- 1 Oszuści dzwonili z numeru komisariatu (85 opinii)
- 2 Znany los estakady na Elbląskiej (125 opinii)
- 3 Nie żyje historyk, prof. Marek Andrzejewski (16 opinii)
- 4 Wysoki budynek zamiast Aioli we Wrzeszczu (353 opinie)
- 5 Miejski sylwester tylko w Gdańsku (191 opinii)
- 6 Droga Czerwona: wizualizacje trasy (75 opinii)
Uciekał z kierowcą na masce, zgłosił się na policję
Tak wyglądało pokłosie kolizji przy Jaśkowej Dolinie.
Mężczyzna, który uciekał z miejsca kolizji z uczepionym maski kierowcą, drugim uczestnikiem stłuczki, jeszcze tego samego dnia zgłosił się na policję. Sprawą nietypowego "konfliktu", do którego doszło 24.08.2023 r. przy Jaśkowej Dolinie zajmują się funkcjonariusze. Choć incydent wyglądał dość groźnie, zakwalifikowano go jako wykroczenie.
Tuż po godzinie 14, na skrzyżowaniu nieopodal Manhattanu, doszło do stłuczki, która zakończyła się... rajdem jednego z kierowców na masce drugiego auta, które brało udział w kolizji.
"Uciekinier" sam zgosił się na policję
Dlaczego kierowca uciekał na wstecznym biegu z kierowcą na masce? Tego nie wiadomo. Sprawą zajmują się już mundurowi. Postępowanie prowadzone jest w kierunku wykroczenia związanego ze "spowodowaniem zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym".
- Dziś [tj.28.08.2023 r. - red.] zostanie przesłuchana osoba pokrzywdzona i świadek zdarzenia. Dopiero po tych czynnościach możliwe będzie przesłuchanie sprawcy wykroczenia, który 24 sierpnia sam skontaktował się z policjantami. Czynności z nim zaplanowane zostały na 30 sierpnia - podsumowuje podinsp. Magdalena Ciska z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Jeden z naszych czytelników nagrał z balkonu jak kierowca uciekał z drugim na masce.
Opinie wybrane
-
2023-08-28 13:10
"Świetna" kwalifikacja czynu (54)
Zagrożenie dla ruchu to może być zablokowanie przejazdu, albo ryzyko stluczki. Ale wożenie typa po ulicy na masce z takim impetem, to już jest narażenie zdrowia, czyli 160KK.
- 748 24
-
2023-08-28 13:37
(24)
I tak, i nie -> typ się sam na tę maskę władował. Zapewne miał ku temu powody, ale jednak kierowcę można winić za szereg manewrów przed, w trakcie i po nagraniu filmu, ale że mu ktoś na maskę wlazł to akurat nie...
- 33 66
-
2023-08-28 14:06
dzbanie ,typem to jestes ty a ten człowiek jest poszkodowanym (6)
- 37 21
-
2023-08-29 09:03
poszkodowanym na własne życzenie (1)
kto normalny kładzie się na maskę samochodu który chce cię przejechać? Należało zrobić fotkę kierowcy i rejestracji i uciec za jakiś słup dzwoniąc na policję. Co on chciał osiągnąć tym kładzeniem się?
- 14 11
-
2023-08-30 08:30
Poczuć wiatr w nieobecnych włosach!
- 0 0
-
2023-08-30 06:05
(1)
Zgadza się , kierowca jest poszkodowany
, maska również.- 0 1
-
2023-08-30 07:52
Maska zgłosiła się już na komisariat
Będzie zeznawać.
- 0 0
-
2023-08-30 07:52
Poszkodowanym jest dzban ,,i tak i nie,, (1)
Od urodzenia miał spięcie w inkubatorze, i chorobę Vila.
- 0 0
-
2023-08-30 08:37
Zicka*
- 0 0
-
2023-08-28 14:25
Powinin był się po prostu zatrzymać, tak czy siak miał zamiar uciec z miejsca spowodowania kolizji, mógł być pod wpływem (7)
- co do substancji narkotycznych można to wykryć jeszcze z moczu
- 36 3
-
2023-08-28 15:27
(2)
Albo uciekał przed niebezpieczną osobą grożąca mu nożem.
- 13 23
-
2023-08-30 07:55
Albo noż groził masce (1)
Typem napastnikiem π×π¥¥¥%©
GD inne cywilizacje, stan świadomości...
i ta muzyczka z xfile s- 0 0
-
2023-09-01 09:51
Nie GD tylko GA. Spójrz dokładnie
- 0 0
-
2023-08-30 06:06
Pod wpływem czystego gdańskiego powietrza.
- 1 0
-
2023-08-30 08:34
Co to są substancje narkotyczne?
Alkohol albo substancje psycho aktywne, narkotyki poprostu.
I kto by chciał dotykać jego mocz?.- 0 0
-
2023-08-30 08:34
Marihuanen
Nie!
- 0 0
-
2023-08-30 08:35
Na pewno wciągał trawę!
- 0 0
-
2023-08-28 14:28
(2)
Czyli twoim zdaniem jak ktoś kogoś bije to możesz się przyłączyć do bicia i nie ponieść konsekwencji bo koleś już przecież był bity wcześniej? Jak chciał odjechać i koleś uczepił się maski to mógł się zatrzymać a nie kontynuować i przyśpieszać.
- 21 7
-
2023-08-29 00:50
Nie, tu chodzi o to, że jak ktoś kogoś bije i np. Zaatakowany chwyci czyjś przedmiot w swojej obronie to jednak nie można atakującemu zarzucić kradzieży tego przedmiotu.
- 3 1
-
2023-08-30 07:56
Za mało widocznie
- 0 0
-
2023-08-28 15:17
(4)
A jakby cofając rozwalił pieszych na pasach? Przejście przez Batorego miało akurat zielone światło.
- 21 2
-
2023-08-28 17:44
(2)
A gdyby tak wasza matka przechodziła przez ulicę (sprawdzić czy nie ksiądz)
- 17 5
-
2023-08-28 19:37
Problem w tym, że sytuacja z "Misia" mocno wydumana, a opisana powyżej jest wysoce prawdopodobna.
Kara powinna być przykładna na tyle, by skutecznie zniechęcić innych kierowców przed podobnym "figlem". Oby nie było powtórki, ale mam wrażenie, że takie wybryki od półtora roku zaczynają się nasilać.
- 9 5
-
2023-08-30 07:03
Jestem tu dla tego komentarza
- 0 0
-
2023-08-30 06:55
4A jeszcze na tych pasach szła by wasza matka ktôra siedzi w aucie!!Coraz więcej głupich komentarzy!!!!
- 0 0
-
2023-08-28 19:32
Można by tak uznać gdyby jechał do tyłu a on jednak pojechał do przodu czyli wziął pieszego na maskę. A gdyby się jak mówisz pieszy położył na jezdni nie na masce to by go przejechał tak?
- 4 2
-
2023-08-28 13:39
(11)
Warto zauważyć, że jechał do tyłu, więc gość mógł się z maski jedynie zsunąć. Jakby jechał do przodu, no to już trochę inny kaliber. Poza tym, typ sam mu na maskę wskoczył.
- 10 44
-
2023-08-28 14:15
No nie do końca.. (5)
Prowadzący pojazdem był zapewne "na ciśnieniu " o ile nie na wspomagaczach, więc jego percepcja na otoczenie podczas jazdy na wstecznym z człowiekiem na masce do ostrożnych na 1000% nie należała. Równie dobrze mógł kogoś potrącić , przejechać ,uszkodzić kilka aut itp. na moje 2lata w zawiasach i 100k na cele charytatywne to się może nauczy
- 14 4
-
2023-08-28 16:29
(2)
Skąd ty wiesz jaką percepcję miał kierowca i jak reaguje na nietypowe sytuacje? Może to dla niego chleb powszedni i nawet mu tętno nie skoczyło. Równie dobrze policja mogła by stać na poboczu i wypisywać mandaty, bo zapewne za szybko jechałeś.
- 2 6
-
2023-08-28 20:45
Bo nikt normalny nie jezdzi w taki sposób (1)
..w takim miejscu .to nie plac manewrowy żeby wioskowy wataszka takie drifty sobie uskutecznial
- 5 3
-
2023-08-28 22:54
No tak, normalny był ten co mu się na maskę wladowal. Szeryf.
- 6 1
-
2023-08-28 19:58
(1)
Widać było tylko sam rajd. Nie wiadomo co było wcześniej. Może ten z maski do niego z kijem wyszedł, albo celował z broni? Swoją drogą w tak blachej sprawie jak stłuczka to chyba trochę przeszarżował stawiając na szali swoje życie i zdrowie.
- 8 4
-
2023-08-29 17:19
Kolejny geniusz "a co było wcześniej"
Skąd wy się bierzecie? Wiózł człowieka na masce? Nie wiadomo co było wcześniej. Zajechał komuś drogę i zahamował? Nie wiadomo co było wcześniej. Gnał 140 przez miasto? Nie wiadomo co było wcześniej. Rozjechał człowieka na pasach? Nie wiadomo co było wcześniej. I jakimś cudem zawsze się okazuje, że wcześniej nic nie było, chyba że chlańsko kierowcy.
- 0 2
-
2023-08-28 14:19
Ty widziałeś ten film? Bandyta jechał do przodu przepychając go, potem przyspieszył , wziął goscia na maskę pojechał do przodu i potem do tylu. Nie wypowiadają się jak nie masz pojęcia.
- 22 5
-
2023-08-28 19:34
On jechal do przodu. Potem dopiero odjechał na wstecznym. Jak wy oglądacie te filmy
- 5 0
-
2023-08-28 21:23
"Zsunięcie" sie z maski przy 30 km/h na asfalt (2)
Może skończyć się nawet śmiercią. A typ nie wskoczył na maskę jadącego samochodu, więc wystarczyło nie ruszać samochodem. Nie rozumiem usprawiedliwiania bandyty i umniejszania jego winy...
- 15 3
-
2023-08-28 22:43
(1)
Ale ktoś mu na maskę wskoczył.. ten co wskoczył na maskę to normalny typ jest?? Też bym nie wysiadla z auta gdyby ktoś mnie zaatakował. Rzucić się komuś n maskę jak można poprostu zrobić zdjęcie/ film auta i normalnie poczekać na przyjazd policji to jest dopiero wyczyn.
- 4 6
-
2023-08-29 13:45
Widzialas nagrania? Nie? To wyjaśniam:
Facet chodził dookoła Citroena, z którym miał stłuczkę, próbował skłonić kierowcę do wyjścia, ale ze ten za wszelką cenę tego unikał i próbował odjechać, to stanął mu przed maską chcac uniemozliwic ucieczkę. Niestety bandyta ruszył najpierw do przodu - wtedy ten drugi uczepił się maski - a potem w tył, wioząc człowieka na masce i najwyraźniej próbując go wystraszyć, o ile nie zrzucić.
- 2 2
-
2023-08-28 13:57
Policja nie chce psuć sobie statystyk
Dlatego, zawsze gdy się da kwalifikują czyn "niżej".
- 13 3
-
2023-08-28 14:02
już bez przesady (5)
nic sie nie stalo, ale Polacy-konfidentaczki to najchetniej by dozywocie dały
- 2 41
-
2023-08-28 14:18
Ale gdyby się stało to (4)
Zapewne nie chciałbyś być ojcem zabitego dziecka , czy mężem rozjechanej kobiety itd...nie chciałbyś mieć również uszkodzonego auta które miałbyś prawidłowo zaparkowane na chodniku a typ takim manewrem rozerwalby ci cały bok...szczęście że się nic nie stało ale konsekwencje za brak rozumu należy ponieść
- 20 5
-
2023-08-28 14:22
gdyby babcia miala kolka to by byla wozka (2)
uwielbiam te wasze gdybanie jako forma argumentacji
- 3 23
-
2023-08-28 20:48
Bo nic się nie stało ...
Ufff upiekło się ...zachowanie niczym dziecka w przedszkolu ...(dziecka PRL ) bo już w podstawówce rozum był na wyższym poziomie ...
- 4 0
-
2023-08-30 08:05
Nie była by Taczką
Przeniecioną z 23766 roku
- 0 0
-
2023-08-30 08:04
A gdyby tam matka przechodziła na pasach?
I trzech cyrkowców chcialabyś być matką tych cyrkowców?!? ;)(
- 0 0
-
2023-08-28 14:06
To jest skandal jak widac bronią pirata drogowego
- 24 2
-
2023-08-28 14:34
Czyli jakiś resortowy w aucie (1)
Sędzia poinstruowal i git. Nie bać PO!
- 11 4
-
2023-08-30 08:06
... jak coś,, cofałeś przodem!
On cofał nie widział co ma na masce!
- 0 0
-
2023-08-28 16:18
nie wiemy co się stało później (1)
jeśli zaniechał swojego postępowania, a tamtemu nic się nie stało, a przecież wiemy że nic się nie stało, no to jest wykroczenie. A dam głowę że jego tłumaczenie będzie takie że tamten groził mu śmiercią i walił pięścią w szybę zanim zjawili się świadkowie. Czy tak było czy nie to już inna sprawa.
- 4 3
-
2023-08-30 06:37
Też mam takie wrażenie, że mężczyzna z maski wcześniej musiał zachować się agresywnie wobec sprawcy stłuczki, a ten nie chciał ryzykować np. pobicia wysiadając z auta. Czy spokojny, zrównoważony człowiek kładzie się na maskę jadącego samochodu? Oto prawdopodobne wytłumaczenie, dlaczego wydarzenie zostało zakwalifikowane jako wykroczenie. My znamy
Też mam takie wrażenie, że mężczyzna z maski wcześniej musiał zachować się agresywnie wobec sprawcy stłuczki, a ten nie chciał ryzykować np. pobicia wysiadając z auta. Czy spokojny, zrównoważony człowiek kładzie się na maskę jadącego samochodu? Oto prawdopodobne wytłumaczenie, dlaczego wydarzenie zostało zakwalifikowane jako wykroczenie. My znamy tylko obraz z kamerki, a tam jeszcze był dźwięk i to co działo się przed- i co prawdopodobnie wystraszyło kierowcę citroena. A policja to wie. Z zeznań obu kierowców.
- 0 0
-
2023-08-28 18:38
Znajomości ;)
daje reke sobie uciac ze to byl pan z milicji
- 6 1
-
2023-08-30 06:04
(1)
A kto mu kazał skakać na maskę ? To on spowodował zagrożenie w ruchu . On temu winien i powinien ponieść srogie konsekwencje swojego wybryku.
- 1 0
-
2023-08-30 08:08
A poza tym nie miał prawa jazdy i nie mogł
Jechać samochodem nawet na masce!
Drogi mandat, i lanie!
Gościu kto tak gada? I myśli?- 0 0
-
2023-08-30 06:52
A nie lepiej było zapisać numer,a nie udawać bohatera??
- 0 0
-
2023-08-30 08:02
No chyba że typ chce być wożony
Ale rozkmina ,lubię takie sprawy!
- 0 0
-
2023-08-28 13:29
ciekawe . (24)
jesli sie zglosil tego samego dnia to był czysty %...
1. bał sie drugiego goscia
2.cos miał w aucie
3.Spanikował i chciał dac dyla.
innego wytlumaczenia nie widze.- 212 13
-
2023-08-28 13:30
(5)
no facet się po prostu spieszył, żona rodziła albo jechał do chorej babci z lekami..no nie miał wyboru siła wyższa :)
- 9 19
-
2023-08-30 08:10
A zawsze jeździ do babci w ciąży
i chorej żony tyłem i z typem na masce!
Haha ja!- 0 0
-
2023-08-30 08:12
A tamten też się spieszył, a że padło mu auto,
To ten go podrzucił!
- 0 0
-
2023-08-30 08:15
Siła wyższa ścisnął go kret
To ten podrzucił tego gościa na masce do chorej babci w ciaży ,która mieszkała z tyłu! Na kłócą ... Ojej ojej a wy szukacie sensacji!
- 0 0
-
2023-08-30 08:19
Było tak! To proste
Ten chciał wymienić tamtemu żarówkę!
Ale że tamten się spieszył to w te pędy podjechali do warsztatu z tyłu, bo ten mówił że ma kumpla z warsztatem nieonegdaj!- 0 0
-
2023-08-30 08:22
Poprostu facet opowiadał kumplowi co było w Mision inposible 8 ,,too fazy for dying,,
- 0 0
-
2023-08-28 14:22
popierwsze nie zgłosił sie na policje tylko zadzwonił to jest wielka róznica bo nieznam badania które potrafi przez telefon (2)
bsprawdzi ile miał procentów .Policja nic nie wpsomniała o badaniach bo go niebyło
- 20 6
-
2023-08-28 16:14
napisali przecież że się zgłosił (1)
z resztą nawet jakby tylko dzwonił to sami by go znaleźli do badań
- 1 6
-
2023-08-28 21:17
dzbanku kto napisał redakcja a nie policja
- 1 1
-
2023-08-28 15:50
Jeszcze 4 (1)
Wiedział, że mamy takie prawo, że nic mu nie będzie
- 20 0
-
2023-08-28 19:02
Max niepoczytalny.
- 0 0
-
2023-08-28 15:52
4. Ma znajomości
- 12 0
-
2023-08-28 16:26
Pojechał szybkensem ..
Wyczyścić furę i chałupę z dragów .
- 16 0
-
2023-08-28 18:49
To mamy juz wszystko
Teraz trzeba wylosowac
- 6 0
-
2023-08-28 19:42
4. jest wyznawcą totalnej opozycji (1)
- 1 13
-
2023-08-30 08:16
Dobrze że babcia nie wbiegła na pasy!
- 0 0
-
2023-08-28 21:35
1. ten drugi facet jest bokserem, 2. narkotyki, karabin maszynowy , 3. innego wytlumaczenia tez nie widze
pozdrawiam
- 4 0
-
2023-08-29 09:05
dziekujemu
dziekujemy Ci Ty nasz wspanialy detektywie
- 1 1
-
2023-08-29 10:01
pijany
przecież był pijany albo naćpany, uciekł i zgłosił sie i myślał ze dostanie mandat i tyle a tu zonk, dołożą mu próbę zabójstwa :D ja bym sie cieszył żeby nie uszło mu to na sucho.
- 3 0
-
2023-08-29 10:15
nie... no jeszcze:
4. akurat wtedy przypomniał sobie o włączonym żelazku i gnał do domu.
Mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe - a więc prawdopodobne :D- 0 0
-
2023-08-29 13:35
znalazł znajomego w policji,
dzięki któremu nic mu nie zrobią
- 1 0
-
2023-08-29 23:28
Może nie był trzeźwy. Wytrzeźwiał i poszedł na policję. Teraz nikt mu nie udowodni. Proste
- 1 0
-
2023-08-30 02:25
Obstawiam p. 2.
- 0 0
-
2023-08-30 08:09
A to coś to mogł być narkotyk
I na pewno był!
- 0 0
-
2023-08-28 13:14
Jakby mi się ktoś rzucił na maskę (28)
to pewnie zachowałbym się podobnie. Odstawiam na bok to co się stało wcześniej, oceniam tylko darmową przejażdżkę.
- 56 358
-
2023-08-28 13:20
(18)
Tylko że kierujący próbował rozjechać człowieka, a ten który mógłby być rozjechany to się uczepił maski, kwalifikacja z d**y i jak dla mnie to tutaj jest celowe działanie kierującego i na zdarzenie to nie wygląda
- 70 7
-
2023-08-28 13:28
(12)
Próbował go ominąć, a nie rozjechać. To ten w białej koszuli mu zagradzał drogę. Nie powiem, że nie słusznie, nikt nie powinien uciekać z miejsca kolizji.
- 14 52
-
2023-08-28 13:33
(11)
Dodam jeszcze: co byś ty zrobił, gdy powodując delikatną stłuczkę, wyskakuje na ciebie wielki koleś i mówi że masz wysiadać bo ci zapier...li? stoi przed maską, wali w auto i ubliża. No ja bym nie wysiadł...
- 31 51
-
2023-08-28 14:20
(4)
Masz dowody to się zgłoś jako świadek.
- 24 5
-
2023-08-28 14:25
(3)
Ja tylko gdybam, nie byłem tam.
- 13 18
-
2023-08-28 16:46
(1)
To po co gdybasz jak nic nie wnosisz?
- 15 10
-
2023-08-28 17:17
A skąd ty wiesz co tam się wydarzyło
- 9 4
-
2023-08-29 11:08
No to sobie jeszcze pogdybaj, że facet w białej koszuli wyjął rewolwer i chciał go zastrzelić. A co ci szkodzi.
- 1 2
-
2023-08-28 14:26
Zamknąć się w aucie i dzwonić na 112 (3)
- 21 1
-
2023-08-28 19:05
(2)
Tak, o ile potrafisz zawsze w stresowej sytuacji zachować zimną krew. Niestety nie każdy tak potrafi
- 5 4
-
2023-08-28 21:40
To nie powinien mieć prawka (1)
- 7 2
-
2023-08-29 11:21
Nie powinien mieć prawka bo nie zachował zimnej krwi jak koleś wskoczył na maskę ???
- 1 0
-
2023-08-29 10:28
Nic takiego nie miało miejsca
Spowodowałeś kolizję to zatrzymujesz pojazd, wysiadasz, w razie potrzeby wzywacie policję i spisujecie protokół. Podajecie sobie dłoń i się rozjeżdżacie. Dalej ubezpieczyciel załatwia sprawę. Ten człowiek powinien być skierowany na badania psychologiczne, bo nie jest stabilny psychicznie i może komuś zrobić krzywdę.
- 8 1
-
2023-08-29 11:07
I ty to wszystko słyszałeś.
Miał siedzieć w samochodzie i czekać na policję.
- 0 0
-
2023-08-28 14:18
na filmie widać było jak jechał tyłem w ulicę Batorego a ten na masce wisiał z przodu (3)
więc raczej nie było intencji rozjechania
- 11 25
-
2023-08-28 16:15
no dokładnie tak, trudno żeby go w ten sposób rozjechał
ale zrzucić już mógł
- 6 2
-
2023-08-28 17:34
Żartujesz czy potrzeba okularów? Najpierw przejechał z nim wprzód na masce dobrych kilkanaście metrów, po czym wrzucił wsteczny.
- 9 1
-
2023-08-29 11:11
Tyle tylko, że zanim wjechał tyłem kawał drogi jechał przodem, więc intencja była.
- 1 0
-
2023-08-29 11:19
A co szklana kula tobie to powiedziała ???
- 0 0
-
2023-08-28 14:08
meduzo umysłowa własnie to co było wczesniej jest najwazniejsze a zucił mu sie na maske bo przestepca chciał uciekac (4)
a tacy jak ty za sam wpis powinni tracic prawojazdy
- 23 8
-
2023-08-28 14:25
(3)
Nie mam prawa jazdy, nie prowadzę samochodów. "rzucił" nie "zucił"
- 10 9
-
2023-08-28 14:35
mózgu tez nie masz :) i jak każdy złodziej to nie moja ręka :) (2)
- 9 5
-
2023-08-28 19:06
(1)
Tobie brakuje słownika
- 6 3
-
2023-08-28 19:35
Nie tyle słownika, co elementarnej wiedzy. Druga klasa szkoły podstawowej.
- 5 2
-
2023-08-28 21:39
Wjechał na wstecznym przez przejście dla pieszych gdzie paliło się zielone światło (1)
Już tym wykroczeniem powinien dostać surowy mandat. Bo gdyby tam szła Twoja matka, albo małe dziecko z matką.....
- 5 0
-
2023-08-29 09:22
A dlaczego matka a nie ojciec?
- 4 1
-
2023-08-29 11:05
Rzucił mu się na maskę, do facet chciał uciec. Co było wcześniej powodem awantury nie wiem.
- 1 0
-
2023-08-30 08:17
Ja bym jeszcze otworzył maskę!
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.