Fakty i opinie

Z nożem wszedł do banku

Napastnik szybko trafił w ręce policji.
Napastnik szybko trafił w ręce policji. fot. Marcin Tymiński/trojmiasto.pl

Chwile grozy zafundował w poniedziałkowe popołudnie klientom banku mężczyzna, który wtargnął do placówki BZWBK z nożem.



Wydarzenie miało miejsce w placówce nieopodal skrzyżowania al. Grunwaldzkiej i ul. Jaśkowa Dolina.

- Około godziny 16.30 do banku wszedł mężczyzna, który zaczął dziwnie się zachowywać. W pewnym momencie zaczął krzyczeć i wyjął nóż - relacjonuje Magdalena Michalewska, rzecznik KMP w Gdańsku.

Na szczęście napastnik nie zdołał nikogo ranić i został szybko unieszkodliwiony przez ochronę.

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że mężczyzna jest chory na schizofrenię. Od dłuższego czasu miał nie przyjmować leków łagodzących jego chorobę.

Opinie (121) ponad 20 zablokowanych

  • Dziw bierze, że przy obecnej sytuacji służby zdrowia takie zdarzenia nie są codziennością (9)

    • 99 25

    • ? (5)

      twoj komentarz jest tak tani, ze az przykro go czytac. jak chciales koniecznie cos napisac trzeba bylo wysilic sie troche bardziej

      • 6 24

      • mogłem napisać, że Nibiru rozliczy niebawem wszystkich, więc takrze mnie za ten tani wpis, jak i Budynia, Rattusa, Kiśla, (4)

        Kompota, jak i pana z nożem.

        • 9 1

        • no i wszystkich Niemców z ich utraconego mienia.

          • 8 0

        • (2)

          Masz rację "takrze" i Ciebie... A chyba nawet przede wszystkim Ciebie...

          • 3 4

          • po kaszebsku je dobrze (1)

            • 7 0

            • takrze wiem z czego Budyń ostatnio zacieszał ;]

              • 3 0

    • ?? (1)

      Nie wiem co miał pan na myśli i co pan sugeruje - służba zdrowia nie zajmuje się pilnowaniem osób chcących popełnić przestępstwo. To po pierwsze.

      P drugie. Chory psychiczne nie równa się niebezpieczny przestępca. Chorzy zwłaszcza na schizofrenię to ludzie bardzi wrażliwi a niebezpieczni przede wszystkim dla siebie samych, ponieważ trudno im o siebie zadbać w okresach zaostrzenia.

      • 1 3

      • "Chory psychiczne nie równa się niebezpieczny przestępca"

        Tak? Nie tak dawno, bo kilka miesięcy temu schizofrenik jadąc trmwajem dźgnął kilkakrotnie nożem mężczyznę, który w wyniku tego zdarzenia trafił na wózek inwalidzki a jego rodzina straciła główne źródło utrzymania.

        • 0 0

    • Do Autora rb

      Pierw się dowiedz naprawdę czy był chory na jakąś chorobę a później napisz a nie nieoficjalnie się dowiedzieliśmy jakieś głupoty plotki słuchasz!! Po drugie ostatnie zdanie jest bez sensu.Powinno być od dłuższego czasu nie przyjmował leków łagodzących chorobę.Popraw to i się podpisz nazwiskiem i imieniem. Po trzecie pewnie to był zdesperowany mężczyzna który potrzebował kasy a nie jakiś chory

      • 0 0

  • pewnie (1)

    Miruś i jego antena przeciwkosmiczna :]

    • 19 17

    • pewnie pomylił bank z restauracją..

      ale gdzie podział się widelec?!

      • 1 0

  • Wiadomo, gdańsk, czy w tym mieście są jeszcze jacyś uczciwi ludzie? (7)

    • 23 112

    • wal się stupido

      • 12 2

    • Opinia została zablokowana przez moderatora

    • listonosz

      TAK LISTONOSZE

      • 5 0

    • ja jestem uczciwy

      • 2 3

    • prowokacja (1)

      to na pewno kolejny intrnetowy prowokator wiec lejcie na niego.

      • 7 1

      • ...

        dokładnie, proponuje sikać na takich bez mózgów typu brodwinek;>

        • 4 1

    • Wiadomo, gdańsk ...

      Oczywiście, że tak - moja skromna osoba. I co Ty na to?

      • 3 1

  • budyń (4)

    to adamowicz zlecił napada na bank dlatego ze musi odzyskać kasę za premie które dał

    • 46 26

    • yyy

      ktore dal a komu bo ja ich nie widze ... ale za to widze na ul. Grobla III w Gdańsku Fontanne za 1,5 mln zlotych cudne masz wypowiedzic ziomek ;]

      • 0 0

    • nudne z tym budyniem

      widać jak ktoś się zaweźmie jak działacz PiSu lub codzienny gość biznesmena Rydzyka na kogoś, yo czy jest dobrze czy źle z racjonalnego myślenia i osądu sytuacji tylko budyń mu zostaje, przykre

      • 2 3

    • Skoro jesteś taki odważny wypisując anonimowo swoje opinie to pójdź krok dalej i podpisz się swoim imieniem i nazwiskiem.

      • 2 2

    • Budyń

      Ale o so chozi???

      • 1 2

  • a swoją drogą, człowiek musial być strasznie zrozpaczony;/ (5)

    pewnie stracił pracę...smutne
    tak czy inaczej, nic go nie usprawiedliwia...

    • 27 19

    • wątpię czy ktoś zatrudniał osobę chorą na schizofremię (3)

      • 1 4

      • no na schizofreMię to na pewno nie

        • 2 1

      • moj nauczyciel laciny na studiach medycznych jest chory na schizofrenie i nikt nawet nie szykuje sie do zwolnienia go. gadki ma przednie, dziwny ze hej ale uczy ok.

        • 6 0

      • O możliwościach zatrudnienia masz takie samo widać pojęcie jak o SchizofreMii i poprawnej pisowni.

        • 1 0

    • Usprawiedliwia go to że jest chory. Zanim coś napiszesz przeczytaj co komentujesz.

      • 0 0

  • Wina Panstwa (4)

    A gdzie donaldzik i jego obiecanki. Na lepsze zycie !!! Koles nawet niema zaco wykupic lekarstw albo jego rodzina. Powinien pojechac z wizyta do prezydenta Sopot a pozniej do Warszawy i tam zaczac od Donalda.

    • 30 26

    • skad wiesz, ze nie ma za co wykupic lekarstw? moze nie chce? koledze marzy sie rzad doskonaly, ktory uszczesliwi KAZDEGO nawet na sile. mam nadzieje, ze to szybko nastapi, nie bedzie ani jednego zabojstwa ani rozboju w Polsce przez co najmniej 4 lata. bede ci kibicowal;)

      • 5 1

    • mysl (1)

      odpowiem ci gdzie , jak sam nie potrafisz tego zauwazyc i pomyslec co sie dzieje:
      lepsze zycie jak to okreslasz zacznie sie jak pewien zakompleksiony koles przestanie vetowac wszystkie ustawy, jak zgodzi sie na zmniejszenie diet itp. jak mozna cokolwiek osiagnac jak maly chlopiec wszystko vetuje? obserwuj uwaznie i mysl, a przestaniesz sie wszystkiemu dziwic ;)

      • 4 4

      • Przeczytaj duży text R.A.Ziemkiewicza o wetowaniu ustaw "hakowych", bo bzdury piszesz. POwcy robią ustawy z gruntu marne,,zeby był pozór pracy.To nie indolenci, to raczej razwiedka.

        • 2 4

    • zatrzymales sie pan w rozwoju???

      pieknie zlozona mysl, ciag zdarzen sugerujacy, ze jestes pan juz dotkniety schizofrenia niechybnie!!! na leki pieniadze sa???? jezeli nie, wspomoge / duzo daje refundacja!!!

      • 2 0

  • Skoro miał nie przyjmować to ich nie przyjmował :-))) (7)

    powinno raczej być napisane, że od dłuższego czasu nie przyjmował leków.

    • 36 2

    • (3)

      trafnie zauważyłaś.ten artykuł pewnie zredagował koleś po rydzykowej szkole,co to ledwo pisać umie

      • 4 7

      • Gienuś ! (1)

        lepsza rydzykowa niż ta którą ty skończyłeś bidulo umysłowa.

        • 4 2

        • genek-dupek

          • 2 1

      • Drogie dzieci neostrady. Geniu I Asiu.

        Nie wysilajcie się z myśleniem bo to Was widać męczy. Skoro taka konstrukcja zdania oraz myśl którą ma wyrażać, budzi Wasze zdziwienie to przypuszczam że w życiu czytacie tylko fora internetowe i nic ponadto . Jestem przekonany że autor jest wykształcony lepiej niźli Wy oboje razem wzięci.

        • 1 2

    • jeśli nie znacie tej konstrukcji to mam nadzieję, że matury nie macie w kieszeni, bo to byłaby porażka - a może załapaliście się na 30% ;)

      • 1 0

    • Rozumiem, że to żart, bo taka konstrukcja jakkolwiek dwuznaczna, jest całkowicie poprawna. (1)

      • 1 0

      • Nie, to nie żart.

        Dzieci neostrady naprawdę myślą że autor zrobił głupi błąd. Smutne ale prawdziwe.

        • 0 1

  • PEWNO NIE DOSTAŁ KREDYTU HA HA HA (1)

    • 13 8

    • Pewno dostał...

      a teraz przeczytał umowę.

      • 5 0

  • "Wydarzenie miało miejsce w placówce nieopodal skrzyżowania al. Grunwaldzkiej i ul. Jaśkowa Dolina". (4)

    tam jest ich ze 20

    • 13 9

    • (1)

      a banków z 2000

      • 3 2

      • Wrzeszcz dzielnica banków i będzie ich jeszcze więcej.Zlikwidowali przecież sklep Jaś i Cepelia, tylko pytanie po co?

        • 2 0

    • Spostrzegawczy:)

      Ale tylko jedna BZWBK, o której właśnie pisali..hihihihi:)

      • 7 0

    • Do Tematu

      ..ale zdaje się, że artykuł, a ściślej zdarzenie dotyczy placowki
      konkretnego banku, w tym przypadku BZ WBK, który jest sąsiadem
      w stronę północną BOŚu, w stronę południową Dominetu i BPHu.
      Dlatego nie rozumiem, po co Ktoś tu wspomina o placówce Reiffeisen'u
      (dawny sklep Jaś), skoro RBP jest po drugiej stronie..
      ps. Ciekwe, czy Agnieszka jest jeszcze dyrektorem ? Fajna babka.
      Tak samo jak reszta zespołu, tylko nie widomo, czy jeszcze tam pracują.. ?

      • 0 0

  • brawo dla tego pana (1)

    • 9 4

    • Brawo dla pana w różowym staniku. :)

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.