Policzyliśmy pieszych przy Br. Wyżynnej
29 kwietnia 2022
(481 opinii)
Koleiny, dziury i ubytki w nawierzchni - tak wygląda zatoka autobusowa na przystanku przy Wałach Jagiellońskich, w pobliżu oddanego niedawno naziemnego przejścia dla pieszych. Sprawdziliśmy, dlaczego - choć zakres inwestycji był znaczny - modernizacja nie objęła wysłużonej zatoki, z której na co dzień korzysta wielu pasażerów.
Rozkłady jazdy komunikacji miejskiej w Gdańsku
2022-05-10 20:21
Zapomnieliście o linii 112, jednej z najdłuższych i najbardziej zatłoczonych.
2022-05-11 17:32
o 118 też nie wspomnieli tak samo zatłoczony jak 112 i do tego zabrali przydatny kurs między 13 a 14 dla ludzi jadących na 2 zmianę
2022-05-10 20:59
Znowu kocie łby będą??? Te autobusy rozlecą się. Same trafne decyzje jak np przystanki z kostki brukowej i zalane asfaltem ubytki oraz zapadnięte miejsca.
Zacznijcie robić betonowe zatoki tak aby było przyjemnie zatrzymywać na nich autobusy. Zbiera mi się na wymioty po 9 godzinach prowadzenia miejskiego autobusu i co chwile hamować na tych nierównościach.
2022-05-10 21:59
Za Huciskiem w stronę dworca zrobili rok temu
2022-05-10 22:04
Proponowałbym postawić zakaz ruchu dla rowerów. Rowerowy ruch faszystowski jest współodpowiedzialny za niszczenie miejskiej infrastruktury przez ratusz.
2022-05-10 22:09
XD
2022-05-10 22:17
tobie putinowko już wszystko kojarzy się z faszyzmem.
2022-05-11 08:27
Przedkladanie ideologii nad sens i moralnosc to cecha ekstremizmow. Czy to w brunatnych, zielonych, czerwonych albo niebieskich koszulach, czy w krotkich majtkach.
Nie wazne. To sposob myslenia o innych ludziach...
2022-05-11 10:32
uzależnionych mentalnie od foteli samochodów, oskarżających wszystkich spokojnie kwestionujących dotychczasową rolę samochodów w mieście o ekstremizm. Co gorsza, wielu z nich oskarża ofiary swojego lekceważenia limitów prędkości - niechronionych uczestników ruchu - o winę.
2022-05-10 22:11
Za Huciskiem w strone dworca mieli zrobic a wyszedl zwykly chodnik
2022-05-11 08:33
Tutaj można zrobić dokładnie to samo
2022-05-11 14:05
A piesi jak zwykle nie mają nic do gadania.
2022-05-11 07:13
jak w cywilizowanym miescie
2022-05-11 10:34
ale nie ma sensu tworzenie takich rozwiązań wzdłuż jezdni ulic o bardzo wysokim natężeniu ruchu: tam potrzebna jest wydzielona infrastruktura dla rowerów: najlepiej dwukierunkowa droga dla rowerów oddzielona od jezdni pasem zieleni, krawężnikiem lub czymś podobnym.
2022-05-11 10:41
szczególny sens miało zrobienie pasów rowerowych na ul. 3 maja równolegle do istniejącej drogi rowerowej . Efekt nikt z tych pasów nie korzysta. Za to oczywiście utrudniono ruch samochodowy i to bardzo ważnym miejscu jakim jest dworzec autobusowy. O tym , że nikt nie korzytsa , wiem bo jeżdżę tamtędy codziennie i od powstania tych pasów nigdy nie
szczególny sens miało zrobienie pasów rowerowych na ul. 3 maja równolegle do istniejącej drogi rowerowej . Efekt nikt z tych pasów nie korzysta. Za to oczywiście utrudniono ruch samochodowy i to bardzo ważnym miejscu jakim jest dworzec autobusowy. O tym , że nikt nie korzytsa , wiem bo jeżdżę tamtędy codziennie i od powstania tych pasów nigdy nie widziałem tam ani jednego rowerzysty. Zresztą ludzie jadący na rowerach zachowują się racjonalnie. Po co jeździć ulicą , skoro ma się piękną drogę rowerową . Sam zresztą z niej korzystam ( a nie pasu rowerowego jadąc rowerem)
2022-05-11 11:15
Cóż takiego utrudnia? Korek jak był, tak jest.
2022-05-11 11:48
Jako rowerzysta korzystam z pasów jadąc w kierunku Targu Węglowego. DDR kończy się na przejściu po wschodniej stronie i nie ma jak przedostać się rowerem na Podwale Staromiejskie. Tak się składa że mam więcej niż 10 lat i zgodnie z prawem i nie mogę jeździć chodnikiem.
2022-05-11 14:04
że jest w Gdańsku rowerzysta, który zna przepisy ruchu drogowego. Gratuluję
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.