- 1 Pożar na budowie osiedla "Lewego" (107 opinii)
- 2 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (89 opinii)
- 3 Cztery opcje do wyboru w pytaniu o płeć (330 opinii)
- 4 Na lotnisku pojawił się kwiatomat (57 opinii)
- 5 Remont "trybun" nad Motławą w ramach PPP (116 opinii)
- 6 Nielegalna wycinka na działce Politechniki (315 opinii)
Uratowali wycieńczonego psa w nagrzanym aucie
Pies pozostawiony przez właścicielkę spędził ponad godzinę w zamkniętym, nagrzanym samochodzie. Gdy przybyli na miejsce policjanci zobaczyli wycieńczone zwierzę, rozbili szybę i wydostali je ze środka.
- Zgłaszający powiedział policjantowi, że na początku zwierzę reagowało szczekaniem na każde jego podejście do samochodu, potem było widać, że jest coraz słabsze i osowiałe. Mężczyzna na początku sam na własną rękę próbował znaleźć właściciela, szukając go w pobliskich sklepach. Gdy to nie udało się, zaalarmował policjantów - mówi Karina Kamińska z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Stan psa pogarszał się z minuty na minutę
Jak dodaje, policjanci od razu ustalili do kogo należy samochód, ale ze względu na to, że stan psa z każdą minutą się pogarszał, a także to, że nie udało się w ciągu kilku minut skontaktować z właścicielką pojazdu, zdecydowali się wybić szybę w aucie i wydostać ze środka zwierzę.
- Gdy pies był już bezpieczny, policjanci przeprowadzili go w zacienione miejsce, podali wodę i wezwali lekarza weterynarii. Lekarz sprawdził kondycję psa i stwierdził, że ma on oznaki wycieńczenia - mówi Kamińska.
W tym momencie przy samochodzie pojawiła się właścicielka - zarówno auta, jak i czworonoga. Kobieta została przesłuchana. Nie jest wykluczone, że odpowie ona za naruszenie przepisów ustawy o ochronie zwierząt, która przewiduje za narażenie psa na utratę życia lub zdrowia karę grzywny, ograniczenia wolności, a nawet więzienia.
Temperatura w aucie trzy razy wyższa niż na zewnątrz
Dlaczego nie powinno się zwierząt zostawiać latem na dłużej w samochodzie? Temperatura w środku może być nawet trzy razy wyższa niż na zewnątrz, szczególnie w upalne dni, gdy auto wystawione jest na działanie słońca. Dla pozostawionego w środku zwierzęcia, które jest mniej odporne na wysoką temperaturę niż człowiek, może to po prostu oznaczać śmierć.
Wewnątrz samochodu nie ma cyrkulacji powietrza, która umożliwiałaby zwierzęciu swobodne oddychanie. Pozostawiając w aucie miskę z wodą, zapobiegamy jedynie jego odwodnieniu. Woda w takiej misce jednak też szybko nagrzewa się, co powoduje, że zwierzę nie chce jej pić.
Policja o zwierzętach pozostawionych w aucie
- Nie zabierajmy ze sobą zwierząt w podróż samochodem, jeśli planujemy załatwianie różnych spraw i wiemy, że nie będziemy mogli ze sobą zabrać pupila z samochodu. Często takie osoby tłumaczą się, że wyszły tylko na chwilę, aby zrobić zakupy lub coś załatwić, albo że zostawiły w samochodzie uchyloną szybę. Nawet w ten sposób naraża się pozostawione zwierzę na zagrożenie - uchylona szyba nie poprawi cyrkulacji gorącego powietrza wewnątrz pojazdu, a pozostawienie szczeliny zachęca psa do tego, by wkładał tam pysk poszukując źródła "powiewu". Wcale też nie trzeba długiego czasu, aby zwierzę mogło ulec przegrzaniu, odwodnieniu, udarowi czy nawet uduszeniu.
- Pamiętajmy, że jeśli funkcjonariusze stwierdzą, że dłuższe pozostawanie psa w aucie zagraża jego życiu, mają prawo użyć wszelkich środków, umożliwiających wydostanie go z pojazdu - włącznie z wybiciem szyby.
- Nieodpowiedzialnemu właścicielowi czworonoga grozi mandat karny, a w szczególnych przypadkach nawet zarzuty karne za znęcanie się nad zwierzęciem.
- Nie bądźmy obojętni. Gdy zauważymy zwierzę znajdujące się w sytuacji zagrażającej jego życiu lub zdrowiu, poinformujmy policjantów, dzwoniąc pod numer tel. alarmowego 112.
Opinie (210) ponad 20 zablokowanych
-
2019-07-31 15:49
Opinia wyróżniona
zmiana myślenia (19)
Przydałaby się też zmiana myślenia i postrzegania niektórych instytucji...jesteśmy daleko za Europą, w której nie ma problemu aby z zabezpieczonym ( powtarzam -zabezpieczonym ) psem wejść do sklepu. Miałam ostatnio sytuacje gdzie zostałam wyproszona ze stacji benzynowej z 3 miesięcznym szczeniakiem,który był w torbie na moim ramieniu. Maleństwa
Przydałaby się też zmiana myślenia i postrzegania niektórych instytucji...jesteśmy daleko za Europą, w której nie ma problemu aby z zabezpieczonym ( powtarzam -zabezpieczonym ) psem wejść do sklepu. Miałam ostatnio sytuacje gdzie zostałam wyproszona ze stacji benzynowej z 3 miesięcznym szczeniakiem,który był w torbie na moim ramieniu. Maleństwa praktycznie nie było widać. Na stacji firmy konkurencyjnej nie było takiego problemu, zaprosili, powiedzieli że kochają zwierzęta i zapytali czy nie potrzebuje wody dla szczeniaka. Za granicą nie ma problemu żeby wejść z pieskiem do sklepu jeśli jest w transporterze... u nas wielkie halo...ale bombelki w brudnych butach wsadzone do wózków sklepowych to standard.
- 302 36
-
2019-08-01 17:34
(1)
Zmiana myślenia musi przede wszystkim nastąpić u właścicieli psów. Pies powinien być na smyczy. I nie ma tłumaczenia, że on się tylko chce bawić, że łagodny, że nigdy nikogo nie ugryzł. Na smycz i koniec. Po drugie: pies powinien być socjalizowany i ułożony, żeby nie szczekał i nie interesował się ani innymi ludźmi, ani psami. Mieszkam w Szwecji,
Zmiana myślenia musi przede wszystkim nastąpić u właścicieli psów. Pies powinien być na smyczy. I nie ma tłumaczenia, że on się tylko chce bawić, że łagodny, że nigdy nikogo nie ugryzł. Na smycz i koniec. Po drugie: pies powinien być socjalizowany i ułożony, żeby nie szczekał i nie interesował się ani innymi ludźmi, ani psami. Mieszkam w Szwecji, psów jest tu mnóstwo, szczeknięcie słyszałam ostatni raz podczas pobytu w Polsce kilka miesięcy temu. Problemu psów latających luzem, rzucających się na dzieci czy inne psy, gryzących kogokolwiek, szczekających tu po prostu nie ma. Dzięki temu z psem można wejść prawie wszędzie.
- 2 2
-
2019-08-02 14:08
Zgoda
W większości popieram opinie.
Dlatego też w swoim poście i kilkoma odpowiedziami poniżej zaznaczałam, że w moim przypadku mowa była o psie zabezpieczonym - czyli takim, który nie ma dostępu do rzeczy/ ludzi- był w zamkniętym transporterze, dodatkowo przypięty w środku - taki pies nie sprawia problemu i nie powinien być dla nikogoW większości popieram opinie.
Dlatego też w swoim poście i kilkoma odpowiedziami poniżej zaznaczałam, że w moim przypadku mowa była o psie zabezpieczonym - czyli takim, który nie ma dostępu do rzeczy/ ludzi- był w zamkniętym transporterze, dodatkowo przypięty w środku - taki pies nie sprawia problemu i nie powinien być dla nikogo problemem.
Tak jak piszesz - należy psa nauczyć socjalizacji, wyszkolić jak powinien zachować się w miejscu publicznym a już na pewno nie pozwalać na wszystko.- 0 0
-
2019-08-01 09:30
kiedy wreszcie ograniczy się ilość psów?
nie każdy się do tego nadaje
- 3 2
-
2019-07-31 21:00
przecież (3)
z małymi psami można wchodzić do sklepu dlaczego ktoś Panią wyprosił???
- 2 4
-
2019-07-31 21:26
Taka sytuacja :( (2)
Wiesz to akurat była stacja benzynowa, byłam sama z pieskiem, chciałam kupić coś do jedzenia, kawę ( dobrze, że nie zdążyłam zatankować bo przecież nie miałabym jak zapłacić ) weszłam - pani z obsługi na początku nawet nie zauważyła, że w torbie mam 1 kg szczeniaka - zaprosiła mnie do kasy. Dopiero gdy podeszłam powiedziała, że z psem nie wolno
Wiesz to akurat była stacja benzynowa, byłam sama z pieskiem, chciałam kupić coś do jedzenia, kawę ( dobrze, że nie zdążyłam zatankować bo przecież nie miałabym jak zapłacić ) weszłam - pani z obsługi na początku nawet nie zauważyła, że w torbie mam 1 kg szczeniaka - zaprosiła mnie do kasy. Dopiero gdy podeszłam powiedziała, że z psem nie wolno wchodzić i muszę wyjść. Tłumaczyłam pani spokojnie, że to maleństwo i nie chce jej zostawiać samej w samochodzie ( parking nie był w cieniu, to akurat była bardzo gorąca niedziela, 27 stopni) że jest w torbie i tylko pyszczek jej wystaje. Pani była nieugięta i powiedziała, że mam wyjść. Powiem szczerze, że pierwszy raz spotkałam się z taka sytuacja i nie wiedziałam jak zareagować... następnym razem będę mądrzejsza i już się nie dam :)
- 10 5
-
2019-08-01 00:04
Pierwszy raz spotkałaś asertywną osobę? (1)
Ja nie chcę kupować bułek, które przed chwilą obwąchał Twój jeden kilogram z torby na ręku. Bo przecież nie odstawiasz tej torby jak sięgasz po artykuły, prawda?
- 7 8
-
2019-08-01 11:14
Poważnie ?
Oczywiście, że odstawiam! Chociażby ze względu na łatwiejsze ruchy! Kultura osobista dotyczy każdego- mnie rodzice wychowali, szanuje własność innych i komfort innych - nie wkładam dziecka z brudnymi butami do wózka, nie pozwalam psu na wszystko i nie macam każdej bułeczki gołą ręką zanim zdecyduje o wyborze... takich sytuacji można przytoczyć
Oczywiście, że odstawiam! Chociażby ze względu na łatwiejsze ruchy! Kultura osobista dotyczy każdego- mnie rodzice wychowali, szanuje własność innych i komfort innych - nie wkładam dziecka z brudnymi butami do wózka, nie pozwalam psu na wszystko i nie macam każdej bułeczki gołą ręką zanim zdecyduje o wyborze... takich sytuacji można przytoczyć wiele ale szczerze mówiąc, jak ktoś chce się czepiać Kię używając merytorycznych argumentów to da dyskusja nie ma sensu.
Wspomniałam w pierwszym poście - pies zabezpieczony! To taki, który nie ma dostępu do innych a inni do niego. To naprawdę nie jest takie trudne.- 3 1
-
2019-07-31 19:06
takie jak ty karmią cycem na ulicy, puszczają bahora, niech kopie, łazi po innnych - to tylko dziecko... znamy was, madki i inne (1)
i wpychacie się bez kolejki, bo tylko soczek ... albo znosicie w samoobsługowym po jednym produkcie na ladę przy kasie, a kolejka rośnie...
- 19 6
-
2019-08-01 00:21
Ile pogardy dla matki karmiącej jest w twojej wypowiedzi... Ile złości, gniewu, frustracji i agresji. Mocno Cię przytulam :* Oby Twój jutrzejszy dzień był lepszy :) Spójrz proszę łaskawszym okiem na rodziny :)
- 2 10
-
2019-07-31 17:54
Jesica z Yorkiem tankowała beemwu, Seba siedział w środku
- 13 13
-
2019-07-31 17:42
(3)
To się nazywa jedną d... na trzech weselach. Albo spacer z psem albo zakupy a nie zakupy z psem, nawet jeśli jest szczeniakiem w torbie (swoją drogą co za durny pomysł).
- 18 29
-
2019-07-31 19:08
Ma pani rację!
Większości mieszczuchom należałoby zabronić posiadania psa lub ściśle je reglamentować. Traktowanie psów jak "lalki Barbi itp" wypacza ich zachowanie (behawior). To zwierzęta stadne, w których panuje ścisła hierarchia. Przez działanie ludzi jest to zaburzone, wypaczone ...a takie komentarze tylko to potwierdzają.
Oczywiście, to jasne, żeWiększości mieszczuchom należałoby zabronić posiadania psa lub ściśle je reglamentować. Traktowanie psów jak "lalki Barbi itp" wypacza ich zachowanie (behawior). To zwierzęta stadne, w których panuje ścisła hierarchia. Przez działanie ludzi jest to zaburzone, wypaczone ...a takie komentarze tylko to potwierdzają.
Oczywiście, to jasne, że barana, który zamyka psa w samochodzie odpowiednio bym potraktował. Ale podobnie należy traktować właścicieli psów, którzy zakładają psom kaganiec (w formie paska) uniekożliwiający psu na pełne otwarcie pyska. Psy się nie pocą, to ich jedyna forma chłodzenia: otwarty pysk, wysunięty jęzor i dyszenie. Wymienione kagańce to uniemożliwiają. Ale tu nie widać sprzeciwów tzw "miłośników zwierząt".- 15 1
-
2019-07-31 18:00
Słabo
Ta pani zdecydowanie nie wie, co oznacza pies - najlepszy przyjaciel człowieka.
Nie wie i nie potrafi swoim rozumkiem ogarnąć, że mogą zdarzyć się różne sytuacje życiowe lub takie normalne jak np poranne wyjście na spacer i przy okazji kupienie bułek na śniadanie.
Tej pani bardzo współczujemy.- 24 4
-
2019-07-31 17:54
??
To się nazywa ograniczone myślenie.
No tak, bo po co brać psa na wakacje prawda? Lepiej porzucić i przywiązać do drzewa w lesie. I tak się składa, że jak przemierzasz pół Polski to czasami przychodzi w końcu chwila, że trzeba się zatrzymać i zatankować samochód - a to się robi na stacji benzynowej- popatrz o taka niespodzianka!- 33 7
-
2019-07-31 16:33
Właściwie można zgodzić się z przedmówczynią. (4)
Ale porównanie do dzieci jest bez sensu. Pani też kiedyś była "bąbelkiem", nawet zupełnie możliwe, że w brudnych butach. A wózki sklepowe i bez tego są tak brudne, że się "zbiera".
- 19 43
-
2019-07-31 16:55
Prawda (2)
Co za głupie tłumaczenie "że wózki są już brudne "-to według ciebie można wkładać dzieciarnię z brudnymi od g*wna butami!!!! Ale z ciebie kretyn!!! Najgorsze, że potem taki się rozmnaża i uczy takiego durnego zachowania swoje bachory.
- 43 11
-
2019-07-31 21:07
Jeżeli dla ciebie (1)
dzieci to bachory to mam nadzieję, że nie masz dzieci i chyba sam nie jesteś świadomy, że kiedyś byłeś dzieckiem.
- 5 20
-
2019-07-31 21:40
jest różnica między dziećmi i bachorami
dzieci to dzieci, a bachory to rozwydrzone, niewychowane g*wniaki rozpuszczone przez pozwalających na wszystko równie durnych rodziców
- 33 1
-
2019-07-31 16:36
Wiesz nie chodziło mi o porównanie do dzieci, wiadomo pies to pies, tylko raczej o to, co u nas jest ok, na co pozwalamy a na co się oburzamy :)
- 26 3
-
2019-07-31 15:36
Opinia wyróżniona
Ciekawe jest, (7)
Że teraz temat psów zamykanych w aucie zrobił się "modny" i od razu służby podejmują działania, ktoś o tym pisze, ktoś przesłuchuje, zaraz ktoś z należytą starannością stwierdza naruszenie przepisów o ochronie zwierząt itp.
A czemu nikt nie reaguje na maltretowane psy w blokach/domach/na podwórkach?
Na te wychudzone,Że teraz temat psów zamykanych w aucie zrobił się "modny" i od razu służby podejmują działania, ktoś o tym pisze, ktoś przesłuchuje, zaraz ktoś z należytą starannością stwierdza naruszenie przepisów o ochronie zwierząt itp.
A czemu nikt nie reaguje na maltretowane psy w blokach/domach/na podwórkach?
Na te wychudzone, przywiązane do budy.
Na te bite/ szarpane/ przyduszane przez właścicieli nie jednokrotnie na spacerze.
Na te chore psy, które ciągną się za właścicielem ( czasem tez bezdomnym czy jakimś menelem)
Na te dyszące (czyt. duszące) psy na rękach właścicieli ( lub ich rozwydrzonych dzieci)
Na te zgłaszane do interwencji ( sama zgłaszałam psa sąsiada kilkukrotnie, bo sunia była głodzona i chora, przyszli po X telefonach, popatrzyli usłyszeli, że właściciela nie stać na leczenie/ karmę i pojechali. Pies zdechł)
Czemu?- 202 20
-
2019-08-01 08:04
gdy ktoś zgłosi, to zwykle reagują
problem w tym, że nie ma chętnych, żeby się zaangażować (i być może ty tez do nich należysz, przejdziesz obojętnie, zamiast zadzwonić gdzie trzeba)
- 0 0
-
2019-07-31 22:57
Umarł
- 1 2
-
2019-07-31 19:10
a czmeu nikt nie reaguje na maltretowane, meczone OSOBY? na hałas pojazdami z premedytacją? na zasiawianie dróg, chodników bram
trzeba się prosić o reakcję, mimo, że służby to widzą bo przejeżdżają obok, lub przechodzą, z zgłaszane maltretowanie, groźby, zastraszanie olewają, czekają aż będzie trup albo pobicie ciężkie, czy napaść...? no czemu? bo pieska uratowac to takie piękne i łatwe?
- 1 3
-
2019-07-31 16:48
Zasadnicze pytanie
gdzie dzwoniłaś?
Bo ja mam inne doświadczenie, tylko trzeba wiedzieć do kogo zadzwonić i do tego nie raz, udokumentować traktowanie zwierzęcia a nie mieć żal że inni nic nie zrobili i się przyglądać jak pies kona z głodu i choroby. A właściciel to by cię zabił jakbyś nakarmiła jego psa albo zabrała do veta? Jeździłem już do veta z wiejskimgdzie dzwoniłaś?
Bo ja mam inne doświadczenie, tylko trzeba wiedzieć do kogo zadzwonić i do tego nie raz, udokumentować traktowanie zwierzęcia a nie mieć żal że inni nic nie zrobili i się przyglądać jak pies kona z głodu i choroby. A właściciel to by cię zabił jakbyś nakarmiła jego psa albo zabrała do veta? Jeździłem już do veta z wiejskim burkiem z łańcucha...
A skoro właściciela nie stać na karmę to znaczy że nie stać go na posiadanie psa - wystarczający argument do odebrania psa. A w sytuacji zagrożenia życia psa to bym się nie certolił ze służbami i przepisami... są sposoby, trzeba chcieć działać skutecznie.- 10 5
-
2019-07-31 16:35
W "tymkraju"
nie szanuje się niczego poza końcem własnego nosa.
- 14 0
-
2019-07-31 16:02
Odpowiedz
Przyczyny sa dwie: Nikt sie nie chce narazac sasiadowi z powodu psa. Druga to: brak systemu opieki nad zwierzakami. Brak pieniedzy dla samorzadow poniewaz wiadomo ze teraz samorzady nie otrzymuja zadnych. Kiedys byl maly budzet a teraz w ogole. Kasa. Gdyby byla prawna ochrona i powszechna dukacja/informacja jak pomagac zwierzakom, to byloby inaczej oczywiscie. Wlasnie teraz nawet strach sluc szybe, nie mowiac o samym zwroceniu uwagi.
- 7 0
-
2019-07-31 15:41
Bo ponieważ.
- 2 9
Wszystkie opinie
-
2019-07-31 15:00
Nie odpowiedzalna kobieta... (12)
- 167 21
-
2019-07-31 15:07
Co zrobisz
tacy ludzie
- 11 1
-
2019-07-31 15:12
(2)
mandacik ją nauczy odpowiedzialności
- 10 1
-
2019-07-31 15:22
Grzywna połączona z pracą społeczną w schronisku dla zwierząt powinny bardziej pobudzić komórki mózgowe do pracy.
- 22 2
-
2019-08-01 07:46
wątpię niestety
- 0 0
-
2019-07-31 15:13
przymiotniki piszemy łącznie (4)
- 29 2
-
2019-07-31 15:30
Gdyby wiedział co to jest przymiotnik (1)
napisałby razem:)
- 24 2
-
2019-07-31 16:14
bez przesady nie jest tak ciepło, azjaci zjadają psy a tutaj afera
- 3 8
-
2019-07-31 17:27
"ślicznymały piesek"
o tak?
- 1 3
-
2019-07-31 21:44
Zdania zaczynamy z wielkiej litery ;)
- 1 1
-
2019-07-31 17:30
No
nie samowite.
- 3 0
-
2019-08-01 07:45
nieodpowiedzialna to delikatnie nazwane
tyle się o tym mówi każdego lata, dziesiątki przykładów przytacza (psy, dzieci) i co? pozostawienie psa w nagrzanym aucie świadczy o poziomie intelektualnym tej osoby i tyle - zero myślenia, zero wyobraźni
- 1 0
-
2019-08-01 08:02
Dobrze ze wybili szybę
Miejmy nadzieję że mąż ją przetrąci w domu po pijaku
- 2 0
-
2019-07-31 15:01
To tylko pies! (27)
- 34 459
-
2019-07-31 15:03
(2)
Dzizas jaki ty jesteś burak...
- 59 8
-
2019-07-31 15:13
i zaraz pojdziesz zjesc schabowego, jak codzien, prawda? (1)
- 8 20
-
2019-07-31 21:42
Ale skąd to wiesz?
Jestem wege od 1990 roku.- 6 0
-
2019-07-31 15:07
to tylko durny Filip z Sopotu
- 61 5
-
2019-07-31 15:09
Zamknąć (3)
Zamknąć powinni Ciebie w aucie z czarnym wnętrzem a najlepiej z czarnymi skórami...
- 39 2
-
2019-07-31 15:14
a skory z czego? z krowy czy z psa ? (1)
- 9 10
-
2019-07-31 15:23
Z Filipa
- 30 1
-
2019-08-01 14:16
Posiadanie tapicetki skórznej to grzech!!!
- 0 0
-
2019-07-31 15:13
(4)
jeśli ktoś źle traktuje zwierzęta, to dla mnie jest zerem
- 47 6
-
2019-07-31 15:17
a szyneczkę juz dzis jadłes na śniadanie ? (3)
- 8 37
-
2019-07-31 16:32
szyneczke na pewno trzyma w lodowce wiec traktuje dobrze
- 5 6
-
2019-08-01 00:13
(1)
Oczywiscie ale krowki na szyneczke nikt nie dusil w aucie wystawionym na slonce.
- 1 1
-
2019-08-01 12:49
a zechciej sobie obejrzec na yt jak zabija się krówki w rzeźni
- 1 0
-
2019-07-31 15:29
NiechCiebie zamkna... (3)
Moze wtedy dostaniesz troche empatii. Zywe stworzenie. Nie jest wazne czy to pies, kot czy czlowiek.
- 21 2
-
2019-07-31 17:12
(2)
Napisała kasia szamając kurczaka.
- 3 15
-
2019-07-31 17:20
szamany kurczak (1)
jest już nieżywy a swój żywot najprawdopodobniej zakończył w sposób jak najbardziej humanitarny, w przeciwieństwie do psa zamkniętego w samochodzie.
- 12 2
-
2019-08-01 12:50
a zechciej sobie obejrzec na yt jak zabija się kurczaki na fermach
- 1 0
-
2019-07-31 15:30
To tylko Filip z Sopotu.
- 14 4
-
2019-07-31 15:45
A Ty to tylko Ty więc po co cię ratować niemądry człowieku.
- 5 3
-
2019-07-31 16:00
Kuba z Gdanska
Ty nawet psu nie dorownujesz! ci*liku w rurkach
- 13 3
-
2019-07-31 19:49
AŻ pies
ty jestes tylko zerem, czy moze nawet mniej
- 6 0
-
2019-07-31 20:34
błazen
a ty to tylko i**ota
- 3 0
-
2019-07-31 21:11
No właśnie kundlu z Sopotu
- 3 0
-
2019-07-31 22:43
To tylko Filip z Sopotu !
Nie warto reagować
- 0 0
-
2019-08-01 13:49
A ty i**ota i tyle w temacie
- 0 0
-
2019-08-01 22:11
To tylko filip z sopotu...........
- 0 0
-
2019-08-03 20:36
TO tylko pies???
to może tak Panie Filipku Pana zamknąć związanego w taki upał i napisać to tylko bezmyślny człowiek???bo nie mówi to można tak postępować??? bezmyślność
- 0 0
-
2019-07-31 15:02
jakie są straty materialne? (5)
- 14 142
-
2019-07-31 15:05
O materialne pytasz? (2)
A moralne Cie nie interesują?
- 19 4
-
2019-07-31 15:14
mnie interesują, np. czy jadłas juz dzis schabowego? (1)
- 9 16
-
2019-07-31 19:12
nie, jeszcze się przewijam
- 0 3
-
2019-07-31 22:45
Jessica nie wie co to PO
Prędzej z Brajankiem zapiszą się do pisu w kolejce po 500 plus na kolejne siódme dziecko.
- 1 1
-
2019-08-01 13:47
Takie same jak przy zamkniętym bachorze w aucie
- 0 0
-
2019-07-31 15:03
takie rzeczy tylko w Gdańsku (3)
- 30 88
-
2019-07-31 15:09
Udeż w stół
A Gdynianin z kompleksami się odezwie,
- 16 8
-
2019-07-31 15:40
Niestety
nie tylko :(
- 10 0
-
2019-07-31 18:09
nie tylko...
- 0 0
-
2019-07-31 15:03
Co to znaczy temperatura trzykrotnie wyższa? (25)
Przecież to nie ma sensu w przypadku temperatury podawanej w stopniach Celsjusza a nie w Kelwinach.
Ktoś tutaj mocno nie pomyślał pisząc...- 37 104
-
2019-07-31 15:06
technicznie masz rację
uznaniowo już nie
- 10 3
-
2019-07-31 15:06
(3)
Wystarczy pomyśleć czytając
- 3 7
-
2019-07-31 16:36
Wystarczy nie pomyśleć. Gdy tylko zaczynamy myśleć to widzimy absurd tego twierdzenia. (2)
- 8 1
-
2019-08-01 07:49
przekonaj się sam/a czy to absurd (1)
posiedź godzinkę w zamkniętym aucie w pełnym słońcu
- 0 1
-
2019-08-01 17:12
Przeciesz zadady 3x wyzsza w samochodzie zawsze sie sprawdza, jest nawet wzur, ale zapomnialem
Zima na dworzu +2 to w aucie +6, latem +20 to w aucie +60
Najgorzej zima, gdy jest -20.- 1 0
-
2019-07-31 15:11
Wystarczy pomyśleć (10)
jeżeli na zewnątrz jest 30 stopni to 3X więcej to jest ????? 3x30stopni to ile to jest? Kelwina nie potrzebuje.
- 11 8
-
2019-07-31 15:19
No właśnie wystarczy pomyśleć (3)
To jest 3x większą liczba na termometrze, a nie 3x większa temperatura.
Nie można mnożyć przy używaniu względnej skali temperatur.
Jak temperatura była 0.01 stopnia C i wzrosła do 10 stopni C to napiszesz, że wzrosła 1000 razy?
A jak od 0 do 3 to wzrosła o nieskończoność?
Ktoś tu widzę spał na fizyce w podstawówce...- 20 7
-
2019-08-01 00:24
Pier...licie Hipolicie, (1)
Oczywiscie wg Ciebie powinno sie napisac "w zamknietym aucie wskazanie termometru bedzie pokazywac 3 x wyzsza wartosc temperatury niz na dworze" tylko czy to ma sens skoro kazdy zrozumie ze przy 30 stC w aucie bedzie 3 razy cieplej czyli 90 i nie ma co sie wymadrzac bo i tak nie zablysniesz. Bo logika podpowiada nam ze odnosimy sie do tego uznaniowego zera czyli punktu zamarzania wody.
- 1 2
-
2019-08-01 07:51
głupio-mądrym Hipolitom tego nie przetłumaczysz
pewnie właścicielka psa się produkuje
- 0 2
-
2019-08-01 08:06
Jeśli Celsjusze podajesz w skali bezwzględnej
I w kontekście wysokiej temperatury to można, oszołomie
- 0 1
-
2019-07-31 16:35
A gdy jest -10 stopni? Ile wskaże termometr gdy według ciebie jest 3 razy większa temperatura? (5)
- 5 1
-
2019-07-31 17:28
20! (2)
- 3 3
-
2019-07-31 17:57
(1)
Ręce opadają. Mam nadzieję, że nie masz praw wyborczych.
- 5 3
-
2019-08-01 07:51
ty pewnie masz i niewłaściwie wykorzystujesz
- 1 1
-
2019-08-01 03:27
-30
- 1 0
-
2019-08-01 08:07
Nje większa tylko wyższa, durniu
- 0 0
-
2019-07-31 16:58
Przykład dla osób nierozumiejących autora tego mądrego wpisu (8)
Jeśli na planecie Ziemia mamy teraz rok 2019 a Słońce jest ciałem niebieskim trzykrotnie starszym niż Ziemia, to zgodnie z Waszą logiką Słońce ma 6057 lat?
Polecam Wam lekcje fizyki na poziomie szkoły podstawowej - jednostka temperatury w układzie SI, pojęcie zera absolutnego itp.- 7 4
-
2019-07-31 18:07
(4)
Przecież rok 2019 nie ma nic wspólnego z wiekiem ziemi.
- 8 3
-
2019-08-01 01:39
BINGO! (3)
Na koniec zagadka. 10 stycznia bylo minus 0,5*C a 12 stycznia bylo już plus 0,2*C. Ilukrotnie wzrosla temperatura miedzy 10 a 12 stycznia?
- 0 0
-
2019-08-01 08:12
Już Ci odpowiadam biedny i**oto (2)
Jeśli w przypadku gdyby wyniosła plus 0,5 stopnia wzrosła by w potocznej nomenklaturze dwukrotnie, to w przykładzie przez ciebie podanym wzrosła 1,4 krotnie
- 0 1
-
2019-08-01 08:18
Przeczytaj, co naskrobales (1)
i zastanow sie jeszcze raz nad tym, kto jest i**otą.
- 0 1
-
2019-08-01 08:46
Ty
Niby kozak z fizy a z chemii gała. Wiesz co to jest przeliczanie na proporcje?
- 0 1
-
2019-08-01 00:10
Krystek, zluzuj galoty! (2)
Podniecasz się, jakbyś myślał, że tylko Ty widzisz niezręczność tego wyrażenia. Zapewniam Cię, że nie jesteś sam. Ale powinieneś się nauczyć, że dzisiaj pisać artykuły (lub "artykuły") może każdy, nawet ktoś znacznie głupszy od Ciebie.
- 1 1
-
2019-08-01 07:54
ludzie, co to ma za znaczenie w kontekście prażącego się psa?
czepiacie się "fizycy i matematycy" - lepiej zróbcie analizę weterynaryjną, jak brak myślenia właścicielki wpłynął na stan zdrowia psa, tudzież psychologiczną nt. stanu umysłu właścicielki
- 1 1
-
2019-08-01 08:51
Przecież to jest głupio mądry cymbał który plecie głupoty
- 0 0
-
2019-07-31 15:08
Bezmózg w spódnicy. Przerażające. (2)
- 125 10
-
2019-07-31 16:27
(1)
Bezmózg nie ważne czy w spódnicy czy nie, ta bezmyślność nie ma płci. Niedawno tatuś zostawił w samochodzie bliźniaki które zmarły, czy to znaczy, że tam był bezmózg z jądrami?
- 8 1
-
2019-07-31 17:24
Owszem to właśnie znaczy
- 4 0
-
2019-07-31 15:09
Głupie paniusie z durnymi kundlami... (10)
i tak samo głupie mamuski z wrzeszczącymi bachorami. Ja lubie tylko koty i ptaki...
- 76 83
-
2019-07-31 15:41
Stop psom (1)
Zakaz posiadania psow w mieście!
- 9 20
-
2019-07-31 15:45
stop stopowi psów
Nakaz posiadanie psów w mieście!
- 13 6
-
2019-07-31 15:42
A ja lubię słonie i konie
tylko co to ma do rzeczy?
- 13 3
-
2019-07-31 16:59
Koty śmierdzą. Może same nie, ale jak się (2)
zwali do kuwety to tylko uciekać. To za bachory i psy.
- 9 11
-
2019-07-31 18:25
A jak ty się zes*asz to wali na całą klatkę
- 11 2
-
2019-08-01 07:57
a od ciebie fiołkami pachnie co?
- 3 0
-
2019-07-31 19:50
pies (1)
glupie paniusie - tak, ale durne psy??? dlaczego?
- 3 2
-
2019-08-01 07:33
Bo pies upodabnia się do właściciela.
- 0 0
-
2019-08-01 00:12
Ja wolę dorosłe kobiety.
Ale jestem tolerancyjny. Co kto lubi.
- 0 0
-
2019-08-01 07:56
wątpię, przy takim podejściu szkoda tych kotów i ptaków
- 0 0
-
2019-07-31 15:09
O to za zwierz? (2)
Osowiały pies to prawie sowa!
Więc o co chodzi?- 13 104
-
2019-07-31 15:41
Dobre!
- 2 6
-
2019-07-31 15:42
no przeciez to proste
skoro osowiały, znaczy że to pies osowski jest.
- 0 6
-
2019-07-31 15:11
Dziękuję tej osobie co nie pozwoliła na straszne cierpienie pieska i Panom policjantom za dalszą opiekę (2)
- 205 6
-
2019-07-31 19:43
Jeszce tylko jedna prośba...
Dla dobra wszystkich proszę o wyeliminowanie tego pozbawionego wyobraźni i zdrowego rozsądku stworzenia( oczywiście nie o psiaku mowa) zanim dojdzie do tragedii i następnym razem zostawi dzieciaka bądź inne żywe stworzenie bo ona przecież musiała iść do sklepu właśnie w tej chwili!!
- 6 0
-
2019-08-01 07:57
i w końcu jakiś mądry i sensowny wpis
podzielam tę opinię
- 1 0
-
2019-07-31 15:20
Ludzie są jednak głupsi niż zwierzęta... (3)
- 159 7
-
2019-07-31 17:11
Bo ludzie posluguja sie wrodzona inteligencja a zwierzeta tylko instynktem. (1)
- 0 3
-
2019-08-01 08:20
Bo każdy ma wrodzoną inteligencję ale nie każdy wie jak z niej skorzystać
- 1 0
-
2019-08-03 20:38
popieram
zdecydowanie!!!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.