- 1 Radna wulgarnie o kierowcy autobusu (269 opinii)
- 2 Budowa PKM Południe do 2029 roku (193 opinie)
- 3 Od kwietnia podwyżki cen biletów (828 opinii)
- 4 Porzucony jacht znalazł kupca (82 opinie)
- 5 Dwóch Gruzinów, siedem przestępstw (107 opinii)
- 6 Kobieta zginęła w wypadku na obwodnicy (498 opinii)
Wyremontowany kilka lat temu mur kolejowy we Wrzeszczu niszczeje
Wyremontowany kompleksowo kilka lat temu kolejowy mur oporowy we Wrzeszczu wraca powoli do stanu degradacji sprzed rozpoczęcia prac budowlanych. Ściany pokrywa coraz więcej "malunków", a system odwodnienia nie spełnia swojej funkcji. Kolejarze zapewniają, że dokonają niebawem niezbędnych napraw.
Szczególnie długo trwały prace w przejściu pod torami na wysokości ul. Waryńskiego
Pomijając dwa murale powstałe w porozumieniu z kolejarzami, efekt prac budowlanych zaczyna znikać pod farbą grafficarzy.
Oprócz zwykłych bazgrołów pojawiają się zarówno hasła polityczne, np. "PiS-dzielce won", "Ziobro, ty k... j...", jak również złote myśli typu: "uciesz się z tego, co cię dziś nie boli" albo "miłość to farmakologia".
Obraźliwe napisy odnoszą się też do czworonogów, co przypuszczalnie jest nawiązaniem do oceny pracy policji w znajdującym się tuż po sąsiedzku komisariacie przy ul. Białej
Rozkłady komunikacji miejskiej i pociągów dalekobieżnych
Usterki techniczne, które czekają na naprawę
Jednak estetyka to niejedyny problem obecnego stanu muru oporowego. Powoli dają o sobie znać usterki techniczne i niedopatrzenia projektowe.
Pod wiaduktem na wysokości ul. Dmowskiego i Wajdeloty
We wspomnianym już przejściu na wysokości ul. Waryńskiego
Natomiast pod wiaduktem w ciągu ul. Miszewskiego - Wyspiańskiego
Czytaj też artykuł z 2014 r.
Czy remont wiaduktu kolejowego we Wrzeszczu cokolwiek zmienił?
Kolejarze: wszystko oczyścimy i naprawimy
Kolejarze zapewniają, że zdają sobie sprawę z bieżącego stanu obiektów. Na poprawki trzeba jednak zaczekać.
- Malunki i napisy będące aktami wandalizmu, które negatywnie wpływają na estetykę muru oporowego linii kolejowej we Wrzeszczu, zostaną usunięte, gdy tylko pozwolą na to warunki atmosferyczne - zapowiada Przemysław Zieliński z Zespołu Prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe i dodaje: - Odwodnienie wiaduktu kolejowego nad ulicami Dmowskiego - Wajdeloty jest w dobrym stanie technicznym. W przypadku stwierdzenia dewastacji lub kradzieży brakujące elementy odwodnienia są uzupełniane na bieżąco.
Zobacz też: rozbiórka dworca kolejowego Gdańsk-Wrzeszcz
Wyburzają dworzec we Wrzeszczu. Zniknęły pawilony handlowe
Opinie wybrane
-
2021-11-26 12:00
Podczas remontu (4)
Ciężko było zrobić rampę dla niepełnosprawnych i wózków dziecięcych. Zamiast psującej się windy i stromego podjazdu?
- 28 5
-
2021-11-27 03:42
Tlumaczenie glupka-nie da sie
- 0 0
-
2021-11-27 08:39
A co to ma wspólnego z tymi bazgrołami? to nie jest vraczej sprawka niepełnosprawnych, chyhna, że mamuski albo tatuskowie zee złości to zrobili
- 1 1
-
2021-11-27 08:40
Ciesz sie, że cokolwiek jest, zapytaj swojej mamy, babci co musiały zrobić żeby z ciężkimi wózkami wejść po schodach
- 1 3
-
2021-11-27 17:47
Korwin powiedział ,że niepełnosprawni mają się rodzić ale siedzieć w domach ,bo zarażają
- 0 0
-
2021-11-27 16:24
Bazgroły to wina sędziów.
Dzięki kamerom miasto powinno takich Cymbałów łapać a na karach budżet miasta powinien zarobić bardzo duże pieniądze.Ale trzeba chcieć ... a kary powinny być szokowo odstraszające ale to wina sędziów że traktują ich jak półgłupków stosując śmieszne kary.
- 7 0
-
2021-11-26 12:18
(2)
Czemu pkp nie odda tego muru na legalne graffiti? Oni nie mysla, beda bulic za jakies bazgroly malolatow. A tak to by mogla byc fajna impreza z ludzmi z calej europy, bo tam duzo miejsca
- 17 48
-
2021-11-26 16:38
Powyżej masz przykład dlaczemu. (1)
- 7 2
-
2021-11-27 17:28
A ja tam go rozumiem. Nie jestem fanem bazgrołów, ale lepiej dać to zamalować jakimś młodym artystom niż zostawić białą ścianę, która i tak, choćbyśmy nie wiem jak bardzo chcieli, zostanie zamalowana takimi bazgrołami jak powyższe...
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.