• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Wakacje.pl szukają sprzedawców i rozdają wycieczki

8 maja 2017 (artykuł sprzed 7 lat) 
Wakacje.pl szukają chętnych do zespołu. Najlepsi wyjadą na wakacje pod palmy zupełnie za darmo. Wakacje.pl szukają chętnych do zespołu. Najlepsi wyjadą na wakacje pod palmy zupełnie za darmo.

Możliwość podróżowania za darmo, przyjazna atmosfera, szkolenia wstępne z wynagrodzeniem czy wysokie stawki to tylko część warunków, jakie pracownikom oferuje trójmiejski portal Wakacje.pl. Firma właśnie szuka sprzedawców na sezon letni oraz na stałe. 40 najlepszych już jesienią wyjedzie na wakacje pod palmy zupełnie za darmo.



W mieście pojawiły się plakaty i billboardy Wakacje.pl skierowane do przyszłych pracowników - studentów, osoby bez doświadczenia i doświadczonych sprzedawców. Na jednym z nich duże hasło "Jedyne takie call center w Trójmieście". Zapytaliśmy pracowników, co się za nim kryje i czym różni się call center Wakacje.pl od innych w Trójmieście.

- Główne różnice to możliwość zwiedzania świata w ramach pracy, wysokie stawki już na początek i obsługa kontaktów przychodzących - mówi Hubert Napierski, który niedawno awansował na stanowisko conversion sales manager w call center.
- Pracownicy w ramach pracy wyjeżdżają na tzw. study tours do kurortów na całym świecie, na stoki narciarskie, płyną w rejsy luksusowymi statkami. W 2016 roku ponad 60 osób skorzystało z tej możliwości, podróżowały m.in. do Grecji, Hiszpanii, Turcji, a nawet na Malediwy czy do Tajlandii. Wyjazdy są dobrowolne i w większości bezpłatne. - To sprawia, że chętnie aplikują do nas osoby lubiące podróże, ciekawe świata, które w żadnej innej pracy nie miałyby możliwości tyle zwiedzać, bezkosztowo i bez brania urlopu - mówi Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR w portalu.
Poza wycieczkami firma oferuje pracownikom takie benefity jak ubezpieczenie medyczne i na życie, konkursy dla sprzedawców, zniżki na wyjazdy prywatne czy kartę Multisport. Jak na firmę zajmującą się wakacjami przystało, w biurze we Wrzeszczu w pobliżu Politechniki Gdańskiej panuje swobodna atmosfera. Nie ma narzuconego stylu ubierania, firma wspiera też integrację pracowników. Sprzedawcy w call center dostają dodatkowe środki na wyjścia integracyjne, m.in. bowling, ognisko czy piątkową imprezę. Co roku organizowany jest też weekendowy wyjazd z atrakcjami sportowymi. Pracownicy bez limitów korzystają z kawy, herbaty czy mleka, a sprzedawcy pracujący na ostatnią zmianę (do północy) otrzymują vouchery na taksówkę do domu.

Ile można zarobić?

Płace kształtują się w zależności od doświadczenia i trybu pracy. Sprzedawcy w call center mogą zarobić nawet 3500 złotych brutto na start.

- Taką stawkę i umowę o pracę oferujemy kandydatom mającym doświadczenie w sprzedaży, którzy już pracowali w call center, mają niezbędną wiedzę i kompetencje - mówi Ewelina Lewandowska, HR business partner w Wakacje.pl.
Młodszy konsultant bez doświadczenia w sprzedaży otrzyma 14 zł brutto podstawy na początek, po 2 miesiącach ta stawka wzrośnie do 15 złotych na umowę zlecenie lub 2500 zł brutto na umowie o pracę. Stawki te rosną wraz z doświadczeniem i wzrostem kompetencji - 2750 zł i 3000 zł brutto podstawy zarobią pracownicy z doświadczeniem i odpowiednimi umiejętnościami.

Szansa na wypracowanie atrakcyjnej prowizji jest w sezonie letnim bardzo duża, bo to właśnie wtedy wycieczek sprzedaje się najwięcej. Co ważne, sprzedawcy w call center Wakacje.pl obsługują w zdecydowanej większości połączenia przychodzące i maile, nie ma więc mowy o "wciskaniu" na siłę produktu, którego osoba po drugiej stronie słuchawki nie chce. To miła odmiana dla osób, które mają złe doświadczenia w call center. Grafik pracy jest elastyczny, układany wspólnie z pracownikiem, który decyduje, ile godzin chce pracować. W ten sposób ma realny wpływ na wysokość wypłaty na koniec miesiąca. To udogodnienie przede wszystkim dla studentów.

Firma planuje zatrudnić 150 osób, które mają szansę pracować przez sezon wakacyjny lub na stałe. Po wakacjach 40 najlepszych sprzedawców wyjedzie na zasłużony urlop pod palmami, całkowicie na koszt firmy.

Szkolenie nowych pracowników z produktu turystycznego, CRM, systemów i skutecznej obsługi klienta trwa tydzień. Wynagrodzenie za szkolenie jest wypłacane z pierwszą pensją.

CV można wysyłać na adres praca@wakacje.pl.

Więcej na www.karierawakacje.pl

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (49)

  • Za takie stawki w Gdańsku i jeszcze mają jakieś wymagania? (2)

    Kiedy pracodawcy się w końcu nauczą, że jak oferują niewiele więcej niż najniższą krajową to nie powinni liczyć na nic więcej jak kogoś po podstawówce bez doświadczenia bądź z kiepską przeszłością. Ludzie praca za takie pieniądze to brak szacunku do siebie. Zwłaszcza jak cokolwiek potraficie

    • 82 9

    • niskie, ale przynajmniej podali od razu stawki, a nie jak większość rekruterów ukrywa to do samego końca. Tak to można od razu ocenic czy się komuś opłaca iść na rozmowę.

      • 38 0

    • W takim razie większość społeczeństwa nie ma szacunku dla siebie? Lepsze to niż nic nie robienie!

      • 6 0

  • no i stres jak nie wiem co (4)

    nie polecam....stres i jeszcze raz stres w takiej pracy, walka o klienta, wszystko na czas, praca po nocach i w weekendy....

    • 54 4

    • ale ty jestes gniot

      przeciez przychodzac na rozmowe dostajesz info w jakich godzinach pracuje cc...jasno i klarownie. Decydujesz sie....tonpo co teraz medzic?

      • 2 2

    • Nie wiesz o czym mówisz (1)

      jesli Twoim zdaniem taka praca to stres, to współczuję Twoim pracodawcom

      • 5 3

      • Myślę, że Ty nie wiesz o czym mówisz i mylisz wakacje z pracą w wakacje.pl. w sezonie żeby się wysikać musisz wyciszyć klienta i oszukać go , że coś mu sprawdzasz , bo inaczej posikasz się w majtki. Zmiany cen touroperatorów w trakcie rezerwacji to Twoja wtopa do odpracowania, inaczej premii nie widzisz. Ponadto nękanie klientów którzy tylko zapytali o drobny szczegół, musisz zadzwonić 3 x i wysyłać im maile , naewt gdy nie życzą sobie tego , bo taka polityka firmy .
        Reasumując kiedyś to był jeden z lepszych pracodawców na rynku , teraz na gwałt szuka pracowników/niewolników, bo nawet najwytrwalsi starzy pracownicy ich opuszczają.

        • 2 0

    • Życie bezstresowe w domu na kanapie

      Proponuję nie pracować, w domu żyje się bezstresowo :D Pozdrawiam.

      • 5 4

  • oferta dla studenta, a klient niedoinformowany

    i jak wyjedzie na wakacje to ma urlop do niczego bo mu ososba niedowiadczona sprzedaa cos o czym nie miaa zielonego pojcia.....

    • 39 2

  • (2)

    Nie po to się studiuje by pracować w call center za pieniądze za które ciężko w dzisiejszych czasach przeżyć

    • 42 2

    • Nie mów hop.

      • 1 0

    • cc swoja drogą, ale awansować można?

      Teraz sie pozmienialo, kiedys nie bylo perspektywy dalszego rozwoju, teraz chociaz do innych dzialow mozna przejsc, dopiero jak nie znajda wewnatrz to szukaja dalej, czy do marketingu, czy e-commerce, czy produktu, a wtedy praca w stalych godzinach pon-pt i high life :) szkoda, ze nie doczekalam tych czasow, jest na plus po zmianie prezesa.

      • 2 1

  • Szału nie ma :/ (4)

    2500 brutto = ok. 1800 na rękę
    3000 brutto = ok. 2100 netto
    3500 brutto = ok. 2500 na rękę

    Praca sezonowa bez gwarancji zatrudnienia za niecałe 11 zł na rękę jak łatwo policzyć gdzie przeciętnie etat to 168h
    do tego praca zmianowa i nocne powroty

    Jak na Gdańsk gdzie koszty życia są naprawdę duże to typowa praca dorywcza dla studenciaków i taki też będzie poziom obsługi

    • 64 5

    • To już nie te czasy. Teraz ciężko o rozgarniętego studenta za takie pieniądze

      • 13 1

    • ja pracuje na trzy zmiany i takiej stawki na oczy nie zobacze:((( (1)

      • 10 2

      • Staraj się o nową pracę. Akurat dyspozytora na Ukrainca się nie da zmienić ha ha.
        Najłatwiej zmieniać pracę jak się ma pracę. Gorsze oferty możesz olać i masz komfort wyboru, bo ty pracę już masz a oni pracownika nie.

        • 2 1

    • Plus premie. Wychodzi ok 2500-3500 na rękę, wiec nie chrzan ze mało.

      • 0 0

  • Slabo... (1)

    Bardzo slabe stawki. To tylko dla skoczkow ktorzy lubia sciemniac z ofertami a potem klient narzeka ze go oszukali..

    • 25 3

    • Możesz sobie sprawdzić sam ofertę. Łącznie ze zdjęciami sat. W necie full opinii. Wystarczy wpisać w gogle i masz pogląd czy konsultant ci sciemnia czy nie.

      • 2 2

  • Z wakacje pl to nie wiem jak jest, ale z własnego doświadczenia powiem -omijajcie poniższe firmy (1)

    Pewne call center ul długiej- tam to nawet "leaderzy" nie wytrzymują. Potworna chciwość i parcie na wyniki. A niby pracuje się dla potentatów telekomunikacyjnych.
    Przymorze też odradzam.

    Sopot/jelitkowo zarobki w kwocie ktora sie wydaje na czynsz i opłaty(miałem tam koleżankę) z tym plusem że są normalne umowy o pracę.

    A potem dziwota jak młodzi pakuja się i spier... na zachód.

    • 29 3

    • No ok. Ale co student albo os po studiach potrafi? Co da w zamian za np 3 koła na rękę? 2 netto to mało dla osoby, której praca polega na odbierania tel i mówieniu o wakacjach? Kończąc studia jesteś teoretykiem. Nie znasz produktu, systemów, technik sprzedaży. Każdy chce zarabiać, ceni się, ale co faktycznie umiesz, żeby Ci płacić więcej? I ile to więcej?

      • 9 6

  • Stały manewr. Przed wakacjami zwiększają zatrudnienie. W sierpniu dostaniecie zwolnieni

    • 20 2

  • Wakacje.pl to tak sama harówka jak w Tchibo!!!

    Koleżanka tam pracuje, fakt faktem, wyjazdy są bezpłatne, ale to tylko raz w roku, ponadto jednak stres, piszą , że miła atmosfera pracy. Ale w sprzedaży to raczej niemożliwe, zwłaszcza w takiej branży. Niestety odradzam. Gdyby chociaż płacili dobrze, to co innego ...

    • 20 0

  • (3)

    hahahhaha, to na serio?

    naprawdę nie ma dress kodu w call center? wow, co za unikalna sytuacja :D

    "wyjazd bez brania urlopu"? Jak rozumiem za cały ten czas firma wypłaa wynagrodzenie, tak jakby się było w pracy? mhm, uwierzę.

    • 17 4

    • Jak jedziesz na study, to nie masz urlopu. Study jest najczęściej bezpłatne. To szkolenie połączone ze zwiedzaniem. Urlopy bierzesz tylko na wypoczynek. A oni nie wysyłają 40 osób na urlop, tylko na Study.

      • 5 0

    • na wyjeździe

      pracujesz oceniając hotele wiec to zaden urlop

      • 0 0

    • Tak, płacą za study tak jakby się było w pracy.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane