- 1 Przestępca seksualny wpadł w porcie (48 opinii)
- 2 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (57 opinii)
- 3 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (259 opinii)
- 4 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (185 opinii)
- 5 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (109 opinii)
- 6 Działkowcy będą mieli przez to problemy? (146 opinii)
Manifestacja pod konsulatem Rosji we Wrzeszczu
Pod Konsulatem Generalnym Rosji przy ul. Batorego we Wrzeszczu odbyła się manifestacja poparcia dla zaatakowanej w czwartek nad ranem Ukrainy. Kolejna manifestacja w tym miejscu została zaplanowana na godz. 18.
Aktualizacja, godz. 13:20
Kolejną manifestację pod hasłem Razem z Ukrainą, w tym samym miejscu, czyli przy ul. Batorego 15 we Wrzeszczu, zapowiedziano na dziś, na godz. 18.
Wielka pacyfka na willi na Jaśkowej Dolinie (24 opinie)
W czwartek rano rosyjskie wojska z trzech stron: południa, wschodu i północy zaatakowały Ukrainę. Silne eksplozje było słychać nie tylko w Donbasie, Ługańsku i Charkowie, ale też w Kijowie czy Iwano-Frankiwsku.
Na trasach wylotowych z największych miast tworzą się korki, w których utknęła uciekająca przed działaniami wojennymi ludność cywilna, a nad państwem zamknięto przestrzeń powietrzną, co sprawiło, że także z Gdańska odwołano loty na Ukrainę.
Odwołane loty z Gdańska na Ukrainę
W wyrazie solidarności z Ukrainą i jednocześnie sprzeciwu wobec działań Federacji Rosyjskiej pod Konsulatem Generalnym Rosji przy ul. Batorego we Wrzeszczu od godzin porannych trwa kilkuosobowa pokojowa manifestacja. Protestujący przeciw inwazji sił rosyjskich trzymają w rękach kartki z wypisanymi hasłami: "Precz z Putinem" i "Putin = Hitler".
Manifestacja wsparcia przed konsulatem Ukrainy
Z kolei przed konsulatem Ukrainy przy ul. Chrzanowskiego, dwoje Białorusinów przezprasza za udział ich kraju w agresji na sąsiada.
Solidarność z Ukrainą chcą okazać też trójmiejskie samorządy, które jeszcze przed agresją Rosji na Ukrainę zadeklarowały, że dysponują tysiącem miejsc dla uchodźców z Ukrainy.
Kilkuosobowa manifestacja pod konsulatem rosyjskim (33 opinie)
Wydarzenia
Miejsca
Opinie wybrane
-
2022-02-24 10:14
(98)
Smutne ale to początek tego co można było się spodziewać nie lubię Ukraińców ale w takich chwili wierzę że są w śród nich i normalni ludzie i z takimi się łącze ,pytanie czy zrobi te 1,5 miliona obywateli Ukrainy którzy są zdolni do służby wojskowej i są w Polsce, my jako Polska pomożemy nawet i ja wezmę znowu w ręce broń i znowu nałożę mundur aby bronić wolności i spokoju, bo wiemy że to dopiero początek,
- 71 226
-
2022-02-24 19:28
w dzisiejszych czasach twoje szybkie nogi nic nie znacza- wygrywa rozum i
inzynierowie z nowoczesna bronia. daruj sobie opinie zachowaj sie jak zydzi co nabrali wody w usta bo nie wiedza w ktora stone maja lokowac pieniadze.
- 0 1
-
2022-02-24 14:23
(4)
Ja nie zamierzam zakładać munduru i walczyć za ukraine. Jeśli agresja pokieruje się na nasz kraj to owszem założę ale nie aby walczyć za ukraine
- 4 5
-
2022-02-24 22:03
w takim razie założysz mundur, ale za Rosję
- 0 0
-
2022-02-24 16:25
Założysz.. Co najwyżej gumkę na wacka chłopakowi jak się zgodzi
Wszyscy w gębie mocni
- 0 3
-
2022-02-24 15:07
Poczekaj jak Putin zapuka do naszych bram (1)
i inni też powiedzą, że to nie ich interes.
- 3 3
-
2022-02-24 15:48
Już się rozpędził.
- 1 0
-
2022-02-24 13:58
Mysle, ze to super pomysl. Jedz do Ukrainy "walczyc o pokoj".
- 1 2
-
2022-02-24 13:49
A za co ich lubić? Za Wołyń? (2)
Nawet w Niemczech SS uznano za organizacje zbrodniczą a na Ukrainie UPA to bohaterowie
- 6 7
-
2022-02-24 21:06
Tamtych można nie lubić. Podobnie jak Niemców z 39
Ale dzisiaj niemieckie mundury w Polsce (na granicy UE) chciałbym zobaczyć.
- 1 0
-
2022-02-24 16:24
Tamci już raczej nie żyją. Mogę się mylic i przyjdą do ciebie straszyć w nocy
- 2 1
-
2022-02-24 13:26
Jedno jest pewne ci Ukraincy co maja prace w PL nie zostawią jej (1)
bo beda sie bali ze juz jej nie beda mieli jak wroca z powrotem TAKŻE wszystkie mity i kity ze wyjada walczyc o kraj wciskacie innym.
- 2 7
-
2022-02-24 20:04
Praca fizyczna zawsze się znajdzie
Ostatnio było trudno nawet o Ukrainca. A o Polaka to już od paru lat ciężko
- 0 0
-
2022-02-24 12:29
(3)
Ja wlasnie sie tego boję, że rząd polski sie w ten konflikt za bardzo zaangażuje i w ten sposob sprowadzi i na nasz kraj niebezpieczenstwo najazdu;/
- 2 8
-
2022-02-24 20:03
Wiele można rządowi zarzucić ale obwiniać ich za to że "sprawił" coś w kwestii napasci rosyjskiej
To tak jakby obwiniać ich za jakieś zjawiska na Marsie czy Saturnie. Tak jak my sobie piszemy opinie bez znaczenia tak przedstawiciele rządu i parlamentu
- 0 0
-
2022-02-24 15:34
To się nie bój bo rząd nie ma nic do powiedzenia na arenie międzynarodowej. Żaden Polski rząd.
Po 1: to USA podejmuje decycję a Polska może co najwyżej zorganizować konferencję czy coś.
Po 2: wcale nie znaczy że nie zaangażowanie się sprawi że niebezpieczenstwo agresji na Polskę będzie większe.
Winston Ch. mawial że wybraliście hańbę a wojnę i tak będziecie mieli.- 1 0
-
2022-02-24 15:05
Jasne nie brońmy Ukrainy
tylko się nie diwmy jak nas Rosja zaatakuje i nikt nas nie będzie wspomagał i bronił.
- 2 5
-
2022-02-24 12:15
Napisz o swoich komplekasch na ścianie i się rozpędź
- 1 5
-
2022-02-24 12:11
w Polsce jest dużo osób z ukraińskim paszportem ale (1)
ale połowa z nich to osoby ze wschodnich krańców Ukrainy, co więcej są proputinowscy. Na razie mało kto kumał, że to piąta kolumna w naszym kraju bo oni mają gdzieś że Putin najeżdża Ukrainę bo jako proputinowcy właśnie na to liczą. Póki co siedzą cichutko ale kto wie co będzie gdyby Rosja dotarła aż do nas? Wtedy by się obnażyli ze swoimi sympatiami proradzieckimi. Tak więc ą i tacy "Ukraińcy" którzy trzymają kciuki za Putina
- 13 2
-
2022-02-24 15:30
Nieprawda. Są z centralnej Ukrainy zwykle. Z okręgu docnieckiego czy luganskiego nie emigrował nikt do czasu ataku Rosji
Tam był przemysł
- 1 3
-
2022-02-24 11:59
nawet o tym nie myśl (2)
ci id**ci z rządu powinni dbać o interesy naszego kraju, koniec z opcją za nasze i wasze, bo nie raz przez podobnych baranów nas najeżdżali i rozkradali.
- 7 3
-
2022-02-24 15:12
Myślisz, że Putin zatrzyma się na Ukrainie? (1)
Jeśli mu teraz odpuścimy to za kilka lat przekroczy naszą granicę.
- 5 2
-
2022-02-24 16:22
Co nie jest żadną trudnością. Ledwo poradzilismy sobie z głodnymi bezbronnymi Syryjczykami a i tak się przedostawali
Już żaden mur nie pomoże. Od Braniewa do Bieszczad będziemy graniczyć z Rosją
- 1 0
-
2022-02-24 11:01
Durny jesteś durni piszesz twoja wojna że będziesz walczyć ?? (3)
- 2 8
-
2022-02-24 15:11
Pewnie masz pretensje, (2)
że nas Anglicy nie bronili przed Hitlerem? Poczekaj i do naszych granic zapuka Putin.
- 2 3
-
2022-02-24 15:47
Durniu bez szkoły, raczej to nasi lotnicy bronili Londynu. (1)
- 1 2
-
2022-02-24 21:59
kre*ynie bez szkoły, sami sobie zafundowaliśmy taki los
jakbyś słuchał na lekcjach historii, jeśli w ogóle ją miałeś w szkole bo w zawodówce jej nie było, to byś wiedział że nasi lotnicy bronili Londynu w swojej sprawie, licząc na pomoc. Ale to już było post factum. Sami wpędziliśmy się w egzotyczne sojusze z brytanią której przywódcy mieli nas w d*pie. Bo ci przywódcy to byli prawdziwi mężowie stanu
jakbyś słuchał na lekcjach historii, jeśli w ogóle ją miałeś w szkole bo w zawodówce jej nie było, to byś wiedział że nasi lotnicy bronili Londynu w swojej sprawie, licząc na pomoc. Ale to już było post factum. Sami wpędziliśmy się w egzotyczne sojusze z brytanią której przywódcy mieli nas w d*pie. Bo ci przywódcy to byli prawdziwi mężowie stanu którzy bronili interesów swojego kraju a nie jakiegoś państwa które nic nie wnosiło do ich polityki. Jak widać dobrze na tym wyszli. Nasi się sprzedali za guzik... przepraszam za honor :D :D :D Zwykłe chrzanienie Becka. Oddali skórę za frajer.
- 1 1
-
2022-02-24 11:01
Proponuję zacząć od zgłoszenia się do szpitala psychiatrycznego
- 2 11
-
2022-02-24 10:59
Idź i nie wracaj
Nie potrzeba nam tutaj takich trolli
- 2 8
-
2022-02-24 10:39
Co to znaczy, że nie lubisz Ukraińców? (4)
Mam rodzinę na Ukrainie i przykro mi czytać takie słowa
- 31 14
-
2022-02-24 10:51
wolny kraj, ma prawo lubić/nie lubić kogo chce (3)
to nie rosja (celowo z małej litery)
- 21 6
-
2022-02-24 14:04
Tylko psychol ma uprzedzenia narodowosciowe. Lubic lub nie mozna konkretnego czlowieka, a nie nacje. Tak jak sa fajni Ukraincy, tak sa tez obrzydliwi Polacy.
- 5 6
-
2022-02-24 13:56
Ale jak można nie lubić kogoś tylko dlatego, że urodził się w jakimś miejscu (1)
Przecież Ukraińcy to tacy sami ludzie jak Ty czy ja, większość chce spokojnie żyć, pracować, wychowywać dzieci. A mendy społeczne zdarzają się wszędzie
- 8 6
-
2022-02-24 19:59
Można jeżeli ma się problemy psychiczne lub kompleksy
Ludzie ci nie lubią innych choćby dlatego że: są bogatsi, bardziej atrakcyjni, są konkretnej narodowości/wierzenia/orientacji/koloru skóry... Uprzedzeń jest sporo ale podłoże zawsze w głowie, psychiczne. Plus przekonania komunistyczne czyli odpowiedzialnosc zbiorowa gdy spotkało ich coś złego z czyiś rąk
- 1 2
-
2022-02-24 10:32
(3)
Duzo ukraincow dzisiaj sie zwineło z budów i pojechało na ukraine, sam pewnie tez bys uciekał
- 12 6
-
2022-02-24 15:46
Chyba do żabki po harnasie.
- 4 1
-
2022-02-24 14:30
Tak właśnie słyszałem jak się zwineli z budowy która jest obok mnie ale nim się zwineli kupowali browary w pobliskiej zabce
- 5 2
-
2022-02-24 13:30
Ta jasne....
- 3 2
-
2022-02-24 10:30
a za co nie lubisz ukraińców ,a Polaków lubisz , a siebie lubisz ? (18)
- 26 15
-
2022-02-24 16:17
Mało kto w Polsce lubi siebie. Wielu lubi się zajmować sprawami innych i tym żyje
- 1 2
-
2022-02-24 11:03
Ciebie też nikt nie lubi
- 2 10
-
2022-02-24 10:41
Nie przeprosili za Wołyń (15)
Niemcy nawet przepraszali nie raz za wojnę , obozy i tragedię a ci rżną głupa i mówią że to my zabijaliśmy Ukraińców. Takie jest ich oficjalne stanowisko.
- 29 32
-
2022-02-24 15:25
Przeprosić to może Kuba Wojewódzki jakąś celebrytkę gdy sąd nakaze, ale odwrotnie
Jeśli ktoś kogoś zamordował to psu na budę jego przeprosiny. A tym bardziej jego rodaka kilka pokoleń później. W historii Polska nie raz miała kosę z sąsiadami. Z Czechami, Ukrainą z innymi z którymi już nie graniczymy a przede wszystkim przez całą historię walczyła z Moskwą i Niemcami. I nie będziemy się teraz wzajemnie przepraszać. Tym bardziej że w czasie pokoju Rosja działa dalej po staremu. Może i ją przeprośmy za wypad na Moskwę to nam odpuści
- 0 4
-
2022-02-24 14:02
Ty za Irak tez nie przeprosiles!
- 2 2
-
2022-02-24 12:22
Za takie rzeczy nie da się przeprosić. Winni już dawno użyźniają glebę. (3)
Co Polacy mają z tym przepraszaniem??? To choroba jakaś. Już Kwaśniewski przepraszał za Jedwabne itp, przestańmy się wygłupiać i jakąś odpowiedzialność zbiorową tolerować. W wolnym świecie każdy odpowiada za siebie a nie za Hitlera, Stalina czy Banderę
- 6 6
-
2022-02-24 13:03
przeprosiny to jedno, odszkodowanie wojenne to drugie (2)
natomiast Niemcy mają za co przepraszać bo Hitler doszedł u nich do władzy dzięki poparciu legalnych władz które sami sobie wybrali. Ale przeprosiny są szczere tylko wtedy gdy idzie za nimi zadośćuczynienie. Bez tego są nic nie warte.
- 2 4
-
2022-02-24 14:24
Komunizm też został wprowadzony w Polsce w legalnym głosowaniu... (1)
Nie zapędzałbym się za bardzo z takimi konkluzjami.
- 5 2
-
2022-02-24 21:51
nie został wprowadzony legalnie bo Stalin kontrolował wybory
a sam fakt że byliśmy państwem wasalnym różni nas od w pełni demokratycznych Niemiec które kanclerza ustaliły absolutnie własną mocą
- 1 1
-
2022-02-24 10:58
Niemcy przepraszali ale to puste słowa (8)
nie poszły za tym gesty z odszkodowaniami. Oczywiście mogą się tłumaczyć że nie chcieliśmy ich odszkodowań, ale każdy dobrze wie że byliśmy pod butem Stalina. W tej chwili nie mamy zatargów z Ukrainą i w naszym interesie jest by była niepodległym, że użyję takiego brzydkiego określenia, buforem między nami a Rosją.
- 16 15
-
2022-02-24 15:27
Niemcy mogą przepraszać codziennie nawet, oni stali się tak safandulskim narodem że ich naiwność i poprawność wywołuje śmiech
Nic to nie znaczy. Dla nich Polska jest świetnym partnerem w znaczeniu gospodarki peryferyjnej do niemieckiej.
- 1 4
-
2022-02-24 12:11
do dziś się tłumaczą jak dzieci że dostaliśmy przecież Pomorze :D więc nic innego nam się nie należy
tak jakby od nich coś po przegranej wojnie zależało. Podpisali bezwarunkową kapitulację. Niestety urośli znów w siłę i teraz możemy im nagwizdać i tak już zostanie. Żadnych odszkodowań już nie zapłacą.
- 4 4
-
2022-02-24 11:03
Odszkodowania zjadł PRL. (5)
- 16 11
-
2022-02-24 14:46
Czyli wy komuniści
- 1 2
-
2022-02-24 11:38
żadnych odszkodowań nie było, Niemcy winni byli nam kontrybucję (3)
- 7 11
-
2022-02-24 12:23
A kiedy ktoś przeprosi za 500+ (1)
- 7 11
-
2022-02-24 13:00
a kiedy przeprosisz za głupie komentarze?
- 8 2
-
2022-02-24 12:12
i bolszewicy odszkodowania zgarnęli
- 7 2
-
2022-02-24 10:27
I umrzesz. (36)
Zostawiając rodzinę i bliskich.
- 11 10
-
2022-02-24 11:06
(14)
Dziecko zrozum ze tacy jak ja potrafią poświęcić życie za wolność i pokój
- 14 9
-
2022-02-24 12:27
Dziecko, (2)
zrozum, że są tacy co nie chcą i wolą wyjechać.
- 3 2
-
2022-02-24 21:48
dziecko zrozum, nie da rady
autostrady zablokowane, lotniska zbombardowane, pociągi nie jeżdżą. Jak chcesz wyjechać?
- 1 0
-
2022-02-24 20:36
krzyż na drogę
- 1 0
-
2022-02-24 12:19
Szanuję taką postawę bo ja nie. I większość ludzi nie.
- 2 2
-
2022-02-24 11:27
Za Ukraińców chcesz walczyć? Może niech sami bronią swojej ojczyzny zamiast siedzieć w Polsce? (9)
- 11 34
-
2022-02-24 15:13
Nie ma czegoś takiego jak walczyć za.. (wybierz dowolny kraj)
Decyzje podejmowane są na najwyższych poziomach w danym kraju. ( a często i państwo nie ma nic do powiedzenia i musi spytać o zgodę inne). Czasy kiedy ci ludzie sami szli w bój z szablą, czasem na czele - już dawno minęły. W podręcznikach historii możecie przeczytać że wódz taki i taki zginął w bitwie pod.. (wpisz nazwę jakiejś wiochy).
Teraz oni wysyłają mięso armatnie żeby "walczyli za.." a sami siedzą przed monitorami że szklaneczką alkoholu- 3 2
-
2022-02-24 14:58
Dziś Ukraina (1)
jutro Litwa, Łotwa i Estonia, pojutrze Polska. Myślisz, że ktoś nas będzie bronił? Nikt!
- 7 2
-
2022-02-24 15:19
Niektórzy sądzą ze obroni ich paragraf.... który wpisali sobie w pakcie NATO
Tacy jak Putin mają gdzieś takie paragrafy. Postraszy i nikt nie będzie się wychylać żeby bałtyckie kraje NATO nie upadły. Padnie jedynie mit że członka NATO się nie atakuje bo reszta członków pokaże gdzie raki zimują. Też kiedyś uważałem że NATO jest super a broń atomowa zła ale to było na studiach, czasy glupoty
- 2 4
-
2022-02-24 12:19
Prędzej za losowego Ukrainca niż za ciebie
- 1 9
-
2022-02-24 12:11
W 39 za Polaków
też nikt nie chciał... Powtórka z rozrywki psychopatów u władzy
- 22 3
-
2022-02-24 12:00
dokładnie
- 7 2
-
2022-02-24 11:57
(2)
Ukraińskie kobiety i dzieci niech zostaną w Polsce, ale ukraińscy mężczyźni w wieku 18-50 wracać na Ukrainę i bronic swoich domostw.
- 17 10
-
2022-02-24 14:01
(1)
Nie twoj zasmarkany interes, czy ktos chce umierac w zakichanej wojnie, brunatny cwaniaczku posylajacy innych na smierc z wygodnego fotela!
- 13 7
-
2022-02-24 14:28
No tak wolał byś wysłać nasze wojska aby nasi rodacy ginęli za wolność Ukrainyw a ty w papciach w domu byś siedział
- 7 3
-
2022-02-24 10:47
jeśli nie chesz umierać za swój kraj (11)
to umrzesz za cudzy. Kto wie co zrobi Putin dalej. Może chodzi mu tylko o korytarz na Krym i łaskawie odpuści. Ale nie jest to pewne.
- 23 11
-
2022-02-24 11:00
Od zawsze chodziło o dwa miejsca (10)
Na Ukrainie.
- 2 5
-
2022-02-24 12:18
Chodzi o Ukrainę, Litwę, Łotwę, Estonię, Polskę, Rumunię, Czechy, Słowację, Węgry, Bułgarię (9)
Odsyłam do atlasu geograficznego z 88 dajmy na to roku
- 23 8
-
2022-02-24 14:00
(5)
Brednie. Ani nie maja takich mozliwosci militarnych, ani lokalnego poparcia, ani nie ma w tym zadnego sensu.
- 4 8
-
2022-02-24 17:36
To samo mówili o ataku na Ukrainę.
Niektórzy jeszcze nawet tydzień temu xD
- 5 0
-
2022-02-24 15:08
Taka wojna z Ukrainą też nie ma najmniejszego sensu. Oni nie patrzą na ekonomię
- 3 5
-
2022-02-24 14:54
A ma sens zaatakowanie Ukrainy? (1)
Dziś atak na Ukrainę, za kilka lat na Litwę, Łotwę i Estonię, a później na Polskę. Nikt Putina nie zatrzyma bo nie zaryzykuje wojny światowej dla któregokolwiek z tych państw.
- 9 2
-
2022-02-24 15:09
Dokładnie. Gdyby od razu zaczął bombardować Kraków i Drezno to co innego. Byłaby reakcja. A po kawałku nie będzie żadnej
- 7 2
-
2022-02-24 14:45
Już mają kłopoty z paliwem ruskie
- 3 4
-
2022-02-24 13:00
na tyle to oni nie mają ani sił ani pieniędzy (2)
uczynią z Ukrainy państwo marionetkowe wprowadzając władze sympatyzujące z Rosją i mają otwartą drogę do dalszego szachowania. Więcej na razie nie zrobią.
- 18 3
-
2022-02-24 15:07
Oczywiście. Ale z granicą na Bugu mają już pełna paletę możliwości. Poczekają trochę i pójdą dalej. (1)
- 4 1
-
2022-02-24 21:47
tak, ale to da trochę czasu
tym bardziej jeśli sprawę przedłuży się dyplomatycznie, idąc na ustępstwa
- 0 0
-
2022-02-24 10:31
Lebiej zginąć broniąc rodzine (8)
niż żyć pod ruską okupacją. Pamiętam opowieści babci i ojca.
- 51 22
-
2022-02-24 11:39
Dokładnie (4)
Też to nie raz słyszałem że w czasie wojny rurek był gorszy od niemca.
- 26 4
-
2022-02-24 12:42
Babcia mi mówiła, że wyrwali kran w kuchni i przybiegli z nim na pole (2)
kazali pokazać, co zrobić, aby woda poleciała
:-)
dziś ruskie sa podobne - większość z naboru to potomkowie mongołów, biedacy z dalszych obwodów, co do michy nie mają czego włożyć i jedyną opcją na przetrwanie jest pójście do wojska
I takimi inteligentami łatwo sterować- 22 9
-
2022-02-24 13:11
Skoro wyrwali kran, (1)
to chyba woda poleciała?
- 13 2
-
2022-02-24 14:21
To Polska, kran był dla szpanu przed sąsiadami, niepodłączony.
- 10 5
-
2022-02-24 11:58
a czasami od polaka, ukrainca i zyda
psychole sa wszedzie. narodowosc, rasa, pochodzenie - bez znaczenia
- 14 18
-
2022-02-24 11:17
Lepiej zginąć niż żyć? (2)
Przykre.
- 21 19
-
2022-02-24 17:35
Tak.
Są rzeczy gorsze niż śmierć.
- 15 0
-
2022-02-24 11:55
takie czasy
- 8 5
-
2022-02-24 10:25
Część chce wracać (4)
a ci co zostaną nie robią nic złego.
- 40 10
-
2022-02-24 11:14
Ja z Tuskiem uciekam do Niemiec (3)
- 19 38
-
2022-02-24 11:26
A zmieścicie się obaj w twojej lodówce?
- 16 4
-
2022-02-24 11:25
A ja z Kaczyńskim do Moskwy (1)
- 54 19
-
2022-02-25 00:20
Oni was tam nie chcą
Zatem Birobidżan czeka z otwartymi ramionami.
- 0 0
-
2022-02-25 08:28
Gość (2)
Czas najwyższy aby świat przestał się bać! Wszyscy powinni stanąć w obronie Ukrainy! Jak Putin ją przejmie to i po Nas przyjdzie! Dzięki Kaczorowi nas potraktuje unia jak przedsionek!
- 9 14
-
2022-02-25 09:01
(1)
Unia nic nie zrobi po za biadoleniem i nie Kaczyński tu winien UNIA to kołchoz biurokracja i tchórze
- 5 0
-
2022-02-25 09:13
A twój napoleon żoliborski gdzie?
- 2 2
-
2022-02-24 12:55
Yamamoto (26)
Można sprawdzić w Googlach kto on zacz powiedział po japońskim,zdradzieckim ataku na Pearl Harbor mniej więcej tak:obudziliśmy śpiącego olbrzyma.On będzie pałał żądzą zemsty.Taka mała analogia do obecnych wydarzeńZa olbrzyma uważam Wolny Świat.
- 39 19
-
2022-02-25 09:33
Nikt nie zaatakuje Rosji z obawy przed rosyjskim atakiem atomowym. Świat będzie się przyglądał, będzie wysyłał pomoc humanitarną, będą wiece poparcia, mocne przemowy w parlamentach, jakieś śmieszne sankcje, zamiast kompletnego zerwania z nimi stosunków handlowych/dyplomatycznych i tyle. Putin osiągnie zamierzony cel i znowu wrócą zachodnie kraje do robienmia biznesów z Rosją.
- 1 0
-
2022-02-24 19:44
Chciałbym widzieć ale nie widzę analogii.
Wolny Świat słaby i skorumpowany, nieprzypadkowo Putin uderzył teraz
- 2 1
-
2022-02-24 17:36
nie protestowaliscie, jak USA napadlo na afganistan oraz irak (15)
nie protestowaliscie, jak usa kradlo na otwartym morzu iranskie tankowce wraz z ladunkiem.
A teraz sie w was sprawiedliwosc obudzila?
Co jest z Assange, co jest z Gunatamo Bay, co jest z Syria?- 8 22
-
2022-02-24 20:49
Stiopa wyp...
- 2 0
-
2022-02-24 20:45
Tutaj Rosja nie ma nawet interesu ekonomicznego. Tylko nienawiść, chęć mordu i zemsty na narodzie który się postawił (2)
Byłaby analogia do Hitlera ale on oprócz chorej ideologii miał interes. Bez wojny by zbankrutowal
- 6 0
-
2022-02-24 21:18
bo rzecz jasna ukraina jako taka, jako miejsce na globusie nic nie jest warta?
poczytaj wiecej, pomoze w zrozumieniu
- 0 0
-
2022-02-24 20:59
Mało wiesz o Ukrainie, w jak wiele dóbr jest bogata...
Jest w pierwszej dziesiątce eksporterów wielu dóbr z.. tablicy Mendelejewa
i kilku spożywczych.
Ale to nie jest powód, żeby bezpardonowo atakować ten kraj !- 5 0
-
2022-02-24 18:24
To ruski napadli na Afganistan w 1979 roku i dostali taki wcier ze musieli wycofac sie w nieslawie. (2)
Chyba mlody i glupi jestes jak tego nie pamietasz.
- 12 2
-
2022-02-25 00:23
pamiętasz rejteradę w 2021 cymbale ze spadającymi sługusami jankesów wiszącymi na skrzydłach samolotu albo sajgon 1975?
- 0 2
-
2022-02-24 19:31
tak, masz racje, jak usa za pomoca egiptu udalo sie przemycic stingery na teren afganistanu
rosjanie zaczeli przegrywac.
Pozniej jak USA napadlo na afganistan, probowali policzyc, czy mudzachedini zuzyli wszytskie stingery.
Na Afganistan napadalo wiele nacji, tez anglia, ja pisalem o ostatniej okupacji, tej pod pozorem 11Listopada, kiedy na 22 zamachowcow, bylo az trzech z afganistanu.- 0 2
-
2022-02-24 18:03
Czemu trollu nie idziesz walczyć noworosje (7)
tylko produkujesz te bzdety non -stop jak nakręcony?
- 13 3
-
2022-02-25 00:19
prawda boli kałmuku tępy?W Syrii wolno jankesom zabijac dronami kogo popadnie?
- 0 1
-
2022-02-24 19:28
zamiast wyzywac od trolli napisz, dlaczego wtedy nie protestowales? (5)
bo za slone maslo dales sie kupic? bo ci ajfon i fesjbook z mozgu cos innego zrobily?
- 3 11
-
2022-02-24 20:49
Bo jesteśmy po tej stronie
- 0 0
-
2022-02-24 19:37
sprawdz sobie ruski trolu, bo protesty były na całym świecie równierz w Polsce (3)
- 7 1
-
2022-02-25 00:22
protesty a dlaczego na mundialach igrzyskach grali jankesi którzy w latach 2001-2008 prowadzili dwie napastnicze wojny potem dorzucili sobie Libię i Syrię?Dlaczego nie odpowiedzieli za bombardowania Serbii zubożonym uranem?Przypomnę dzbanie że 10 lat po otruciu prezydenta Serbii siedzącego w więzieniu w Hadze został on uniewinniony od zarzutów za które go zamknięto
- 1 2
-
2022-02-24 21:16
w ramach tych protestow polacy pojechali okupowac te kraje, dla usa nawet szymany zbudowali
- 2 3
-
2022-02-24 20:43
Protesty może u były ale na przykład na MŚ normalnie USA grało a protesty wyglądały tak jak ten dizsiejszy pod ambasada Rosji parę osob
- 1 2
-
2022-02-24 15:30
Brak reakcji 'zachodu' to zaproszenie Putina do kolejnych krajów. (7)
Serdecznie dziękuję całemu 'zachodowi' ...
- 15 5
-
2022-02-25 08:51
A co
Ukraińcy zrobili dla siebie od Majdanu. Hulają po Europie aż miło, ojej Putin napadł, ojej faki pokazują, flagi i wrzeszczą a wracać do Ojczyzny i bronić. Co, stare babki i dzieci mają zatrzymać niedźwiedzia. Było nie wrzeszczeć NATO i naato. no to macie! 30km od Kijowa wojska wroga a Zełeński dopiero mobilizację ogłasza. Koszmarna ta władza!
- 0 5
-
2022-02-24 20:48
Danke Tusk (1)
- 4 4
-
2022-02-25 08:22
Tusk szykuje kolejne sankcje... Na Polskę
Sankcje UE 2 miliardy nałożone na Rosję... 60 miliardów nie przekazanych od 4 miesięcy dla Polski...
- 2 1
-
2022-02-24 18:56
My mamy tuska więc Putin nam nie straszny (2)
- 4 6
-
2022-02-24 20:48
A Tusk na nartach dalej? (1)
- 3 3
-
2022-02-24 21:55
Zwichnął palec, nie może napisać tweeta
- 5 3
-
2022-02-24 15:32
Putin to może se aneksowac tajgę syberyjską i tam budować swoją potęgę albo na księżycu.
- 9 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.