- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (324 opinie)
- 2 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (278 opinii)
- 3 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (92 opinie)
- 4 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (117 opinii)
- 5 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (258 opinii)
- 6 "Lex deweloper" pomoże na Przymorzu? (126 opinii)
Znowu problemy z T-Mobile
Masz telefon w T-Mobile? Nie dziw się, że dziś nikt do ciebie nie zadzwonił. W niemal całym kraju nie działa część telefonów tej sieci, także w Trójmieście.
Nie wiadomo co jest przyczyną awarii, bo do nikogo z T-Mobile od rana nie można się było... dodzwonić. Automatyczna sekretarka w punkcie obsługi klientów informuje jedynie, że "mogą być problemy z uzyskaniem połączenia".
- Nie żadne problemy, tylko po prostu nic nie działa w całym mieście. Od rana nie mogą zadzwonić nawet na numery alarmowe - mówi nasz czytelnik, pan Tomasz.
Podobnie jest w całym Trójmieście. Wielu abonentów ma kłopoty z połączeniami. Nie jest to pierwsza taka awaria. W poprzednim tygodniu pisaliśmy o problemach abonentów tej sieci na gdańskim Chełmie.
Tym razem zasięg awarii jest jednak większy. Telefony nie działają w woj. pomorskim, kujawsko-pomorskim zachodniopomorskim i na Podlasiu. Nie wiadomo kiedy awaria zostanie usunięta. Biuro prasowe Polskiej Telefonii Cyfrowej, pod której egidą działa marka T-Mobile wydało jedynie lakoniczny komunikat, w którym informuje, że kłopoty powinny zakończyć się "około godz. 17". Można się z niego także dowiedzieć, że przyczyną awarii jest najprawdopodobniej "uszkodzenie światłowodu firmy świadczącej usługi transmisji dla operatorów telekomunikacyjnych".
Sprawdź najbliższe biuro Obsługi Klienta T-Mobile.
Opinie (186) ponad 10 zablokowanych
-
2011-11-05 20:04
miska
orange the best jak miałam problem z połączeniami to bez skarg sami od siebie dali mi minuty w ramach przeprosin fakt faktem że tylko na orange ale dbają o klientów :)
- 4 2
-
2011-11-05 20:16
hmm
T-mobile to nie powinno ujrzec światła dziennego
- 2 1
-
2011-11-05 20:37
Operatorzy przywiązali was "promocjami", w zamian dali jak indiańcom błyskotki za złotówkę, to teraz nie kłapać dziobami (1)
Ja mam co trzy miesiące wybór, kończy się doładowanie i mogę zmienić operatora, ale i tak korzystam z t-mobile. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Najważniejsze, to nie dać się złapać na trzy lata ha ha ha ha za gadżecik:-P
- 5 2
-
2011-11-05 21:02
Glupis jak operator
A jak wezmiesz neta stacjonarnego co na karte???Bezprzewodowy idzie jak krew z nosa.
- 1 0
-
2011-11-05 20:51
redundancja ?
nie ma ?
- 0 0
-
2011-11-05 21:05
T-Mobile (1)
Dzisiaj zgłaszałem problemy do operatpora, że sieć jest cały czas zajęta, chciałem złożyć również reklamację. Niestety Pani konsultant odmówiła twierdząc, że przekazano jej aby mówiła, że brak łączności jest spowodowany sprawami technicznymi niezależnymi od operatora. Najciekawsze jest, ze żona posiada telefon w innej sieci tj plusie i bez problemu dzisiaj wszystko działała małeo tego spokojnie dodzwoniliśmy się do T-Mobile celem złożenia reklamacji. Ogólnie reasumując odkąd T-Mobile kupiła Erę to mają a to problemy z zasięgiem, a to z przeciążeniem sieci, a nawet zlikwidowali system Era Premia. Nie pozostaje nic innego jak rozstać się z chyba obecnie najgorszą siecią T-Mobile.
- 3 3
-
2011-11-06 09:58
niezależnymi od operatora.??A co mnie to obchodzi!!To niech odszkodowanie biora od swojego dostawcy!!
mi sie nalerzy odszkodowanie i nie nieiteresuje ze im elektrownia prad odetnie to ich problem niech sie sądzą z elektrownia mnie to guzik obchodzi!!
- 0 0
-
2011-11-05 21:07
Przeszełem przez wszystkie sieci
teraz mam Play Fresh - 5 zł i ważność konta na rok albo świetne abonamenty. Proszę mi podać lepszą ofertę to pogadamy.
- 0 4
-
2011-11-05 21:25
ciekawe jak to wynagrodza
Rok temu blisko swiat bozego narodzenia orange mialo awarie i przez prawie pół godziny nie było mozliwosci polaczenia, wynagrodzili to klientom dajac 30min rozmow gratis dzis t mobile przez jakies 8 godzin mial awarie coekawe czy to jakos wymnagrodza. jak tylko skonczy mi sie umowa rezygnuje z tego chłamstwa
- 2 0
-
2011-11-05 21:32
Mam dość tej firmy
Niestety jestem uwiązana na prawie 2 lata z telefonem i ponad 2 lata z internetem i laptopem :( nie mogłam się dodzwonić do Obsługi Klienta. Najlepsze jest to, że pracownicy nie mieli żadnej oficjalnej informacji co się stało, co mówić, kiedy to będzie naprawione itp. Z FB dowiedzieli się co i jak!!!! Nie ma się co dziwić - jeśli firma tak traktuje pracowników(zero informacji) to czegóż oczekiwać w stosunku do klientów?
- 0 1
-
2011-11-05 21:33
zerwijmy z nimi wszyscy umowe, niech sie wala jak złozymy grupowo to w sadzie wygramy bo za zerwanie umowy trzeba słono płacic
- 3 1
-
2011-11-05 21:34
T-mobile powinno dac odszkodowanie abonentom za te awarie dodatkowy pakiet rozmów albo dostep do internetu na cały dzień
gratis!!
- 6 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.