4.1
oceń »

Serwis Fabryczny Amica

adres
80-041 Gdańsk, Strzelców Karpackich 2A
telefon
58 522-39-53, 0 801-801-800  fax:  58 522-39-54
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie


5.8

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

naprawa mikrofali

Ja jestem zadowolona z obsługi, mikrofala została naprawiona szybko i bezproblemowo.

  • Suzie (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 09.2014
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Wyposażcie serwisantów w drabiny...

w czerwcu 2014 r. zakupiłam produkowany przez Państwa okap, który okazał się być uszkodzony. Z uwagi na fakt, iż wizualnie mi się podobał zdecydowałam się nie odstępować od zakupu, a zgodzić się na naprawę gwarancyjną sprzętu. W dniu 27.06.2014 zgłosiłam telefonicznie na infolinii usterkę. Państwo przekazali sprawę do swojego serwisu w Gdańsku. W dniu 01.07.2014 przyjechał serwisant, który stwierdził rodzaj usterki. Zapadła decyzja, że okap będzie naprawiany, a nie wymieniany. 08.08.2014 zadzwoniłam na Państwa infolinię (0 801-801-800), gdzie uzyskałam informację, że potrzebne do naprawy części jeszcze nie zostały wysłane do serwisu. Pani konsultantka obiecała zająć się sprawą. Miałam czekać na telefon z serwisu i czekałam do… września! Po tygodniu od telefonu zjawili się serwisanci. Mili i sympatyczni, ale bez drabiny!!! Po półgodzinnych zmaganiach udało im się zdjąć okap. Po czym stwierdzili, że muszą wziąć go na serwis, żeby wymienić zepsuty element. Po kolejnym tygodniu oczekiwania miałam mieć zamontowany okap. Ale, żeby moja radość nie była zbyt wielka zadzwonił serwisant z pytaniem czy ktoś może pomóc mu zawiesić okap, ponieważ przyjedzie sam!!!

  • Noemi (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27.06.2014
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    -
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

amica to szrot

kupiłem kuchnie gazową kolor srebrny po trzech dniach dosłownie w koło dużego palnika kolor się zmienił na żółtawy (przepalony) serwis amica ręce umywa twierdzą że za przebarwienia nie odpowiadają taką gwarancją to można sobie wiecie co dzwoniąc do serwisu obsługa fatalna jak by rozmawiali z wrogiem nie widzą co się stało a już całą winę zwalają na kupującego kończąc kupno amici mój błąd nie polecam

  • Piotr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 03-03-2014
  • Polecam innym: nie

5.4

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.4

Naprawa zmywarki

Dodzwonienie się do serwisu graniczy z cudem, ale jak już się dodzwoniłam to wszystko poszło bardzo sprawnie, krótko mówiąc Wszystko w Samych Superlatywach ~ Satysfakcja Gwarantowana z Przyjemnością POLECAM !!

  • Katarzyna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2014
  • Polecam innym: tak

5.0

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

polecam ten serwis

Zamówiłem usługę bezpośrednio w serwisie,uprzejma Pani umówiła wizytę na następny dzień między 9 a 12 godz. Rano serwisant zadzwonił czy moźna przyjechać wcześniej,przyjechał zrobił co trzeba wystawił fakturę ,trochę drogo ale szybko i fachowo.Polecam.

  • Paweł (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 07.03.2013
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Naprawa kuchenki gazowo-elektrycznej

Jestem pod WRAŻENIEM ! Ok. godz, 10,00 zgłosiłam naprawę w serwisie Amica, po niecałe pół godziny otrzymałam telefon z Gdańska. Ok. godz.13,00 awaria została usunięta.Brawo !!!

  • Maria (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2013-03-06
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

SERWIS GWARANCYJNY

Polecam jak najbardziej serwis Amica. Po zgłoszeniu szkody, serwis zadziałał bardzo szybko, miła obsługa. Pan z serwisu przyjechał na umówioną wczesniej godzinę, sprawnie naprawił kuchenkę, jestem zadowolona. Miło, szybko, sprawnie POLECAM!!!

  • Małgorzata (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.02.2013
  • Polecam innym: tak

5.8

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

naprawa pralki

Serwis wykonywał dla mnie naprawę pralki, obsługa była miła, naprawa wykonana szybko, mogę polecić.

  • Janina (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2013
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

NIE KUPUJCIE SPRZĘTU AMICI!!!

W żadnym wypadku nie kupujcie sprzętu firmy "AMICA"!!! Serwis tej firmy, "AUTORYZOWANY" zresztą jest niżej czegokolwiek, co w cywilizowanym świecie, można nazwać fachową usługą. Wezwałem fachowca do uszkodzonej zmywarki, który żeby mu oddać sprawiedliwość, wstawił się w wyznaczonym miejscu oraz czasie. Za sprawdzenie oraz dojazd skasował /bez pokwitowania/ 90 PLN po czym oświadczył, że części do mojej zmywarki nie ma na stanie i trzeba ją zamawiać. Podał cenę, ja się zgodziłem i czekam...tak czekam, że teraz doczekać się nie mogę...ani na część, ani na pokwitowanie przedmiotowych 90 PLN, ani nawet na głupi telefon kiedy ewentualnie ta część będzie, czy żebym chociaż pocałował się w dupę!!! Tak się nie godzi w cywilizowanym świecie...No chyba, że żyję w buszu..

  • Krzysztof Araźny (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 02.01.2013
  • Polecam innym: nie
    • obsługa:
      4.2
       
    • jakość usług:
      4.8
       
    • terminowość:
      4.8
       
    • przystępność cen:
      4.0
       
    • ocena ogólna:
      4.3
       
    średnia ocena (max 6.0)
    4.1