- 1 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (168 opinii)
- 2 Co z pociągami SKM do Pruszcza i Tczewa? (168 opinii)
- 3 Przestępca seksualny wpadł w porcie (86 opinii)
- 4 Rozdadzą "kwietne bomby" i zasieją łąkę (51 opinii)
- 5 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (320 opinii)
- 6 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (88 opinii)
Znów ugięła się Południowa Obwodnica Gdańska
Kierowcy jadący Południową Obwodnicą Gdańska w kierunku Lipiec, od strony Elbląga, mogą po drodze odczuć dwa ugięcia jezdni. Gdański oddział GDDKiA wie o usterkach. Jeśli ugięcia będą się pogłębiać, ma je naprawić wykonawca.
Materiał z czerwca 2012 r. Ugięcie jezdni tuż za Estakadą.
- Wiemy o dwóch takich miejscach. Pierwsze ugięcie powstało przed estakadą na Lipcach. Drugie natomiast ujawniono w Przejazdowie, pod wiaduktem. Oba ugięcia są monitorowane. Jeśli zajdzie taka konieczność, wykonawca trasy naprawi je w ramach gwarancji - mówi Robert Marszałek, dyrektor gdańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przeczytaj także: Szabrownicy na Południowej Obwodnicy Gdańska.
Zobacz film promocyjny firmy Bilfinger Berger - wykonawcy.
Drogowcy nie mają zamiaru zamykać ruchu. Ich zdaniem ugięcia nie są zagrożeniem dla kierowców.
Wspomniane ugięcie to już kolejne od chwili otwarcia - 9 czerwca 2012 r. - wykryty błąd na Południowej Obwodnicy Gdańska. Przypomnijmy, że poprzednie tego typu zdarzenie ujawniono w pod koniec czerwca 2012 r. Wtedy ugięcie zostało spowodowane lokalnymi, niewłaściwymi zagęszczeniami dolnych warstw nasypu. Takie przynajmniej wnioski wypłynęły z badań przeprowadzonych georadarem przez specjalistów z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przeczytaj także: Korki na Węźle Lipce przez sygnalizację?
Południowa Obwodnica Gdańska została oddana do użytku w czerwcu 2012 r. Do grudnia ubiegłego roku otwarto jeszcze cztery spośród sześciu węzłów. Inwestycja została zlecona przez gdański oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Projekt - opracowany przez Transprojekt Gdański - zakłada budowę 18-kilometrowej drogi ekspresowej między Koszwałami a Obwodnicą Trójmiasta przez Olszynkę. Pierwotnie generalnym wykonawcą było konsorcjum firm Blifinger Berger (lider) i Wakoz (partner), jednak ta druga firma w marcu wycofała się i zeszła z placu budowy. Blifinger Berger kończył budowę ekspresówki samodzielnie. Inwestycja kosztowała ok. 1,133 mld zł.
Miejsca
Opinie (188) 3 zablokowane
-
2013-04-23 16:07
zaraz się odezwą debile że to wina najniższej ceny w przetargu (1)
że jakby zamiast 150% ceny takiej drogi
w Niemczech zapłacono 600% to jakość byłaby że ho-ho
I minister by nie dziadował z zegarkiem za 10 tys EUR- 7 7
-
2013-04-24 08:13
dokładnie ....
odezwał się DEBIL ....!!!
- 0 0
-
2013-04-23 16:07
Kto za to odpowie pytam kto??
Kto o tym bedzie pamietal za pare dni jak bedzie kolejna afera pytam kto??
- 4 1
-
2013-04-23 16:07
Kontrola Jakosci i Nadzor powinni sie tlumaczyc i naprawiac
dluzszy plaszcz
wieksza torba
nowszy samochod
nowsze mieszkanie
nowy dom
kasa na koncie- 6 0
-
2013-04-23 16:09
W Polsce najwyzsze Koszta za Najnizsza Jakosc - to jest problem
Slowianszczyzna - to utopia - czego w Niemczech sa dobre i czyste drogi a w Polsce Syf
- 11 1
-
2013-04-23 16:11
Artykuly z tego typu rewelacjami powinny byc tlumaczone na angielski i wwysylane do zgranicznych redakcji moze salwy smiechu z zachodu wywolaja jakas reakcje
- 12 1
-
2013-04-23 16:12
jaki kraj i jaki narod takie drogi
- 9 0
-
2013-04-23 16:12
Cała ta obwodnica jest pofałdowana, zamiast jechac jak po stole samochód cały czas podskakuje.
- 11 2
-
2013-04-23 16:16
Polskie partactwo,ży gać się chce.
w niemczech pracowałem przy takich pracach wiele lat i takie sytuacje nie miały miejsca.
- 13 1
-
2013-04-23 16:18
Podczas budowy berlinki (1)
Niemcy mieli dokładnie spisane, który odcinek był budowany przez jaką ekipę. Po 39 do budowy wykorzystano więźniów. Po pojawieniu się ugięcia na odcinku do Malborka ekipa budująca feralny odcinek została rozstrzelana łącznie z nadzorującym. Więcej ugięć nie było.
- 20 1
-
2013-04-23 22:56
berlinka omijała m-k
;p
- 0 0
-
2013-04-23 16:18
nie bez kozery polacy nie produkują własnej marki samochodów.
bo to naród partaczy pijaków i złodzieji.
- 5 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.