- 1 Ugaszono pożar na budowie osiedla (168 opinii)
- 2 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (185 opinii)
- 3 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (132 opinie)
- 4 Na lotnisku pojawił się kwiatomat (97 opinii)
- 5 Wzięli pod lupę punktualność SKM (76 opinii)
- 6 Podsuwają pomysły na kary dla śmieciarzy (22 opinie)
Marsz przeciwników restrykcji związanych z Covid w Gdańsku
W sobotę o godz. 14 spod fontanny Neptuna wyruszy w kierunku pl. Solidarności "Marsz o wolność". Jego uczestnicy chcą zamanifestować swój sprzeciw wobec restrykcji nałożonych z powodu pandemii koronawirusa. Identyczne marsze odbędą się również w innych polskich miastach.
Czytaj również: Codzienne dane o zakażeniach w Raportach sanepidu
Niesłabnącym zainteresowaniem cieszą się codzienne statystyki dotyczące liczby nowych zakażeń, zmieniających się obostrzeń, wywiady z ekspertami z dziedzin biologii i medycyny czy wreszcie postępy prac nad lekiem i szczepionką na koronawirusa.
Dwaj antycovidowcy walczą o życie w szpitalu we Wrocławiu
Nie wszyscy uważają pandemię za zagrożenie
Jednak nie wszyscy traktują pandemię koronawirusa jako poważne zagrożenie. Nazywają ją "plandemią" czy "koronaściemą", a nawet traktują ją jako "spisek rządów i wielkich koncernów". Nakładane na wszystkich restrykcje - które w założeniu mają przecież spowolnić rozprzestrzenianie pandemii i ocalić jak najwięcej osób przed zakażeniem - traktują jako zamach na ich wolność osobistą.
Czytaj również: Od soboty Polska w żółtej strefie COVID-19. Sopot zostaje w czerwonej
Wbrew pozorom zwolenników takiego podejścia nie brakuje i coraz głośniej manifestują oni swoje poglądy. Wielotysięczny tłum tzw. antycovidców zebrał się w ostatnich tygodniach w stolicy Niemiec pod Bramą Brandenburską. Ich marsz został jednak rozwiązany przez policję tuż po rozpoczęciu. Powód? Uczestnicy oczywiście nie przestrzegali wymogów sanitarnych. Ostentacyjnie nie zachowywali dystansu między sobą i nie nosili maseczek.
Marsze w wielu miastach
Na najbliższą sobotę zostały zaplanowane "Marsze o wolność" rodzimych przeciwników koronawirusowych restrykcji. Odbędą się one w wielu miastach w całym kraju. Jeden z nich odbędzie się w Gdańsku. Uczestnicy zbiorą się pod fontanną Neptuna na Długim Targu, skąd udadzą się pod pomnik Poległych Stoczniowców 1970 na pl. Solidarności. Organizatorem wydarzenia, które odbywa się w ramach kampanii społecznej pod hasłem #stopCOVID1984, jest Ogólnopolskie Stowarzyszenie Wiedzy o Szczepieniach STOP NOP z Poznania.
Czytaj również: Chorzy na COVID-19 apelują do ozdrowieńców o podzielenie się osoczem
- Marsz o wolność to kontynuacja wielotysięcznych protestów, które odbyły się w Polsce od początku ogłoszenia epidemii, a zwłaszcza 6 czerwca (Międzynarodowy Protest Przeciw Przymusowi Szczepień), 10 lipca, 16 sierpnia i 12 września 2020 r. Są to protesty ponad podziałami światopoglądowymi i politycznymi z udziałem różnych środowisk i organizacji, które upominają się o podstawowe prawa i wolności, czyli m.in. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Wiedzy o Szczepieniach STOP NOP, Konfederacja Korony Polskiej, Stowarzyszenie WIR Masz Głos, Jedność Narodu, Strajk Przedsiębiorców oraz Narodowy Strajk Polaków - czytamy na stronie organizatorów wydarzenia.
Chcą zaleceń, a nie nakazów
Żądania sformułowane przez uczestników marszu można streścić krótko - zniesienie obowiązku stosowania się do wprowadzonych przez rząd obostrzeń. Ich zdaniem na przykład noszenie masek powinno być nieobowiązkowe. Wzorem Szwecji wszelkie obostrzenia powinny mieć charakter wyłącznie zaleceń, a nie nakazów.
Czytaj również: Trójmiejska branża rozrywkowa protestuje
Sobotnie marsze mają stanowić jedynie zapowiedź większych, które odbędą się na całym świecie w sobotę, 24 października.
Na Długim Targu trwa manifestacja antycovidowców (132 opinie)
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (1467) ponad 200 zablokowanych
-
2020-10-09 13:37
Brawo, popieram! (15)
Noszenie maseczek na świeżym powietrzu to bzdura jakich mało! Dlaczego politycy nie noszą maseczek w sejmie? Dość pomiatania obywatelami i szczucia policją. Motołuszu, gdzie miałeś wczoraj maseczkę gdy wygłaszałem swoje orędzie żałosny hipokryto? Wykończycie nasz kraj gospodarczo, czas was pogonić nieudacznicy. Co zrobicie następne? Zamkniecie plaże i lasy?
- 526 220
-
2020-10-21 13:22
Któs na tych nieudaczników głosował
- 1 0
-
2020-10-10 20:00
Super....tak trzymać
- 0 1
-
2020-10-10 09:29
brawo,popieram (2)
Widać ,że jesteś potomkiem ubeków , komunistów i nienawidzisz tego co dobre.Ale to jest nieuleczalne i z tym musisz żyć. Nie pisz " nasz kraj " bo to nie jest twój kraj.
- 0 9
-
2020-10-10 14:29
to tekst frustrata konfederata
- 0 2
-
2020-10-10 10:15
Twój komentarz jest żywym przykładem tego że to właśnie ty żyjesz i kipisz nienawiścią.
Takich ludzi jak ty powinno się izolować od społeczeństwa i osadzać w ośrodkach resocjalizacyjnych. Nie masz żadnych sensownych argumentów, jedyne co potrafisz to obrażać rozmówców. Sam o sobie wystawiasz świadectwo.
- 5 0
-
2020-10-09 17:10
Mateusz zamyka ale ktoś kto się na tym (4)
zna mówi mu co ma robić on nie ma o tym zielonego pojęcia więc przestań szerzyć hipokryzję gość jest z wykształcenia ekonomistą i g*wno wie o covid na tym polega rola premiera. Ochłoń chłopcze sprawdź kto się na czym zna i nie siej propagandy!
- 4 21
-
2020-10-09 20:21
To dlaczego wczoraj świecił ryjem gdy ogłaszał że cała Polska ma nosić maseczki nawet na świeżym powietrzu? (3)
Wytłumacz mi proszę jaki jest sens noszenia maseczek na świeżym powietrzu?
- 28 2
-
2020-10-09 20:45
(1)
Pilnie należy wprowadzić ustawę o zaostrzeniu sankcji wobec polityków, urzędników, funkcjonariuszy, którzy wykorzystując epidemię posuwają się do łamania prawa.
- 21 1
-
2020-10-10 10:49
Póki co to pilnie pracują nad ustawą bezkarność plus
- 8 0
-
2020-10-10 01:03
A kultura to gdzi
- 2 2
-
2020-10-09 20:29
(2)
W planach jest plan wyjatkowy,wszyscy beda wtedy mega szczesliwi,a przynajmniej mam wrazenie ze wielu tego chce...a i tak to co piszesz nie ma znaczenia,bo tak naprawde chodzi tylko o szpitale,zeby ich nie zapchac calkowicie,bo wtedy juz nie bedzie wyboru..i decyzja bedzie mogla byc tylko jedna..
- 0 4
-
2020-10-10 10:40
(1)
za stan wyjątkowy oni będą rozliczani będą odszkodowania skończy się samowolka tej bandy pisowksich szmaciarzy
- 6 0
-
2020-10-10 10:48
Tylko kto niby ich rozliczy ?
Skoro nikt nie bedzie miał żadnych praw
- 1 0
-
2020-10-09 17:30
(1)
Jakie głupoty piszesz o litości!!!!!!
- 2 14
-
2020-10-09 21:02
tzn ?
- 3 0
-
2020-10-09 13:31
(146)
Nie dajmy się zwariować , za kilka lat będziemy żałować jak upadnie gospodarka to się już nie podniesiemy tak szybko .
- 795 638
-
2020-10-21 01:02
Ma racie
- 0 0
-
2020-10-09 13:32
(103)
W najlepszym przypadku okaże się że koronawirus to ściema ...
- 79 81
-
2020-10-09 13:48
nie do końca ściema (74)
ale ciągłe szczucie ludzi też nie jest dobre.
Grypa jest gorsza i jakoś nikogo nie wyrzucali na kwarantannę.
To, że kilka osób umarło i parę tysięcy jest zarażonych nic nie zmienia.
Donald miał (ale to pewnie ściema) covida i po dwóch dniach wyzdrowiał.
Tek że tego sami to oceńcie.- 93 53
-
2020-10-11 13:23
Jesteś i**otą
Jesteś i**otą. W samej Polsce zmarło już kilka tysięcy osób a nie po prostu kilka jak piszesz. Wystarczy nosić maski i myć ręce. Gospodarka może się załamać jeśli co chwila będzie dochodziło do lock-downów przez d**ili którzy mają problem w zakładaniu maseczek i nie myją rąk.
- 1 0
-
2020-10-09 14:25
Doktor jak z d trąba... (48)
Grypa jest dużo mniej śmiertelna... Już teraz COVID przyczynił się do zejścia z tego padołu ponad 1 miliona ludzi. Grypa, wg najgorszych szacunków, zbierała do 650 000 ludzi. W skali roku...
Oddziel propagandę polityczną, czy zwykłe olewanie własnych rozporządzeń.
Te choroba naprawdę stanowi duże zagrożenie dla ludzi.- 60 82
-
2020-10-11 10:16
Jak zrozumiesz ilu ludzi nie otrzyma pomocy i umrze z powodu covida to może zmienisz zdanie. Pomijając fakt ze mnóstwo ludzi nierząd wpędzi w ubóstwo.
- 0 0
-
2020-10-09 18:32
Hahaha - jest obecnie 300 pare osób na cały kraj!!! (6)
Reszta jest "współistniejącą" tzn. umarli na zawał, udar ,nowotwory i grypy...
+ ale za wpisanie "covid" szpital dostaje 700zł!!!- 25 15
-
2020-10-11 02:23
Podążając za tą logiką i przy okazji ignorując rzeczywiste dane lub w ogóle się nimi nie interesując, każdą chorobę można uznać za niegroźną. Można sobie stwierdzić, że nikt nigdy nie umarł na grypę, tylko na chorobę współistniejącą. A jak u kogoś nie zdiagnozowano żadnej, to przecież nie znaczy, że jej nie było.
Tymczasem w krajach mocniej dotkniętych pandemią statystyki wszystkich zgonów (bez względu na przyczynę) wyraźnie podskoczyły w kwietniu w stosunku do tego samego okresu w poprzednich latach, a różnica nie odbiega mocno od oficjalnych danych dotyczących zgonów z powodu Covid-19.- 1 0
-
2020-10-10 14:57
Z tym się też spotkałem że teraz wszystko podpinają pod Covid-19
Ciekawe dlaczego?... prawda
- 0 3
-
2020-10-10 01:13
Tak ci żal tej kasy dla szpitala? Jeszcze nie dawno było narzekanie jak to szpitale niedoinwestowane. Co za problem, by w taki sposób im tą kasę przekazać? Pomyśl, że jedna, nawet błaha choroba, może nasilić powikłania innej. Organizm, który jakoś dawał radę, przez to małe ziarenko piasku jednak zaniemógł. Co zrobisz, jeśli na miejscu "tego organizmu" znajdzie się ktoś z Twoich bliskich? Im też powiesz "sorry, miałeś inne choroby, przez Ciebie szpital zgarnie parę stówek, bo akurat teraz zachciewa Ci się umierać"? Skoro możemy wspierać WOŚP, by jakiś procent trafiał w formie sprzętu do szpitali, to możemy dorzucić szpitalom kasę na spłatę zobowiązań. Może dzięki temu w końcu sprzęt użyczany (nie na własność) przez jakąś fundację, stanie się zbędny, bo szpital sam go sobie kupi!
- 4 6
-
2020-10-09 20:11
(2)
A niby skąd szpital dostaje kase?
- 5 10
-
2020-10-09 23:46
Poczytaj
Podczas Covid wszystkie kraje się zadluzyly, ale żaden kraj nie jest tu stroną pożyczającą innym pieniądze, majątki najbogatszych ludzi na świecie wzrosły o 25% tylko przez 7 miesięcy
- 7 2
-
2020-10-09 21:27
drukuje w kostnicy
- 5 2
-
2020-10-09 15:15
Alez Ty jesteś zdominowany TVP i TVN.. (19)
Aż przykro Cie czytać...
Grypa o wiele bardziej smiertelna jest i ma wiele powikłań poważnych, zawały serca też, nowotwory też.. Ludzie nie przestali umierać nagle... Pomyśl i wtedy pisz.- 35 38
-
2020-10-09 16:19
(6)
Strasznie, jakim jesteś ignorantem! Grypa jest wg szacunków naukowców ok. 10 razy mniej śmiertelna od COVID-19. Co wy za media czytacie?! Pudelka zamiast poważnej prasy???
- 29 31
-
2020-10-09 21:24
wg których naukowców? (5)
wyłącz telewizor a pozbędziesz się covid'a
śmiertelność na poziomie 0,0003% - śmiech na sali- 18 12
-
2020-10-11 01:52
Podana przez ciebie śmiertelność na poziomie 0,0003% oznacza, że średnio w grupie miliona zarażonych osób umierają trzy. Gdyby zarazili się wszyscy ludzie w naszym kraju, przy takiej śmiertelności umarłoby ok. 115. Czyżby oficjalne dane mówiące o niemal 3 tys. zgonów były elementem wielkiego spisku?
- 1 0
-
2020-10-10 13:50
w 2019 na grypę zachorowało 4,5 miliona Polaków, zmarło 65 Polaków. (1)
Na C-19 zachorowało tylko 100 tysięcy Polaków, a zmarło aż 2500 (jak dotąd). Gdyby zachorowań na C-19 było tyle samo co na grypę czyli 4,5 miliona to zmarłoby minimum 110 000 Polaków (ale ponieważ załamałaby się Służba Zdrowia i zaprzestano by leczenie innych chorób to zmarłoby około 250 000 Polaków - dodatkowo w jeden rok!
- 5 2
-
2020-10-10 14:55
Minimum 650.000 na samą grypę co roku (Świat)
Hmm a gdzie się podziała grypa?
- 1 0
-
2020-10-09 22:34
Poczytaj to będziesz wiedział. (1)
Śmiech na sali? Idź do szpitala z covidami, to nie będzie śmiechu na sali.
- 12 16
-
2020-10-10 06:39
Byłeś widziałeś czy tylko powielasz.. Idź zobacz
- 4 6
-
2020-10-09 18:05
(5)
podaj więc proszę przyczynę masowych zachorowań we Włoszech i Hiszpanii
- 15 19
-
2020-10-09 21:26
spasiony tryb życia, obecność czarnych i beżowych niedożywionych imigrantów w gettach i dzielnicach biedy (3)
w USA podobnie - sprawdź status majątkowy tych co umierali
ta czystka eliminuje starych (emeryci) i biednych (tzw. plebs)- 9 8
-
2020-10-10 14:56
Dokładnie tak i może taki właśnie był zamysł...
- 0 0
-
2020-10-10 00:26
getta imigrantów w kurortach Lombardii
oj chłopie, drzewa ci las przesłaniają
- 6 1
-
2020-10-09 21:43
Życzę dużo zdrowia więc Twoim rodzicom i dziadkom
- 9 5
-
2020-10-09 18:17
Zamknął oczy i go nie widać
- 6 5
-
2020-10-09 15:30
Dokładnie (3)
Ludzie sa tak zmanipulowani przez media... niedobrze
- 41 19
-
2020-10-09 15:33
Niemieckie media (2)
- 19 23
-
2020-10-09 21:22
tvp jest tak bardzo niemiecka, zę aż adolf przy nich jest jakiś taki bardziej polski (1)
- 11 3
-
2020-10-10 10:01
Precz z wyznawcami ideologii mleka !!!
- 0 0
-
2020-10-10 09:57
Brawo
Napisz jaka jest statystyka śmiertelności grypy? Jakie są powikłania grypy, a jakie covid-19. Dodaj link do badań naukowych, z których czerpiesz wiedzę. Jeśli nie jesteś w stanie tego zrobić, to się nie wypowiadaj, bo gadasz głupoty, wymyślone historie.
- 1 4
-
2020-10-10 01:06
Problem w tym, że na grypę człowiek z reguły ma odporność i gro szczepionki nie potrzebowało. Wystarczyło swoje odchorować i nie naginać zasad (wyleżeć, a nie szlajać się, bo promki w sklepie czy wczasy za grosze przepadną). Tu mamy coś, co zostało zmutowane w zaciszu laboratorium, a ludzie o tym zapominają!! De facto nie jest to szczep pierwotny, jaki znany jest od wieków (bo sars-cov istnieje od dawna). Jest to cos innego, wzmocnionego. Możliwe, że ktoś chciał wytworzyć środek ochronny (jak szczepionki na grypę) albo zwalczyć tym inną chorobę (bywało już tak w dziejach medycyny - jedna choroba niszczyła drugą). Tego nie wiemy. Wiemy natomiast, że komuś umknęło to, jak widać, szybciej niż powinno, a banda ignorantów się tym nie przejmuje. Przejmują się, że muszą chronić starszych i słabszych. Muszą, a nie.. powinni sami z siebie!! Ludzie zapominają czym jest empatia. Choroba cywilizacyjna 21w. to zwykły egoizm :( Gdyby wszyscy się uspokoili, to spokój szybciej by zapanował i medycyna do normalności wróciła. Zamiast robić larum o to, że maseczka zakryje tapetę na twarzy, warto pomyśleć - cholera, może przy okazji wykryją coś innego, dzięki czemu zaczną nas szybciej leczyć. Patrzmy na to tak, a nie przez pryzmat zakazów/ nakazów. Nauczmy się na nowo szacunku i chrońmy słabszych, a nikt nam nie będzie musiał o tym przypominać.
- 19 5
-
2020-10-10 14:53
Doprawdy?
Grypa trwa 1 - 3 dni i jest bezobjawowa?!
Podaj mi choroby bezobjawowe i samo ustępujące?
No właśnie też tak myślałem :)- 0 0
-
2020-10-09 15:08
Bedzie niemieckie radio na miejscu i ruski TVN? (8)
- 32 27
-
2020-10-09 17:05
jak prawnik polecam niewierzącym idącym w tej manifestacji zanotowanie kto ich namówił i organizował, (7)
żeby w razie czego gdy zachorujecie i okaże się, że przebieg ciężki, a potem w wyniku choroby będziecie musieli iść na rente to możecie potem złożyć pozwy cywilne wobec osób, które was namówiły do lekceważenia zagrożenia koronawirusem. Przynajmniej może wam będą częściowo wypłacać dodatek do renty za uszkodzenie zdrowia. Trzymajcie się zdrowo i nikomu nie życzę żebyście się rozchorowali.
- 44 29
-
2020-10-09 18:16
I czy warto za 50 złotych umierać (1)
- 7 16
-
2020-10-10 12:41
zrozumcie wreszcie, że rządy chcą nas zniewolić, dlatego współpracują z tajną Grupą Bergerberg
która rządzi światem, ich plan jest by ci w maseczkach byli niewolnikami, a ci bez maseczek będą wolni. Reptilianie przenikli do rządów i każą nam nosić te maski co powodują grzyby!
- 5 6
-
2020-10-10 10:00
Róbmy im zdjęcia
- 5 1
-
2020-10-09 21:22
szczere życeznia od prawnika - dobre sobie (2)
chciałbyś sobie już klientów nagonić na jakieś pozwy itp. Może odbiorcy TVNpolPiS dadzą się nabrać
- 5 16
-
2020-10-10 09:53
Brawo
Teraz już nie tylko TV PiS. Teraz wszyscy spiskują. Nie zapomnij omijać szpitali do końca życia, bo tam na Ciebie czekają, żeby Cię zabić. Jeśli nie słuchacie medyków, naukowców oraz nie czytacie badań naukowych.( Naukowych, a nie sfrustrowanych pseudo byłych pilkarzy, którzy atakują na FB bądź YouTube)
Taka postawa pokazuje jak bardzo dojrzałym społeczeństwem jesteśmy i jak niektórzy ludzie mają w poszanowaniu ludzkie życie. Owszem dziennie umiera statystycznie koło 1000 osób na różne choroby czy w wypadkach. Jeśli zwiększa się liczba zachorowań, rośnie liczba zgonów. Do tej pory nie mieliśmy dnia z ogromną ilością zgonów, ale przy takich wzrostach łatwo liczyć ile procentowo wzrasta śmiertelność dzienna. Nie mówcie o gospodarce jeśli nie zadbaliście o nią kiedy był czas na prewencję. Po to były prośby o zakładanie maseczek, a zdjęto nakaz, żeby społeczeństwo pokazało jak Jet odpowiedzialne. Widać musicie być traktowani jak barany.- 12 3
-
2020-10-09 22:33
Żygam już wtrącaniem polityki w każdą wypowiedź. Zakute łby wykuły sobie skróty i jak ich używać i bezmyślnie kopiują to czego
się nauczyły od innych zakutych łbów.
- 7 3
-
2020-10-09 23:13
albo jesteś nowy albo słaby - prawnik
- 4 5
-
2020-10-10 12:30
Doinformuj sie. Oficjalnie na COVida zmarlo w Polsce tylko 297 osob.
Dane ogolnodostepne sa, wiec zamiast hejtowac wpisz w wyszukiwarke co potrzeba i sobie sprawdz.
- 2 2
-
2020-10-09 15:39
(4)
Ten wirus jest nieprzewidywalny. Grypę wiesz jak przechodzisz, tu jako młody człowiek możesz trafić pod respirator, bo coś w organizmie zaprotestuje. A straszne jest to, że za moment nie będzie wcale lekarzy...
- 35 29
-
2020-10-09 17:05
(3)
Hahahahahaha groźny covid - ten na którego kilkanaście osób umarło bo reszta umarła na co innego ale miała bezobjawowego wirusika
- 28 21
-
2020-10-09 18:34
Dokładnie! (1)
Testy to ściema! Dają fałszywe wyniki ,jak im pasuje...
- 25 13
-
2020-10-10 08:28
Rozumiem że teraz mamy partię testów na plus. Bo jakby to działało przypadkowo to statystyczne wychodzi 50%
- 5 0
-
2020-10-09 18:09
czy to dziwne? dlaczego nie powiedzą ci prawdziwą przyczynę śmierci np w wypadku albo po nieudanej operacji?
- 15 4
-
2020-10-09 23:41
Nie do konca
Różnica jest taka że jak masz raka i grypa lub raka i Covid w pierwszym przypadku w akcie zgonu wpisza ci raka nie wspominając o grypie , a w drugim wpisza Covid z chorobami towarzyszącymi, na sam Covid w Polsce zmarło w tym roku 300 osób to tyle ile umiera z innych przyczyn co 6 godzin każdego dnia .
- 6 3
-
2020-10-09 23:11
dla kogo???
- 0 0
-
2020-10-09 21:20
1 mln ludzi buahahahah
testów nie potrafią policzyć, a za miliony zmarłych się biorą. Wracaj na swoją płaską ziemię
- 3 11
-
2020-10-09 16:53
Dolicz te prawie 3 mln rocznie, które od lat umierały na świecie na zapalenie płuc, bo to ono jest przyczyną zgonu po covid. Nikt do tej pory się tym jakoś nie przejmował.
- 21 8
-
2020-10-09 14:36
To ci sami co w marszach KOD i LGBT maszerują (12)
Idziemy robić zdjęcia
- 23 56
-
2020-10-09 14:57
Przecież to wasz szczerbaty Guru z Żuliborza nie nosi maseczki XD (4)
- 23 12
-
2020-10-09 15:11
Tusk nie jest z Żoliborza (3)
- 14 16
-
2020-10-09 17:00
Tu nie mówi się o Tusku tylko o balbinie, co 13 grudnia spał do południa (2)
- 15 4
-
2020-10-10 13:04
Lepiej spać do południa, niż donosić na kolegów.
- 1 1
-
2020-10-09 17:19
I dostał Oskara od służb niemieckich?
- 10 4
-
2020-10-09 14:43
mózg sobie sfotografuj (3)
- 28 13
-
2020-10-09 19:34
Jest problem...
on nie ma mózgu jak i reszta pis dzielców którzy robią dobrze rządzącym troglodytom. Zupełnie się nie zdziwię że ludzie będą chorować od maseczek a wtedy lekarze będą mieli ich w d... Bezpieczna maseczka to taka którą się co chwila zmienia na nową inaczej jest źle a kogo stać na wymienianie maseczek co kilkanaście minut...
- 13 6
-
2020-10-09 14:57
Mleczna mafia wyłazi ?
- 4 8
-
2020-10-09 14:47
Ludzie róbcie im zdjęcia
Ciekawe osoby się przewijają
- 15 22
-
2020-10-09 14:57
Mylisz się (1)
To płaskoziemcy, anty szczepionkowcy i spiskowcy. Oni są raczej po prawej stronie sceny politycznej. To prości ludzie bez wykształcenia.
- 23 30
-
2020-10-09 17:01
Foliarze, koronoentuzjaści
- 7 8
-
2020-10-09 14:48
stala ekipa i cyk fota na zydobuku
- 14 8
-
2020-10-09 16:08
Donald nie miał, za to szumowinski miał jeden dzień (1)
- 12 4
-
2020-10-09 22:30
1 dzień na krawędzi życia, dobrze, że wyzdrowiał tak szybko.
- 3 1
-
2020-10-09 14:43
Wielka Du będzie ? (4)
- 8 4
-
2020-10-09 14:49
Białe świeczki i róże weźcie bo z kwiku przed sądami pewnie wam zostały (3)
- 15 18
-
2020-10-09 14:55
I niech się wam transparenty nie pomieszają (2)
Tęczowe tym razem zostawcie
- 11 24
-
2020-10-09 15:12
Płacą dalej po 50 złotych po marszu ? (1)
- 12 17
-
2020-10-09 17:13
Albo płatny weekend w Zakopanem dla Kodu.
- 6 9
-
2020-10-09 14:38
Waginy nie zapomnijcie (3)
- 13 19
-
2020-10-09 14:50
Wrzućcie na YT po całym spedzie (2)
Jest program który identyfikuje twarze w maskach
- 7 18
-
2020-10-09 15:12
Sąsiadka mnie namawiała żeby pójść bo 50 złotych mam dostać (1)
- 11 26
-
2020-10-09 16:12
Mnie tez
Ale na jakaś pro rządową. Poza kasa, było obiecane ze policja przymknie oko na dewastacje.
- 16 6
-
2020-10-09 13:53
Gdańszczaninki i Gdańszczaninowie (14)
W sobotę festyn antycovidowiczek i antycovidowców. Przyjdą same foliarki i foliarze, szurki i szury, a także pewnie antyszczepionkowiczki i antyszczpionkowcy. Takie ludźki i tacy ludzie nie rozumieją, że stanowią zagrożenie dla zdrowia mieszkanek i mieszkańców miasta, w zasadzie dla zdrowia wszystkich obywatelek i obywateli. Ten festyn nie powinien się odbyć, tak jak marsz nacjonalistek i nacjonalistów.
- 50 64
-
2020-10-09 14:03
Trzeba stragan z czapeczkami z folii aluminiowej otworzyć XD (2)
- 20 19
-
2020-10-09 17:04
Tam będą koronosceptycy. Folię noszą koronaentuzjaści (1)
- 8 5
-
2020-10-10 12:40
No chyba nie
Czy Ty wiesz skąd się wzięło w ogóle określenie foliarz?
- 3 0
-
2020-10-09 14:23
i wyznawcy Bosaka (3)
- 8 13
-
2020-10-09 14:41
Nosak to ruska opcja (2)
- 3 11
-
2020-10-09 15:33
tak, dokładnie (1)
i śmierdzą mu onuce
- 2 5
-
2020-10-09 20:40
PiSowcy to jednak mentalne prostytutki co za pieniążki sprzedają Polskę
- 4 1
-
2020-10-09 14:05
(4)
Zostań w piwnicy jak się boisz.
- 39 17
-
2020-10-09 14:10
Siedź w piwnicy skoro noszenie maski ci przeszkadza. (3)
- 31 41
-
2020-10-09 14:34
Nie będziesz mi ustawiał życia foliarzu. (2)
Boisz się? Nie potrafisz się dostosować do społeczeństwa? Masz stany lękowe? Zostań w piwnicy lub idź po pomoc do psychiatry.
- 20 21
-
2020-10-09 14:58
To wy jesteście foliarzami widząc teorię spiskową czopku XD
- 8 13
-
2020-10-09 14:39
Dzbany 30+ nie mogą warg nastrzyknietych pokazywać ....?
- 13 17
-
2020-10-09 14:22
Czy też mogę dołączyć ? (1)
Jestem trochę starszej daty. Uważam że własza nadal tuszuje incydent w Roswell 1947.
- 14 6
-
2020-10-09 14:25
Ile to już tuszu wylali, od 1947.
- 4 1
-
2020-10-09 13:48
To na co czekasz ? (5)
Zamiast czekać co się okaże lub nie okaże rusz swoją d**e i idź do szpitala sprawdzić na sobie.
- 18 15
-
2020-10-09 14:43
Można rzucać w nich jajkami ? (3)
- 12 24
-
2020-10-09 14:49
Kefiry i maślanki znowu wyjdą ? (2)
Ci sami co kwiczeli ,,wolne sądy,,?
- 11 18
-
2020-10-10 08:39
Kolego wracaj na swoje pastwisko do Rachonia.Nic tu po tobie baranie .
Mozecie probowac wrzucac marsze lgbt ,kod i co tam w waszych pustych baniakach sie wzruszy I polaczy .Osobiscie uwazam ze marsz powinien sie odbyc w maseczkach przeciwko durnej zmianie ,ktora kazdego dnia niszczy Polske..
- 3 1
-
2020-10-09 15:08
Nie to ci co emerytury SBekom chcieli przywracać
- 12 15
-
2020-10-09 14:38
To ruskie prowokacje
- 6 8
-
2020-10-10 00:58
Ściema znana od wieków? Ściema to jak widać system edukacji, albo podejście nauczycieli biologii, bo o wirusach i bakteriach kiedyś się już w podstawówkach uczyło! W dobie Internetu każdy sam powinien się doedukować. Wszelkiej maści wirusy sa od dawna, ale do tej pory nie były podkręcane w laboratoriach! Tu mamy coś podkręconego, byc może przez to, że ktoś chciał wynaleźć jakąś metodę ochronną albo jedną chorobą zwalczać inną (już tak robiono, to nic nadzwyczajnego). Nie ma więc tu żadnej ściemy, za to wychodzi jak egoistyczne społeczeństwo się stworzyło. Zamiast myśleć o chorych i słabszych to lament, że się życie ogranicza. Każdy kto się czepia i ironizuje, niech idzie do dps albo do hospicjów - popracuje społecznie i zobaczy jak to wygląda. Nie docenia życia ten, kto nie musi o nie walczyć! Egoizm to najgorsza zaraza ludzkości. Może chociaż ta epidemia otworzy niektórym oczy. Od strony Chin/ granica z Rosją, rozprzestrzenia się coś jeszcze gorszego - Dżuma!! Też uznasz ją za ściemę, bo nikt ze znajomych i rodziny nie miał?! Pora zamknąć okienko portaliku społecznościowego i otworzyć encyklopedię. Tylko na zawał nie padnij, jak zapoznasz się z ilością chorób, których od dawna nie było (nie oficjalnie), a wróciły na nowo ze zdwojoną siła. Mutacja, mówi Ci to coś? Każda choroba się mutuje (nowe szczepy). Szczególnie ta, która jest sztucznie podkręcona w zaciszu laboratorium.
- 1 3
-
2020-10-09 22:31
Twoje życie to ściema.
- 3 1
-
2020-10-09 16:41
Bo tak jest (1)
Ściema ze skalą szkodliwosci w celu osiagniecia konkretnych celów zniewolenia.
- 12 7
-
2020-10-09 19:39
Już to zrobili ale czego się spodziewać po tak głupim narodzie, cudów?!
- 5 1
-
2020-10-09 17:21
To ile lat swojego życia chcesz poświęcić na przekonywanie się o tym?
- 1 2
-
2020-10-09 16:03
W najlepszym przypadku okaże się że koronawirus to ściema ... (1)
A w najgorszym?
- 5 5
-
2020-10-09 17:21
Że to kiła w innej formie
- 9 0
-
2020-10-09 22:30
I tak będziemy żałować i tak. Ale lepiej niech ludzie żyją i żyjmy biedniej niż mają umierać, a wybrańcy mają się bogacić. (1)
- 2 1
-
2020-10-10 15:04
Przecież wybrańcy narodu maja się dobrze i bogacą się na tym głupim narodzie.
Jeszcze jest kwestia leków i szczepionek na nieistniejącą pandemię, majstersztyk godny Oscara!
"Ludzie są tak głupi że to wszystko działa. Niesamowite!" Mateusz "Pinokio" Morawiecki- 1 0
-
2020-10-10 14:07
ten kto przejmie bedzie zadowolony
- 0 0
-
2020-10-09 15:11
Jesteście tępaki. płaskoziemcy (2)
jak nie widzą wirusa , to dla nich znaczy , ze go nie ma.
- 13 16
-
2020-10-10 13:00
Na Białoruś z nimi!
Przecież Łukaszenka publicznie stwierdził, że nie widzi, żeby jakiś wirus w powietrzu fruwał. A jeśli nawet to wystarczy pić dużo wódki i jeździć traktorem :)
- 0 1
-
2020-10-09 15:25
tempakiem trzeba byc zeby sie tak bac tego wirusa, gdyby media tego nie rozdmuchaly to by kazdy z tym zyl i myslal ze ma grype i tyle, panike robia a plaskoziemcy sie boja.
- 16 15
-
2020-10-09 13:34
a jak umrzemy to tym bardziej szybko się nie podniesiemy (7)
- 49 21
-
2020-10-09 13:44
A co jeśli umrzemy na tysiąc innych możliwych chorób i dolegliwości? (5)
- 30 16
-
2020-10-09 13:54
Jeśli rak, zawał serca, czy śmierć w wypadku będą zaraźliwe, to przyznam ci rację. (4)
- 22 18
-
2020-10-09 14:11
Jak najbardziej są 'zaraźliwe' tylko w nieco inny sposób. (3)
Rakiem 'zarażasz się' dzięki dymom z elektrowni czy domowych palenisk, spalinom samochodowym, żarciu pakowanemu w plastik, chemii stosowanej przy uprawie roślin, itd. Wypadek też możesz spowodowac właśnie ty w każdej możliwej chwili, błędy za kierownicą zdarzają się nawet najlepszym kierowcom. Na zawał umieramy często z powodu nadmiernego stresu na który godzimy się w naszych pracach. Ludzie ludziom zgotowali ten los. Wystarczy chwila refleksji.
- 18 18
-
2020-10-09 14:28
Nieźle robienie z logiki kurtyzany... (2)
Czynniki wymienione to nie źródła a czy nimi sprzyjające. Wyobraź sobie świat, gdzie rakiem możesz zarazić się od osoby bez objawowej. Młody organizm może, może, zwalczy go, ale w między czasie sorzeda go innym osobom.
I nie chodzi tu o licytację która choroba bardziej zabija. Chodzi o to że na COVID nie mamy ani leków ani szczepień. Jedynie środki ostrożności i obostrzenia.- 16 18
-
2020-10-09 20:42
(1)
przechorowanie nie zabezpiecza, a szczepionka zabezpiecza foliarzu?
- 3 2
-
2020-10-10 12:58
Tego jeszcze nie wiadomo
Okaże się w dłuższej perspektywie. Kretynie.
- 0 0
-
2020-10-09 13:41
Ale wtedy to już nie będzie twoim zmartwieniem. Taki czarny humor przy piątku...
- 18 2
-
2020-10-09 14:39
Jeśli nakaz noszenia maseczek uratuje choć jedno życie, to już warto. (10)
Więc nie bądź durniem, bo to że nie masz objawów nie oznacza iż jesteś zdrowy. Każą nosić to noś i nie narzekaj, bo może się okazać że przez swoje chore ambicje zarazisz osobę tobie bliską. Ciekawe do kogo wtedy będziesz mieć pretensje?
- 29 37
-
2020-10-09 16:59
(2)
Wskaż proszę choroby zakaźne przenoszone drogą kropelkową, które nie dają objawów.
- 12 2
-
2020-10-09 19:42
Nie ma (1)
Coś takiego po prostu nie ma prawa istnieć, tak samo jak samowyleczalny wirus...
- 7 2
-
2020-10-10 12:54
Wirus zwykle jest samowyleczalny (grypa)
Leczenie polega głównie na łagodzeniu objawów i ew.wzmacnianiu układu odpornościowego (HIV). Albo organizm go zwalczy albo w końcu się podda.
- 1 0
-
2020-10-09 17:07
(3)
Jak będą kazali na czworaka chodzić to też będziesz chodzić? Dla świetego spokoju? Bo każą? I przez takie miernoty mamy więcej podatków, wyższy VAT - bo dla świetego spokoju siedzą pod miotłą - bo tak każą to tak ma być
- 16 12
-
2020-10-09 20:15
(2)
A jak każą stać na czerwonym świetle to ty stwierdzisz iż to głupota i to lekceważysz?
- 5 8
-
2020-10-10 09:14
(1)
Nie bo on ma mozg, i sam jest w stanie określić jaki nakaz ma sens.
- 1 1
-
2020-10-10 12:49
No tak, Polak zawsze wie wszystko najlepiej
A potem jest płacz. To warcholstwo trwa już od czasów Rzeczypospolitej Szlacheckiej.
- 1 0
-
2020-10-09 19:41
Covidianin
Noś nawet wiadro ołowiane na tym pustym łbie z napisem pandemia strachu i głupoty.
- 6 5
-
2020-10-09 15:23
(1)
typowy leming, jak kaza to i w przepasc skoczy, i nawet przez chwile nie pomysli samodzielnie, jak wiekszosc polakow.
- 20 15
-
2020-10-09 15:28
Nie znam typa.
A kto to jest ten polakow.
- 8 11
-
2020-10-10 10:58
Gospodarka upadnie z powodu rozdawnictwa.
- 1 0
-
2020-10-09 13:55
(6)
jakby każdy przestrzegał zasad higieny oraz dystansu społecznego to niczego nie trzeba by było zamykać.
- 30 23
-
2020-10-09 17:06
(4)
Kiedy do pustego łba dojdzie, że ten dystans i maseczki to ściema? Tu chodzi o zniewolenie mas
- 18 16
-
2020-10-09 17:39
A po co te masy zniewalać? (3)
- 7 8
-
2020-10-09 18:43
Już jesteś zniewolony... (2)
Wyłącz telewizor - włącz myślenie!!!
- 12 4
-
2020-10-09 18:55
Zapytałem was, znawców (1)
jaki jest cel zniewolenia mas.
No chyba że jedyne co potrafisz napisać to oklepane: włącz myślenie!!!111jedenjedenjeden- 5 9
-
2020-10-10 08:41
Dokładnie po co niby
zniewalać ludzi już od dawna zniewolonych. Przecież wolny człowiek powinien robić co chce.
- 0 3
-
2020-10-09 14:41
ale już za póżno...
- 8 6
-
2020-10-09 22:49
Glosy podzielone pol na pol jak w wyobrach..
- 0 0
-
2020-10-09 22:15
George Orwell
Covid 1984 Polecam lekturę
- 4 2
-
2020-10-09 19:25
Tak się składa że już upadła. Polska jedzie na kredytach które my spłacimy bo rząd się wyżywi...
- 4 1
-
2020-10-09 17:50
wolne miasto gdańsk !!!
Jak najwięcej żeby nas było i oby policja była z nami oni są po służbie tacy jak my zwykli ludzie oni też nie chcą żyć w klatce i totalitaryzmie niewoli itd !!!
- 11 7
-
2020-10-09 15:15
Łatwiej jest oklamac ludzi
Niz pozniej przekonac ich ze zostali oklamani.
Dalej pajacujcie w maskach!
Nikt maski nie musi nosic...
Wg litery prawa powinny ubierac je osoby zarażone i poddane kwarantannie .- 18 14
-
2020-10-09 15:14
a my mamy jakas gospodarke?
- 6 3
-
2020-10-09 14:02
Sprzedawcy folii aluminiowej na wasze czapeczki już liczą zyski XD (1)
- 7 18
-
2020-10-09 14:13
A co, masz pomysł na nowy sposób walki z wirusem? Będzie równie skuteczny jak maseczki?
- 13 8
-
2020-10-18 13:48
Gdyby...
Gdyby policja tak brutalnie jak uczestników marszu o wolność potraktowała ekshibicjonistycznych uczestników "parad równości"... Czyli w Polsce ludzie chcący mimo epidemii żyć normalnie (jak w Szwecji) są gorzej traktowani niż ci, co chcą Polakom narzucić zwyrodniałą ideologię!
- 0 0
-
2020-10-09 14:24
A lekarze potem będą... (4)
...leczyć tych dzbanów, za kasę podatnika. Głupota jest bezgraniczna.
- 45 31
-
2020-10-10 14:15
(1)
nie leczmy palaczy, nie leczmy grubych, nie leczmy alkoholików, nie leczmy kierowców z wypadków którzy notorycznie łamią przepisy. W końcu to kasa podatnika, a ci delikwenci wiedzieli co robią.
- 4 0
-
2020-10-14 22:19
Piję, palę, mam nadwagę i jeżdżę autem. Nie musicie mnie leczyć ale przy okazji nie chce płacić na służbę zdrowia, a najlepiej w ogóle podatków. W moim przypadku to 13k miesięcznie, wydam to na prywatną opiekę.
- 0 0
-
2020-10-09 23:30
tak przez telefon. spróbuj dostać się do lekarza w przychodni. powodzenia .Módl się "dzbanie" abyś nie zachorował .zobaczysz czy doczekasz się pomocy.
- 2 2
-
2020-10-09 14:28
Na razie
To lekarze pracują na teleporadach za kasę ze składek "tych dzbanów", którzy zmuszeni są w razie konieczności korzystać z prywatnych usług medycznych.
- 19 3
-
2020-10-11 20:15
covid to wielka manipulacja
każdy logicznie myślący człowiek widzi, że fałszywa pandemia jest narzędziem w rękach globalistów
niestety ludzie wciąż oglądająTV i to jest ich koniec samodzielnego myślenia
jeszcze załóż maseczkę, noś ją cały dzień - to już w ogóle nie zauważysz jakim jesteś głupcem- 0 2
-
2020-10-09 13:36
Łoho, głupota nie boli. (12)
Owszem, zarządzanie kryzysem w tym kraju jest absurdalne i to, co się tuaj dzieje pod kątem politycznym w związku z covid, to jest farsa, ale zaprzeczanie temu, że istnieje realne zagrożenie, że mamy epidemię, nie sprawi, że ona przepadnie albo stanie się dla nas mniej groźna...
Są rzeczy, na które nie mamy wpływu, i to jest jedna z takich rzeczy - stało się, mleko się rozlało, ktoś zjadł nietoperza w Chinach i teraz my musimy otwierać klamki łokciem. Ale babranie się w tym "rozlanym mleku" tylko nas pogrąży, a niczego na lepsze nie zmieni...- 347 134
-
2020-10-11 19:45
odsyłam do lektury
co to jest epidemia kiedy jest epidemia jakie kryteria musi spełnić patogen by uznać go zakaźną chorobę -puki co nic nie pasuje wirus grypy by jest i będzie przeżyliśmy ptasią grypę świńska lecz raz utraconej wolności nikt już nam nie odda .obowiązkowe szczepionki niesprawdzone uzależniająca od leku który ma władza to jak narkotykami dają darmo potem musisz płacić
szczęsliwi nie świadomi żal- 0 0
-
2020-10-09 13:57
225 łóżek covidowych zajętych w województwie (4)
W województwie pomorskim mam ponad 2 miliony ludzi i jak podaje WSSE Gdańsk - jest zajętych 225 łóżek covidowych. Gdzie ta wielka epidemia, niewydolność szpitali, lekarzy. Jest co najwyżej zwykły bałagan wywołany paniką złym zarządzaniem rządu i miast!
- 30 30
-
2020-10-10 00:33
podjedz do najbliższego oddziału zakaźnego, zobaczysz
a zanim znowu się głupio doezwiesz, zapytaj mamy, jak działa powszechny system ochrony zdrowia w kraju
- 0 3
-
2020-10-09 14:32
225 dodatkowo zajętych łóżek to dla ciebie mało ekspercie? To jest liczba łóżek w przeciętnym szpitalu bez podziału na oddziały. (2)
Ekstra szpital zajęty w naszym województwie. Może po prostu przejdź się do szpitala zamiast pierdzielić głupoty. I jeszcze inteligenci cię plusują...
- 26 10
-
2020-10-09 16:13
(1)
Skąd wiesz, że ekstra? Nigdzie tego nie podają. Brakuje personelu, bo musi siedzieć na kwarantannie.
- 6 5
-
2020-10-09 16:25
Jakie wiem
To jest przykład, porównanie. 225 łóżek, z czego większość zabranych z innych oddziałów bo tego nikt nie dorobił. Istotne jest to, że 225 to bardzo dużo a nie mało. Tyle w temacie.
- 9 2
-
2020-10-10 00:32
tak dla jasności, nikt nietoperza nie zjadł
pierwszym "ogniskiem" byli pracownicy firmy sprzątającej, którzy wywozili odchody nietoperzy z chińskiej kopalni. albo zawiodło bhp, albo chinska jakość ich maseczek. przypadek był opisywane w czasopismach medycznych, bo nietypowo przechodzili chorobę, ostatcznie wszyscy zmarli na niewydolnośc ukladu oddechowaego.
- 0 0
-
2020-10-09 14:01
(4)
Tak mozna bylo pisac jeszcze w kwietniu, kiedy nie bylo wiadomo czego sie spodziewac. A tymczasem zagrozenie jest znikome. Pojawila sie po prostu kolejna choroba i okazuje sie, ze na szczescie nie jest szczegolnie grozna. Prawdopodobnie juz wszyscy mielismy juz kontakt z koronawirusem a zarazonych moze byc o kilka rzedow wielkosci wiecej niz podaja. A mimo to nie ma tragedii. Za to rozpetana jest paranoja jakby zmarla przynajmniej polowa ludzi.
- 24 19
-
2020-10-09 14:04
znikome??? zapraszam do szpitala zakażnego, bez rękawic i maski oczywiście bo nic nikomu nie grozi a (3)
ludzie umierają na coś czego nie ma. Widać kisiel w głowie niektórym już buzuje
- 25 23
-
2020-10-09 16:49
i**otyczna propozycja, do zakaznego bez potrzeby nie poszedlbym ani teraz, ani rok temu, kowid nie ma nic do rzeczy.
- 10 1
-
2020-10-09 14:22
Nie zapraszajcie tak usilnie
Bo niedługo się tam wam drzwi przestaną zamykać taki ruch...
- 12 1
-
2020-10-09 14:16
Tak, znikome. W szpitalach jest tez wielu ludzi ciezko chorych na inne zakazne choroby a mimo to nikt sie tym nie przejmuje.
- 19 14
-
2020-10-10 13:19
Dla wszystkich piszących "foliarze" (3)
Dla wszystkich piszących "foliarze" co zakładają folie na głowę, spójrzcie na siebie zakładacie na mordy szmaty które mogą wam tylko zaszkodzić, bo na pewno nie pomóc.
- 9 7
-
2020-10-11 18:36
Pol roku minęło
a ci idioci nadal nie wiedzą, do czego jest maska. Objaśniam - ona nie ma pomóc mi, tylko tobie matołku. A twoja ma pomóc mi.
- 0 1
-
2020-10-10 13:51
Moja twarz. Moja maseczka.
Co ci do tego?
- 0 0
-
2020-10-10 13:43
tak, bo maseczka to śmiertelne zagrożenie
wiem co mówię bo jestem chirurgiem
- 4 0
-
2020-10-11 13:23
Każdy, kto chce nosić maseczkę niech nosi. Tylko warto pamiętać, że wg specjalistów oddychać w jednej maseczce należy nie dłużej niż przez 20 minut. Jeśli więc chcesz się wybrać na 2-godzinny spacer musisz zabrać ze sobą 6 maseczek. To jest pomysł dla przedsiębiorców - etui (typu saszetka) na jałowe maseczki ze specjalnymi przegródkami itd. Musi łatwo dać się w całości zdezynfekować. Czyli plastik, metal albo materiał. W żadnym razie nie skóra.
- 0 3
-
2020-10-11 11:09
Ilu lekarzy brało udział w tym marszu? (1)
- 0 0
-
2020-10-11 13:16
Dziś prawdziwych lekarzy już nie ma. Dzięki polityce kolejnych polskich rządów zasadzającej się na tym, że służba zdrowia nie jest nam w ogóle potrzebna - dawno temu wyemigrowali do Wielkiej Brytanii i innych krajów zachodniej Europy.
- 0 0
-
2020-10-09 13:33
Niech sobie zrobią jeszcze covid party. (22)
- 824 207
-
2020-10-11 12:54
Covid party odbywają się cały czas w restauracjach. Bo w nich nie ma nakazu noszenia maseczek. No bo jak tu jeść w maseczce. Ale to nie restauracje są przyczyną transmisji wirusa lecz szkoły. Ten wirus jest jednak tak zjadliwy, że wcześniej czy później każdy będzie musiał stawić mu czoła. Na początku lockdown'u chodziło tylko o wypłaszczenie krzywej i to udało się osiągnąć. W celu wzmocnienia systemu odpornościowego polecam zapobiegawczo przyjmowanie raz dziennie witaminy C w dawkach co najmniej 1000mg.
- 0 0
-
2020-10-09 14:28
(4)
Powinni nosić przy sobie oświadczenie w stylu: "Nie wierzę w koronawirusa, nie wyrażam zgody na leczenie remdesivirem ani respiratorem".
- 46 19
-
2020-10-11 00:54
zdrowych ludzi nie trzeba leczyć
- 0 0
-
2020-10-09 15:28
Myślenie nie boli. (2)
Dla bezmózga to i trudno zrozumieć przed czym ludzie protestują.
- 16 13
-
2020-10-09 21:38
przeciwko czemu (1)
jak już analfabeto
- 10 2
-
2020-10-10 07:03
Nie, dobrze napisał. Przed czym protestują - przed fontanną Neptuna
- 4 0
-
2020-10-10 18:28
Ewa
Popieram. Niech Ci co twierdzą że nie ma covit niech opiekują chorymi to im rozum wruci
- 0 0
-
2020-10-10 11:02
selekcja naturalna - byle nie kosztem normalnych ludzi
- 2 0
-
2020-10-09 22:16
bedą rozbierane parti robić ,to może kąpiel w motławie ,lub w wiśle
- 2 0
-
2020-10-09 19:52
Aj
Dobry pomysł
- 4 0
-
2020-10-09 13:38
(1)
Chętnie, ale zamknięto nam kluby.
- 29 4
-
2020-10-09 19:41
Jak wy sami niczego
nie potraficie zrobic
- 9 3
-
2020-10-09 19:20
COVID party to mieliśmy od czerwca do września, kiedy turyści śmigali jeden na drugim bez maseczek odległości i takich tam
- 15 1
-
2020-10-09 15:24
Kwintesencja gdańszczanina
- 6 0
-
2020-10-09 13:44
Niech zakończą marsz na SORze (5)
Akurat przydadzą się do pomocy
- 39 32
-
2020-10-09 13:49
na sor (4)
są przewrażliwieni ludzie. Prawdziwych kowidowców brak.
- 19 15
-
2020-10-09 14:15
No właśnie ! (1)
Dlatego nie ma czego się bać i spokojnie można tam lekarzom pomóc. Zapraszam !
- 19 7
-
2020-10-09 15:10
Mi lekarz w pracy nie pomaga, to niby dlaczego ja miałbym pomagać? Do bankomatu razem pójdziemy?
- 12 12
-
2020-10-09 14:00
Foliową czapeczkę już masz? (1)
- 13 9
-
2020-10-09 14:14
A co, chcesz się podzielić?
- 8 3
-
2020-10-09 14:58
a po imprezie prosto do szpitala
może razem z rodzinką
- 12 14
-
2020-10-09 13:36
No przecież właśnie chcą zrobić :)
- 30 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.