3.4
4 oceny

Serwis Fabryczny Amica

adres
80-041 Gdańsk, Strzelców Karpackich 2A/10
telefon
58 522-39-53  fax:  58 522-39-54
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


5.8

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

zakup części w serwisie

Chciałem zakupić części w serwisie, ale mieszkam dosyć daleko, umożliwiono mi odbiór poza biurem - bezpośrednio od serwisanta w terenie, co pozwoliło mi zaoszczędzić sporo czasu na wyjazd do serwisu

  • Janusz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2016
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Przygody z lodówką

2 dni spędziłem na próbie dodzwonienia się do serwisu (~20 telefonów). Potrzebując rozwiązania wsiadłem w samochód i pojechałem do serwisu (a jest to dla mnie kawałek drogi). Tylko po to, żeby dowiedzieć się, że nie ma kompetentnych osób, które są w stanie mi odpowiedzieć czy lodówkę będą chcieli naprawić po podanych objawach. Pani wzięła ode mnie numer telefonu, żeby zadzwonił do mnie fachowiec. Po kolejnych 2 dniach (dałem czas, może fachowiec mocno zajęty) dodzwoniłem się do serwisu po ~10 telefonach. "a tak lodówka, przypomnę, żeby serwisant zadzwonił". Kolejny dzień czekania, telefon od fachowca wieczorem. "Ja nie wiem czy to można naprawić, muszę spytać kolegi". Po 2 dniach telefon of fachowca: "trzeba umówić się na konkretny termin, żeby podjechać". Ok, dzwonię, żeby umówić wizytę, ~20 telefonów 2 dni, nikt nie odbiera. Przyszedł weekend, zakasałem rękawy, odpaliłem google, wyjąłem narzędzia i samemu zająłem się lodówką. Szczerze nie polecam tego miejsca. Przez taki serwis nigdy więcej nie kupię Amici oraz będę odradzał Amicę wszystkim znajomym.

  • Łukasz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń/luty 2016
  • Polecam innym: nie

5.8

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

naprawa mikrofali

Ja jestem zadowolona z obsługi, mikrofala została naprawiona szybko i bezproblemowo.

  • Suzie (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 09.2014
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Naprawa i serwis AGD

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Wyposażcie serwisantów w drabiny...

w czerwcu 2014 r. zakupiłam produkowany przez Państwa okap, który okazał się być uszkodzony. Z uwagi na fakt, iż wizualnie mi się podobał zdecydowałam się nie odstępować od zakupu, a zgodzić się na naprawę gwarancyjną sprzętu. W dniu 27.06.2014 zgłosiłam telefonicznie na infolinii usterkę. Państwo przekazali sprawę do swojego serwisu w Gdańsku. W dniu 01.07.2014 przyjechał serwisant, który stwierdził rodzaj usterki. Zapadła decyzja, że okap będzie naprawiany, a nie wymieniany. 08.08.2014 zadzwoniłam na Państwa infolinię (0 801-801-800), gdzie uzyskałam informację, że potrzebne do naprawy części jeszcze nie zostały wysłane do serwisu. Pani konsultantka obiecała zająć się sprawą. Miałam czekać na telefon z serwisu i czekałam do… września! Po tygodniu od telefonu zjawili się serwisanci. Mili i sympatyczni, ale bez drabiny!!! Po półgodzinnych zmaganiach udało im się zdjąć okap. Po czym stwierdzili, że muszą wziąć go na serwis, żeby wymienić zepsuty element. Po kolejnym tygodniu oczekiwania miałam mieć zamontowany okap. Ale, żeby moja radość nie była zbyt wielka zadzwonił serwisant z pytaniem czy ktoś może pomóc mu zawiesić okap, ponieważ przyjedzie sam!!!

  • Noemi (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27.06.2014
  • Polecam innym: nie
    • obsługa:
      3.5
       
    • jakość usług:
      3.5
       
    • terminowość:
      3.5
       
    • przystępność cen:
      5.0
       
    • ocena ogólna:
      3.5
       
    średnia ocena (max 6.0)
    3.4