Kilka osiedli od środy bez ciepłej wody
16 sierpnia 2022
(129 opinii)
Przelot nad budowanym węzłem Karwiny
Trwa przebudowa układu drogowego węzła Karwiny w Gdyni. W tej chwili robotnicy pracują na odcinku Wielkopolskiej i Chwaszczyńskiej od ulicy Górniczej do ulicy Racławickiej - Parkowej
. Roboty w dużej części zakończyły się już na ul. Strzelców
.
2022-06-28 07:49
Z Dąbrowy do centrum to ani samochodem, ani autobusem/trolejbusem, nie da się też pieszo i rowerem. Korki straszne, buspasa tymczasowego brak. Chodniki i drogi rowerowe porozorane tak, że można się pozabijać. Dostępność żadna, a Gdynia zatrudnia sztab ludzi w tym temacie.
2022-06-28 07:58
Porzucony wiadukt na Dąbrowie ,kable ,druty ,marsz między pachołkami ,brak oznakowania , nikt tam już nie pracuje od miesiąca . Kontrola Policji i mandacik dla kierownika byłej budowy wskazany .
2022-06-28 08:14
Najważniejsze , że w trójmieście nie rządzi PIS . Wtedy by się działo
2022-06-28 10:45
Poza tym w Szkiełku mówili, że PIS łamie Konstytucję. Dlatego nigdy nie pozwolimy im rządzić w Trójmieście.
2022-06-28 11:22
2022-06-28 09:26
Trzeba przez las jechać od Wiczlińskiej, pod obwodnicą przy Kaczej potem między Chwarznem i Witominem w kierunku Działek Leśnych na Wolności. Do dworca dojazd spokojnym tempem w pół godziny, z powrotem pod górę jakieś 40 minut, i tak szybciej niż cokolwiek innego w godzinach szczytu.
2022-06-28 12:54
2022-06-28 11:20
2022-06-28 23:42
2022-06-29 06:52
Plus niebezpieczne przejście pod budowanymi wiaduktami.
2022-06-27 18:44
Robią to źle. Nie Robią. Jeszcze gorzej. Nie dogodzisz.
2022-06-27 18:46
2022-06-27 19:12
Czego nie potrafią? Wyjaśnij mi internetowy ekspercie.
2022-06-27 19:59
Otóż nie potrafią zrobić w takim tempie, by zminimalizować utrudnienia dla mieszkańców. Rozkopują, zostawiają rozwałkę na kilka miesięcy. Wracają, zasypują, albo i nie. Nawet sobie nie wyobrażasz jak zmasakrowana jest od jesieni ścieżka rowerowa wzdłuż Chwaszczyńskiej i Wielkopolskiej. NIC (zero, null) na niej się nie dzieje od stycznia! Dla
Otóż nie potrafią zrobić w takim tempie, by zminimalizować utrudnienia dla mieszkańców. Rozkopują, zostawiają rozwałkę na kilka miesięcy. Wracają, zasypują, albo i nie. Nawet sobie nie wyobrażasz jak zmasakrowana jest od jesieni ścieżka rowerowa wzdłuż Chwaszczyńskiej i Wielkopolskiej. NIC (zero, null) na niej się nie dzieje od stycznia! Dla kierowców: Strzelców miała ruch wahadłowy przez chyba pół roku! Miały byc max dwa miesące. Czy tak robi firma, którą "umie" prowadzić prace drogowe?? Kpina! Podstawą takiej inwestycji MUSI być zminimalizowanie utrudnień. Nie zaczynać jak się nie ma kadry do pracy na dwie zmiany.
2022-06-27 20:05
No to jak nie ma kadry robotników to możesz iść pomóc, możesz kopać od 18 do 6 rano, szybciej będzie zrobione.
2022-06-27 20:24
żeby machać łopatą.
2022-06-27 20:44
Rację a. Teraz frytki do tego?
2022-06-28 06:47
Nie wiem czego się uczyłeś ale zbyt dużo się nie nauczyłeś,rozumiem że skończyłeś studia o kierunku budowa dróg i mostów.
2022-06-28 12:52
Ty za to skończyłeś. Jak widac, prawda taka że rozgrzebane, bałagan , paru potem macha miotła, za co na forach święte oburzenia, Gdynia to wielka lipa i ściema. Mieszkam i widzę ten bajzel co dzień, mozna rozgrzebać ale z sensem , żeby szybko skonczyć. Pomijam, że tu akurat praca powinna isc również w soboty i na druga zmianę , Nie masz pracowników to się nie pchaj.
2022-06-28 12:24
2022-06-28 13:11
Skoro firma nie ma pracowników, to po co się pcha do przetargu!?
2022-06-27 20:00
Nie potrafią:
1. Zaprojektować tak, aby zmiany były realne i rozwiązujące jakieś faktyczne problemy, z choćby kilkunastoletnią perspektywą czasową. Potocznie nazywa się to planowanie strategiczne.
2. Zaplanować tak aby minimalizować uciążliwość - czyli odpowiedni front robót, terminarz, czas pracy, organizacja zastępcza ruchu drogowego
Nie potrafią:
1. Zaprojektować tak, aby zmiany były realne i rozwiązujące jakieś faktyczne problemy, z choćby kilkunastoletnią perspektywą czasową. Potocznie nazywa się to planowanie strategiczne.
2. Zaplanować tak aby minimalizować uciążliwość - czyli odpowiedni front robót, terminarz, czas pracy, organizacja zastępcza ruchu drogowego itd.
3. Wykonać w wysokiej jakości i zastosować nowoczesne technologie.
Potrafią:
Rozkopać co się da, zdezorganizować ruch i zakorkować kompletnie obszar objęty remontami.
Jak ktoś ma ochotę coś dodać do jednej lub drugiej opcji to proszę bardzo. Zobaczymy co przeważy.
2022-06-28 10:04
Poslizg ponad roczny. Jak wywalili po kontroli glownego dyrektora w okolicach marca br to dopiero prace ruszyly. W Polaqua jest taki bordel, ze robotnicy zaczynaja coraz czesciej opisywac "na zewnatrz" co ciekawsze rzeczy - a kwiatki sa tam takie, ze ksiazke z tego mozna stworzyc. Umowy sa tak podpisane, ze nie mozna nikogo podciagnac do
Poslizg ponad roczny. Jak wywalili po kontroli glownego dyrektora w okolicach marca br to dopiero prace ruszyly. W Polaqua jest taki bordel, ze robotnicy zaczynaja coraz czesciej opisywac "na zewnatrz" co ciekawsze rzeczy - a kwiatki sa tam takie, ze ksiazke z tego mozna stworzyc. Umowy sa tak podpisane, ze nie mozna nikogo podciagnac do odpowiedzialnosci. Dodatkowo komplatny brak synchronizacji pomiedzy przebudowa miasta Gdynia (MTM), a przebudowa Trasy Kaszubskiej. Malo? To sie nadaje do prokuratury.
PS
Zapraszam na forum skyscrapercity to sie dowiecie co sie naprawde odstawia na tych budowac z pierwszej reki. Szczegolnie dziennikarzy. Ale jestem realista: nikt tego g* nie ruszy, bo jeszcze kasa z reklam i sponsoringu przestanie sie zgadzac.
2022-06-28 13:14
O, forum skyscrapercity, wiarygodne źródło! xD Stado domorosłych urbanistów-amatorów, którzy wiedzę czerpią z Sim City, a dopuszczenie ich do władzy skończyło by się totalitarnym reżimem... Ale jak ich developer zaprosił na wycieczkę po Sea Towers, to potem byli gotowi rozszarpać każdego, komu się ta wieża Saurona nie podobała.
2022-06-28 13:36
Zlosc pieknosci szkodzi.
PS
"dopuszczenie ich do władzy skończyło by się totalitarnym reżimem" - jakiej wladzy swirze, to ogolnotematyczne forum o budowlance, a ty piszesz o jakiejs wladzy? Wedz swoje tabletki i odlacz internet to ci sie moze polepszy.
2022-06-28 12:22
2022-06-28 13:39
2022-06-27 23:01
Robić trzeba z głową.
2022-06-27 18:26
Wyciągając naukę z poślizgu z oddaniem Trasy Kaszubskiej i Węzła Wielki Kack, który skutkuje trudnościami dla dziesiątek tysięcy kierowców dziennie (praktycznie całego Trójmiasta), należy tak zawrzeć umowę, aby przy budowie Węzła Karwiny wykonawca bał się realnych kar za przekroczenie terminu realizacji inwestycji i nie tłumaczył się potem wojną, kowidem, małpią ospą, odkryciem tajemniczej komory w ziemi itp.
2022-06-27 18:44
2022-06-27 18:54
2022-06-28 07:52
to tak jakbyś nie wiedział...
2022-06-27 20:20
W naszym kraju ciężko prowadzić działalność, jeszcze trudniej wszystko przewidzieć.
2022-06-28 12:27
2022-06-28 13:52
Tu nie chodzi o przewidywanie sytuacji losowych tylko o wykręty maskujące własną nieudolność. Przy węźle Wielki Kack wykonawcy nadal nie zależy na przyspieszeniu pracy mimo poślizgu. O 7 rano i po 16 prawie nikt tam nie pracuje. Kierowcy marnują kupę czasu i pieniędzy (choćby na paliwo w korkach).
2022-06-27 22:07
Oj tam Miśiaczku nie wiesz jak to jest i na czym zarabia się prawdziwe pieniądze?
2022-06-28 07:18
Niby masz racje natomiast trzeba pamiętać o takich inwestycjach jak trasa slowackiego czy tunel pod martwą Wisłą. Tam wykonawcy zeszli z budowy(z czego jeden zbankrutował) . Efektem było droższe wykonanie projektu i znaczne przeciagniecie go w czasie . Czasem lepiej zejść trochę z tonu w imię większych korzysci ogolem
2022-06-28 13:08
Czy budowa tunelu pod martwą Wisłą powodowała paraliż komunikacyjny okolicznych dzielnic? Ale jasne, "zejdźmy z tonu", przecież to tylko jacyś tam zwykli Kowalscy tracą codziennie czas i pieniądze!
2022-06-28 07:51
2022-06-28 12:25
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.