- 1 Nie wiedzą, kto leży w tych grobach (78 opinii)
- 2 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (496 opinii)
- 3 Był senator skazany na więzienie (261 opinii)
- 4 Mała uliczka, duży problem (230 opinii)
- 5 Zbiórka na leczenie psów z pseudohodowli (123 opinie)
- 6 Nowe podziemne zbiorniki w Akwarium (137 opinii)
Wymiana dylatacji na estakadzie Kwiatkowskiego na półmetku
Prace na częściowo zamkniętym od miesięcy pasie do skrętu z estakady Kwiatkowskiego w łącznicę na ul. J. Wiśniewskiego w Gdyni są na półmetku i powinny się zakończyć jeszcze w lutym.
Powodem był zły stan dylatacji. Jej wymianę rozpoczęto dopiero w styczniu, nie informując zarazem o terminie, w którym prace zostaną ukończone.
Teraz jednak pojawiła się dobra wiadomość - wiceprezydent Gdyni, Marek Łucyk, poinformował, że prace przekroczyły półmetek, a dylatacja została już wymieniona na jednym z pasów zjazdu.
Co tak naprawdę jest przyczyną utrudnień i jak wygląda sama naprawa estakady?
- Prace polegają na demontażu uszkodzonego urządzenia, przygotowaniu miejsca pod nowe i zamontowaniu dylatacji oraz odtworzeniu nawierzchni i izolacji obiektu w miejscu remontu. Wymiana dylatacji prowadzona jest etapami. Najpierw prace prowadzone były na prawej stronie łącznicy, aktualnie wykonawca wymienia uszkodzone elementy na części lewej. W trakcie prac ruch jest przekładany, obowiązuje też ograniczenie prędkości, dlatego prosimy kierowców o zachowanie ostrożności - mówi Michał Felon, dyrektor Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.
Warto tu jednak zaznaczyć, że to niejedyne miejsce na estakadzie, gdzie uszkodzona jest dylatacja. Urzędnicy zapowiadają, że wiosną podobne prace naprawcze będą przeprowadzone na odcinku między ul. Morską a obwodnicą Trójmiasta.
Niemniej ten odcinek nie jest aż tak kluczowy - korkuje się on zdecydowanie rzadziej, bo nie odpowiada za ruch z centrum Gdyni do północnych dzielnic miasta.
Opinie wybrane
-
2022-02-03 17:05
Prościej by bylo (3)
Kupić kilka WAG i ważyć Tiry przy wjazdach do miasta.
Problem pewnie by nie zniknął ale pewnie by się ograniczył.- 52 4
-
2022-02-04 09:58
wbrew pozorom
to nie kwestia tirów, najbardziej szkodliwy jest zbyt duży nacisk na oś, najczęściej to tzw. trzyośki, czteroośki są przeładowane i najbardziej szkodliwe dla obiektów :)
- 1 0
-
2022-02-04 08:39
A to w porcie nie ma wagi? Firmy nie wiedzą jaki gabaryt i tonaż przewozi kierowca dla danej firmy?
Problem u źródła trzeba rozwiązać.
- 2 0
-
2022-02-03 19:23
Przecież są
- 5 0
-
2022-02-04 07:50
A kiedy koniec prac na Kwiatkowskiego (1)
Mieli skończyć do końca października 21, potem Kucyk przedłużył im do końca stycznia 22, ale nie skończyli i końca nie widać. Jaka karę wykonawca wpłaci do budżetu Gdyni? Czy Kucyk po cichu znowu przedłużył?
- 10 2
-
2022-02-04 10:24
przeciez był artykuł..
jak najpierw termin oddania z października przełożyli na luty i zgonili na konieczność przebudowy sieci przez PEWIK czy OPEC (jakby nie mogli się wcześniej dogadać).
Później spili śmietankę chwaląc się że jednak będzie trzeci pas (nie mówiąc ani słowa że pewnie koszty przerzucili na Pewik lub OPEC a przynajmniej w znacznym stopniu), ajak najpierw termin oddania z października przełożyli na luty i zgonili na konieczność przebudowy sieci przez PEWIK czy OPEC (jakby nie mogli się wcześniej dogadać).
Później spili śmietankę chwaląc się że jednak będzie trzeci pas (nie mówiąc ani słowa że pewnie koszty przerzucili na Pewik lub OPEC a przynajmniej w znacznym stopniu), a następnie jak już był ten trzeci pas to kilka dni po ogłosili że przez konieczność budowy trzeciego pasa inwestycja wydłuży się do czerwca 2022r. i tak próbują robić z ludzi i**otów...- 1 1
-
2022-02-03 17:56
Fajnie bo zaraz pójdzie drugą więc niech się spiesza (1)
- 24 0
-
2022-02-03 18:27
no tak jedna wymiana za drugą a i tak w końcu sie rozpadnie. Chcemy drogi czerwonej!
Estakada jest juz stara i nie wydala z tym ruchem który jest obecnie.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.