- 1 Przestępca seksualny wpadł w porcie (44 opinie)
- 2 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (54 opinie)
- 3 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (259 opinii)
- 4 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (180 opinii)
- 5 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (109 opinii)
- 6 Działkowcy będą mieli przez to problemy? (146 opinii)
Zielony Południk. Nowe osiedle Euro Stylu
Najnowsza inwestycja Euro Stylu powstaje w bardzo szybko rozwijającym się pod względem zabudowy mieszkaniowej obszarze Gdańska, przy ulicy Starogardzkiej . Sprzedaż mieszkań na osiedlu Zielony Południk niedawno ruszyła: ceny zaczynają się od 4850 zł za m kw. Wybierać można spośród metraży od 36 do 72 m kw. Do mieszkań wprowadzić się będzie można pod koniec przyszłego roku.
Nowe, kameralne osiedle na południu Gdańska to odpowiedź na potrzeby osób szukających zarówno spokoju, jak i ceniących wygodne życie niedaleko centrum. Bliskie sąsiedztwo zielonych obszarów pozwoli spędzić wolny czas na świeżym powietrzu. Dodatkowo z myślą o integracji mieszkańców na terenie osiedla powstaną również pełne zieleni miniparki, skwery z ławkami i place zabaw. Nazwa Zielony Południk została w tym przypadku doskonale dopasowana do charakteru osiedla.
Budynki, które powstaną na osiedlu będą miały zaledwie cztery lub pięć pięter. Przestrzeń pomiędzy domami ma tworzyć wspólną, zachęcającą do integracji z sąsiadami przestrzeń. Deweloper Euro Styl zaplanował tu między innymi stojaki dla rowerów przy każdym wejściu do budynku, liczne ścieżki spacerowe, zielone strefy ze skwerami, placami i roślinnością czy grządki uprawne, które mieszkańcy mogą wykorzystywać do nasadzeń kwiatów czy uprawy roślin jadalnych.
- Chcemy, by projektowane osiedle stało się miejscem spotkań, aktywności i relaksu wśród natury. Mieszkańcy będą mogli wybierać aktywną lub bardziej spokojną formę wypoczynku. Z myślą o nich oddzielamy strefę ruchu samochodowego od pieszego, tworząc spokojną enklawę wewnątrz osiedla, która sprzyja integracji i kontaktom sąsiedzkim - podkreśla Magdalena Reńska, dyrektor zarządzająca Euro Styl S.A.
W nawiązaniu do nazwy inwestycji na terenie klatek schodowych znajdzie się ozdobna, zielona linia południka. Każdy z budynków będzie oznaczony odrębnym symbolem jednego z gatunków drzew liściastych, charakterystycznego dla naszej strefy klimatycznej, w formie liści oraz ozdobnych przekrojów pni.
Wygodna lokalizacja
Najnowsza inwestycja Euro Stylu powstanie tuż obok głównych węzłów komunikacyjnych - Obwodnicy Trójmiasta i Obwodnicy Południowej, które zapewnią łatwy dojazd do różnych punktów na mapie Trójmiasta: centrów miast, autostrady A1, lotniska, nad morze czy do kaszubskich lasów i jezior.
Pobliskie ulice: Starogardzka oraz Trakt Św. Wojciecha pozwolą dotrzeć do Śródmieścia Gdańska. Osoby poruszające się komunikacją miejską będą mogły skorzystać z regularnych połączeń autobusowych linii 175 i 189.
W odległości kilkuset metrów od Zielonego Południka znajdują się sklepy, centrum fitness, przedszkola, szkoły, a także przychodnie.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Inwestycje
Zielony Południk
Gdańsk Św. Wojciech, ul. Jagiełły/Starogardzka
- 26.3 do 83 m2
- Powierzchnia
- zakończona
- Realizacja
Miejsca
Opinie (84) 2 zablokowane
-
2018-06-26 00:13
nie za blisko do nowej spalarni? (21)
2/3 roku wieje prosto z zachodu - nie wiem czy kupiłbym mieszkanie w takim miejscu...
- 22 24
-
2018-06-26 05:47
Bie widzisz że (6)
To zielony południk?! Tam musi być wszystko zdrowe! Nawet jeśli obok jest spalarnia! Swoją drogą, troche ironiczny ten deweloper :)
- 11 4
-
2018-07-04 10:45
(3)
Zieloni będą ze złości przyszli mieszkańcy - jak przyjdzie im się kontaktować z pracownikami Euro Stylu. Żenada, a nie deweloper z pasją.
- 1 2
-
2021-03-17 07:01
Świetna obsługa, polecam
- 0 0
-
2019-06-16 21:07
Ja znam wielu z Osiedla Cytrusowego (1)
i każdy zadowolony z zakupu. Ani szadulki im nie smierdza, ani deweloper nie przeszkadza. Mieszkanka ładne, porzadnie zrobione. Tylko marudza Ci, co na wynajmie siedza, bo by chcieli, ale ich nie stać, ale wielcy specjalisci.
- 4 0
-
2020-02-27 13:33
Haha dokładnie święte słowa
- 2 0
-
2020-12-20 06:06
Gdzie obok jest spalarnia?
Ty chyba nie znasz Gdańska... Gdzie Szadulki a gdzie Mackowy. Wracaj do swojego wynajętego pokoju za 1200 w oliwie
- 3 0
-
2019-06-16 21:05
zielony południk, a nie zdrowy poludnik - naucz sie czytać
zanim zaczniesz krytykować - wróć do szkoly podstawowej. Pozrawiam, reszty nie komuntuje nawet, bo poziom zerowy.
- 1 0
-
2019-06-16 21:03
Spojrz lepiej na mape...zanim zaczniesz krytykować. (1)
Gdzie masz spalarnie, a gdzie Zielony Poludnik? To może pół Trójmiasta ma narzekać, że jets spalarnia pod Gdańskiem? A co maja powiedzieć Ci z Szadułek czy Kowali? Stuknijcie się w głowe... Nie kazdego stać na mieszkanie w wieżowacach na Przymorzu. Najlepiej zaorać cały dolny taras, bo Szadułki... a wyżej, bo lotnisko... głupich nie sieją!
- 1 0
-
2020-12-20 06:13
Tak jest
Janusze siedzą w starych, sypiących się kamienicach po babci, bo na nic lepszego nie stać, się krytykują innych, bo Szadulki 6km dalej, bo lotnisko .. bo daleko do plaży... Dramat
- 1 0
-
2018-06-26 20:23
Bzdury (1)
Mieszkam tam (po sąsiedzku), nigdy najmniejszy nieprzyjemny zapach z wiadomego miejsca tam nie dotarł. Popytajcie mieszkańców zanim zaczniecie dywagować internetowe trolle :)
- 5 0
-
2020-12-20 06:11
Potwierdzam
Nie ma żadnego smrodu. Niedługo będą gadać, że we Wrzeszczu im śmierdzi... Zresztą jak wybudują spalarnie będzie lepiej
- 0 0
-
2018-06-26 09:14
Wiatry zachodnie i bliskość (2)
Dużo więcej osiedli jest bliżej splarni.
Oni to akurat mają kawał drogi i spalarni nie poczują.
Tyle, że kawał drogi mają wszędzie :(- 11 3
-
2020-12-20 06:08
No niestety, nie można mieć wszystkiego
Albo drogi metr mieszkania i blisko do.. No właśnie czego? Albo cisza spokój i do pracy i tak dojechać trzeba
- 0 0
-
2018-06-26 13:24
Nikt nie poczuje spalarni bo niby jak?
- 3 1
-
2018-06-26 11:06
Z moreny na południe. (3)
Mieszkałem na morenie, chełmie, od 2 lat w okolicy tego osiedla. Ani jednego dnia nie było czuć smrodu z wysypiska w przeciwieństwie do wyżej wymienionych dzielnic. Nie chcesz, nie kupuj, nie wypowiadaj się jeśli nie masz pojęcia.
- 7 2
-
2018-06-26 18:15
(1)
Kupiłem mieszkanie na Morenovej i już czuję sie zarobiony :-) Teraz pomieszkamy tu a jak będziemy potrzebowali większego mieszkanka to czuję ze z wynajmem nie będzie żadnego problemu
- 4 1
-
2018-06-27 08:37
Na Morenie nic nie śmierdzi to prawda, i nie ma starej zabudowy z piecami. Jesli szukamy osiedla które jest bezpieczne od smrodów z szadółek to własnie tu będzie ok, mieszkam to wiem
- 2 1
-
2018-06-26 11:26
z moreny do szadółek jest 6 kilometrów
z maćkowuch do szadółek 4 kilometry
z moreny do maćkowych 6 kilometrów
o wielki znawco i pojęciowniku spalam się ze wstydu w swojej niewiedzy...
pomijam że zasięg podgrzanych gazów z komina będzie większy mniż położonych na poziomie gruntu odpadków- 1 7
-
2018-06-26 09:37
(2)
Spalarnia to przynajmniej elektocieplownia pod kontrola z bardzo wyśrubowanymi wymogami emisji, mysle ze dużo gorzej i większe problemy mają mieszkancy Dolnego czy Górnego Wrzeszcza lub innych dzielnic gdzie królują piece indywidualne. Tam śmieci ida w komin bez kontroli:(
- 12 1
-
2018-06-26 20:18
To sobie zobacz czujniki powietrza zimą.
We Wrzeszczu przy Grunwaldzkiej (czujnik niedaleko galerii ) jest lepsze powietrze niż np w Kartuzach, Kościerzynie czy osiedlach domków w okolicach Gdańska.
Z Wrzeszczem więc bym tak nie wyskakiwal- 0 0
-
2018-06-26 10:45
Może się mylę
ale jeśli dobrze pamiętam to zgodnie z polskim prawem pomiar najbardziej szkodliwych zanieczyszczeń (dioksyny i furany) jest w polsce niewystarczający - zgodnie z wymogami ustawy są badane 2 razy do roku wtedy kiedy spalarnia chce...
- 1 0
-
2018-06-26 10:07
(3)
"W odległości kilkuset metrów od Zielonego Południka znajdują się sklepy, centrum fitness, przedszkola, szkoły, a także przychodnie."
Troszeczkę nie doliczyli... w odległości kilkuset metrów to jest najwyżej maleńki osiedlowy spożywczak, cała reszta wymaga pokonania kilku kilometrów.
Sympatyczne, bo sympatyczne, ale zad*pie, i bez samochodu jak bez ręki.- 37 1
-
2021-03-17 06:53
Lidl jest 500m dalej
- 0 0
-
2019-06-16 21:15
Tam wszystko sie teraz buduje
Tylko patrzec, jak Biedra lub Lidl powstanie. Osiedla rozna jak grzyby po deszczu to i infrastr. bedzie. A dojazd? Przeciez sa dwa autobusy kursujace dosc czesto do centrum. Zielono, cisza... spokoj. Pola, laki i lasy. A nie we wrzeszczu szum samochodow, tramwajow i okna nie ma szans otworzyc.
- 4 0
-
2018-06-26 13:37
Auto nie jest potrzebne.
Chyba powyższe nie dotyczy Starogardzkiej. Są tu dwa miejskie autobusy oraz 2 albo 3 linie prywatne. Bez samochodu można sobie poradzić bez trudu...chyba, że ma się leniwą '4litery', to wtedy wszedzie bez auta ani rusz:)
- 5 3
-
2020-12-20 06:24
Fajne osiedle, dobry deweloper
Mam znajomych na cytrusowym i też chwalą. Deweloper buduje za własne środki, nie ma hipotek. Mieszkania dopracowane, ustawne. Lokalizacja jak lokalizacja, nie każdy może i nie każdy chce mieszkać w dzielnicach centralnych. Hałas lub blisko do galerii o to jest pytanie hehe. Przydała by się lepszą komunikacja oczywiście, tramwaj na przykład, ale niestety
- 0 0
-
2020-06-17 19:24
Sm (2)
Actereny zalewowe to nie są ?
- 0 0
-
2020-12-20 06:21
Nie, skąd taki pomysł
- 0 0
-
2020-07-01 22:33
Nie.. nie sa zalewowe.
- 0 0
-
2018-07-04 10:47
lokalizacja super (2)
ale dewelopera nie polecam najgorszemu wrogowi. Życzę powodzenia nabywcom, uzbrójcie się w cierpliwość.
- 2 3
-
2020-12-20 06:21
Kupowałem i bardzo chwilę
Eurostyl to solidny deweloper, jest już kilka fajnych osiedli od nich, znajomymi też chwalą. I nie buduje za kredyty tylko z własnych środków
- 0 0
-
2020-07-01 22:32
A co nie tak z deweloperem?
Kilka łanych lokalizacji wybudował. Wszystko na czas lub przed czzsem... solidnie nieby. wiec o co chodzi?
- 0 0
-
2018-07-03 15:31
(2)
Właśnie kupiłem mieszkanie na osiedlu we Wrzeszczu i myślę że nie będę żałował. Wszędzie blisko i nie muszę czekac aż mi miasto czy deweloper coś wybuduje. A ewentualne zapachy z szadułek do Zajezdni Wrzeszcz na pewno nie dolecą
- 1 5
-
2020-12-20 06:20
Gdzie "wszędzie"blisko
Do Manhattanu i bałtyckiej? Co za dno. Myślą, że mają jakąś galerie śmieszna pod nosem i "wszędzie blisko"
- 0 0
-
2019-06-16 21:21
wszedzie bliko czyli gdzie? Do baltyckiej?
nie osmieszaj sie takimi tekstami i nie obrazaj ludzi, bo kazdy wie gdzie sa szadulki, a gdzie mackowy. Ty chyba nie... pozdro
- 1 0
-
2018-06-26 10:57
Uwielbiam (3)
tę falę hejtu, wylewającą się przy informacji/opisie każdej nowej inwestycji deweloperskiej w Gdańsku. Na południu; śmierdzi, słoiki, korki, bla, bla, bla. Na północy; powaliło ich, takie ceny, imprezy w mieszkaniach wynajmowanych krótkoterminowo, bla, bla, bla.
Polakowi nigdy nie dogodzisz. Hejterów zachęcam do migracji... w Bieszczady ;-)- 47 13
-
2020-08-26 14:49
racja
a w bieszczadach to zle bo gorki pagorki hahahaha najlepiej jak za darmo by bylo i w srodmiesciu
- 0 0
-
2018-06-26 13:40
Zgadzam się:)
Prawda jest taka, że ludzie z chęcią wynoszą się na obrzeża miasta. Zachętą jest nietylko niższa cena mieszkań, ale i większy spokój.
- 12 7
-
2018-06-26 13:01
Żal Bieszczad dla takich fajansów..
- 5 3
-
2018-06-26 20:40
Południe Gdańska nigdy! (4)
Syf,korki i ceny z kosmosu!
- 9 7
-
2020-07-01 22:31
Skad sie urwales?
na poludniu wg Ciebie ceny z kosumosu i syf? Chyba nie mieszkales blizej centrum... to dopiero syf, korki i ceny kosmiczne... 12 tys. za metr
- 0 0
-
2018-06-26 21:28
Hm (2)
To gdzie ?
- 1 0
-
2018-06-26 21:42
(1)
Ja tam kupiłem we Wrzeszczu. Blisko lasu, blisko parku, szkoły, przedszkola, kilkaset sklepów, komunikacja miejska do wyboru do koloru chociaż i tak wszedzie blisko nawet na piechote
- 1 6
-
2019-06-16 21:20
halas, tramwaje, rozruby, pijacy
korki itp... tak tak wiemy jaki jest wrzeszcz. dziekujemy za ta bliskosc wszystkiego
- 6 0
-
2018-06-26 15:05
Odprowadzenie deszczowki (5)
A jak wygląda odprowadzenie wód opadowych? Niema w tym temacie problemu?
- 23 1
-
2020-07-01 22:28
Dobrze wygląda
infrastruktura deszczowa jest fajnie pomyślana, powinno działać dobrze wszystko.
- 0 0
-
2018-06-26 23:13
Kolektora deszczowego brak
Jako ersatz mają zbiorniki retencyjne. Przy solidnych ulewach na niewiele się to zda.
Odprowadzenie wody deszczowej to problem w tej okolicy. Deweloperzy nie chcą budować kolektora deszczowego.- 2 0
-
2018-06-26 20:33
(2)
Największe ulewy co były ostatnio były dla nas nieodczuwalne w tej okolicy. Teren jest na górce a okoliczne osiedla mają swoje niewielkie zbiorniczki retencyjne
- 3 2
-
2018-06-26 21:23
a przelew z deszczówki gdzie macie?
- 3 0
-
2018-06-26 21:20
czyli uważacie ze nie macie problemu w tym temacie?
- 3 0
-
2018-06-26 14:37
Beton (3)
Bardzo szybko ten zielony południk zostanie zalany betonem, wszystkie nowe osiedla tak kończą wystarczy spojrzeć na morenę;-(
- 12 5
-
2018-06-26 18:19
(2)
Się nie czepiaj Moreny bo to bardzo ładna dzielnica. Pewnie sam chciałbyś mieć tam mieszkanko a ciebie nie stać. Jeśli chodzi o tereny zielone to jeśli masz dobrego administratora i ogrodnika ktory dba o wspólnotę to wszystko jest ładnie.. Spójrz na przykład na Mila baltica
- 3 4
-
2019-06-16 21:18
Juz powstrzymaj sie od mowienia, kogo stac a kogo nie
prawda taka, ze kupuja w centrum i gadaja, ze wszsedzie blisko i jak super... ale halas nie do wytrzymania. A z poludnia 15 minut i jestem tez na zakupach, co za problem. W dobie internetu nie musze latac ciagle po szmatach. Zreszta kazdy kupuje gdzie mu sie podoba i na co go stac, wiec przestac hejtowac.
- 3 0
-
2018-06-28 06:36
Getto. Grodzonym osiedlom mówimy NIE
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.