- 1 Dziwy na Motławie w Raporcie z Trójmiasta (26 opinii)
- 2 Pół miliona na "problemy z dzikami" (223 opinie)
- 3 Fałszywy policjant dawał mandaty palaczom (97 opinii)
- 4 Remont ulicy przy węźle Karwiny (63 opinie)
- 5 Przerobił instalację i spowodował wybuch (165 opinii)
- 6 Tak zmieni się wejście na plażę na Stogach (86 opinii)
UCK zakazuje pracy w kilku placówkach
Pracownicy Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, którzy udzielają świadczeń zdrowotnych też w innych placówkach, otrzymali polecenie natychmiastowego zawieszenia dodatkowej działalności. - To działanie zgodne z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia. Liczba zachorowań wzrasta również na Pomorzu, a pracownicy innych podmiotów medycznych są potencjalnym źródłem transmisji koronawirusa - tłumaczy Jakub Kraszewski, dyrektor naczelny UCK.
Działania UCK reakcją na "prośbę" ministra zdrowia
Przytoczony powyżej zapis odnosi się w głównej mierze do pracowników szpitali jednoimiennych. Minister zdrowia wydał jednak zalecenie, aby do pracy w jednym miejscu ograniczyli się też lekarze zatrudnieni w każdej innej placówce ochrony zdrowia.
- Nie wprowadziliśmy zakazu pracy w innych szpitalach. Apelujemy jednak, żeby postarać się nie pracować w kilku placówkach z dbałości o swoje zdrowie, ale i zdrowie innych osób personelu medycznego i pacjentów. Ale to nie nakaz - tłumaczy Łukasz Szumowski, minister zdrowia.
Na apel ministra odpowiedziała dyrekcja Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego - 3 marca skierowano do pracowników pismo z informacją o bezwzględnym ograniczeniu udzielania świadczeń zdrowotnych do jednej placówki.
- Uniwersyteckie Centrum Kliniczne to szpital wysokospecjalistyczny, co oznacza, że leczymy najtrudniejsze przypadki. Hospitalizowani są u nas m.in. pacjenci onkologiczni, hematologiczni, transplantacyjni - to chorzy, dla których zetknięcie z koronawirusem może okazać się śmiertelne. Dlatego tak ważne jest, by nie dopuścić do przeniknięcia patogenu w struktury szpitala - tłumaczy Jakub Kraszewski, dyrektor naczelny UCK. - Dokładamy wszelkich możliwych starań. Ze względu na życie i zdrowie naszych obarczonych już wieloma chorobami współistniejącymi pacjentów, w UCK nie ma możliwości, by nasz personel medyczny pracował jednocześnie w innych placówkach medycznych. To działanie zgodne z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia. Liczba zachorowań wzrasta również na Pomorzu, a pracownicy innych podmiotów medycznych są potencjalnym źródłem transmisji koronawirusa.
Nakaz egzekwowany bezwzględnie
W piśmie, jakie wystosowała dyrekcja Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, czytamy, że pracownicy/zleceniobiorcy/osoby świadczące pracę na podstawie kontraktu, które zdecydują się na dalszą współpracę tylko z UCK, powinny w innym miejscu rozwiązać umowę będącą podstawą świadczenia pracy. Względnie skorzystać tam z urlopu bezpłatnego, wypoczynkowego czy też zawiesić świadczenie pracy.
Ci, którzy zdecydują się na pracę na rzecz innego podmiotu, otrzymają - jeśli posiadają do niego prawo - urlop wypoczynkowy, urlop bezpłatny, względnie zostaną odsunięci od udzielania świadczeń zdrowotnych (umowy kontraktowe).
Nakaz pracy w jednej placówce ma być bezwzględnie egzekwowany, a jego złamanie może być podstawą rozwiązania umowy o pracę czy też umowy cywilno-prawnej, w trybie natychmiastowym. Może także narazić taką osobę na odpowiedzialność odszkodowawczą.
Póki co, wykonywania świadczeń zdrowotnych w więcej niż jednej placówce nie zabraniają swoim pracownikom spółki Copernicus i Szpitale Pomorskie.
Miejsca
Opinie (305) 5 zablokowanych
-
2020-04-06 17:04
Ciekawe .. (6)
Pan rektor też zawiesi działaność ?
- 93 16
-
2020-04-06 17:38
Uuuu
To pomówienie?
- 1 5
-
2020-04-06 18:01
szkoly zamkniete, stery przejmie jego zastepca na miesiac co za problem
- 6 0
-
2020-04-07 00:03
(3)
Dlaczego władze trójmiasta nic nie robią, inne miasta rozdają albo wysyłają pocztą mieszkańcom maseczki
- 7 0
-
2020-04-07 18:42
(2)
A co Ci po jednej, jednorazowej maseczce? Wszystko trzeba ci teraz dać? Idź sobie kup za 5-6 zł. Masek brakuje w szpitalach zakaźnych, w pogotowiu, a ty tylko daj mi. Może byś tym razem dał też coś od siebie?
- 1 1
-
2020-04-07 19:52
daj bo masz. ale nie, wolisz sprzedawać. Mi się przyda w drodze do pracy (1)
- 0 0
-
2020-04-07 21:35
kup sobie
- 0 0
-
2020-04-06 17:10
I bardzo dobrze (25)
Juz dawno związki pielegniarskie obliczyly, ze trzeba by zamknac szpital wielkości uck gdyby kazda pielegniarka miala tylko 1 prace. Teraz sie okaze czy to prawda. I oczywiscie sluszna jest decyzja wladz uck,ale patrzmy realnie. Kto będzie pracowal??? Braki sa nawet na co dzien,a teraz wieksze. Jakie beda po odplywie ludzi?
- 106 12
-
2020-04-06 17:22
Przekonamy się szybciej, niżbyśmy (my, pacjenci) sobie tego życzyli. (7)
Cóż, jak rząd o personel medyczny (nie) dba, tak (nie) ma.
'Niech jadą'.- 27 8
-
2020-04-06 18:15
Dbał i przymykał oko (6)
Welcome to normalność ;)
- 11 8
-
2020-04-06 19:48
Dobre i sensowne rozwiązanie. (5)
We Włoszech w Mediolanie czyli centrum epidemii wirusa był jeden wielki szpital gdzie nie było żadnych zachorowań personelu. Tam dyrektor od samego poczatku zakazał pracy w różnych szpitalach a po wybuchu epidemii podzelił szpital na strefy i zamknał strefy. Lekarze dostali bezwzględny zakaz chodzenia wewnątrz szpitala pomiędzy strefami i tak samo reszta personelu. Nie spodziewali się że im się uda ale... nie mieli żadnych zakażeń. Popatrzcie na mapę zakażeń w Polsce. Na Pomorzu jest stosunkowo ich mało. Obecnie w Polsce to słuzba zdrowia jest zakażana albo sama zakaża. Jesli uda się to ograniczyć to u nas mozna oczekiwać znoszenia zakazów wczesniej niż gdzie indziej. Trzeba przyznac że największe problemy maja małe szpitale ale to inna bajka.
- 13 3
-
2020-04-06 19:57
Słowa wiceministda
O nonszalancji
- 4 0
-
2020-04-06 21:58
JAk będą środki ochrony to nie będzie mniej zakażen służby zdrowia.
- 5 1
-
2020-04-06 23:37
Owszem (1)
Dobre rozwiazanie. Jednak nie zapominajmy, ze medycy nie siedzą 24 w pracy. Z domu tez można cos przyniesc
- 6 1
-
2020-04-07 21:33
najczesciej
to chyba wynoszą do domu niż z domu ;)
- 1 0
-
2020-04-07 11:21
...
Tak, bo pracownicy szpitali to roboty, bez rodzin, dzieci, bez uczuć i psychiki. Najlepiej zamknąć wszystkich na 3 miesiące, ubezwłasnowolnić...przecież to służba.
Przestańcie wirtualnie bić brawa z balkonu i zapalać światła w ramach wdzięczności. Zacznijcie nosić maski, zostańcie w domu. Dbajcie o siebie i o innych w ten sposób wyrażając swoją wdzięczność i szacunek. A każdego, który dał minusa zapraszam na wolontariat do szpitala. Każda para rąk się przyda, choćby do uzupełniania sprzętu w szufladach.- 11 2
-
2020-04-06 17:34
Otworzyc zawód dla Zdolnych (1)
Wolny rynek w służbie medycznej.
KPI i ocena lekarzy przez pacjentów.
Mniej miejsc pracy na skutek większej liczby lekarzy i jakość leczę ia od razu wskoczy.
Jedyna droga.- 7 14
-
2020-04-07 19:25
Haha ale plan, powodzenia:D
- 0 0
-
2020-04-06 22:07
Pielęgniarki, pielęgniarkami, ja wątpię, że one są w stanie fizycznie podołać obskoczeniu kilku miejsc (13)
To raczej o lekarzy specjalistów chodzi, którzy potrafią i w 6 miejscach pracować. Są tacy co np. W poniedziałki w UCK, wtorki gdzieś w Tczewie, środy w Gdyni w 2 przychodniach po 4 godziny, czwartki w prywatnej przychodni w Gdańsku, piątki w Pruszczu Gdańskim.
- 14 2
-
2020-04-06 22:35
Pokaz lekarzu co masz w garazu (4)
Czas ich rozliczyć na podstawie tego co posza wyżej
- 2 18
-
2020-04-07 10:23
ale złościsz się jak nie ma tego lekarza
i teraz nie będzie i ciekawe co powiesz
- 8 1
-
2020-04-07 12:42
Było się uczyć (1)
jakby nie byli potrzebni to by tyle nie zarabiali
- 5 2
-
2020-04-07 21:31
uczyć ;)
mama kolanem dopychała i świniaki wysylala, zebyscie pozdawali
widac bo bledach lekarskich- 0 3
-
2020-04-07 19:59
wystarczy ok 7 pod szpitalami zobaczyć, czym przyjeżdżają,,, no tak do 9... wtedy po kawie ida pracować.
- 3 3
-
2020-04-06 23:36
A,ja (2)
Znam pielegniarki przekraczajace 400 godzin w miesiacu. I to nie sa wyjatki.
- 14 0
-
2020-04-07 08:53
Jakość swiadczonych przez nie usług musi być nieziemska. (1)
- 5 1
-
2020-04-07 09:13
Podoba mi sie
Slowo "uslug". Jak beda placic za te usługi godnie, to kazda woli 160 godzin
- 5 1
-
2020-04-07 09:54
(1)
wy ludzie jestescie takimi hipokrytami. zal wam d.. sciska ze jeden specjalista w 6 miejscach pracuje, a zarazem wieczne macie pretensje, ze ich brakuje. dlaczego jest w 6 miejscach? bo tych specjalistow nie ma. dopiero bedziecie plakac jak wam wszystkich specjalistow zamkna w jednej placowce.
- 14 1
-
2020-04-07 21:32
zawod dla zdolnych otworzyc
a nie dzieci nieuki nieuków i tak w kolo
- 0 0
-
2020-04-07 10:22
nie masz racji
- 2 2
-
2020-04-07 12:22
tak Ci się tylko wydaje
- 2 0
-
2020-04-07 19:58
są tacy, potwierdzam. i raczej znikną z UCK niestety...
- 1 0
-
2020-04-08 07:06
epidemia
oczywiscie najwazniejsze sa pielegniarki bo bez nich lekarze specjalisci nie mogliby leczyc.A poza tym sens pierwszego zdanie nie jest zrozumialy.
- 0 0
-
2020-04-06 17:12
Ankieta tradycyjnie wymiata. (3)
Zwłaszcza w połączeniu z legalnymi formami zatrudnienia, o których mowa w art.
- 66 7
-
2020-04-06 17:20
Dokładnie, autor ankiety nie kuma czaczy (2)
Tu chodzi o to że część lekarzy w UCK, zazwyczaj wybitni lekarze robią w innych placówkach lub mają swoje gabinety, tutaj praca na czarno nie ma nic do rzeczy
- 20 0
-
2020-04-06 17:44
Z tymi wybitnymi to przesadziles (1)
Spójrz na polska nauke w dziedzinie nauk przyrodniczych... mało wybitnych.
- 9 6
-
2020-04-06 19:49
Przeciętny polski medyk to chyba?
Index hirscha - 3
Liczba cytowań - 34
Bez autocytowania
H index 0
Liczba cytować - 3
A w większości to pewnie n0 na najbliższa ewaluacje- 2 0
-
2020-04-06 17:21
A ma to jakąś podstawę? (7)
Tak swoją drogą na jakiej podstawie prawnej UCK daje takie ograniczenia? Z przepisów ogólnopolskich to nie wynika. Czy zmieniono umowy pomiędzy pracodawcą i pracownikiem o warunkach pracy w innych podmiotach? Bo jeżeli nic z tych rzeczy to rozumiejąc cel ostatnie zdanie to zwykła bezczelność.
- 64 32
-
2020-04-06 17:26
(4)
I bezmyslnosc...Wiekszosc personelu pracuje w kilku miejscach..Z reguly drugie jest prywatne..wiec kazdy kto umie liczyc wybierze to gdxie zarobi więcej...raczej nie UCK
- 24 1
-
2020-04-06 17:40
A w to watpie (3)
;)
Tak na pewno nie będzie. To tak jak z groźbą wyjazdu zagranice
Szpital powinien buc miejscem dla najzdolniejszych. Trzymam kciuki, żeby tak w końcu było.
Wyższa płaca za służbę, a nie prace- 4 15
-
2020-04-06 19:11
Skoro to.. (2)
... Sluzba, to dlaczego nazywa sie podmiot leczniczy swiadczeniodawca,a pacjenta swiadczeniobiorca?
- 6 1
-
2020-04-06 19:22
a 1000 zł to podziękowanie czy łapówka?
Zawsze można spierać się o semantykę.
Pani PaniKa - zdecydowanie praca lekarzy to służba.- 5 3
-
2020-04-08 00:01
A o to pytaj już prawodawców, a nie lekarzy w szpitalu
- 0 0
-
2020-04-06 17:35
Wiekszosc to b2b
Tak jak przedstawiciele handlowi.
Zmienić umowy z dnia na dzień.- 2 0
-
2020-04-06 17:50
Zdzisku nie martw się! Mam etat na uberze
Przyjdź. Będziesz zadowolony.
- 0 2
-
2020-04-06 17:27
I połowa mniej pracowników (3)
I jak będzie funkcjonować uck??
- 56 10
-
2020-04-06 17:32
nie martw się
będzie
- 6 2
-
2020-04-06 17:41
Nie strasz nie strasz (1)
Kiedyś straszyli nas wyjazdami z Polski.
Niech jadą powiedzieli i co
Zostali ;)- 6 9
-
2020-04-08 00:05
I..
...i według statystyk brakuje w Polsce, adekwatnie do potrzeb leczniczych, 68-70 tys. lekarzy...
Ktoś z osób dobrze znających problem kiedyś powiedział tak: gdyby tak lekarze się dogadali i przez tydzień postanowili pracować tylko w jednym, zasadniczym swoim miejscu pracy, to w służbie zdrowia po tym tygodniu należałoby wprowadzić stan nadzwyczajny.- 2 0
-
2020-04-06 17:30
No to mam problem. (11)
Miałem zabieg chirurgiczny w przychodni. W środę mam mieć zdjęte szwy. Chirurg jest 2x w tygodniu bo pracuje w szpitalu. Niestety, szycie jest na plecach, sam szwów nie zdejmę. Chyba będę musiał poprosić sąsiada o przysługę, czy jak?
- 69 7
-
2020-04-06 17:39
Kwak , zapytaj w swojej przychodni poz (6)
Z wypisem ze szpitala na którym jest zalecany termin zdjęcia szwów powinni umówić Cię na konkretny dzień i godzinę do gabinetu zabiegowego
- 10 1
-
2020-04-06 17:56
Właśnie jestem zapisany na środę.
Tylko nie wiem, czy nie odwołają bo to obecnie jedyny chirurg.
- 6 1
-
2020-04-06 18:58
powinni
powiedzial Wysoki Urzednik
- 2 1
-
2020-04-06 19:08
Mam to samo, (3)
Ale z ginekologiem prowadzącym moją ciąże... Średniowiecze. Człowieku lecz się sam..
- 0 0
-
2020-04-06 19:51
Kto nie ma takich problemów? (1)
Przychodnia - miesiące czekania
Ale prywatnie - jutro za 200 zł
Czy nie można wydłużyć pracy, zatrudnić lekarzy dodatkowo.
Patologia- 1 5
-
2020-04-08 00:09
I w tym rzecz...
Zatrudnić lekarzy dodatkowo nie można, bo np. UCK już zabroniło...większość lekarzy w przychodniach pracuje też w szpitalach i szpital jest ich zasadniczym miejscem pracy. Niech osoby, które ujadają tutaj na lekarzy zrozumieją to wreszcie...bo taki zakaz/nakaz w UCK może się okazać, że dotknie bezpośrednio właśnie tych ujadaczy, jak nie dostaną się na wizytę w przychodni...
- 1 0
-
2020-04-06 20:54
Wygląda na to,że ja też. Mój lekarz prowadzący pracuje w UCK. I co teraz?:/
- 5 1
-
2020-04-06 20:23
No tam problem
Szwy zdejmuje pielęgniarka a nie chirurg, miałem to już kilka razy.
- 7 1
-
2020-04-06 21:06
Kup se skalpel w aptece i idź do sąsiada
- 2 0
-
2020-04-07 07:12
Szwów nie ściąga chirurg , tylko Pielegniarka w przychodni może to zrobić. Jestem po dwóch poważnych operacjach i nigdy takich rzeczy chirurg nie robił . Już nie przesadzajmy
- 6 2
-
2020-04-07 12:54
Szwy to moze zdjac pielegniarka w przychodni lekarz jest od powaznych rzeczy
- 0 2
-
2020-04-06 17:31
Maseczki nosić (8)
Ludzie noście Maseczki !!!i jakie braki są????Tak się składa że dzis przyjechał towar z Chin z maseczkami i nie tylko o wartośći 650 tyś.dla Pomorskich Szpitali,pozatym nie tak dawno Intel przekazał 200 tyś maseczek.
- 17 39
-
2020-04-06 17:33
(1)
Hmmm..co to ma wspolnego z artykulem.?
- 12 0
-
2020-04-06 19:01
to ze pan sprzedaje maseczki
wiec chwali
prosto z Chin .....
w PL nie da sie
Moze Chinczyk ?...- 12 0
-
2020-04-06 17:36
Zużycie w szpitalach powinno być dokładnie liczone
To pieniądze państwowe.
- 4 12
-
2020-04-06 20:54
To nawet nie starczy dla woj. pomorskiego na jeden dzień. (1)
Gdyby wszyscy mieli je nosić.
Tak więc niby dużo, ale dużo za mało.- 8 0
-
2020-04-07 09:41
Wszyscy to siedzą w domach
Wychodząc raz w tygodniu powinniśmy zużyć 4 maseczki miesięcznie na osobę, pracujący więcej, ale i tak te 2 miliony przy rozsądnym użytkowaniu powinny starczyc na dłużej
- 0 1
-
2020-04-07 08:46
a w Pomorskiem 2 mln ludzi !!!!
- 3 0
-
2020-04-07 13:09
Ale ja nie jestem pracownikiem szpitala, wiec co mi po tych maseczkach, skoro namawiasz to zalatw
- 2 0
-
2020-04-07 20:40
dostalismy 1 slownie jedno pudełko:) na dział 25 osób
- 1 0
-
2020-04-06 17:33
W końcu normalność! (21)
Popieram, popieram i popieram.
Dodatkowo powinno być jedno i główne miejsce zatrudnienia.
Na prywatna praktykę powinna być zgoda dyrektora UCK. A do tego monitoring pacjentów itd.
Zbliżamy się do normalności. Oby tak zostało na stałe.- 76 74
-
2020-04-06 17:44
To nie normalność (13)
Normalność to sytuacja, że zarabiasz tyle w UCK że nie ma po co pracować gdzie indziej. Nienormalność to że tam zarabiasz najgorzej, a zakazuje Ci się życia w godnych warunkach
- 37 3
-
2020-04-06 17:48
Trudno (12)
Trzeba było się uczyc i pracować w IT.
Dobra praca, bez rodzicow, za duże pieniądze... tylko trzeba skonczyc ETI ;) nie mami, tati - tylko ETI - taki wydział na PG ;)- 3 31
-
2020-04-06 17:58
(4)
Siostra i szwagier po eti i roku szukaniu pracy za więcej niż minimalna krajowa wyjechali... I mają się dobrze
- 14 0
-
2020-04-06 18:02
Ahhh ETI (3)
Kuźnia talentów, którzy teraz w domku za miastem klikają kodzik i kaśka w tysiącach euro przychodzi.
Nikt nawet by się nie odważył takie rozporządzenia w firmie wydać.
Pozdrowienia z relaksu ;))- 4 6
-
2020-04-06 19:57
I się obudziłeś... (2)
- 1 0
-
2020-04-06 20:47
Śpię do 12 ;) (1)
Ehhhh życie
warto było się uczyc- 1 3
-
2020-04-07 19:33
Spisz do 12 a potem caly dzien tylko komentarze piszesz
Każdy Cię rozpoznaje, bo jesteś żenujący:)
- 0 0
-
2020-04-06 18:49
(1)
A co? Pielęgniarka sie nie uczy? Radzę sprawdzić jakie szkoły, kursy i ile lat zajmuje zdobycie zawodu pielegniarki/pielęgniarza przed komentowaniem. Kiedy bedzie Pan/Pani pacjentem proszę powiedzieć to pielęgniarce na odziale i wtedy zobaczymy....
- 17 0
-
2020-04-06 19:24
Właśnie Kochana
ale to rozporządzenie to dotyczy głownie lekarzy.
Pacjent nie jest od tego żeby oceniać kompetencję. Bez względu na to czy o to zapyta czy nie - należy mu się pełen profesjonalizm. Emocje źle wpływają na etykę zawodu. Proszę o tym pomyśleć.- 4 1
-
2020-04-06 19:04
Obrazek (1)
...ot i obraz człowieka it i jego rozumku ;)
- 4 2
-
2020-04-06 19:51
Ja bynajmniej nie placze
;)
O i jutro 20k wpłynie- 0 4
-
2020-04-06 20:08
(1)
Wszyscy beda IT bo po co nam lekarze i pielegniarki
- 6 0
-
2020-04-06 20:23
Pielęgniarki, ratownicy, słowo, diagnosci
To złoto!
- 3 0
-
2020-04-07 21:34
maciuś?
pierwszy helpdesk ;p mama zdrowa?
- 0 0
-
2020-04-06 22:55
Już ja widze ginekologów ,jak zawieszają... (2)
..działalność w prywatnych gabinetach. Śmiechu warte.Możemy się założyć,że za kilka miesięcy wzyscy oni będą nadal przyjmowali w swoich prywatnych gabinetach -a operowali w UCK
- 9 1
-
2020-04-07 16:31
Mafijne uklady (1)
- 1 0
-
2020-04-07 21:36
Caryca rzadzi
- 0 0
-
2020-04-07 12:23
jestes pewnie wyborca pis (1)
- 1 0
-
2020-04-07 21:37
rektor kanclerz z PIS, Caryca to wymaga....
- 1 0
-
2020-04-07 17:24
(1)
..i za co ja mam rodzine utrzymać?!!,a zarazić sie to można szybciaj w żabce na zakupach..i jeszcze jedno takich pracowników na kontraktach to jest 60%personulu u ja się pytam kto wtedy bedzie przy chorych jak wszystkich odsunie od pracy..
- 1 0
-
2020-04-07 19:59
lekarze i tak mało co potrafią
- 1 1
-
2020-04-06 17:33
Służba zdrowia zamiast walczyć z wirusem (3)
To się przed nim chowa...okej
- 43 26
-
2020-04-06 22:51
nie zgadzam się z twoją opinią
To rządy chowały się sie przed tematem zdrowia wiele lat. Teraz my,podatnicy ponosimy tego konsekwencje.
- 3 2
-
2020-04-07 09:57
chyba musi? masz przyklad- lekarz z oddzialu zakaznego zarazil sie, caly szpital zakazny jest zamkniety. lekarze to nie super ludzie. jak zarazi sie personel medyczny to zostajesz bez opieki medycznej rozumiesz?
- 3 1
-
2020-04-08 07:12
Chowanie sie.
Czy ty sie z kims na glowę przypadkiem nie zamieniłes? Desi.
- 0 0
-
2020-04-06 17:34
(6)
ciekawe co zrobi pan dyrektor jak 80% pracowników UCK weźmie u niego urlop bezpłatny.
- 86 19
-
2020-04-06 17:41
nic
- 2 3
-
2020-04-06 17:41
Nie strasz wiekszosc to umowa b2b pewnie (3)
90% zostanie
- 6 1
-
2020-04-07 06:40
no pytanie czy mozna zakazac lekarzowi (2)
ktory jest na kontrakcie (wlasnej dzialalnosci) pracy w innych placowkach... pachnie to troche ograniczeniem swobod przedsiebiorcy - ja rozumiem, ze epidemia itd. ale wyobrazcie sobie, ze macie warzywniak i mozecie sprzedawac towar wylacznie 1 grupie klientow a innych obsluzyc nie mozecie....
- 7 0
-
2020-04-07 09:58
ja jako kontraktowiec zrezygnowalabym z uck. po co mam narazac zdrowie i zycie jak moge w mniej ekstremalnych warunkach popracowac.
- 6 0
-
2020-04-07 21:39
nie da sie, ale nocą uchwalona ustawa pozwoli
- 0 0
-
2020-04-07 13:12
Ale zlosliwosc z ciebie wyplywa, opanuj sie czlowieku i popros swojego guru Kaczynskiego, zeby mocno podwyzszyl zarobki pracownikom medycznym bo w innym przypadku beda dalej uciekali zagranice
- 0 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.