- 1 Akcja ratunkowa nurka przy Westerplatte (159 opinii)
- 2 Dwóch 29-latków z narkotykami (45 opinii)
- 3 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (410 opinii)
- 4 Martwe dziki z Karwin miały ASF (229 opinii)
- 5 15 mln zł wygrane w Eurojackpot w Gdańsku (107 opinii)
- 6 Paraliż drogowy na północy Gdyni (172 opinie)
Worki na gruz zniknęły po naszej interwencji
Okres wakacyjny to nie tylko okazja do wypoczynku na plaży czy wyjazdu na wakacje, ale także idealny moment na przeprowadzenie remontu w mieszkaniu. Jednak efekty takich prac mieszkańcy czy zarządcy terenów odczuwają jeszcze długo, a to za sprawą worków na gruz, które zalegają na osiedlach.
Zgłosili się do nas mieszkańcy ul. Bądkowskiego , którzy twierdzą, że od wielu tygodni/miesięcy na ich osiedlu zalegają w kilku miejscach worki na gruz firmy Green Service.
- Jakiś czas temu robiliśmy remont przy ul. Bądkowskiego 20 . Skorzystaliśmy z usług firmy Green Service, gdyż skusiła nas niska cena worka na gruz. Remont skończył się trzy miesiące temu i od tamtej pory nie zabrano gruzu sprzed klatki. Przynajmniej raz w tygodniu dzwoniłam ja lub ktoś ode mnie z rodziny, by poinformować Green Service, że worek czeka, aby go zabrać. W odpowiedzi za każdym razem dostawaliśmy informację, że kierowca ma to w swoim grafiku i worek zostanie zabrany - mówi mieszkanka ul. Bądkowskiego 20.
porównać
Słowo przeciwko słowu
Niestety te doniesienia dementuje kierownik firmy Green Service, który twierdzi, że worki przy ul. Bądkowskiego 20 nie były zgłaszane ani razu, dlatego nikt ich nie wywiózł.
- Nasza firma istnieje od 2007 r. i nigdy się nie zdarzyło, żebyśmy skądś nie odebrali worka. Rzeczywiście zdarzają się opóźnienia związane z odbiorem, ale jest to spowodowane przez różne przyczyny, np. w złym miejscu ustawiony worek na gruz, który uniemożliwia dojazd naszych ciężarówek. W przypadku ul. Bądkowskiego 20 nie mieliśmy zgłoszenia, jakoby trzeba było zabrać już worek - mówi Maciej Skura, kierownik Green Service.
Według mieszkańców i spółdzielni przy ul. Bądkowskiego zalegały jeszcze w różnych miejscach trzy worki. Jeden od dwóch tygodni oraz dwa od dwóch miesięcy, chociaż Green Service twierdzi, że wspomniane dwa worki zalegają od 7 września, znów słowo przeciwko słowu.
porównać
Temat nie jest nam obcy, dlatego postanowiliśmy zająć się tą sprawą. Co ciekawe wszystkie worki, o których mowa w artykule zniknęły z osiedla godzinę po naszej rozmowie z kierownikiem Green Service.
- Wszystko i tak zależy od okresu, w jakim ktoś zamówi worki, a potem je zgłasza. Niestety remonty odbywają się głównie w wakacje, a w zimę jest przestój. Gdybyśmy kupili większą ilość ciężarówek i zatrudnili więcej kierowców, prawdopodobnie worki byłyby odbierane o wiele szybciej. Jednak później przyjdzie zima, będzie przestój w remontach i wywozie gruzu, a my zostaniemy z ciężarówkami, za które trzeba płacić ubezpieczenia czy leasing i z pracownikami, którym trzeba wypłacać pensje, a pracy prawie w ogóle nie będzie - mówi Maciej Skura.
Czarne chmury nad rynkiem wywozu gruzu powodem niepowiększania się floty w firmie?
- Unia Europejska stawia nam coraz bardziej restrykcyjne warunki co do wywozu gruzu. Jeśli weźmiemy kolejne ciężarówki w leasing, jesteśmy w stanie je spłacać. Ale jeśli z dnia na dzień Unia Europejska postawi jakiś warunek, który uniemożliwi nam dalszą pracę, to zostaną nam ogromne kredyty czy leasingi do spłacenia, a firma nie będzie funkcjonować - kończy Maciej Skura.
Sprawdź wywóz nieczystości i śmieci w naszym katalogu.
Wielu ludzi twierdzi, że problem by zniknął, gdyby firmy pobierały zaliczki za worek, a resztę pieniędzy płaciłoby się przy wywozie gruzu. Dziś wiele firm, w tym Green Service pobiera opłatę z góry.
- W pierwszych tygodniach działalności firmy pobieraliśmy zaliczki. Firma nie przeżyłaby dwóch miesięcy, gdybyśmy nie zmienili zasad po dwóch tygodniach. Praktycznie za każdym razem, gdy przyjeżdżaliśmy po worki z gruzem, klient mówił, że nie ma go w domu - kończy Maciej Skura.
Jednak nieważne, czy firma inwestuje w siebie, czy nie, czy ma powody, czy też nie. Kolejny raz jesteśmy niestety świadkami, kiedy to zwykły mieszkaniec Trójmiasta jest bezsilny w kwestii załatwienia czegokolwiek, a wystarczy jeden telefon mediów, by załatwić sprawę w godzinę.
Miejsca
Opinie (227) ponad 20 zablokowanych
-
2023-07-19 16:20
nie zabierają swoich worków na gruz na dodatek uszkodzonych
Zgłoszonego 2-krotnie do odbioru worka na gruz z ulicy Bulońskiej nie odbierają gdyż worek od spodu dali uszkodzony skoro wysypuje się z niego gruz a twierdzą że dają nowe worki. Bezczelnie ich pracownik stwierdził, iż dostarczą mi odpłatnie worek do którego mam przepakować gruz. To już szczyt bezczelności. Zgłaszam sprawę na piśmie do Straży miejskiej wraz ze zdjęciami rozsypanego worka przesuniętego na miejsce parkingowe.
- 0 0
-
2017-10-02 06:21
Ignoranci (1)
Codziennie przez trzy tygodnie dzwoniłem i pisałem maile do tej firemki..... Łaskawie, zlitowali się i wywieźli worki. Nigdy więcej z niej nie skorzystam!!!!!! Ignorancja na najwyższym poziomie!!!!
- 84 5
-
2019-11-24 17:37
to samo
ageuro to samo. w d... mają i dowidzenia
- 0 0
-
2019-11-24 17:36
ageuro to samo g...
nie odbierają worków, kasę wzięli i zniknęli
- 0 0
-
2018-05-16 13:10
podobna sytuacja
Nic się nie zmieniło. Dokładnie miesiąc temu zamówiłem worek i usługę wywozu. Od trzech tygodni, co najmniej dwa razy w tygodniu dzwoniłem do nich żeby pytać co z odbiorem. Do dzisiaj worek stoi tam gdzie go postawiłem. Gdybym wcześniej trafił na ten artykuł, wówczas na pewno nie skorzystałbym z usług tej firmy. Nie polecam ich nikomu i mam nadzieję że nikt nie skorzysta.
- 0 0
-
2018-02-09 20:35
Trzeba korzystać z innych Firm ja zamawiałam w ecobag dwa razy i było bez problemów szybka dostawa pierwszy worek znikną następnego dnia po zgłoszeniu następny zamówiony po czterech dniach widząc opinie innych to mi się udało trafić na normalną firmę :)
- 0 0
-
2017-10-12 18:40
.
Niby w ofercie są 4 wielkości worków. A w rzeczywistości 2.
1 i 1.5 to to samo.
2 i 2.5 to to samo.- 0 0
-
2017-10-10 13:33
Dwa miesiące i trzy dni z workiem gotowym do odbioru
Zgłosiłam potrzebę wywozu worka w dniu 2 sierpnia - mam zarchwizowane billingi telefoniczne. Po wielu telefonach i mailach - worek zniknął 7 października. 2 miesiące i cztery dni.
Mądre przysłowie mówi : jak nie potrafisz to się nie pchaj na afisz. Proszę omijać Green Service wielkim łukiem- 3 0
-
2017-10-04 17:24
Porażka
Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z usług tej firmy dzwonie co drugi dzień z prośbą o zabranie gruzu i słyszę napewno zabierzemy jutro a worek dalej stoi i straszy
- 1 0
-
2017-10-02 17:52
bez problemu (1)
zamawialiśmy worki u Green Service kilka razy podczas remontu i nigdy nie było problemu z zabraniem worków, firma sama po interwencji admiana kontaktowała się ze mną czy już worek zabrać, bo się sąsiedzi skarżą ;) osobiście polecam
- 1 9
-
2017-10-03 18:47
Kierownik wysyła pracowników, żeby próbować bronić 'firmę'?:)))
- 2 1
-
2017-10-03 18:44
Porazka
Ja czekam ponad dwa miesiące, z dnia na dzień przez ostatni tydzień dostaje informacje, że jutro już na pewno zostanie odebrany. I tak w kółko. Porażka. Nigdy więcej green servicu, i każdemu również odradzam.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.