- 1 Majaland: znamy termin otwarcia i cennik (242 opinie)
- 2 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (528 opinii)
- 3 Nie wiedzą, kto leży w tych grobach (101 opinii)
- 4 Duży gmach w centrum powstał w 8 miesięcy (7 opinii)
- 5 Były senator skazany na więzienie (355 opinii)
- 6 Mała uliczka, duży problem (249 opinii)
Gdynia: więcej autobusów w szczycie do Chwarzna i Wiczlina
Od poniedziałku autobusy linii nr 147, łączącej centrum Gdyni z Chwarznem i Wiczlinem, będą kursować co 10 minut przez 1,5 godziny w porannym i tyle samo w popołudniowym szczycie przewozowym. Ma to zachęcić mieszkańców do częstszego korzystania z komunikacji miejskiej.
Od poniedziałku, 7 października, to się zmieni. W szczycie przewozowym - rano przez 1,5 godziny i tyle samo czasu po południu - autobusy będą jeździć co 10 minut. Zmiany mają pozwolić na większy komfort jazdy i zachęcić rosnącą liczbę mieszkańców do przesiadki z samochodów do komunikacji miejskiej.
Rozkład i trasa linii nr 147 w Gdyni
- Stale rosnąca liczba mieszkańców Chwarzna-Wiczlina ma wpływ na wzrost liczby pasażerów i dlatego, na podstawie badań popytu, zdecydowano się już po raz kolejny na zwiększenie liczby kursów na tej linii. Tym samym linia nr 147 stała się jednym z połączeń priorytetowych w gdyńskiej komunikacji miejskiej - wskazuje Marcin Gromadzki, rzecznik ZKM Gdynia.
Korekta rozkładu łączy się z innymi planami władz miasta. W grudniu gotowe ma być rozwiązanie, które pozwoli zaoszczędzić czas pasażerom komunikacji miejskiej, jeżdżącym przez ul. Chwarznieńską. Poranny korek ominą buspasem, którym będą jechać "pod prąd".
Niewykluczone, że w następnym roku nastąpią kolejne zmiany.
- Zakładamy, że po uruchomieniu kontrabuspasa na leśnym odcinku ul. Chwarznieńskiej zwiększy się udział komunikacji miejskiej w obsłudze Chwarzna-Wiczlina i być może konieczne okaże się zagęszczenie autobusów na tej trasie - deklaruje Marcin Gromadzki.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Chwarzno-Wiczlino: mieszkania na sprzedaż
Miejsca
Opinie (90) 1 zablokowana
-
2019-10-04 15:05
rewelacja będa jezdzic autobusem a ja samochodem i mniej korkow bedzie !
- 42 13
-
2019-10-04 15:20
Najlepszy bylby autobus 1000 (1)
Bez rozkładu i trasy. To pasazerowie decydowaliby, którędy i dokąd jedzie. Oczywiście 24 godziny do dyspozycji pasażerów. Że darmowy, to już szczegół. W Gdyni i tak prawie wszyscy jadą za darmo.
- 40 12
-
2019-10-04 19:49
1000 autobusów jeździ ul. Zieloną non stop w czasie Opener'a. Gratis.
- 9 1
-
2019-10-04 15:25
Po jakie licho te rozklady jazdy?
Ludzie i tak traktują komunikację jak ruchome schody, przyjechał? To jedziemy!
- 32 21
-
2019-10-04 15:28
(1)
Kontrabuspas to i**otyczny pomysł!!! Może tak poszerzyć Rolniczą, Małokacką, co z Chwarznieńską? O Obwodnicy Witomina nie wspomnę.
- 37 20
-
2019-10-04 19:54
Co z sygnalizacja świetlną przy ul. Sokoła? Nowe osiedla, dzieci do szkoły. Ruchliwa ulica i niebezpieczne przejście!
- 8 0
-
2019-10-04 15:30
Drogi w Gdyni to stan umysłu.
- 50 8
-
2019-10-04 15:32
Czemu nie ma częstszych połączeń z Niemotowa do Gdyni w szczycie (1)
Trzeba czekać 30 minut. Może warto dać chociaż po 1 czy 2 kursy rano i popołudniu dla linii 140.
- 37 16
-
2019-10-05 11:50
Jak tam same niemoty, to po co więcej kursów? Niemoty i tak nie ogarnę..
- 7 1
-
2019-10-04 15:42
Zlikwidować linie272
Która wozi powietrze, a przedłużyć linię 172 do Chyloni, do SKM
- 59 1
-
2019-10-04 16:55
A może ktoś by pomyślał
Żeby Chwarzno Wiczlino połączyć z Chylonia i Cisową. Czy wszystkie połączenia muszą być przez zakorkowane centrum. To jest 1,5 godziny jazdy z przesiadką. Marszewską maks. 15-20 minut.
Nigdy nie odkorkujemy centrum jak wszystkie połączenia będą przez centrum puszczane.- 62 3
-
2019-10-04 17:47
Moze tak kots by wpadl ze warto już nie rozbudowywać tej dzielnicy ...koszmarne bloki hossy wygladaja jak projekty rodem z lat 90tych dlaczego w Wawie powstaja takie ladne osiedla a u nas takie brzydactwa...
- 36 16
-
2019-10-04 18:15
A działki leśne???
A może by tak połączenia na działkach leśnych rozbudować? Same górki i pagórki a autobus jedzie raz na 2 godziny. Jakis absurd...
- 49 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.