można śmigać w końcu tramwajami po Centrum!!
Cieszę się, brawo Gdańsk :-)))- 0 0
-
2007-10-29 09:38
2 lata? Tramwaje przecież tam kursowały w czasie remontu więc nie po 2 latach. To raz. A czemu sam remont trwał tak długo? Bo przecież ten remont był skomplikowany, a trzeba go było przeprowadzać tak, żeby nie ograniczać SKM przy tym, innych pociągów. Wszystko musiało iść harmonicznie, a to wymaga czasu...
- 0 0
-
2007-10-29 09:47
1 rok, to byłby sukces,
a tam mamy po prostu skończony remont. tylko czemu po jednej stronie błędnika ruch nie był puszczony przez kilka miesięcy???
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.