- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (338 opinii)
- 2 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (262 opinie)
- 3 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (120 opinii)
- 4 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (294 opinie)
- 5 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (101 opinii)
- 6 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (30 opinii)
Gdynia: więcej autobusów w szczycie do Chwarzna i Wiczlina
Od poniedziałku autobusy linii nr 147, łączącej centrum Gdyni z Chwarznem i Wiczlinem, będą kursować co 10 minut przez 1,5 godziny w porannym i tyle samo w popołudniowym szczycie przewozowym. Ma to zachęcić mieszkańców do częstszego korzystania z komunikacji miejskiej.
Od poniedziałku, 7 października, to się zmieni. W szczycie przewozowym - rano przez 1,5 godziny i tyle samo czasu po południu - autobusy będą jeździć co 10 minut. Zmiany mają pozwolić na większy komfort jazdy i zachęcić rosnącą liczbę mieszkańców do przesiadki z samochodów do komunikacji miejskiej.
Rozkład i trasa linii nr 147 w Gdyni
- Stale rosnąca liczba mieszkańców Chwarzna-Wiczlina ma wpływ na wzrost liczby pasażerów i dlatego, na podstawie badań popytu, zdecydowano się już po raz kolejny na zwiększenie liczby kursów na tej linii. Tym samym linia nr 147 stała się jednym z połączeń priorytetowych w gdyńskiej komunikacji miejskiej - wskazuje Marcin Gromadzki, rzecznik ZKM Gdynia.
Korekta rozkładu łączy się z innymi planami władz miasta. W grudniu gotowe ma być rozwiązanie, które pozwoli zaoszczędzić czas pasażerom komunikacji miejskiej, jeżdżącym przez ul. Chwarznieńską. Poranny korek ominą buspasem, którym będą jechać "pod prąd".
Niewykluczone, że w następnym roku nastąpią kolejne zmiany.
- Zakładamy, że po uruchomieniu kontrabuspasa na leśnym odcinku ul. Chwarznieńskiej zwiększy się udział komunikacji miejskiej w obsłudze Chwarzna-Wiczlina i być może konieczne okaże się zagęszczenie autobusów na tej trasie - deklaruje Marcin Gromadzki.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Chwarzno-Wiczlino: mieszkania na sprzedaż
Miejsca
Opinie (90) 1 zablokowana
-
2019-10-04 21:07
(1)
A może 194 w stronę pogórza górnego by też tak zrobić o 5 rano ludzie czekają 20 minut na polaczenie
- 35 12
-
2019-10-05 11:51
To po co o 5 rano gdzies jeżdżą?
- 0 13
-
2019-10-04 21:31
Alutka
Ciekawy pomysł nowego połączenia (wybrane kursy linii 172) Karwiny PKM przez Wiczlino, Ogród Botaniczny Marszewo do Dworca w Chyloni- czas przejazdu 35 minut. Szybki dojazd do Chyloni z pominięciem centrum Gdyni a dalej np. SKM kierunek Wejherowo, lub autobusem Kierunek Cisowa lub Obłuże. Można można ale taki autobus MUSI jeździć w tygodniu i to przez cały rok a nie na niedzielne wycieczki
- 46 8
-
2019-10-05 05:41
Zwiekszy sie...
Udzial.....chyba liczby wypadkow jak autobusy zaczna jezdzic pid prad.Kto wpadl na taki genialny pomysl
- 26 20
-
2019-10-05 07:53
Tylko szkoda że (1)
Pierwszy 147 z Witawy jedzie o 6 marne szanse dostać się do pracy na 6
- 46 0
-
2019-10-05 11:52
Jedź na 8, wtedy zdążysz.
- 11 5
-
2019-10-05 08:27
Tylko rozszerzenie Chwarznieńskiej i Rolniczej rozwiąże problem
Autobusy nie przejadą częściej, bo stoją w korkach, od 10 lat zarządzający mamili nas perspektywą przebudowy,ogłaszali przetargi na poszerzenie Chwarznieńskiej, to tam i na Rolniczej jest wąskie gardło, i nic nie zrobili, a Gdynia Zachód coraz liczniejsza.
- 34 13
-
2019-10-05 09:35
jk (1)
parę lat temu była dobudowana droga przez las Kwiatkowskiego do obwodowej ,która jest tylko zjazdem i wjazdem na obwodnicę w jednym kierunku a trzeba było pomyśleć o wyprowadzeniu wylotu i wlotu na ul Marszewską przez las .Nawet teraz warunki terenowe na to pozwalają jeden wiadukt od strony marszewskiej na kwiatkowskiego bo jest miejsce ,a powrót z tych dwóch pasów lewoskrętu prawy może być jeszcze na wprost..Wtedy dużo stoczniowców i portowców i innych pracownikow w okolicach portów nie jechało by Kartuską albo przez Witomino.
- 28 19
-
2019-10-05 11:55
Ci robiła, to powinni wokol portu i stoczni mieszkać, w hotelowcach, albo innych szalasach.
- 0 11
-
2019-10-05 15:41
Bez poważnego rozważenia budowy linii kolejowej do osiedli Gdynia Zachód
nie ma szans rozwiązania problemów komunikacyjnych mieszkańców zachodnich dzielnic Gdyni. Buspas coś pomoże, ale na dłuższą metę tylko częściowo pomoże w rozwiązywaniu problemów komunikacyjnych tak rozczłonkowanego miasta jak Gdynia.
- 43 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.